Toon posts:

[C&C] Generals Zero Hour - Deel 9 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 53.337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• geez
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-01 16:22
Nog een vraagje. Is er een manier om zero hour te installen zonder generals classic installed te hebben? Ik speel toch alleen zero hour. Of zijn er files van classic benodigt?

En als er een manier is, hoe is die? Moet ik regkeys maken/editen?

edit: Ben even bezig geweest met paar regkeys, NTFilemon en NTRegmon.. hij is nu aan het installen ^_^

edit2: Hmm, hij wil nog niet helemaal. Hij is installed en geupdate. Hij start, ik zie het logo, gaat fullscreen en beeld word zwart, en poef weer desktop. Any ideas?

[Voor 39% gewijzigd door geez op 24-04-2005 21:02]

• Cheezus
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Cheezus

Luiaard

Kick:

Ik was vandaag voor de grap weer eens de single player aan het doen van Zero Hour toen ik dit tegen kwam:

Was dit anderen wel eens opgevallen? :D

• Nerd1979
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-12-2021
Inderdaad zo geregeld. Wel moet je het eea regelen mbt static ip. Ik ben een half uurtje bezig geweest en kan nu spelen. Spel loopt beter dan vroeger met tot nu toe nog geen hackers en zelden een mismatch.
Wel grappig om dit te spelen in UHD :9

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Generals 2 was echt net gekilled voor de launch. Hoop dat er ooit nog een vervolg gemaakt wordt. Ik mis de good old days!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:51
Voor iedereen die ZH weer wil gaan spelen is Gentool een must-have: http://www.gentool.net/

Veel features waaronder betere zoom, bugfixes, extra camera controls en nog véééél meer.

• Beninho
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 26-01 19:53
kaasaanfiets schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:40:
Maar als je de versie op origin probeert heb je geen last van out of sync?
Klopt. Wij hadden hier voorheen veel last van, ook dat het spel ramvast zat na 10-15 minuten met vijf spelers.

De versie die nu via origin te downloaden is heeft die bug niet meer. We hebben meerdere games zowaar vloeiend gespeeld. Ook de gentool toegepast voor resulolutie en zoom.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee