Met Zero Hour waren maphacks net zo erg hoor. Het begon juist met Zero Hour echt een groot probleem te worden. Ik weet niet waar je de ranked matches speelde maar op Generals.nl en Clanwars.cc was maphack wel een vrij groot probleem. Als je goed maphackt is het lastig te bewijzen. Desondanks was de banlist op Generals.nl lang en stond hij vol met mensen die maphackten (en dat weet ik nog goed, ik was zelf in bijna elk geval medeverantwoordelijk voor de banDraconis schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:21:
Het is voor mij ook al weer een tijd geleden dat ik het heb gespeeld. Ik heb het lange tijd vrij actief online gespeeld en eigenlijk waren de map hacks enkel een probleem bij Generals, sinds ZH is dat een stuk minder geworden. Zeker als je ranked matches speelde met officiele maps, was er nooit wat aan de hand.
Anoniem: 259170
De Reborn mod was de reden waarom ik ZH jaren heb gespeeld, echt zalige mod.
Boeing doen crashen met de Osama general en turtelen met de artilery general.
Base omsingelen met mijnen, force attack met mijn artilery op toegangswegen, AA met line of sight upgrade dicht bij de mijnen plaatsen en nog wat aircrafts erboven.
Zo kon ik gerust mijn base even alleen laten.
Col Burton droppen aan de achterkant van de enemy base en powerplants uitschakelen.
Mijn aircraftjes via waypoints een aanval via een zwakke verdediging bombing runs uitvoeren en de restjes opvegen.
RA3 kan mij jammergenoeg niet boeien zoals ZH dit heeft gedaan.
Bij ZH had ik nog de indruk dat ze vernieuwing brachten en merkte ik nog Westwood invloeden.
Boeing doen crashen met de Osama general en turtelen met de artilery general.
Base omsingelen met mijnen, force attack met mijn artilery op toegangswegen, AA met line of sight upgrade dicht bij de mijnen plaatsen en nog wat aircrafts erboven.
Zo kon ik gerust mijn base even alleen laten.
Col Burton droppen aan de achterkant van de enemy base en powerplants uitschakelen.
Mijn aircraftjes via waypoints een aanval via een zwakke verdediging bombing runs uitvoeren en de restjes opvegen.
RA3 kan mij jammergenoeg niet boeien zoals ZH dit heeft gedaan.
Bij ZH had ik nog de indruk dat ze vernieuwing brachten en merkte ik nog Westwood invloeden.
Heeft iemand misschien zin om even connectie te maken naar mijn Himachi Netwerk om een potje Generals Zero Hour te testen? Dit gaat dan dus via direct connect....
Netwerk: C&C-ZeroHourJN
Password: 54321
Netwerk: C&C-ZeroHourJN
Password: 54321
Ik speel generals regelmatig met vrienden in LAN, we hebben het 5 avonden ofzo gespeeld en zij zijn erdoor verveelt helaas. Ik echter niet en baal dat ze nietmeer willen
We hebben gister ZH geprobeerd en dit zorgt echt voor enige vernieuwing
Anoniem: 207130
Ik speel regelmatig een potje lan game,
Nu zit ik met een probleem:
Dege waar tegen ik speel gebruikt nu alleen maar America - Super weapon.
Die bouwt dus 5 a 6 vliegvelden met aurera's en bombadeert mij helemaal weg.
Heb zowat de hele map volgebouwt met catling cannons, maar met 1 bommetje van een aurera is die dus weg.
Ook het rushen helpt niks, want als ik china heb, kan ik met niks aanvallen (alleen grond-stuff, uitgeschakeld door vliegtuigen) en america heeft alleen vliegtuigen die neergeschoten worden.
Heb zowat de hele map volgebouwt met catling cannons, maar met 1 bommetje van een aurera is die dus weg.
Ook het rushen helpt niks, want als ik china heb, kan ik met niks aanvallen (alleen grond-stuff, uitgeschakeld door vliegtuigen) en america heeft alleen vliegtuigen die neergeschoten worden.
Anoniem: 304699
Ook als American super weapon general / air force general spelen en dan direct zijn strategy center neerhalen.Anoniem: 207130 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:10:
Nog active zh spelers hier?
Klinkt alsof technojunk en z'n tegenstander turtles zijn, en dan is Super Weapon een goede fractiekeuze van je tegenstander. 
Of je doet hetzelfde en je krijgt een game van 4 dagen (3 als iemand een slechte dag heeft
), of je traint voor snelheid, wat inhoudt dat je niet hele map vol gaat bouwen met gattling guns.
Of je doet hetzelfde en je krijgt een game van 4 dagen (3 als iemand een slechte dag heeft
{signature}
Rush met een combo van gattling tanks en troopcrawlers, dat is erg effectief. Maar je moet dan wel op een 2 player map zitten. Als je tegen hem speelt op een 8 player map en je moet eerst de hele map over dan is geen enkele rush meer echt effectief. Daarom moet je ook niet 1v1 willen spelen op een 8 player map, tegen super weapon general ben je dan bij voorbaat al kansloos.Anoniem: 207130 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:10:
Mwoeah, ook SW kan alleen aanvallen wat hij kan zien. GLA stealth nemen, alle supply dumps tegelijk pakken en onzichtbaar maken en met je rebels in/om z'n basis huishouden. Ja, één Aurora bom en ze zijn dood, maar als je toevallig naast een gebouw staat blijft daar ook weinig van overeind 
Gebruik dan ook je GPS scrambler om "zwaardere" units als quad cannons en buggies onzichtbaar te maken. Minder effectief want waardevoller, maar je kunt er itt rebels daadwerkelijk schade mee aanrichten (al kun je met rebels als tegenstander ze negeert alle gebouwen proberen over te nemen)
Gebruik dan ook je GPS scrambler om "zwaardere" units als quad cannons en buggies onzichtbaar te maken. Minder effectief want waardevoller, maar je kunt er itt rebels daadwerkelijk schade mee aanrichten (al kun je met rebels als tegenstander ze negeert alle gebouwen proberen over te nemen)
Oslik blyat! Oslik!
Ja, maar daar heb je ook niet veel aan aangezien ie dan humvee's + snipers gaat bouwen.dion_b schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:28:
Mwoeah, ook SW kan alleen aanvallen wat hij kan zien. GLA stealth nemen, alle supply dumps tegelijk pakken en onzichtbaar maken en met je rebels in/om z'n basis huishouden. Ja, één Aurora bom en ze zijn dood, maar als je toevallig naast een gebouw staat blijft daar ook weinig van overeind
(als ie een beetje slim is dan
GLA is wel de betere keus lijkt mij, maar je moet je taktiek aanpassen. Aanvallen met rocket buggies ( zo snel mogelijk) met quads er niet precies naast, maar dichtbij. Het liefst met 1 buggy tegelijk. Als hij met aurora komt, en die buggy op blaast, kost dat jou 800. als je quads zijn terugvliegende aurora neerhalen, verliest hij 2000.
Die rebel spawn upgrade werkt met toxic of demo ook heel goed, pop ze up naast zijn vliegveld. En weg vliegtuigjes.
Als je van SW general wilt winnen, moet je of longrange + anti air gebruiken, of sneak attack, of je moet em rushen. Als ie een grote stroom van geld binnen krijgt kan je het potje vaarwel zeggen, zorg dus ook dat hij niet teveel van dis cash platforms bouwt. Houdt m bezig, zodat hij er niet genoeg geld voor heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door rubbieus op 11-06-2009 23:21 ]
Wat betreft activiteit: In quickmatch kun je nog steeds wel leuke gamepjes krijgen, vooral als je niet zo goed bent. Kom zelf maar af en toe tegenstanders tegen van echt hoog niveau. Speel zelf vrijwel dagelijks een aantal quickmatches met [Qm] account.
Clanwars.cc is weer behoorlijk actief, en Aceton (anti-cheat) is deze maand verplicht. Dus geen maphack deze maand
Vorige maand heeft mijn clan clanwars.cc gewonnen, deze maand speel ik niet vanwege verhuizing. De 3v3 lobby is dood, iedereen zit nu in 2v2.
Natuurlijk zijn er altijd een paar mensen die disconnecten of scudbuggen, maarja, idioten vind je in ieder online spel denk ik.
Clanwars.cc is weer behoorlijk actief, en Aceton (anti-cheat) is deze maand verplicht. Dus geen maphack deze maand
Vorige maand heeft mijn clan clanwars.cc gewonnen, deze maand speel ik niet vanwege verhuizing. De 3v3 lobby is dood, iedereen zit nu in 2v2.
Natuurlijk zijn er altijd een paar mensen die disconnecten of scudbuggen, maarja, idioten vind je in ieder online spel denk ik.
[ Voor 44% gewijzigd door Da_DvD op 12-06-2009 12:35 ]
Mwa, toen ik nog speelde was Aceton geen garantie dat het maphackers tegenhield. Er kwamen altijd vrij snel weer nieuwe hacks. Maar er waren for sure minder hackers idd
. Jammer dat Aceton (iig toen) een stuk bagger software was
.
Tegenwoordig werkt het prima.
Het detecteerd elke hack denk ik, omdat het de geheugenruimte van Zero Hour en DirectX in de gaten houdt. Je kunt ook niet eens een hack geinstalleerd hebben (zonder dat je hem gebruikt), want hij vindt hem toch. Wanneer je een game begint met een tegenstander die Aceton niet gebruikt, krijg je een audio waarschuwing of zorgt Aceton ervoor dat je game niet connect. (Ligt eraan wat je instelt)
Natuurlijk wordt het enkel gebruikt in clanwars, in de lobby of quickmatch heb je dr niks aan.
Check anders eens de clanwars.cc site, Zero Hour league.. die is behoorlijk actief
Natuurlijk wordt het enkel gebruikt in clanwars, in de lobby of quickmatch heb je dr niks aan.
Check anders eens de clanwars.cc site, Zero Hour league.. die is behoorlijk actief
Overal valt omheen te hacken en die gast die iig in 2004 enzo die hacks maakte wist wel wat ie deed.
Ik kijk nog regelmatig op de cw.cc site
. Heb er "vroeger" ZH en CNC3 gespeeld en een half jaar geleden nog RA3. Ik krijg ook van tijd tot tijd verzoeken om mijn Replay Tool voor RA3 met cw.cc reporting om te bouwen voor ZH. Maar een gebrek aan tijd / interesse weerhoud me daarvan
.
Ik kijk nog regelmatig op de cw.cc site
Je hebt een tool gemaakt die automatisch report? Wat handig
Zal 't niet verder vertellen hoor..
Zal 't niet verder vertellen hoor..
Semi automatisch
. Je selecteert de replay en klikt op report, zie www.airlea.nl/ra3rt
. Maar scheelt je hoe dan ook gigantisch veel tijd en gekloot op de cw.cc site. En je mag het gerust doorvertellen hoor, hij is public gereleased op gr.org / united-forum.de en nog wat sites. Tijdens RA3 op cw.cc werd het veel gebruikt
. In de battlelogs -> matchdetails kun je ook zien of het op die manier gereport is of met de hand.
@RMB:
Ik heb Generals nooit iets aangevonden... het is mijn inziens een totaal andere game. Zero Hour daarentegen.
@technojunk:
Maai z'n Strategy Center neer, en dan is het doei Aurora's. Oh, en voor je Gattling Tanks vs Aurora's.. Verspreid ze! Laat ze niet met z'n tienen bij elkaar staan, want die zijn in één keer weg door een Aurora.
@Trapz:
Sinds kort weer. Ik zal eens een nieuwe online account aanmaken.. hoe zit het met hacking tegenwoordig op ZH? Ik speel ZH al jaren on and off, maar hacken was (en is?) een erg groot probleem. Véél te veel maphackers, echt niet normaal. Ik zag hierboven al een mini-discussie.. Hoe weet je nou of iemand maphackt? Dat ie bijvoorbeeld weet waar al jouw troops zijn natuurlijk.
Ik heb Generals nooit iets aangevonden... het is mijn inziens een totaal andere game. Zero Hour daarentegen.
@technojunk:
Maai z'n Strategy Center neer, en dan is het doei Aurora's. Oh, en voor je Gattling Tanks vs Aurora's.. Verspreid ze! Laat ze niet met z'n tienen bij elkaar staan, want die zijn in één keer weg door een Aurora.
@Trapz:
Sinds kort weer. Ik zal eens een nieuwe online account aanmaken.. hoe zit het met hacking tegenwoordig op ZH? Ik speel ZH al jaren on and off, maar hacken was (en is?) een erg groot probleem. Véél te veel maphackers, echt niet normaal. Ik zag hierboven al een mini-discussie.. Hoe weet je nou of iemand maphackt? Dat ie bijvoorbeeld weet waar al jouw troops zijn natuurlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door Gojira op 18-06-2009 12:42 ]
Anoniem: 193875
Euhmm geen idee waar en of er nog een topic is over de originele C&C generals maar ik heb er wel een vraag over : Ik heb nog wat vette replays van vroeger maar hoe kom ik erachter van welke patch die zijn ?
Met de ' nieuwste ' patch klopt er op een gegeven moment weining meer van. (tientallen scorpions die gezellig niks doen en zo). En dan kan ik terugpatchen naar waar ik wil ?
Help ?
Met de ' nieuwste ' patch klopt er op een gegeven moment weining meer van. (tientallen scorpions die gezellig niks doen en zo). En dan kan ik terugpatchen naar waar ik wil ?
Help ?
Je kunt een replay tool gebruiken voor de versie, maar geen idee waar je zo een kunt vinden eigenlijk... Ze waren er wel iig. Anders moet je de replay openen in kladblok, de versie staat dan ergens in de 1e regel (wel ff scrollen naar rechts
).
Je kunt ook terug patchen, is wel een kutwerkje. Houd je beide Generals cd's bij de hand en start de patch die je wilt hebben, hij zal er gelijk weer uitklappen door te melden dat er al een nieuwer bestand (ofzo) aanwezig is. Verplaats het venstertje met die melding even en kijk naar het venster dat eronder zit, daar staat welke file hij het over heeft. Zoek die file op op je cd's (staat meestal in een rar, maar niet altijd) en verplaats hem naar de goede locatie in je installatiemap. Start de patch weer en nu krijg je de volgende file. Dit moet je een stuk of 10x doen.
Je kunt ook terug patchen, is wel een kutwerkje. Houd je beide Generals cd's bij de hand en start de patch die je wilt hebben, hij zal er gelijk weer uitklappen door te melden dat er al een nieuwer bestand (ofzo) aanwezig is. Verplaats het venstertje met die melding even en kijk naar het venster dat eronder zit, daar staat welke file hij het over heeft. Zoek die file op op je cd's (staat meestal in een rar, maar niet altijd) en verplaats hem naar de goede locatie in je installatiemap. Start de patch weer en nu krijg je de volgende file. Dit moet je een stuk of 10x doen.
Anoniem: 193875
@Wmm : Bedankt. Replays en game zijn 1.7 maar de replays blijven grijs (tekstkleur in menu) en lopen toch in de soep op een gegeven moment. Vreemd.
Ik en mijn vrienden zijn een beetje uitgespeeld op generals. Is er een soortgelijk spel in middeleeuw setting? of in ieder geval met zwaardjes enzo 
Ik kom alleen op AoE2 uit.
Hm, grijs hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Volgens mij werden soms replays van een andere taal ook grijs weergegeven terwijl ze wel goed waren. Maar toch vreemd dan dat de replays in de soep lopen. Misschien toch iets niet goed gegaan met terugpatchen? Je zou kunnen proberen de game te reinstallen en dan gelijk 1.7 te installen.Anoniem: 193875 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:05:
@Wmm : Bedankt. Replays en game zijn 1.7 maar de replays blijven grijs (tekstkleur in menu) en lopen toch in de soep op een gegeven moment. Vreemd.
geweldig spel, lange tijd gespeeld. Het is wel weer eens tijd voor een nieuwe versie van een dergelijk spel, maar niks in het verschiet of wel
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Je kan Shockwave MOD is proberen, 3 nieuwe generals, allemaal nieuwe units en wat nieuwe maps.FireFoz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:44:
geweldig spel, lange tijd gespeeld. Het is wel weer eens tijd voor een nieuwe versie van een dergelijk spel, maar niks in het verschiet of wel
Ik speel die eigenlijk alleen nog maar.
Je kan alleen dan bij Skirimish niet meer tegen andere generals spelen, je moet de standaard USA, GLA of China nemen ivm scripting, maar dat is overkomelijk, die hebben ook allemaal nieuwe units.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je kunt Battle for Middle Earth proberen (de 1e). Dat is een soort generals maar dan in een lord of the rings setting. Naast zwaardjes enzo zit er dan ook wat magic bij maar ik vond het altijd best vermakelijkRMB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:56:
Ik en mijn vrienden zijn een beetje uitgespeeld op generals. Is er een soortgelijk spel in middeleeuw setting? of in ieder geval met zwaardjes enzo
Anoniem: 171689
Het is een beetje oud maar om de reden van, een xkcd moment, toch maar even rechtzetten.OMD schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:00:
[...]
Je kan Shockwave MOD is proberen, 3 nieuwe generals, allemaal nieuwe units en wat nieuwe maps.
Ik speel die eigenlijk alleen nog maar.
Je kan alleen dan bij Skirimish niet meer tegen andere generals spelen, je moet de standaard USA, GLA of China nemen ivm scripting, maar dat is overkomelijk, die hebben ook allemaal nieuwe units.
De enige facties die geen AI hebben in de huidige public versie, zijn de nieuwe generals. De standaard Generals hebben dat echter wel.
Schaamteloze reclame, moddb profiel van Shockwave.
In de internal beta is de AI voor de nieuwe generals trouwens eigenlijk wel zo goed als klaar, dus bij de nieuwe versie zal alles AI hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 171689 op 09-08-2009 17:25 ]
*vette bump*
Ik zoek dit spel om online te kopen en te downloaden. Steam heeft 'm niet... Heb creditcard; alleen serial is al voldoende.
Ik zoek dit spel om online te kopen en te downloaden. Steam heeft 'm niet... Heb creditcard; alleen serial is al voldoende.
[ Voor 16% gewijzigd door Gamebuster op 26-04-2010 21:14 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik denk dat je het beste op zoek kunt gaan naar 'the first decade', dat is de meest recente uitgave van alle oude C&C games waaronder zero hour.
De gewone generals kom ik nog wel eens in een winkel tegen in de budgetbakken maar Zero Hour ben ik eigenlijk nooit tegengekomen..
De gewone generals kom ik nog wel eens in een winkel tegen in de budgetbakken maar Zero Hour ben ik eigenlijk nooit tegengekomen..
Anoniem: 63813
Je hebt geen DM, maar ik speel eigenlijk nooit meer met mijn versie.. als je het nergens kan vinden mag je die wel hebben voor twee pilsGamebuster schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:07:
*vette bump*
Geen DM? (Download... Manager?)Anoniem: 63813 schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:35:
[...]
Je hebt geen DM, maar ik speel eigenlijk nooit meer met mijn versie.. als je het nergens kan vinden mag je die wel hebben voor twee pils
Ik kan 'm vast wel ergens bij bartsmit ofzo in budget bak vinden, maar wilde 'm persee NU hebben omdat ik tegen een kennis wilde spelen.
Overigens is het al opgelost; heb al een serial gevonden die online werkt.
Wel een bugged game zeg... Jammer dat ze geen remake hebben... vind het wel eens tijd voor Command & Conquer: Generals 2
Heb overigens 3 potjes gespeeld (Ik infantry general, hij air force) en heb 3x verloren
Ik bak er niks van
[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 26-04-2010 23:16 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Infantry zou toch goed moeten zijn.. De mannetjes schieten ook op vliegtuigen.. Flink troop crawlers maken!
Hier 2 PC's met schone install Generals (1.07) + ZH (1.04). Via LAN, waarbij 1 Vista en 1 XP. Op allebei de PC's zijn de virusscanners en (windows) firewall's uitgeschakeld.
In ZH zien we elkaar prima in de lobby en kunnen we ook elkaars games joinen. Alle game instellingen kunnen gemaakt worden en er kan zelfs gechat worden. Als daarna het spel gestart wordt, loopt het geheel vast bij 100% van het laden van het level. Dan zo'n 30s later begint het spel alsnog, maar komt op beide PC's het time out scherm tevoorschijn en is de verbinding dus onderbroken. Waarom? Geen idee. Jullie wel?
Ohja direct connect geeft hetzelfde probleem en het maakt ook niet uit wie de game create.
ps. bij options staat ook de juiste netwerk(ip) ingesteld
In ZH zien we elkaar prima in de lobby en kunnen we ook elkaars games joinen. Alle game instellingen kunnen gemaakt worden en er kan zelfs gechat worden. Als daarna het spel gestart wordt, loopt het geheel vast bij 100% van het laden van het level. Dan zo'n 30s later begint het spel alsnog, maar komt op beide PC's het time out scherm tevoorschijn en is de verbinding dus onderbroken. Waarom? Geen idee. Jullie wel?
Ohja direct connect geeft hetzelfde probleem en het maakt ook niet uit wie de game create.
ps. bij options staat ook de juiste netwerk(ip) ingesteld
[ Voor 6% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 09-05-2010 20:40 ]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Je zou een internet game kunnen proberen te spelen in plaats van via LAN.
Probeer het via internet idd. Dan zul je waarschijnlijk wel wat ports moeten forwarden. Vergeet niet Send Delay in te schakelen bij Options, dat schijnt te helpen. Zie ook http://www.gamereplays.or...index.php?showtopic=87926
Een vriend en ik hebben beide The First Decade versie. Gewone Generals werkt prima in LAN en via internet (Hamichi).
Zero Hour geeft helaas na 10 seconden in een game een mismatch, out of sync error.
Ik heb flink zitten zoek op Google en kom het probleem wel vaak tegen, maar nooit met een (werkende) oplossing.
Dit hebben we geprobeerd:
- Beide Windows 7
- Windows Firewall uit
- geen andere Firewalls
- Met originele DVD in drive
- Met no-cd crack
- hele game map gekopieerd naar de andere pc
- "Run as Administrator"
- het is al met TFD de laatste versie (1.04)
- We hebben dus 2 originele versie met verschillende serials
- Via Online zien we elkaars game wel, maar kunnen niet joinen, hij zegt dat de versies niet overeen komen.
Ik heb Generals Zero Hour ook origineel, dus van voor TFD versie en daarmee heb ik het spel online en via LAN grijs gespeeld destijds (nog met Windows XP).
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft, aangezien ik Zero Hour toch wel een erg waardevolle uitbreiding vind.
Zero Hour geeft helaas na 10 seconden in een game een mismatch, out of sync error.
Ik heb flink zitten zoek op Google en kom het probleem wel vaak tegen, maar nooit met een (werkende) oplossing.
- Beide Windows 7
- Windows Firewall uit
- geen andere Firewalls
- Met originele DVD in drive
- Met no-cd crack
- hele game map gekopieerd naar de andere pc
- "Run as Administrator"
- het is al met TFD de laatste versie (1.04)
- We hebben dus 2 originele versie met verschillende serials
- Via Online zien we elkaars game wel, maar kunnen niet joinen, hij zegt dat de versies niet overeen komen.
Ik heb Generals Zero Hour ook origineel, dus van voor TFD versie en daarmee heb ik het spel online en via LAN grijs gespeeld destijds (nog met Windows XP).
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft, aangezien ik Zero Hour toch wel een erg waardevolle uitbreiding vind.
Dit lijkt mij een gevalletje van dezelfde serial-key gebruikt hebben.
Versies die niet overeen komen kan ook een een crack komen. Misschien alles eens handmatig verwijderen en opnieuw installeren?
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
LabsTipJr schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:26:
Dit lijkt mij een gevalletje van dezelfde serial-key gebruikt hebben.
KarlMarX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:58:
...
- We hebben dus 2 originele versies met verschillende serials
...

Het lijkt opgelost.
Als die vriend iso's van mijn originele serie gebruikt (dus niet de The First Decade/TFD versie) maar wel gewoon zijn TFD serials gebruikt, dan werkt het wel. Het lijkt erop dat de Zero Hour versie van TFD niet helemaal lekker is en dus gewoon niet werkt in multiplayer. Ik kan met TFD versie ook geen online games van vreemden joinen, dan zeurt het ook over verschillende versies.
[ Voor 33% gewijzigd door KarlMarX op 19-09-2010 22:09 ]
Als je Windows 7 hebt dan moet TFD in Administrator mode gedraaid worden, anders kun je inderdaad geen games joinen
Anoniem: 258387
Zijn er nog mensen hier die het originele Generals nog spelen? Ik vond de game terug en toch maar weer eens opgestart na het ongeveer 5 jaar non stop gespeeld te hebben.
Veel duitsers online is me opgevallen! Wel wat een lager niveau dan dat ik gewend was, maar ik moest er zelf ook weer een beetje inkomen.
Veel duitsers online is me opgevallen! Wel wat een lager niveau dan dat ik gewend was, maar ik moest er zelf ook weer een beetje inkomen.
Ja ik speel het nog best wel eens
Al ben ik de laatste tijd meer van de Supreme Commander (2). Vind generals en c&c3 zooo makkelijk
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Anoniem: 258387
Dan kom je online denk ik de verkeerde tegenstanders tegen. Online wisselt het nog wel eens, maar ik merk wel dat het meerendeel de toch wat nieuwere spelers zijn. Die blijven vooral op hun plek zitten, terwijl het juist online belangrijk is in beweging te blijven.Cornelisjuh schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:39:
Ja ik speel het nog best wel eensAl ben ik de laatste tijd meer van de Supreme Commander (2). Vind generals en c&c3 zooo makkelijk
Ben ik nu echt de enige die zijn generals niet in werking krijgt op zijn win7? ik heb ook the first decade en krijg altijd foutmelding. Ik heb al geprobeerd hem te starten op XP SP3 , met admin rechten, niks helpt.
Nog iemand die me kan helpen? dan koop je eens een spel, dan werktet niet meer na een windowsupgrade...
Nog iemand die me kan helpen? dan koop je eens een spel, dan werktet niet meer na een windowsupgrade...
Dit topic is redelijk oud, maar misschien zijn er nog mensen zoekende naar een oplossing voor de LAN problemen in Zero Hour..
Ik heb het opgelost namelijk :-)
oude situatie
Pc 1: Windows 7 Home Premium x64
Pc 2: Windows 7 Ultimate x64
We konden elkaar zien in de lan lobby, een game starten werkte ook prima, alleen werden we er naar enkele seconden uit geknikkerd omdat er een 'mismatch' was. Synch problemen dus.
Beide draaiden we ZH van The First Decade, dat betekend dus dat Generals (1.07) en ZH (1.04) naar de laatste versie gepatched waren. Een poosje googlen leverde me de oplossing echter op!
Oplossing
Om dit te laten werken moeten er op beide pc's een aantal makkelijke stappen uitgevoerd worden:
1: Zero Hour opstarten via de originele snelkoppeling (progfilesx86\EA Games\ enz...) en onder compatibiliteit 'Als administrator uitvoeren' aanvinken.
2: Ga vervolgens naar je user\mijn documenten map, een zoek de map Generals Zero Hour Data, hier vind je een 'options.ini'. Deze moet je voor het gemak maar even 'options1234.ini' noemen, zodat als er iets fout gaat je het origineel nog behoudt.
Vervolgens maak je een nieuw tekstdocument aan en daarin plak je de volgende batch:
AntiAliasing = 2
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor = yes
DynamicLOD = no
ExtraAnimations = yes
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
HeatEffects = yes
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MaxParticleCount = 5000
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 50
Resolution = 1440 900
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 72
SFXVolume = 64
ScrollFactor = 145
SendDelay = no
ShowSof****erEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = yes
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 78
Even opletten dat je zelf nog je resolutie in kunt vullen, in mijn geval (zonder haakjes) '1680 1050' en je kunt hierin onder andere ook je ipadres invullen. Voor degene die dit puur op LAN willen spelen is alleen de 'IPAdress' interessant. Voor het gemak laten we 'GameSpyIPAdress' nu even voor wat het is.
Ik heb zelf een netwerk via een linksys wrt160n en heb gekozen voor een Static IP. Ik weet eigenlijk niet of het zelfde geldt als je je ipv4 settings op automatisch hebt gelaten, maar dat is misschien iets wat je zelf kunt uitzoeken.
Vervolgens start je je cmd op en typ je ipconfig. Menig tweaker kent dit volgens mij wel.. Het gaat hier om je ipv4 adres. Deze kun je vervolgens in het zojuist gemaakte tekstbestand invullen achter 'IPAdress'.
Ook staat de muis op alternative, dat vond ik nogal irritant dus daar heb ik 'no' ingevuld.
Nu ben je klaar, het tekstbestand moet je opslaan als options.ini en krijgt vervolgens eenzelfde icoon als het eerdere .ini bestand die we options1234.ini genoemd hebben. Nu verplaats je de nieuwe options.ini naar de Zero Hour Data map en kun je het spel starten als admin..
Nu moet je good to go zijn!
Succes en veel plezier
Ik heb het opgelost namelijk :-)
oude situatie
Pc 1: Windows 7 Home Premium x64
Pc 2: Windows 7 Ultimate x64
We konden elkaar zien in de lan lobby, een game starten werkte ook prima, alleen werden we er naar enkele seconden uit geknikkerd omdat er een 'mismatch' was. Synch problemen dus.
Beide draaiden we ZH van The First Decade, dat betekend dus dat Generals (1.07) en ZH (1.04) naar de laatste versie gepatched waren. Een poosje googlen leverde me de oplossing echter op!
Oplossing
Om dit te laten werken moeten er op beide pc's een aantal makkelijke stappen uitgevoerd worden:
1: Zero Hour opstarten via de originele snelkoppeling (progfilesx86\EA Games\ enz...) en onder compatibiliteit 'Als administrator uitvoeren' aanvinken.
2: Ga vervolgens naar je user\mijn documenten map, een zoek de map Generals Zero Hour Data, hier vind je een 'options.ini'. Deze moet je voor het gemak maar even 'options1234.ini' noemen, zodat als er iets fout gaat je het origineel nog behoudt.
Vervolgens maak je een nieuw tekstdocument aan en daarin plak je de volgende batch:
AntiAliasing = 2
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor = yes
DynamicLOD = no
ExtraAnimations = yes
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
HeatEffects = yes
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MaxParticleCount = 5000
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 50
Resolution = 1440 900
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 72
SFXVolume = 64
ScrollFactor = 145
SendDelay = no
ShowSof****erEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = yes
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 78
Even opletten dat je zelf nog je resolutie in kunt vullen, in mijn geval (zonder haakjes) '1680 1050' en je kunt hierin onder andere ook je ipadres invullen. Voor degene die dit puur op LAN willen spelen is alleen de 'IPAdress' interessant. Voor het gemak laten we 'GameSpyIPAdress' nu even voor wat het is.
Ik heb zelf een netwerk via een linksys wrt160n en heb gekozen voor een Static IP. Ik weet eigenlijk niet of het zelfde geldt als je je ipv4 settings op automatisch hebt gelaten, maar dat is misschien iets wat je zelf kunt uitzoeken.
Vervolgens start je je cmd op en typ je ipconfig. Menig tweaker kent dit volgens mij wel.. Het gaat hier om je ipv4 adres. Deze kun je vervolgens in het zojuist gemaakte tekstbestand invullen achter 'IPAdress'.
Ook staat de muis op alternative, dat vond ik nogal irritant dus daar heb ik 'no' ingevuld.
Nu ben je klaar, het tekstbestand moet je opslaan als options.ini en krijgt vervolgens eenzelfde icoon als het eerdere .ini bestand die we options1234.ini genoemd hebben. Nu verplaats je de nieuwe options.ini naar de Zero Hour Data map en kun je het spel starten als admin..
Nu moet je good to go zijn!
Succes en veel plezier
Hmm nice, het zat dus in de gamespyinstelling?
Het helpt iedereen een beetje beter als we ook weten welke foutmelding je kreegJoindry schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:11:
Ben ik nu echt de enige die zijn generals niet in werking krijgt op zijn win7? ik heb ook the first decade en krijg altijd foutmelding. Ik heb al geprobeerd hem te starten op XP SP3 , met admin rechten, niks helpt.
Bij mij en bij mijn vrienden werkt het trouwens prima op Win 7 Prof 64 bit, ja met Admin rechten starten, Windwos XP SP 3 comp mode, desktopcompositie uit en thema's of iets dergelijks uit en hij werkt perfect.
Geen foutmelding, hij geeft even zwart scherm en dan kapt hij ermee. Het hilarisch is dat de c&c wel werkt (een weinig legit versie)
maar mijn volledige c+c +Zh uit mijn verzamelbox weigert te starten.
en desktopcompowatte?
en desktopcompowatte?
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 16-02-2011 12:46 ]
Hmm.. Meestal ligt het aan zo'n mapje in mijn documenten.. Als je die even weghaalt, kan je dan het spel wel opstarten? Of heb je dat mapje niet eens.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Joindry schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:45:
Geen foutmelding, hij geeft even zwart scherm en dan kapt hij ermee. Het hilarisch is dat de c&c wel werkt (een weinig legit versie)
en desktopcompowatte?

Dat hebben wij aangevinkt op SP2 na, die staat op SP3
Ik kick hem weer even
Ik heb Generals en Zero Hour weer eens uit de kast gehaald. Ik blijf het een heerlijk spel vinden. Generals heb ik nu weer uit, Zero Hour ga ik aan beginnen.
Ik heb echter wel meer uitdaging nodig. De AI is te voorspelbaar. Nu heb ik een aantal mods gevonden die de AI veel beter maken, maar dat alleen doen in Skirmish modus.
Is er een MOD die de AI voor de campaign beter maakt?
Ik heb Generals en Zero Hour weer eens uit de kast gehaald. Ik blijf het een heerlijk spel vinden. Generals heb ik nu weer uit, Zero Hour ga ik aan beginnen.
Ik heb echter wel meer uitdaging nodig. De AI is te voorspelbaar. Nu heb ik een aantal mods gevonden die de AI veel beter maken, maar dat alleen doen in Skirmish modus.
Is er een MOD die de AI voor de campaign beter maakt?
Pff nou ik speel dit ook weer... ik heb gewoon continu last van framedrops.
Heb een i7 920 6GB ram en HD 5870 oftewel kan het heel makkelijk aan. Maar ik heb continu alleen maar framedrops. Heb ik wel wat onderzoek gedaan en kwam ik tot de conclusie dat me videokaart gewoon doodleuk op 400mhz core blijft hangen. (nog genoeg zou je denken) Iemand anders ook dit probleem met misschien een oplossing?
mijn fps komt tijdens framedrops zelfs tot 2 of 3 of 4 fps, oftewel niet speelbaar. Alle instellingen op low maakt het ook niet beter.
Heb een i7 920 6GB ram en HD 5870 oftewel kan het heel makkelijk aan. Maar ik heb continu alleen maar framedrops. Heb ik wel wat onderzoek gedaan en kwam ik tot de conclusie dat me videokaart gewoon doodleuk op 400mhz core blijft hangen. (nog genoeg zou je denken) Iemand anders ook dit probleem met misschien een oplossing?
mijn fps komt tijdens framedrops zelfs tot 2 of 3 of 4 fps, oftewel niet speelbaar. Alle instellingen op low maakt het ook niet beter.
[ Voor 13% gewijzigd door Xenomorphh op 08-04-2011 15:51 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Wanneer heb je hier last van?
Als je skirmish tegen de CPU speelt heb je bij sommige maps namelijk last van onmogelijke AI-paths waardoor geen enkele pc er meer fatsoenlijk uit kan komen.
Online (zonder CPU players) of tijdens de campaign moet dit niet voorkomen dus als je het daar hebt zou ik toch kijken of je je videokaart niet wakker kunt krijgen
Als je skirmish tegen de CPU speelt heb je bij sommige maps namelijk last van onmogelijke AI-paths waardoor geen enkele pc er meer fatsoenlijk uit kan komen.
Online (zonder CPU players) of tijdens de campaign moet dit niet voorkomen dus als je het daar hebt zou ik toch kijken of je je videokaart niet wakker kunt krijgen
Het gebeurd als ik met een vriend over het lan speel, wij met ons 2e tegen CPU stuk over 4 tegenstanders. campaign komt het idd niet voor. Speel wel 1 van de grootste maps overigens. Woestijn met allemaal oil dingen in het midden(8 players). Misschien dat dit zo'n rare map is. Overigens zie ik mijn cpu load ook wel vaak pieken op 90% op 1 core.
[ Voor 11% gewijzigd door Xenomorphh op 08-04-2011 16:10 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Twilight flame is bekend om zo'n lag festijnen. Gewoon die map niet spelen. Geen idee, hoe, maar met andere mappen heb je het probleem weer niet.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Die map is inderdaad het perfecte voorbeeld van dit fenomeenXenomorphh schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:04:
Het gebeurd als ik met een vriend over het lan speel, wij met ons 2e tegen CPU stuk over 4 tegenstanders. campaign komt het idd niet voor. Speel wel 1 van de grootste maps overigens. Woestijn met allemaal oil dingen in het midden(8 players). Misschien dat dit zo'n rare map is. Overigens zie ik mijn cpu load ook wel vaak pieken op 90% op 1 core.
Oplossing is dus om die map niet met CPU spelers te spelen..
Dat je CPU-load op 1 core piekt is dan ook wel logisch, het spel stamt nou niet echt uit de tijd dat multi-core gemeengoed was
Iron Dragon is wel leuk om met z'n tweëen tegen 6 Hard Armies te spelen, ook geen lag op die map.
Heb pas even de first decade gekocht, toch stukje historie he.... In elk geval, leek me leuk om met paar maten weer eens Generals zero hour online tegen mekaar te gamen.
Installeren gaat prima, alleen op het moment dat ik inlog om online te gaan krijg ik te zien dat de code invalid is en dat ik maar een andere moet gebruiken.... wtf!
Hoe kan dit? Is de code al gebruikt ofzo? Heb hem nieuw gekocht (plastic zat nog om doosje heen) dus vind het erg vreemd, iemand enig idee?
Installeren gaat prima, alleen op het moment dat ik inlog om online te gaan krijg ik te zien dat de code invalid is en dat ik maar een andere moet gebruiken.... wtf!
Hoe kan dit? Is de code al gebruikt ofzo? Heb hem nieuw gekocht (plastic zat nog om doosje heen) dus vind het erg vreemd, iemand enig idee?
Misschien even contact opnemen met EA. Kansje dat ze er iets mee doen is er altijd, of anders even teruggaan naar de winkel!
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Ja ga vanavond sowieso even terug. EA lijkt me kleine kans maar wie weet.
Dit spel is abosoluut mijn favoriet, heerlijk om te lannen.
Echter vindt ik de AI's wel erg simpel, in je eentje tegen 7 hards is nog makkelijk te doen zodra je doorhebt hoe het spelletje werkt
Echter vindt ik de AI's wel erg simpel, in je eentje tegen 7 hards is nog makkelijk te doen zodra je doorhebt hoe het spelletje werkt
There is no real life, there is just AFK.
als ik me niet vergis zijn er AI mods voor zero hour. Even googlen waar die dingen nog te krijgen zijn, maar de kans is groot dat je tegen 7 AI's dan heel hard verliestAnoniem: 323791 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:25:
Geldt je laatste opmerking niet zo zeer voor de hele C&C genre?
edit: hiero dus.
[ Voor 10% gewijzigd door M2M op 17-05-2011 15:02 ]
Anoniem: 91987
Vind het ook heerlijk om met z'n tweeën beetje taktieken te gaan uitdenken hoe we 6 hards even kunnen blasten. Moet wel nageven inderdaad dat als je een beetje hun looproutes onder controle hebt dat het echt heel makkelijk is om doorheen te komen.Mastermind-- schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:53:
Dit spel is abosoluut mijn favoriet, heerlijk om te lannen.
Heeft iemand een tip voor mij?
Ik heb me orginele cd's wel, maar het boekje zit niet meer in de dvd doos... cd-key staat op het boekje.
En ik had net weer zin gekregen in:
Why does it have to be so far....
Ik heb me orginele cd's wel, maar het boekje zit niet meer in de dvd doos... cd-key staat op het boekje.
En ik had net weer zin gekregen in:
Why does it have to be so far....
Neem eens contact op met EA. Meestal kun je daar wel een nieuwe aanvragen. Wat je daar allemaal voor nodig hebt weet ik niet.
Wat je ook kunt proberen is EADM. daar staan nog wel eens oude games in als ze zijn geregistreerd op dat account
Wat je ook kunt proberen is EADM. daar staan nog wel eens oude games in als ze zijn geregistreerd op dat account
Anoniem: 91987
Heb ik ook wel eens gehad. Meestal werkt het inderdaad om even te bellen. Vervolgens moet je een of andere iets kunnen voorlezen wat op de cd staat of ergens verstopt in het doosje
Kunnen jullie nog online met Zero Hour ?
Bij mij geeft hij al een paar dagen aan; "Could not connect to ... online"
Bij mij geeft hij al een paar dagen aan; "Could not connect to ... online"
57696520646974206c65657374206973206e657264
Geen enkel probleem hier, wellicht de Online IP setting in Options even checken?
Spelen nog veel mensen dit? MIsschien wel leuk om weer te doen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik speel regelmatig nog wel een potje
Misschien is het leuk om met z'n allen eens te spelen
Kick:
Ik was vandaag voor de grap weer eens de single player aan het doen van Zero Hour toen ik dit tegen kwam:

Was dit anderen wel eens opgevallen?
Ik was vandaag voor de grap weer eens de single player aan het doen van Zero Hour toen ik dit tegen kwam:

Was dit anderen wel eens opgevallen?
ja dit was mij al bekend,
Maar dat zal wel komen omdat ik in breda geboren ben, daarna 20 jaar in raamsdonksveer gewoond heb en nu in geertruidenberg woon.
En nee, dat is geen geintje!
Die tanks heb ik hier in de buurt nog nooit gezien btw...
Maar dat zal wel komen omdat ik in breda geboren ben, daarna 20 jaar in raamsdonksveer gewoond heb en nu in geertruidenberg woon.
En nee, dat is geen geintje!
Die tanks heb ik hier in de buurt nog nooit gezien btw...
omdat het kan!
nu het topic toch omhoog gekicked is,
ik heb vroeger altijd met een zoom-mod gespeeld, maar kan deze nu nergens meer vinden. Weet iemand nog waar deze staat, of heeft iemand een oplossing om te zorgen dat je beter uit kunt zomen, want het wordt zo onoverzichtelijk op een groot scherm.
ik heb vroeger altijd met een zoom-mod gespeeld, maar kan deze nu nergens meer vinden. Weet iemand nog waar deze staat, of heeft iemand een oplossing om te zorgen dat je beter uit kunt zomen, want het wordt zo onoverzichtelijk op een groot scherm.
heb je al gegoogled op: "generals zero hour zoom"?
http://www.moddb.com/game...ax-zoom-for-cc-general-zh
edit: als je er bij kan komen kan je ook eventueel zelf je gamedata.ini aanpassen :maxcameraheight ff veranderen naar een hoger getalletje
http://www.moddb.com/game...ax-zoom-for-cc-general-zh
edit: als je er bij kan komen kan je ook eventueel zelf je gamedata.ini aanpassen :maxcameraheight ff veranderen naar een hoger getalletje
[ Voor 31% gewijzigd door superwashandje op 12-03-2012 10:39 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb dit spel gister even gedownload, en ik krijg het niet werkend onder Windows 7 64 bit... 
Elke keer bij het opstarten crasht ie gelijk, en krijg ik een 'serious error' bericht...
Iemand anders zoiets gehad? Red Alert 2 werkt ook al niet meer hier...
Elke keer bij het opstarten crasht ie gelijk, en krijg ik een 'serious error' bericht...
Iemand anders zoiets gehad? Red Alert 2 werkt ook al niet meer hier...
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Nog meer gekken
die dit nog online spelen ? Ik ben afgelopen weekend weer begonnen en man o man nog steeds een heerlijke game!

Ik heb het vorig jaar nog wel eens geprobeerd te spelen maar sinds de gamespy servers down zijn was het me niet gelukt om nog online te spelen (ondanks een paar accounts aangemaakt te hebben voor 3rd-party tooltjes..). Hoe speel jij het online? Heb je iets wat relatief eenvoudig werkt onder W10?
Uit mijn hoofd moet je even ''XWIS'' googelen, via hun kon ik vorig jaar nog online spelenCheezus schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:21:
Ik heb het vorig jaar nog wel eens geprobeerd te spelen maar sinds de gamespy servers down zijn was het me niet gelukt om nog online te spelen (ondanks een paar accounts aangemaakt te hebben voor 3rd-party tooltjes..). Hoe speel jij het online? Heb je iets wat relatief eenvoudig werkt onder W10?
Dit is helaas voor andere c&c games, dit moet wel beperkt werken:
https://cnc-online.net/en/
..Man man man, ik mis generals 2 =) die was erg leuk
[ Voor 13% gewijzigd door Stef87 op 23-01-2017 15:27 ]
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Inderdaad zo geregeld. Wel moet je het eea regelen mbt static ip. Ik ben een half uurtje bezig geweest en kan nu spelen. Spel loopt beter dan vroeger met tot nu toe nog geen hackers en zelden een mismatch.
Wel grappig om dit te spelen in UHD
Generals 2 was echt net gekilled voor de launch. Hoop dat er ooit nog een vervolg gemaakt wordt. Ik mis de good old days!
Komt er ooit nog een nieuwe Command & Conquer?
Hopelijk wel, heb er zo veel plezier van gehad en nog steeds.
Hopelijk wel, heb er zo veel plezier van gehad en nog steeds.
Hier moet echt een vervolg op komen, of een remaster versie ook prima met full support op windows 10
Mmm dit ook eens proberen, hier heeft school vroeger vaak voor moeten wijkenStef87 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:22:
[...]
Uit mijn hoofd moet je even ''XWIS'' googelen, via hun kon ik vorig jaar nog online spelen
Dit is helaas voor andere c&c games, dit moet wel beperkt werken:
https://cnc-online.net/en/
..Man man man, ik mis generals 2 =) die was erg leuk
Stuur mij dan maar een PM, ik heb het laatst 1x koet getest. Werkt goedkidicoke schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:43:
[...]
Mmm dit ook eens proberen, hier heeft school vroeger vaak voor moeten wijken. Misschien keer game maken met wat liefhebbers
(Ra2 en YR)
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Voor iedereen die ZH weer wil gaan spelen is Gentool een must-have: http://www.gentool.net/
Veel features waaronder betere zoom, bugfixes, extra camera controls en nog véééél meer.
Veel features waaronder betere zoom, bugfixes, extra camera controls en nog véééél meer.
Wij willen aankomend weekend tijdens een LAN-party deze game doen zoals wij dat vroeger ook vaak deden. WIj hadden echter toen last van veen Out-of-Sync messages nadat iedereen 2 uur lang heeft liggen turtlen. En niemand heeft die originele game nog, laat staan een dvd-drive in zijn pc. Werkt Command & Conquer™ The Ultimate Collection op Origin wel goed? Is het hele online gebeuren dood gebloed en moet het via LAN?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Yep, Die collection pack in origin werkt prima. Heb zelf dat nog gebruikt om een LAN party.Techno Overlord schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:58:
Wij willen aankomend weekend tijdens een LAN-party deze game doen zoals wij dat vroeger ook vaak deden. WIj hadden echter toen last van veen Out-of-Sync messages nadat iedereen 2 uur lang heeft liggen turtlen. En niemand heeft die originele game nog, laat staan een dvd-drive in zijn pc. Werkt Command & Conquer™ The Ultimate Collection op Origin wel goed? Is het hele online gebeuren dood gebloed en moet het via LAN?
Via een vpn kan je en lan opzetten.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Out of sync is het meest vervelende berichtje wat je kan krijgen als je net lekker aan het turtelen was
.

Maar als je de versie op origin probeert heb je geen last van out of sync?
Klopt. Wij hadden hier voorheen veel last van, ook dat het spel ramvast zat na 10-15 minuten met vijf spelers.kaasaanfiets schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:40:
Maar als je de versie op origin probeert heb je geen last van out of sync?
De versie die nu via origin te downloaden is heeft die bug niet meer. We hebben meerdere games zowaar vloeiend gespeeld. Ook de gentool toegepast voor resulolutie en zoom.
panasonic 5KW L-serie | 300L SWW | 3700+3200 Wp oost-west
Ik zag laatst deze mod voor Red Alert 3 voorbij komen. Ze maken C&C Generals in de Red Alert 3 engine en ziet er verbazend goed uit. Heb de mod zelf geinstalleerd inmiddels en speelt heel goed weg. AI is ook een stuk beter. Uiteraard is het nog een beta dus wat bugs hier en daar maar echt 100% een aanrader:
https://www.moddb.com/mod...onquer-generals-evolution
EDIT
Bedenk me net dat dit een behoorlijke schop voor dit topic is na 5 jaar
https://www.moddb.com/mod...onquer-generals-evolution
EDIT
Bedenk me net dat dit een behoorlijke schop voor dit topic is na 5 jaar
[ Voor 10% gewijzigd door Tripwire999 op 22-07-2022 09:39 ]
Maar daar heb je dus wel de originele Red Alert 3 voor nodig.
Dat is waar, was ik vergeten erbij te zetten. Maargoed die kan je tegenwoordig vrij goedkoop aanschaffen en zeker de moeite waard voor deze mod.ErikvG78 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 18:51:
Maar daar heb je dus wel de originele Red Alert 3 voor nodig.
Speelt er nog iemand zero hour online? Of wellicht een andere game (recentere) die in de buurt komt bij zero hour?Tripwire999 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:04:
[...]
Dat is waar, was ik vergeten erbij te zetten. Maargoed die kan je tegenwoordig vrij goedkoop aanschaffen en zeker de moeite waard voor deze mod.
AMD Ryzen 7700X | Asus Rog Strix B650E-F | NZXT H7 Flow | NZXT Kraken X73 | AMD Radeon XFX 7900XT 310 Merc
Ik speel nog meer dan geregeld ook met mods, kijk eens naar genpatcher werkt uitstekend. Speel zelf ook online via c&c online.ColdBurn89 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:02:
[...]
Speelt er nog iemand zero hour online? Of wellicht een andere game (recentere) die in de buurt komt bij zero hour?
Met welke mods kun je ook online spelen? Grafische verbeteringen mag natuurlijk altijd. Ik ben alleen bang dat als ik mods installeer ik niet meer online tegen andere kan spelen.b100 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 02:28:
[...]
Ik speel nog meer dan geregeld ook met mods, kijk eens naar genpatcher werkt uitstekend. Speel zelf ook online via c&c online.
AMD Ryzen 7700X | Asus Rog Strix B650E-F | NZXT H7 Flow | NZXT Kraken X73 | AMD Radeon XFX 7900XT 310 Merc
Je kunt gewoon genpatcher op jou pc/laptop zetten en dan mods installeren, nooit gezeur gehad met mods en online. Heb zelf code gekocht bij ea en werkt al lang goed dus lijkt me prima.ColdBurn89 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:47:
[...]
Met welke mods kun je ook online spelen? Grafische verbeteringen mag natuurlijk altijd. Ik ben alleen bang dat als ik mods installeer ik niet meer online tegen andere kan spelen.