Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Waypoint schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:04:
[...]
Ik heb hem op 75 hz staan. Hoger is toch altijd beter en deze kan volgens mij 75 aan. Dus waarom op 60 zetten :D ? Of doen meer mensen dit?
Een tft heeft (ergens opgevangen) naast een native resolution ook een soort "native refresh rate" waar hij het beste op werkt. Als je deze dan verkeerd zet, dan ziet het beeld niet uit. Bij een crt is het zeker waar dat hoger gelijk is aan beter, maar bij tft maakt het zo niet uit...
<disclaimer>Heb zelf (nog) geen tft dus ik kan dit niet bevestigen</disclaimer>

[ Voor 4% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 21-03-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tft refresh rate is heel anders dan crt refresh rate. bij tft kan je hem beste op aanbevolen refresh(60) zetten dan zijn de overgangen het beste. en kwa knipperen maakt het niet uit. bij tft blijft alles zoiezo aanstaan tot het veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heleboel elektronica bij de ALDI vanaf disdag 29 maart 2004!!! Naast deze computer ook TFT's, digitale camera, telefoon, randapperatuur enz enz enz. Echt heel veel spul. LET WEL GOED OP DE REGIOS: Kijk voor alles op www.lidl.nl

Targa PC 3400
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2, Regio 3

de multifunctionele PC! Ultra AN 64 3400+
processor van de komende generatie
AMD® Athlon™ 64 3400+ met Hyper-Transport en QuantiSpeed, sockel 939, EKL super Silent-Cooler
NVidia® nForce™4 Chiprecord
DVB-T: digitaal TV-kijken in de toekomst met meer programma’s en betere beeld- en geluidskwaliteit
grafische kaart met 128 MB
GeForce™ 6645 Targa® Highspeed Edition met Silent-Pipe, 128 MB, Microsoft® DirectX® 9.0, Double Monitoring, PCI Express, Analog OUT en DVI-I OUT
werkgeheugen 1024 MB
DDR400 RAM (2 x 512 DUAL MEMORY)
Serial ATA
300 GB Maxtor® harde schijf met 7200 t/min, 16 MB Cache, SATA aansluiting met gigantische geheugencapaciteit voor al uw gegevens en bliksemsnelle toegang tot SATA
16x DVD Multinorm brander, schrijft tot 8,5 GB op één DVD
High-End uitrusting
9-in-1 geheugenkaartenlezer leest en schrijft gegevens van 14 verschillende mediatypes
internettelefonie: wereldwijd goedkoop telefoneren incl. webcam en stereo-koptelefoon met microfoon
aansluitingen: 8x USB 2.0 + 3x Firewire
gigantisch software-pakket
3 jaar garantie incl. service aan huis en hotline

Meer informatie
1039,- *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

bij de lidl:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_2849/$file/05_2849_b.jpg
17"en 19” SXGA LCD Monitor
vanaf 29-03
en nog veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weet iemand iets meer over over de 70 cm. TV van de Lidl??

28” Stereo kleurentelevisie
  • 70 cm.
  • 50 Hz.
  • Black Matrix beeldbuis
  • 100 Voorkeurkanalen met Auto Program System
  • 2 x 10 Watt RMS luidsprekers
  • 5-Bands equalizer (4 voorgeprogrammeerd)
  • Teletekst en fasttekst
  • Kinderbeveiliging
  • 2 Scartaansluitmogelijkheden
  • 4:3/16:9 Omschakeling
  • Afstandsbediening
  • Afm: ca. 73 x 45 x 55 cm.
  • Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage
€ 199,-

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/ES.04_3400/$file/04_3400_b.jpg

Is dit wat ?

Wie kent zo'n toestel ?

[ Voor 132% gewijzigd door boomsma op 21-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:21:
Een heleboel elektronica bij de ALDI vanaf disdag 29 maart 2004!!! Naast deze computer ook TFT's, digitale camera, telefoon, randapperatuur enz enz enz. Echt heel veel spul. LET WEL GOED OP DE REGIOS: Kijk voor alles op www.lidl.nl

Targa PC 3400
Verander Aldi even in Lidl, 2004 in 2005 (thanks easydisk..) en PC's horen in :
Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2
;)

[ Voor 9% gewijzigd door Henk007 op 21-03-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:21:
[b]Een heleboel elektronica bij de ALDI vanaf disdag 29 maart 2004!!!
na bijna een jaar verder te zijn verwacht ik dat 't wel uitverkocht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel in overweging nemen dat de klantvriendelijkheid van Lidl een stuk minder is dan van Aldi, als je afgaat op dit artikel:

http://www.computerconsum...l&Submit=zoek&redartID=41

Binnen 30 dagen zonder gezeur je geld terug is er denk ik niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Hmmm, wel weer twijfelachtige specs bij die Lidl pc.
Athlon3400 op een 939 mobo?? De 3400 is er alleen in 754 variant.
Nvidia 6645 ?? passief gekoeld, kan dus geen snelle variant zijn, wel pci-express wat wijst op een S939 mobo.

Gaaf: met internet telefonie, zo'n pc wil ik ook !! :+

Wazig verhaal wederom met veel overbodige blaat terminologie...
Ze leren het ook nooit (geldt ook voor alle mensen die daar gevoelig voor zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door smallblock op 21-03-2005 18:33 ]

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 3400+ is een afgekeurde 3500+ speciaal opgekocht door target, en die 6645 zal wel gewoon een aangepaste versie zijn.
problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldi schermpje gaat morgen retour Aldi. Helpdesk bellen heeft geen zin want nadat je 7 minuten aan de lijn hebt gehangen à 15 cent per minuut kunnen ze je niet verder helpen. Tenzij je nog even 25 minuten in de wacht gezet wil worden om te worden doorverbonden. Wat het was "nogal druk". TFT's moeten altijd worden opgestuurd naar Medion. En daarna moet je maar afwachten.

Wat een prutserservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:26:
Ik zou wel in overweging nemen dat de klantvriendelijkheid van Lidl een stuk minder is dan van Aldi, als je afgaat op dit artikel:
Waar staat dat dan? :)
*Service van Lidl =gelijk aan Aldi
Hoezo niet? :/
Waar baseer je dit op? :/
Niet zo maar dingen gaan roepen zonder te onderbouwen please.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Wat een prutserservice.
Wat verwacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
goede service ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:26:

Dat artikel wat je te voorschijn haalt komt wel uit de oude doos zeg. Bijna 2 jaar oud. Ik denk dat alle "kruideniers" zo langzamerhand wat meer ervaring hebben opgedaan in het verkopen van computers en ander electronisch spul.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:41:
bij de lidl:

[afbeelding]
17"en 19” SXGA LCD Monitor
vanaf 29-03
en nog veel meer
offtopic:

hey medeclublid! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haranaka schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:38:
[...]

Dat artikel wat je te voorschijn haalt komt wel uit de oude doos zeg. Bijna 2 jaar oud. Ik denk dat alle "kruideniers" zo langzamerhand wat meer ervaring hebben opgedaan in het verkopen van computers en ander electronisch spul.
Dat kun je wel denken, maar dat is dus niet zo volgens

http://www.computerconsum...?search=lidl&redartID=189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
In je eerdere post had je het er over dat je geen vertrouwen hebt in de "30 dagen geld terug" die de lidl en aldi geven op de aanschaf. Dit verhaal valt daar dus niet onder.
Natuurlijk blijft het een beetje een rare constructie dat je voor technische vragen verwezen wordt naar een andere partij. Maar wat wil je dan? Advies van een adli kassiere? Maar als je liever niet in zee gaat met dit soort kruideniers begrijp ik dat best

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Ik heb net het halve topic eens bekeken en wat naar de pics gekeken. De nieuwe ALDI TFT ziet er zeker niet slecht uit en ik ben van plan hem te gaan halen morgenvroeg.
Heeft iemand er slechte ervaringen mee ?
Kan ik beter ineens de 19" kopen? Ik heb nu een 17" Fujitsu Siemens en dacht aan een dual 17" display, maar 19" is wel *kwijl* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Volgens mij zijn die TFT's allang uitverkocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 15:31
Maar in België niet, daar komen ze morgenvroeg uit :) En ik zal bij de eersten klaarstaan om er 1'tje te nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of die 17" versie ook DVI heeft ? in het infoblaadje van Aldi en op de website staat dit er niet echt bij , enkel bij de 19" versie staat het erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

In alkmaar verkopen/verkochten ze TV 'kaart' apperaatjes.. heeft iemand hier een plaatje/typenummer van?

want op www.lidl.nl kan ik er niets over vinden!

__ oops.. was lidl!

[ Voor 12% gewijzigd door Mir op 22-03-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Hehehe, kep gelijk een bestelling geplaatst bij Mycom. Al is het alleen maar om ze grijze haren te bezorgen nadat ze me de vorige keer genaait hadden ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DropDeadGorgeous schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:09:
Hehehe, kep gelijk een bestelling geplaatst bij Mycom. Al is het alleen maar om ze grijze haren te bezorgen nadat ze me de vorige keer genaait hadden ;)
hier nog eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Zoals ze zelf al aangeven 8)7 :
Prachtig design, nog mooiere prijs
Edit:Mocht je nu bestellen, moeten ze dan leveren?

[ Voor 13% gewijzigd door BoB_HenK op 22-03-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vast niet... Maargoed... Om ze een beetje te zieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:25

Neo

Ik ben wel benieuwd of ze moeten leveren, volgens mij toch wel. Ik kan het niet zo snel in de algemene voorwaarden vinden. Maar als ik nu dat scherm zou bestellen en ze verhogen de prijs weer zit ik er dan aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

AMD user schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:38:
Ik ben wel benieuwd of ze moeten leveren, volgens mij toch wel. Ik kan het niet zo snel in de algemene voorwaarden vinden. Maar als ik nu dat scherm zou bestellen en ze verhogen de prijs weer zit ik er dan aan vast?
In reclamefolder staat er altijd in kleine lettertjes 'behoudens tikfouten'. Ik denk dat hun website ook wel onder zo'n voorwaarden zal vallen... maar je kan altijd proberen :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Van de site van MyCom:
Artikel 2. Aanbod en bestelling
2.1
Alle offertes van MyCom, in welke vorm ook, zijn steeds vrijblijvend, onverbindend en zolang de voorraad strekt, tenzij anders is overeengekomen.
2.2
Alle afbeeldingen, tekeningen en gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, gegevens met betrekking tot de toepasbaarheid van de apparatuur voor nieuwe technologieën, in prijslijsten, folders en brochures worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Geringe afwijkingen in de door MyCom verstrekte gegevens zijn toelaatbaar voorzover zij niet uitmonden in een door MyCom te verrichten wezenlijk andere prestatie. MyCom behoudt zich echter uitdrukkelijk het recht voor, met inachtneming van het bovenstaande veranderingen en verbeteringen ten opzichte van de verstrekte gegevens, die dienstig zijn aan de technische vooruitgang aan te brengen. De klant kan hier echter geen rechten aan ontlenen.
Grote kans, dat je uiteindelijk toch de 'correcte' prijs moet betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dmitri op 22-03-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Zal ik die 0 euro TFT onder rembours bestellen of vooraf betalen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Laatst online: 22:25

Neo

Dan neem ik het risico maar niet, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
AMD user schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:38:
Ze moeten het niet eens leveren, want de wet gaat ervan uit dat de koper naar alle billijkheid handeld. Dat wil dus zeggen dat een prijs van nul euro voor een tft-scherm niet kan. Jij hebt dus geen ppot om op te staan dat ze MyCom dat scherm dan ook gaat leveren voor nul euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Robin Vreuls schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:58:
[...]

Ze moeten het niet eens leveren, want de wet gaat ervan uit dat de koper naar alle billijkheid handeld. Dat wil dus zeggen dat een prijs van nul euro voor een tft-scherm niet kan. Jij hebt dus geen ppot om op te staan dat ze MyCom dat scherm dan ook gaat leveren voor nul euro.
Dat klopt... Maar dat werkt twee kanten op... Ze kunnen je ook niet dwingen ineens het product af te nemen tegen bijvoorbeeld 200 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat klopt... Maar dat werkt twee kanten op... Ze kunnen je ook niet dwingen ineens het product af te nemen tegen bijvoorbeeld 200 euro...
Je hoeft het dan natuurlijk ook niet meer af te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Ze moeten het leveren, tenzij het over extreme vergissingen gaat. Wat hier wel het geval is lijkt me. ;)

Overigens, dit geldt enkel als er nergens staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor tikfouten ed

offtopic:
@hieronder

Waarom zo'n ophef als je er eigenlijk toch het fijne niet van weet? Ik bedoel, op school krijg ik recht en heb dit in het eerste trimester gezien. Ik weet dus wel waarover ik praat, net zoals Haranaka.

[ Voor 38% gewijzigd door Frigolamptje op 22-03-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

En ook al staat er niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor typfouten, ze hoeven niks. Jij hebt geen contract, je hebt niks betaald, er is geen overeenkomst!

Dit soort foutjes zijn allemaal leuk en aardig, maar je schiet er niks mee op. Het beste wat je kan doen is de fout melden en als je geluk hebt krijg je een paar tientjes korting op je tft.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
Heb ooit eens een intorductie cursus recht gevolgt en natuurlijk hoeft mycom het neit te leveren. Ook al staat niet in de algemene voorwaarden "behouden voor typfouten". Iedere boeren lul kan op zijn klompen aanvoelen dat dit niet de bedoeling was van mycom. Daar integen zijn ze (eerder) wel verplicht te leveren als ze een klein foutje hebben gemaakt, bv normaal kost dat ding 150 euro en nu vragen ze er 145 voor. Dan maak je wel een grote kans.

In tegenstelling tot wat Jimbolino hierboven schets, er is wel degelijk sprake van een koop overeenkomst als je iets besteld via internet. Daar is geen contract voor nodig. Er moet sprake zijn van een wilsverklaring, en die geef je aan door te klikken met je muis op de site van mycom en iets te bestellen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Maar, die klik van een muis kan wel een vergissing zijn en heb je, net als bij aankoop aan de deur, het recht tot ontbinding van de aankoop binnen 7 dagen. Zogenaamde "afblaas periode", staat bij wet zodat spontaan gedane aankopen aan de deur toch ongedaan kunnen worden. Dit geldt ook voor een electronische wilsverklaring. . .voor zover ik weet 8)7
Verder heb je idd gelijk Haranaka. ;)

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
shootguy2 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:02:
Maar, die klik van een muis kan wel een vergissing zijn en heb je, net als bij aankoop aan de deur, het recht tot ontbinding van de aankoop binnen 7 dagen. Zogenaamde "afblaas periode", staat bij wet zodat spontaan gedane aankopen aan de deur toch ongedaan kunnen worden. Dit geldt ook voor een electronische wilsverklaring. . .voor zover ik weet 8)7
Verder heb je idd gelijk Haranaka. ;)
Ik zat er nog over te denken om ook die 7 dagen termijn te noemen maar ik dacht dat gaat wel erg offtopic worden op die/deze manier.

Kom op mensen, genoeg gezeur, laten we het hebben over die TFTtjes van de lidl.

Ik zit eraan te denken om die 19" te halen, maar in welk opzicht zijn er verschillen met die van de aldi van vorige week?
+ punten lidl: VESA mountable
- punten lidle: geen DVI, 16 ms reactie tijd (ipv 8 ms), contrast 500:1 (ipv 700:1), helderheid 250cd/m2 (ipv 300cd/m2), kijkhoek 140/130 (ipv 150/135)

Als je het zo tegen elkaar zet lijkt de aldi mij eigelijk een betere keus...

En hoe zit het met garantie van de lidl? Ook 3 jaar net als bij de aldi? Die 30 dagen geld terug is wel hetzelfde, volgens hun website, heeft iemand hier ervaringen mee?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47
Ik heb er ook maar even een paar besteld. Wel onder rembours zodat als ze de volledige prijs rekenen, ik ze gewoon kan weigeren. Ben erg benieuwd welke reactie ik krijg. :P Overigens verwacht ik niet dat er morgen een postbode voor de deur staat. Ik denk niet dat ze zo dom zijn...

edit: Beide orders gecancelled. :| Wel een beetje flauw van ze om niet eens een emailtje te sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door Munchkin op 22-03-2005 15:13 . Reden: jammer maar helaas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

Niemand die weet waar ik het over heb mbt de TV kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:48:
Weet er iemand of die 17" versie ook DVI heeft ? in het infoblaadje van Aldi en op de website staat dit er niet echt bij , enkel bij de 19" versie staat het erbij.
Niemand hier een antwoord op ? Lijkt me raar dat 17" geen DVI zou hebben ,maar staat nergens echt duidelijk bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:16:
Niemand hier een antwoord op ? Lijkt me raar dat 17" geen DVI zou hebben ,maar staat nergens echt duidelijk bij.
Geen DVI op de 17"

wolkje in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 16:45

TMC

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Waarom is dat raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:06
551188 22-03-2005 € 9,00 Rembours Order geannuleerd door MyCom
:) Dit was wel te verwachten, monitor is ook weg van de site.

[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 22-03-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de LCD tv's van mycom????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mir schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:46:
Niemand die weet waar ik het over heb mbt de TV kaart?
nee is een oude aanbieding, die toen niet verkocht is. ik vond dat hij er wel goed uit zag, maar ik heb al een tv kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:19:
Iemand ervaring met de LCD tv's van mycom????
32" voor 1.199 is een goeie prijs/product verhouding. nog even wat specs:

Merk MyCom
Type DLT3200
Schermgrootte 32 inch
Contrast 500:1
Helderheid 500 cd/m2
Inkijkhoek horizontaal 176 graden
Inkijkhoek verticaal 176 graden
Resolutie 1366 x 768
Kleur Zilver
Speakers Ja
DVI Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de specs heb ik gezien, en die spreken me wel aan.. maar specs zeggen oook niet alles.

Is hij kwa beeldscherpte goed of is er veel fletse beelden of ruis te bekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

ok, stomme fout..
ik had het over de Lidl!

dus weet iemand iets over de aanbieding van de lidl ivm nieuwe vesteging--> Tv kaart (Of eigenlijk zelfs een apart kastje!)??

op hun website niets te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Mir schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
ok, stomme fout..
ik had het over de Lidl!

dus weet iemand iets over de aanbieding van de lidl ivm nieuwe vesteging--> Tv kaart (Of eigenlijk zelfs een apart kastje!)??

op hun website niets te vinden!
apart kastje? een USB tv-box??

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

Jep! :)

USB 2 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lidl.nl/nl/ind...050329.p.Interne_harddisk

iemand enig idee van welke fabrikant deze werkelijk is?
targa lijkt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:42:
http://www.lidl.nl/nl/ind...050329.p.Interne_harddisk

iemand enig idee van welke fabrikant deze werkelijk is?
targa lijkt me niet
hij is van maxtor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug was het nog zo dat alle externe tv kaarten alleen met mono geluid werkten dus let daar ff goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

hmm, ja idd..
hij was van 80 naar 50 euro afgeprijst (ivm opening nieuw filiaal)..

heb van de moeder van m'n vriendin het volgende type gekregen: TV PVR Unvirerseel..
kan ik niet echt veel mee, want ik kom van alles tegen van hauppauge (oid) maar niet een externe die er paars uitziet..

someone: help me! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Mir schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:16:
hmm, ja idd..
hij was van 80 naar 50 euro afgeprijst (ivm opening nieuw filiaal)..

heb van de moeder van m'n vriendin het volgende type gekregen: TV PVR Unvirerseel..
kan ik niet echt veel mee, want ik kom van alles tegen van hauppauge (oid) maar niet een externe die er paars uitziet..

someone: help me! :D
Er zit iig een Philips chip op. De software die er bij zit is matig(download dus de nieuwste van de website). Verder is het ding behoorlijk traag en neemt twee USB poorten in beslag.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

Kan je mij het type nummer precies geven?
of een linkje ofzo?

Zodat ik alvast wat reviews oid kan zoeken!

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een goeie camera?? bij de LIDL (klik voor foto)

Megapixel Digitale camera
Robuuste aluminium behuizing
Zeer compact: 94 x 63 x 35 mm.
Beeldsensor
6.36 Megapixel CCD Sensor 1/1.8" (Sharp)
Max. resolutie: 2.816 x 2.112 pixels
3-Voudige optische zoom, 4.4-voudige digitale zoom
Macromodus 0,09 m (W), 0,3 m (T)
Automatische of handmatige belichting
Sluitertijd: 8–1/1500 sec.
Flits met rode-ogen reductie
Zelfontspanner
Videofunctie met geluidopname
Resolutie: 320 x 240 pixels
Ingebouwde microfoon
Werkt op één Li-ion accu (twee meegeleverd!)
Inclusief opbergtas, draagriem USB-kabel, TV kabel en 128 MB SD

Ik heb nu een Trust, en de batterij is binnen 20 minuten leeg. (HEMA oplaadbaar 2300 MaH Camerabatterijen). Hij soms laad hij mijn SD memmorycard ook helemaal niet, en kan ik 45 foto's in 800X600 resolutie maken :S

Is dit een goeie keus? ik vind hem niet echt goedkoop! Iemand ervaring met dit merk? Zijn er veel betere camera's met hetzelfde voor goedkoper?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat er voor dat geld betere camera's te vinden zijn... staar je niet blind op het aantal megapixels en ga voor een merk-camera... Vind zelf de finepix500 een leuk apparaat, voor ongeveer hetzelfde bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Mir schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:39:
Kan je mij het type nummer precies geven?
of een linkje ofzo?

Zodat ik alvast wat reviews oid kan zoeken!

tnx :)
http://www.anubisline.com...ec.asp?id=50670&catid=002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

Dat is hem ja! Bedankt :)

*Waarom vind jij die wel en ik niet :/ ?? :) *

en wat bedoel je met traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Mir schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:09:
Dat is hem ja! Bedankt :)

*Waarom vind jij die wel en ik niet :/ ?? :) *

en wat bedoel je met traag?
Bij die goedkope setjes duurt het ca. 1 sec. dat je overschakelt naar een ander kanaal.
Gebruik je m voor PC of notebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online

Mir

PC :)

standalone op een kamer waar no way een TV past ;) (het aquarium heeft gewonnen in de strijd om het laatste plekje ;) )

maar ach, dat vind ik niet zo heel erg hoor... (het is een cadeau voor m'n vriendin, gekocht door d'r ouders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Mir schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:59:
PC :)

standalone op een kamer waar no way een TV past ;) (het aquarium heeft gewonnen in de strijd om het laatste plekje ;) )

maar ach, dat vind ik niet zo heel erg hoor... (het is een cadeau voor m'n vriendin, gekocht door d'r ouders)
Dan raad ik je aan om een PCI kaart aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Laatst online: 13-07-2022
Ga er maar vanuit dat het niks is. Als je even de search gebruikt en kijkt wat de ervaringen hier zijn met camera's van Aldi/Lidl/Enz. dan kom je er achter dat je het beter niet kunt kopen. Net zoals een camera van Trust, dat is ook weggegooid geld.

Hoewel camera's in dit topic eigenlijk niet horen, geef ik je een aanzetje: kijk eens in de pricewatch wat er zoal aan cameraspul is van _echte_ fotocameramerken. En snuffel eens rond op het fotografie-gedeelte van GoT, te beginnen bij deze sticky

Overigens, om een voorbeeld te geven van een betere camera voor minder geld, wat vind je hier van?

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.nl/Images/16_155575.gif

De goedkoopste Nederlandse shop in de pricewatch heeft hem voor €175,- :)

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 00:41
Truus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:50:
[...]

Ga er maar vanuit dat het niks is. Als je even de search gebruikt en kijkt wat de ervaringen hier zijn met camera's van Aldi/Lidl/Enz. dan kom je er achter dat je het beter niet kunt kopen. Net zoals een camera van Trust, dat is ook weggegooid geld.

Hoewel camera's in dit topic eigenlijk niet horen, geef ik je een aanzetje: kijk eens in de pricewatch wat er zoal aan cameraspul is van _echte_ fotocameramerken. En snuffel eens rond op het fotografie-gedeelte van GoT, te beginnen bij deze sticky

Overigens, om een voorbeeld te geven van een betere camera voor minder geld, wat vind je hier van?

[afbeelding]

De goedkoopste Nederlandse shop in de pricewatch heeft hem voor €175,- :)
Goeie tip!

Inderdaad staar je niet blind op de megapixels van C merken.

Aan een echte Canon of Nikon etc. heb je veel meer ook al heb je minder megapixels. Denk daarbij met name aan de kwaliteit van de lens en de afwerking.

[ Voor 4% gewijzigd door Mediacj op 24-03-2005 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Heb vanochtend die tv gekocht bij de Lidl. Het merk is Welcher. Zegt me verder niets. Heb em nog niet aangesloten. Zal vanavond wel m'n bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week ik de Lidl in België:

http://www.lidl.be/be/ind...rga_DVD-recorder_DR-5100X

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_3890/$file/05_3890_b.jpg

Targa DVD-recorder DR-5100X
DVD-recorder van de 2de generatie met progressive scan en DivX!
opname op DVD-/+R of DVD-/+RW-dual media
opname in VHS-kwaliteit van 2 tot 3 uren
opnamemechanisme via VPS, Show View of via manuele input, verschillende tijdstippen via OSD programmeerbaar
speelt alle formaten zoals DivX, MPEG4, XviD, JPEG, Kodak-Picture CD, MP3, Windows Media enz.
weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD-/+R(W)
geïntegreerde 5.1 Dolby-Digital-Sound-decoder met Virtual Surround Sound voor optimaal geluid
ondersteunt Dolby Digital, DTS en Dolby Prologic
met DV-IN-aansluiting voor de videocamera om kwaliteitsverlies van uw films te voorkomen
optische en coaxiale digitale uitgang
intuitief en grafisch beeldscherm-menu voor een eenvoudige bediening
snel-opname met 1 druk op de knop (One Touch Recording)
incl. afstandsbediening
aansluitingen vooraan: DV-IN (IEEE1394), AV-IN, S-video-IN, audio-IN
aansluitingen achteraan: S-video-OUT, S-video-IN, video-OUT, antenne-IN en -OUT, 2x scart, YUV (element), audio-digital-OUT (optisch en coaxiaal), 5.1 decoder
met netschakelaar – het toestel kan volledig uitgeschakeld worden
afmetingen: ca. 43 x 34 x 6 cm
incl. 4 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie
per stuk 279 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van de nieuwe LIDL laptop?
http://www.lidl.nl/nl/ind...o.oow.20050331.p.Notebook

Is dit wat?
Targa
Mobile Athlon 64 3000+
80GB
512MB
DVD+/-RW 8x
15.4"
Ati Radeon X700, 64MB

en verder:
TV-tuner, Modem/Netwerk, WLAN, Bluetooth, muis, IR afstandsbediening

prijs:
1349 Euro

(alleen regio 2 en 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Schlecker hebben ze volgens de email-nieuwsbrief de volgende Autoradio-CD-MP3 player in de aanbieding.

Een Elta Autoradio met MP3 / CD-Player en RDS. USB aansluiting + SD kaart-slot
Afbeeldingslocatie: http://nl02.shop.schlecker.com/cgi-bin/bild_jpg.asp?aNr=815877001

De specs
Vermogen : 4x25 Watt RMS / 4 x 45 Watt PMPO
Afneembaar frontje met beschermdoos
Digitale black Mask Display met beweegbare grafiek
SD/MMC slot voor het afspelen van MP3 von het geheugenkaart
USB aansluiting (2.0) voor het afspelen van MP3 van USB stick of een draagbare MP3 player
Tooninstelling voor volume / bas / treble / balance / fader
Loudness functie
RCA Line Out
ISO steekverbinding

MP3 / CD Player:
Mechanische autolader
Ondersteunt: CD/CD-R/CD-RW
Automatische Audio CD/MP3 herkenning
120 seconden Anti Shock voor MP3
45 seconden ESP voor audio cd´s
Intro Scan / Repeat / Random play
Skip voor terug

Radio:
PLL Tuner (FM/AM) met RDS functie
Automatische geheugen voor 30 radio zenders
Manuele zender zoeker
Maten: 188x59x175 mm, gewicht: 1,75 kg

URL
http://nl02.shop.schlecke...10003f2ed0000000200003986

PRIJS
€99,99
Iemand ervaringen met Elta, en is het wat? Vooral die USBaansluiting voor USB sticks vind ik een grappige noviteit. Is het wel stabiel en compatible met de gangbare producten?

Ik zou hem in mijn auto willen gebruiken, niet om de buurt wakker te maken, maar gewoon in mijn simpele wagentje wat muziek te draaien.

[edit]
Enig zoeken heeft me geleerd dat het de elta 7538 is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:29:
Wat denken jullie van de nieuwe LIDL laptop?
http://www.lidl.nl/nl/ind...o.oow.20050331.p.Notebook

Is dit wat?
Targa
Mobile Athlon 64 3000+
80GB
512MB
DVD+/-RW 8x
15.4"
Ati Radeon X700, 64MB

en verder:
TV-tuner, Modem/Netwerk, WLAN, Bluetooth, muis, IR afstandsbediening

prijs:
1349 Euro

(alleen regio 2 en 3)
Ik vind het persoonlijk niet zo denderend voor die prijs. Het is niet duur, maar ook niet wat ik gewend ben van Aldi/Lidl aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:58:

[afbeelding]

DVD-recorder van de 2de generatie met progressive scan en DivX!
opname op DVD-/+R of DVD-/+RW-dual media
opname in VHS-kwaliteit van 2 tot 3 uren
opnamemechanisme via VPS, Show View of via manuele input, verschillende tijdstippen via OSD programmeerbaar
speelt alle formaten zoals DivX, MPEG4, XviD, JPEG, Kodak-Picture CD, MP3, Windows Media enz.
weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD-/+R(W)
geïntegreerde 5.1 Dolby-Digital-Sound-decoder met Virtual Surround Sound voor optimaal geluid
ondersteunt Dolby Digital, DTS en Dolby Prologic
met DV-IN-aansluiting voor de videocamera om kwaliteitsverlies van uw films te voorkomen
optische en coaxiale digitale uitgang
intuitief en grafisch beeldscherm-menu voor een eenvoudige bediening
snel-opname met 1 druk op de knop (One Touch Recording)
incl. afstandsbediening
aansluitingen vooraan: DV-IN (IEEE1394), AV-IN, S-video-IN, audio-IN
aansluitingen achteraan: S-video-OUT, S-video-IN, video-OUT, antenne-IN en -OUT, 2x scart, YUV (element), audio-digital-OUT (optisch en coaxiaal), 5.1 decoder
met netschakelaar – het toestel kan volledig uitgeschakeld worden
afmetingen: ca. 43 x 34 x 6 cm
incl. 4 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie
per stuk 279 *
grappig dingetje zeg.. vhs kwaliteit opnemen op dvd of wat? En dan maar 2 uur? das raar.
Het zou mooi zijn dat die ook nog eens in divx formaat kan opnemen.. op een dvd. Kijk dan heb je wat op een schijfje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:48:
..........
URL
http://nl02.shop.schlecke...10003f2ed0000000200003986

PRIJS
€99,99
Iemand ervaringen met Elta, en is het wat? Vooral die USBaansluiting voor USB sticks vind ik een grappige noviteit. Is het wel stabiel en compatible met de gangbare producten?

Ik zou hem in mijn auto willen gebruiken, niet om de buurt wakker te maken, maar gewoon in mijn simpele wagentje wat muziek te draaien.

[edit]
Dat model lijkt wel wat op een sony 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.clust.com/boutique/ressources/hf/hf1183/hf118301.jpg

Voor gewoon een beetje muziek luisteren zal hij wel voldoen.
Voor iets meer geld heb je wel een "merk" radio maar dan mis je die usb wel.
Die usb zal wel niet super stabiel zijn denk ik , maar dat hangt denk ik ook sterk af van de usb stick die je gebruikt. Mijn redelijk goedkope mp3 stick raakt soms al in de war als ik hem in de usb poort van de computer stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediacj schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:07:
[...]

Goeie tip!

Inderdaad staar je niet blind op de megapixels van C merken.

Aan een echte Canon of Nikon etc. heb je veel meer ook al heb je minder megapixels. Denk daarbij met name aan de kwaliteit van de lens en de afwerking.
Thanks! En hoe zit het met de batterijen? bij deze van de lidl krijg je er 2 lithon accu's bij. Mijn trust werkt gewoon op batterijen.

die ene canon: Canon

Canon Powershot A75

Canon Powershot A75 (OP VOORRAAD) Compact Digitale Camera
3.2 Megapixel 3x optische zoom, 32MB Compact Flashcard
4 penlites, usb kabel, kabel voor direct naar TV (Internationale versie)
Hoe lang kan ik hier mee klikken? en zijn 2300 MaH batterijen beter dan niet 2300 MaH? ik heb van de HEMA oplaadbaar.

overigens: hij was gratis en respect trust is cool _/-\o_ heb ook toetsebord & 5.1 sru sound

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:58:

[afbeelding]

per stuk 279 *
Ik weet niet hoeveel waarde je aan dat DivX hecht, maar het lijkt me niks . . . Targa zoiezo.
Zonder DivX is een goede en betaabare DVD recorder al voor 179,- te krijgen bij Mediamarkt.
(Cyberhome 750 serie, heb hem zelf ook. Prima ding. Van binnen gewoon Philips. B)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Truus schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:53:
Alternate in Ridderkerk gaat verhuizen en daarom hebben ze wat aanbiedingen :)
Ships..telaat, had wel 2x 1GB CF willen hebben :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
Is dit wat?
Gewoon om lekker aan te sluiten op mijn pc ipv op mijn versterker ... wil deze niet al te lang aan
laten staan. Want mijn pc staat wel eens lang aan .. vooral in het weekend :9. En dat is niet zo goed voor mijn nieuwe versterker 8) ... Dus deze boxjes met versterker ruim voldoende mensen?

Afkraken of advieseren? zegt u het maar O-)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt een beetje van je eisen af. Voor een PC is het prima, mits je dus niet te veeleisend bent.

Je 'waarom' argument slaat daarentegen nergens op. Het is niet schadelijk voor een versterker om lang aan te staan, sterker nog, het is beter om je versterker gewoon altijd aan te laten staan. Aan/Uit schakelen is een zwaardere belasting voor dat ding dan gewoon aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Truus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:50:
Wat betreft lidl heb je gelijk, wat betreft Trust niet. De laatste serie camera's van trust is gewoon waar voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
boomsma schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:44:
Weet iemand iets meer over over de 70 cm. TV van de Lidl??

28” Stereo kleurentelevisie
  • 70 cm.
  • 50 Hz.
  • Black Matrix beeldbuis
  • 100 Voorkeurkanalen met Auto Program System
  • 2 x 10 Watt RMS luidsprekers
  • 5-Bands equalizer (4 voorgeprogrammeerd)
  • Teletekst en fasttekst
  • Kinderbeveiliging
  • 2 Scartaansluitmogelijkheden
  • 4:3/16:9 Omschakeling
  • Afstandsbediening
  • Afm: ca. 73 x 45 x 55 cm.
  • Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage
€ 199,-

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/ES.04_3400/$file/04_3400_b.jpg

Is dit wat ?

Wie kent zo'n toestel ?
Om boomsma maar eens te quoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:48:
Bij de Schlecker hebben ze volgens de email-nieuwsbrief de volgende Autoradio-CD-MP3 player in de aanbieding.

Een Elta Autoradio met MP3 / CD-Player en RDS. USB aansluiting + SD kaart-slot
[afbeelding]

De specs
USB aansluiting (2.0) voor het afspelen van MP3 van USB stick of een draagbare MP3 player

[edit]
Hmm zou je hier dan ook een externe USB harde schijf op aan kunnen sluiten? Voeding via de 12V kabel proberen te laten lopen, USB stekkertje in de radio en gaan met je 80GB aan MP3's :9

[ Voor 36% gewijzigd door hars73 op 25-03-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Is de BT headset iets die ze vanaf dinsdag verkopen bij de Lidl?

http://www.lidl.nl/nl/ind...50329.p.Bluetooth_headset

Zit erover te denken om deze te gaan halem maar ik weet niet de kwaliteiten e.d. van dit ding, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 06:55:
Het hangt een beetje van je eisen af. Voor een PC is het prima, mits je dus niet te veeleisend bent.

Je 'waarom' argument slaat daarentegen nergens op. Het is niet schadelijk voor een versterker om lang aan te staan, sterker nog, het is beter om je versterker gewoon altijd aan te laten staan. Aan/Uit schakelen is een zwaardere belasting voor dat ding dan gewoon aan staan.
EFFE OFFTOPIC ... excuses mensen
Ik vraag dit omdat ik laatst met mijn Sony MHC-NX3AV rare taferelen kreeg omdat ik hem lang aan liet staan. Op een gegeven moment hoorde ik klik geluidjes uit de behuizing van de MHC komen. En na verloop van tijd na een hard klikje kon ik hem niet meer op standby laten staan, zodat het klokje etc op het scherm nog te zien was. Het scherm is dus helemaal uit. En nu kan hij dus of helemaal aan of helemaal uit. Maar niet meer op standby. (ik kon dus via mijn ab direct de cd-speler aanzetten dmv het play knopje op de ab, nu dus niet meer, moet eerst power on op ab aandoen voor ik cd player aan kan doen :'( ... en dit komt volgens mij doordat er iets doorgebrand/oververhit is geraakt??? :/

En weer ONtopic:
Ik ben al blij als ik hem ook aan mijn boxen kan aansluiten .. want dan kieper ik die kleine boxjes eruit :9 ... en gebruik ik dat lidl dingetje als versterker voor mijn pc met mijn boxen. Is dat wat? en hoeveel ohm ondersteunt ie? 6 en 8?
En dat kan ik ook binnen 30 dagen retourneren mocht het bagger zijn? :X

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Crash schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:51:
[...]

Om boomsma maar eens te quoten :)
Voor 200 euro heb je ook al bij de dozenschuivers een zelfde tv. Denk aan de mediamarkt of zoiets als de scheer en foppen (ja die bestaan nog ja :P )

Persoonlijk zou ik hem daar eerder halen dan bij de Lidl.. laatst zag ik ook een JVC, 70 cm voor 199 euro nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 maart bij lidl in belgië een combi dvd/vcr home cinema setje:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_3891/$file/05_3891_b.jpg

# DVD-speler:
* weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD+/-R(W), MP3, WMA, Kodak Picture-CD, JPEG, DivX, Xvid
* ondersteunt PAL Progressive Scan (via scart)

# Videorecorder met 6 koppen
* opnamemechanismus via VPS, Show View of via manuele input
* standard- en long play-functie

# AV-ontvanger/5.1. luidsprekersysteem
* 5 satelliet-luidsprekers en 1 passieve subwoofer
* uitgangspiekvermogen versterker: 420 Watt (TLL)
* ondersteunt de soundformaten Dolby Digital, DTS, Dolby Prologic en Prologic II

# RDS-radio
* AM/FM digitale radio mit 50 programmageheugens

# incl. 6 euro recyclagebijdrage
# 3 jaar garantie
meer info: http://www.lidl.be/be/ind...i_DVD-spelervideorecorder

249,-

Is dit wat?

verder vraag ik me als audio n00b af wat ze precies bedoelen met

'# AV-ontvanger/5.1. luidsprekersysteem'

want ik zie hier toch helemaal geen egte receiver ofzo? als je Dolby Prologic2 bijv. wilt hebben, heb je toch een aparte receiver nodig (of is dat alleen als je een dvd/vhs en kun je em dan niet aansluiten op tv opzich)? is dat ingebouwd in de Subwoofer of in de dvd speler zelf? en hoe is het geluid vergeleken met een egte aparte receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

roeni schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:26:

Zit erover te denken om deze te gaan halem maar ik weet niet de kwaliteiten e.d. van dit ding, iemand?
Veel geld...
Online koop je ze voor 25 euro incl. verzenden

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roeni schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:26:

In Lidl Duitsland was de Silvercrest HS2700BT Bluetooth headset aan het begin van deze maand € 29,- waardoor je ze nu ook weer tweedehands op allerlei sites tegenkomt (en reviews/ervaringen op fora):

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...ame=WDVW#ebayphotohosting

De Sweex LE000040 en Canyon CN-BTH2 Bluetooth Headsets liggen in de zelfde prijs/kwaliteitsklasse (en zijn op diverse plaatsen goedkoper te vinden).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mocht iemand zin hebben in zo'n gek goedkoop tablet dingetje zoals de AIPTEK die vroeger werd verkocht bij LIDL/ALDI => Bij de Correct precies dezelfde met gek Duits spul erbij maar de unviersele AIPTEK Driver support hem gewoon :)

23,74 €

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik zou ook wel eens willen weten of de Bluetooth headset van Lidl goed is,
dus als iemand deze heeft zou ik graag meer informatie willen krijgen???

Het headsetje wordt wel veel aangeboden maar ik kan geen review vinden op het net.

[ Voor 4% gewijzigd door GrrRon op 27-03-2005 10:53 ]

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Kruidvat hebben ze weer de Phocus 26" LCD TV in de aanbieding voor € 888, was vorige maand nog € 999
Iemand ervaring met dit scherm?

Bij de Block zag ik een Finlux 26" LCD TV voor € 899, kent iemand dit scherm?

Groet,
Carl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Volgens mij geeft een scherm met 3 kleuren beter beeld dan een Finlux. Vraag maar es of je het beeld mag bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:15:
29 maart bij lidl in belgië een combi dvd/vcr home cinema setje:

[afbeelding]

# DVD-speler:
* weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD+/-R(W), MP3, WMA, Kodak Picture-CD, JPEG, DivX, Xvid
* ondersteunt PAL Progressive Scan (via scart)

# Videorecorder met 6 koppen
* opnamemechanismus via VPS, Show View of via manuele input
* standard- en long play-functie

# AV-ontvanger/5.1. luidsprekersysteem
* 5 satelliet-luidsprekers en 1 passieve subwoofer
* uitgangspiekvermogen versterker: 420 Watt (TLL)
* ondersteunt de soundformaten Dolby Digital, DTS, Dolby Prologic en Prologic II

# RDS-radio
* AM/FM digitale radio mit 50 programmageheugens

# incl. 6 euro recyclagebijdrage
# 3 jaar garantie
meer info: http://www.lidl.be/be/ind...i_DVD-spelervideorecorder

249,-

Is dit wat?

verder vraag ik me als audio n00b af wat ze precies bedoelen met

'# AV-ontvanger/5.1. luidsprekersysteem'

want ik zie hier toch helemaal geen egte receiver ofzo? als je Dolby Prologic2 bijv. wilt hebben, heb je toch een aparte receiver nodig (of is dat alleen als je een dvd/vhs en kun je em dan niet aansluiten op tv opzich)? is dat ingebouwd in de Subwoofer of in de dvd speler zelf? en hoe is het geluid vergeleken met een egte aparte receiver?
Het is een receiver en speelt dolby prologic af, alleen met minder power en mogelijkheden dan een losse dedicated receiver, als je er geld voor over hebt zou ik altijd voor een goed (400-500 euro zijn echt al mooie receivers) gaan en daaromheen je home cinema opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
Zijn er alweer mensen terug van de lidl?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 22:18

Diamon

The Weird One

Weet iemand wat af van deze hardeschijf van de Lidl ?
Bijvoorbeeld hoelang de garantie termijn is, en zijn ze betrouwbaar ?

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 19:38
Er staat in de pricewatch maar één 250GB met 16MB cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trazer
  • Laatst online: 23-05 16:35
Diamon schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:41:
Weet iemand wat af van deze hardeschijf van de Lidl ?
Bijvoorbeeld hoelang de garantie termijn is, en zijn ze betrouwbaar ?
Ik heb er eentje gehaald bij de lidl. Bleek er een Maxtor DiamondMax10 in te liggen. Dus niet alleen het binnenwerk maar de complete schijf was een maxtor. Er zit 3 jaar garantie op staat op de doos.

I regret.... things i should have said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
Nielson schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:01:
Er staat in de pricewatch maar één 250GB met 16MB cache.
En als ik dan naar de prijzen kijk, is die aanbieding bij de lidl helemaal niet zo interessant :/

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><font color=red>Dit topic is alleen bedoeld voor zaken die in Audio Video thuishoren:
<b>WEL</b> horen hier: TV's, radio's, plasma's 5.1 setjes, PC speakers etc.

MP3 spelers horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/33>Gadget Talk</a>

TFT monitoren horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/8>Videoplanken & Beeldkanonnen</a>

Fruit en groente en kleding en nachtkastjes en rollerskates horen niet op dit forum :P
</font></center>