Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Rival24 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:57:
\o/ ik installeerde gisteren generals voor de grap nog eens een keertje. Speel ik een potje online en het eerste dat die vent zegt "no rush" :+. Mja, dat gaat dus niet door, en het tweede wat ie zegt is "fucking rusher" :D
Hadden jullie dit van te voren afgesproken? :? Vindt het zelf namelijk ZWAAR irritant als mensen zich niet aan de afgesproken regels houden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Metal schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Hadden jullie dit van te voren afgesproken? :? Vindt het zelf namelijk ZWAAR irritant als mensen zich niet aan de afgesproken regels houden. :/
denk het niet, vaak roepen er een paar regels pas als de game begonnen is. dan teld het niet in mijn ogen, vaak worden dan nog boos ook als je je niet aan hun regels houd :p
tja als hun zeggen tijdens begin game "no rush, sw" en ik antwoord niet moeten ze maar niet rekenen dat ik er altijd mee accoord ga xD

maar zijn tegenwoordig veelsteveel no rush spelers, een fatsoenlijke game kunnen ze nooit aan want 1 tech, gat, hummer geven ze al gelijk op. }:O

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
zucht... is deze spel dan nergens verkrijbaar ? ik wil deze game gewoon los kopen, zonder ander spul erbij.

heb net halve stad afgezocht :P :- (

heeft iemand een webwinkel waar dit spel aangeboden wordt
/edit:
heb een winkel gevonden ! aargh na al die tijd zoeken zoeken

voor maar 18 euro incl. verzend kosten
*Generals en de add-on Zero hour

[ Voor 26% gewijzigd door fusion.fake op 29-03-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Metal schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Ik spreek nooit regels af, behalve de regel dat ik hem afmaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Er zijn geloof ik op dit moment bij free record shop zelf een verzamel pakket van alle command/conquer spellen te koop.

goeie mod, natuurlijk zeer aan te raden voor de echte nl-er :)

http://holland.willruletheworld.com/index.php?page=download

Je zult wel ff moeten zoeken welke download site je moet hebben, maar op fileplanet staat ie geloof ik ook ergens nog.

[ Voor 52% gewijzigd door bangkirai op 30-03-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
oei die Holland mod :(

had ik ook geinstalleerd maar toen ik het weer wilde uninstalleren kreeg ik problemen...

heb toen Generals + ZH opnieuw moeten instaleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
whuaa die microwave tanks zijn gewoon de sonic tanks van Dune II. Die Sonics vond ik cooler uit zien dan deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:08:
whuaa die microwave tanks zijn gewoon de sonic tanks van Dune II. Die Sonics vond ik cooler uit zien dan deze..
niet echt.. microwave tanks slopen alleen mannetjes om hun heen en disabelen gebouwen. Worden doorgaans vooral gebruikt tegen sneaks in camp games en voor drop zone supply bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

die holland mod ziet er errug geil uit zeg :p mss ook maar s downen :p

wie heb generals werkende onder cedega @ linux ? en dan doel ik op netwerk support.... hier is die nl beperkt tot 127.0.1.1 :(

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:09:
[...]

niet echt.. microwave tanks slopen alleen mannetjes om hun heen en disabelen gebouwen. Worden doorgaans vooral gebruikt tegen sneaks in camp games en voor drop zone supply bug.
Wat is die drop zone supply bug?

Is er ergens een site waar meer van dit soort multiplayer info te vinden is? Over bugs en grote voor/nadelen van generals, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
tijdens het bouwen van een supply dropzone het ding zonder stroom zetten met microwave tank, en dan zodra ie klaar is, de tank laten stoppen, dan komt er gelijk een dropload, inplaats van wachten totdat er 2 minuten om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

[...]

Worden doorgaans vooral gebruikt tegen sneaks in camp games
Wat zijn sneaks? :?
Wat zijn camp games? :?
Hoe gebruik je de microwave tanks tegen sneaks? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-w schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:57:
[...]

Wat zijn sneaks? :?

Sneak Attacks, 5 star power van de gla generals

Wat zijn camp games? :?

Potjes waarbij mensen niet aanvallen, maar enorme legers op zitten te bouwen

Hoe gebruik je de microwave tanks tegen sneaks? :?

een microwave kan gebouwen disabelen, zo ook de tunnel die je overal kan bouwen met de sneakattack. als je zo'n tunnel in de vijandelijke basis dropt kan je leger dus ineens midden in het andere kamp staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet net zo makkelijk een paar bunkertjes in je basis te zetten met hoop rocket mannetjes erin. dan is zo'n tunnel ook kapot voordat er units uit kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:32:
Is het niet net zo makkelijk een paar bunkertjes in je basis te zetten met hoop rocket mannetjes erin. dan is zo'n tunnel ook kapot voordat er units uit kunnen komen
Ach ja, dan krijg je weer dat eeuwenoude verhaal, investeren in defense of offense. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
[...]

Ze clearen ook gebouwen van mannetjes, net zoals de Dragon Tank van China / flashbangs van USA b.v..

@Rival, laat dat geleuter aub niet weer beginnen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wmm schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:47:
[...]

Ze clearen ook gebouwen van mannetjes, net zoals de Dragon Tank van China / flashbangs van USA b.v..

@Rival, laat dat geleuter aub niet weer beginnen :X.
Hij begint :( ;)
Speel je zelf nog wel s? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Rival24 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:35:
[...]

Hij begint :( ;)
Speel je zelf nog wel s? B)
Hehe, het was meer in het algemeen van "ik ben die discussies wel zo zat" ;).

Ik heb eergister voor het eerst in maanden weer een potje gespeeld @ Generals.nl.
Wel te merken dat ik tijd niet gespeeld had, gelijk verloren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och ja, 1 microwave in het midden van je basis is waarschijnlijk een stuk goedkoper dan een hele zooi bunkers, dus heeft niets met defense/offense te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

.

[ Voor 100% gewijzigd door j-w op 05-04-2006 10:05 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het op internet net zo brak is (waarschijnlijk brakker) dan op lan, dan zuigt het wel zeg. Gisteren toch wel goed 30 min bezig met 3vs3 op LAN, krijgen we ineens op de 2s een timeout, waarbij totaal onduidelijk is wiens verbinding zou zijn verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet is vele male beter dan LAN.

Het probleem waar ik nu tegen aanloop is dat mensen enorm gefocust zijn op je stats.
Ik moet om de zoveel tijd een nieuw account aanmaken omdat die achterlijke figuren niet meer tegen ons durven te spelen.

Het spel is echt aan het einde van zijn latijn (volgens mij noemen ze dat zo :P )
Erg jammer................. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:45:

Het probleem waar ik nu tegen aanloop is dat mensen enorm gefocust zijn op je stats.
Ik moet om de zoveel tijd een nieuw account aanmaken omdat die achterlijke figuren niet meer tegen ons durven te spelen.

Het spel is echt aan het einde van zijn latijn (volgens mij noemen ze dat zo :P )
Klopt ja, de ene keer heb ik teveel gewonnen, met een andere account heb ik teveel verloren, en als ik een nieuw account aanmaak willen ze niet met me spelen omdat ik of een noob ben of omdat ze me niet vertrouwen en denken dat ik een pro of rusher ben. 8)7

Zijn er maar weinig die een fatsoenlijke gevecht willen doen... liefst zonder rush shit enzo... hou persoonlijk van lange games in plaats van die 5 a 10 minuten games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ik kan maar niet servers joinen er staat dat ik een andere versie heb ik heb gewoon 1.04 en mijn poorten geforward en nog steeds zegt hij andere versie en kan ik games niet joinen .. :S

ik speel dit via first decade..

HULP :(

[ Voor 3% gewijzigd door fusion.fake op 05-04-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Hulp :?
Wat betekend dat..?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:45:

Mwah, heb de laatste paar dagen een paar keer online gespeeld en moet zeggen dat er niet zoveel veranderd is vergeleken met 1 á 1,5 jaar geleden. Nog steeds veel kleuters en gezeik om stats ;)
Hulp betekent help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ik was te boos om normaal te typen :P

ik kan nog steeds niet joinen ik vind dit erg vaag : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
fusion.fake schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:42:
ik was te boos om normaal te typen :P

ik kan nog steeds niet joinen ik vind dit erg vaag : (
Toevallig een No-cd crack gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinstall? en patch niet downloaden, maar in het spel laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn inderdaad erg veel kleuters online, maar ook veel mensen die te gefixeerd zijn op je stats.
Ik zit nu al op 34 accounts, alleen maar omdat je na een grote win streak zonder losses niemand meer met je wilt spelen.

Ik samen met een kameraad zijn maar begonnen met 2vs3, maar dan nog zeiken ze.

Laatst het toppunt bereikt. Een 2vs3 game en wij wonnen (uiteraard :P). Het was 2 gla + usa tegen ik gla en mun kameraad usa. Begonnen de 2 gla players de scud bug gebruiken 8)7

Nou als je mij boos wilt hebben, moet je met zulke onzin beginnen. Normaal gesproken kap ik dan, maar daar had ik toen ff geen zin in en ongeacht de scud bug die ze gebruikte hebben ze nog verloren ook nog.

Triest................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nog nooit gehoord van een Scud Bug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Scud bug: met een bepaalde serie handelingen elke 10s Scud Storm lanceren. Diep triest als je dat tegen mensen doet. Ga lekker offline 7 PC AI's platgooien of zo...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zo'n scud bug lijkt me nogal cruciaal en dat is nooit meegenomen in de EA patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:55:
Lol, zo'n scud bug lijkt me nogal cruciaal en dat is nooit meegenomen in de EA patches?
Welke bugs zijn nou wél verholpen in de patches!? ;)

Scudbug, Tunnelbug, Maphack: ze zijn er nog allemaal. Gelukkig had ik toen der tijd de skills om elke cheater genadeloos af te maken, anders was ik al véél eerder met het spel gestopt.

Ik heb het nu trouwens voornamelijk over Generals Classic, maar Zero Hour is niet een verbetering te noemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:55:
Jawel, in patch 1.02 van Zero Hour was het nog mogelijk. Daarna is het opgelost in 1.03 / 1.04. Maar het is alweer mogelijk in 1.04, alleen is het veel minder bekend hoe het moet. Ikzelf weet het ook niet (terwijl ik zo ongeveer alles wel weet).
De bug is nooit opgelost in Generals, ondanks dat er nog een patch gekomen is in december.
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:00:
[...]

Welke bugs zijn nou wél verholpen in de patches!? ;)

Scudbug, Tunnelbug, Maphack: ze zijn er nog allemaal. Gelukkig had ik toen der tijd de skills om elke cheater genadeloos af te maken, anders was ik al véél eerder met het spel gestopt.

Ik heb het nu trouwens voornamelijk over Generals Classic, maar Zero Hour is niet een verbetering te noemen. :/
Proest, nofi natuurlijk, maar dan speel je niet tegen goede spelers. Een speler die maphackt en even goed is als jij en z'n maphack ook niet probeert te verbergen, daar win jij in principe niet van. Hetzelfde met scudbug, als jij hem zover laat komen dat hij scud scaffolds kan bouwen dan kom jij zwaar in de problemen door die bug en win je echt zo een, twee, drie niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:24:
[...]

Proest, nofi natuurlijk, maar dan speel je niet tegen goede spelers. Een speler die maphackt en even goed is als jij en z'n maphack ook niet probeert te verbergen, daar win jij in principe niet van. Hetzelfde met scudbug, als jij hem zover laat komen dat hij scud scaffolds kan bouwen dan kom jij zwaar in de problemen door die bug en win je echt zo een, twee, drie niet meer :).
Het lijkt me dat als je zo'n speler zo "makkelijker" kunt afmaken, het niet veel uitmaakt of hij met scud launcher een (groot) deel van je gebouwen sloopt. Zo gauw je maar in paar min (of minder) zijn scud launcher sloopt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jawel, in patch 1.02 van Zero Hour was het nog mogelijk. Daarna is het opgelost in 1.03 / 1.04. Maar het is alweer mogelijk in 1.04, alleen is het veel minder bekend hoe het moet. Ikzelf weet het ook niet (terwijl ik zo ongeveer alles wel weet).
De bug is nooit opgelost in Generals, ondanks dat er nog een patch gekomen is in december.

[...]
Het is nog wederom enorm simpel als je het eenmaal weet. Maar om de online game niet verder te verknallen zal ik het hier ook niet posten, maar www.google.nl doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ikzelf weet het ook niet (terwijl ik zo ongeveer alles wel weet).
Ik weet em wel.. en hij is ongeveer 10x moeilijker uit te voeren dan de vorige :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:45:
[...]

Het lijkt me dat als je zo'n speler zo "makkelijker" kunt afmaken, het niet veel uitmaakt of hij met scud launcher een (groot) deel van je gebouwen sloopt. Zo gauw je maar in paar min (of minder) zijn scud launcher sloopt, toch?
Serieus. Een speler die weet wat hij doet en gaat bug abusen met scud bugs, waar win jij niet zomaar van. Hetzelfde met echte cheats als maphach / radarhack. Iemand die dat gebruikt en het niet wil verbergen die heeft zo'n gigantisch voordeel op jou; als jullie even goed zijn wint hij. Win jij dan alsnog, dan ben jij gewoon beter dan hem. Ben jij eigenlijk iemand die rushed of daar juist een hekel aan heeft? :)
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:30:
[...]

Het is nog wederom enorm simpel als je het eenmaal weet. Maar om de online game niet verder te verknallen zal ik het hier ook niet posten, maar www.google.nl doet wonderen :)
Vertel hier maar niet nee, hoewel je mij kunt vertrouwen ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 10-04-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:42:
[...]

Serieus. Een speler die weet wat hij doet en gaat bug abusen met scud bugs, waar win jij niet zomaar van. Hetzelfde met echte cheats als maphach / radarhack. Iemand die dat gebruikt en het niet wil verbergen die heeft zo'n gigantisch voordeel op jou; als jullie even goed zijn wint hij. Win jij dan alsnog, dan ben jij gewoon beter dan hem. Ben jij eigenlijk iemand die rushed of daar juist een hekel aan heeft? :)
Ik weet niet wat de precieze definitie is van rushen, maar ik hou er wel van iemand niet sterk te laten worden, dus zijn geld supplies aan te tasten (oil derricks en black markets slopen) en door meer geld de ander te overmeesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

hoe herken je een maphack / radarhack in online games? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-w schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:31:
hoe herken je een maphack / radarhack in online games? :?
als iemand goed is gewoon hard gaan roepen: "MH MH MH NOOBS" en dan mismatchen.. dat is tenminste wat een te groot deel van de spelers doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:32:
[...]

als iemand goed is gewoon hard gaan roepen: "MH MH MH NOOBS" en dan mismatchen.. dat is tenminste wat een te groot deel van de spelers doet.
de vraag was, hoe HERKEN je een maphack?

[ Voor 6% gewijzigd door j-w op 11-04-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Op zich herken je het niet, maar als iemand bijvoorbeeld gaat force-firen op een stukje grond en jouw black lotus staat daar toevallig, dan kun je er vanuit gaan dat iemand maphackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel vaak lijkt het dan gewoon alsof iemand erg goed speelt.
Vooral met usa als tegenstander is het lastig (drones/scans) en later ingame met china ook (sat upgrade).
Ook gla kunnen radartjes spammen om veel te scannen.
Cloacked units force fire neerschieten zonder dat ze detected zijn is idd 1 van de mogenlijkheden om het echt te vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
j-w schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:43:
[...]

de vraag was, hoe HERKEN je een maphack?
Rode lampje in de rechterboven hoek gaat branden ;) Serieus: moet je aanvoelen. Soms zijn er idd signalen (black lotus voorbeeld) die het verraden, soms zijn ze er totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, kheb TFD geinstalled (duz de laatste version van ZH zit erop) en duz zou ik geen probleem horen te krijgen met die zwarte screen als je een Microwave Tank bouwt, nou dat heb ik duz wel. Kheb ook een Nvidia GeForce 6600 GT duz geen ATI, hoe kan dat dat ik dit probleem heb terwijl ik het duidelijk niet kan hebben of hoort te hebben.
En hoe kan ik het verhelpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dat van die microwave tank heb ik wat over gelezen. Je moet een bepaalde graphics optie uitzetten in gens en dan werkt het prima. FF zoeken.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:00:
Dat van die microwave tank heb ik wat over gelezen. Je moet een bepaalde graphics optie uitzetten in gens en dan werkt het prima. FF zoeken.
Jah, ik kon duz die optie niet vinden :S
Van dat heat effects = custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:21:
Er zijn inderdaad erg veel kleuters online, maar ook veel mensen die te gefixeerd zijn op je stats.
Ik zit nu al op 34 accounts, alleen maar omdat je na een grote win streak zonder losses niemand meer met je wilt spelen.

Ik samen met een kameraad zijn maar begonnen met 2vs3, maar dan nog zeiken ze.

Laatst het toppunt bereikt. Een 2vs3 game en wij wonnen (uiteraard :P). Het was 2 gla + usa tegen ik gla en mun kameraad usa. Begonnen de 2 gla players de scud bug gebruiken 8)7

Nou als je mij boos wilt hebben, moet je met zulke onzin beginnen. Normaal gesproken kap ik dan, maar daar had ik toen ff geen zin in en ongeacht de scud bug die ze gebruikte hebben ze nog verloren ook nog.

Triest................
tja, voor dit soort gevallen heb ik iets simpels, gewoon een link naar een trainer op mn desktop. cheat er iemand of maakt hij gebruik van bugs, zet ik de trainer aan =mismatch.
Nu kan ik gelukkig wel tegen mijn verlies, maar sommige mensen gebruiken dit soort dingen dus ook als ze verliezen ;(

Het grote probleem is dat als je veel van deze lui tegenkomt, je dus erg veel discons krijgt

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Wmm schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:58:
[...]

Dat is een Missile Defender (van USA dus).

Banzaibunny; wat doet die bug dan precies? Ken hem niet (speel dan ook nooit Boss Gens maar toch), maar ben wel nieuwsgierig.
sorry...ben ff weg geweest.

Dit schijnt is van Ai-controlled only te zijn, ze missile defenders schieten net alsof ze laser-lock hebben, erg snel dus en dit met een extreme range. (GLA buggy is kapot voordat ie kan schieten)

lol....was al uitgelegd dus.

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 12-04-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:34:
Hey mensen, kheb TFD geinstalled (duz de laatste version van ZH zit erop) en duz zou ik geen probleem horen te krijgen met die zwarte screen als je een Microwave Tank bouwt, nou dat heb ik duz wel. Kheb ook een Nvidia GeForce 6600 GT duz geen ATI, hoe kan dat dat ik dit probleem heb terwijl ik het duidelijk niet kan hebben of hoort te hebben.
En hoe kan ik het verhelpen ??
Ik heb die Custom wel kunnen vinden en die Heat Effects uit kunnen zetten, het is dan verholpen.
Alleen vind ik het erg raar dat ik dit probleem tog heb ondanks dat ik de laatste versie van ZH heb (1.04) en dat ik geen ATI Radeon heb.
Of zit er in TFD alleen de laatste patch en niet de voorgaande patches ?
Ik zou graag willen spelen MET Heat Effects, dat zou wel veel cooler zijn.

Iemand enig idee ??

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:19:
[...]

tja, voor dit soort gevallen heb ik iets simpels, gewoon een link naar een trainer op mn desktop. cheat er iemand of maakt hij gebruik van bugs, zet ik de trainer aan =mismatch.
Nu kan ik gelukkig wel tegen mijn verlies, maar sommige mensen gebruiken dit soort dingen dus ook als ze verliezen ;(

Het grote probleem is dat als je veel van deze lui tegenkomt, je dus erg veel discons krijgt
Zie Iznogoud's posts. Het is alleen zo erg dat als mensen aan het statswatchen zijn, je gelijk beschuldigen van cheaten als je stats er goed uitzien. Als wij dan zeggen 'blijf en speel tegen ons, bekijk dan replay en beoordeel zelf of we cheaten' maken ze ons voor noobs uit 8)7.
Ik wil niet generaliseren (wat een woord in deze context >:) ), maar met name Duitsers gebruiken of de scudbug of ze disconnecten (ook heel handig als je mooie stats wilt hebben :r ) op het moment dat ze aanvoelen dat ze verliezen.
Al die kleuters, zeikerds en statsgeilers moeten maar eens opdonderen en de degenen met eer moeten nu maar eens opstaan!!
_/-\o_ aan al degenen die van ons winnen op de reguliere manier en :r op al degenen die de boel verzieken..... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid....kan ik met de ZH CD-rom van First Decade nu wel of niet inloggen op mijn bestaande account. Ik heb eigenlijk alleen de CD-rom nodig want in de mijne zit nu een barst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:11:
[...]

Zie Iznogoud's posts. Het is alleen zo erg dat als mensen aan het statswatchen zijn, je gelijk beschuldigen van cheaten als je stats er goed uitzien. Als wij dan zeggen 'blijf en speel tegen ons, bekijk dan replay en beoordeel zelf of we cheaten' maken ze ons voor noobs uit 8)7.
Ik wil niet generaliseren (wat een woord in deze context >:) ), maar met name Duitsers gebruiken of de scudbug of ze disconnecten (ook heel handig als je mooie stats wilt hebben :r ) op het moment dat ze aanvoelen dat ze verliezen.
Al die kleuters, zeikerds en statsgeilers moeten maar eens opdonderen en de degenen met eer moeten nu maar eens opstaan!!
_/-\o_ aan al degenen die van ons winnen op de reguliere manier en :r op al degenen die de boel verzieken..... })
Ik speel het al bijna een jaar niet meer samen met een maat van mij, maar inderdaad wij hadden gewoon erg goede stats, het eerste wat heel veel mensen deden was of ons voor cheaters uitmaken, of mismatchen of natuurlijk noobs zeggen. Maar wat we ook vaak tegenkwamen, was dat er mensen met hele goede stats stonden, die alleen tegen noobs wilden spelen. Dus maakte we altijd een andere account aan en speelde dan tegen ze, en ze verloren 99 van de 100 keer. En dan waren we natuurlijk weer noobs cheaters, of werd er gemismatched.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:42:
Vertel hier maar niet nee, hoewel je mij kunt vertrouwen ;).
Hmm ja, die scudbug is nu twee keer zo 'moeilijk' uit te voeren, maar nog steeds geen probleem dus.

Het is wel handig om te weten hoe het in zijn werkt gaat in het geval dat je een speler tegenover je hebt die niet goed tegen zijn verlies kan e/o direct begint met cheaten...

Ben persoonlijk al een tijd geleden gestopt, dat stats systeem is toch niet helemaal naar mijn zin... mensen spelen niet meer voor de fun maar voor de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom zitte we nu weer over Scudbugs te praten, wrom niet gewoon over hoe magisch goed deze game online gameplay heeft.

Btw een maphacker die zijn hax niet verbergt is moeilijk, maar toch wel te pakken. zulk soort mensen zijn meestal niet erg skilled, je moet ze in het begin pakken met bijv niet een voorgekauwde strat als Triple Helix ofzo maar bijvoorbeeld gewoon Vehicles spammen over alle zijden van de map. boeie dat ie het ziet aankomen. kan toch niet EN jouw attacks tegenhouden EN zien wat je in je base doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:43:
Wrom zitte we nu weer over Scudbugs te praten, wrom niet gewoon over hoe magisch goed deze game online gameplay heeft.

Btw een maphacker die zijn hax niet verbergt is moeilijk, maar toch wel te pakken. zulk soort mensen zijn meestal niet erg skilled, je moet ze in het begin pakken met bijv niet een voorgekauwde strat als Triple Helix ofzo maar bijvoorbeeld gewoon Vehicles spammen over alle zijden van de map. boeie dat ie het ziet aankomen. kan toch niet EN jouw attacks tegenhouden EN zien wat je in je base doet.
JohnAD, getrainde spelers zien al aan je BO (build order) wat je gaat doen. Pro's (jaja die MH ook)counteren meteen. Volgens mij heb je niet eens tijd om je units overal vandaan te spammen.
Voorbeeldje...als jij GLA bent en geen tunnel naast je supply zet, kan een MH-er dat zien. Voordat jij ook maar 1 quad uit je warfac hebt, hebt je al een comanche (als hij usa is) boven je supply hangen die je workers afmaakt. Het wordt dan voor jou ondoenlijk om fatsoenlijk iets op te bouwen.
Ik weet niet hoe je vehicles wilt spammen over alle zijden van de map... :? Als je dat kan, dan is dat een 10 mins no rush game denk ik. Een MH countert niet je eenheden. Die zet een solide defense neer bij zijn base entrance...laat jouw eenheden uitrukken en ziet waar jij een zwak hebt in jouw defense. Op het moment dat je halverwege bent zal hij zijn attack force jouw zwakke base defense aanpakken. Sta je mooi dan met je leger halverwege no-man's land. Om van de betere spelers met MH te winnen moet je toch nagenoeg foutloos spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

misschien leuk als EA even een nieuwe functie er in patcht, Hide stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap sowieso niet zo goed dat er hier zoveel gezeken wordt op de online gamers. In echt waar elk spel online heb je veel lamers, dat is gewoon een eigenschap van online gamen en hoort erbij. Beetje erg schaapachtig om daar zoveel over te zeuren, net als de MH en andere cheats/exploits. Geen enkele game heeft het niet en game dan gewoon alleen met/tegen (online) bekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:15:
Ik snap sowieso niet zo goed dat er hier zoveel gezeken wordt op de online gamers. In echt waar elk spel online heb je veel lamers, dat is gewoon een eigenschap van online gamen en hoort erbij. Beetje erg schaapachtig om daar zoveel over te zeuren, net als de MH en andere cheats/exploits. Geen enkele game heeft het niet en game dan gewoon alleen met/tegen (online) bekenden.
Mwah, het aantal exploits in generals is gewoon vervelend. Pak daarbij de version dismatch (die je ook zelf kan veroorzaken tijdens de game) en je hebt gewoon een vervelende online ervaring. Ik speel het daardoor niet meer, omdat bij mij 5 van de 10 potjes gewoon gezeik was: version dismatch, mh, scut bug, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link naar maps met verbetere AI? Ik kan op www.cncden.com van RVMECH wel een map vinden voor Generals, maar die doet het niet in ZH:
-Autum Nights[AI]: This is an 8 player tournament style map that was initially designed for EA by RVMECH and not used in the final game cut. It is quite large and has over 2500 objects in it as well as 4 large railroads that circle the map at regular intervals. The railroad cars can be garrisoned with troops and armored vehicles. Great way to transport your army around the battlefield! This map also includes RVMECH's "Almost Human" AI. Simply put, just about the closest you'll come to playing a real human...give it a try and see for yourself. Check the included readme file for full details on this super enhanced AI. Enjoy this map of excellence!
http://www.cncden.com/gen...otten%20Realm%20AH_AI.zip

Of misschien meer art of defense achtige maps, maar dan voor 1-player, zoals mini dus? Wel leuk om af en toe tegen een goede pc wat te proberen

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:15:
Je bent gewoon een dom schaap als je cheat.
Je gaat online spelen om tegen betere mensen te spelen ipv simpele computer ai. Meestal heb je hier ook plezier aan, maar de cheaters verknallen dat helemaal.

Ik combineer dus absoluut niet online gamen met cheaters. Ik ben er compleet mee eens dat als een cheater wordt gedetecteerd dat hij gebanned wordt voor onbeperkte tijd.

Maar dit gaat te offtopic en ik hou het hier bij. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:18:
Voor alle duidelijkheid....kan ik met de ZH CD-rom van First Decade nu wel of niet inloggen op mijn bestaande account. Ik heb eigenlijk alleen de CD-rom nodig want in de mijne zit nu een barst :P
Natuurlijk kan dat, je accounts worden online opgeslagen hoor. Dus zolang jij die gegevens maar hebt kun je ze zo weer gebruiken.

Vind het leuk dat iedereen hier praat over mismatchers, scudbuggers etc terwijl ik dat zelf nooit zo erg ervaren heb. Maar dat komt denk ik omdat ik vooral competitie gespeeld heb en vrij weinig normale games (af en toe snel qm 1on1 games, maar dat was vrij saai omdat ze of gelijk al weggaan (vanwege stats) of je hebt ze in 5 minuten weer doodgerushed :P). Dus de manier om die problemen te omzeilen is clanwars gaan spelen (Generals.nl, Clanwars.cc), hoewel je dat natuurlijk wel leuk moet vinden. Het is alleen wel de enige manier om nog lol in het spel te beleven als je in normale games 9 van de 10 keer je tegenstanders bashed en je geen scudbugs e.d. tegen je wilt. Hoewel cheats overal verboden zijn en scudbuggen echt onmogelijk is (100% bewijs) wordt er nog wel gemaphackt. Maar toch minder dan in normale games, bij verdachte moves heb je al snel dat de replay gepost wordt en er mensen met echt verstand van het spel ( :Y)) naar gaan kijken :).

Edit: trouwens, Generals.nl organiseert volgende week vrijdag een 2vs2 toernooi op Fallen Empire. Helaas ligt de site plat atm, maar als hij het weer doet zal ik even de link naar het nieuwsitem plaatsen. Toernooi begint iig om 19:00 uur en onze toernooien zijn doorgaans zeer goed bezet :).

[ Voor 10% gewijzigd door Wmm op 15-04-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ik speel ongeveer al een weekje zh online, en leer best snel naar mijn weten

als iemand met mij een potje wil spelen (niet al te pro) mijn xfire = fusionxt2
en msn vidn je in mijn profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proest, nofi natuurlijk, maar dan speel je niet tegen goede spelers.
Wát een conclusie. :z Het feit dat ik niet áltijd tegen goede spelers speel, ligt natuurlijk aan een tekort van deze mensen..
Een speler die maphackt en even goed is als jij en z'n maphack ook niet probeert te verbergen, daar win jij in principe niet van.
Klopt, maar dat is bij mij dus niet het geval. Spelers van het zelfde niveau zijn geen kinders meer, cheaten niet, puur uit respect en omdat ze het zonder cheaten net zo (gemakkelijk) af gaat. Speel ik tegen iemand van een zelfde niveau, kan ik 95% garanderen dat het een eerlijke strijd is.

Is er er wél een cheater in de game, is er inderdaad een grote kans dat ik daarvan win. Natuurlijk is dit weer afhankelijk van het type game, aantal spelers, cheaterij in eigen team, map en ga maar door..
Hetzelfde met scudbug, als jij hem zover laat komen dat hij scud scaffolds kan bouwen dan kom jij zwaar in de problemen door die bug en win je echt zo een, twee, drie niet meer :).
Je hebt geen idee waar je over praat, een scud bug is in 5 minuten gemaakt.. In diezelfde 5 minuten heb ik voor hetzelfde geld al units in z'n basis zitten..

Dit is niet om te patsen, dit zijn gewoon feiten. Er zijn zat games waar ik genadeloos ben afgemaakt, maar dat zijn ongetwijfeld de echte die-hards. Dat kun je trouwens ook herkennen aan de kwaliteit van het speler, hoe deze met situaties om gaat.

Maargoed, ik hoor eigenlijk in het Generals classic thuis - afgezien van het feit dat dit in beide games gewoon hetzelfde geld. :>

/me Treador ziet dat het topic oorspronkelijk ook Generals classic gerelateerd was en blijft maar hier hangen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:34:
[...]
Wát een conclusie. :z Het feit dat ik niet áltijd tegen goede spelers speel, ligt natuurlijk aan een tekort van deze mensen..
Een speler die cheats gebruikt heeft zo'n groot voordeel boven jou dat hij, als er geen niveauverschil tussen de beide spelers is, in theorie hoe dan ook moet winnen. Dat het af en toe nog misgaat komt dan omdat de niet cheatende speler een enorme miskleun begaat.
Klopt, maar dat is bij mij dus niet het geval. Spelers van het zelfde niveau zijn geen kinders meer, cheaten niet, puur uit respect en omdat ze het zonder cheaten net zo (gemakkelijk) af gaat. Speel ik tegen iemand van een zelfde niveau, kan ik 95% garanderen dat het een eerlijke strijd is.
Jij denkt dat mensen van jouw niveau niet cheaten? Dan zal ik je uit de droom helpen, dat is niet waar. Er wordt veel gecheat, ook op het hoogste niveau. Hoe wil je anders verklaren dat ik al tientallen mensen gebanned heb @ Generals.nl en dat hetzelfde gebeurd @ Clanwars.cc. En Clanwars.cc is wel de plek waar op het hoogste niveau Gens/Zh gespeeld wordt.
Is er er wél een cheater in de game, is er inderdaad een grote kans dat ik daarvan win. Natuurlijk is dit weer afhankelijk van het type game, aantal spelers, cheaterij in eigen team, map en ga maar door..
Dan is die speler qua niveau niet gelijk aan het jouwe.
Je hebt geen idee waar je over praat, een scud bug is in 5 minuten gemaakt.. In diezelfde 5 minuten heb ik voor hetzelfde geld al units in z'n basis zitten..
Ik heb geen idee waar ik over praat, hm. Grappig. Jij kent mij niet :).
Het gaat niet om de rush naar een scudbug, in dat geval zul jij zeker winnen ja omdat hij vrijwel geen units kan hebben. Maar wat als je tegenstander jouw rush overwint, teched en een paar units heeft en vervolgens een scud scaffold neerzet om te geen scudbuggen? Dan is je tegenstander goed bezig en heb jij nog zeer weinig kans om te winnen. Eigenlijk kun jij niet eens meer aanvallen, want als je tegenstander ook nog eens maphack gebruikt laat hij gewoon de eerste regen van scuds op jouw units neerkomen. Nou, hoe jij dan nog wilt winnen...
Maargoed, ik hoor eigenlijk in het Generals classic thuis - afgezien van het feit dat dit in beide games gewoon hetzelfde geld. :>

/me Treador ziet dat het topic oorspronkelijk ook Generals classic gerelateerd was en blijft maar hier hangen..
Je bent classic fan begrijp ik? Zin om eens een 1on1 te spelen (op een 2 player map natuurlijk). Heb het al heel lang niet gespeeld, maar classic is veel beter dan Zero Hour :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:00:
Je bent classic fan begrijp ik? Zin om eens een 1on1 te spelen (op een 2 player map natuurlijk). Heb het al heel lang niet gespeeld, maar classic is veel beter dan Zero Hour :).
Kep even geen zin om alles te quoten, maar hier ga ik op in. :+ Heb het zelf ook al 6 maanden niet meer gespeeld, vanmiddag was ik weer begonnen.16:15 in Newbies?

Zero Hour zuigt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:05:
[...]

Kep even geen zin om alles te quoten, maar hier ga ik op in. :+ Heb het zelf ook al 6 maanden niet meer gespeeld, vanmiddag was ik weer begonnen.16:15 in Newbies?

Zero Hour zuigt idd.
Zag je post te laat, ben er nu wel.
Het forum is hier eigenlijk niet voor bedoeld, join anders #C&C @ irc.tweakers.net :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:29:
[...]

Zag je post te laat, ben er nu wel.
Het forum is hier eigenlijk niet voor bedoeld, join anders #C&C @ irc.tweakers.net :).
Ik zie hem niet tussen het lijstje staan.. Gevonden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:02:
[...]

JohnAD, getrainde spelers zien al aan je BO (build order) wat je gaat doen. Pro's (jaja die MH ook)counteren meteen. Volgens mij heb je niet eens tijd om je units overal vandaan te spammen.
Voorbeeldje...als jij GLA bent en geen tunnel naast je supply zet, kan een MH-er dat zien. Voordat jij ook maar 1 quad uit je warfac hebt, hebt je al een comanche (als hij usa is) boven je supply hangen die je workers afmaakt. Het wordt dan voor jou ondoenlijk om fatsoenlijk iets op te bouwen.
Ik weet niet hoe je vehicles wilt spammen over alle zijden van de map... :? Als je dat kan, dan is dat een 10 mins no rush game denk ik. Een MH countert niet je eenheden. Die zet een solide defense neer bij zijn base entrance...laat jouw eenheden uitrukken en ziet waar jij een zwak hebt in jouw defense. Op het moment dat je halverwege bent zal hij zijn attack force jouw zwakke base defense aanpakken. Sta je mooi dan met je leger halverwege no-man's land. Om van de betere spelers met MH te winnen moet je toch nagenoeg foutloos spelen :)
Het punt is als jij gewoon met je (hopelijk onvoorspelbare) BO gaat spelen en hij moet EN kijken hoe jij het doet en hij moet je counteren. ik ben zelf wel eens wat MHers tegengekomen bij Quickmatch, ongeveer 50 procent van de keren zit die MHer met zijn beeld op mijn base en bouwt hij units om de mijne te counteren. leuk voor hem maar in de meeste gevallen is hij toch niet snel genoeg. en met een bijv China Tank dual Warfac strat kan ik echt wel over alle flanken (als we het over Tournament Desert hebben) units sturen.

In de andere 50 Procent was mijn line-up (die moet tegen een hacker wel goed zijn) te slecht en had de hacker mijn rush onderschept. als je rush niet werkt tegen een MHer ben er bijna altijd al geweest.

Ben ook heus wel eens 'pro' haxers tegengekomen. op de generals.nl ladder hadden we bijvoorbeeld Kingwally >:), niemand weet hoelang hij het met Maphack heeft volgehouden maar weet wel dat hij nog steeds 75% van zijn wars verloor.

En mensen dont mess with Wmm hij is Admin van generals.nl en heeft daar dus echt alles al wel meegemaakt O+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:05:
[...]

Zero Hour zuigt idd.
GG, waren leuke games ondanks dat we beiden nog op ons best speelden omdat we lang niet gespeeld hebben. Als je nog eens wilt spelen moet je het maar zeggen, was leuk weer eens classic te spelen tegen een goede tegenstander :).
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:11:
Ben ook heus wel eens 'pro' haxers tegengekomen. op de generals.nl ladder hadden we bijvoorbeeld Kingwally >:), niemand weet hoelang hij het met Maphack heeft volgehouden maar weet wel dat hij nog steeds 75% van zijn wars verloor.

En mensen dont mess with Wmm hij is Admin van generals.nl en heeft daar dus echt alles al wel meegemaakt O+
Het nodige meegemaakt zeker, wat zijn mh'ers toch vaak enorm domme losers. Niet alleen omdat ze maphacken maar ook omdat ze niet al te slim zijn. "Ik hackte niet, het was mijn buurjongen die dat deed terwijl ik onder de douche stond" is b.v. geweldig :P.

Maarem, wie ben jij JohnAD? Je naam zegt me niets eigenlijk :P.

[ Voor 43% gewijzigd door Wmm op 15-04-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythical :) k weet ben altijd n00b geweest maja was ook niet echt actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam em gister ook tegen.. de nieuwe scudbug... (heb replay gekeken maar kon niet echt zien hoe hij gedaan wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:20:
Mythical :) k weet ben altijd n00b geweest maja was ook niet echt actief.
Dat zegt me eigenlijk nog niets, maar als je niet echt actief geweest bent zal het daar wel door komen ;).

Na gister twee potjes classic tegen Treador gespeeld te hebben ben ik net ook maar weer eens online gegaan in de hoop een leuk potje te spelen. Kwam iemand tegen in de 1on1 lobby die wel leuke stats had en heb hem dus maar gevraagd voor een potje. Het werd geen lang potje maar wel eentje die me vanaf de start liet werken :). De replay heb ik geupload en is hier te vinden. Ben benieuwd of jullie hem net zo leuk vinden als ik het vond om hem te spelen :).
Let op, het is dus Generals, geen Zero Hour :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn Zero Hour Disc 1 kwijt moet wel Classic spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:56:
Ik ben mijn Zero Hour Disc 1 kwijt moet wel Classic spelen :P
Heb je al bij het grof vuil gekeken? Daar hoort ie namelijk thuis :+
Wmm schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:01:
[...]

Dat zegt me eigenlijk nog niets, maar als je niet echt actief geweest bent zal het daar wel door komen ;).

Na gister twee potjes classic tegen Treador gespeeld te hebben ben ik net ook maar weer eens online gegaan in de hoop een leuk potje te spelen. Kwam iemand tegen in de 1on1 lobby die wel leuke stats had en heb hem dus maar gevraagd voor een potje. Het werd geen lang potje maar wel eentje die me vanaf de start liet werken :). De replay heb ik geupload en is hier te vinden. Ben benieuwd of jullie hem net zo leuk vinden als ik het vond om hem te spelen :).
Let op, het is dus Generals, geen Zero Hour :).
Leuke rep, te zien dat je meer ervaring hebt dan hij en hij alleen kiest voor 1 bepaalde strategie omdat hij daar vaak mee wint en bijna iedereen hem doet. Jij doet alleen iets afwijkends wat ie niet verwacht had, z`n geld pakken, heel goed :Y)

[ Voor 69% gewijzigd door aapelite op 17-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol,

Net een potje gespeeld tegen een superweapon general. Ik jat met jarmen kell een van zijn dozer om hem vervolgens aan te vallen met aurora's. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die gast jou 1 Dozer laat stelen en daarna Helemaal laat opbouwen tot Aurora s ben jij wel erg bash hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm, potje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Zag je post niet :). Maar kom aub ff op irc.tweakers.net #C&C. Het topic is niet bedoeld om games af te spreken :). Dus dit is ook mijn laatste post daarover :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:40:
Lol,

Net een potje gespeeld tegen een superweapon general. Ik jat met jarmen kell een van zijn dozer om hem vervolgens aan te vallen met aurora's. _/-\o_
Dan mag je dat ook wel een keer tegen mij proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

wat bedoelen jullie precies met "de tunnelbug"?

een google-search leverde op dat die bug (het vervoeren van voertuigen door niet-afgebouwde tunnels) reeds in een patch verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

j-w schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:44:
wat bedoelen jullie precies met "de tunnelbug"?

een google-search leverde op dat die bug (het vervoeren van voertuigen door niet-afgebouwde tunnels) reeds in een patch verholpen is.
Het schieten met een onafgebouwde tunnel of het schieten van 2 raketten vanuit een tunnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jullie iets bekend van een NIEUWE patch voor ZH? Ik heb het diverse forums gelezen en er schijnt ook een C&C 3 gelanceerd te worden voor 2007. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:14:
Is jullie iets bekend van een NIEUWE patch voor ZH?
Hehe, not gonna happen ;)
Ik heb het diverse forums gelezen en er schijnt ook een C&C 3 gelanceerd te worden voor 2007. >:)
Jup zie bijvoorbeeld dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er los van Satellite Hack (II) nog een mogelijkheid voor China om een aanval te zien aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Met de frenzy ability van China infantry kun je ook scouten. Maar het hele punt van een strategiespelletje is dat je moet kunnen anticipteren, beter moet zijn dan je vijand om te winnen en daar hoort scouten ook bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:12:
Met de frenzy ability van China infantry kun je ook scouten. Maar het hele punt van een strategiespelletje is dat je moet kunnen anticipteren, beter moet zijn dan je vijand om te winnen en daar hoort scouten ook bij ;)
Maar ik verwacht daarbij toch dat ik zijn units (migs) wel zie voordat ze met volle snelheid ineens mijn tanks (met nuke-upgrade) slopen, voordat deze ook maar bij de basis kunnen aankomen :(

Met guard vallen die migs natuurlijk ook automatisch aan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
verplaatst naar problemen...

[ Voor 124% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:24:
[...]

Maar ik verwacht daarbij toch dat ik zijn units (migs) wel zie voordat ze met volle snelheid ineens mijn tanks (met nuke-upgrade) slopen, voordat deze ook maar bij de basis kunnen aankomen :(

Met guard vallen die migs natuurlijk ook automatisch aan 8)7
ECM en gattling meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:47:
[...]

ECM en gattling meenemen :P
Wat doet ECM tegen migs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
De raketten van de migs komen niet meer aan op de target zelf, maar daar omheen. Niet echt handig voor area of effect aanvallen (napalm upgrade met firestorm achtige dingen), maar het kan wel je eenheid redden van een mig nuke missile.

Overigens werkt het ook erg lekker tegen GLA buggie attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way2Smart schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:50:
De raketten van de migs komen niet meer aan op de target zelf, maar daar omheen. Niet echt handig voor area of effect aanvallen (napalm upgrade met firestorm achtige dingen), maar het kan wel je eenheid redden van een mig nuke missile.

Overigens werkt het ook erg lekker tegen GLA buggie attacks.
Ahja die buggie shit ja, daar ga ik het ook zeker voor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

Wat is nou eigenlijk de beste defence tegen die @#%@$%@#$%@#$%@#$% GLA rocket buggy's?

Die dingen zijn echt mega-irritant. Ze staan altijd nèt buiten range ook al heb ik als USA de Search & Destroy strategy aanstaan. Stapels straaljagers laten patrouilleren boven bepaalde gebieden vind ik niet zo'n mooie oplossing :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 21-04-2006 15:02 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthrax / nuclear , als usa gewoon commanche's

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met usa kun je wat avengers bij je verdediging zetten en die buggies mollen met tomahawks of je strat center dicht achter je verdediging bouwen, dat kanon schiet ook ver.

Als ik china ben gebruik ik meestal nuke cannons op force fire met ecm tanks op mappen als tournament island. Of stuur er wat raket ventjes op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukes/scud doe ik ook ja...
rocket ventjes zijn zo dood door buggys asje een beetje hit & run doe
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste