1) Lees de DOC FAQ
2) Lees de startpost van dit topic
- Daar staan vaak de tips/hints/guides overzichtelijk achter elkaar.
3) zoek voor verdere info @ google
4) Een 9800se gebruikt idd 4 pipelines, sommige videokaarten met deze chip hebben er echter 8 "aanwezig" (weet 't verder ook niet? zit op de chip geloof ik, boeit verder niet echt) waarvan er maar 4 enabled zijn; de gedisablede (is dat 'n Nederlands woord?

) zou je idd met een mod kunnen enablen geloof ik. Weet het niet zeker, meer info hierover in
Het 9800se mod-topic
5) All-in-wonder (aka "AIW") is ati's benaming voor een 'ingebouwde tv-kaart'. Hiermee kan je dus 'n coax tv-kabel op aansluiten waarmee je kan zappen op je pc, zogezegd. Heeft voordelen (1 kaart voor video en tv) en nadelen (als je je videokaart wil vervangen ben je ook meteen je tv-kaart kwijt)
6) Een 9800le is er naar mijn weten niet. Wel een nVidia Geforce 6800le die eventueel naar een 6800 (zonder -le) of zelfs 6800gt te klokken was, maar dat is ook een
ander topic
7) Voor 170 euro (of misschien net iets meer) kan je geloof ik tegenwoordig ook een nVidia Geforce 6600GT kopen of iets gelijkwaardigs van Ati. Deze kaarten zijn zogezegd nieuwer en 'k geloof op een paar punten ook wat sneller.
Just my € 0,02
P.S. Je mag deze puntjes ook in een andere volgorde lezen 
P.P.S. Groeten is over het algemeen niet nodig hier @ GoT
[
Voor 5% gewijzigd door
Thorin op 14-06-2005 23:26
]