Volgende week hebben ze een budget computer in de aanbieding die ik op zich wel wil hebben, maar voor de prijs kan ik net zo goedkoop bij een online winkel terecht. Lidl moet scherper inkopen (of minder winst willen maken)Truus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:46:
[...]
En als ik dan naar de prijzen kijk, is die aanbieding bij de lidl helemaal niet zo interessant
Voor wat het nog waard is:
Ik heb vandaag zo'n Targa 17inch TFT schermpje gehaald die ze nu in de aanbieding hebben bij de Lidl. Ziet er goed uit en het beeld is ook redelijk, zeker vergeleken met mijn IIyama 1451 19inch crt die ik eerst had.
Ik heb vandaag zo'n Targa 17inch TFT schermpje gehaald die ze nu in de aanbieding hebben bij de Lidl. Ziet er goed uit en het beeld is ook redelijk, zeker vergeleken met mijn IIyama 1451 19inch crt die ik eerst had.
\_Specs_/
kan iemand nog even de specs van de aldi pc van de actie van 16 maart ff online zetten?
andere links/plaatjes zijn dood...
Verwijderd
Vandaag bij de Lidl een SilverCrest 16 in 1 Cardreader USB 2.0 gehaald, dat ding werkt super, is lekker snel.
Netjes in een doosje, met beschrijving erbij in tal van talen en een cdtje erbij met drivers, die je voor XP niet eens nodig hebt staat er in het boekje. En klap op de vuurpijl een hoesje om je cardreader in mee te nemen, is lichtgewicht cardreadertje en zeer compact!
Kortom om een lang verhaal kort te maken, dit ding is zeker een aanrader, en dat voor nog geen 10,- euro!!!!
Netjes in een doosje, met beschrijving erbij in tal van talen en een cdtje erbij met drivers, die je voor XP niet eens nodig hebt staat er in het boekje. En klap op de vuurpijl een hoesje om je cardreader in mee te nemen, is lichtgewicht cardreadertje en zeer compact!
Kortom om een lang verhaal kort te maken, dit ding is zeker een aanrader, en dat voor nog geen 10,- euro!!!!
Verwijderd
Voor PC's moet je hier zijn:Ynst2003 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:11:
kan iemand nog even de specs van de aldi pc van de actie van 16 maart ff online zetten?
Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2
Vandaag die koptelefoon gekocht, nou ja ouders hebben hem gehaald en morgen nacht na mijn werk ga ik hem thuis ophalen. Ben benieuwd of het uberhaubt iets is, leek me wel handig vanwege de microfoon die er aan zit.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Was ik nog vergeten te posten, maar ik had vorige week dus die t.v. van de Lidl gekocht. Kwam thuis, aangesloten. Verrek: scheef beeld. Teruggebracht. Waren de t.v.'s op. Wel netjes m'n geld terug gekregen, maar dus nog geen t.v. helaas.
Zoals gewoonlijk zou ik zeggen. Mensen denken altijd dat het bij de Lidl en Aldi altijd goedkoper is. Niets is minder waar.De producten zijn vaak net zo duur of duurder dan bij sommige andere winkels en zeker als je het met de pricewatch vergelijkt.Truus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:46:
[...]
En als ik dan naar de prijzen kijk, is die aanbieding bij de lidl helemaal niet zo interessant
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De TFT schermpjes van de ALDI laatst was niets mis mee hoor, en wat je voor dat geld kon vinden in de pricewatch was nou niet echt fantastisch. Ik denk wel dat die PC prijzen meer gehyped zijn dan wat anders. Naast de ALDI PC met een 9800XXL kan ik me zo gauw niet echt een herinneren die echt aantrekkelijk was.
Als je kijkt naar de software die je erbij krijgt is het misschien net iets interessanter. Veel mensen vergeten deze erbij te rekenen. Ik heb zelf de Medion 8080XL en van de prestatie/prijs verhouding ben ik tevreden (ik heb hem voor €899 gekochtsphere schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:16:
De TFT schermpjes van de ALDI laatst was niets mis mee hoor, en wat je voor dat geld kon vinden in de pricewatch was nou niet echt fantastisch. Ik denk wel dat die PC prijzen meer gehyped zijn dan wat anders. Naast de ALDI PC met een 9800XXL kan ik me zo gauw niet echt een herinneren die echt aantrekkelijk was.
Nu ga ik waarschijnlijk wel een andere kast kopen maar een goede kast kost ook weer wat geld. Volgende keer bouw ik m'n systeem weer zelf
Verwijderd
vanaf vanmiddag 1800 verkopen ze bij de bijenkorf de Ipod mini voor 160,- Als je daarbij ook nog een bijkaart aanvraagd krijg je 10% korting volgens mij. Hij zou dus 144,- gaan kosten. Is dit een goede aanbieding?
wat is trouwens jullie mening over de ipod mini?
niet in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:54:
vanaf vanmiddag 1800 verkopen ze bij de bijenkorf de Ipod mini voor 160,- Als je daarbij ook nog een bijkaart aanvraagd krijg je 10% korting volgens mij. Hij zou dus 144,- gaan kosten. Is dit een goede aanbieding?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Wees dan alstjeblieft ook even zo vriendelijk om aan te geven waar wel, want helemaal logisch is het niet dat een Ipod niet in een topic voor audio/video aanbiedingen thuishoort.
Kramerdeman: gadgets zoals mp3-spelers horen in [rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc] deel 3[/rml] thuis
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Is wel een redelijk ding. Ik heb hem gekocht omdat er volume regeling in het snoer zit. Kwa geluid heb ik niks te klagen. (Heb er dan verder ook geen verstand van). Je kan de koptelefoon ook op je usb poort of op batterijen aansluiten. Dan gaat het apparaat trillen op de bas. (Kan je regelen met off/medium/max)DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:14:
Vandaag die koptelefoon gekocht, nou ja ouders hebben hem gehaald en morgen nacht na mijn werk ga ik hem thuis ophalen. Ben benieuwd of het uberhaubt iets is, leek me wel handig vanwege de microfoon die er aan zit.
De microfoon die er aan zit doet ook het ook prima.
Het enige echte nadeelvind ik dat de kussentjes wat groter hadden gemogen... Maar misschien dat het schuim nog wat zachter / soepeler wordt.
Die koptelefoon, is die usb aansluiting alleen voor het trillen of gaat het geluid ook over usb? Dan wordt het voor mij wat interesanter
...
Alleen voor de bass vibration.Haranaka schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:39:
Die koptelefoon, is die usb aansluiting alleen voor het trillen of gaat het geluid ook over usb? Dan wordt het voor mij wat interesanter
Waarom is dit jammer dan???
Maar goed gisteren dus de koptelefoon uitgeprobeerd. Geluid is idd niet super beroerd. Maar ook niet super goed (maar ja ben dan zelf ook professionele dj koptelefoon gewend), maar goed genoeg voor games denk ik. Dat van die bas die je voelt trillen is inderdaad wel apart. Hij trilt niet omdat de bas zo hard klinkt maar eerder alsof een een tril motortje in zit wat op de bas reageerd, heel apart, maar wel geinig.
Wat die oorpads betreft, ik vind ze zelf precies goed, en ik maar denken dat ik grote oren had
En nog even iets anders is er een manier om makkelijk het linker en rechter kanaal om te draaien? Want dat zou bij mij wat beter uitkomen bij deze koptelefoon.
[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 31-03-2005 10:53 ]
Ik had het trillen op max staan en de koptelefoon voluit.... daar wordt je echt niet vrolijk van van dat getrilDjWannaB2002 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:40:
[...]
Waarom is dit jammer dan???
Maar goed gisteren dus de koptelefoon uitgeprobeerd. Geluid is idd niet super beroerd. Maar ook niet super goed (maar ja ben dan zelf ook professionele dj koptelefoon gewend), maar goed genoeg voor games denk ik. Dat van die bas die je voelt trillen is inderdaad wel apart. Hij trilt niet omdat de bas zo hard klinkt maar eerder alsof een een tril motortje in zit wat op de bas reageerd, heel apart, maar wel geinig.
Ja idd dat ben ik met je eens, heb hem zelf op middle staan en niet op voluit, dan is het wel goed te doen. Wel leuk tijdens Enemy Territory, explosie vlakbij, trilt je koptelefoon er bijna af. Redelijk reeel danSyphOn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:51:
[...]
Ik had het trillen op max staan en de koptelefoon voluit.... daar wordt je echt niet vrolijk van van dat getrilOok gauw dat usb kabeltje er afgetrokken om brainwashing te voorkomen.
Verwijderd
Bij mijn Lidl in Soest hebben ze nooit cardreaders en tft-schermpjes gehad. wel een hele bak vol met usb-hubs. Weet iemand een Lidl in de buurt waar ze dit spul nog hebben? en het liefst ook nog een dvd spelertje van targa.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een lederen bureaustoel.... Wie weet waar zo een ding op dit moment het goedkoopst is? Vaak zie je ze namelijk aangeboden worden in het gamma krantje of praxis ofzo..maar waar is deze nou het goedkopst?
ehhhh..HOI
We zijn je butlers niet, gewoon even langs de bekende winkels gaan die je al kent.kRiZzZiZ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:04:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een lederen bureaustoel.... Wie weet waar zo een ding op dit moment het goedkoopst is? Vaak zie je ze namelijk aangeboden worden in het gamma krantje of praxis ofzo..maar waar is deze nou het goedkopst?
Iemand ervaringen met de LCD-tv van Mycom ??
Het gaat om de Mycom DLT3200.
Verder specs:
Merk MyCom
Type DLT3200
Schermgrootte 32 inch
Contrast 500:1
Helderheid 500 cd/m2
Inkijkhoek horizontaal 176 graden
Inkijkhoek verticaal 176 graden
Resolutie 1366 x 768
Kleur Zilver
Speakers Ja
DVI Ja
32 inch... dat lijkt mij wel wat. En 1199,- euro is een mooi bedrag.
Had eerst een Sony op het oog, ook 32 inch, maar die kost net iets boven de 2000 euro.
Dit scheelt dan wel effe.
Iemand ervaringen mee ?
Het gaat om de Mycom DLT3200.
Verder specs:
Merk MyCom
Type DLT3200
Schermgrootte 32 inch
Contrast 500:1
Helderheid 500 cd/m2
Inkijkhoek horizontaal 176 graden
Inkijkhoek verticaal 176 graden
Resolutie 1366 x 768
Kleur Zilver
Speakers Ja
DVI Ja
32 inch... dat lijkt mij wel wat. En 1199,- euro is een mooi bedrag.
Had eerst een Sony op het oog, ook 32 inch, maar die kost net iets boven de 2000 euro.
Dit scheelt dan wel effe.
Iemand ervaringen mee ?
Verwijderd
Er loopt in V&B een topic over: 26" LCD voor 899MuTTLeYs schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:42:
Iemand ervaringen met de LCD-tv van Mycom ??
Thanx, ga ik daar verder lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:48:
[...]
Er loopt in V&B een topic over: 26" LCD voor 899
Verwijderd
Net even hier in Zeist gekeken, ze hadden vrijdag om 15:45 nog 8 koptelefoons liggen, en een hele berg cardreaders. Ik heb ook even naar de DVD-spelers gevraagd voor je, die hadden ze nog voldoende liggen (moet je dus bij de kassa om vragen), zowel in het zwart als in het zilver, en in ieder geval tot maandagochtend (dan worden ze misschien weer opgehaald).Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:14:
Bij mijn Lidl in Soest hebben ze nooit cardreaders en tft-schermpjes gehad. wel een hele bak vol met usb-hubs. Weet iemand een Lidl in de buurt waar ze dit spul nog hebben? en het liefst ook nog een dvd spelertje van targa.
Alleen hebben zie hier jammergenoeg weer geen USB hubs, die waren namelijk met een verkeerde (Engelse) stekker geleverd...
wtf..chill out...verschillende mensen hier hebben zo een stoel gekocht...waar kan ik dan misschien beter informatie vinden over prijzen dan hier...weet niemand het..hey no prob..ga ik wel verder zoeken...BARACUS schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 00:42:
[...]
We zijn je butlers niet, gewoon even langs de bekende winkels gaan die je al kent.
ehhhh..HOI
Bij de Gamma voor 80 of 90.. wel fraaie stoel hoor.kRiZzZiZ schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 00:13:
[...]
wtf..chill out...verschillende mensen hier hebben zo een stoel gekocht...waar kan ik dan misschien beter informatie vinden over prijzen dan hier...weet niemand het..hey no prob..ga ik wel verder zoeken...
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
In het Blokker krantje zag ik deze speler staan. In de GoT search heb ik een aantal topics gezien over deze Provision DVD speler van 39 euro. Blokker's "megastunt" vind ik wel aantrekkelijk. Denken jullie dat het een goede koop wordt? Ik heb namelijk mensen horen klagen over het spelertje en mensen hem de hemel in horen prijzen. "Speelt alles af, nooit problemen mee gehad." en "Hapert om de tien minuten."
Weten jullie misschien of het een goed dingetje is? Ik, de doelgroep, ben 19 jaar (bijna student) en heb een Daewoo 55 cm TVtje. Ik wil eigenlijk eens per week weleens een DVDtje kijken voor zo min mogelijk geld. Een TV-OUT kabel stoort me -> computer lawaai (fans e.d.).
Zou het een goede koop zijn? Ik gooi namelijk liever niet 40 euro weg
Weten jullie misschien of het een goed dingetje is? Ik, de doelgroep, ben 19 jaar (bijna student) en heb een Daewoo 55 cm TVtje. Ik wil eigenlijk eens per week weleens een DVDtje kijken voor zo min mogelijk geld. Een TV-OUT kabel stoort me -> computer lawaai (fans e.d.).
Zou het een goede koop zijn? Ik gooi namelijk liever niet 40 euro weg
[ Voor 8% gewijzigd door Atomius op 05-04-2005 21:55 ]
Voor 40 euro zit je niet op de eerste rij, zolang je dat maar even in de gaten houdt.Denken jullie dat het een goede koop wordt?
(no flame)
Goedkopere spelers hebben soms wat meer problemen met bepaalde merken DVDR schijfjes.Ik heb namelijk mensen horen klagen over het spelertje en mensen hem de hemel in horen prijzen. "Speelt alles af, nooit problemen mee gehad." en "Hapert om de tien minuten."
Maar als je die toevallig niet gebruikt dan zal je inderdaad geen problemen hebben.
Verder vind ik persoonlijk dat die goedkope merken nogal wat herrie maken tov A-merken.
Maar ik weet niet of dat ook met deze speler het geval is.
M'n Sony hoor ik gewoon niet als hij afspeelt. De Cyberhome (wel een wat oude model) hoor je duidelijk spinnen. Bij hele rustige passages (bijna stilte) in een film is dat hoorbaar maar niet bij de drukkere actie films.
Zolang je maar weet dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij zit, is het heus geen slechte aankoop als je het mij vraagt. =)
Senile! Senile Oekaki
Als je naar prijs/kwaliteit gaat kijken, dan kan je hier op GoT weleens naar de mening van Cyberhome vragen... Ik denk dat die over het algemeen als zeer positief word ervaren. Ik heb zelf ook een iets ouder model.. de 402, maar dat ding is niet kapot te krijgen! En draait voor zover ik tot nu toe heb meegemaakt echt alles! EN van het horen spinnen is bij mij geen geval. Hij is geruisloos. En zo hoorde ik bij mijn vriendin thuis een sony en een philips... En die vond ik niet veel beter voor die prijs!_bas_ schreef op woensdag 06 april 2005 @ 06:00:
[...]
Voor 40 euro zit je niet op de eerste rij, zolang je dat maar even in de gaten houdt.
(no flame)
[...]
Goedkopere spelers hebben soms wat meer problemen met bepaalde merken DVDR schijfjes.
Maar als je die toevallig niet gebruikt dan zal je inderdaad geen problemen hebben.
Verder vind ik persoonlijk dat die goedkope merken nogal wat herrie maken tov A-merken.
Maar ik weet niet of dat ook met deze speler het geval is.
M'n Sony hoor ik gewoon niet als hij afspeelt. De Cyberhome (wel een wat oude model) hoor je duidelijk spinnen. Bij hele rustige passages (bijna stilte) in een film is dat hoorbaar maar niet bij de drukkere actie films.
Zolang je maar weet dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij zit, is het heus geen slechte aankoop als je het mij vraagt. =)
En nu komt nog het leuke
Ik heb zelf geen goede ervaringen met Provision, maar dat is natuurlijk dan ook mijn ervaring! Maar ik zou zeggen.. TS: neem ook eens gerust een kijkje bij Cyberhome!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Ik wil zo goedkoop mogelijk natuurlijk. En als die Provision net zo goed is als die Cyberhome, dan snap je wel welke ik neem 
Op de site van hermeselectronics zie ik een "Cyberhome CH-DVD 452 Zilver". Deze kost 60 euro. Als ie die meerprijs waard is kan ik het overwegen. Ik zie dat deze speler COAX en optical uitgangen heeft. Da's wel een voordeel aangezien ik een mooi Digital surround systeem heb.
Op de site van hermeselectronics zie ik een "Cyberhome CH-DVD 452 Zilver". Deze kost 60 euro. Als ie die meerprijs waard is kan ik het overwegen. Ik zie dat deze speler COAX en optical uitgangen heeft. Da's wel een voordeel aangezien ik een mooi Digital surround systeem heb.
Verwijderd
Die goedkopere spelers worden gewoon ergens in de lage lonen landen gemaakt, dus de productie kost gewoon helemaal niets meer. De fabrikant van die apparaten gaat gewoon naar een importeur cyberhome, provision, redstar, tevion, deawoo etc.. dan worden er gewoon 10.000 apparaten verkocht, dan plakt de importeur zijn eigen merk der op wat afgesproken is met de fabrikant.
Dat is wat vandaag de dag zeer veelvuldig gebeurt, en niet alleen bij dvd spelers, dus je kan best een deawoo kopen of een redstar, met de kans dat je gewoon een identie apparaat koopt. Met alleen een prijsverschil van bijv 20 € omdat de merknaam deawoo gewoon veel bekender is\
Dus op mijn beurt zeg ik dan weer, ga kijken zoek google af en bevalt je het apparaat niet, kan je hem vaak nog wel terug brengen
Ook zal ik zeggen, test het apparaat of hij wel DTS kan uitsturen, vaak genoeg mee gemaakt dat dit wel vermeld was maar gewoon niet werkte!!!
Dat is wat vandaag de dag zeer veelvuldig gebeurt, en niet alleen bij dvd spelers, dus je kan best een deawoo kopen of een redstar, met de kans dat je gewoon een identie apparaat koopt. Met alleen een prijsverschil van bijv 20 € omdat de merknaam deawoo gewoon veel bekender is\
Dus op mijn beurt zeg ik dan weer, ga kijken zoek google af en bevalt je het apparaat niet, kan je hem vaak nog wel terug brengen
Ook zal ik zeggen, test het apparaat of hij wel DTS kan uitsturen, vaak genoeg mee gemaakt dat dit wel vermeld was maar gewoon niet werkte!!!
Heb zelf 4 Cyberhome DVD-spelers en 1 Cyberhome DVD-recorder.
Prijs/kwaliteit is echt
En ik sleep er toch behoorlijk mee voor mijn werk (VJ). Nooit problemen gehad.
Bovendien is de recorder van binnen gewoon een Philips . . .
PS : kuch, hoest . . .Mediamarkt, kuch kuch!
Prijs/kwaliteit is echt
En ik sleep er toch behoorlijk mee voor mijn werk (VJ). Nooit problemen gehad.
Bovendien is de recorder van binnen gewoon een Philips . . .
PS : kuch, hoest . . .Mediamarkt, kuch kuch!
[ Voor 11% gewijzigd door Afterburner79 op 07-04-2005 14:33 ]
It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!
Bij schlecker is al een tijdje de volgende dvd speler te koop voor 63 euro. Seg dvd dvx-575-5.1.
Nadat de targa dvd-spelers bij lidl waren uitverkocht heb ik deze alternatief gevonden. Heeft iemand ervaring met deze dvd speler en ondersteund het ook ondertitels. Op google heb ik geen informatie kunnen vinden in het nederlands. Er was wel informatie op duitse sites. Mijn duits is niet goed, dus begreep ik er niet veel van. Dus heeft iemand ervaring met deze speler. Hier zijn de specs:
SEG Digital DVX 575-5.1
Multi Player für DivX- und DVD-Formate
Ausstattung:
Abspielen von DVD-Video, VCD, S-VCD, CD-DA, CD-R/-RW, MP3-CD, JPEG-Picture-CD, DivX Certified,
OSD (On-Screen-Display) Menü,
Progressive Scan,
IR-Fernbedienung,
Euro-Scart Anschlussbuchse,
inklusive RGB-Beschaltung
S-Video Anschlußbuchse,
inklusive RGB-Beschaltung, S-Video Anschlußbuchse (Hosiden),
optischer & koaxialer Digital-Audioausgang,
5.1-Kanal Analog-Audioausgang (Cinch-Buchsen
Nadat de targa dvd-spelers bij lidl waren uitverkocht heb ik deze alternatief gevonden. Heeft iemand ervaring met deze dvd speler en ondersteund het ook ondertitels. Op google heb ik geen informatie kunnen vinden in het nederlands. Er was wel informatie op duitse sites. Mijn duits is niet goed, dus begreep ik er niet veel van. Dus heeft iemand ervaring met deze speler. Hier zijn de specs:
SEG Digital DVX 575-5.1
Multi Player für DivX- und DVD-Formate
Ausstattung:
Abspielen von DVD-Video, VCD, S-VCD, CD-DA, CD-R/-RW, MP3-CD, JPEG-Picture-CD, DivX Certified,
OSD (On-Screen-Display) Menü,
Progressive Scan,
IR-Fernbedienung,
Euro-Scart Anschlussbuchse,
inklusive RGB-Beschaltung
S-Video Anschlußbuchse,
inklusive RGB-Beschaltung, S-Video Anschlußbuchse (Hosiden),
optischer & koaxialer Digital-Audioausgang,
5.1-Kanal Analog-Audioausgang (Cinch-Buchsen
Verwijderd
hoi
nou ik heb m gekocht maar bij mijn telefoon doet hij het niet
hij werkt dat zie je aan de lampjes maar hij maakt geen contact met de telefoon (heb n sony) dus ik heb er niks aan .
als je m koopt hoop ik voor je dat hij het doet.
groetjes.
nou ik heb m gekocht maar bij mijn telefoon doet hij het niet
hij werkt dat zie je aan de lampjes maar hij maakt geen contact met de telefoon (heb n sony) dus ik heb er niks aan .
als je m koopt hoop ik voor je dat hij het doet.
groetjes.
roeni schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:26:
Is de BT headset iets die ze vanaf dinsdag verkopen bij de Lidl?
http://www.lidl.nl/nl/ind...50329.p.Bluetooth_headset
Zit erover te denken om deze te gaan halem maar ik weet niet de kwaliteiten e.d. van dit ding, iemand?
vanaf vandaag bij de Lidl:
30" LCD TV (breedbeeld) voor 999,- (alleen in regio 3)
http://www.lidl.nl/nl/ind...11.p.30_LCD-Breedbeeld_TV

linkje fabrikant: http://www.targa.de/cms/targa_1_53.php?produkt_id=322
dit is afaik dezelfde als de 30" van medion (www.medionshop.de)
* mr_petit heeft z'n ouders maar ff op pad gestuurt (die wonen dichter bij regio 3
)
30" LCD TV (breedbeeld) voor 999,- (alleen in regio 3)
http://www.lidl.nl/nl/ind...11.p.30_LCD-Breedbeeld_TV

linkje fabrikant: http://www.targa.de/cms/targa_1_53.php?produkt_id=322
dit is afaik dezelfde als de 30" van medion (www.medionshop.de)
* mr_petit heeft z'n ouders maar ff op pad gestuurt (die wonen dichter bij regio 3
"man is not truly one, but truly two,"
Leuke aanbieding 
Die targa heeft meer helderheid dan de Medion btw ...
Die targa heeft meer helderheid dan de Medion btw ...
hmm ja, ik zie het (ook het contrast is beter).
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het hetzelfde apparaat is (misschien hebben ze 2x de specs gemeten en kwamen ze op andere waarden
)
Nou ja, als de specs van targa juist zijn is het alleen maar des te beter
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het hetzelfde apparaat is (misschien hebben ze 2x de specs gemeten en kwamen ze op andere waarden
Nou ja, als de specs van targa juist zijn is het alleen maar des te beter
"man is not truly one, but truly two,"
In de folder van Blokker staat deze week ook een "provision surround home theatherset" voor 89 Euro, nu heb ik wel eens een provision speler gezien en die werkte op zich wel aardig.
vraag is nu dus of dit ook wat is?? (speelt deze speler alle media goed af en is het geluid een beetje redelijk)
Mijn vriendin overweegt dit setje aan te schaffen en die vraagt mij dus weer advies! zelf heb ik weinig ervaring met dit soort aanbiedingen, ene keer is het top voor weinig andere keer is het flop. (en dan is iedere cent te veel)
vraag is nu dus of dit ook wat is?? (speelt deze speler alle media goed af en is het geluid een beetje redelijk)
Mijn vriendin overweegt dit setje aan te schaffen en die vraagt mij dus weer advies! zelf heb ik weinig ervaring met dit soort aanbiedingen, ene keer is het top voor weinig andere keer is het flop. (en dan is iedere cent te veel)
mcb1
mag deze hier dan wel of moet ie in fotografie??
mensen,
ik kwam op de voorpagina van kruitvat een camera tegen van olympus met 4,0 mpixel voor maar 129 euri, Is dit de moeite waard??
mensen,
ik kwam op de voorpagina van kruitvat een camera tegen van olympus met 4,0 mpixel voor maar 129 euri, Is dit de moeite waard??
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
ik heb die aanbieding ook gezien, olympus is zeker een goed merk leuke aanbieding trouwens maar houd er wel rekening mee deze camera geen optische zoom heeft! Digitale zoom heeft dit toestel wel, maar die kan ik je afraden om tegebruiken omdat de kwaliteit van je foto's achteruit gaat.shure-fan schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:44:
mag deze hier dan wel of moet ie in fotografie??
mensen,
Maar voor de rest een leuke aanbieding om tebeginnen met digitale fotografie.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 20:08 ]
-oeps-
[ Voor 97% gewijzigd door skullsplitter op 11-04-2005 20:12 ]
www.avpnews.com
in principe hoef ik niet te zoomen maar gewoon het normale beeld gebruiken, dus dan zou het dus zeker wel een prima camera zijn, of zie ik dat nu verkeerdVerwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:06:
[...]
ik heb die aanbieding ook gezien, olympus is zeker een goed merk leuke aanbieding trouwens maar houd er wel rekening mee deze camera geen optische zoom heeft! Digitale zoom heeft dit toestel wel, maar die kan ik je afraden om tegebruiken omdat de kwaliteit van je foto's achteruit gaat.
Maar voor de rest een leuke aanbieding om tebeginnen met digitale fotografie.
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Ik werk bij Lidl Soest en we hebben cardreaders en tft-schermpjes gehad 2 weken terug... (heb ze zelf in de winkel gezet, na een half uur waren alle tft schermen uitverkocht, het was weer vechten)Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:14:
[ Voor 12% gewijzigd door Haas op 11-04-2005 22:13 ]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Wij hadden ook USB 2.0 hubs met engelse stekkers, kwamen we achter toen er een aantal terugkwamen...Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:14:
[...]
Net even hier in Zeist gekeken, ze hadden vrijdag om 15:45 nog 8 koptelefoons liggen, en een hele berg cardreaders. Ik heb ook even naar de DVD-spelers gevraagd voor je, die hadden ze nog voldoende liggen (moet je dus bij de kassa om vragen), zowel in het zwart als in het zilver, en in ieder geval tot maandagochtend (dan worden ze misschien weer opgehaald).
Alleen hebben zie hier jammergenoeg weer geen USB hubs, die waren namelijk met een verkeerde (Engelse) stekker geleverd...Misschien komen die nog, maar daar konden ze niets met zekerheid over zeggen. Dus als je toch deze kant op komt...
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
ja als je hem alleen maar daarvoor gebruikt kun je geen miskoop er aan doen, voor dat geld zeker niet!shure-fan schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:06:
[...]
in principe hoef ik niet te zoomen maar gewoon het normale beeld gebruiken, dus dan zou het dus zeker wel een prima camera zijn, of zie ik dat nu verkeerd
Ik zoek iets van een pc remote. Nu heb ik er zelf al eens 1 gemaakt, maar dat vind ik toch iets te link met kortsluiting en troep. Daar dus liever niet mee aankomen(!).
Is dit iets (van Conrad) ?
PDF;
* http://www.produktinfo.co...bedienung_de-en-fr-nl.pdf
* http://www.produktinfo.co...-USB-IR-Fernbedienung.pdf
Ik wil er winamp mee aansturen, mediaplayer e.d.. Gewoon pc uit, muziek zachter ,harder, filmpje aan. Vanaf bed, TB en muis wel aangesloten, gewoon als extra dus
Is dit iets (van Conrad) ?
PDF;
* http://www.produktinfo.co...bedienung_de-en-fr-nl.pdf
* http://www.produktinfo.co...-USB-IR-Fernbedienung.pdf
Of kan ik dan beter voor een marmitek gaan? Deze is via usb, dus qua drivers enzo lastiger?USB AFSTANDSBEDIENING 34 TOETS
Artikelnr.: 954295 - 8B
Prijs slechts 29,95 EUR
stuk(s)
Gebruik uw PC als multimedia-centrale! Deze afstandsbediening maakt het comfortabel aansturen van vele functies mogelijk, zoals bijvoorbeeld Media Player of DVD-afspeelsoftware, per infrarood - gewoon vanaf de bank. Compatibel met veel programma´s. USB-aansluiting, vanaf Windows 98SE.
Omvang levering: IR-afstandsbediening met 34 functieknoppen • Ontvanger met USB-aansluiting • Drivers • Gebruiksaanwijzing.
Gebruiksaanwijzingen, schakelschema's en meer ...
Ik wil er winamp mee aansturen, mediaplayer e.d.. Gewoon pc uit, muziek zachter ,harder, filmpje aan. Vanaf bed, TB en muis wel aangesloten, gewoon als extra dus
bij de lukas klamer voor € 199 euro ( incl =€ 236,8) 1 dvd speler plus 2 tft schermen voor in auto.

Lenco MES208
Portable DVD Speler
Uiterlijk
- Kleur: Zilver
- Soort materiaal voorzijde: Kunststof
Technische gegevens
- Ondersteunde formaten: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R/RW
- Ontvangstnorm: Pal
- Ingebouwde tv-tuner: Nee
- Ingebouwde harde schijf: Nee
- Geschikt voor aantal discs: 1
Beeld
- Progressive Scan: Nee
Geluid
- Ingebouwde DTS decoder: Nee
Aansluitingen
- Aantal scartaansluitingen: 1
- Soort aansluiting: Scart, Audio uitgang 2 x cinch, Component video, S-video
- Microfoon ingang: Nee
Meegeleverde accessoires
- Afstandsbediening: Ja
Algemeen
- Handleiding
Aanvullende gegevens
- Weergave DVD/VCD/SVCD/JPEG/MP3/DVD-R/RW/+R/+RW/CD-R en CD-RW
- Beeldinstelling 4:3 en 16:9
- 2 ingebouwde speakers
- 2 x av-in
- 2 hoofdtelefoonaansluitingen per televisie
- Volume hoofdtelefonen appart regelbaar
- 2 x 17.5 cm vrijstaande monitoren
Meegeleverde accessoires:
- 12 Volt adapter
- Afstandsbediening
- Gewicht 3.5 kg
- Afm. HxBxD 11 x 20 x 22 cm
- Kleur zilver

Lenco MES208
Portable DVD Speler
Uiterlijk
- Kleur: Zilver
- Soort materiaal voorzijde: Kunststof
Technische gegevens
- Ondersteunde formaten: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R/RW
- Ontvangstnorm: Pal
- Ingebouwde tv-tuner: Nee
- Ingebouwde harde schijf: Nee
- Geschikt voor aantal discs: 1
Beeld
- Progressive Scan: Nee
Geluid
- Ingebouwde DTS decoder: Nee
Aansluitingen
- Aantal scartaansluitingen: 1
- Soort aansluiting: Scart, Audio uitgang 2 x cinch, Component video, S-video
- Microfoon ingang: Nee
Meegeleverde accessoires
- Afstandsbediening: Ja
Algemeen
- Handleiding
Aanvullende gegevens
- Weergave DVD/VCD/SVCD/JPEG/MP3/DVD-R/RW/+R/+RW/CD-R en CD-RW
- Beeldinstelling 4:3 en 16:9
- 2 ingebouwde speakers
- 2 x av-in
- 2 hoofdtelefoonaansluitingen per televisie
- Volume hoofdtelefonen appart regelbaar
- 2 x 17.5 cm vrijstaande monitoren
Meegeleverde accessoires:
- 12 Volt adapter
- Afstandsbediening
- Gewicht 3.5 kg
- Afm. HxBxD 11 x 20 x 22 cm
- Kleur zilver
Verwijderd
zwart is alleen zwart op een plasma ( nieuwste generaties panasonic ) en nooit op een tft/lcdJimbolino schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:55:
als ik niet zo veel films zou kopen, had ik waarschijnlijk gelijk 2x19" tft's gekocht...
want als je in het donker naar een tft kijkt, is het zwart helemaal niet zo zwart
Verwijderd
Ik kwam smiddag's weer terug en toen waren de USB-Hubs ook uitverkocht en de dvd speler ook.. gaat dat echt zo snel??
Trouwens ik ga over 2 maanden waarschijnelijk ook bij de lidl in soest werken.. vet
Trouwens ik ga over 2 maanden waarschijnelijk ook bij de lidl in soest werken.. vet
-roberth- schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:11:
[...]
Ik werk bij Lidl Soest en we hebben cardreaders en tft-schermpjes gehad 2 weken terug... (heb ze zelf in de winkel gezet, na een half uur waren alle tft schermen uitverkocht, het was weer vechten)
je vraag lijkt me erg overbodig, ofnie? t ligt er trouwens maar aan waar je die beamer of lcd tv wilt neerzettenVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:33:
Weet iemand wat op dit moment de goedkoopste 30 of 32 inch LCD tv is?
en is een Beamer beter dan zo'n scherm of niet??
PSN: djmurcielago
Ze hebben bij de Aldi nu ook weer restpartijen speakers. Ze kosten nu €50,-. Ze zijn van Lifetec en het zijn zuilen.
Wie weet of dit goede speakers zijn?
Heb deze ook, en d'r komt best een behoorlijk geluid uit. Denk dat je voor € 50,- niet veel beter zult vinden.
Zwart is ook zwart op een PVA panel die dus door Samsung ontwikkeld zijnVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:36:
[...]
zwart is alleen zwart op een plasma ( nieuwste generaties panasonic ) en nooit op een tft/lcd
Verwijderd
woow, thnx dat je dit zegt, ben net opzoek naar paar goedkope speakerzuilenDennist4 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:05:
Ze hebben bij de Aldi nu ook weer restpartijen speakers. Ze kosten nu �50,-. Ze zijn van Lifetec en het zijn zuilen.
is dit bij alle aldi's zo? of heb je het nu specifiek over één bepaalde aldi?
op de site is er (nog) nix van trug te vinden....
serieuze vraag: Dit is toch de prijs per stuk?Dennist4 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:05:
Ze hebben bij de Aldi nu ook weer restpartijen speakers. Ze kosten nu �50,-. Ze zijn van Lifetec en het zijn zuilen.
2 stukstimow schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:35:
[...]
serieuze vraag: Dit is toch de prijs per stuk?
[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 16-04-2005 22:06 ]
Heb je het hier over de zuilen van een tijdje terug? Bij welke aldi hebben ze dan restpartijen? Hier in beide fillealen niets te zien namelijk.BARACUS schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:06:
[...]
2 stuksen het zijn eltax met lifetec plaatje.
Geen idee waar ze ze nog hebben alleen weet ik wel dat het 2 speakers in 1 doos gaan, de Aldi heeft de laatste 2 jaar alleen deze specifieke speaker verkocht dus....Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:51:
[...]
Heb je het hier over de zuilen van een tijdje terug? Bij welke aldi hebben ze dan restpartijen? Hier in beide fillealen niets te zien namelijk.
Weet je ook welke Eltax? Is het bijv. de Symphony 8.3?BARACUS schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:06:
[...]
2 stuksen het zijn eltax met lifetec plaatje.
De mirage.Wortelstok schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:21:
[...]
Weet je ook welke Eltax? Is het bijv. de Symphony 8.3?
Voor 400 Euro ga je natuurlijk geen DVD viderecorder bij de Aldi bestellen wat waarschijnlijk weer een Medion of iets dergelijks iswilly1986 schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:00:
[...]
de Aldi in Maarssen (Nassaustraat 61) heeft nog 2 zuilen setjes. ook zag ik nog één dvd/video -recorder staan (€399,-)
Ik heb een philips 80gb hd/dvd recorder voor 225 euro gekocht nieuwn00bs schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:53:
[...]
Voor 400 Euro ga je natuurlijk geen DVD viderecorder bij de Aldi bestellen wat waarschijnlijk weer een Medion of iets dergelijks isvoor dat geld koop je een JVC, Pioneer, Philips HDD recorder.
BARACUS> LOL dat is mazzel hebben
(wel zielig voor die verkoper die waarschijnlijk zijn baan kwijtraakt
)
Nou, die zijn bijna niet te vinden... Het zou dan deze kunnen zijn (8i, 113 Euri). Het is dus een twee weg systeem. Klopt dat? Ik heb geen zin in een 2-weg systeem ook al is het een joekel.
[ Voor 9% gewijzigd door Wortelstok op 18-04-2005 13:37 ]
Hier is een recensie op HIFI.nl. Beter even doorsparen dus?Dennist4 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:41:
dan is het een 10i
Lifetec had er goed aan gedaan een paar euro meer aan het filter te besteden om zo de hoogweergave en het fasegedrag sterk te verbeteren. Een enkele condensator van een paar cent werkt nu eenmaal niet. Dan was het slissen verdwenen samen met de te sterke hoogweergave. Voor eigenaren van micro sets met micro speakers vormen deze kasten ongetwijfeld een verbetering. Voor de kinderkamer zijn ze ook leuk. Wie serieus muziek wil weergeven zal toch dieper in de buidel moeten tasten. Verdubbel het budget van 100 naar 200 euro, kijk goed in het rond, profiteer van een aanbieding en u komt thuis met aanzienlijk betere luidsprekers.
In een ander geval zou ik hier een verhaal afsteken over dat 2 of 3 weg niet veel hoeft uit te maken, maar in het gevan van eltax...Wortelstok schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:35:
[...]
Nou, die zijn bijna niet te vinden... Het zou dan deze kunnen zijn (8i, 113 Euri). Het is dus een twee weg systeem. Klopt dat? Ik heb geen zin in een 2-weg systeem ook al is het een joekel.
Een goed 2 weg systeem speelt een matig 2.5/3-weg systeem weg
Nee het is de Eltax Tangent Avantgarde 200 -> http://www.tangent-audio.com/Dennist4 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:41:
dan is het een 10i
Woofers lijken anders dan die van de lifetec speakers maar zijn in real life hetzelfde. Daarnaast is de review op HiFi.nl wel heel erg overdreven. De beste man beweerde ook dat het geen eltaxen waren, ik heb ze naast elkaar open gehad en ze zijn wel degelijk hetzelfde, filter, speakers, alles.
Geluid valt voor het geld gewoon 100% mee.
[ Voor 5% gewijzigd door R2D2 op 18-04-2005 17:34 ]
Het is de 10i, ik heb ze zelf ook gehadWortelstok schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:35:
[...]
Over de negatieve verhalen tja, kijk in elke topic zijn er "pro's" die het echte beste willen, wil je hele leuke speakers voor goedkoop en nu voor een drol, halen
[ Voor 15% gewijzigd door BARACUS op 18-04-2005 19:24 ]
Ik las dat de Aldi restpartijen zou hebben van de lifetec (dacht ik) speaker zuilen die ze een tijdje terug hadden. Is er iemand die hier iets meer van weet? Heeft iemand al een aldi gevonden waar ze deze hebben?
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 20-04-2005 12:11 ]
Fijn dat ook mijn postreply blijft staan zodat we in het andere topic verder kunnen...
Verwijderd
Ik was vanmiddag in de Aldi in Amersfoort daar bij de Kamperbinnenpoort. In de winkel stond een pallet met 6 van die luidsprekerssets. Maar (nog) niet goedkoper. Dezelfde prijs als toen ze op 15 dec.2004 werden aangeboden: 90 euro.Bor de Wollef schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:06:
Ik las dat de Aldi restpartijen zou hebben van de lifetec (dacht ik) speaker zuilen die ze een tijdje terug hadden. Is er iemand die hier iets meer van weet? Heeft iemand al een aldi gevonden waar ze deze hebben?
Ook stond daar een pallet met 14 van die MP3/CD-micro audiosystemen. Die waren wél goedkoper als op 26 jan.2005. Van 90 euro nu voor 50 euro.
In een mand bij de kassa lag ook nog een enkele doos van een Draadloos camera bewakingssysteem goedkoper als op 19 jan.2005. Van 85 euro nu 50 euro.
Daar lag ook nog een doosje van de 1GB MP3-speler.
Verwijderd
Bij Aldi liggen ze al een tijdje te slapen, daarom maar even ingescand speciaal voor jullie.
Vanaf 27 april
verder o.a.:
Vanaf 27 april

verder o.a.:

- perkplanten per 10 stuks € 1,15 o.a. vlijtig liesje, lobelia, petunia, afrikaantje, begonia of ageratum
- lederen docksider € 18,99
- inline skates met 'soft boots' € 34,99 per paar
- skating beschermset € 7,99 per set
- dames en heren skatersokken, 100% katoen, extra versteviging € 1,99 per paar
- infrarood massage-apparaat, voor gezichts-, hoofd- en lichaamsmassage € 7,99 per stuk
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 10:00 ]
Verwijderd
Die autoradio ga ik kopen. Tenminste dat laat ik doen, ik moet vroeg naar mijn werk en wil hem niet mislopen natuurlijk.
Ik zie een Sinusvermogen van 4 x 25W en een PMPO van 4 x 250 W.
Dat we dat laatste getal niet serieus moeten nemen weten we allemaal, maar in hoeverre is die 4 x 25W wel constant muziekvermogen?
Iemand al ervaring met die USB-poort aansluiting? Zal ik er een externe HDD aan kunnen hangen (zo'n laptop-HDD in een hoesje)
Ik zie een Sinusvermogen van 4 x 25W en een PMPO van 4 x 250 W.
Dat we dat laatste getal niet serieus moeten nemen weten we allemaal, maar in hoeverre is die 4 x 25W wel constant muziekvermogen?
Iemand al ervaring met die USB-poort aansluiting? Zal ik er een externe HDD aan kunnen hangen (zo'n laptop-HDD in een hoesje)
Die radio zal een continu (muziek) vermogen hebben van ongeveer 4x11 watt.
Een vriendin van mij heeft hem in haar auto (samen met marquant speakers
) en het klinkt nog best aardig ook.
In weze gedraagt een portable HD zich niet anders als een portable geheugenstick. Ik weet alleen niet of en hoe deze radio met mappen omgaat.
Een vriendin van mij heeft hem in haar auto (samen met marquant speakers
In weze gedraagt een portable HD zich niet anders als een portable geheugenstick. Ik weet alleen niet of en hoe deze radio met mappen omgaat.
Wise enough to play the fool
Voor het opnemen van muziek in WMA formaat? Kun je dan opnemen van de radio op je stick / ipod?
Verwijderd
Uit de ad op de site begrijp ik idd dat hij ook kan opnemen, in WMA formaat wel te verstaan.
Dus radio opnemen?
Ik neem aan dat ik ook CD's met MP3's in mappen kan stoppen?
Dat hij dus per map kan afspelen?
Dus radio opnemen?
Ik neem aan dat ik ook CD's met MP3's in mappen kan stoppen?
Dat hij dus per map kan afspelen?
Ze zijn inmiddels wakker. http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTMVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 01:30:
Bij Aldi liggen ze al een tijdje te slapen,
Het lijkt me ook wel wat, maar ik twijfel nog een beetje over de kwaliteit...
-
Verwijderd
Moet je gewoon nooit doen bij de Aldi...SysRq schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:12:
[...]
Ze zijn inmiddels wakker. http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
Het lijkt me ook wel wat, maar ik twijfel nog een beetje over de kwaliteit...
Ja, je kan de radio opnemen. dan komt het in wma op je memmorystick/mp3speler/harddisk/ipod te staan.
Hij ziet er erg mooi uit!
ik heb de aldi-mountenbike van 99 euro, en hij is super goed!
Verwijderd
Correct me if i'm wrong, maar ik heb hier nog niks gelezen over de targa dvd recorder MET 120 GB HD voor 310 of 320 euro was het. Hij lag bij die targa hardeschijf die hier wel in dit topic staat.
Nee inderdaad, u get monkeys when u pay peanuts. De auto radio's van de aldi zijn tot nu toe allemaal slecht geweest imho, onnodig ruis, bliepjes in de mp3s etc. Je kunt beter iets meer neerleggen en voor een goede radio gaan.
Ik wil deze radio eigelijk hebben om m'n iriver H340 aan te hangen, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat afspelen dan werkt?? Mijn bedoeling was eigelijk om een cradle op het dashboard te monteren, het schempje van m'n mp3 speler continu aan laten staan en dan de muziek naar een radio streamen, ik wil dus de muziek uit kunnen kiezen op m'n mp3 speler. Want hoe gaat dat met die radio als ik er 30 gig aan mp3'tjes aan hang?
Zie er niet bijstaan dat dat ding een ingang heeft ofzo dus moet wel via usb dan denk ik, zou wel mooi zijn, even dat ding open slopen en een usb verlengkabeltje eraan solderen, dan heb je stroom en een ingang voor een mp3 spelers en mooi weggewerkt.
Zie er niet bijstaan dat dat ding een ingang heeft ofzo dus moet wel via usb dan denk ik, zou wel mooi zijn, even dat ding open slopen en een usb verlengkabeltje eraan solderen, dan heb je stroom en een ingang voor een mp3 spelers en mooi weggewerkt.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Ik heb nog even gekeken maar er zijn hier in de omtrek helaas geen speaker setjes meer te vinden.
Bij de blokker hebben ze een dvd speler van provision in aanbieding. Het speelt ook divx bestanden af. Weet iemand welke model dit is?
http://www.videohelp.com/...try=&orderby=Name&hits=25JoEEE schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:01:
Bij de blokker hebben ze een dvd speler van provision in aanbieding. Het speelt ook divx bestanden af. Weet iemand welke model dit is?
Dat moet dus de Provision DCE-2500 zijn, dat is de enige met divx ondersteuning op videohelp.com
http://gathering.tweakers...995625///provision%2Cdivx
volgens dit topic heeft het ook subtitle ondersteuning, maar ik weet niet 100% zeker dat over hetzelfde model gaat.
Let wel: ik heb gelezen na te googlen, dat het loopwerk/dvd-drive slecht schijnt te zijn van provision spelers, maar dat de chipset goed is.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Provision DVD 4350 Pro 05746JoEEE schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:01:
DVX 4350 PR
De meeste huidige Provisions die ik heb getest hebben last met lezen van low budget DVD-R, maar geen problemen met DVD+R ongeacht budget. Laser iets bijstellen en betere media doet vaak wonderen.dat het loopwerk/dvd-drive slecht schijnt te zijn van provision spelers, maar dat de chipset goed is.
Nee, de DCE-2500 ziet er totaal anders uit:Dat moet dus de Provision DCE-2500 zijn, dat is de enige met divx ondersteuning op videohelp.com
http://www.yagma.com/online/catalog/pics/1229990012_org.jpg
http://www.promarkt.de/on...g/pics/1229990012_org.jpg
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 02:13 ]
Je zal best gelijk hebben, maar dan wel heel vervelend dat het zoeken naar "DVX 4350 PR" of "DVX 4350 PR" mij niets opleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 02:05:
[...]
Provision DVD 4350 Pro 05746
DVX 4350 PR
[...]
Ik heb de homepage van de fabrikant ook niet kunnen vinden(vervelend ook dat "provision" geen originele naam is en ook aanlevering of zoiets betekend

Heeft iemand dezelfde speler bij een andere winkel gezien, met exacte specs, zoals chipset en ondersteuning? reviews/etc. ?
Het is zeker een hele nieuwe speler.
Yippie kayak, other buckets!
Vriend van me heeft een autoradio met USB aansluiting, best wel nifty! Voor alle HD MP3 spelers (althans velen) gaat het denk ik niet werken - behalve als de mp3's in een algemeen data segment worden opgeslagen (mass storage). Alleen dat segment wordt door de autoradio gezien.intuliegend schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:42:
Ik wil deze radio eigelijk hebben om m'n iriver H340 aan te hangen, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat afspelen dan werkt?? Mijn bedoeling was eigelijk om een cradle op het dashboard te monteren, het schempje van m'n mp3 speler continu aan laten staan en dan de muziek naar een radio streamen, ik wil dus de muziek uit kunnen kiezen op m'n mp3 speler. Want hoe gaat dat met die radio als ik er 30 gig aan mp3'tjes aan hang?
Bij de makro hebben ze nu ook een dvd speler in de aanbieding. Het is een vestel dvd 2800 en deze ondersteunt ook divx. Op de site van vestel staat er niks over. Heeft iemand meer info over deze dvd speler?
Verwijderd
Weet iemand iets meer over die autoradio?
gaat hier nog een ander merk onder schuil?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM

lijkt me mooi dingetje
of is de kwaliteit echt zo slecht??
groeten
RookY
gaat hier nog een ander merk onder schuil?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
lijkt me mooi dingetje
of is de kwaliteit echt zo slecht??
groeten
RookY
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 12:02 ]
Precies. Een iRiver aansluiten en die ook op de iRiver bedienen gaat dan niet werken. Alleen met een usb mass storage apparaat.delorean7 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:38:
[...]
Vriend van me heeft een autoradio met USB aansluiting, best wel nifty! Voor alle HD MP3 spelers (althans velen) gaat het denk ik niet werken - behalve als de mp3's in een algemeen data segment worden opgeslagen (mass storage). Alleen dat segment wordt door de autoradio gezien.
Zo'n iRiver aansluiten gaat dan beter op een lijningang, of via een modulator.
* dreamscape gaat hem trouwens wel halen, want heeft nog een usb hdd liggen van een paar Gb...
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Dan heb ik ook een vraagje over de autoradio MP3 met USB...
als je nou een laptop hebt.. en die staat vol muziek.. hoe moet je het dan voorelkaar krijgen om vanaf je laptop de MP3's op die radio te krijgen..
kan dat gewoon met een USB kabel en met Mediaplayer?? of iets dergelijks of gaat dat nooit lukken....
als je nou een laptop hebt.. en die staat vol muziek.. hoe moet je het dan voorelkaar krijgen om vanaf je laptop de MP3's op die radio te krijgen..
kan dat gewoon met een USB kabel en met Mediaplayer?? of iets dergelijks of gaat dat nooit lukken....
Dat gaat dus nooit kukken, want he ding heeft geen interne storage. Je kunt er hooguit een pendrive aan hangen, mp3's van je laptop zal niet gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:11:
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als er een geek is die het voor elkaar krijgt dat je je harde schijf naar buiten kan koppelen via usb en het er uit kan laten zien als een mass storage device, dan zou het theoretisch kunnen. Maar volgens mij zijn dit soort dingen binnen USB specificaties gewoon niet mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:11:
Maar ja, via firewire kan zoiets wel, dus je weet maar nooit...
Punctuality is the politeness of kings
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><font color=red>Dit topic is alleen bedoeld voor zaken die in Audio Video thuishoren:
<b>WEL</b> horen hier: TV's, radio's, plasma's 5.1 setjes, PC speakers etc.
MP3 spelers horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/33>Gadget Talk</a>
TFT monitoren horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/8>Videoplanken & Beeldkanonnen</a>
Fruit en groente en kleding en nachtkastjes en rollerskates horen niet op dit forum
</font></center>
<center><font color=red>Dit topic is alleen bedoeld voor zaken die in Audio Video thuishoren:
<b>WEL</b> horen hier: TV's, radio's, plasma's 5.1 setjes, PC speakers etc.
MP3 spelers horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/33>Gadget Talk</a>
TFT monitoren horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/8>Videoplanken & Beeldkanonnen</a>
Fruit en groente en kleding en nachtkastjes en rollerskates horen niet op dit forum
</font></center>