Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:13:
Met usa kun je wat avengers bij je verdediging zetten en die buggies mollen met tomahawks of je strat center dicht achter je verdediging bouwen, dat kanon schiet ook ver.

Als ik china ben gebruik ik meestal nuke cannons op force fire met ecm tanks op mappen als tournament island. Of stuur er wat raket ventjes op af.
Tomahawks, leuk, die heb ik volgens mij niet als USA Laser General :P

De USA Laser General is namelijk verreweg mijn favoriet vanwege de uitstekende laserdefence... enige lullige zijn dus die GLA rocket buggy's :)

Maar goed, vanaaf maar 's kijken met wat avengers enzo bij m'n laser turrets. Comanche's hebben toch niet veel nut? Meen me te herinneren dat als ik die laat rondfladderen dat ik er regelmatig bij kan bouwen omdat die buggy's ze zo uit de lucht knallen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me sterk dat die buggies die commaches uit de lucht schieten, quads wel ja.
Bouw je strat center dicht bij je verdediging dat kanon schiet echt veel verder dan die buggies en gebruik avengers tegen buggies en scuds.

Of val gewoon zelf aan voordat hij een hoop buggies heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Damn, ene "JarmenKell" met iets in de 300 wins waarmee ik een potje speel. Nog niet eens een halve minuut bezig en ik krijg behoorlijk wat toxin meuk op mn base / de map en ik ben defeated..

Welke cheat en hoe te vermijden? :{

[ Voor 10% gewijzigd door BHQ op 21-04-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post de replay dan eens? (in je replays kun je nog je "last replay" copyen indien je hem niet gesafed hebt) klink eigenlijk gewoon als een goed uitgevoerde rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Inderdaad, als een scudcheat was dan had hij de scud wel heel snel gebouwd. Klinkt als een rush..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Mja wat zal ik zeggen, je vijand bouwde 3 dozers :D Jij speelde wel ok, je had hem echter wel eerder kunnen verslaan met het legertje scorpion tanks dat je had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral die tegenstander was nogal suf...
1)
china normal vs . gla toxin is al zwaar oneerlijk, vooral op een map waar je zo'n eind uit elkaar begint!

2) die gast maakt
-3 bouwers (fout.. 2 is genoeg kost em 1000)
-verkoopt z'n main niet (kost em 1000)
-maakt mijnen (wat een verkwisting a 600/gebouw)

en voor jou tja.. niet verkeerd gespeeld want je hebt geownnen maaar...

als je gewoon een bouwertje naar zijn base had gestuurd, tunneltje gemaakt met wat RPG's en Quads in het begin er doorheen was gegaan was ie eigenlijk gelijk al dood. Een goede speler had je nog wel ingemaakt, zelfs met normal china op die map.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ik speel ook nog maar 2 weken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Heb helaas geen replay, maar een scud bug -zo- snel? Ik had nog niet eens m'n Power ding compleet afgebouwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja.. als jij je power ding nog niet afgebouwd hebt kan er weinig gebeuren he? maar op een kleine map tegen de tijd dat jij je warfac afhebt al een toxin tunneltje in je base met wat RPG's is best mogelijk.

ik vind het irritant als gla bouwers net half in hun te bouwen tunneltje staan en je ze dus met geen mogenlijkheid, zeker die stoned bouwers van china, kunt overrijden.. ook niet met alt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Hey ppls. Ik speel nu C&C generals zero hour. Van die First Decade distributie. Ik en een maat van mij hebben m allebei origineel.

Enigst probleem is dat na ongeveer 30 min spelen er een synchronisation mismatch optreed en dus t spel afgelopen is.. ZOOOO achterlijk.

Al rondgezegd op inet, maar weinig succes gehad. Heeft iemand n idee waar het aan zou kunnen liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

D-Raven schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:05:
Hey ppls. Ik speel nu C&C generals zero hour. Van die First Decade distributie. Ik en een maat van mij hebben m allebei origineel.

Enigst probleem is dat na ongeveer 30 min spelen er een synchronisation mismatch optreed en dus t spel afgelopen is.. ZOOOO achterlijk.

Al rondgezegd op inet, maar weinig succes gehad. Heeft iemand n idee waar het aan zou kunnen liggen ?
kun je wat meer info geven? speel on je online, of op een LAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
die ultimate honor is simpel te halen aangezien het spel niet echt goed checkt wie de vijand is:
gooi het maximale aantal brutals erin -> vervolgens wordt alles in 1 team gegooid (samen met jouwzelf) behalve 1 -> die zit in ander team...
klaar :z

uhm ja err... 8)7

foutje..
was een reactie op het bericht van Wmm vandinsdag 19 april 2005 09:13

[ Voor 20% gewijzigd door mschol op 22-04-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik kan zo snel niet het grote topic van slechts generals vinden, weet niet of die er (nog) is.

Daarnet speelde ik een spel waarbij ik vond dat m'n tegenstander wel heel erg netjes steeds m'n verdediging kon ontwijken, kan iemand de replay bekijken en constateren of hij de hele map kon zien? (Of dat hij gewoon beter was.)

tijdens het spelen vroeg ik nog waardoor hij zo van rechts kwam (ik ben trouwens ROOD in het spel). Hij zei toen dat hij cheatte.

De link: http://evaarties.xs4all.nl/gebruikt_speler_maphack_.zip de gebruikte map is ook toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

evaarties schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:24:
Ik kan zo snel niet het grote topic van slechts generals vinden, weet niet of die er (nog) is.

Daarnet speelde ik een spel waarbij ik vond dat m'n tegenstander wel heel erg netjes steeds m'n verdediging kon ontwijken, kan iemand de replay bekijken en constateren of hij de hele map kon zien? (Of dat hij gewoon beter was.)

tijdens het spelen vroeg ik nog waardoor hij zo van rechts kwam (ik ben trouwens ROOD in het spel). Hij zei toen dat hij cheatte.

De link: http://evaarties.xs4all.nl/gebruikt_speler_maphack_.zip de gebruikte map is ook toegevoegd.
Is geen MH, hij heeft je in het midden zien verdedigen bij de olie, maar links en rechts zijn gewoon enorme gaten met mogelijkheden, Het feit dat ie via rechts blijft komen is dat hij daar de eerste keer langs kwam en dus weet dat het daar veilig is, waarom zou hij dan nog via links komen kijken :) Vind het sowieso gaar om een 1v1 game op een meer vs meer players map te doen. Ik weet ook niet of jij de map al kende, want zo niet dan is het een groot nadeel :)

Volgende keer btw die scorp rocket upgrade meteen doen en zogauw je palace hebt ook tox shells, had je goed geholpen tegen die techs en rpg .

[ Voor 7% gewijzigd door aapelite op 25-04-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Ik moet zeggen dat ik geen bijzonder overdreven maphack-achtige dingen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik had de map al 1 keer gespeeld, hij moest hem nog downloaden voor het spel startte.

En dat hij via rechts kwam, ik doelde meer op de 1e keer dat hij schuin rechts reed, en meteen linksschuin. Maar dat kan ook tactiek zijn idd, meeste mensen verdedigen de voorkant.

Wel moet ik even kijken naar de beschrijving van die trucks... ik wist niet dat je daar mannetjes in kon doen zoals hij deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij en ik spelen C&C Generals via internet (zero hour nog niet gekocht). Hij heeft wat internetproblemen gehad, maar bij speedtest.nl lijkt er nu niets meer aan de hand te zijn.

Toch heeft hij een rode connectielamp online voor zijn naam en ping 545ms. Als we een game proberen te starten, dan geeft hij bij mij de melding dat ik geen verbinding kan maken met 1 of meerdere spelers in het spel. Het maakt niet uit of hij of ik de game create. De firewalls staan uit al zou ik vermoeden dat die alleen kunnen voorkomen dat je uberhaupt verbinding kan maken met de generals servers en niet een slechte verbinding kunnen veroorzaken?

Als ik nou de adressen van de servers van C&C Generals kon achterhalen, dan kon ik een ping/tracert in windows doen om te kijken of het echt zo bagger is?

In de config.txt van GeneralsOnline map staan een hoop adressen. Welke zijn van belang?
<Manglers>
mangler1.generals.ea.com:4321
mangler2.generals.ea.com:4321
mangler3.generals.ea.com:4321
mangler4.generals.ea.com:4321
</Manglers>

<PingServers>
211.233.72.38
211.13.230.102
159.153.224.10
159.153.176.3
211.72.252.17
12.161.70.198
</PingServers>

<Ladder 66.246.55.250 6483 http://www.clanleagues.net/>

<Ladder 12.129.199.241 80 http://generals.igl.net/>

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen grafische problemen bij Generals?

Als ik maps speel waarin sneeuw voorkomt wordt al het sneeuw groen. Zoals ook het geval bij deze persoon.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v238/andycmda/bitterwinter.jpg

Vervolgens doet ie dit ook bij andere maps waar bijvoorbeeld gewoon zand als grond is (zoals beginscherm van zero hour).
Ik heb alle grafische opties op hoog en aan staan m.u.v. Disable Dynamic Level of Detail.

Ook meerdere malen opnieuw geinstalleerd en de laatste DirectX drivers.

Mijn systeem voldoet ruimschoots aan de minimale systeem eisen:

AMD 3500+ Venice
2048 MB
GeForce 7800 GTX 256 MB
SoundBlaster Audigy ZS
Windows XP

Daarnaast met Zero Hour (en dan enkele Zero Hour, dit probleem niet bij normaal Generals) het probleem dat nadat het spel al een keer is opgestart en afgesloten, ik het spel opnieuw op wil starten deze het niet doet met een windows error message m.b.t. generals.exe bestand.
Als ik reboot kan ie wel weer opstarten.

Rara hoe kant dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Online play van de Generals games zuigt zo enorm. Sinds een tijd zijn de pings met 250ms omhoog gegaan en bij meer dan 50 units per speler gaat het spel laggen als de ziekte. Om maar niet te denken die dingen die ook echt -zo- enorm traag bouwen enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door BHQ op 26-04-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:50:
Nog meer mensen grafische problemen bij Generals?

Als ik maps speel waarin sneeuw voorkomt wordt al het sneeuw groen. Zoals ook het geval bij deze persoon.

[afbeelding]

Vervolgens doet ie dit ook bij andere maps waar bijvoorbeeld gewoon zand als grond is (zoals beginscherm van zero hour).
Ik heb alle grafische opties op hoog en aan staan m.u.v. Disable Dynamic Level of Detail.

Ook meerdere malen opnieuw geinstalleerd en de laatste DirectX drivers.

Mijn systeem voldoet ruimschoots aan de minimale systeem eisen:

AMD 3500+ Venice
2048 MB
GeForce 7800 GTX 256 MB
SoundBlaster Audigy ZS
Windows XP

Daarnaast met Zero Hour (en dan enkele Zero Hour, dit probleem niet bij normaal Generals) het probleem dat nadat het spel al een keer is opgestart en afgesloten, ik het spel opnieuw op wil starten deze het niet doet met een windows error message m.b.t. generals.exe bestand.
Als ik reboot kan ie wel weer opstarten.

Rara hoe kant dit?
heb af en toe zelfde probleem. ik start pc op en dan doet ie het soms weer, ligt ook aan de map af en toe. spel opnieuw opstarten werkt niet. specs: 1024 mb, 6800 , 2500+ amd
remindertje dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yapser schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:37:
Online play van de Generals games zuigt zo enorm. Sinds een tijd zijn de pings met 250ms omhoog gegaan en bij meer dan 50 units per speler gaat het spel laggen als de ziekte. Om maar niet te denken die dingen die ook echt -zo- enorm traag bouwen enzo.
Het vreemde is dan wel weer dat het bij mij prima gaat. Groen licht en 90ms. Ik heb dan wel een (erg) snelle verbinding, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik ken iemand met een 100mbit verbinding en die heeft een gele ping van 110.. like yeah right :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:59:
Ik ken iemand met een 100mbit verbinding en die heeft een gele ping van 110.. like yeah right :P
http://support.ea.com/cgi...WN0aW9u&p_li=&p_topview=1

Dat lampje boeit me niet, maar als je wel verbinding kunt maken met de server, samen in een stage (voor game) kunt komen, maar de game zelf niet kunt beginnen, zonder verdere aanleiding dat 1 van de verbindingen problemen veroorzaakt, is wel vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ik ben nu eindelijk eens generals challenge aan het spelen met de airforce general
easy ging me redelijk gemakkelijk af
bij medium ben ik net klaar met general alexander (US superweapons)
en daar heb ik toch al meer problemene mee.
heeft iemand tips over hoe ik zo efficient mogelijk kan spelen met de airforce general?
(dus bijvoorbeeld wat moet ik bouwen etc)

ik doe meestal het volgende in het begin :
dozer 1 -> powerplant
dozer 2 maken
dozer 2 -> barracks
dozer 1 -> supply depot (+ extra chinook)
dozer 2 -> 1 of 2 missile defense dingen
dozer 1 -> airfield
dozer 2 -> warfactory
dozer 1 -> powerplant/strategy center

[ Voor 35% gewijzigd door mschol op 27-04-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

maak er een 3e of zelfs 4e dozer bij.. dat doe ik tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
evaarties schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:54:
maak er een 3e of zelfs 4e dozer bij.. dat doe ik tenminste
dat kost wel 1000 extra en in het begin lijkt mij dat niet handig?
(zeker niet tegen die boss general )
en die boss general krijg je toch pas tot je beschikking wanneer je de challenge op hard hebt uitgespeeld? en meer tips zijn natuurlijk altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Als je met GLA speelt lekker je Command Center verkopen, heb je toch geen moer aan... komt weer geld bij in het begin.

Kan bij USA en China ook voor ffkes om geld te hebben. ($1000) wel genoeg dozers hebben en je moet zonder radar kunnen werken. (bij GLA is dat natuurlijk geen probleem)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
OMD schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
Als je met GLA speelt lekker je Command Center verkopen, heb je toch geen moer aan... komt weer geld bij in het begin.

Kan bij USA en China ook voor ffkes om geld te hebben. ($1000) wel genoeg dozers hebben en je moet zonder radar kunnen werken. (bij GLA is dat natuurlijk geen probleem)
zonder rader spelen is op easy geen probleem maar ik vind de rader te handig (en zonder zou me denk ik ook niet lukken bij hard) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

mschol schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:46:
[...]

zonder rader spelen is op easy geen probleem maar ik vind de rader te handig (en zonder zou me denk ik ook niet lukken bij hard) :P
Je moet ook wel weer een CC maken indien je het geld hebt maar vooralsnog heb je hem niet nodig.
je kan zogenaamde hotspots maken op de map.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
OMD schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:50:
[...]

Je moet ook wel weer een CC maken indien je het geld hebt maar vooralsnog heb je hem niet nodig.
je kan zogenaamde hotspots maken op de map.
hotspots?
moet ik eff gaan opzoeken in me handleiding.
me nooit echt mee bezig gehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ctrl F+nummer

bijv ctrl-F1 als je dan f1 drukt gaat hij direct naar die plek waar je de key in het begin hebt gedrukt.

het heet map-bookmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
fusion.fake schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:29:
ctrl F+nummer

bijv ctrl-F1 als je dan f1 drukt gaat hij direct naar die plek waar je de key in het begin hebt gedrukt.

het heet map-bookmarks
maximaal 12 dus en in hoeverre kan dat handig zijn (noem eens een voorbeeld waar jullie bookmarks bijzetten? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

1. Home base
2. Supply zone 1
3. Supply zone 2
4. Supply zone 3
5. Supply zone 4
6. Enemy base 1
7. Middle of the map
8. Front linie
9. 2e basis
10. east of enemy base
11. west of enemy base
12. north/south of enemy base

dat zijn er al 12....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

OMD schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:56:
1. Home base
2. Supply zone 1
3. Supply zone 2
4. Supply zone 3
5. Supply zone 4
6. Enemy base 1
7. Middle of the map
8. Front linie
9. 2e basis
10. east of enemy base
11. west of enemy base
12. north/south of enemy base

dat zijn er al 12....
Nergens voor nodig als je een beetje snel met je muis over de map kan met de rechtermuisknop :P

Ik gebruik alleen Control + 0 t/m 9, hierbij die ik altijd mn barracks, wf, af en eventueel cc of radarvan voor scan mogelijkheden. Overigen zijn dan voor groepen van bepaalde units, als ik dan snel naar hun wil druk ik wel 2x het nummer in, spring je er automatisch heen :) Zo heb je natuurlijk ook knoppen als H om snel naar je base te gaan ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
mschol schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:50:
[...]

maximaal 12 dus en in hoeverre kan dat handig zijn (noem eens een voorbeeld waar jullie bookmarks bijzetten? )
ik gebruik er max 3 ofzo, in het begin, als ik bijv gla tox @ tournament desert ben,,

1 bij primary supply, 2e bij secondary. 3e bij midden barracks ofzo, zodat ik snel terror cars kan pakken enzo

en natuurlijk ctr 1 = bijv barracks
ctrl2 arms dealer etc

[ Voor 7% gewijzigd door fusion.fake op 27-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tournament desert is wel zo veel gespeeld je hebt geen bookmarks nodig op die map. kan bijv wel handig zijn bij een 3v3 om snel units naar je mate's base te kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom op de volgende specs:

Asrock939 Dual SATAII
AMD X2 3800+
1Gb RAM
ATI Radeon 9200SE 128MB
SATA2 HDD
Win XP Pro SP2
Catalyst 6.3 / Nieuwste Omega drivers
Directx 9c

ZH echt voor geen meter loopt. Het begint al met de intro filmpjes die heel erg schokkerig verlopen. Alle grafische instellingen in de game staan op het allerlaagst @ 800x600. Het menu gaat nog wel, maar als we een lan game doen, dan vertraagt die pc het hele spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Is er niet ergens een fix voor de pathfinding-bug in Twilight Flame? Ik wil die map graag spelen, maar door die #$%#$%-bug wordt het zoooooooo laggy na verloop van tijd -- en dat is dus in singleplayer. Aangezien ik niet altijd wil multiplayeren zou het leuk zijn als de pathfinding gefixed wordt.
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:19:
Iemand enig idee waarom op de volgende specs:

Asrock939 Dual SATAII
AMD X2 3800+
1Gb RAM
ATI Radeon 9200SE 128MB
SATA2 HDD
Win XP Pro SP2
Catalyst 6.3 / Nieuwste Omega drivers
Directx 9c

ZH echt voor geen meter loopt. Het begint al met de intro filmpjes die heel erg schokkerig verlopen. Alle grafische instellingen in de game staan op het allerlaagst @ 800x600. Het menu gaat nog wel, maar als we een lan game doen, dan vertraagt die pc het hele spel :(
Mag ik vragen waarom je een redelijk killer-systeem hebt dat wordt afgescheept met een magere Radeon 9200SE?

[ Voor 61% gewijzigd door Wildfire op 01-05-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werken die Videokaart en Processor (er zit nogal een 'tijdgat' tussen) niet echt goed samen als het om Zero Hour gaat.

En dit is niet alleen in het belang van Zero Hour spelen. maar jij hebt echt een nieuwe videokaart nodig.

edit:
Pathfinding bug? leg even uit dan. ik speel wekelijks wel een paar 3v3tjes op TF en nooit last gehad van een Bug. offline noch online

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 17:41 . Reden: ;P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:39:

[..]

edit:
Pathfinding bug? leg even uit dan. ik speel wekelijks wel een paar 3v3tjes op TF en nooit last gehad van een Bug. offline noch online
Zonder computertegenstander zul je er geen last van hebben. Met computertegenstanders toch wel... na enige tijd spelen gaat Zero Hour steeds vaker haperen totdat het uiteindelijk op gruwelijke lag lijkt - ook al is het een singleplayer potje wat je aan het spelen bent. Dit is bekend met Twilight Flame, heb het tijden terug op internet uitgezocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 01-05-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent gek als je met bookmarks gaat spelen, werkt niet, kost veel te veel tijd ook. Gebouwen nummeren is erg handig, zo kun je units blijven kopen, en float je niet zo snel veel geld. Als je wordt aangevallen of er gebeurd iets druk dan op spatie, dan wordt je meteen naar het conflict toegebracht. Leer met usa alle hotkeys ff uit je hoofd, kun je die balk wegklikken, scheel enorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb C&C ZH opgegeven en speel nu CSS.

Ik word er gek van dat ik op internet of lan na een tijdje "Game Mismatch" of een "Serieus Error" krijg!!!

Zeker als het net spannend begint te worden en je gaat aanvallen...zucht.....

Hebben jullie dat niet??

(vaak bij 2on2 of meer of bij grote legers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:10:
[...]

http://support.ea.com/cgi...WN0aW9u&p_li=&p_topview=1

Dat lampje boeit me niet, maar als je wel verbinding kunt maken met de server, samen in een stage (voor game) kunt komen, maar de game zelf niet kunt beginnen, zonder verdere aanleiding dat 1 van de verbindingen problemen veroorzaakt, is wel vaag?
Regrettably, there is nothing that can be done to rectify this by EA Games or any of the Generals development teams. It is the result of a new security protocol in use by these ISPs, and only they have the ability to resolve it.
Goddamn wat lame. Leg me dan eens uit waarom Counterstike (Source), UT99/2004, en nog een paar miljoen spellen zonder ICMP request WEL een pingtime kunnen aangeven? Inderdaad EA/Gamespy. Blame it on someone else.. ffs wat een lamers.
mschol schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:46:
[...]

GLA heeft een radar van en geen base nodig voor de radar.

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuut op 01-05-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:15:
Je bent gek als je met bookmarks gaat spelen, werkt niet, kost veel te veel tijd ook. Gebouwen nummeren is erg handig, zo kun je units blijven kopen, en float je niet zo snel veel geld. Als je wordt aangevallen of er gebeurd iets druk dan op spatie, dan wordt je meteen naar het conflict toegebracht. Leer met usa alle hotkeys ff uit je hoofd, kun je die balk wegklikken, scheel enorm ;)
Speelde jij serieus zonder die commandbalk onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:23:

Mag ik vragen waarom je een redelijk killer-systeem hebt dat wordt afgescheept met een magere Radeon 9200SE?
Volgens mij werken die Videokaart en Processor (er zit nogal een 'tijdgat' tussen) niet echt goed samen als het om Zero Hour gaat.

En dit is niet alleen in het belang van Zero Hour spelen. maar jij hebt echt een nieuwe videokaart nodig.
Het is de pc van een huisgenoot en hij speelt nauwelijks games en ZH moet het toch prima kunnen doen met 128MB videogeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:18:
[...]

Speelde jij serieus zonder die commandbalk onderin?
Toen ik in SW kwam en vs Dackel/Spalding/Apex enzo moest was dat de enige manier waarop ik een USA/TANK match kon winnen. Je scherm wordt echt een stuk groter en je kunt terwijl je aanvalt ook units blijven kopen :) En daarna ben ik het altijd blijven doen :) In 1vs1 dan he, 2vs2 is als je eenmaal je cc weer hebt radar toch wel handig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:41:

[...]

Het is de pc van een huisgenoot en hij speelt nauwelijks games en ZH moet het toch prima kunnen doen met 128MB videogeheugen?
Dat er 128mb op zit is allemaal leuk en aardig, maar de snelheid van de videokaart is toch ook wel een belangrijke factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Man ik speel het op een gf3 en dan loopt prima.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:47:
[...]

Toen ik in SW kwam en vs Dackel/Spalding/Apex enzo moest was dat de enige manier waarop ik een USA/TANK match kon winnen. Je scherm wordt echt een stuk groter en je kunt terwijl je aanvalt ook units blijven kopen :) En daarna ben ik het altijd blijven doen :) In 1vs1 dan he, 2vs2 is als je eenmaal je cc weer hebt radar toch wel handig ;)
spalding ? dackel ?
^kwijl kwijl

was je zo pro dan :P
wat is je zh naam dan :) kunnen we misschien keertje spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:47:
[...]

Ik heb er ooit wel eens over nagedacht dat te proberen aangezien je toch 9 van de 10 games zonder radar speelt en je gebouwen aan toetsen bindt. Eigenlijk heb ik het verder daarbij gelaten, nooit geprobeerd. Het is eigenlijk wel een stuk handiger ja, enige waarvoor die ik commandbalk gebruik is om units te cancelen of te kijken wat ik in productie heb. Maar hoe vaak heb je dat nu nodig...
Jammer dat ik er geen bal meer aan vind om Zh nog serieus te spelen, anders had ik dit eens geprobeerd :).
fusion.fake schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:30:
[...]

spalding ? dackel ?
^kwijl kwijl

was je zo pro dan :P
wat is je zh naam dan :) kunnen we misschien keertje spelen ofzo
Hij is echt niet de enige hoor :). Ik heb ook wel op dat niveau gespeeld, alleen toevallig niet tegen die twee personen. Hoewel Dackel misschien zou kunnen, maar dat is dan heel lang geleden. Maar Heartless heeft in [SW] wel leuke staaltjes USA spel laten zien, dat moet ik toegeven :).

Trouwens, het woord pro slaat nergens op. Het zakgeld dat we van ons mama krijgen is niet omdat we Zh spelen :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Wmm op 01-05-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:24:
Man ik speel het op een gf3 en dan loopt prima.
Ik wou net zeggen. De minimum systeemeisen voor de videokaart is Geforce 2 met 32MB, kom op he, waarom gaat 't met R9200 SE met 128MB zo kut zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:46:
[...]

Ik wou net zeggen. De minimum systeemeisen voor de videokaart is Geforce 2 met 32MB, kom op he, waarom gaat 't met R9200 SE met 128MB zo kut zeg :(
Hoe zit het met de grafische opties in Zero Hour? Spelen op 2048x1536 met alle grafische geintjes in Zero Hour op maximaal èn maximale anisotropische filtering en anti-aliasing: dat zal op een Radeon 9200SE niet bepaald lekker werken :)

[..]

edit:
Ik heb gisteravond weer 's Twilight Flame gedaan, tegen twee computertegenstanders. Na enige tijd begon het weer: laggy gedrag, zo ongeveer om de seconde stopte het spel voor ongeveer een seconde. En dat is dus *NIET* werkbaar.

Uit ervaring weet ik dat als ik doorspeel en een groot gedeelte van de vijand van de kaart veeg, het probleem verdwijnt. Nogal logisch als er bijna geen vijand meer over is, er zijn dan bijna geen eenheden meer die pathfinding nodig hebben.

-- Edit: zoek op Google maar 's naar twilight flame pathfinding -- je krijgt tig sites waar men het heeft over de pathfinding problemen op deze map. Die zitten er vanaf patch 1.2 in blijkbaar. Het probleem schijnt te zitten in units die denken ergens bij een klif omhoog te kunnen, terwijl dat niet zo is. Ik ga dat vanavond even testen, wat heli's stationeren enzo om alles af te knallen bij de klif.

[ Voor 59% gewijzigd door Wildfire op 02-05-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt vast omdat de AI van Generals en Zero Hour behalve Pathfinding niet veel meer doet. behalve dan een SW bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:45:
[...]

Hoe zit het met de grafische opties in Zero Hour? Spelen op 2048x1536 met alle grafische geintjes in Zero Hour op maximaal èn maximale anisotropische filtering en anti-aliasing: dat zal op een Radeon 9200SE niet bepaald lekker werken :)
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:19:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wat betreft de pathfinding-ellende in de map Twilight Flame, ik heb zojuist een mailtje van EA ontvangen:
Geachte heer Wildfire,

Wij zullen uw email doorsturen naar de afdeling research & development. Zij zijn al op de hoogte van het probleem en zoeken naar een oplossing. Maar hoe meer emails van onze klanten, hoe dringender de zaak wordt.

Wij als technische helpdesk hebben er echter geen inzicht in wanneer dit probleem opgelost gaat worden.

Onze excuses voor het ongemak.
Hoe meer mensen mailen, hoe dringender het wordt voor EA. Dus tweakers: mailen!

Het mailadres is nl-cs@europe.ea.com

Zet in je mailtje dat je last hebt van een bug in de map Twilight Flame van Zero Hour, de pathfinding AI vertraagt het spel wanneer er computertegenstanders zijn - ook al heb je een vette PC :)

Wellicht dat het probleem dan nog ergens in de komende vijf jaar wordt opgelost ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:50:
Wat betreft de pathfinding-ellende in de map Twilight Flame, ik heb zojuist een mailtje van EA ontvangen:

[...]

Hoe meer mensen mailen, hoe dringender het wordt voor EA. Dus tweakers: mailen!

Het mailadres is nl-cs@europe.ea.com

Zet in je mailtje dat je last hebt van een bug in de map Twilight Flame van Zero Hour, de pathfinding AI vertraagt het spel wanneer er computertegenstanders zijn - ook al heb je een vette PC :)

Wellicht dat het probleem dan nog ergens in de komende vijf jaar wordt opgelost ofzo :P
Kunnen ze dan ook vertellen waarom je ZH niet (soepel) kunt spelen op een AMD X2 + ATI Radeon 9200SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:07:
[...]

Kunnen ze dan ook vertellen waarom je ZH niet (soepel) kunt spelen op een AMD X2 + ATI Radeon 9200SE?
Geen idee. Maar het zal toch iets op je PC zelf moeten zijn, aangezien iemand met een GeForce 3 zegt het goed te kunnen spelen. Softwareconflictje ergens wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey generals pro's, ik speel vaak als china (tank/nuke) tegen vrienden, 1 daarvan loopt me altijd te ownen met aurora bombers die ziekelijke explosies veroorzaken. Ik blijf vaak maar gattling tanks uitspugen en die een stukkie uit elkaar zetten maar hij heeft er al snel zo veel dat er altijd wel eentje door komt... bovendien wil ook ook nog wle andere dingen bouwen dan alleen gattling tanks :P Ik las dat meer mensen vinden dat die aurora overpowered is maar wat kan ik er het beste tegen doen?

Ik heb enorm veel gattling tanks al geprobeerd, bunkers vullen met rocketeers duurt langer/kost meer en die zijn ook met 1 'bommetje' kapot. Ik heb geen keuze behalve rush heb ik het idee.. wat zijn jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Val aan met een legertje bestaande uit een paar ECM's, Overlords, een paar Nuke Cannons en zoveel gattling tanks als je budget toelaat en rij gewoon in formatie af op z'n base en schiet z'n verdediging tot puin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:34:
ey generals pro's, ik speel vaak als china (tank/nuke) tegen vrienden, 1 daarvan loopt me altijd te ownen met aurora bombers die ziekelijke explosies veroorzaken. Ik blijf vaak maar gattling tanks uitspugen en die een stukkie uit elkaar zetten maar hij heeft er al snel zo veel dat er altijd wel eentje door komt... bovendien wil ook ook nog wle andere dingen bouwen dan alleen gattling tanks :P Ik las dat meer mensen vinden dat die aurora overpowered is maar wat kan ik er het beste tegen doen?

Ik heb enorm veel gattling tanks al geprobeerd, bunkers vullen met rocketeers duurt langer/kost meer en die zijn ook met 1 'bommetje' kapot. Ik heb geen keuze behalve rush heb ik het idee.. wat zijn jullie tips?
Zijn vliegvelden stuk maken. Je moet het gevecht niet in jouw kamp proberen te winnen, maar in dat van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:34:

je bedoeld alpha;s? dan is die gast sw gen.. en moet je hem gewoon rushen.

anders kan je als china idd nooit winnen:
hij bunkert met EMP en spamt alpha's.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik met een vriend van mij weer actief bezig met Zero Hour spelen, we doen dit over Hamachi en dat gaat ook gepaard met de gebruikelijke serious errors en mismatches, tot onze spijt.
Na een aantal replays van gamereplays.com gedownload te hebben heb ik eindelijk het gevoel dat ik het spel kan spelen zoals het bedoeld is :+
Toch blijft het een erg leuk spel vind ik, al is het alweer een beetje verouderd. Tot C&C 3 uitkomt iig toch wel de moeite waard om te blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was idd sw gen. Maar toen hij met laser gen speelde had hij dezelfde aurora's volgens mij... of zeg ik nu iets dat niet kan?

Maargoed, rush als china, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik kan geen chinook drop doen ofzo, ik moet minstens een warfactory of airfield hebben ( er van uitgaande dat ik niet inf gen ben). Alle tips zijn welkom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
helix.

flame tank erin, en droppen bij ze supplys ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het een kleine map is kan je de helix skippen (kost toch weer airfield + helix + bouwtijd) en gewoon met een flame tankje z'n base in lopen en gelijk z'n barracks en supply slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:31:
Er zit een bug in Zero Hour die als het goed is met de eerste patch verholpen wordt. Deze bug komt voor bij radeon kaarten. Bij deze bug wordt je beeld zwart als er een "Microwave tank" gebouwd wordt. Er zijn 2 manieren om van deze bug af te komen:
• Heat effect uitzetten. Dit doe je bij options -> detail en dan custom selecteren
• FSAA uitzetten voor je videokaart
Bagger, ik heb nu ook last van dit probleem :(
1.FSAA uigezet, helpt niks.
2.Heat effect uitzetten ? Bij mij staat er helemaal geen detail in me options menu.

Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen dat ik dit spel wel kan spelen ?
Updaten lukt ook niet, krijg steeds de melding old file does not exist waneer die het bestand game.dat wilt updaten. Weet iemand hoe ik het spel wel goed werken kan krijgen ? Het gaat trouwens om de first decade versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij details op custom drukken, krijg je vanzelf het menuutje dat je zoekt.

Mbt de rushtactieken van china: ik zal ff proberen met die flame tank ;) Ik kan me echter niet voorstellen dat 1 flame tank genoeg zal zijn voor een rush, tegen de tijd dat ik war factory/flame tank heb heeft hij ws al war factory met een tankje oid, of genoeg rocketeers. Maargoed dat is natuurlijk altijd als ik zelf iets uit de warfactory gebruik..

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff tegenwoordig is het triest gesteld. Ik en een kameraad speelde nog steeds constant maar geen enkele pro wou meer tegen ons. Alleen noobs wouden tegen ons |:(

Dus dan maar een andere weg zoeken, nieuw account gemaakt met een aantal lossen en wat gebeurt er? Jahoor de "Pro's" komen. 400 wins en en minder dan 100 losses jah die durven dan wel tegen ons "noobs".

Zielige noobbashers. Ik zou hun gezichten graag willen zien hoe ze werden afgedroogt door ons.
Het spel is echt helemaal verneukt door die stats. Ik ben meer bezig met mun stats te verknallen zodat ik meer games kan spelen dan werkelijk een game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff tegenwoordig is het triest gesteld. Ik en een kameraad speelde nog steeds constant maar geen enkele pro wou meer tegen ons. Alleen noobs wouden tegen ons |:( Dus dan maar een andere weg zoeken, nieuw account gemaakt met een aantal lossen en wat gebeurt er? Jahoor de "Pro's" komen. 400 wins en en minder dan 100 losses jah die durven dan wel tegen ons "noobs". Zielige noobbashers. Ik zou hun gezichten graag willen zien hoe ze werden afgedroogt door ons. Het spel is echt helemaal verneukt door die stats. Ik ben meer bezig met mun stats te verknallen zodat ik meer games kan spelen dan werkelijk een game te spelen.
ja dat ervaarde ik ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 02:37:
Bij details op custom drukken, krijg je vanzelf het menuutje dat je zoekt.

Mbt de rushtactieken van china: ik zal ff proberen met die flame tank ;) Ik kan me echter niet voorstellen dat 1 flame tank genoeg zal zijn voor een rush, tegen de tijd dat ik war factory/flame tank heb heeft hij ws al war factory met een tankje oid, of genoeg rocketeers. Maargoed dat is natuurlijk altijd als ik zelf iets uit de warfactory gebruik..

Bedankt
een flame tank kan het tij van het gevecht keren hoor ;) je moet wel flame wall gebruiken kun je zo een groepje gebouwen bij supply, (supp/barrack of whatever), zo vernietigen
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:43:
Pfff tegenwoordig is het triest gesteld. Ik en een kameraad speelde nog steeds constant maar geen enkele pro wou meer tegen ons. Alleen noobs wouden tegen ons |:(

Dus dan maar een andere weg zoeken, nieuw account gemaakt met een aantal lossen en wat gebeurt er? Jahoor de "Pro's" komen. 400 wins en en minder dan 100 losses jah die durven dan wel tegen ons "noobs".

Zielige noobbashers. Ik zou hun gezichten graag willen zien hoe ze werden afgedroogt door ons.
Het spel is echt helemaal verneukt door die stats. Ik ben meer bezig met mun stats te verknallen zodat ik meer games kan spelen dan werkelijk een game te spelen.
jammer genoeg waar..

als je echt pro wilt spelen doe je dit niet gewoon zh online, maar op clanwars.cc daar zijn wel meer pro's waar je gewoon tegen kan spelen en hoger kan komen op de ladder, dat is zeg maar de algemene zero hour ladder waar de meesten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:38:
[...]

Bagger, ik heb nu ook last van dit probleem :(
1.FSAA uigezet, helpt niks.
2.Heat effect uitzetten ? Bij mij staat er helemaal geen detail in me options menu.

Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen dat ik dit spel wel kan spelen ?
Updaten lukt ook niet, krijg steeds de melding old file does not exist waneer die het bestand game.dat wilt updaten. Weet iemand hoe ik het spel wel goed werken kan krijgen ? Het gaat trouwens om de first decade versie.
Dat patch probleem. als Re-install niet werkt heb je een brakke CD. dan staat Game.dat er niet goed op. probeer het betreffende file game.dat van iemand anders te krijgen en hem dan in je zero hour folder te zetten. (is 6 mb)

Overigens meld ik je ook dat als je ZH met No-CD Crack wilt spelen je de game.dat moet aanpassen. en dan kan hij dus niet meer updaten.

Edit: niet goed gelezen. er staat file does nog exist. heb je wat zitten knoeien met je C:\Programfiles\EAgames\CCGeneralszerohour folder? Bestandje per ongeluk verwijderd? want als game.dat daar niet in staat kun je het spel niet eens opstarten. het is een zeer belangrijk bestandje.
Re-install moet in dit geval gewoon werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3vs3 gespeeld met JohnAD en Kaaswagen en nog 3 mensen uit JohnAD's speelgroep, echt te gaaf gewoon. Het blijft een leuk spel vind ik, al is het oud. Enige zwaar irritante is dat je mismatches krijgt en Serious Errors. Als EA dat nou OOIT nog een keer zou fixen (kans 0.000001%) dan zou het helemaal uber zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:36:
Net 3vs3 gespeeld met JohnAD en Kaaswagen en nog 3 mensen uit JohnAD's speelgroep, echt te gaaf gewoon. Het blijft een leuk spel vind ik, al is het oud. Enige zwaar irritante is dat je mismatches krijgt en Serious Errors. Als EA dat nou OOIT nog een keer zou fixen (kans 0.000001%) dan zou het helemaal uber zijn.
Ja, het was zeker erg cool. Alleen die mismatches zijn zo gay, niet normaal.

Generals is en blijft gewoon een leuk spel \o/

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaaswagen schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:55:
[...]

Ja, het was zeker erg cool. Alleen die mismatches zijn zo gay, niet normaal.

Generals is en blijft gewoon een leuk spel \o/
Ja ze verpesten het spel best wel. Alleen de diehards spelen het in feite nog, heel veel mensen vinden het gewoon te irritant dat een substantieel deel van de spelletjes, vooral met veel mensen, gewoon niet af te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:43:

En dan flamen en ons beschuldigen van noobbashing :? :? . Voor zover ik het weet hebben wij noob account en zij 'pro' accounts. Wie is er dan de noobbasher? Zij gingen zelf toch op zoek naar noobs?

Ene Vloerbedekking is zo'n figuur. Flamen....maar spelen ho maar!! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:29:
[...]

En dan flamen en ons beschuldigen van noobbashing :? :? . Voor zover ik het weet hebben wij noob account en zij 'pro' accounts. Wie is er dan de noobbasher? Zij gingen zelf toch op zoek naar noobs?

Ene Vloerbedekking is zo'n figuur. Flamen....maar spelen ho maar!! |:( |:(
Mja. Ik vind het wel zielig als je alleen lol kunt hebben in het spelen van ZH of welk spel dan ook, als je wint. Ik heb gisteren nog 1vs1 tegen JohnAD gespeeld, ben totaal geownd, maar ik vond het hartstikke leuk. Ik vind daar de uitdaging in zitten juist (wat volgens mij juist de drijfveer is van het beter worden in games), en het is de uitdaging die ik zoek in een spel, niet hoevaak ik win. Zolang ik maar het gevoel heb niet onder mn niveau te spelen kan ik altijd zeggen dat ik een gg gespeeld heb, al heb ik keihard verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op Mijn online account heb ik ongeveer evenveel losses als wins. ik ben zelf ook wel stats whore geweest hoor. had ik accounts van 120-20 ofzo en 50 disconnects :X

Maar nu je zelf wat beter kunt spelen is de lol er gewoon ook af om iedere keer weer beginners te bashen. omdat het zo cool zou staan als je 300 wins tegen 50 loss hebt.

Kijk bijvoorbeeld 1 keer in de 1vs1 lobby. ik speel nooit 1vs1 via de lobby omdat

A: er zijn te weinig games.

B: 80% van de mensen daar zijn stat whores die games maken als: NOOBS COME :r en: NOOBS ONLY NO PRO!! :/

Mensen zeggen dat je Via quickmatch ook erg veel beginners tegenkomt. is ook wel waar omdat meestal het eerste wat je probeert als je online gaat (ik ook) is een Quickmatchje spelen.
60% van de spelers die ik tegenkom op QM zijn echter wel een waardige tegenstander. dus Quickmatch spelen is echt niet bash gedrag.

Houd ook ff de muis op de games genaamd: NOOBS ONLY. dan zie je daar meestal een gast met een vage br33zah naam en stats van 120-20 (anyone know BRUCE?, I bashed him :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:58:
[...]

Ja ze verpesten het spel best wel. Alleen de diehards spelen het in feite nog, heel veel mensen vinden het gewoon te irritant dat een substantieel deel van de spelletjes, vooral met veel mensen, gewoon niet af te maken is.
Ik speel het nu weer veel, alleen skirmish tegen brutal/hard players. Wel een beetje pit maar toch gebruik maken van domme AI. Het enigste wat ze moeten verbeteren is dat je af en toe met een vaag groen veld begint... :S rare kleuren enzo die niet natuurlijk zijn bij start spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbstefan
  • Laatst online: 18-07 09:42
Ik heb een groot probleem.. Mn worldbuilder doet het niet meer :'( Ik wilde een nieuwe map maken, maar heb iets te grote waarden ingevoerd (10000 ofzo 8)7 ). Tja, en toen crashte die. En sindsdien werkt het niet meer... Ik heb al opnieuw opgestart, overnieuw geïnstalleerd en het register opgeschoond maar het wil niet helpen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefanbstefan schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:04:
Ik heb een groot probleem.. Mn worldbuilder doet het niet meer :'( Ik wilde een nieuwe map maken, maar heb iets te grote waarden ingevoerd (10000 ofzo 8)7 ). Tja, en toen crashte die. En sindsdien werkt het niet meer... Ik heb al opnieuw opgestart, overnieuw geïnstalleerd en het register opgeschoond maar het wil niet helpen... :(
In je map Mijn Documenten staat ook een map voor Generals Zero Hour. Als je hem op nieuw installeerd, verwijder dan die map ook ff.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Mja. Ik vind het wel zielig als je alleen lol kunt hebben in het spelen van ZH of welk spel dan ook, als je wint. Ik heb gisteren nog 1vs1 tegen JohnAD gespeeld, ben totaal geownd, maar ik vond het hartstikke leuk. Ik vind daar de uitdaging in zitten juist (wat volgens mij juist de drijfveer is van het beter worden in games), en het is de uitdaging die ik zoek in een spel, niet hoevaak ik win. Zolang ik maar het gevoel heb niet onder mn niveau te spelen kan ik altijd zeggen dat ik een gg gespeeld heb, al heb ik keihard verloren.
Ik speel om te winnen en daar heb ik uiteraard plezier van, maarja als ik goed geownt word door een goeie speler waarvan ik weet dat die goed is ok daar heb ik dan ook wel plezier van.

Maar zogauw mensen niet meer willen spelen omdat je zoveel wins hebt |:( of dat mensen gaan cheaten |:( of rushen terwijl ze hadden gezegt geen rush |:( en vooral scudbug. :r |:(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ zodiak
Het enigste wat ze moeten verbeteren is dat je af en toe met een vaag groen veld begint... :S rare kleuren enzo die niet natuurlijk zijn bij start spel.
Dat probleem heb ik ook. En dat is dan random. Heb in een vorige post een plaatje laten zien, heb jij ook zoiets? Is waarschijnlijk weinig aan te doen.

Heb jij ook tevens probleem dat als je ZH hebt gespeeld, dan afsluit en dan weer opnieuw wil opstarten dat ie het dan niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:22:
@ zodiak

[...]

Dat probleem heb ik ook. En dat is dan random. Heb in een vorige post een plaatje laten zien, heb jij ook zoiets? Is waarschijnlijk weinig aan te doen.

Heb jij ook tevens probleem dat als je ZH hebt gespeeld, dan afsluit en dan weer opnieuw wil opstarten dat ie het dan niet doet?
Nee, af en toe speel ik, dat gaat goed, dan een 2e potje en dan gaat het mis, groen veld, soms helpt pc opnieuw
opstarten. ik weet echt niet waar het aan ligt, misschien vid card oververhit ofzo...
maar hij doet het iig altijd.

pc = 6800 128mb, 1024mb, 2500+amd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Afgelopen weekend een lan gehad waarbij ook diverse potjes SH gespeeld is. Op de mismatch & critical error hebben wij toch zeker in 20/30% van de potjes (in Iron Dragon :D) die niet crashde een 'vehicle lock' gehad. Grondunits van sommige/alle spelers reageren niet meer, maar je kunt ze nog steeds maken. Vliegtuigen hebben hier geen last van. Na een 15tot30 minuten gaat het opeens weer, maar tegen die tijd heeft de helft al opgegeven omdat ze geen vliegtuigen hadden :/.

Hebben jullie hier ook last van en/of weten jullie hoe het komt?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:27:
Afgelopen weekend een lan gehad waarbij ook diverse potjes SH gespeeld is. Op de mismatch & critical error hebben wij toch zeker in 20/30% van de potjes (in Iron Dragon :D) die niet crashde een 'vehicle lock' gehad. Grondunits van sommige/alle spelers reageren niet meer, maar je kunt ze nog steeds maken. Vliegtuigen hebben hier geen last van. Na een 15tot30 minuten gaat het opeens weer, maar tegen die tijd heeft de helft al opgegeven omdat ze geen vliegtuigen hadden :/.

Hebben jullie hier ook last van en/of weten jullie hoe het komt?
Stuk of 20 lan potjes gedaan hier en dat nog nooit gehad. Wel vaak gehad dat het spel steeds eruit lagt. Dat dan om de paar seconden je het disconnection screen krijgt voor 5s. Dat kan ook komen doordat iemand bijv, per ongeluk naar windows gaat (erg funnest voor ZH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
zoiets gebeurt meestal over lan, en bijv . hamachi, als je online lan't (networking) doet. Online is het nog nooit voorgekomen bij mij. (mismatching)

[ Voor 8% gewijzigd door fusion.fake op 10-05-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron Dragon is een buggy map iig. 4vs4 wil dr al helemaal niet en 3v3 krijg je allerhande bugs-mismatch-critical error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel vooral skirmish onderhand wel gezien, online is drama en weiger ik.

Zijn er nog leuke "realistische" mods? of leuke map-packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:05:
Ik heb het spel vooral skirmish onderhand wel gezien, online is drama en weiger ik.

Zijn er nog leuke "realistische" mods? of leuke map-packs?
"Art of defense" heb ik wel redelijk vaak gedaan, erg gaaf, alleen meeste maps zijn te moeilijk om alleen te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Art of defense" heb ik wel redelijk vaak gedaan, erg gaaf, alleen meeste maps zijn te moeilijk om alleen te doen :([/quote]

AOD's zijn het beste te spelen met 2 of 3 spelers. Alleen is idd wat lastiger vooral bij 'open' mappen. Wat dacht je van eerst opponent op easy army zetten en startmoney op 50.000? Overigens moet je voor AOD-mappen ook geen gla nemen...de AI walst zo door de defense heen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

startingmoney is over het algmeen standaard al 50k bij AOD games .. en easy enemy maakt bij sommige aod mappen weinig uit kwa speelbaarheid (voor in je uppie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, start money moet je zelf instellen, alleen easy nmy zegt meeste alleen infrantry en air ofzo en het probleem is niet later in de game, maar meer het begin. In je eentje lukt het niet de 1e wave tegen te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik zit vast!

Ik zit die solo play (challenge) te doen met laser general tegen kassad (Onzichtbaar)

Nu heb ik alles kapot maar de level is nog niet geeindigd. Er is dus nog een gebouw of wagentje o.i.d maar ik kan hem dus niet vinden? Hebben mensen tips of weet iemand waar het laatste ding zit vanwege zelfde probleem/ervaring?

Ik wil deze echt halen

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:51:
Ik zit vast!

Ik zit die solo play (challenge) te doen met laser general tegen kassad (Onzichtbaar)

Nu heb ik alles kapot maar de level is nog niet geeindigd. Er is dus nog een gebouw of wagentje o.i.d maar ik kan hem dus niet vinden? Hebben mensen tips of weet iemand waar het laatste ding zit vanwege zelfde probleem/ervaring?

Ik wil deze echt halen
de hele level scouten met spy drones? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Gedaan... Drones.. Poppetjes.. Vliegtuigen..

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Als je een strategy center hebt, heb je ook de beschikking over een satelliet die je de hele map met enemies laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Daywalk3r schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:11:
Gedaan... Drones.. Poppetjes.. Vliegtuigen..

:'(
blijven scouten :p echt elke uithoekje, wie weet is het een worker in een hoekje of wat :p zoek en gij zult vinden
Wildfire schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:13:
Als je een strategy center hebt, heb je ook de beschikking over een satelliet die je de hele map met enemies laat zien.
niet helemaal :p met dat ding kun je zien wat de tegenstander ziet, stealth blijft stealth :p
als USA heb je na een tijdje meestal wel een berg drones rond vliegen dus zie je geen verschil vaak :p (bij multiplayer heeft de speler meestal radarvans rond rijden of staan dus dan heb je geen drones daar en maakt het wel veel verschil :9

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
daves2hd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:20:
[...]

blijven scouten :p echt elke uithoekje, wie weet is het een worker in een hoekje of wat :p zoek en gij zult vinden

[...]

niet helemaal :p met dat ding kun je zien wat de tegenstander ziet, stealth blijft stealth :p
als USA heb je na een tijdje meestal wel een berg drones rond vliegen dus zie je geen verschil vaak :p (bij multiplayer heeft de speler meestal radarvans rond rijden of staan dus dan heb je geen drones daar en maakt het wel veel verschil :9
Nog niet helemaal. Je ziet ook niet wat de tegenstander ziet (anders zou je wel zien wat een Lotus van je tegenstander kan zien, maar zie je de Lotus zelf niet ;)). Je ziet dus alle eenheden / gebouwen van de tegenstander die niet stealth zijn (plus dat de fog of war rond die gebouwen / eenheden ook stukje weg is natuurlijk) :P.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste