Ik denk dat dat alleen gaat werken bij een enorme slome scaffold spammer. Ik bedoel, met de sneltoetsen kan je echt in zeeer korte tijd 3 of 4 scaffolds maken, tegen die tijd heb je als china pas net gezien dat ze er uberhaupt zijn. Enige wat dan zou werken is preventief al scaffolds dumpen, iets wat ook tijd kost.Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 02:59:
Waarom post jij niet een replay van zo'n goede USA scaffold speler en dan beslissen wij of daar iets tegen te doen is?
Ik zie het zo: die USA speler moet ook zijn basis bouwen maar als hij alleen scaffolds bouwt, krijgt hij zijn eigen power niet eens af. Dus een echte voorsprong zal hij niet krijgen.
Zodra je een scaffold ziet, stop je je dozer en maak je zelf scaffolds aan op de beste plekken. Je kan zelfs veel ruimte laten tussen je scaffold en je supplies want daar kan de USA speler toch geen scaffold tussen proppen. Dan heb je minstens 2 eigen scaffolds en kun je supplies bouwen en barracks als je je eigen scaffolds weer cancelled.
Dit lijkt mij makkelijker tegen te gaan dan een goede nook drop.
Van de andere kant heb ik de scaffold"trick" al sinds GOL niet meer gezien en zijn er in zh wel ergere dingen
[ Voor 5% gewijzigd door aapelite op 26-04-2005 09:28 ]