bedankt voor de reacties!
Ziet ernaar uit dat ik nog maar een keer ga flashen

... weet niet of ik daar blij mee ben
Ik wil nu het bios proberen van gecube aangezien je daar de overdrive functie hebt en deze ook de temp sensor ziet als ik me niet vergis, het huidige bios ziet deze nl niet (of heb ik hem dan niet?).
Heb gelezen dat het geen kwaad kan om de bios van een andere fabrikant te pakken zolang het geheugen hetzelfde is (?).
Met rabit heb ik de clocks van het gecube bios aangepast naar 412 /730 , standaard xt settings dus aangezien dat goed gaat.
Ik kreeg trouwens de eerste keer p/n mismatch error bij winflash daarna force aangevinkt.
De drivers die ik gebruik is de laatste versie van de omega catalyst (7.1). Bij het installeren hierbij krijg je de optie van soft mod 9800se>pro of zoiets. Dacht te hebben gelezen dat je die bij pro>xt ook kon gebruiken maar weet het niet meer zeker

>> gevonden
Het enige probleem wat er dus is, is de ghosting. Dit kan opgelost worden door de Omega drivers te installeren, en tijdens de setup de optie "9800 SE --> 9800 pro mod" aan te vinken. En inderdaad, er is geen ghosting. Dit was jullie voor zo ver denk ik wel bekend.
(
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20589635)
alleen voor r350 cores dus.
Wat betreft de artifacts; Ik kreeg deze al bij stock koeling en default clocks met de vf900cu waren deze dus verleden tijd. Hoe lang moet je trouwens artifact free zijn bij een bepaalde clocking? heb een uur maar ook 10 min gehoord. Langer is natuurlijk beter maar maakt dit echt veel uit?
Nadat ik gezien had dat het geen verschil uitmaakte heb ik dus ook het agp voltage weer terug gezet

. Voor de vcore moet je zeker in het bios van de kaart zitten.. zal wel even gaan zoeken van hoe en wat, maar dat komt later wel