Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
tokke77 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:51:
Thx

Heb me direct ingeschreven
Je moet nu wel voorzichtig zijn hoor. De halve GoT clan is daar admin (waaronder ik dus :P).

Nee, geintje. Veel plezier bij ons :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-03-2023
Zal je wel eens uitdagen. ff zien of die admins goed zijn ;)

Ben eigenlijk nog maar een beginner. Ben wel goed binnen onze clan maar heb al wat replays van matchen gezien en soms wordt er wel redelijk gerushed en daar ben ik niet zo goed in.
Maar het gaat hem mij ook meer om het plezier al is winnen natuurlijk wel mooi meegenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 23:23 . Reden: Spammen = fout. Groeten hoeft niet - Dat doen we altijd al ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tokke77 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:33:
Zal je wel eens uitdagen. ff zien of die admins goed zijn ;)

Ben eigenlijk nog maar een beginner. Ben wel goed binnen onze clan maar heb al wat replays van matchen gezien en soms wordt er wel redelijk gerushed en daar ben ik niet zo goed in.
Maar het gaat hem mij ook meer om het plezier al is winnen natuurlijk wel mooi meegenomen.
tja, helaas voor de beginnende spelers is rushen de enige taktiek die je kan gebruiken om te winnen.
Is het geen Patriot/Crusader drop, dan krijg je wel meteen 2 techies met RPG/Terror op je dak, of heb jij china niet vertraagd komen er al 2x nuke tank met 1 troopcrawler :P

Maar ja, ik vind dat de kunst van het spelen, alhoewel het soms wel iets minder mag ;) Vaak zijn potjes binnen 5 minuten voorbij of is de winnaar al zo goed als bepaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 23:23 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overlord Time }) :
http://www.sendmefile.com/00013786 , imageshack was maar tot 1mb en dit plaatje is 2,25mb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:21:
Overlord Time }) :
http://www.sendmefile.com/00013786 , imageshack was maar tot 1mb en dit plaatje is 2,25mb :(
Dat was toch niet online mag ik hopen :|?
Lijkt me extreem saai trouwens, 90000 in cash hebben en zoveel overlords. It's all about the action :).

Had trouwens even een .jpg van dat plaatje gemaakt, dan was ie niet zo groot geweest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:21:
Overlord Time }) :
Zet het over naar .jpg met paint. Dan kost het maar 100 kb ipv 2 mb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een dell inspiron xps (512mb, 6800 ultra, mobile 2.0ghz)

zero hour begint na een tijdje te haperen, dit probleem had ik ook al met de gewone generals

gezien mijn specs zou dat niet mogen.

met mijn oude pc (amd 3200+, 1024 mb, 9800pro) had ik dit probleem ook al

is er een lagfix voor dit spel?

ik heb ooit gelezen dat meerdere mensen dit probleem hadden terwijl ze een goede pc hebben

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

volgens mij is dat een fout als je meerdere AI spelers in een map gooit. De ai vreet geheugen en is ook nogal slecht geprogrammeerd ofzo.

Helaas is dit niet te fixen naast minder AI spelers activeren. Via internet is dit meestal gewoon de brakke netcode en treed het vaak op met meer dan 4 spelers :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister speelde ik zero hour tegen een vriend van me, maar ik verlies telkens!!!
hij is USA Air force nogwat ..
iemand tips tegen air force?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rushen met quads/tunnels als gla, gattling tanks als china usaf met raptors z'n geld/tech rushen. en normale usa.. tja.. das best ruk ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt, maar van rushen hou ik niet echt ;)
ik hou van een lang potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:38:
Oke bedankt, maar van rushen hou ik niet echt ;)
ik hou van een lang potje
Late-game is USAF het allerstrerkst van alle generals. Zo sterk dat het zwaar unbalanced is. Als ik jou was zal ik die buddy/broer van je niet toestaan om USAF te laten spelen als je van plan bent een 'langduring' potje te spelen, simpelweg omdat je geen kans maakt (als je zelf geen USAF bent that is). Vraag of hij dan USAV/USAL wil zijn ofzo.

USAF is zo overpowered omdat vrijwel geen zwaktes hebben en ze hoeven fysiek hun basis niet eens uit te komen om bezig te houden (generals promotions (A-10 strike, Spectre Gunship, Carpet Bomber, FAB (MOAB))...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mah long game is usaf best mee te spelen.. zolang je maar als regel houdt geen aurora's ..
Met aurora's kan hij als hij geld genoeg heeft alles slopen wat hij wil.. en anders zal ie toch met z'n raptors bezig moeten (sterk, maar prima neer te halen later in game) of met stealth bombers (kost em weer een promotion, en zijn ook neer te halen).

Verder wordt het 1 groot aa spam festijn 8)7

en als usa normal is het natuurlijk zwaar ruk.. avengers zuigen :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Tsja.. wat mij betreft is USA ook overrated. Die buggie's mogen ze wel eens minder snel maken.. of minder sterk.

Maargoed ik kwam hier om een vraag te stellen :P
Speelt iemand van jullie wel eens met meer dan 20 raptors, en hoe speel je dan?
Ik speel altijd met 2 raptors per team, dus max 20.

Soms meer, dan maak ik groep 0 als 4 raptors en 9 als 4 raptors..
Of soms als reserve als er op de terugweg toch wat kapot gaan, zodat ik gelijk een nieuwe aanval kan doen.

Anyway, sommige mensen spelen dus met bijvoorbeeld 30+ raptors, en doen dan allemaal tegelijk aanvallen.. maar echt heel gericht. Dus 2 per quad, 3 voor een war factory van china, 6 voor een gatling cannon... Hoe kan je dat in godsnaam allemaal tegelijk sturen/bedienen als je maar 10 teams kan instellen? Hebben ze dan teams van 2 raps en teams van 3 ofzo?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je speelt als hoeveel raps je hebt.. hangt beetje van de game af..

in 3v3 waar je puur rap support hoer bent zit je al snel op de 12 raps (6 teams van 2) en dat breidt je dan meestal uit naar 10 teams van 2 ofzo..)

Wordt het een lamer camp game.. tja... dan kan je wel eens met 40 raptors komen te zitten.. met groepjes van 4 ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Dat snap ik :P

Maar dat geeft dus geen antwoord op m'n vraag hoe je dan een aanval plant met 40 raps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Sluuut schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:36:
Dat snap ik :P

Maar dat geeft dus geen antwoord op m'n vraag hoe je dan een aanval plant met 40 raps.
Gewoon in een groep van 4 laten wegvliegen en er onderweg 2 uitpikken en een ander doel geven. Of op de grond selecteren voor het opstijgen. Of tijdens guarden. Veel anders dan los selecteren kan het niet. Ik doe het iig zo dat ik ze laat guarden en als ik er geen 4 nodig heb pik ik er gewoon 2 uit.
Soms zie je ook dat wanneer je iets aanvalt dat iets geen 4 raptors meer nodig heeft en dan kan je er 2 ook een andere target geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. zie je 4 humvees.. en een emperor bijv. dan doe je g1 > humvee1, g2 > humvee2 g3, > emperor (2 per group en ze hangen al in guard).
Dan select je g1 weer en pakt er 1 uit > humvee3, en g2 1 > humvee4.

bijvoorbeeld..

Dit is natuurlijk beetje lastig als alle shit van de vijand in je basis rond huppelt..marja.. dan is het zowiezo chaos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:12:
Tsja.. wat mij betreft is USA ook overrated. Die buggie's mogen ze wel eens minder snel maken.. of minder sterk.

Maargoed ik kwam hier om een vraag te stellen :P
Speelt iemand van jullie wel eens met meer dan 20 raptors, en hoe speel je dan?
Ik speel altijd met 2 raptors per team, dus max 20.

Soms meer, dan maak ik groep 0 als 4 raptors en 9 als 4 raptors..
Of soms als reserve als er op de terugweg toch wat kapot gaan, zodat ik gelijk een nieuwe aanval kan doen.

Anyway, sommige mensen spelen dus met bijvoorbeeld 30+ raptors, en doen dan allemaal tegelijk aanvallen.. maar echt heel gericht. Dus 2 per quad, 3 voor een war factory van china, 6 voor een gatling cannon... Hoe kan je dat in godsnaam allemaal tegelijk sturen/bedienen als je maar 10 teams kan instellen? Hebben ze dan teams van 2 raps en teams van 3 ofzo?
Ik heb wel met 40 raptors een aanval gedaan zoals je zei. Je moet zorgen dat alles goed samen valt. Ik val meestal op deze manier iemand aan die schuin tegen over mij zit en hang ik dus zo ver mogelijk mijn raptors van zijn basis af.

De raptors die nummer hebben hang ik net iets eerder, ik stuur alle raptors in 1x op zijn con. yard. bijv. en daarna ga ik ze verdelen. De nummers gaan snel en vervolgens wat ik nog niet heb gehad ga ik met luk raak raptors pakken en snel wijzigen.

Je moet niet met je vingers in je neus gaan aanvallen. Snel klikken zowieso _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ff een vraagie!:

Ik speel vaak met mijn vrienden online (niet lan), soms, 3, 4, 5 man. Maar na een uurtje of 2 krijgen we met zijn alle een foutmelding (weet ff niet meer wat erin staat dat post ik nog ff een keertje) en word het spel afgesloten. We bouwen wel altijd veel tanks, 1000 á 1500 per man. Dus mischien ligt het aan de servers van EA of aan onze eigen servers dat het het niet trekt?
Soms kunnen we wel hele lange potjes helemaal afmaken, dus dat is wel het rare eraan. Aan onze systemen ligt het ook niet want die zijn allemaal toppie, aan de internet connecties van sommige betwijfel ik het, maar geen van alle heeft een download limiet, en het laagste internet is een kabel van wanadoo (breedband, weet niet hoe snel dat is) voorderest iedereen ADSL.
Het is nu zo'n 4 keer voorgekomen, maar gister hadden we weer een potje die we helemaal uit konden spelen met heel wat tanks, zoals we normaal ook altijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een critical error.. EA zegt dat het komt door te hete/matige/slechte hardware software (behalve ea games ;)).. maar eigenlijk zijn het gewoon de connectie-aapjes die het verkeerde plugje in het verkeerde gaatje douwen bij de EA servers.. (of gewoon slechte game code.. maar mijn verklaring is leuker :+)

Iedereen heeft er wel last van.. hoe langer de game en hoe meer geld/units/gebrouwen hoe "vaker" het voor lijkt te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:25:
Ik had ff een vraagie!:

Ik speel vaak met mijn vrienden online (niet lan), soms, 3, 4, 5 man. Maar na een uurtje of 2 krijgen we met zijn alle een foutmelding (weet ff niet meer wat erin staat dat post ik nog ff een keertje) en word het spel afgesloten. We bouwen wel altijd veel tanks, 1000 á 1500 per man. Dus mischien ligt het aan de servers van EA of aan onze eigen servers dat het het niet trekt?
1500 de man OMFG ? 1500 tanks keer minimaal 2 spelers is 3000 tanks. Logisch dat het spel crashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mockingbird, die foutmelding klopt wat je zegt, en ik denk ook dat het slechte gamecode is.

@ we are borg, ja vinden we altijd leuk:D gewoon superveel bouwen en heel groot, en dan knallen maar. Het is wel tussen de 1000 - 1500 de man created he, niet dat er 1500 per man op de map staan, 1500 halen we overigens bijna nooit het ligt meestal rond de 1000.
Maar niemand denkt dat wij er iets aan kunnen doen, en dat het gewoon slechte game-code is? Zou jammer zijn, moeten we toch kortere games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:04:
@ mockingbird, die foutmelding klopt wat je zegt, en ik denk ook dat het slechte gamecode is.

@ we are borg, ja vinden we altijd leuk:D gewoon superveel bouwen en heel groot, en dan knallen maar. Het is wel tussen de 1000 - 1500 de man created he, niet dat er 1500 per man op de map staan, 1500 halen we overigens bijna nooit het ligt meestal rond de 1000.
Maar niemand denkt dat wij er iets aan kunnen doen, en dat het gewoon slechte game-code is? Zou jammer zijn, moeten we toch kortere games spelen.
Er valt inderdaad niets aan te doen. Al sinds het begin dan generals uit was waren er dit soort problemen. De ergsten zijn al wel opgelost, maar bij zulke games al jij speelt kan het vaker voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:25:
Ik had ff een vraagie!:

~ en dan de vraag
Zoals hierboven gezegd is dat idd een Serious Error waar je gewoon niets aan kunt doen.
Kortere games spelen verkleint de kans wel.

Tevens werkt het spelen zelf niet met servers. Zolang je je nog in de lobby bevindt of een game host maak je nog gebruik van de servers van GameSpy, het spelen zelf maakt gebruik van een P2P verbinding tussen de verschillende spelers. Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat ik tijdens een potje de melding kreeg rechtsonderin het scherm "Lost connection to Generals Online", het spel gaat dan gewoon door. Daarom was het in het begin ook zo moeilijk voor EA om wat te doen aan disconnecters aangezien er geen servers is tijdens het spelen die bijhoudt wie nu daadwerkelijk de verbinding verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

kweeniet of mensen dit al kenden. maar ik had generals al een tijdje in de kast liggen. toen ik dit tegenkwam heb ik het toch maar weer ff gepakt :9~

De nederlandse mod.

http://holland.willruletheworld.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Deze mod is al een tijd online.Maar er volgen geregeld updates ervan. Heb hem gespeeld een tijdje geleden en vond hem wel gaaf.

[ Voor 13% gewijzigd door SPOXER op 13-07-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Hmm, ik kan wat advies gebruiken :)

Ben nu bezig met general chalange (vind het altijd wel grappig :) ), maar als stealth gen krijg ik de weapons general van USA er niet onder. Moeilijkheidsgraat is hard.

Die heli's kan ik wel tegen houden, al komt ze daar snel mee, maar haar leuke vliegtuigjes vernielen alles wat ik opbouw. Bouw 2 barakken, gelijk bommen erop. Alles staat echt 1 minuut en er knalt gelijk een airstrike of iets anders op. Warfactory staat standaard 1 minuut, haal net 2 auto;s eruit en het is al weer stuk. Iemand tips :) ?

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 13-07-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

We Are Borg schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:25:
Hmm, ik kan wat advies gebruiken :)

Ben nu bezig met general chalange (vind het altijd wel grappig :) ), maar als stealth gen krijg ik de weapons general van USA er niet onder. Moeilijkheidsgraat is hard.

Die heli's kan ik wel tegen houden, al komt ze daar snel mee, maar haar leuke vliegtuigjes vernielen alles wat ik opbouw. Bouw 2 barakken, gelijk bommen erop. Alles staat echt 1 minuut en er knalt gelijk een airstrike of iets anders op. Warfactory staat standaard 1 minuut, haal net 2 auto;s eruit en het is al weer stuk. Iemand tips :) ?
ja, zorgen dat je die vliegtuigen neer kan halen :)
bouwen, bouwen, bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. alles een endje uit elkaar bouwen en je air def naar voren zetten zodat je de alpha's op de terugweg neer haalt (snelle promotion :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo veel hackers bouwen we ong. in een spel ;) maar dit potje hadden we maar een klein land en waren we met zijn vieren.
http://www.sendmefile.com/00016916

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus.. hoe lang ben je wel niet met zo'n potje bezig.. lijkt me oersaai :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:10:
Zo veel hackers bouwen we ong. in een spel ;) maar dit potje hadden we maar een klein land en waren we met zijn vieren.
http://www.sendmefile.com/00016916
En wat als er nu een moab'je valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou er met paar humvees vol met snipers doorheen crossen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel al maanden (half jaar ?) niet gespeeld, wil het misschien weer gaan spelen. Ik vond dit een van de vetste online games ooit. Speelde het vaak met een aantal collega's online. Maar eh, het werd nogal verpest door al die maphackers en die gasten die cheats gebruikte (scud storm exploit bijvoorbeeld). Is dat nu nog steeds aan de gang of heeft EA dat eindelijk gefixed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:36:
Ik heb het spel al maanden (half jaar ?) niet gespeeld, wil het misschien weer gaan spelen. Ik vond dit een van de vetste online games ooit. Speelde het vaak met een aantal collega's online. Maar eh, het werd nogal verpest door al die maphackers en die gasten die cheats gebruikte (scud storm exploit bijvoorbeeld). Is dat nu nog steeds aan de gang of heeft EA dat eindelijk gefixed ?
Maphackers zijn er en blijven er. EA doet niet iets wat echt effectief is tegen de maphackmakers. Sinds patch 1.03 en 1.04 (uitgekomen ergens in maart oid) zijn er wel veel bugs/exploits uitgehaald, waaronder de Scud Storm bug (en alles wat ermee te maken had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
We Are Borg schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:49:
[...]
1500 de man OMFG ? 1500 tanks keer minimaal 2 spelers is 3000 tanks. Logisch dat het spel crashed
Mmm nee niet logisch.. het spel zegt: hier, hier, hier hier hier en hier (en dan 3000x) staat deze tank en die doet niks. Nu gaan er 1500 tanks rijden daarnaartoe. Dan bewegen ze gewoon daarnaartoe.. En tsja, dat EA ervoor heeft gekozen om de tanks door elkaar te kunnen laten rijden is hun probleem. Daardoor kan de game dan wellicht crashen :P

Maar ik vind het niet logisch dat iets crashed omdat je "heel veel" gebruikt. Dan zou een database als google dus bijvoorbeeld ook standaard moeten crashen :P
Nee, programmeren moet je gewoon goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Sluuut schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:02:
[...]

Mmm nee niet logisch.. het spel zegt: hier, hier, hier hier hier en hier (en dan 3000x) staat deze tank en die doet niks. Nu gaan er 1500 tanks rijden daarnaartoe. Dan bewegen ze gewoon daarnaartoe.. En tsja, dat EA ervoor heeft gekozen om de tanks door elkaar te kunnen laten rijden is hun probleem. Daardoor kan de game dan wellicht crashen :P

Maar ik vind het niet logisch dat iets crashed omdat je "heel veel" gebruikt. Dan zou een database als google dus bijvoorbeeld ook standaard moeten crashen :P
Nee, programmeren moet je gewoon goed doen ;)
Ik weet dat de engine brak geschreven is, DAAROM vind ik het ook logisch dat als je zo speelt dat het brak geschreven stukje software crashed. Dat het niet zou mogen, ben ik het helemaal mee eens :)

[ Voor 3% gewijzigd door We Are Borg op 14-07-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hadden het net weer, eerst konden we onze tanks niet meer verzetten en na 5 minuten kregen we weer de foutmelden.
We hebben trouwens onder het spelen wel skype aan staan met zijn 4-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je je units niet meer kan bewegen (wel air units :p) komt puur door teveel units.. probeer er maar eens een paar te nuken.. en dan zal je zien dat de boel ineens weer beweegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:00:
Hallo,

Ik heb een dell inspiron xps (512mb, 6800 ultra, mobile 2.0ghz)

zero hour begint na een tijdje te haperen, dit probleem had ik ook al met de gewone generals

gezien mijn specs zou dat niet mogen.

met mijn oude pc (amd 3200+, 1024 mb, 9800pro) had ik dit probleem ook al

is er een lagfix voor dit spel?

ik heb ooit gelezen dat meerdere mensen dit probleem hadden terwijl ze een goede pc hebben

groetjes
Dat is dus ook het probleem wat ik heb... na een tijdje begint het spel te haperen/"stotteren".

Dat op een AMD Athlon 64 3000+ @ 3800+ (1.8ghz @ 2.4ghz) met 2x 512mb PC3500 DDR-RAM en een ATi Radeon X800 Pro.

Is er geen work-around ofzo?

(even voor de duidelijkheid: dit is tegen slechts één AI tegenstander)

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 15-07-2005 11:25 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Wildfire schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:23:
[...]

Dat is dus ook het probleem wat ik heb... na een tijdje begint het spel te haperen/"stotteren".

Dat op een AMD Athlon 64 3000+ @ 3800+ (1.8ghz @ 2.4ghz) met 2x 512mb PC3500 DDR-RAM en een ATi Radeon X800 Pro.

Hmm dat is zeker wel apart.. Misschien eens zonder patch proberen, kijken hoe het dan draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Wildfire schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:23:
[...]

Welke map :) ? Steeds een ander, of toevallig steeds dezelfde map en zo ja: welke :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

We Are Borg schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:32:
[...]

Welke map :) ? Steeds een ander, of toevallig steeds dezelfde map en zo ja: welke :) ?
Weet je, ik zou het niet durven zeggen. Ik speel tegen de computers veelal dezelfde map, ben alleen de naam ervan kwijt... :)

Als ik vanmiddag weer aan het spelen ga zal ik de naam wel ff noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD &é"(""'é§&('é§è" :( :( :( :( :( :(

ik speel dus met de GLA , ik laat dus me basis overnemen omdat ik toch 2 andere basissen heb , ik al me basissen goed verdedigd en met een SCUD-storm ergens afgelegen , ik maar technicals bouwen als bescherming voor me mobile-nuke-dingen (weet de naam niet meer) , ik had ze juist naar het midden van de map gestuurd voor klaar te maken voor te rushen.
me SCUD-storm is klaar om afgevuurd te worden , ik druk het knopje in voor te bepalen waar aan te vallen en eneens gaat me muis raar doen en ik klik perongeluk juist daar waar me technicals en nukers staan :X

*BOEM*KNAL*BOEM* alles weg , dag investering van 50k$ :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 04:10 . Reden: typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Weet je, ik zou het niet durven zeggen. Ik speel tegen de computers veelal dezelfde map, ben alleen de naam ervan kwijt... :)

Als ik vanmiddag weer aan het spelen ga zal ik de naam wel ff noteren.
Twilight Flame. Het is me opgevallen dat het fout begint te gaan wanneer er veel eenheden op de map zijn, meestal vanaf het moment dat ik de vijand kan zien.

Toch wel raar, want voor Generals/Zero Hour is dit toch wel een zeer goed systeem... maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 04:09:

ik speel dus met de GLA , ik laat dus me basis overnemen omdat ik toch 2 andere basissen heb , ik al me basissen goed verdedigd en met een SCUD-storm ergens afgelegen , ik maar technicals bouwen als bescherming voor me mobile-nuke-dingen (weet de naam niet meer) , ik had ze juist naar het midden van de map gestuurd voor klaar te maken voor te rushen.
me SCUD-storm is klaar om afgevuurd te worden , ik druk het knopje in voor te bepalen waar aan te vallen en eneens gaat me muis raar doen en ik klik perongeluk juist daar waar me technicals en nukers staan :X

Tsja wat wil je dat we zeggen? Ziet er volgens mij voor je tegenstander vrij duf uit ;) . Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Volgende keer eerst je muis checken voordat je ten strijd trekt 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja.. dat gebeurd wel eens :p

tis ook altijd lol als je een soort "koude oorlog" krijgt :p.. spellen zonder usa (dus geen aurora) en zonder sw als regel (niet aangevinkt) en dat er dan toch een grapjas sw gaat maken.. "ja.. voor als jullie gaan cheaten " ofzo :p.. dan maakt andere partij er 2.. en voor je het weet ziet elke kant met 20 sw op scherp voor als de ander "cheat" ..

naja.. zodra je dan aanvalt met je leger (tja.. bunker games.. dus grote legers).. dan begint het gezeik.. dan vliegen de nukes je om de oren 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 04:09:

Hehe, wel veel generals punten :-)

T duurt wel even voordat die raketten er zijn, had je ze niet kunnen redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me muis deed nog altijd raar , en juist voor de raketten er waren deed men muis terug goed , toen stond ik aan de andere kant van de map :(

tja , nu doe ik BIJNA alleen maar aanvallen met Combat Chinooks vol met rangers en rocket soldiers 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 00:01 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebruiken jullie eigenlijk als basedefenses ? dus bvb : bunker-gattling cannon-bunker-gattling cannon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hangt natuurlijk enorm van de map/potje af..
Bunkergames=veel def.. maar in een rush game (waar rush goed werkt) heb je meestal 0 base defence.
Meestal zit het er tussenin (wel een rush, maar dan niet gelijk voorbij) en dan soms een paar stealth detecting defences bij de openingen (voor detectie stealth crap, en vertraging van legertjes).
Bijv. 1 patriot/gattlingun/tunnel bij een opening.
Als gla spam je zowiezo tunnels, dus das lekker makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik vind het altijd leuk dat ik een camper/bunkeraar ben wanneer ik 2 bunkers plaats op critische hoekjes en die vul met 2 th. Al die standaard spammers die kennen dat gebouw natuurlijk niet aangezien ze verwachten dat de tegenstander natuurlijk ook keihard zou spammen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
als gla rush en berg defence, toch niet alsof geld een probleem is.
als china eerst rush legertje als die om the move zijn 2 bunkers
als usa eerst hummertje of plane dan ook weer paar patriots :p

campen vind ik nogaltijd beter werken tegen een rusher dan zwaar proberen terug te rushen :p met een beetje allie die niet te veel doorlaat vanaf zijn kant hou je het veel beter vol dan armies tegen elkaar te spammen. maar bunkergame niet altijd gebouw def, vaak genoeg alleen legers en legers hummers gezien als def :p niet 1 patriot :o appart is dat ze nooit het idee lijken te hebben dat een atril of a10 de helft zo opruimt :p

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 19-07-2005 01:03 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:02:
als gla rush en berg defence, toch niet alsof geld een probleem is.
als china eerst rush legertje als die om the move zijn 2 bunkers
als usa eerst hummertje of plane dan ook weer paar patriots :p

campen vind ik nogaltijd beter werken tegen een rusher dan zwaar proberen terug te rushen :p met een beetje allie die niet te veel doorlaat vanaf zijn kant hou je het veel beter vol dan armies tegen elkaar te spammen. maar bunkergame niet altijd gebouw def, vaak genoeg alleen legers en legers hummers gezien als def :p niet 1 patriot :o appart is dat ze nooit het idee lijken te hebben dat een atril of a10 de helft zo opruimt :p
En toch ben ik als USA AF zwaar de pineut als ik wordt gerusht door china Inf of gla Tox. Een goede defense hiertegen heb ik nog niet. Hummers is wel leuk maar die klote inf mannetjes schieten hem aan gort. Voordat ik powers heb voor snipers is zowat mijn halve base weg |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:22:
[...]

En toch ben ik als USA AF zwaar de pineut als ik wordt gerusht door china Inf of gla Tox. Een goede defense hiertegen heb ik nog niet. Hummers is wel leuk maar die klote inf mannetjes schieten hem aan gort. Voordat ik powers heb voor snipers is zowat mijn halve base weg |:( |:(
Inf is soms nog te doen, maar tox is inderdaad behoorlijk kut. In een 1v1 kan het dan ook vrij klote eraan toegaan, maar in een 2v2 heb je een stuk meer kans wanneer je allie helpt. Ook ligt het hierbij dan wel aan welk land hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk die t*ring Blitz award gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo, Windows is opnieuw geïnstalleerd. Straks Generals en Zero Hour maar weer eens installeren, kijken of de haperingen dan nog aanwezig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wildfire schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:
Ziezo, Windows is opnieuw geïnstalleerd. Straks Generals en Zero Hour maar weer eens installeren, kijken of de haperingen dan nog aanwezig blijven.
ik had er eerst ook last van met een 9800pro.
samen met amd64 3200+ en 1gb geheugen.
heb tijdje terug een 6800U gehaald en loopt nu als een zonnetje.

ik kreeg het ook niet weg bij me ati, ook van alles geprobeerd zelfs op hele lage resolutie.
weet nog steeds niet waar het aan lag terwijl een vriend met een 9700pro nergens last van had.

maar we duimen voor je _/-\o_

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

chucky666 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:31:
[...]

ik had er eerst ook last van met een 9800pro.
samen met amd64 3200+ en 1gb geheugen.
heb tijdje terug een 6800U gehaald en loopt nu als een zonnetje.

ik kreeg het ook niet weg bij me ati, ook van alles geprobeerd zelfs op hele lage resolutie.
weet nog steeds niet waar het aan lag terwijl een vriend met een 9700pro nergens last van had.

maar we duimen voor je _/-\o_
Ik zal morgen (nou ja, vandaag dus) eens kijken, ben net jarig geweest en heb dus geen C&C gespeeld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wildfire schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:09:
[...]

Ik zal morgen (nou ja, vandaag dus) eens kijken, ben net jarig geweest en heb dus geen C&C gespeeld... :P
gefeliciteerd :*)

nog leuke dingen gekregen ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:20:
eindelijk die t*ring Blitz award gehaald :)
k heb nog wel n blitz honour liggen.....volgens mij van 2 of 3 minuten >:)
was btw wel tegen een AI-speler.
gewoon ff n commance-rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitz das toch dat je hem onder 5 minuten ofzo afmaakt?.. dat gaat toch redelijk snel online (gewoon hard rushen zodat ie zich over geeft :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:00:
blitz das toch dat je hem onder 5 minuten ofzo afmaakt?.. dat gaat toch redelijk snel online (gewoon hard rushen zodat ie zich over geeft :p)
Yep. :P . Gla Tox nemen en dan tech spam uitvoeren >:) >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

$%^#$^%#$^%

Generals zuigt. Qua haperingen dan, ben je lekker aan het spelen (skirmish tegen één AI) begint het spel weer regelmatig te haperen... pokkezooi!

Op een Athlon 64 3000+ 1.8ghz @ 2.4ghz met 2x512mb DDR-RAM en een ATi Radeon X800 Pro zou dat toch niet mogen...

Is er geen enkele andere manier om dit probleem te omzeilen/verhelpen dan met een zeer waarschijnlijk nooit-meer-komende update van het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Probeer eens een andere map. Die map die jij steeds speelt staat bekend om de lag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

We Are Borg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:43:
Probeer eens een andere map. Die map die jij steeds speelt staat bekend om de lag :).
Ik zat net op PlanetCNC wat in de forums te lezen. Patch 1.02 introduceerde een bug waardoor singleplayer veel performanceproblemen kreeg ivm bugs in de AI.

Kijk, ik speel gewoon graag Twilight Flame en dat wil ik gewoon lekker kunnen doen. Dat EA de boel vern**kt door een slechte patch is niet mijn schuld. Daar moeten ze zelf maar iets aan doen, maar ja 't is EA hè... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Tuurlijk, het spel is ook brak geschreven, maar als je Twilight Flame links laat liggen dan gaat het prima met de AI en performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

We Are Borg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:11:
Tuurlijk, het spel is ook brak geschreven, maar als je Twilight Flame links laat liggen dan gaat het prima met de AI en performance :)
@#$@#$%^@

Net de map die ik het leukst vind... maar goed, ik overleef het wel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:50:
[...]

@#$@#$%^@

Net de map die ik het leukst vind... maar goed, ik overleef het wel... :P
dan moet je hem online spelen.. dan werkt het wel "prima" (voor zover dat kan in ZH :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:50:
[...]

dan moet je hem online spelen.. dan werkt het wel "prima" (voor zover dat kan in ZH :p)
Geen AI erbij online en die map zal vast prima werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 16:14
Ik speel eigenlijk alleen via een direct connection samen een vriend tegen 2 of meer AI-spelers, maar de traagheid verziekt soms wel de lol van het spel. Nu is het zo dat mijn maatje altijd de game host omdat zijn pc het best is (betere cpu). Maar zowel zelf spelen als de AI verzorgen kost natuurlijk erg veel cpupower. Nu vroeg ik me af of wij ook een derde pc als host kunnen gebruiken (al dan niet dedicated). Zo ja, hoe regelen we dat? Bestaat er ook zoiets als een dedicated generals/zero hour server? iemand verder nog tips voor ons om de soepelheid te verbeteren?

Tevens ben ik ook benieuwd waar de strategische info voor de AI is opgeslagen voor elke map. ik weleens getracht een custom map te spelen tegen 2 AI-spelers maar die stonden gewoon stil en deden niks. Wie kan hier wat meer licht op werpen voor mij?

[ Voor 19% gewijzigd door -Moondust- op 22-07-2005 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 04:24:
Ik speel eigenlijk alleen via een direct connection samen een vriend tegen 2 of meer AI-spelers, maar de traagheid verziekt soms wel de lol van het spel. Nu is het zo dat mijn maatje altijd de game host omdat zijn pc het best is (betere cpu). Maar zowel zelf spelen als de AI verzorgen kost natuurlijk erg veel cpupower. Nu vroeg ik me af of wij ook een derde pc als host kunnen gebruiken (al dan niet dedicated). Zo ja, hoe regelen we dat? Bestaat er ook zoiets als een dedicated generals/zero hour server? iemand verder nog tips voor ons om de soepelheid te verbeteren?

Tevens ben ik ook benieuwd waar de strategische info voor de AI is opgeslagen voor elke map. ik weleens getracht een custom map te spelen tegen 2 AI-spelers maar die stonden gewoon stil en deden niks. Wie kan hier wat meer licht op werpen voor mij?
Open de maps met de worldbuilder, je zult zien dan de maps waar de AI wel iets doet netjes een vierkant heeft met als het goed is 3 verschillende aanvalspaden. Die missen dan bij de maps waarbij de AI niets doet. Het enige dat je kan doen is zelf die dingen dan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:39

virus.elektro

profesionele monitor sloper

volgens mij kan je instellen dat 1 van de spelers spectator is bij het multiplayen, deze zou dan het spel kunnen hoosten

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Maar die derde pc moet dan ook het grafisch geweld verwerken en is daar dus ook cpupower aan kwijt. Met andere woorden, waarin zit um dan de winst? Begrijp ik uit je antwoord tevens dat er dus geen dedicated server software bestaat voor Generals? Waar draaien die servers op internet dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:28:
Maar die derde pc moet dan ook het grafisch geweld verwerken en is daar dus ook cpupower aan kwijt. Met andere woorden, waarin zit um dan de winst? Begrijp ik uit je antwoord tevens dat er dus geen dedicated server software bestaat voor Generals? Waar draaien die servers op internet dan op?
Generals/Zero Hour online spelen is peer 2 peer. Zodra je uit de lobby bent om te spelen wordt er gebruik gemaakt van p2p verbindingen tussen alle spelers. Je hebt misschien wel eens tijdens een potje de melding rechtsonderin gekregen "connection lost to Generals online". Op die manier kan dat dus (zelf heb ik die melding wel eens gehad, lang geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Het gaat me erom dat de AI door een derde pc gedaan kan worden die alleen de AI doet en niet nog eens grafisch geweld ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik heb een probleem. Als ik C&C zero hour opstart zegtie dat ik een versie van directx 8.1 of hoger moet installeren en moet nagaan of mijn videokaart goed genoeg is. Ik heb de nieuwste direct x, en een ati x850xt PE. Wat kan het probleem zijn? (alles patches geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:25:
Hmm... ik heb een probleem. Als ik C&C zero hour opstart zegtie dat ik een versie van directx 8.1 of hoger moet installeren en moet nagaan of mijn videokaart goed genoeg is. Ik heb de nieuwste direct x, en een ati x850xt PE. Wat kan het probleem zijn? (alles patches geinstalleerd)
Reinstall directX en drivers even als je de kaart net geplaatst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:11:
[...]

Reinstall directX en drivers even als je de kaart net geplaatst hebt.
Heb ik gedaan, nadat ik direct x en mijn drivers opnieuw geinstalleerd had. Deed zero hour het niet. Daarna het spel opnieuw geinstalleerd, en ditmaat geprobeert zonder de updates. Zelfde verhaal.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:30:
[...]

Heb ik gedaan, nadat ik direct x en mijn drivers opnieuw geinstalleerd had. Deed zero hour het niet. Daarna het spel opnieuw geinstalleerd, en ditmaat geprobeert zonder de updates. Zelfde verhaal.... :(
Drivers van je agp/pci express misschien? Anders zou ik het ook niet echt meer weten :)

anders misschien ff in problemen en vragen sub forum even eentopic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk hij werkt :D Bedankt man..

Alleen nu loop ik weer tegen een probleem, als ik met een andere pc hier ga lannen en ik zit in de map. Zegt hij: lost synchronisation data with other player. Vervolgens sluit hij de map af. Wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mn nieuwe laptop binnen (ASUS A6V) en nu wilde ik eens Zero Hour gaan spelen, maar is er geen manier om dit in 1280x800 te krijgen??

Vind het zo zonde van mn mooie scherpe scherm om op 1024x768 te gamen en dat het dan uitrekt enzo..

Reg-hackje? Patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
ja heb ik ook, had ini file al aangepast maar dat werkt ook nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Can I force Generals to run in 1280 x 1024?
Yes. Open up Options.ini in My DocumentsCommand and Conquer Generals Data and change the line that says:

Resolution = 1280 960 (or whatever you currently have the resolution set at)
to
Resolution = 1280 1024
maar dat heb je dus blijkbaar al gepbrobeerd? .. dan zou ik het ook niet weten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Nee dat had ik nog niet geprobeerd, maar werkt bij mij wél!! Klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:36:
Eindelijk hij werkt :D Bedankt man..

Alleen nu loop ik weer tegen een probleem, als ik met een andere pc hier ga lannen en ik zit in de map. Zegt hij: lost synchronisation data with other player. Vervolgens sluit hij de map af. Wat kan het probleem zijn?
dit komt omdat je dan verschillende updates hebt... op beide computers en dan sluit ie af... ik had het ook toen ik lan tegen me pa ging(wel gewonnen B) )

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Pleures net weer een heerlijke game gehad, met air.. constant met 6 raps lopen kutten, 40 heli's ondertussen gebouwd. Er speelde een Ah gast mee dus niemand die maphackte :)

Anyway toen ik in de basis aan kwam vliegen hadden ze het al door en kwamen er 10 quads uit een tunneltje, alleen op dat moment ded ik zo'n rocket assault op die tunnel en omstandige quads :P
allemaal pleite dus.. tsja toen hadden ze door dat t geen nut meer had en toen kwam er dus ook geljik een mismatch.. echt like.. how frikkin' lame is that shit.. :(

Anyway daarna word je naar het scoreboard gekicked wat altijd zo mooi is, ik had het minste geld, de meeste units gekilled en de meeste buildings gedestroyed. Dan is het natuurlijk zo logisch dat je helemaal onderaan staat als je als enige van de 6 players loopt te ownen.. bah bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ahhh het lukt me maar niet om te winnen van de USA (skirmish), die tomahawk missle's zijn een doorn in het oog |:( . geen enkele base defence daar tegen opgewassen. gattling cannons (china) kunnen nog net een paar tegen houden maar uiteindelijk komen er teveel op me af. zucht

voor de rest is het nog wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

1 vliegveld is voldoende om af en toe een vliegtuig te sturen op de tomahawks. Of anders een paar helikopters, werkt ook prima.

Als je het alleen met base defence wilt doen: laser general, die laserguns zijn echt sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Tegen die tomahawks is een vliegveld inderdaad een goed wapen, laat bijvoorbeeld een paar MIGS (als je china bent) rondcirkelen in guard mode voor je basis, en dan kijken hoeveel er doorheen komt.

weet iemand trouwens wat die "mute" knop doet in het communicator (TAB) scherm?
in een multiplayer match krijg je bij alle spelers een knopje MUTE voor de naam, en ik heb er ook al op geklikt, maar geen idee wat het doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
@nick_haak: Het mute natuurlijk die players.. dus je zet ze eigelijk op ignore, als ze dan iets zeggen dan zie je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
vaag, toen ik mute aan had staan ontving ik nog steeds een bericht van een speler.
eerder verzonden denk ik...

bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
We Are Borg schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:50:
1 vliegveld is voldoende om af en toe een vliegtuig te sturen op de tomahawks. Of anders een paar helikopters, werkt ook prima.

Als je het alleen met base defence wilt doen: laser general, die laserguns zijn echt sterk
de uitdaging voor mij is juist om met de GLA (demolition) USA te verslaan. nog steeds niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Op wat voor level speel je die match tegen de usa dan?, Als hij te groot is, krijgt hij veel geld, en bouwt hij als een gek. Wat ook helpt, het midden veroveren, dan gaat die gast daar als eerste op af, zet er een palace neer, en wat stingersites er naast. Daarna hem bestoken met buggies. Of je moet snel genoeg zijn dat ze nog geen tomahawks gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:02:
Pleures net weer een heerlijke game gehad, met air.. constant met 6 raps lopen kutten, 40 heli's ondertussen gebouwd. Er speelde een Ah gast mee dus niemand die maphackte :)

Anyway toen ik in de basis aan kwam vliegen hadden ze het al door en kwamen er 10 quads uit een tunneltje, alleen op dat moment ded ik zo'n rocket assault op die tunnel en omstandige quads :P
allemaal pleite dus.. tsja toen hadden ze door dat t geen nut meer had en toen kwam er dus ook geljik een mismatch.. echt like.. how frikkin' lame is that shit.. :(

Anyway daarna word je naar het scoreboard gekicked wat altijd zo mooi is, ik had het minste geld, de meeste units gekilled en de meeste buildings gedestroyed. Dan is het natuurlijk zo logisch dat je helemaal onderaan staat als je als enige van de 6 players loopt te ownen.. bah bah bah.
Dit komt me bekend voor. Na EEN goede aanval van je kant en gelijk een mismatch. Ziekelijk is dat :( . Hoe het scoreboard de rangschikking hanteert, is mij ook nog steeds een raadsel :? .
Verder baal ik ook nog dat als je een game hebt aangemaakt mensen joinen, je stats zien....je voor cheater uitmaken en dan weer vertrekken :r .Het is me soms toch echt wat |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

hmm toch nog maar es proberen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:42:
[...]

Dit komt me bekend voor. Na EEN goede aanval van je kant en gelijk een mismatch. Ziekelijk is dat :( . Hoe het scoreboard de rangschikking hanteert, is mij ook nog steeds een raadsel :? .
Verder baal ik ook nog dat als je een game hebt aangemaakt mensen joinen, je stats zien....je voor cheater uitmaken en dan weer vertrekken :r .Het is me soms toch echt wat |:( |:(
Wat maken die punten aan het einde van de game ook uit eigenlijk. Als je een beetje oplet weet je dat je de meeste punten krijgt voor het meeste geld ophalen. Zelfs als je wint van iemand die meer geld heeft opgehaald sta je onder hem dus :) Vind dat score scherm ook volledig overbodig en wat mij betreft zou ik net zo lief meteen doorgaan naar de lobby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-08 16:07
Voorbeeldje van waar jullie het over hebben, het lijkt me duidelijk dat ik in dzee games ownde, toch sta ik middenin omdat ik niet het meeste geld had (vrij moeilijk als je AFG bent) Of niet de meeste units gebouwd had (waarom teld dat mee??) Voor de duidelijkheid, ik ben NastyBitch en mmmurgle.

Afbeeldingslocatie: http://www.tiberiumsun.com/forum/files/own.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiberiumsun.com/forum/files/pwnageair.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airforce hoer :>
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste