Het telt mee omdat economie volgens mij het waarst telt in iedere C&C. Met meer cash en units build kom je hoger te staan. Losses tellen niet al te zwaar mee verder.Da_DvD schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:51:
Voorbeeldje van waar jullie het over hebben, het lijkt me duidelijk dat ik in dzee games ownde, toch sta ik middenin omdat ik niet het meeste geld had (vrij moeilijk als je AFG bent) Of niet de meeste units gebouwd had (waarom teld dat mee??) Voor de duidelijkheid, ik ben NastyBitch en mmmurgle.
[afbeelding]
[afbeelding]
vooral rushen telt nog dat je met het minste geld bovenaan kan komen te staan dat ik heb gezien
langere potjes is meestal echt de gene met de meeste geld. vaak is de gene met het meeste geld ook de winnaar omdat die het meeste kan maken/spammen. maar EA heeft er niet eens moeite over gedaan dat punten systeem.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Hmmm... heb nou een paar maffe freezes gehad. Game freezed en ff later gaat het muziekje repeaten.
Had ik vroeger nooit... heb onlangs wel van Catalyst 5.6 naar 5.8 geupgrade. Zou 5.8 de schuldige zijn?
Had ik vroeger nooit... heb onlangs wel van Catalyst 5.6 naar 5.8 geupgrade. Zou 5.8 de schuldige zijn?
Nee ik heb geen problemen met de nieuwste Catalyst. Niet hier (X800 pro) en niet op laptop (X700 Mobile).
57696520646974206c65657374206973206e657264
Nou Generals + Zero Hour is echt de Isjh!!
Alleen vind ik de balance een beetje kut. Als iemand USA general heeft dan kan je bijna niet winnen. Die turrets van USA met die Lasers of die EMP is echt heftig! Je komt er gewoon (bijna) niet doorheen. Ook niet met 200 overlordtanks. Vooral als die turrets een rijtje of 3 gebouwd zijn. Echt jammer vind ik dat. Die Aurorabombers kan je wel stoppen door met China Infantry General te spelen en je bunkers met 10 rocketlaucnher-dudes te vullen.
Verder een superC&C want na Red Alert 2 vind ik dat C&C een beetje is gaan tegenvallen. Maar Generals + Zero Hour is echt top!
Alleen vind ik de balance een beetje kut. Als iemand USA general heeft dan kan je bijna niet winnen. Die turrets van USA met die Lasers of die EMP is echt heftig! Je komt er gewoon (bijna) niet doorheen. Ook niet met 200 overlordtanks. Vooral als die turrets een rijtje of 3 gebouwd zijn. Echt jammer vind ik dat. Die Aurorabombers kan je wel stoppen door met China Infantry General te spelen en je bunkers met 10 rocketlaucnher-dudes te vullen.
Verder een superC&C want na Red Alert 2 vind ik dat C&C een beetje is gaan tegenvallen. Maar Generals + Zero Hour is echt top!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Als de tegenstander een rijtj of 3 turrets heeft, moet je jezelf afvragen waarom je pas na 3 uur spelen gaat aanvallen.
Iemand die zich zo ingraaft besteedt minder aandacht aan mobiele wapens en het bouwen van nieuwe basissen, dus je zou een heel sterk voordeel moeten hebben.
{signature}
Nee dat klopt. Zijn offence is ook 3x nix. Maar zijn defence is gewoon ultimate. Hij kan dan gewoon steeds mijn basis(sen) vanuit de lucht aanvallen. Ik speel het liefst met China Nuke General of China Tank General. Die hebben gewoon slechte airdefence. Hij valt gewoon niet aan. Pas als ik een poging heb gedaan om zijn basis aan te vallen dan komt hij mij counteren omdat ik dan bijna alle units verbruikt heb om (tevergeefs) in zijn defence te hakken. Zelfs niet als ik eerst allemaal Nuke Canons bouw en daarmee zijn turrets sloop en met mijn overige units die Nuke Canons bescherm.
Zijn er nog meer tips om door zo'n heftige defence heen te komen??
Forever raver!
Verwijderd
Zijn power uitschakelen, bijvoorbeeld met die grote heli's. (om zijn defence heen vliegen)CaptainM schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:19:
Of gewoon op het begin een 2 gattlings en een flame tank rushen..
Dat met die Heli's gaat niet lukken want die worden gelijk uit de lucht gehaald, want zijn hele basis is omringd met turrets. Die krengen zijn ook zo traag...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Zijn power uitschakelen, bijvoorbeeld met die grote heli's. (om zijn defence heen vliegen)
En rushen is ook niet echt mijn ding. Ik wil eerst ook een goede basis hebben want ik speel meestal met 4 vrienden tegelijk dus dan moet ik ook een beetje goede defence hebben...
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 29-08-2005 17:35 ]
Forever raver!
Verwijderd
Mm gelijk heb je, nou ik denk dat de enige oplossing is met nuke cannons van afstand zijn laser cannons te beschieten, opening maken naar binnen gaan en zijn power meteen uit te schakelen.
Of kan je niet gewoon een nuclear missile op zijn powerzooi gooien? (tenzij je zonder doet)
Of kan je niet gewoon een nuclear missile op zijn powerzooi gooien? (tenzij je zonder doet)
Errr, huh? Wat zeg je? China heeft juist een van de beste, zo niet de beste, airdefence. Gattling tanks (tanks ja, geen turrets, die zijn een waste of money) maaien echt alles wel uit de lucht hoor. Geen probleem.CaptainM schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:19:
Nee dat klopt. Zijn offence is ook 3x nix. Maar zijn defence is gewoon ultimate. Hij kan dan gewoon steeds mijn basis(sen) vanuit de lucht aanvallen. Ik speel het liefst met China Nuke General of China Tank General. Die hebben gewoon slechte airdefence. Hij valt gewoon niet aan. Pas als ik een poging heb gedaan om zijn basis aan te vallen dan komt hij mij counteren omdat ik dan bijna alle units verbruikt heb om (tevergeefs) in zijn defence te hakken. Zelfs niet als ik eerst allemaal Nuke Canons bouw en daarmee zijn turrets sloop en met mijn overige units die Nuke Canons bescherm.![]()
Bouw anders superweapons. Verder is het grote voordeel van USA juist het late game gebeuren. Ze kunnen overal wel iets tegen maken, als ze maar het geld en de tijd krijgen om het te doen. Dit geldt dubbel als je tegen laser of superweapon general speelt. De makkelijkste oplossing is gewoon rushen, al is het niet je ding.CaptainM schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:34:
[...]
Dat met die Heli's gaat niet lukken want die worden gelijk uit de lucht gehaald, want zijn hele basis is omringd met turrets. Die krengen zijn ook zo traag...
En rushen is ook niet echt mijn ding. Ik wil eerst ook een goede basis hebben want ik speel meestal met 4 vrienden tegelijk dus dan moet ik ook een beetje goede defence hebben...
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
en wat nou als je met zo'n hero (black lotus / burton / jarmen kell) door z'n defense gaat (ontzichtbaar) en vervolgens zijn power uitschakeld? hopen dat je niet gezien wordt
Haha! Ik vind tank juist de beste air defence hebben van alle generals.CaptainM schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:19:
Ik speel het liefst met China Nuke General of China Tank General. Die hebben gewoon slechte airdefence.?
Je kan turrets bouwen, gatling cannons + ecms .. raptors maken een groepje van 5 ecm's en 10 gatlings niet zo snel dood hoor
Inderdaad, dat is echt geweldig mooi. Speel je tegen zo'n noob die allemaal laser turrets/gatling turrets heeft gebouwd als defence.. vlieg je met je 2 raptors om zijn defence heen zijn basis in, en dan typen.. "What do you want to do with defence without power?" en daarna met je raptors al zijn power slopenVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Zijn power uitschakelen, bijvoorbeeld met die grote heli's. (om zijn defence heen vliegen)
Als er "veel" defence staat kom je daar niet langs..nick_haak schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:07:
en wat nou als je met zo'n hero (black lotus / burton / jarmen kell) door z'n defense gaat (ontzichtbaar) en vervolgens zijn power uitschakeld? hopen dat je niet gezien wordt
Overigens is die nieuwe range bug echt lame!
ja, dat is inderdaad vet, met die raptors.
wat ik ook vaak doe als de defense te dik is voor lotus of burton, dan stuur k gewoon een tank drop of rangerdrop (afhankelijk van wie k speel), en dan maar hopen dat die vliegtuigjes door de defense gaan.
als laatste redmiddel stuur ik vaak gewoon heel veel vliegtuigen op die defense af, en een paar er doorheen (op een plek bij de defense), die gatlings / lasers / stingers richten maar op 1 target tegelijk, met z'n allen, dus er komt altijd wel wat door.
zo dus:
als die > vliegtuigen zijn, komt er uiteindelijk wel wat door, wat de power kan mollen.
wat ik ook vaak doe als de defense te dik is voor lotus of burton, dan stuur k gewoon een tank drop of rangerdrop (afhankelijk van wie k speel), en dan maar hopen dat die vliegtuigjes door de defense gaan.
als laatste redmiddel stuur ik vaak gewoon heel veel vliegtuigen op die defense af, en een paar er doorheen (op een plek bij de defense), die gatlings / lasers / stingers richten maar op 1 target tegelijk, met z'n allen, dus er komt altijd wel wat door.
zo dus:
als die > vliegtuigen zijn, komt er uiteindelijk wel wat door, wat de power kan mollen.
code:
1
2
3
| > > > > > / > > > > >|=defense > > > > > \ |
[ Voor 12% gewijzigd door nick_haak op 29-08-2005 21:13 ]
Verwijderd
Of gewoon Tomahawk's, Nuke cannons of Scuds gebruiken
(Nuke cannon kogels worden niet eens geraakt door defense)
Verwijderd
Tegen de tijd dat hij 3 rijen turrets heeft, heb jij vast ook al wel artillery of nuke migs, of carpetbomb. Artillery heeft een verwoestend effect op de power (zeker als het zo'n bunkernoob is die al zijn power bij elkaar bouwt
). Lukt dit niet, centreer dan 1 keer de artillery, carpetbomb en nuke migs op 1 gedeelte van zijn verdediging. Je slaat er echt een gat mee....tuf dan lekker er doorheen met je overlords (heb je tegen die tijd ook al wel)
.
Verwijderd
gewoon veel nuke cannons bouwen, en bij je nukes gattling tanks zetten voor als er vliegtuigen je nukes kapot willen maken, als je zijn verdediging naar de ballen heb val je aan met tanks.
hoeft nog niet eens met tanks, 1 groepje van die gattling tanks zijn al behoorlijk slopend zeg maar :-)Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:20:
gewoon veel nuke cannons bouwen, en bij je nukes gattling tanks zetten voor als er vliegtuigen je nukes kapot willen maken, als je zijn verdediging naar de ballen heb val je aan met tanks.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zucht... ik word gek van mappen met scripting errors. Bv. de standaard Twilight Flame uit Zero Hour, leuke pathfinding bug in de AI waardoor de map traaaaaaaaaaaaaaaaaaag wordt... 
Weet iemand of er toevallig een gedebugde Twilight Flame bestaat voor Zero Hour?
Weet iemand of er toevallig een gedebugde Twilight Flame bestaat voor Zero Hour?
ik hoor het wel vaker over die map, maar wanneer hebben jullie er last van dan?
online/LAN of singleplayer
online kan ik niet
en met LAN en singleplayer heb ik er geen last van....
online/LAN of singleplayer
online kan ik niet

en met LAN en singleplayer heb ik er geen last van....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het is alleen met single player met een computer. Online of in LAN zonder computer armies hoeft er niets van een path berekend te worden.
Ik speel de laatste tijd veel de Boss-generals mod......ik vind dit allemaal heel leuk, maar
ik kom die crappy MD-bug steeds weer tegen bij de AI
Heb je een mooie defence, komen er 2 MD-ers aan = Weg defence
weet iemand of hier iets aan te doen is? ik speel vaak GLA ivm Anthraxid bom
ik kom die crappy MD-bug steeds weer tegen bij de AI

Heb je een mooie defence, komen er 2 MD-ers aan = Weg defence
weet iemand of hier iets aan te doen is? ik speel vaak GLA ivm Anthraxid bom
Dat is een Missile Defender (van USA dus).Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:25:
md ? wats een md ?
Banzaibunny; wat doet die bug dan precies? Ken hem niet (speel dan ook nooit Boss Gens maar toch), maar ben wel nieuwsgierig.
Waarom niet online?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:43:
zijn hier een stelletje mensen die me in willen maken met zh op hamachi?:P
bug is ook in zeo hour. teminste daar heb ik um ook mee gemaakt. MD's schieten dan op alles dus gebouwen, voertuigen, ventjes echt alles wat ze aanvallen op de manier dat ze laser locken. een comp stampt je er gewoon dood mee die ventjes hebben mega range en schieten met super veel dmg op die manier, geen stoppen aan soms.Wmm schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:58:
[...]
Dat is een Missile Defender (van USA dus).
Banzaibunny; wat doet die bug dan precies? Ken hem niet (speel dan ook nooit Boss Gens maar toch), maar ben wel nieuwsgierig.
weet iemand al iets over de opvolger van generals/red alert2.
ben namelijk eigenlijk er wel op uitgekeken
ben namelijk eigenlijk er wel op uitgekeken
Tja dat zou red alert 3 zijn maar ik weet niet hoe het daarmee staat eigelijk.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ik zit er wel met smart op te wachten eigenlijk
Kent iemand nog leuke mods voor Zero Hour?
Andere units enzo die de gameplay aantrekkelijker maken enzo.
Andere units enzo die de gameplay aantrekkelijker maken enzo.
Verwijderd
man ik heb het stof van mijn zero hour cd afgehaald, en ben weer begonnen. Is echt leuk weer om online te spelen na zo'n tjid. Moet nog een beetje inkomen maar heb tot nu toe meer gewonnen dan verloren. 2 vs 2 is echt leuk nog!
Speel nu al heel lang dit spel, maar heb heel vaak last van mismatches
Waardoor kan dit gebeuren, want is echt irritant. Heb de orginele spel geen crack af cheats.Ik speel het vaak met een colleaga en het is vaak raak ( 3 v/d 5 ) en dat is best wel veel. Het gebeurd ook in het begin dus na 1 min spelen en zelfs na 3 kwartier. Is het misschien aan de instellingen ofzo
https://card.exophase.com/1/1116015.png
EA gamessekeroglan schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:25:
Speel nu al heel lang dit spel, maar heb heel vaak last van mismatchesWaardoor kan dit gebeuren, want is echt irritant. Heb de orginele spel geen crack af cheats.Ik speel het vaak met een colleaga en het is vaak raak ( 3 v/d 5 ) en dat is best wel veel. Het gebeurd ook in het begin dus na 1 min spelen en zelfs na 3 kwartier. Is het misschien aan de instellingen ofzo
er is niets tegen te doen helaas, ze zijn er al vanaf generals begin. geen idee hoe ze het gedaan hebben om zo veel dingen een mismatch tekunnen laten oorzaken maar blijkbaar niet te fixen, of ze zijn er te lui voor. ik geef weinig ehm geen kans dat dit ooit door een officiele patch zal worden gemaakt
Ja, die mismatches komen relatief vaak voor ja. Erg irritant, zeker als je na drie kwartier spelen een groot leger hebt en net wilt gaan aanvallen...
Het on-line gedeelte van Generals is gewoon redelijk tot zwaar brak.
Het on-line gedeelte van Generals is gewoon redelijk tot zwaar brak.
Verwijderd
idd, maar 3 vd. 5 games in mm lijkt me niet puur aan de game te liggen. Wellicht dat 1 configuratie brak is.. ik heb wel een tijdje vaak een mm gehad toen m'n geheugen niet 100% in orde was (draaide overgens in windows wel 100% stabiel.. zelfs prima95 deed het prima).
D'r moet natuurlijk niet iemand tussen zitten met een gemodde Generals, dat vergroot enkel de kans op problemen. Al is het maar een byte anders in big.ini ofzo, dat kan al een groot probleem zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:43:
idd, maar 3 vd. 5 games in mm lijkt me niet puur aan de game te liggen. Wellicht dat 1 configuratie brak is.. ik heb wel een tijdje vaak een mm gehad toen m'n geheugen niet 100% in orde was (draaide overgens in windows wel 100% stabiel.. zelfs prima95 deed het prima).
Er is een nieuwe patch uit voor C&C generals (niet zero hour) 1.08
Met, schrik niet:
Met, schrik niet:
Version 1.8 - December, 2005
Issues addressed:
1. Compatibility patch to support multiplayer with C&C The First Decade.
Als ze nou ook nog ff een stapeltje bugs uit Zero Hour wegpatchen...
Ik ben trots op EA, ze voldoen aan mn verwachtingen
Blij dat EA aan zijn credo blijft voldoen.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Welke "verwachtingen"aapelite schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:32:
Ik ben trots op EA, ze voldoen aan mn verwachtingen

Ik schat een jaar of 2,5 jaar lang dus ja, er valt redelijk te stellen dat ik het ooit online gespeeld heb. De enige verwachting waar ik het over heb zijn die geweldige patches van hen die of nooit komen en redelijk vaak nutteloos zijn geweest.niels88 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:55:
[...]
Welke "verwachtingen". Heb je ooit Generals online gespeeld
Ik vond het spel ooit geweldig, maar zonder patches voor een degelijkere balance of iets tegen cheats of wat dan ook is de lol er op den duur vanaf gegaan. Vervolgens komen ze nog netjes ongeveer 3 jaar na dato met een patch en het was zelfs nu nog teveel moeite even een update te doen zodat het spel misschien iets interessanter zou kunnen worden voor nieuwe spelers die straks de C&C verzamelbox kopen.
Verwijderd
Zero Hour.......
Een game die ik nog steeds een x moet gaan spelen, net zoals al die andere spellen
Een game die ik nog steeds een x moet gaan spelen, net zoals al die andere spellen
Verwijderd
Ik wou vandaag even generals of zero hour spelen en nu blijft het spel al hangen bij het laadscherm?!?! Heb al verschillende video drivers geprobeerd maar niets wil baten elk ander spel geen probleem. Ik moest wegens nforce4/maxtor shit nieuwe hd's aanschaffen en nu is dus alles gereinstalled - windows xp + generals en het werkt nog steeds niet. Wie heeft het zelfde probleem gehad en weet de oplossing?
Generals of Zero hour? Heb je het spel legaal? Gepatched en al?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:06:
Ik wou vandaag even generals of zero hour spelen en nu blijft het spel al hangen bij het laadscherm?!?! Heb al verschillende video drivers geprobeerd maar niets wil baten elk ander spel geen probleem. Ik moest wegens nforce4/maxtor shit nieuwe hd's aanschaffen en nu is dus alles gereinstalled - windows xp + generals en het werkt nog steeds niet. Wie heeft het zelfde probleem gehad en weet de oplossing?
Het is zover, er is een maphack uit die ook met [AH] tag werkt 
Dit heeft het spel echt compleet verziekt, hij is er pas sinds gister/vandaag maar over een maand gebruikt iedereen hem natuurlijk..
Baggerzooitje, beetje jammer.. ik speelde het toch nog wel elke week een paar potjes
Dit heeft het spel echt compleet verziekt, hij is er pas sinds gister/vandaag maar over een maand gebruikt iedereen hem natuurlijk..
Baggerzooitje, beetje jammer.. ik speelde het toch nog wel elke week een paar potjes
Verwijderd
een maphack die met [AH] tag werkt? ik snap even niet wat daar zo bijzonder aan is 
ah heb het opgezocht.. ik zie het al.. mjah ik vind het ook triest om iemand credit te geven voor het maken van hacks door [ah] voor je naam te (moeten) zetten
ah heb het opgezocht.. ik zie het al.. mjah ik vind het ook triest om iemand credit te geven voor het maken van hacks door [ah] voor je naam te (moeten) zetten

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 18:00 ]
oh triest, had gehoopt dat het voorbij zou zijn met updates omdat die maker van de hack nu niet veel meer van zich laat horen
Verwijderd
De maker van die hacks heb ik me laten vertellen is er nog steeds hoor. Alleen onder een andere naam nuBasbarbrbarbr schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:11:
oh triest, had gehoopt dat het voorbij zou zijn met updates omdat die maker van de hack nu niet veel meer van zich laat horen

Hij hoeft ook niet echt meer te updaten natuurlijk zolang er geen nieuwe patches komen.Basbarbrbarbr schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:11:
Alleen als je Aceton gebruikt zul je wel regelmatig van hem horen
Zelfde naam nog denk ik, die gast van die [AH] hack is iemand anders dan de originele maker.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:25:
[...]
De maker van die hacks heb ik me laten vertellen is er nog steeds hoor. Alleen onder een andere naam nu
Verwijderd
Heeft iemand een link naar een werkende trainer voor C&C Generals. Ik heb Zero Hour niet en ik kom 1 missie echt niet voorbij (laatste van GLA). Wil gewoon ff die GLA missie afmaken en dan met USA gaan spelen. Alle trainers die ik kan vinden werken niet met de nieuwste versie van C&C Generals (speel via Internet ook, dus daarom nieuwste versie)?
Misschien dat er hier een tussen zit..Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:08:
Heeft iemand een link naar een werkende trainer voor C&C Generals. Ik heb Zero Hour niet en ik kom 1 missie echt niet voorbij (laatste van GLA). Wil gewoon ff die GLA missie afmaken en dan met USA gaan spelen. Alle trainers die ik kan vinden werken niet met de nieuwste versie van C&C Generals (speel via Internet ook, dus daarom nieuwste versie)?
Verwijderd
De nieuwste daar heb ik ook al geprobeerd. Ik kan ook niet helemaal achterhalen wat nou het nummer iis van de nieuwste update. 1.07 vind je overal, maar als ik options doe in het hoofdmenu staat er 1.8
Tsja als je geen goede trainer kan vinden, dan lukt het misschien wel met een goede walkthrough. Ik heb zelf ook alle missies uitgespeeld, alleen niet op het moeilijks, maar misschien lukt het op die manier.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:45:
[...]
De nieuwste daar heb ik ook al geprobeerd. Ik kan ook niet helemaal achterhalen wat nou het nummer iis van de nieuwste update. 1.07 vind je overal, maar als ik options doe in het hoofdmenu staat er 1.8![]()
En al die 1.07 trainers werken niet?
Verwijderd
Nee werken niet. De laatste GLA missie op hard (niet brutal dus). Dan moet je hun nucleaire grondstation overnemen, maar de Chinesen vallen met veel tanks aan en ook vliegtuigen. Daarnaast een particle canon en nucleaire bom tegen je en ook nog eens een trainrails waar je absoluut met je tanks voor uit moet kijken, want de trein rijdt er gewoon doorheenTheTMC schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:39:
[...]
Tsja als je geen goede trainer kan vinden, dan lukt het misschien wel met een goede walkthrough. Ik heb zelf ook alle missies uitgespeeld, alleen niet op het moeilijks, maar misschien lukt het op die manier.
En al die 1.07 trainers werken niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 22:42 ]
En dan gewoon precies een walkthrough volgen, misschien lukt het dan.. of misschien kan je ergens een savegame downloaden..Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:39:
[...]
Nee werken niet. De laatste GLA missie op hard (niet brutal dus). Dan moet je hun nucleaire grondstation overnemen, maar de Chinesen vallen met veel tanks aan en ook vliegtuigen. Daarnaast een particle canon en nucleaire bom tegen je en ook nog eens een trainrails waar je absoluut met je tanks voor uit moet kijken, want de trein rijdt er gewoon doorheen
[ Voor 5% gewijzigd door TheTMC op 11-02-2006 17:11 ]
kan je ook meerdere mods naast mekaar draaien?
Weet iemand hoe je planes kan stealthen? Kreeg ze laatst tegen me online.. Echt killing die dingen, je base defence is net te langzaam om ze te raken doordat ze gelijk weer stealthen na aanval..
Lijkt me dat dat met GLA Stealth teammate is gedaan, bij raptors althans.
Planes kan je niet stealthen (tenzij je cheat misschien), je hebt alleen stealth bombers (F117) bij mijn weten.Sluuut schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:47:
Lijkt me dat dat met GLA Stealth teammate is gedaan, bij raptors althans.
Verwijderd
idd gewoon stealh planes.. zuigen tegen units, maar base defence eten ze graag op (zo'n 70-80% dmg tegen de gangbare basedefence door 1 stealth plane)TheFrozen schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:00:
Weet iemand hoe je planes kan stealthen? Kreeg ze laatst tegen me online.. Echt killing die dingen, je base defence is net te langzaam om ze te raken doordat ze gelijk weer stealthen na aanval..
heel handig tegen bunkernoobs !
bunkerbuster bombs zijn niet heel erg nuttig tegen gla tunnels, aangezien ze ongeveer alleen infanerty kunnen killen. Wel handig tegen bunkers 'n stuff (gelijk leeg
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 23:07 ]
Een échte bunkernoob heeft 100 gattling torentjesVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 23:06:
[...]
idd gewoon stealh planes.. zuigen tegen units, maar base defence eten ze graag op (zo'n 70-80% dmg tegen de gangbare basedefence door 1 stealth plane)
heel handig tegen bunkernoobs !
Verwijderd
Heb hier nog C&C Generals Deluxe Edition.
Dit is Generals + Zero Hour.
Lange tijd niet meer gespeeld .. en nu toch wel weer zin om te gaan spelen ..
Me trouwe AA techniek weer toepassen .. werkte rete goed!
Geen enkele vliegtuig haalde het tot mijn basis!
Dan kom ik wel aankarren met m'n overlords, dag goede AA techniekVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:05:
Heb hier nog C&C Generals Deluxe Edition.
Overlord reportingWmm schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:35:
Dan kom ik wel aankarren met m'n overlords, dag goede AA techniek.
Heb ook nog ergens c&c generals deluxe liggen. Al tijden niet meer gespeeld, ik vond die zelfmoord motortjes wel lachen altijd (met een paar groepen van 10-15 motoren een basis aanvallen)
Verwijderd
Ik heb die laatste missie van de GLA toch nog gehaald (zonder cheats, op hard dus). De sleutel was toch 2 arms dealers bouwen en tanks pompen en snel aanvallen.
Ik heb wat custom maps gedownload voor Generals Zero Hour, maar bij diverse maps doen de enemies helemaal niets. Dan ben jij vrolijk je basis aan het bouwen en ga je wat verkennen, blijkt dat de CPU enemies gewoon enkel het command center hebben staan en gewoon niets doet....
Heeft er iemand enig idee hoe dat kan en hoe dat opgelost moet worden? Of ligt het aan de maps?
Heeft er iemand enig idee hoe dat kan en hoe dat opgelost moet worden? Of ligt het aan de maps?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
De maps zullen niet gemaakt zijn voor bots, maar voor real vs real, er zitten dus geen bot-scripts in...Rhapsody schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:34:
Ik heb wat custom maps gedownload voor Generals Zero Hour, maar bij diverse maps doen de enemies helemaal niets. Dan ben jij vrolijk je basis aan het bouwen en ga je wat verkennen, blijkt dat de CPU enemies gewoon enkel het command center hebben staan en gewoon niets doet....
Zelf schrijven ?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
ah zit dat zo, dank je wel.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Verwijderd
Moet je eens proberen tegen een goede AF gen.Wmm schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:35:
[...]
Dan kom ik wel aankarren met m'n overlords, dag goede AA techniek.

waarschijnlijk een hele domme vraag, maar in multiplayer en skirmisch mode moet je toch kunnen kiezen uit die 9 verschillende generals? Ik kan er alleen niet achterkomen hoe je dat doet...
Je speelt toch wel Zero Hour he? Verder selecteer je je general gewoon via een dropdown menu, net als je kleur en team.tabakje schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:42:
waarschijnlijk een hele domme vraag, maar in multiplayer en skirmisch mode moet je toch kunnen kiezen uit die 9 verschillende generals? Ik kan er alleen niet achterkomen hoe je dat doet...
ah, nu zie ik 'mRival24 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 07:47:
[...]
Je speelt toch wel Zero Hour he? Verder selecteer je je general gewoon via een dropdown menu, net als je kleur en team.

Hoe zit het nou precies met "aurora"-bombers?
Zijn ze nou wel of niet te stoppen voordat ze bij hun target aankoen?
Zijn ze nou wel of niet te stoppen voordat ze bij hun target aankoen?
Niet. Daarom zijn ze zo duur (en omwille van hun vuurkracht). Als je iets met bv 2 aurora's platgooit moet je wel zeker dat ze of terug kunnen komen of dat het gebouw duurder is dan 5000 credits. Aura's zijn echt iets voor late game. Maar wel gaaf!
Trouwens ik micro ze altijd: bv aanvliegen via de zijkant, bombarderen en via de andere kant eruit en dan pas terug. ipv van voren erin bombarderen en dezelfde we terug. Dan stuit je meestal op de meeste anti air.
Trouwens ik micro ze altijd: bv aanvliegen via de zijkant, bombarderen en via de andere kant eruit en dan pas terug. ipv van voren erin bombarderen en dezelfde we terug. Dan stuit je meestal op de meeste anti air.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
tegen goede spelers stuit je overal op anti air. en een aurora is zo neer dus met alles kun je ze al neerhalenDinictus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:55:
Niet. Daarom zijn ze zo duur (en omwille van hun vuurkracht). Als je iets met bv 2 aurora's platgooit moet je wel zeker dat ze of terug kunnen komen of dat het gebouw duurder is dan 5000 credits. Aura's zijn echt iets voor late game. Maar wel gaaf!
er is wel een but als de aurora te vlak achter elkaar vliegen dat ze in de heenweg worden neergehaald. dit komt omdat de voorste die vliegt te snel is voor de anit air en alles dus vlak achter hem terrecht komt en de 2e dus alles vangen mag
maar komt niet vaak voor dat je precies op de goede afstand vliegt achter elkaar met meerdere aurora's
aurora zijn machtig, alpha's zijn ziek
zo gasten, C&C zero hour leeft weer? Van het weekend gespeelt op een kleine lan, wat een heeeerlijk spel! toendertijd was ik UT verslaafd dus heb ik er nooit naar omgekeken? Hoop deze week die First Decade binnen te krijgen (bol.com heeft vertragin ,achteraf had ik beter in de winkel kunnen kopen
) anyway, iemand_toevallig_een_fix voor windows XP x64 en IPX voor red alert 2? is een bekend probleem en heb me suf gezocht, maar tot nu toe geen oplossing, schijnbaar is onder x64 het IPX protocol zodanig gewijzigt dat red alert 2 heb niet 'herkent' en dus zegt dat ie niet aanwezig is... (beetje offtopic misschien)

dat zou je dan beter hier : Command & Conquer: The First Decade* kunnen vragen.
aangezien dit topic over generals zero hour gaat , en de ander over first decade waar nu dus ra2 onder valt
aangezien dit topic over generals zero hour gaat , en de ander over first decade waar nu dus ra2 onder valt
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
FSGS? ehm.. enige wat ik nog wil weten hoe je ingame kan chatten?
enter = chat to all
backspace = chat to allies only
maar dat is in je manual te vinden hoor
backspace = chat to allies only
maar dat is in je manual te vinden hoor
Verwijderd
Ohja, staan in de manual ook nog al die extra key functies? Zoals s voor stop, maar ook iets van w voor verspreiden, etc?
Is er ook een knop om het produceren van units onbeperkt te laten doorgaan ipv max 9 stuks?
Is er ook een knop om het produceren van units onbeperkt te laten doorgaan ipv max 9 stuks?
Meerdere -insert gebouw- maken werkt als enige
ik wil graag dit spel kopen om online te spelen.
ik zoek een goede prijs/ webwinkel of wat dan ook.
in de faq staat gcshop.nl maar hun verkopen alleen c^c first decade en ik heb liever alleen zero hour, bespaart me wel een tientje minimaal
in de faq staat gcshop.nl maar hun verkopen alleen c^c first decade en ik heb liever alleen zero hour, bespaart me wel een tientje minimaal
Verwijderd
Ik zou naar de dynabyte of plaatselijke gameshop gaan. Ik heb zelfs laatst generals bij de bart smit gekocht voor 10 eurofusion.fake schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:40:
Verwijderd
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om veder te kunne uitzoomen ?
Ik weet dat je normaal met keypad 8 en 2 kan uit en inzoomen, alleen het uitzoomen is erg peperkt waardoor je totaal gaan overzicht kan krijgen wat ook nog erg lastig is waneer je een groot leger wilt selecteren.
Ik weet dat je normaal met keypad 8 en 2 kan uit en inzoomen, alleen het uitzoomen is erg peperkt waardoor je totaal gaan overzicht kan krijgen wat ook nog erg lastig is waneer je een groot leger wilt selecteren.
Verwijderd
nee, verder is helaas niet mogelijk. ik moet wel toegeven dat 't in het begin lijkt alsof je storend dicht op het slagveld zit, maar in de loop der tijd wen je er toch (makkelijk) aanVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:12:
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om veder te kunne uitzoomen ?
Ik heb dit ook in het First Decade topic gepost, maar ik kan met Zero Hour (First Decade editie) gek genoeg niet online spelen (behalve met een netwerk-'emulate' programma). Hij kan niet aanloggen op de main server. Direct connect werkt ook niet.fusion.fake schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:40:
Is dit een specifiek probleem van de FD Zero Hour versie? Of doet Zero Hour van de Generals Deluxe editie het ook niet online?
Heb Generals Deluxe overigens ook origineel ergens liggen. Vind het alleen zeer storend om mijn FD versie te uninstallen om deze vervolgens te vervangen voor de Generals Deluxe editie. Ze zouden beiden immers gewoon ook online moeten werken.
[ Voor 18% gewijzigd door KreKkeR241 op 29-03-2006 00:18 ]
als je online wilt gaan update hij automatisch anders kun je er zoiezo niet komen.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:45:
Heb je hem eerst wel ff geupdate ?
Verwijderd
Is het ook echt zo dat als je met de neutronenversie van de nuke cannon op een bunker van de GLA blijft schieten, er geen units meer in een bunker op de hele map meer kan (leven)?
Je bedoeld ipb bunker waarschijnlijk een Tunnel Network. En ja, de hele inhoud van het netwerk gaat dood. Geldt ook voor andere ontruimingswapens.
Als je dus met een Nuke Canon op zo'n ding kan blijven schieten en daardoor alle andere Tunnels onbruikbaar maakt, zou je tegenstander er waarschijnlijk nogal verstandig aan doen om die kwetsbare Tunnel ingang te verkopen
Als je dus met een Nuke Canon op zo'n ding kan blijven schieten en daardoor alle andere Tunnels onbruikbaar maakt, zou je tegenstander er waarschijnlijk nogal verstandig aan doen om die kwetsbare Tunnel ingang te verkopen
{signature}
even een vraagje,
hoeveel servers zijn er online voor zero hour op normale tijden ?
ik ben aan het twijfelen of ik zh zal kopen of niet..
zijn er volgens jullie mening genoeg servers online ?
ik koop zh alleen om online te gamen
hoeveel servers zijn er online voor zero hour op normale tijden ?
ik ben aan het twijfelen of ik zh zal kopen of niet..
zijn er volgens jullie mening genoeg servers online ?
ik koop zh alleen om online te gamen
[ Voor 7% gewijzigd door fusion.fake op 29-03-2006 16:11 ]
\o/ ik installeerde gisteren generals voor de grap nog eens een keertje. Speel ik een potje online en het eerste dat die vent zegt "no rush"
. Mja, dat gaat dus niet door, en het tweede wat ie zegt is "fucking rusher"