Telebyte Ervaringen [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen issues mee, maar ik gebruik dan ook mijn eigen SMTP server.
Wel heb ik sinds eind december last van een knipperende lijn.
Die zouden ze gaan na meten, helaas nog niks van vernomen en ik knipper vrolijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Krijg je zo'n leuke brief van Telebyte dat je wanneer de internet verbinding uitvalt je de VPI/VCI waarden aan moet passen in je router. Ja erg leuk natuurlijk, als je maar ook een beetje onbekend bent bij routers heb je werkelijk geen flauw idee hoe je dat moet doen.
Ik weet zeker dat een meegestuurde handleiding heel veel telefoontjes naar de helpdesk kan verhelpen :). Ook heb ik nooit het wachtwoord gehad trouwens van mijn router, had ik nog speciaal voor moeten bellen 1.5 jaar geleden.
Voor de rest ben ik tot nu toe redelijk tevreden over Telebyte, het enige wat mijn maag splist is hun mailserver en de (gecapte) downloadsnelheid van 12mbit. Hun mailserver is trouwens om te huilen, ik krijg 9\10 keer proberen geen contact ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kregen mijn ouders dus ook zo'n 2 weken terug in de bus.
M'n pa belt me helemaal clueless op wat ie dan moet doen en redelijk in paniek omdat ik er niet ben op het moment dat er dus wat gaat veranderen.

Dat er geen beschrijving met screenshots, etc bij zit vind ik ook wel erg suf.
Telebyte levert dat ding met alle settings al voorgeprogrammeerd en elke leek kan wel een stekker in een stopcontact en een 2 tal plugjes aansluiten. En nu verwachten ze dus in ene dat men dat zelf maar gaat regelen. Ik zou geen call center medewerker willen zijn daarzo in die dagen (anders ook niet, maar dat terzijde).

Die 12Mbit is jammer ja, ze geven aan 20Mbit te leveren, maar 'omdat u te ver van de centrale zit, laten we dat op 12Mbit staan'. Waar m'n modem dus ook netjes op trained en ik zit nou niet echt schrikbarend verweg van de centrale, 800meter. Moet dus nog wel meer uit te halen zijn.

Overigens toen ik bij telebyte klant werd hadden ze een hele fijne snelle newsserver waar ik met 12Mbit kon downloaden, nu is dat nog maar 4Mbit... en bij hoog en laag blijven beweren (ook toen ik screenshots had gestuurd) dat ze nooit meer dan 4Mbit hebben geleverd.
Toch jammer...

Van die knipperende lijn overigens niks meer vernomen, hij blijft nu wel up & running trouwens.

Maar ja, ze zijn nu toch onderdeel van TweakDSL ook ofzo? (al lopen daar toch zaken anders denk ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Begrijp het niet helemaal, wordt iedereen nou ergens geupgrade of zo?
Ik heb nog 12/1 voor 29,95 van een tijdje terug, nu heb je voor hetzelfde geld 12-24 en voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen upgrade gehad ofzo. Wel gevraagd om die snelheid, maar die krijg ik dus niet (zie boven).
Voip hoef ik ook niet want ik bel met m'n GSM en aangezien mijn modem in bridge naar mijn cisco pix staat vraag ik me af of dat uberhaupt dan nog wel kan (die bridge modem) met voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan zeker weten meer halen dan 12mbit en toch laten ze me op 12mbit staan ivm klapperen. Daarom wil ik ook van Telebyte af. Ik betaal nu 5 euro meer voor dezelfde snelheid en de enige oplossing die Telebyte je geeft is het opnieuw ondertekenen van een contract. Ja, maar dan zit je er wel weer een jaar aan vast.

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Telebyte. Gelukkig kan ik er in mei vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, er vanaf kost je dan wel weer die 75,- toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Helaas wel, maar dat is het me waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Largo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:23:
Begrijp het niet helemaal, wordt iedereen nou ergens geupgrade of zo?
Ik heb nog 12/1 voor 29,95 van een tijdje terug, nu heb je voor hetzelfde geld 12-24 en voip.
Ze laten je gewoon hangen op die snelheid, scheelt hun weer natuurlijk. Als ik met hun geen contact had opgenomen dan betaalde ik nog steeds 65 euro voor een 8mbit ADSL1 lijntje...
Ik heb er even over gebeld, je kan alléén 'overschakelen' van 12mbit (waar we nu 29,95 voor betalen) naar 24mbit als je al voorbij je jaarcontract zit. Dan moet je dus een nieuw contract tekenen, waar je dus weer een jaar aan vast zit. Goede buisiness toch?

Hoe zit het eigenlijk met dat "Mijn Telebyte" knopje op hun website? Ik kom daar met geen mogelijkheid in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
Dutchy007 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:
[...]

Ze laten je gewoon hangen op die snelheid, scheelt hun weer natuurlijk. Als ik met hun geen contact had opgenomen dan betaalde ik nog steeds 65 euro voor een 8mbit ADSL1 lijntje...
Ik heb er even over gebeld, je kan alléén 'overschakelen' van 12mbit (waar we nu 29,95 voor betalen) naar 24mbit als je al voorbij je jaarcontract zit. Dan moet je dus een nieuw contract tekenen, waar je dus weer een jaar aan vast zit. Goede buisiness toch?

Hoe zit het eigenlijk met dat "Mijn Telebyte" knopje op hun website? Ik kom daar met geen mogelijkheid in!
Op je faktuur staat een TB nummer, dat is je login; het wachtwoord is het zelfde wachtwoord als je voor je email gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Ghandi schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:40:
[...]

Op je faktuur staat een TB nummer, dat is je login; het wachtwoord is het zelfde wachtwoord als je voor je email gebruikt.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factuur? Ik heb nog nooit een factuur gehad, digitaal niet en niet per post.
Ze schrijven het enkel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:11:
Dat nummer staat ook op de 'pas even je VCI settings aan in je router"-brief die je als het goed is hebt gehad recent, maar idd nooit geen factuur gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Dutchy007 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:16:
[...]

Dat nummer staat ook op de 'pas even je VCI settings aan in je router"-brief die je als het goed is hebt gehad recent, maar idd nooit geen factuur gehad :)
Heeft iedereen deze brief gehad dan? Ik nl. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4pp3l
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:20
Niet iedereen heeft de brief gekregen, alleen de mensen die door telebyte van netwerk werden verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:11:
Fakturen gaan per email. Even je email adres laten wijzigen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens kijken waar ze 't dan heensturen, want ik heb al jaren 't zelfde e-mail adres.
m'n voor@achternaam.nl

Trouwens, ze hadden ook wel mogen vermelden dat er een IP adres wijziging aan deze actie van ze vast zat. M'n pa kwam daardoor voor een leuke verassing te staan omdat op z'n werk zijn IP adres vast is gelegd in een webapp/firewall zodat ie van thuis kan werken. Dat ging dus gisteren ook niet meer. Als je zoiets op voorhand wist had ie even netjes z'n ict-ers kunnen informeren, die waren nu niet al te happy met zo'n ad-hoc change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje. Ga ook bij Telebyte weg maar nu is er 75 euro afgeschreven, afsluitkosten?

Kan er iemand mij vertellen waar ik die terug kan vinden? Zou in de algemene voorwaarden staan op hun site maar kan het niet vinden. Vind het maar een vreemde gang van zaken. Alvast bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ja, zijn afsluitkosten. Het mooie vind ik, zodra ik meldde dat ik wegging, ging meteen de 75 euro van me rekening af. Vind ik een beetje asociaal en ze geven je nieteens de kans om daar rekening mee te houden.

Als het goed is kun je dat bedrag terug vinden op je contract. Staat het niet vermeld kunnen ze het ook niet afhouden.

Wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dat mijn internet nog slechter geworden is sinds ik opgezegd heb. Toeval of opzet? :X

[ Voor 38% gewijzigd door AvanCade op 29-03-2008 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. zonder aankondiging. 2 maanden voor het einde van het abonnement al, of ze bang zijn het geld niet te krijgen
Overigs had ik gebeld naar ze voor het papier waar het opstond. Er werd tegen me gezegd dat het niet in het contract staat maar in de algemene voorwaarden op hun site. Niet dus.

Zo net weer gebeld. Ze zouden een kopie van mijn contract thuis sturen. Ben benieuwd of het erin staat.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Dan moeten de voorwaarden veranderd zijn. Daar dien jij toestemming voor te geven. Ze kunnen niet stiekem de voorwaarden veranderen en dan zeggen betaal maar 75 euro.

Maar ja, aan de andere kant, voor 75 euro ben je wel van een slechte provider af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het alleen maar met je eens zijn, maar aan de andere kant als het niet op mijn contract staat haal ik ze terug.

Is toch weer 75 euro. kun je toch weer leuke dingen van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag hebben ze de € 75,- afsluit kosten zelf al terug gestort, omdat het onterecht afgehouden was. Had contract gevraagd maar je snapt al dat ik die niet gehad heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Iemand met meer info over 'Telebyte Totaal'? Ik gok een pakket voor tv + internet + telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan andere klanten van Telebyte.

Wie heeft er nog meer hetzelfde 'probleem' als ik?

Begin 2007 een 12Mbit abo afgesloten á 29,95 p/m.
Als ik nu op hun website kijk, staat ditzelfde abonnement voor 24,95 p/m.
Kortom, een verschil van 5,- per maand. Niet veel, maar op jaarbasis scheelt dit toch.

Uiteraard verhaal gaan halen bij Telebyte en gevraagd waarom ik niet zoals op de site vermeld staat 24,95 voor mijn abonnement betaal, want het lijkt mij dat een prijs wijziging gewoon wordt doorbrekend aan de klant. Dus ik heb verzocht mij een correcte factuur toe te zenden en ik zou ook graag het door mij teveel betaalde abonnementsgeld (sinds de wijziging uiteraard) gecrediteerd zien.

Als antwoord kreeg ik het volgende:
Geachte klant,

onder elke mail stond van u kunt als u wilt overstappen. Als iemand niet reageer kunnen we heleaas niks aan doen. U kunt nu een brief naar ons opsturen dat u wilt overstappen dan zetten we u over.

Met vriendelijke groet
Uw helpdesk
:?

Brief schrijven? Overstappen?
Hallo :?
Telebyte voert een prijs wijziging door, dan hoor ik als klant dat toch vanzelf te merken zonder dat ik hiervoor in de pen moet klimmen.

Dus ik wedrom om meer duidelijkheid gevraagd, wat ik niet echt heb gekregen:
Mijn collega bedoelde: hebben wij u ooit een mail gestuurd met het bericht dat u naar dit abonnement kunt overstappen? Uit uw mail maak ik op dat dit niet het geval is. Wij hebben een tijdje geleden de abonnementen aangepast. Aangezien u een lopend contract heeft hebben wij u hier niet over geïnformeerd. Er staat ook in de algemene voorwaarden dat tussentijdse wijzigingen niet op u van toepassing zijn zolang het contract loopt. Zodra het lopende contract is beëindigd kunt u overstappen naar een andere of goedkopere abonnementsvorm. Op dit moment is dat nog niet mogelijk.
Leuke uitspraak, maar in hun AV vind ik hier niks over terug, dat tussentijdse wijzigingen niet voor bestaande contracten van toepassing zijn. http://www.telebyte.nl/ds...neVoorwaardenTelebyte.pdf
Ook al was dat zo, vraag ik me af of dit waar zou zijn. Want in het omgekeerde geval (een verhoging) zou dit vermoedelijk wel direct worden doorberekend.

Ik heb een contact afgesloten in Februari 2007, dat zou 1 jaar duren, daarna was het contact per maand opzegbaar (contract werd omgezet in onbepaalde tijds vorm). Maar aangezien ik tevreden ben over de geleverde dienst, had ik geen reden om 't na 1 jaar op te zeggen.

Het antwoord van Telebyte op mijn vraag waarom ik niet het nieuwe bedrag doorberekend krijg blijft dan ook:
U wordt niet automatisch over gezet u dien dit schriftelijk in te dienen zo dat wij u abonnement kosten kunnen aanpassen.
Erg vreemde gang van zaken.
Nog meer Tweakers bij Telebyte die dit is opgevallen?

-edit-
Nog een leuke uit de AV:
Artikel 18 Klachten, Geschillen
18.2 In afwijking van het in het vorige lid bepaalde worden
Klachten en Geschillen waarop de klachten- en geschillenregeling van de NILIP (http://www.nlip.nl) van toepassing is, conform (die klachten- en geschillenregeling behandeld.
URL is van een niet bestaande geschillen commissie. Kortom, bestaat niet meer.
Zo'n leuke reclame portal van Blixem Internet waar je op terecht komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ja dat houdt niet op bij die lui.
Ik zat in precies dezelfde situatie, maar voor het overzetten moet je weer 25 euri betalen, en je zit er weer een jaar aan vast..... .

Ik vond de diensten ook prima, light abbo en vrij stabiel voor een ok prijs. Maar die idiote rethoriek en onbeschofte antwoorden (en de taalfouten) werden me echt teveel. Alle vragen en telefoontjes worden op die manier behandeld.
-edit-
Nog een leuke uit de AV:

[...]

URL is van een niet bestaande geschillen commissie. Kortom, bestaat niet meer.
Zo'n leuke reclame portal van Blixem Internet waar je op terecht komt.
De nlip is inderdaad in 2005 opgeheven.

[ Voor 24% gewijzigd door Largo op 26-08-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 5 euro per maand minder te gaan betalen voor het zelfde abonnement... Eerst 25 euro betalen?
You've got to be kidding me... :/

Proef uit jouw antwoord dat je bent overgestapt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:02:
Om 5 euro per maand minder te gaan betalen voor het zelfde abonnement... Eerst 25 euro betalen?
You've got to be kidding me... :/

Proef uit jouw antwoord dat je bent overgestapt?
Telebyte ziet het als een nieuw contract.

Overgestapt naar tele2, 30/35 euro voor 20mb met tv. Dat was precies wat ik zocht. Tv deed het niet meteen, de helpdesk was zeer attent en heeft me na de fix zelfs gebeld of alles weer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Ik zat met hetzelfde probleem. Toen ik de modeminstellingen moest aanpassen naar een ander VLC nummer heb ik contact gehad met Telebyte omdat het nog steeds niet werkte. Toen heb ik er ook maar even tussendoor gegooid: op jullie site staat toch 24mbit? In mijn router staat maar 12mbit! Daarna heeft die medewerker de mijne op 24mbit gezet... helaas haal ik maar 16, maar toch! :)
Maar niet zo netjes idd...

[ Voor 66% gewijzigd door Dutchy007 op 27-08-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn modem geeft zelfs maar 8000 nog wat aan, kans dus dat ik maar op 8Mbit geconfigureerd ben?

Eindelijk wel een eenduidig antwoord gekregen van Telebyte:
Wij verlagen de abonnementsgelden NIET automatisch als deze veranderen.
Andersom, wij verhogen ze ook niet als de abonnementsgelden veranderen.
U tekent een contract voor een jaar, totdat u opzegt of een ander abonnement bij ons aangaat blijven de abonnementsgelden hetzelfde als toen u het contract tekende.

Wat wij nu voor u kunnen doen is het volgende: als u ons een brief stuurt, voorzien van handtekening, met daarin het verzoek uw abonnement om te zetten naar een ander abonnement naar keuze zullen wij dit zo snel mogelijk voor u realiseren.

We kunnen u geen compensatie geven voor de afgelopen maanden, omdat u heeft getekend voor een bedrag van 29,95 per maand.
Dit zal ook zo blijven totdat u zelf aangeeft dit te willen veranderen.

Nogmaals, dit moet dan schriftelijk, voorzien van een handtekening. Mocht u verder nog vragen hebben horen we dit uiteraard graag.
Toch vraag ik me af of dit allemaal wel zo kan.
Maar eens doorsturen aan mensen met meer verstand dan ik heb van dit soort regeltjes enzo. :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik het hetzelfde probleem Derice. Ik vond het ook erg vreemd dat hun de prijzen verlagen zonder dat ik als vaste klant hier iets van merk. Hiervoor had ik kabel-internet van UPC en die deed netjes prijzen en snelheid veranderingen voor de vaste klanten doorvoeren.

Gelukkig is mijn contract bij telebyte verlopen en zit ik (als het goed gaat) per 1 okt bij telfort internet + bellen. De 75 euro afsluitkosten zijn ook geen prettige afsluiting. Helaas staat dit netjes in het bestelformulier vermeld die ik heb getekend, dus valt er weinig tegen te beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:50:
Ik het hetzelfde probleem Derice. Ik vond het ook erg vreemd dat hun de prijzen verlagen zonder dat ik als vaste klant hier iets van merk. Hiervoor had ik kabel-internet van UPC en die deed netjes prijzen en snelheid veranderingen voor de vaste klanten doorvoeren.

Gelukkig is mijn contract bij telebyte verlopen en zit ik (als het goed gaat) per 1 okt bij telfort internet + bellen. De 75 euro afsluitkosten zijn ook geen prettige afsluiting. Helaas staat dit netjes in het bestelformulier vermeld die ik heb getekend, dus valt er weinig tegen te beginnen denk ik.
Heb jij dat bestelformulier nog? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit getekend heb met 75 euro afsluitkosten. Ik heb telebyte gevraagd een kopie te sturen zodat ik het door mij ingezonden formulier kan nakijken, maar om een of andere reden is die brief al 10 dagen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Uff, om 21:20 knalde bij mij de verbinding eruit. Hij kan de DHCP server niet vinden. Iemand anders dit probleem ook? (Natuurlijk valt internet altijd na de helpdeskuren uit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27

pistole

Frutter

Dutchy007 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:06:
Uff, om 21:20 knalde bij mij de verbinding eruit. Hij kan de DHCP server niet vinden. Iemand anders dit probleem ook? (Natuurlijk valt internet altijd na de helpdeskuren uit :))
Er is een stroomstoring bij een AMS-IX locatie; wellicht dat Telebyte daar ook last van heeft :)

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, kreeg net deze mail van ze:
-------- Original Message --------
Subject: Storing 27 oktober 2008
Date: Tue, 28 Oct 2008 15:01:03 +0100
From: Telebyte <info@telebyte.nl>
To: <>

Geachte klant,

Gisteravond om 21:07 is het NIKHEF datacentrum in Amsterdam getroffen door een
ernstige stroomstoring. Door deze storing zijn een aantal services onderbroken
of verminderd bereikbaar geweest. De volgende services zijn hierbij getroffen:
* Een deel van het Nederlandse internet verkeer: mogelijk onbereikbaar of
opgetreden vertraging. Telebyte heeft indirect interconnectie met zowel
AMS-IX
als NLIX op NIKHEF. De AMS-IX connectie naar het SARA datacentrum heeft een
deel van het verkeer opgevangen.
* Tiscali ADSL: Telebyte interconnecteert op NIKHEF met Tiscali. De apparatuur
van Tiscali was down, waardoor het uitwisselen van verkeer onmogelijk was
geworden. Dit probleem was om 23:31 opgelost.

Tussen 23:20 en 1:00 vandaag kon het nog voorkomen het Nederlandse internet
verkeer onderhevig was aan haperingen en/of vertragingen. Dit was te wijten
aan een connectie tussen Telebyte en de AMS-IX, welke door de stroomstoring
stuk was gegaan. Rond 1:00 vandaag was dit probleem opgelost.

Onze excuses voor het eventueel geleden ongemak.

Met vriendelijke groet,
Telebyte
--
Zelf niks van gemerkt, maar toch wel oke dat ze dit melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:03:
Klopt, kreeg net deze mail van ze:

[...]

Zelf niks van gemerkt, maar toch wel oke dat ze dit melden!
Hmm, ik heb helemaal geen e-mail gehad :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen ze je (niet) telebyte adres dan wel?
Heb namelijk ook gehad dat ik maanden lang geen facturen kreeg (wel afschrijvingen). Bleek dat ze m'n e-mail adres niet in hun systeem hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:13:
Kennen ze je (niet) telebyte adres dan wel?
Heb namelijk ook gehad dat ik maanden lang geen facturen kreeg (wel afschrijvingen). Bleek dat ze m'n e-mail adres niet in hun systeem hadden staan.
Nee, die krijg ik ook niet :) Ik ga er wel even een e-mailtje aan wagen. Bedankt i.i.g. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17
Nou, het einde van Telebyte is dus echt in zicht.
na de melding op de frontpage afgelopen week vandaag een brief gekregen van onze vrienden.

Het komt erop neer dat alles van telebyte dus overgenomen gaat worden door een andere partij.
Welke dat zou zijn staat er echter niet in vermeld.

Ik ben ontzettend benieuwd wat er gaat gebeuren met o.a. mijn e-mail adressen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Het is in ieder geval een totaal niets zeggende brief worden. Communicatie is nog steeds een zwak punt van Telebyte...

Ik hoop maar dat ze hier opschieten met de glasvezel, de overkant van de straat is al gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:38

IEF

Why so serious?

MED-iC- schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:53:
Nou, het einde van Telebyte is dus echt in zicht.
na de melding op de frontpage afgelopen week vandaag een brief gekregen van onze vrienden.

Het komt erop neer dat alles van telebyte dus overgenomen gaat worden door een andere partij.
Welke dat zou zijn staat er echter niet in vermeld.

Ik ben ontzettend benieuwd wat er gaat gebeuren met o.a. mijn e-mail adressen e.d.
[Telebyte] Diensten onbereikbaar (Helpdesk / Usenet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
En de verbinding is dood sinds middernacht op de 1e van de nieuwe maand.

Dat gaat goed. Kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:18
arnoud_h schreef op zondag 01 februari 2009 @ 09:27:
En de verbinding is dood sinds middernacht op de 1e van de nieuwe maand.

Dat gaat goed. Kuch.
Ditto, ook bij mijn ouders. Wel 'toevallig' op de eerste van de maand inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 08:20
Ja,Telebyte is afgesloten van Cambrium,die leveren geen internetdiensten meer aan Telebyte sinds 1 febr. 2009.Dus je bent vanaf 0.00 internetloos.dat betekent dat je voorlopig via de buren kan gaan internetten en waarschijnlijk een andere provider kan gaan zoeken
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste