Je moet nu wel voorzichtig zijn hoor. De halve GoT clan is daar admin (waaronder ik dus
Nee, geintje. Veel plezier bij ons
Je moet nu wel voorzichtig zijn hoor. De halve GoT clan is daar admin (waaronder ik dus
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 23:23 . Reden: Spammen = fout. Groeten hoeft niet - Dat doen we altijd al ]
tja, helaas voor de beginnende spelers is rushen de enige taktiek die je kan gebruiken om te winnen.tokke77 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:33:
Zal je wel eens uitdagen. ff zien of die admins goed zijn![]()
Ben eigenlijk nog maar een beginner. Ben wel goed binnen onze clan maar heb al wat replays van matchen gezien en soms wordt er wel redelijk gerushed en daar ben ik niet zo goed in.
Maar het gaat hem mij ook meer om het plezier al is winnen natuurlijk wel mooi meegenomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 23:23 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Dat was toch niet online mag ik hopenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:21:
Overlord Time:
http://www.sendmefile.com/00013786 , imageshack was maar tot 1mb en dit plaatje is 2,25mb
Zet het over naar .jpg met paint. Dan kost het maar 100 kb ipv 2 mbVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:21:
Overlord Time:
http://www.sendmefile.com/00013786 , imageshack was maar tot 1mb en dit plaatje is 2,25mb
Verwijderd
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 17:16 ]
Late-game is USAF het allerstrerkst van alle generals. Zo sterk dat het zwaar unbalanced is. Als ik jou was zal ik die buddy/broer van je niet toestaan om USAF te laten spelen als je van plan bent een 'langduring' potje te spelen, simpelweg omdat je geen kans maakt (als je zelf geen USAF bent that is). Vraag of hij dan USAV/USAL wil zijn ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:38:
Oke bedankt, maar van rushen hou ik niet echt
ik hou van een lang potje
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 18:43 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Gewoon in een groep van 4 laten wegvliegen en er onderweg 2 uitpikken en een ander doel geven. Of op de grond selecteren voor het opstijgen. Of tijdens guarden. Veel anders dan los selecteren kan het niet. Ik doe het iig zo dat ik ze laat guarden en als ik er geen 4 nodig heb pik ik er gewoon 2 uit.Sluuut schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:36:
Dat snap ik
Maar dat geeft dus geen antwoord op m'n vraag hoe je dan een aanval plant met 40 raps.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb wel met 40 raptors een aanval gedaan zoals je zei. Je moet zorgen dat alles goed samen valt. Ik val meestal op deze manier iemand aan die schuin tegen over mij zit en hang ik dus zo ver mogelijk mijn raptors van zijn basis af.Sluuut schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:12:
Tsja.. wat mij betreft is USA ook overrated. Die buggie's mogen ze wel eens minder snel maken.. of minder sterk.
Maargoed ik kwam hier om een vraag te stellen
Speelt iemand van jullie wel eens met meer dan 20 raptors, en hoe speel je dan?
Ik speel altijd met 2 raptors per team, dus max 20.
Soms meer, dan maak ik groep 0 als 4 raptors en 9 als 4 raptors..
Of soms als reserve als er op de terugweg toch wat kapot gaan, zodat ik gelijk een nieuwe aanval kan doen.
Anyway, sommige mensen spelen dus met bijvoorbeeld 30+ raptors, en doen dan allemaal tegelijk aanvallen.. maar echt heel gericht. Dus 2 per quad, 3 voor een war factory van china, 6 voor een gatling cannon... Hoe kan je dat in godsnaam allemaal tegelijk sturen/bedienen als je maar 10 teams kan instellen? Hebben ze dan teams van 2 raps en teams van 3 ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 23:36 ]
1500 de man OMFG ? 1500 tanks keer minimaal 2 spelers is 3000 tanks. Logisch dat het spel crashedVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:25:
Ik had ff een vraagie!:
Ik speel vaak met mijn vrienden online (niet lan), soms, 3, 4, 5 man. Maar na een uurtje of 2 krijgen we met zijn alle een foutmelding (weet ff niet meer wat erin staat dat post ik nog ff een keertje) en word het spel afgesloten. We bouwen wel altijd veel tanks, 1000 á 1500 per man. Dus mischien ligt het aan de servers van EA of aan onze eigen servers dat het het niet trekt?
Verwijderd
Er valt inderdaad niets aan te doen. Al sinds het begin dan generals uit was waren er dit soort problemen. De ergsten zijn al wel opgelost, maar bij zulke games al jij speelt kan het vaker voorkomen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:04:
@ mockingbird, die foutmelding klopt wat je zegt, en ik denk ook dat het slechte gamecode is.
@ we are borg, ja vinden we altijd leuk:D gewoon superveel bouwen en heel groot, en dan knallen maar. Het is wel tussen de 1000 - 1500 de man created he, niet dat er 1500 per man op de map staan, 1500 halen we overigens bijna nooit het ligt meestal rond de 1000.
Maar niemand denkt dat wij er iets aan kunnen doen, en dat het gewoon slechte game-code is? Zou jammer zijn, moeten we toch kortere games spelen.
Zoals hierboven gezegd is dat idd een Serious Error waar je gewoon niets aan kunt doen.
[ Voor 13% gewijzigd door SPOXER op 13-07-2005 11:47 ]
[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 13-07-2005 16:26 ]
ja, zorgen dat je die vliegtuigen neer kan halenWe Are Borg schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:25:
Hmm, ik kan wat advies gebruiken
Ben nu bezig met general chalange (vind het altijd wel grappig), maar als stealth gen krijg ik de weapons general van USA er niet onder. Moeilijkheidsgraat is hard.
Die heli's kan ik wel tegen houden, al komt ze daar snel mee, maar haar leuke vliegtuigjes vernielen alles wat ik opbouw. Bouw 2 barakken, gelijk bommen erop. Alles staat echt 1 minuut en er knalt gelijk een airstrike of iets anders op. Warfactory staat standaard 1 minuut, haal net 2 auto;s eruit en het is al weer stuk. Iemand tips?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 20:10 ]
En wat als er nu een moab'je valt?Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:10:
Zo veel hackers bouwen we ong. in een spelmaar dit potje hadden we maar een klein land en waren we met zijn vieren.
http://www.sendmefile.com/00016916
Verwijderd
Maphackers zijn er en blijven er. EA doet niet iets wat echt effectief is tegen de maphackmakers. Sinds patch 1.03 en 1.04 (uitgekomen ergens in maart oid) zijn er wel veel bugs/exploits uitgehaald, waaronder de Scud Storm bug (en alles wat ermee te maken had).Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:36:
Ik heb het spel al maanden (half jaar ?) niet gespeeld, wil het misschien weer gaan spelen. Ik vond dit een van de vetste online games ooit. Speelde het vaak met een aantal collega's online. Maar eh, het werd nogal verpest door al die maphackers en die gasten die cheats gebruikte (scud storm exploit bijvoorbeeld). Is dat nu nog steeds aan de gang of heeft EA dat eindelijk gefixed ?
Mmm nee niet logisch.. het spel zegt: hier, hier, hier hier hier en hier (en dan 3000x) staat deze tank en die doet niks. Nu gaan er 1500 tanks rijden daarnaartoe. Dan bewegen ze gewoon daarnaartoe.. En tsja, dat EA ervoor heeft gekozen om de tanks door elkaar te kunnen laten rijden is hun probleem. Daardoor kan de game dan wellicht crashenWe Are Borg schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:49:
[...]
1500 de man OMFG ? 1500 tanks keer minimaal 2 spelers is 3000 tanks. Logisch dat het spel crashed
Ik weet dat de engine brak geschreven is, DAAROM vind ik het ook logisch dat als je zo speelt dat het brak geschreven stukje software crashed. Dat het niet zou mogen, ben ik het helemaal mee eensSluuut schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:02:
[...]
Mmm nee niet logisch.. het spel zegt: hier, hier, hier hier hier en hier (en dan 3000x) staat deze tank en die doet niks. Nu gaan er 1500 tanks rijden daarnaartoe. Dan bewegen ze gewoon daarnaartoe.. En tsja, dat EA ervoor heeft gekozen om de tanks door elkaar te kunnen laten rijden is hun probleem. Daardoor kan de game dan wellicht crashen
Maar ik vind het niet logisch dat iets crashed omdat je "heel veel" gebruikt. Dan zou een database als google dus bijvoorbeeld ook standaard moeten crashen
Nee, programmeren moet je gewoon goed doen
[ Voor 3% gewijzigd door We Are Borg op 14-07-2005 21:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat is dus ook het probleem wat ik heb... na een tijdje begint het spel te haperen/"stotteren".Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:00:
Hallo,
Ik heb een dell inspiron xps (512mb, 6800 ultra, mobile 2.0ghz)
zero hour begint na een tijdje te haperen, dit probleem had ik ook al met de gewone generals
gezien mijn specs zou dat niet mogen.
met mijn oude pc (amd 3200+, 1024 mb, 9800pro) had ik dit probleem ook al
is er een lagfix voor dit spel?
ik heb ooit gelezen dat meerdere mensen dit probleem hadden terwijl ze een goede pc hebben
groetjes
[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 15-07-2005 11:25 ]
Hmm dat is zeker wel apart.. Misschien eens zonder patch proberen, kijken hoe het dan draait?Wildfire schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:23:
[...]
Dat is dus ook het probleem wat ik heb... na een tijdje begint het spel te haperen/"stotteren".
Dat op een AMD Athlon 64 3000+ @ 3800+ (1.8ghz @ 2.4ghz) met 2x 512mb PC3500 DDR-RAM en een ATi Radeon X800 Pro.
Is er geen work-around ofzo?
(even voor de duidelijkheid: dit is tegen slechts één AI tegenstander)
Welke mapWildfire schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:23:
[...]
Dat is dus ook het probleem wat ik heb... na een tijdje begint het spel te haperen/"stotteren".
Dat op een AMD Athlon 64 3000+ @ 3800+ (1.8ghz @ 2.4ghz) met 2x 512mb PC3500 DDR-RAM en een ATi Radeon X800 Pro.
Is er geen work-around ofzo?
(even voor de duidelijkheid: dit is tegen slechts één AI tegenstander)
Weet je, ik zou het niet durven zeggen. Ik speel tegen de computers veelal dezelfde map, ben alleen de naam ervan kwijt...We Are Borg schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:32:
[...]
Welke map? Steeds een ander, of toevallig steeds dezelfde map en zo ja: welke
?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 04:10 . Reden: typfoutjes ]
Twilight Flame. Het is me opgevallen dat het fout begint te gaan wanneer er veel eenheden op de map zijn, meestal vanaf het moment dat ik de vijand kan zien.Wildfire schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:00:
[...]
Weet je, ik zou het niet durven zeggen. Ik speel tegen de computers veelal dezelfde map, ben alleen de naam ervan kwijt...
Als ik vanmiddag weer aan het spelen ga zal ik de naam wel ff noteren.
Verwijderd
Tsja wat wil je dat we zeggen? Ziet er volgens mij voor je tegenstander vrij duf uitVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 04:09:
GVD &é"(""'é§&('é§è"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik speel dus met de GLA , ik laat dus me basis overnemen omdat ik toch 2 andere basissen heb , ik al me basissen goed verdedigd en met een SCUD-storm ergens afgelegen , ik maar technicals bouwen als bescherming voor me mobile-nuke-dingen (weet de naam niet meer) , ik had ze juist naar het midden van de map gestuurd voor klaar te maken voor te rushen.
me SCUD-storm is klaar om afgevuurd te worden , ik druk het knopje in voor te bepalen waar aan te vallen en eneens gaat me muis raar doen en ik klik perongeluk juist daar waar me technicals en nukers staan![]()
*BOEM*KNAL*BOEM* alles weg , dag investering van 50k$
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:05 ]
Hehe, wel veel generals punten :-)Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 04:09:
GVD &é"(""'é§&('é§è"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik speel dus met de GLA , ik laat dus me basis overnemen omdat ik toch 2 andere basissen heb , ik al me basissen goed verdedigd en met een SCUD-storm ergens afgelegen , ik maar technicals bouwen als bescherming voor me mobile-nuke-dingen (weet de naam niet meer) , ik had ze juist naar het midden van de map gestuurd voor klaar te maken voor te rushen.
me SCUD-storm is klaar om afgevuurd te worden , ik druk het knopje in voor te bepalen waar aan te vallen en eneens gaat me muis raar doen en ik klik perongeluk juist daar waar me technicals en nukers staan![]()
*BOEM*KNAL*BOEM* alles weg , dag investering van 50k$
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 00:01 . Reden: typfoutje ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 19-07-2005 01:03 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
En toch ben ik als USA AF zwaar de pineut als ik wordt gerusht door china Inf of gla Tox. Een goede defense hiertegen heb ik nog niet. Hummers is wel leuk maar die klote inf mannetjes schieten hem aan gort. Voordat ik powers heb voor snipers is zowat mijn halve base wegdaves2hd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:02:
als gla rush en berg defence, toch niet alsof geld een probleem is.
als china eerst rush legertje als die om the move zijn 2 bunkers
als usa eerst hummertje of plane dan ook weer paar patriots
campen vind ik nogaltijd beter werken tegen een rusher dan zwaar proberen terug te rushenmet een beetje allie die niet te veel doorlaat vanaf zijn kant hou je het veel beter vol dan armies tegen elkaar te spammen. maar bunkergame niet altijd gebouw def, vaak genoeg alleen legers en legers hummers gezien als def
niet 1 patriot
appart is dat ze nooit het idee lijken te hebben dat een atril of a10 de helft zo opruimt
Inf is soms nog te doen, maar tox is inderdaad behoorlijk kut. In een 1v1 kan het dan ook vrij klote eraan toegaan, maar in een 2v2 heb je een stuk meer kans wanneer je allie helpt. Ook ligt het hierbij dan wel aan welk land hij is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:22:
[...]
En toch ben ik als USA AF zwaar de pineut als ik wordt gerusht door china Inf of gla Tox. Een goede defense hiertegen heb ik nog niet. Hummers is wel leuk maar die klote inf mannetjes schieten hem aan gort. Voordat ik powers heb voor snipers is zowat mijn halve base weg![]()
ik had er eerst ook last van met een 9800pro.Wildfire schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:
Ziezo, Windows is opnieuw geïnstalleerd. Straks Generals en Zero Hour maar weer eens installeren, kijken of de haperingen dan nog aanwezig blijven.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik zal morgen (nou ja, vandaag dus) eens kijken, ben net jarig geweest en heb dus geen C&C gespeeld...chucky666 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:31:
[...]
ik had er eerst ook last van met een 9800pro.
samen met amd64 3200+ en 1gb geheugen.
heb tijdje terug een 6800U gehaald en loopt nu als een zonnetje.
ik kreeg het ook niet weg bij me ati, ook van alles geprobeerd zelfs op hele lage resolutie.
weet nog steeds niet waar het aan lag terwijl een vriend met een 9700pro nergens last van had.
maar we duimen voor je
gefeliciteerdWildfire schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:09:
[...]
Ik zal morgen (nou ja, vandaag dus) eens kijken, ben net jarig geweest en heb dus geen C&C gespeeld...
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
k heb nog wel n blitz honour liggen.....volgens mij van 2 of 3 minuten
Verwijderd
Verwijderd
Yep.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:00:
blitz das toch dat je hem onder 5 minuten ofzo afmaakt?.. dat gaat toch redelijk snel online (gewoon hard rushen zodat ie zich over geeft)
Ik zat net op PlanetCNC wat in de forums te lezen. Patch 1.02 introduceerde een bug waardoor singleplayer veel performanceproblemen kreeg ivm bugs in de AI.We Are Borg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:43:
Probeer eens een andere map. Die map die jij steeds speelt staat bekend om de lag.
@#$@#$%^@We Are Borg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:11:
Tuurlijk, het spel is ook brak geschreven, maar als je Twilight Flame links laat liggen dan gaat het prima met de AI en performance
Verwijderd
dan moet je hem online spelen.. dan werkt het wel "prima" (voor zover dat kan in ZHWildfire schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:50:
[...]
@#$@#$%^@
Net de map die ik het leukst vind... maar goed, ik overleef het wel...
Geen AI erbij online en die map zal vast prima werkenVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:50:
[...]
dan moet je hem online spelen.. dan werkt het wel "prima" (voor zover dat kan in ZH)
[ Voor 19% gewijzigd door -Moondust- op 22-07-2005 04:43 ]
Open de maps met de worldbuilder, je zult zien dan de maps waar de AI wel iets doet netjes een vierkant heeft met als het goed is 3 verschillende aanvalspaden. Die missen dan bij de maps waarbij de AI niets doet. Het enige dat je kan doen is zelf die dingen dan toevoegen.-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 04:24:
Ik speel eigenlijk alleen via een direct connection samen een vriend tegen 2 of meer AI-spelers, maar de traagheid verziekt soms wel de lol van het spel. Nu is het zo dat mijn maatje altijd de game host omdat zijn pc het best is (betere cpu). Maar zowel zelf spelen als de AI verzorgen kost natuurlijk erg veel cpupower. Nu vroeg ik me af of wij ook een derde pc als host kunnen gebruiken (al dan niet dedicated). Zo ja, hoe regelen we dat? Bestaat er ook zoiets als een dedicated generals/zero hour server? iemand verder nog tips voor ons om de soepelheid te verbeteren?
Tevens ben ik ook benieuwd waar de strategische info voor de AI is opgeslagen voor elke map. ik weleens getracht een custom map te spelen tegen 2 AI-spelers maar die stonden gewoon stil en deden niks. Wie kan hier wat meer licht op werpen voor mij?
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Generals/Zero Hour online spelen is peer 2 peer. Zodra je uit de lobby bent om te spelen wordt er gebruik gemaakt van p2p verbindingen tussen alle spelers. Je hebt misschien wel eens tijdens een potje de melding rechtsonderin gekregen "connection lost to Generals online". Op die manier kan dat dus (zelf heb ik die melding wel eens gehad, lang geleden).-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:28:
Maar die derde pc moet dan ook het grafisch geweld verwerken en is daar dus ook cpupower aan kwijt. Met andere woorden, waarin zit um dan de winst? Begrijp ik uit je antwoord tevens dat er dus geen dedicated server software bestaat voor Generals? Waar draaien die servers op internet dan op?
Verwijderd
Reinstall directX en drivers even als je de kaart net geplaatst hebt.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:25:
Hmm... ik heb een probleem. Als ik C&C zero hour opstart zegtie dat ik een versie van directx 8.1 of hoger moet installeren en moet nagaan of mijn videokaart goed genoeg is. Ik heb de nieuwste direct x, en een ati x850xt PE. Wat kan het probleem zijn? (alles patches geinstalleerd)
Verwijderd
Heb ik gedaan, nadat ik direct x en mijn drivers opnieuw geinstalleerd had. Deed zero hour het niet. Daarna het spel opnieuw geinstalleerd, en ditmaat geprobeert zonder de updates. Zelfde verhaal....aapelite schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:11:
[...]
Reinstall directX en drivers even als je de kaart net geplaatst hebt.
Drivers van je agp/pci express misschien? Anders zou ik het ook niet echt meer wetenVerwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
Heb ik gedaan, nadat ik direct x en mijn drivers opnieuw geinstalleerd had. Deed zero hour het niet. Daarna het spel opnieuw geinstalleerd, en ditmaat geprobeert zonder de updates. Zelfde verhaal....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar dat heb je dus blijkbaar al gepbrobeerd? .. dan zou ik het ook niet wetenCan I force Generals to run in 1280 x 1024?
Yes. Open up Options.ini in My DocumentsCommand and Conquer Generals Data and change the line that says:
Resolution = 1280 960 (or whatever you currently have the resolution set at)
to
Resolution = 1280 1024
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 12:28 ]
Verwijderd
Nee dat had ik nog niet geprobeerd, maar werkt bij mij wél!! KlasseVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:28:
[...]
maar dat heb je dus blijkbaar al gepbrobeerd? .. dan zou ik het ook niet weten
dit komt omdat je dan verschillende updates hebt... op beide computers en dan sluit ie af... ik had het ook toen ik lan tegen me pa ging(wel gewonnenVerwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:36:
Eindelijk hij werktBedankt man..
Alleen nu loop ik weer tegen een probleem, als ik met een andere pc hier ga lannen en ik zit in de map. Zegt hij: lost synchronisation data with other player. Vervolgens sluit hij de map af. Wat kan het probleem zijn?
Heeft geen signature.
de uitdaging voor mij is juist om met de GLA (demolition) USA te verslaan. nog steeds niet geluktWe Are Borg schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:50:
1 vliegveld is voldoende om af en toe een vliegtuig te sturen op de tomahawks. Of anders een paar helikopters, werkt ook prima.
Als je het alleen met base defence wilt doen: laser general, die laserguns zijn echt sterk
Verwijderd
Dit komt me bekend voor. Na EEN goede aanval van je kant en gelijk een mismatch. Ziekelijk is datSluuut schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:02:
Pleures net weer een heerlijke game gehad, met air.. constant met 6 raps lopen kutten, 40 heli's ondertussen gebouwd. Er speelde een Ah gast mee dus niemand die maphackte
Anyway toen ik in de basis aan kwam vliegen hadden ze het al door en kwamen er 10 quads uit een tunneltje, alleen op dat moment ded ik zo'n rocket assault op die tunnel en omstandige quads
allemaal pleite dus.. tsja toen hadden ze door dat t geen nut meer had en toen kwam er dus ook geljik een mismatch.. echt like.. how frikkin' lame is that shit..
Anyway daarna word je naar het scoreboard gekicked wat altijd zo mooi is, ik had het minste geld, de meeste units gekilled en de meeste buildings gedestroyed. Dan is het natuurlijk zo logisch dat je helemaal onderaan staat als je als enige van de 6 players loopt te ownen.. bah bah bah.
hmm toch nog maar es proberen straksVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:28:
[...]
maar dat heb je dus blijkbaar al gepbrobeerd? .. dan zou ik het ook niet weten
Wat maken die punten aan het einde van de game ook uit eigenlijk. Als je een beetje oplet weet je dat je de meeste punten krijgt voor het meeste geld ophalen. Zelfs als je wint van iemand die meer geld heeft opgehaald sta je onder hem dusVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:42:
[...]
Dit komt me bekend voor. Na EEN goede aanval van je kant en gelijk een mismatch. Ziekelijk is dat. Hoe het scoreboard de rangschikking hanteert, is mij ook nog steeds een raadsel
.
Verder baal ik ook nog dat als je een game hebt aangemaakt mensen joinen, je stats zien....je voor cheater uitmaken en dan weer vertrekken.Het is me soms toch echt wat
![]()
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq