Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 08:52

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 02:59:
Waarom post jij niet een replay van zo'n goede USA scaffold speler en dan beslissen wij of daar iets tegen te doen is?

Ik zie het zo: die USA speler moet ook zijn basis bouwen maar als hij alleen scaffolds bouwt, krijgt hij zijn eigen power niet eens af. Dus een echte voorsprong zal hij niet krijgen.
Zodra je een scaffold ziet, stop je je dozer en maak je zelf scaffolds aan op de beste plekken. Je kan zelfs veel ruimte laten tussen je scaffold en je supplies want daar kan de USA speler toch geen scaffold tussen proppen. Dan heb je minstens 2 eigen scaffolds en kun je supplies bouwen en barracks als je je eigen scaffolds weer cancelled.

Dit lijkt mij makkelijker tegen te gaan dan een goede nook drop.
Ik denk dat dat alleen gaat werken bij een enorme slome scaffold spammer. Ik bedoel, met de sneltoetsen kan je echt in zeeer korte tijd 3 of 4 scaffolds maken, tegen die tijd heb je als china pas net gezien dat ze er uberhaupt zijn. Enige wat dan zou werken is preventief al scaffolds dumpen, iets wat ook tijd kost.

Van de andere kant heb ik de scaffold"trick" al sinds GOL niet meer gezien en zijn er in zh wel ergere dingen :p

[ Voor 5% gewijzigd door aapelite op 26-04-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-05 10:53
aapelite schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat dat alleen gaat werken bij een enorme slome scaffold spammer. Ik bedoel, met de sneltoetsen kan je echt in zeeer korte tijd 3 of 4 scaffolds maken, tegen die tijd heb je als china pas net gezien dat ze er uberhaupt zijn. Enige wat dan zou werken is preventief al scaffolds dumpen, iets wat ook tijd kost.

Van de andere kant heb ik de scaffold"trick" al sinds GOL niet meer gezien en zijn er in zh wel ergere dingen :p
Ergere dingen in ZHOL? Zoals? :+

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Wiebbe schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:02:
mockingbird,

het ging mij dan ook niet om jou reactie op die SW. Dat mag best een keertje in een FFA. Maar sommige mensen vinden dat het ook mag op Lanparty's, en wat ik daar mee bedoelde is dat als er een prijs van +/- 150 euro op je staat te w88 mensen van alles doen om te winnen. Inclusief scaffold spam. Als ik daar van "verlies" want echt verliezen vind ik niet dat je het kan noemen, want je verliest niet omdat hij beter is, omdat jij een fout maakt, of wat dan ook, je verliest omdat hij een bug abused.

kijk, als ik in de finale zit, en iemand spammed de hell out of me met Rockvee's. Ok, so be it, ik counterde niet goed. Hij ownt me met een RPG/tech rush? ok, ik verloor van een betere speler, maar als iemand mijn basis helemaal vol spammed met scaffolds zonder dat ik er IETS tegen kan doen..
ja sorry, ik word dan pissig en ga inderdaad zitten "janken", zeker als ik daarom 150 euro mis loop..

[...]
etc
ja okay.. op toernooien heb je natuurlijk gelijk: dan is het lame! maar dan neem ik ook aan als je voor geld speelt dat je even de moeite neemt om regels op te stellen en dit soort ongein te verbieden.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 26-04-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 09:33

Wiebbe

<none />

Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:36:
[...]

ja okay.. op toernooien heb je natuurlijk gelijk: dan is het lame! maar dan neem ik ook aan als je voor geld speelt dat je even de moeite neemt om regels op te stellen en dit soort ongein te verbieden.
tja, helaas hebben veel organisaties zoals bijv netgamez, gameparty en drome meestal een admin die eigelijk niet veel weet van het spel.. Vaak hadden ze amper regels voor China INF, en mocht je elke ronde china INF nemen..

Dus een scaffold spam regel zat er al helemaal niet in..

Maar zoals aapelite al zegt, het komt tegenwoordig bijna niet meer voor. Ik heb ook nooit gezegd dat het tegenwoordig zo vaak word gedaan. Online zal het me een worst wezen, maar tijdens tournooien enzo hoop ik toch wel dat je speelt om de skill, en niet om de lameheid..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja. ik speel nooit toernooien :p maar.. als deelnemers kun je toch gewoon zorgen dat de regels in orde zijn? dat lijkt me geen al te grote moeite als je ziet dat het om 150 euro kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:54

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hmmmmm, ik battle laatste tijd regelmatig samen met mijn roomies tegen de cpu. We worden steeds beter :P alleen alles wordt ook steeds trager. We zitten gewoon op een LAN dus die snelheid kan niet de bottle nek zijn. Ik heb alle detail terug gedraaid (particles op de helft, texture quality op de helft, resolutie standje lager (1024x768))

Mijn specs: AMD 3400+ - Radeon 9800 pro - 1Gb ram

en met 3 cpu spelers is het op een gegeven moment echt niet leuk meer, alles loopt dan echt super traag. Is dit een bekend probleem? Moet ik gewoon niet met cpu spelers willen knokken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:26

TMC

Volgens mij een bekend probleem :{. Ik heb het iig ook altijd. Enorm vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 15:54

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik hoorde dat dit met 1.04 beter is, althans dat zei iemand een aantal posts geleden. confirmation anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142875

ik wordt schijt ziek van die MapHack...me lotus wordt elke keer neer gehaalt met force fire'n...waar kan ik maphack vandaan halen...wordt dr egt ziek van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Anoniem: 142875 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:
ik wordt schijt ziek van die MapHack...me lotus wordt elke keer neer gehaalt met force fire'n...waar kan ik maphack vandaan halen...wordt dr egt ziek van :S
Ben je hier nou speciaal voor geregistreerd? Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat je hier veel maphack fans zal aantreffen.
Wiebbe schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:18:
Online zal het me een worst wezen, maar tijdens tournooien enzo hoop ik toch wel dat je speelt om de skill, en niet om de lameheid..
Waarom zou je alleen tijdens toernooien om de skill spelen?

[ Voor 29% gewijzigd door hayate666 op 26-04-2005 15:36 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
hayate666 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:30:
[...]

Ben je hier nou speciaal voor geregistreerd? Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat je hier veel maphack fans zal aantreffen.

[...]

Waarom zou je alleen tijdens toernooien om de skill spelen?
Dat vind ik dus ook :+

En spelen gaat juste altijd om de skill..
Besides.. ik zou niet eens lame willen winnen..
Liever eervol verliezen dan oneervol winnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Dus op een toernooi zou je met een kutgen gaan spelen om te laten zien wat voor skills je hebt?

Sorry maar jullie zijn echt uitzonderingen als je om de skill speelt. Op een toernooi wil je gewoon winnen en dan gebruik je de meest effectieve taktieken die binnen de regels vallen. Als een scaffold trick niet genoemd is als regel dan mag je die gewoon misbruiken net als een chinook rush of andere overpowered taktieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127153

Anoniem: 142875 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:
Volgens mij moet je hiervoor op een andere forum zijn en niet hier. ;) Weet je zeker dat het maphack is? Veel spelers (USA dan) hebben drones boven hun bases hangen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:29:
Dus op een toernooi zou je met een kutgen gaan spelen om te laten zien wat voor skills je hebt?

Sorry maar jullie zijn echt uitzonderingen als je om de skill speelt. Op een toernooi wil je gewoon winnen en dan gebruik je de meest effectieve taktieken die binnen de regels vallen. Als een scaffold trick niet genoemd is als regel dan mag je die gewoon misbruiken net als een chinook rush of andere overpowered taktieken.
"Skills hebben" betekent voor mij niet dat je met een kutgeneral moet spelen. Een goed uitgevoerde chinook drop is voor mij net zoveel skill als een goed uitgevoerde camp actie. Zelf speel ik altijd random, dus wat dat betreft is helemaal geen sprake van een voorkeur. Skills betekent voor mij dat je niet de rand gaat opzoeken van wat nog acceptabel is.

Volgens het toernooi regelement van generals.nl zijn cheats bijvoorbeeld niet toegestaan. Betekent dit dat je wel de scudbug zou mogen gebruiken omdat het geen cheat is maar een bug? Of wat in generals classic nog kon, dat je je vliegtuigen buiten de rand van de kaart laat vliegen zodat ze niet geraakt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 14:50
hayate666 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:05:
[...]

"Skills hebben" betekent voor mij niet dat je met een kutgeneral moet spelen. Een goed uitgevoerde chinook drop is voor mij net zoveel skill als een goed uitgevoerde camp actie. Zelf speel ik altijd random, dus wat dat betreft is helemaal geen sprake van een voorkeur. Skills betekent voor mij dat je niet de rand gaat opzoeken van wat nog acceptabel is.

Volgens het toernooi regelement van generals.nl zijn cheats bijvoorbeeld niet toegestaan. Betekent dit dat je wel de scudbug zou mogen gebruiken omdat het geen cheat is maar een bug? Of wat in generals classic nog kon, dat je je vliegtuigen buiten de rand van de kaart laat vliegen zodat ze niet geraakt kunnen worden?
Op Generals.nl hebben we (ik ben admin daar) de scudbug voor de gehele ladder verboden. Dus ook voor toernooien. Bugabuses zijn eigenlijk toegestaan, zeker omdat enkele bugs niet te voorkomen/verbieden zijn (Zh sterft van de bugs). Mochten ze te erg worden dan verbieden we ze, zoals met de scudbug het geval was. Dat het een bug was is duidelijk, de bedoeling van een scudstorm is dat je hem bouwt en dan kunt gebruiken na 6-7 minuten ofzo (hoeveel het ook is). Dat je een scudstorm met een aantal tricky handelingen duidelijk eerder af kunt vuren dan de bedoeling kun je dus ook niet anders opvatten dan dat het een bug is. Een bug is immers een fout in het programma. Er zijn ook bugs, zoals Gattling tanks die, eenmaal getarget op een air unit, een veel grotere range hebben op het land. Dit is ook te abusen (forcefire met gattling op een eigen air unit) en kan je voordeel bezorgen. Het is een bug, maar lastig te verbieden. Want het gebeurt ook als je je gattling op een vijandelijke chinook target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 23:47
Heel deze discussie is gewoon te wijten aan de imbalance van het hele spel. Als de verschillende generals gebalanced waren dan kon je heel makkelijk zeggen of iets overpowered, lame of wat dan ook is. Van mij mag je echt alles tegen me gebruiken behalve van die dingen die echt gewoon overduidelijk een bug zijn zoals die freaky scudstormbug of pattriots die de hele kaart overschieten. Maar de scaffold trick is gewoon een perfect voorbeeld van imbalance, als ea nou gewoon een miniscuul machinegeweertje op een dozer had gemaakt (workertje) dan was er niets aan de hand geweest, of een radius waarin een dozer een scaffold neer kan zetten. Maar dat is niet zo, dus daar moet je maar mee leren leven of zelf ook maar usa gaan spelen. Het enige wat 'eerlijk' is, is een mirror spelen op een mirror kaart (:P), dan kun je allebei precies hetzelfde doen.

@Wiebe: je zegt dat je zelf random speelt en dus geen voorkeur hebt. Kortom, je zou kunnen stellen dat je het niet erg vind om een oneerlijke matchup te spelen (china regular (jij) VS. nuke). Als je dat wint, dan is dat omdat je tegenstander een mongool is. Je wilt toch potjes spelen tegen iemand van gelijke skill?! Ik het liefst wel, maar ik wil dan ook gewoon alles kunnen gebruiken binnen de normale grenzen van het spel. Een potje spelen waarin je iemand treft met gelijke skills en een betere general, kan toch niet leuk zijn?? Dan wordt je gewoon afgeslacht... Of je moet een noobbasher zijn, dat kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de liefde is hier wel hardverwarmend :p
maja.. china normal vs. china nuke is idd als je tegen iemand speelt die het ook gewoon snapt niet te doen.. net ook gehad in random game.. ik china nuke gast onder me china tank.. naja we verkopen onze mains voor meer geld , maar ik cross zo naar binnen met 2 nuke tankjes en sloop z'n bouwers. Hij kon me op geen mogelijkheid tegenhouden (mijn tankjes zijn gewoon 3x zo snel en nog sterker ook :/) tenzij ik recht in zijn tanks zou rijden ofzo (jah dan ligt het niet aan zijn skill, maar aan mijn domheid).

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 26-04-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Rival24 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:45:

@Wiebe: je zegt dat je zelf random speelt en dus geen voorkeur hebt. Kortom, je zou kunnen stellen dat je het niet erg vind om een oneerlijke matchup te spelen (china regular (jij) VS. nuke). Als je dat wint, dan is dat omdat je tegenstander een mongool is. Je wilt toch potjes spelen tegen iemand van gelijke skill?! Ik het liefst wel, maar ik wil dan ook gewoon alles kunnen gebruiken binnen de normale grenzen van het spel. Een potje spelen waarin je iemand treft met gelijke skills en een betere general, kan toch niet leuk zijn?? Dan wordt je gewoon afgeslacht... Of je moet een noobbasher zijn, dat kan natuurlijk ook ;)
nee, je hebt helemaal gelijk :P
in een tournooi ga ik ook niet voor de random, voor de simpele redenen die hier al genoemd zijn. Maar ik zie scaffold eigelijk helemaal niet als een tactiek. Je kan het ook niet echt een bug noemen omdat het niet echt een fout is, maar het is gewoon meer een design fout. Ik zie Quickmatch ook meer als tijdsverdrijf en niet als oefening voor me skill, want de helft van de tijd krijg je zoals je al zei een mongool die er niks van kan, of een SW die beetje irritant patriots spammed en daarna A aurora's.

Tijdens tournooien van cncreplays bijv speelde ik altijd op de keuze van de tegenstander of gewoon een Mirror. Toxic vs Nuke is in mijn ogen altijd een redelijk gelijke matchup geweest waar het veel lag aan de skill van de speler. Maar als ze maar bleven switchen als jij dat deed speelde ik gewoon mirror. Maar het is zo dat je op de meeste tournooien zulke dingen vaak niet van te voren verwacht, je hoopt toch wel een beetje op de eer van de spelers zelf ipv die lame dingen te abusen.

en, vaak zijn de admins bij zulke organisatie een beetje in een hoge waan, zij weten wel wat er wel en niet in de regels moet dus dan blijft dat zo. Bij gameparty was het vorig jaar ook, China inf was niet lame, en ook al was er overal op internet de regel dat je 1x per ronde inf mocht kiezen bij hun was dat niet zo.

Maar ja, mij zul je nooi zien scaffold spammen en mocht ik iemand tegen komen die het wel doet, zal ik je heus niet uitschelden maar in mijn gedachten ben je nog steeds een grote noob die niet kan winnen met normale skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wiebbe schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:48:
Maar ja, mij zul je nooi zien scaffold spammen en mocht ik iemand tegen komen die het wel doet, zal ik je heus niet uitschelden maar in mijn gedachten ben je nog steeds een grote noob die niet kan winnen met normale skills ;)
Mja, en dan own ik je en dan denk ik "had hij me maar gescaffold, dan had ie gewonnen" :D (just kidding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een scaffold is een bouwplan. Het zou dan ook gewoon een logische gang van zaken kunnen zijn als scaffolds konden overlappen. De speler die als eerste met zijn dozer of worker aankomt en begint met bouwen, zorgt dan gewoon voor annulering van het bouwplan van de ander.

Klaar. Supermooi omdat er dan geen beperking in de actie radius is en je hoeft geen dubieuze wapens aan dozers en workers te geven.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

die scaffolds kun je toch gewoon vernietigen? Daarna pak je die dozer aan.
Met je een beetje base verdediging moet zo'n scaffold spam toch kansloos zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 27-04-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88695

Rival24 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:45:
.... Je wilt toch potjes spelen tegen iemand van gelijke skill?! Ik het liefst wel, maar ik wil dan ook gewoon alles kunnen gebruiken binnen de normale grenzen van het spel....
Dan ben je toch een van de weinige... standaard custom game is high ranked players in 1 team low ranked players in het andere team... veel spelers zoeken gewoon naar de easy wins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
j-w schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:
Dus jij bouwt base verdediging ver voordat je een supply depot neerzet :?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

j-w schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:
we hebben het hier wel over misschien 3 seconden in de game ;)
(1, bouw een dozer, 2 klik op scan general punt, 3, scan bij de enemy, 4 spam de scaffolds bij de enemy basis ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Wiebbe schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:52:
[...]

(1, bouw een dozer, 2 klik op scan general punt, 3, scan bij de enemy, 4 spam de scaffolds bij de enemy basis ;) )
OK. Begrepen. Dat is idd geen leuk potje zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Anoniem: 88695 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:27:
[...]

Dan ben je toch een van de weinige... standaard custom game is high ranked players in 1 team low ranked players in het andere team... veel spelers zoeken gewoon naar de easy wins
Dat komt gewoon omdat er meer noobs zijn dan goede spelers. Dan is de kans groter dat noobs je game joinen dan goede spelers. Maar vaak genoeg kickt de host wel mensen totdat de game vol zit met goede of redelijke stats spelers. Soms joinen ook clanspelers of buddies en die zijn meestal ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127153

Wiebbe schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:52:
[...]

Die hele scaffold spam zegt mij helemaal niets :? . Ik ben het nog nooit tegengekomen. Maar kan je met slechts 1 dozer dan meerdere scaffolds maken? Als ik het goed begrijp, laat je iets bouwen wat je niet afmaakt O-) . Ben je dan niet gelijk een dozer kwijt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Woohooo schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:29:
en de volgende x is het weer ineens een mismatch
Zelfde ervaringen...

Mijn oplossing dat alle betrokken spelers het best een repair kunnen doen...dus kiezen voor uninstall en dan repair.
Hij zet dan een deel van cd 1 opnieuw over en je game is dan weer 1.0
Dan update je weer,en kan iedereen er weer tijden tegenaan.

Deze fix helpt trouwens ook als je opeens last hebt van de 'alles ontploft ineens na 10 seconden bug'
't Gaat iig een stuk sneller dan deinstallen/reinstallen.
mockingbird schreef
iemand hier wel eens een supply plane op de grond zien liggen? .. kwam d'r 1 langs toen er net zo'n usa emp achter vliegtuigje langskwam .. lag ie op de grond
Dat niet lol...wel één van m'n aurora's :D @ Twilight Flame...die vloog naar m'n bovenbuurman,bombardeert,krijgt een lading emp raketjes achter zich aan...
Waarvan één hem raakt precies op het moment dat hij omhoog komt uit die geul!
Was een mooie buikschuiver :D vervolgens ligt ie daar ff met zo'n bliksempje boven z'n hoofd en stijgt even later weer vrolijk op :D
Screenie kan k er ff niet van vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 127153 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:40:
[...]

Die hele scaffold spam zegt mij helemaal niets :? . Ik ben het nog nooit tegengekomen. Maar kan je met slechts 1 dozer dan meerdere scaffolds maken? Als ik het goed begrijp, laat je iets bouwen wat je niet afmaakt O-) . Ben je dan niet gelijk een dozer kwijt? :X
Nee hoor, druk gewoon meteen op S nadat je scaffold plaatst, daarna weer op B voor ee baracks, daarna weer S, daarna weer B enz... Je dozer komt niet eens in de buurt van zijn base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

I Am Weasel schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:37:
[...]

Zelfde ervaringen...

Mijn oplossing dat alle betrokken spelers het best een repair kunnen doen...dus kiezen voor uninstall en dan repair.
Hij zet dan een deel van cd 1 opnieuw over en je game is dan weer 1.0
Dan update je weer,en kan iedereen er weer tijden tegenaan.

Deze fix helpt trouwens ook als je opeens last hebt van de 'alles ontploft ineens na 10 seconden bug'

[...]

Dat niet lol...wel één van m'n aurora's :D @ Twilight Flame...die vloog naar m'n bovenbuurman,bombardeert,krijgt een lading emp raketjes achter zich aan...
Was een mooie buikschuiver :D vervolgens ligt ie daar ff met zo'n bliksempje boven z'n hoofd en stijgt even later weer vrolijk op :D
volgens mij storten alle vliegtuigen meteen neer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:21
Bestaat er misschien een patch voor Generals om het in breedbeeld te spelen bijvoorbeeld 1920x1200 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
STIMPPYYY schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:14:
Bestaat er misschien een patch voor Generals om het in breedbeeld te spelen bijvoorbeeld 1920x1200 ?
Kun je volgens mij gewoon zelf aanpassen in
X:\Mijn documenten\Command and Conquer Generals Zero Hour Data\Options.ini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ja, gewoon aanpassen en vervolgens nooit meer ingame naar je options scerm gaan (anders gaat het spel een waarde terugzetten welke wel in de keuzelijst voorkomt).

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 18:21
Ah, oke harstikke bedankt. Ik zal al te klote op 1600x1200, dat gaat niet echt op een breedbeeld O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb ook wel eens gezien dat een EMP patriot achter een aurora van mij aanschoot en dat de verdwaalde raketten zijn eigen chinooks neerhaalden. Ik dacht dat ze die bug er officieel uit hadden verwijderd. De 2e keer gebeurde dit overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:01
hayate666 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:36:
[...]

Ik heb ook wel eens gezien dat een EMP patriot achter een aurora van mij aanschoot en dat de verdwaalde raketten zijn eigen chinooks neerhaalden. Ik dacht dat ze die bug er officieel uit hadden verwijderd. De 2e keer gebeurde dit overigens niet.
Dat is toch niet echt een bug? Vind het wel grappig... eerder realiteit dan een bug.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Sluuut schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:46:
[...]

Dat is toch niet echt een bug? Vind het wel grappig... eerder realiteit dan een bug.
Als iets officieel niet zou moeten kunnen in het spel naar de bedoelde opzet en het gebeurt toch dan lijkt me dat een bug.. Correct me if I'm wrong.. 8)7

EDIT: Lijkt me idd wel leuk om te zien en is zeker realistisch :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door speek1984 op 29-04-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Speek1984 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:50:
[...]

Als iets officieel niet zou moeten kunnen in het spel naar de bedoelde opzet en het gebeurt toch dan lijkt me dat een bug.. Correct me if I'm wrong.. 8)7

EDIT: Lijkt me idd wel leuk om te zien en is zeker realistisch :Y)
Raketten vliegen over het algemeen altijd al door wanneer hun fuel op is en soms ook wanneer ze hun doel verliezen dus ik denk niet dat dit een bug te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
hayate666 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:36:
[...]

Ik heb ook wel eens gezien dat een EMP patriot achter een aurora van mij aanschoot en dat de verdwaalde raketten zijn eigen chinooks neerhaalden.
Hmm als je het zo bekijkt idd niet, had niet over dat verdwaalde naged8 |:(
Correct me if I'm wrong.. 8)7
Het is dan mss idd geen bug.. maar ik heb het nog nooit gezien dat een verdwaalde raket ook echt iets anders raakt dan het doel waar hij even ervoor naar opweg was.. Ze ontploffen dacht ik in de lucht, of vallen neer. Maar daarna nog damage doen aan andere units.. Ben het nog nooit tegengekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Er zat toch eerst een bug in dat de EMP patriot de eigen gebouwen van de SW general konden uitschakelen? Die hebben ze verwijderd. Daarom vind ik het raar dat het nog wel op chinooks werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren avond voor het eerst een echt pot ZH gespeelt. Ja ik weet het is al een tijdje uit... maar ik vond standaard generals al leuk genoeg ;)

Ik moet zeggen ik had het niet verwacht maar het is echt heel anders geworden qua game play.. .zelf ben ik een GLA speler. Je hebt nu zeker late game invloed op het spel. Ik had echt het idee dat je als GLA bijna kansloos was in bunker late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:34

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]
volgens mij is dat omdat je 2 dezelfde serial codes gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

en hoe gaat die scudstorm bug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 88695 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:28:
gisteren avond voor het eerst een echt pot ZH gespeelt. Ja ik weet het is al een tijdje uit... maar ik vond standaard generals al leuk genoeg ;)

Ik moet zeggen ik had het niet verwacht maar het is echt heel anders geworden qua game play.. .zelf ben ik een GLA speler. Je hebt nu zeker late game invloed op het spel. Ik had echt het idee dat je als GLA bijna kansloos was in bunker late game.
euhm, GLA is het beste in een bunker late game..
Hum gebouwen rebuilden helemaal gratis, dus na een Nuke of SCUD staat alles er weer an 5 seconden.. Je kan ook je defense forces in een tunnel gooien en eruit laten komen waar jij ze op dat moment nodig hebt..
China en USA hebben dat beide niet ;)
Woohooo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:07:
en hoe gaat die scudstorm bug dan?
[edit] Helaas..

ik heb het zelf een keertje op campzone geprobeerd toen iemand me het vertelde, maar verder niet echt vaak, maar dit was het ongeveer volgens mij :P

[ Voor 41% gewijzigd door Wiebbe op 04-05-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wiebbe schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:09:
[...]

euhm, GLA is het beste in een bunker late game..
Hum gebouwen rebuilden helemaal gratis, dus na een Nuke of SCUD staat alles er weer an 5 seconden.. Je kan ook je defense forces in een tunnel gooien en eruit laten komen waar jij ze op dat moment nodig hebt..
China en USA hebben dat beide niet ;)

[...]

ik weet niet hoe ik deze vraag moet opvatten, maar gelukkig is de bug er al uitgehaald. -------------------------------------------- Hierdoor dacht het spel dat de SCUD al kon schieten voordat hij klaar was met bouwen of zelfs met de timer..
ik heb het zelf een keertje op campzone geprobeerd toen iemand me het vertelde, maar verder niet echt vaak, maar dit was het ongeveer volgens mij :P
Psst, volgens mij werkte het nog wel in generals classic dus ik stel voor dat je de globale walktrough eventjes weghaalt :)

[ Voor 9% gewijzigd door aapelite op 03-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

heb em al gelezen hoor dus hij mag weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Woohooo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:33:
heb em al gelezen hoor dus hij mag weer weg ;)
Och, zn omschrijving klopt toch niet 100% dus lukt je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ah :) wat is dan het probleem?

maar vertel jij em anders ff? wil het wel eens ff proberen

[ Voor 26% gewijzigd door Woohooo op 03-05-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
De beschrijving vinden met google is niet zo moelijk hoor. :/

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Voutloos schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:07:
De beschrijving vinden met google is niet zo moelijk hoor. :/
Helaas, maar hij werkt gelukkig toch niet meer in zero hour en generals classic is jammerlijk genoeg behoorlijk dood :( en nee, ik ga hier niet beschrijven hoe het moet, het is al makkelijk zat te vinden dus ik ga het niet ook nog eens promoten.

[ Voor 18% gewijzigd door aapelite op 03-05-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

heb het al gevonden :) maarja dr staat ook bij datie vanaf patch 1.03 of 1.02 al niet meer kan.
maar wel geinig om een keer te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

euhm, ik beschreef het niet zodat jij het kon gaan uitproberen..
ik beschreef om het soort fout te beschrijven, ik vind het nogal interessant om dit soort technische fouten te bekijken..

als ik had geweten dat het nog werkte in GOL had ik het nooit gepost sorry..

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 04-05-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog meer bugs :) behalve dat defence (patriots gattling laser etc) verder schiet als ze op air schieten (welke best lastig te abusen is) is er ook een bug die wel makkelijk te abusen is en waardoor al die meuk 3 keer verder dan normaal schiet ... niet chill :p

je moet er alleen wel 3+ defence dingetjes voor hebben staan in een rechte lijn.. dus tis denk ik alleen nuttig in camper games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

@Wiebbe

wat is het probleem nou als ik dat weet? of is die bug alleen voor jou? en hij werkt toch niet meer
op de laatste patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

informatie delen om het gewoon te weten is iets heel erg anders dan informatie vragen om het te gebruiken..
Jou berichten deden bij mij nogal aan dat jij de intentie had om de bug te gebruiken ingame. Als dit niet zo was, mijn excuses, maar ik wil niemand anders zijn lol verpesten door iemand een bug te leren zodat hij die kan gebruiken.

En inderdaad, deze bug wil ik zeker voor me zelf houden. Zeker als de bug nog niet opgelost zou zijn dan zou ik hem met niemand delen zodat hij elke keer online gebruikt gaat worden. Zulke bugs moet je jou eenmaal niet delen met anderen zodat zij het ook weten..

[ Voor 29% gewijzigd door Wiebbe op 04-05-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen86
  • Niet online
kan niemand mij vertellen of de gamespeed van ZH op lan verhoogd kan worden? Is daar wat mee te klooien?

Zijn 2 snelle pc's daar zou het niet aan moeten liggen.

Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Arjen86 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:54:
kan niemand mij vertellen of de gamespeed van ZH op lan verhoogd kan worden? Is daar wat mee te klooien?

Zijn 2 snelle pc's daar zou het niet aan moeten liggen.
Dat kan niet. EA heeft de gamespeed voor elke vorm van multiplayer gelimiteerd. En dat de game op den duur met meerdere AI spelers vreselijk traag gaat lopen ligt waarschijnlijk aan brakke (net)code.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

Hmmm.. net m;n 1e potje met 1.04 gespeeld over internet... het spel is merkbaar soepeler geworden.

Speelt er eigenlijk iemand de mod CnC Holland?

Deze heb ik ook net geinstalleerd en is zeker wel tof :).

www.cncholland.com

[ Voor 41% gewijzigd door evaarties op 07-05-2005 19:04 ]

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Werken mijn savegames (singeplayer) gemaakt met de 1.03 patch ook nog als ik patch 1.04 installeer?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024
probeer het eens zou ik zeggen, je reps iig niet :)
edit:

of is dat ookalweer verndert uit alle EA slimheid?

[ Voor 41% gewijzigd door daves2hd op 09-05-2005 09:29 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:46
ik heb ook weer wat, nadat ik die nieuwe patch heb geinstaleerd was mijn ultimate honer weg, ik dacht...dat komt omdat er 3 nieuwe maps bij zijn gekomen. dus ik ga die 3 nieuwe maps doen, heb ze allemaal gehaald met zon blauw sterretje er voor. maar ik heb nergens die ultimate honer. weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

evaarties schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:28:
Hmmm.. net m;n 1e potje met 1.04 gespeeld over internet... het spel is merkbaar soepeler geworden.
Hoezo is het merkbaar soepeler geworden? De afgelopen drie patches (1.02/1.03/1.04) voor Zero Hour waren alleen maar veranderingen aan units/balance, nieuwe maps en een aanpassing van hier en daar een enkele map. Niets aan netcode/GameSpy/wat dan ook.

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15
ik dacht het ook te merken, met lan-games

[ Voor 81% gewijzigd door reller op 10-05-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

daves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:29:
probeer het eens zou ik zeggen, je reps iig niet :)
edit:

of is dat ookalweer verndert uit alle EA slimheid?
Kan ik die patch dan verwijderen mocht het niet blijken te werken?

[ Voor 14% gewijzigd door VonFoX op 09-05-2005 12:56 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

Stuiterbal schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:10:
[...]

Hoezo is het merkbaar soepeler geworden? De afgelopen drie patches (1.02/1.03/1.04) voor Zero Hour waren alleen maar veranderingen aan units/balance, nieuwe maps en een aanpassing van hier en daar een enkele map. Niets aan netcode/GameSpy/wat dan ook.
Hoe precies weet ik niet. .maar het lijkt alsof ze naast de vermelde aanpassingen toch netcode etc hebben verbeterd. Het spel hapert iig minder (dit bij veel units en een meer dan gemiddelde pc).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

VonFoX schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:56:
[...]

Kan ik die patch dan verwijderen mocht het niet blijken te werken?
je kan de CnC version changer downloaden. Die kan je files van 1.03 backuppen zodat je weer terug kan voor replays en dergelijke. je kan hem vinden op: www.gamereplays.com moet je wel ff bij de CnC ZH sectie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

evaarties schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:56:
[...]

Hoe precies weet ik niet. .maar het lijkt alsof ze naast de vermelde aanpassingen toch netcode etc hebben verbeterd. Het spel hapert iig minder (dit bij veel units en een meer dan gemiddelde pc).
Misschien hebben ze het wel per ongeluk gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
evaarties schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:28:

Speelt er eigenlijk iemand de mod CnC Holland?
We hebben afgelopen weekend met z'n vieren zitten lannen op 1.04...en maar 1 mismatch gehad!
Qua soepelheid hebben we ook maar 1 keer problemen gehad, 4p vs 4 hards...op een unofficial map...en het lag dan ook aan dat mappie denk ik.
Heel tevreden over 1.04 _/-\o_
CnC Holland mod is wel grappig en lachen om eens gedaan te hebben...maar té stupide om serieus mee te gamen ;)
Broodje negerzaad? nee dank je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Als ik via LAN een game maak met 3human en 4hard gaatie na 5 a 10min supertraag lopen.. >.<
das bij de 1.0 versie en ook bij die laatste 1.04 versie.. weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Omdat het gewoon een zwaar spel is. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voutloos schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:50:
Omdat het gewoon een zwaar kut gecode spel is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Woohooo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:21:
Als ik via LAN een game maak met 3human en 4hard gaatie na 5 a 10min supertraag lopen.. >.<
das bij de 1.0 versie en ook bij die laatste 1.04 versie.. weet iemand hoe dit komt?
Volgens mij is dit alleen in Twilight Flame, probeer eens een andere map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Die game die ik speelde was helemaal niet op twilight flame..

[ Voor 36% gewijzigd door Woohooo op 11-05-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
Is er eigenlijk een ZH fan die zijn mappen deelt?
Lijkt me wel cool als er iemand een ftp'tje heeft draaien!
Zo niet dan wil ik best het initiatief nemen!
Ik heb momenteel 220 mappen bij elkaar gesprokkeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

I Am Weasel schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:29:
Wel jammer dat je maximaal 100 custom maps tegelijk kunt zien in GOL/ZHOL :z

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuiterbal schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:16:
Wel jammer dat je maximaal 100 custom maps tegelijk kunt zien in GOL/ZHOL :z
Nouja... gelukkig kunnen er wel meer dan 220 op een HD... Ik vind die opmerking van jou echt weer een kwestie van jammer. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Nette verzameling, persoonlijk houdt ik meer van de officiele maps (meest gespeeld) en dan eigenlijk alleen nog fallen empire want de rest van de maps is te ver verneukt tegenover die in generals.
Ik heb wel zelf een keer een 1vs1 map pogen te maken, maar ik denk dat die alleen leuk is als je een beetje met vrienden speelt, hij is lame taktiek gevoelig ben ik bang. Hij is ookal wel een tijdje oud dus ik denk dat ik hem nu wel wat anders gemaakt had :p
Mocht je interesse hebben, ik kan mail me even (zie myreact)

Iemand btw al bekend met de mod: http://www.bossgenerals.com

Klinkt interessant :)

[ Voor 6% gewijzigd door aapelite op 11-05-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132956

Heb je al een ftp'je draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

aapelite schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:26:
[...]

Nette verzameling, persoonlijk houdt ik meer van de officiele maps (meest gespeeld) en dan eigenlijk alleen nog fallen empire want de rest van de maps is te ver verneukt tegenover die in generals.
Ik heb wel zelf een keer een 1vs1 map pogen te maken, maar ik denk dat die alleen leuk is als je een beetje met vrienden speelt, hij is lame taktiek gevoelig ben ik bang. Hij is ookal wel een tijdje oud dus ik denk dat ik hem nu wel wat anders gemaakt had :p
Mocht je interesse hebben, ik kan mail me even (zie myreact)

Iemand btw al bekend met de mod: http://www.bossgenerals.com

Klinkt interessant :)
ik vind hem zeer zeker interessant :P
er zijn zoveel mogelijkheden dat het het spel weer een draai geeft.

Neem je eerst de king raptor of de laser paladin, of ga je liever voor EMP defense. Nu kies je ingame pas ipv voor de game. Erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:22
Probleem:

Ik heb best veel tijd gestoken in het halen van de ultimate honor. Op het moment heb ik dus alle map op hard met het maximum aantal compu tegenstanders gehaald in een winstreak van 65, maar ik krijg zowel de undurance als de ultimate niet toegewezen, terwijl dat wel zou moeten, iemand een oplossing? Zelf aanpassen in de ini file vind ik ook goed, kon alleen niet vinden hoe dat moest.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Gisteren een leuk 2vs2 potje gehad waarvan een van de tegenstanders een maphacker was. Hij volgde Burtons waarvan hij niet eens kon weten dat ze gemaakt waren en uit de replay werd duidelijk dat hij beaconde naar een Lotus voor zijn ally, terwijl ze nog nooit unstealthed was geweest. We hebben hem trouwens wel ingemaakt.

Komt dit heel vaak voor of is dit gewoon een incident? Heeft iemand anders hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Welke generaal was hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ja, ik zie vaak zat maphackers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ff kort vraagje (ik kon hem niet vinden in de start post en ook niet in de FAQ), maar is er een mogelijkheid dat mijn savegames niet meer in mijn documenten komen te staan maar gewoon in de map van generals zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Hij was een nuke general, maar dat was gewoon toeval. Het was namelijk een all random potje.
Eppo © schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:57:
ff kort vraagje (ik kon hem niet vinden in de start post en ook niet in de FAQ), maar is er een mogelijkheid dat mijn savegames niet meer in mijn documenten komen te staan maar gewoon in de map van generals zelf?
Je kan een snelkoppeling maken naar de betreffende map in mijn documenten en dan die vervolgens in je zero hour map zetten. Een ander idee heb ik hier niet voor.

[ Voor 52% gewijzigd door hayate666 op 06-06-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15
Terror schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:05:
Zelf aanpassen in de ini file vind ik ook goed, kon alleen niet vinden hoe dat moest.
via Google gevonden:

--copy&paste--

4/13/2004 Easy Medals
To earn easy medals do the following. Go into My Documents/Command & Conquer Generals: Zero Hour Data/Skirmish Stats.ini Once there you can type things in like:
BestWinStreak = 10000
WinStreak = 10000
Wins = 10000
USACampaign_0 = 1
GLACampaign_0 = 1
ChallengeCampaign1_0 = 1
ChallengeCampaign2_0 = 1
ChallengeCampaign3_0 = 1
ChallengeCampaign4_0 = 1
ChallengeCampaign5_0 = 1
ChallengeCampaign6_0 = 1
ChallengeCampaign7_0 = 1
ChallengeCampaign8_0 = 1
ChallengeCampaign9_0 = 1
LoyalGames = 10000

Theses Will Give You The Wins, Win Streak, USA Campaign, GLA Campaign, Challange Campaign, And The Online Demonition Honor(10,000 Wins Online)

----end---

uiteraard geldt: op eigen risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
hayate666 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:58:Je kan een snelkoppeling maken naar de betreffende map in mijn documenten en dan die vervolgens in je zero hour map zetten. Een ander idee heb ik hier niet voor.
Mmm minder, het is niet zo dat ik mijn save games in de map van generals wil hebben, wil ze meer uit de map Mijn documenten krijgen, vind het nu gewoon irritant als ik mijn documenten open ik de mappen Command and Conquer Generals Data en Command and Conquer Generals Zero Hour Data zie... (nee verborgen zetten heeft geen zin, ik heb verborgen mappen weer geven aan staan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Kheb even een eenvoudig vraagje, het antwoord zal vast wel ergens staan maar ik hoo pdat iemand die het weet gewoon ff zou kunnen vertellen hier. :)
Kan ik generals tegen iemand anders spelen in LAN met 1 versie va nde game, of moeten er echt op beide pcs een eigen deel geistald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Is er ergens een site of forum waar je network games via Hamachi kunt afspreken?

Heb wel weer zin in een potje ZH :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 104748 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:42:
Kheb even een eenvoudig vraagje, het antwoord zal vast wel ergens staan maar ik hoo pdat iemand die het weet gewoon ff zou kunnen vertellen hier. :)
Kan ik generals tegen iemand anders spelen in LAN met 1 versie va nde game, of moeten er echt op beide pcs een eigen deel geistald worden?
Laat ik het zo zeggen.. de serial op de pc's moet verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

sjakietrekhakie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:44:
Is er ergens een site of forum waar je network games via Hamachi kunt afspreken?

Heb wel weer zin in een potje ZH :9
Daar hebben we generals online voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Eppo © schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:20:
[...]
Mmm minder, het is niet zo dat ik mijn save games in de map van generals wil hebben, wil ze meer uit de map Mijn documenten krijgen, vind het nu gewoon irritant als ik mijn documenten open ik de mappen Command and Conquer Generals Data en Command and Conquer Generals Zero Hour Data zie... (nee verborgen zetten heeft geen zin, ik heb verborgen mappen weer geven aan staan...)
kijk je wel bij de goede user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:22
reller schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:01:
[...]

via Google gevonden:

--copy&paste--

4/13/2004 Easy Medals
To earn easy medals do the following. Go into My Documents/Command & Conquer Generals: Zero Hour Data/Skirmish Stats.ini Once there you can type things in like:
BestWinStreak = 10000
WinStreak = 10000
Wins = 10000
USACampaign_0 = 1
GLACampaign_0 = 1
ChallengeCampaign1_0 = 1
ChallengeCampaign2_0 = 1
ChallengeCampaign3_0 = 1
ChallengeCampaign4_0 = 1
ChallengeCampaign5_0 = 1
ChallengeCampaign6_0 = 1
ChallengeCampaign7_0 = 1
ChallengeCampaign8_0 = 1
ChallengeCampaign9_0 = 1
LoyalGames = 10000

Theses Will Give You The Wins, Win Streak, USA Campaign, GLA Campaign, Challange Campaign, And The Online Demonition Honor(10,000 Wins Online)

----end---

uiteraard geldt: op eigen risico :)
Hier krijg je dus niet die ultimate honor mee en zowiezo op die onzinnige 1000+ wins en 10000 games na had ik al die medailes al. Probleem blijft dat ik recht recht heb op die ultimate maar niet krijg :( Net rij-examen dit :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
DaMorpheus schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:01:
[...]

kijk je wel bij de goede user?
mmm Hoe bedoel je? ik kijk gewoon bij mijzelf als gebruiker en dan staan ze ook in mijn documenten, en het liefst heb ik ze gewoon in C:\games\Generals\saves\ of wat ik ook nog goed vind is Mijn documenten\Saves\Generals\ want het nadeel is dat steeds meer spellen het gaan doen, het is wel handig alleen je mijn documenten word er zo rommelig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Even heel wat anders...

Zijn er nog plannen om iets meer te doen met Generals? Ik vind dat deze engine nog lang niet uitgepoept is en dat er best nog een expasion gemaakt mag worden.

RA3 zal wel op deze engine gebaseerd worden maar ik vind generals ook hardstikke leuk.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 14:50
Dinictus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:56:
Even heel wat anders...

Zijn er nog plannen om iets meer te doen met Generals? Ik vind dat deze engine nog lang niet uitgepoept is en dat er best nog een expasion gemaakt mag worden.

RA3 zal wel op deze engine gebaseerd worden maar ik vind generals ook hardstikke leuk.
Er komt geen 2e expansion voor Generals. Gelukkig niet, want Zero Hour was, imo, driemaal niets.
Verder is de engine ook niet aangekocht door een ander bedrijf om er een nieuwe RTS mee te maken. Iig, het is niet bekend gemaakt dus ik neem gemakshalve maar aan dat het dus ook niet het geval is.

Of RA3 op de Sage engine gebouwd wordt is ook niet bekend gemaakt. Het is aannemelijk, maar dan zal de engine wel de nodige updates ondergaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:20:
[...]

Er komt geen 2e expansion voor Generals. Gelukkig niet, want Zero Hour was, imo, driemaal niets.
Verder is de engine ook niet aangekocht door een ander bedrijf om er een nieuwe RTS mee te maken. Iig, het is niet bekend gemaakt dus ik neem gemakshalve maar aan dat het dus ook niet het geval is.

Of RA3 op de Sage engine gebouwd wordt is ook niet bekend gemaakt. Het is aannemelijk, maar dan zal de engine wel de nodige updates ondergaan :).
Ik heb gelezen dat ze weldegelijk verder gaan op hun eigen Sage engine. (een van officiele berichten "ergens" ) Natuurlijk wordt de engine wel enorm opgepoetst zodat hij mooier wordt en hopelijk nemen ze dan ook meteen de netcode onderhanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
  • Laatst online: 20-03-2023
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje Zero Hour aan het spelen maar nu ben ik op zoek naar een officiële ladder om een beetje in competitieverband te spelen.
Ik ben van België dus liefst een Benelux ladder en een ladder waarin je zowel 1vs1 als 2vs2 kunt spelen.

Kunnen jullie met enkele aanbevelingen doen?

Thx

Tokke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77