Een speler die cheats gebruikt heeft zo'n groot voordeel boven jou dat hij, als er geen niveauverschil tussen de beide spelers is, in theorie hoe dan ook moet winnen. Dat het af en toe nog misgaat komt dan omdat de niet cheatende speler een enorme miskleun begaat.
Klopt, maar dat is bij mij dus niet het geval. Spelers van het zelfde niveau zijn geen kinders meer, cheaten niet, puur uit respect en omdat ze het zonder cheaten net zo (gemakkelijk) af gaat. Speel ik tegen iemand van een zelfde niveau, kan ik 95% garanderen dat het een eerlijke strijd is.
Jij denkt dat mensen van jouw niveau niet cheaten? Dan zal ik je uit de droom helpen, dat is niet waar. Er wordt veel gecheat, ook op het hoogste niveau. Hoe wil je anders verklaren dat ik al tientallen mensen gebanned heb @ Generals.nl en dat hetzelfde gebeurd @ Clanwars.cc. En Clanwars.cc is wel de plek waar op het hoogste niveau Gens/Zh gespeeld wordt.
Is er er wél een cheater in de game, is er inderdaad een grote kans dat ik daarvan win. Natuurlijk is dit weer afhankelijk van het type game, aantal spelers, cheaterij in eigen team, map en ga maar door..
Dan is die speler qua niveau niet gelijk aan het jouwe.
Je hebt geen idee waar je over praat, een scud bug is in 5 minuten gemaakt.. In diezelfde 5 minuten heb ik voor hetzelfde geld al units in z'n basis zitten..
Ik heb geen idee waar ik over praat, hm. Grappig. Jij kent mij niet

.
Het gaat niet om de rush naar een scudbug, in dat geval zul jij zeker winnen ja omdat hij vrijwel geen units kan hebben. Maar wat als je tegenstander jouw rush overwint, teched en een paar units heeft en vervolgens een scud scaffold neerzet om te geen scudbuggen? Dan is je tegenstander goed bezig en heb jij nog zeer weinig kans om te winnen. Eigenlijk kun jij niet eens meer aanvallen, want als je tegenstander ook nog eens maphack gebruikt laat hij gewoon de eerste regen van scuds op jouw units neerkomen. Nou, hoe jij dan nog wilt winnen...
Maargoed, ik hoor eigenlijk in het Generals classic thuis - afgezien van het feit dat dit in beide games gewoon hetzelfde geld.
/me Treador ziet dat het topic oorspronkelijk ook Generals classic gerelateerd was en blijft maar hier hangen..
Je bent classic fan begrijp ik? Zin om eens een 1on1 te spelen (op een 2 player map natuurlijk). Heb het al heel lang niet gespeeld, maar classic is veel beter dan Zero Hour

.