[PC] Counter-Strike: Source - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:49

Keida

dr.

hmm, ik heb nog steeds connectieproblemen waar hij mij er ad random uitgooit:

Disconnect: ProcessUsercmds: Incorrect reading frame (check sending and receiving code for mismatches)!

hoogst irritant, en ik schijn geen werkende oplossing te kunnen vinden op het net. Heb nu zelfs Valve al gemailed, maar nog geen antwoord.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht
gisteren 3 keer gekickd geweest omdat ik zo zogezegd cheat
pffff, had 30 - 1
waren allemaal noobs op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:12:
zucht
pffff, had 30 - 1
dat zit je gewoon simpelweg op de verkeerde server, ga dan een server zoeken die past bij je eigen kwaliteiten. dan ben je er vanaf.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:12:
zucht
pffff, had 30 - 1
Mag ik vragen wat het nut is van je post? Even laten weten dat je goed bent (op een n00b server)?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

DaTiezl schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:52:
[...]

Mag ik vragen wat het nut is van je post? Even laten weten dat je goed bent (op een n00b server)?
ik denk dat het eerder frustratie ventileren is over het eeuwige cheater gezeur (wat nu ook bij counterstrike-source naar voren komt)
Ik heb dat hier ook wel eens gedaan, maar heb daarbij ook een filmpje gezet van hoe ik speelde zodat het wat toevoegde aan dit nieuwtjes & configjes topic.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
knightofn1 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:13:
[...]

ik denk dat het eerder frustratie ventileren is over het eeuwige cheater gezeur (wat nu ook bij counterstrike-source naar voren komt)
Ik heb dat hier ook wel eens gedaan, maar heb daarbij ook een filmpje gezet van hoe ik speelde zodat het wat toevoegde aan dit nieuwtjes & configjes topic.
jij voegde toen nog iets toe door dat filmpje, nu is het meer van kijk eens hoe goed ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd nutelose post zoek een highskillt server op.

Ik wou mijn vraag nog even herhalen kent in een jumpmap(van blokje naar blokje springen) voor CS:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:42:
Idd nutelose post zoek een highskillt server op.

Ik wou mijn vraag nog even herhalen kent in een jumpmap(van blokje naar blokje springen) voor CS:S?
Ik heb al veel gezocht maar ook nog niet gevonden, bij CS was het altijd gewoon Kz_climbers_blablabla, maar nu zie ik ze ook nergens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
Mijn spray doet het sinds een tijdje niet meer, ook de standaard sprays niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hollandia schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:20:
Mijn spray doet het sinds een tijdje niet meer, ook de standaard sprays niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Grafische instellingen van CS:S. Je moet een bepaalde optie op MEDIUM hebben om sprays te tonen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is fy_waterglass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje problemen gehad met mijn fps, maar misschien is dit een handige tip: Omdat ik een lage fps had stond anti aliassing (aa) altijd uit. Nu heb ik hem voor de grap eens op 2x gezet en het loopt een stuk lekkerder, raar maar waar. Het ziet er trouwens ook een stuk mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik ben inmiddels een tijdje bezig met een dedicated linux server en deze loopt ATM zoals het volgens mij zou moeten horen.
Misschien dat jullie er eens op willen spelen?

84.119.206.181:27015
14 slots, FF on, AWP/Auto disabled

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 13-04-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik ga er wel een keer op zal em bij favorites zetten :)
(het is toch echt wel super lekker spelen met headset :) )

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Dat is toch een hele andere map hoors ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
@M@nic: K zal m vannavond even checken. Relaxt dat FF aan staat en AWP/Auto disabled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerald schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:56:
[...]

Dat is toch een hele andere map hoors ;)
Hij lijkt er dan toch wel op >:)
Je begint ook ergens vanboven en springt dan naar beneden in het water. Toen ik hem speelde bleef bijna iedereen boven staan om dan met een sniper degene beneden af te knallen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

[NL] =AMD= Clan Publicserver: 82.192.81.209:27015
Mag weg uit het lijstje, omdat onze hosting zeeeeer traaaag is met updaten.
We hebben een maand een niet werkende teamspeak server en nu dit nog erbij.
Dus wij gaan stoppen met huren van die server.
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik mogen weten welke dat was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:38:
Zou ik mogen weten welke dat was? :)
Ja hoor...Globalwebhosting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Je hebt echt van die dagen dat ook niets meezit.. Niet te geloven wat ik vandaag allemaal tegen krijg. Je kent het wel, je schiet een clip op iemand en je raakt niets en de ander weet je bewegend en springend 4 maal te raken. Of van die nare gasten die om een hoek komen en je een headshot bezorgen ... Grrr ;)

NL_Boy, wij huren onze server in UK (4u-servers) en mogen alles zelf doen :) Kost wat, maar we mogen er alles mee. Dus ook uithuren :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

woutur schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:40:
NL_Boy, wij huren onze server in UK (4u-servers) en mogen alles zelf doen :) Kost wat, maar we mogen er alles mee. Dus ook uithuren :)
Prijs maakt nie zoveel uit, zolang de service, ping, etc. maar goed is. :)
Betaal nu € 52,- per maand voor slechte service.

[ Voor 11% gewijzigd door nlboy op 13-04-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Je zou me eens kunnen toevoegen op msn. Kan hier op het forum niets zeggen natuurlijk :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

woutur schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:51:
Je zou me eens kunnen toevoegen op msn. Kan hier op het forum niets zeggen natuurlijk :)
Oké is goed. :) In het weekend voeg ik je even toe.

[ Voor 9% gewijzigd door nlboy op 14-04-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de interpolatie.
de interpolatie hebben ze er in 1.6 juist uitgesloopt en nu weer erin gebouwd? lijkt me vrij sterk daar werd in 1.5 teveel overgeklaagd door toernooien en standaarden voor bedacht en nu lopen we hier leuk tevertellen dat je dat kan aanpassen.
dat is dus absoluut niet zo, het enige wat er veranderd is zijn die scheve hitboxen.
die kan je dus op een non protected server wel meters breed en hoog maken.

plus daar komt bij dat als je op een pauper servers peelt "vrijwel allemaal" je met elke kogel in een elleboog een hs kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Das een mooie bonus, als je flinke polio in je arm hebt en je wilt toch headdies maken :)
De mooiste headdies blijven die door bv. de deuren in dust2. Als je met 16 man op de server zit, is er altijd wel een T die achter de deur blijft wachten. Een mooie spray achter de deur en er gaat altijd wel een verdwaalde kogel in een hoofd :) Je bent wel verzekerd van een hoop 'HAX HAX HAX' gekrijs als je dan toevallig ook dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

FlashBang

Hoi.

Patatje Oorlog: 193.151.75.153:27016 is nu
Patatje-Oorlog SIX - Source [ dust / dust2 ] 193.138.204.225:27016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die last hebben met hun authenticatie. Als ik naar een server connect van een steam spel wordt ik er na een seconde of 5 uitgegooid met de melding dat de server mijn authenticatie niet kan verifieren op de authenticatie server. code 35. Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn pc of router zou liggen. Echter een paar uur eerder werkte het nog. Ik heb het op een blanco systeem geprobeerd. Nog werkt het niet. Het lijkt wel alsof steam mijn account heeft verwijderd op de server. Toch kan ik me wel aanmelden op steam. Heel vreemd.. Heeft deze onzin met Vac te maken? Moet ik misschien ergens zelf in me instellingen VAC inschakelen? Steam is een mooi concept, helaas werken er teveel onbekwame programmeurs bij Sierra.

Heb net een mailtje van Steam Powered gehad . Dit probleem is te danken aan periodiek onderhoud van de authenticatie servers. Dit kan zo nu en dan voorkomen. Met andere woorden de authenticatie servers zijn niet eens fatsoenlijk gemirrored of geclusterd. begin me nu toch sterk af te vragen wat voor een hobby clubje achter Sierra en Steam steekt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
je kunt ook gewoon je steam afsluiten en opnieuw opstarten, ben je er in 1 x van af :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skerekrow schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:18:
je kunt ook gewoon je steam afsluiten en opnieuw opstarten, ben je er in 1 x van af :O .
Daarmee verspringt je authenticatie profiel niet op magische wijze van de ene server op de andere. Koop een boek MCSE of volg een ICT opleiding. Aan zo'n reactie heeft doorgaans niemand iets. Hoe had jij je steam account willen laten verifieren als de enigste server waar je authentificatie profiel zich op bevindt niet bereikbaar is wegens onderhoudt?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:50:
[...]
Grafische instellingen van CS:S. Je moet een bepaalde optie op MEDIUM hebben om sprays te tonen.
Vreemd, want ik heb dat probleem van niet werkende sprays ook gehad. Gebeurde bij mij na een update. Ik heb niet aan me instellingen gezeten maar gewoon me spray opnieuw geimporteerd en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:00:
Steam is een mooi concept, helaas werken er teveel onbekwame programmeurs bij Sierra.

Heb net een mailtje van Steam Powered gehad . Dit probleem is te danken aan periodiek onderhoud van de authenticatie servers. Dit kan zo nu en dan voorkomen. Met andere woorden de authenticatie servers zijn niet eens fatsoenlijk gemirrored of geclusterd. begin me nu toch sterk af te vragen wat voor een hobby clubje achter Sierra en Steam steekt.
Sierra en steam? (8>

Sierra is een uitgever, geen ontwikkelaar.

Valve heeft Steam ontwikkeld en onderhoudt de servers, Sierra heeft er niks mee te maken.
Steam is een mooi concept, helaas werken er teveel onbekwame programmeurs bij Sierra.
Op basis van 1 probleem concludeer je dat er 'teveel onbekwame programmeurs' werken bij Sierra (wat overigens Valve moet zijn) |:(

Maanden geleden was de Steam code veel meer buggie dan als het nu is. Steam is een relatief nieuw programma en vergeleken met de eerste maanden van de publieke release van Steam en van nu is het er echt veel beter en sneller op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Weet iemand wat een goede site is voor tactics?

Daarmee doel ik vooral op map-tactics, dus het liefst met een plattegrond van alle Defuse maps met daarop de ideale loop- en hold lijnen en plaatsen getekend.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:46:
[...]

Daarmee verspringt je authenticatie profiel niet op magische wijze van de ene server op de andere. Koop een boek MCSE of volg een ICT opleiding. Aan zo'n reactie heeft doorgaans niemand iets. Hoe had jij je steam account willen laten verifieren als de enigste server waar je authentificatie profiel zich op bevindt niet bereikbaar is wegens onderhoudt?
Nee maar daarmee is het probleem wel opgelost en werkt het wel weer.

Dus hoe de fuck dat zit met die servers maakt dan helemaal niet meer uit. In mijn optiek gaat hett er om dat het probleem dat het proces belemmerd opgelost word. Voor zo ver ik lees heb ik bij jou alleen maar ongefundeerde probleem stellingen gezien en geen oplossingen.

Dit probleem heb ik zelf vaker gehad en de oplossing werkt. Dus dan kun je gaan zeiken over dat de oplossing niet conform jou vergaarde kennis van ICT is of accepteren dat het een oplossing is.

Wat wil je eigenlijk? Meer grotere problemen creeëren of je belemmerde proces oplossen?

(ik doe HBO-Bedrijfskundige Informatica overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Als het aan hun server ligt dan heb jij toch geen probleem?
Tja je kan ff niet bij steam inloggen maar als dat een probleem is bij hun server dan moet je natuurlijk niet verder gaan lopen kloten in je systeem of netwerk.
Trouwens server kunnen altijd een keer down gaan en dat ze ff niet werken door onderhoud is juist goed dat betekend dat ze het netwerk van steam proberen te verbeteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Daisai op 14-04-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:24:
[...]

Vreemd, want ik heb dat probleem van niet werkende sprays ook gehad. Gebeurde bij mij na een update. Ik heb niet aan me instellingen gezeten maar gewoon me spray opnieuw geimporteerd en het werkte weer.
Ik heb het ook sinds een van de vorige updates, maar zie ook geen sprays van anderen meer. Ook de originele Sprays doen het niet meer. Morgen maar even een verse windows install + CSS doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rode Havik schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:24:
Als het aan hun server ligt dan heb jij toch geen probleem?
Tja je kan ff niet bij steam inloggen maar als dat een probleem is bij hun server dan moet je natuurlijk niet verder gaan lopen kloten in je systeem of netwerk.
Trouwens server kunnen altijd een keer down gaan en dat ze ff niet werken door onderhoud is juist goed dat betekend dat ze het netwerk van steam proberen te verbeteren.
Ik heb dit ook wel eens, bij Steam echt uitloggen en opnieuw aanloggen en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zijn er nog mensen die op mijn server ( 84.119.206.181:27015 ) hebben gespeelt en op- of aanmerkingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Laatst online: 10-11-2024
Hollandia schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:58:
[...]

Ik heb het ook sinds een van de vorige updates, maar zie ook geen sprays van anderen meer. Ook de originele Sprays doen het niet meer. Morgen maar even een verse windows install + CSS doen.
Denk dat source opnieuw installen wel genoeg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus helemaal niet nodig. 1 custom spray opnieuw installeren en alles werkt weer. Ik hoop voor je dat nog niet een complete re install gedaan hebt, anders is alle moeite voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ik ben al sinds vannacht aan het downloaden (steampowered)......gaat maar met 50 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, nou ja nou weet het in iedere geval voor de volgende keer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net counter strike condition zero gekocht.

Als deze ook wordt omgezet naar de soucre engine, kunje die dan gratis downloaden van steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:11:
Ik heb net counter strike condition zero gekocht.

Als deze ook wordt omgezet naar de soucre engine, kunje die dan gratis downloaden van steam ?
1. Zonde van je geld.
2. Nee.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
zat net lekker te spelen ging best goed enzo, kom je zo'n kerel tegen: KLIK
en hij vond het nog leuk ook, verziekt gewoon het hele spel zo'n cheater :/
ook meteen valve maar ff mailtje gestuurd.

owja, niet voor de zwakke maag in het begin ;) :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-04-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 20:48
Ja ik zat er ook net in, in xs4all 1. Echt zielig dat soort gasten, gelijk heel je lol verpest. Hopelijk wordt hij voor goed gebanned door Valve :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze aub ook in de Opening Post kunnen worden vermeld ?
80.69.77.12:27015 [NL] Creativehosting.nl :: Public #3 :: HL2: Cstrike: Source :: #creativehosting.nl

stats kun je vinden op http://hlstats.creativehosting.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die .dem files wil afspelen krijg ik telkens de error: can't find gameinfo.txt in hl2

hoe kan dit verholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Hoe ziet die cheater dat dan in die cheat hierboven gepost? Ziet die z'n eigen beeld ook ronddraaien?
Als dat zo is vind ik dat knap, ik word na 1 minuut kijken al kotsmisselijk.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:13:
Als ik die .dem files wil afspelen krijg ik telkens de error: can't find gameinfo.txt in hl2

hoe kan dit verholpen worden?
je moet de demo files via de console laden dmv. in de console te typen.

record "demonaam"
playdemo "demonaam"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar probleem. Ineens heb ik last van texture corruption. Gister had ik dit nog niet. Heb een beetje met de instellingen in het advanced menu zitten klooien, maar nu krijg ik het niet meer goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.n0thing.org/?download=252

http://www.n0thing.org/?download=253
http://www.n0thing.org/?download=254
http://www.n0thing.org/?download=255
http://www.n0thing.org/?download=256
http://www.n0thing.org/?download=257
http://www.n0thing.org/?download=258

Waar die rare kleine lijntjes in de screenshots vandaan komen weet ik niet, die zie ik iig niet. Maar wel een hoop texture vern**king.

Ati radeon 9700 pro (nieuwste drivers 6.14.10.6517)
3 ghz amd met 512+256 ram
en windows XP SP2 met direct 9.0b (of c?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Kaart overgeklokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lijkt idd op gaar of te ver geklokt geheugen van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 20:48
Minkie schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:00:
Hoe ziet die cheater dat dan in die cheat hierboven gepost? Ziet die z'n eigen beeld ook ronddraaien?
Als dat zo is vind ik dat knap, ik word na 1 minuut kijken al kotsmisselijk.
Volgens mij hoeft hij alleen maar in de server te komen, en dan gewoon in de level rond lopen. Waarschijnlijk gebruikt hij ook een radar. Of hij hoeft helemaal niks te doen. Het blijft gewoon lame :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skerekrow schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:13:
[...]

Nee maar daarmee is het probleem wel opgelost en werkt het wel weer.

Dus hoe de fuck dat zit met die servers maakt dan helemaal niet meer uit. In mijn optiek gaat hett er om dat het probleem dat het proces belemmerd opgelost word. Voor zo ver ik lees heb ik bij jou alleen maar ongefundeerde probleem stellingen gezien en geen oplossingen.

Dit probleem heb ik zelf vaker gehad en de oplossing werkt. Dus dan kun je gaan zeiken over dat de oplossing niet conform jou vergaarde kennis van ICT is of accepteren dat het een oplossing is.

Wat wil je eigenlijk? Meer grotere problemen creeëren of je belemmerde proces oplossen?

(ik doe HBO-Bedrijfskundige Informatica overigens)
Nee het is geen oplossing. Mijn probleem is er nog altijd. En als je ook maar enig sinds wat verstand had van ICT, dan had je uit mijn tekst kunnen begrijpen dat geen enkele wijziging aan de client(je computer) daar verandering in zal brengen. Ik mag hopen dat je net begonnen bent met je opleiding, anders heb ik met je te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:19:
[...]

Nee het is geen oplossing. Mijn probleem is er nog altijd. En als je ook maar enig sinds wat verstand had van ICT, dan had je uit mijn tekst kunnen begrijpen dat geen enkele wijziging aan de client(je computer) daar verandering in zal brengen. Ik mag hopen dat je net begonnen bent met je opleiding, anders heb ik met je te doen.
rofl

een "nieuw" nieuwsbericht op steampowered; nl: twee nieuwe maps voor css. De eerder genoemde de_port en een "port" (wat grappig :O ) van de_inferno. Screens komen binnen een week of twee

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik wil dus een flashbang granaat binden aan de kp_del knop.
Zo kan ik dan snel flashbang granaten selecteren.
Maar hoe doe ik dit????
Of is er een andere snelle methode.....ik wordt gek van dat mousewheel up/down....

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

chrisstructor schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:05:
Maar hoe doe ik dit????
Of is er een andere snelle methode.....ik wordt gek van dat mousewheel up/down....
Ik word hé :)

En ooit wel eens op Q gedrukt tijdens spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

chrisstructor schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:05:
Maar hoe doe ik dit????
Je kan ook gewoon met je cijfers de flash selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Bedoel hij niet misschien specifiek de flash?

Dus meteen de een flash pakken ipv 2x op de nade button drukken, zodat je niet eerst voorbij de HE hoeft te gaan. Zou wel handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Ik word hé :)

En ooit wel eens op Q gedrukt tijdens spelen? :)
Jezus.......ik word........ik ben rijp voor een inburgeringscursus :P .

Het was inderdaad mijn bedoeling om met een bind functie door middel van een knop, wat in dit geval de kp_del is, het voor elkaar te krijgen om na het indrukken hiervan gelijk een flashbang granaat gereed te hebben voor een welgemikte worp richting vijand, mocht deze zich binnen mijn gezichtsveld bevinden, waarna het om zeep helpen van de tegenstander dan een niet al te groot opstakel meer vormt en kan geschieden met bijvoorbeeld een welgemikt schot van de enkelloops shotgun. :P
(Deze zin compenseert de "ik wordt" constructie misschien een beetje ;) )

Een beetje in de trand van :

bind kp_del "flashbang"

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
chrisstructor schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:20:
[...]

Jezus.......ik word........ik ben rijp voor een inburgeringscursus :P .

Het was inderdaad mijn bedoeling om met een bind functie door middel van een knop, wat in dit geval de kp_del is, het voor elkaar te krijgen om na het indrukken hiervan gelijk een flashbang granaat gereed te hebben voor een welgemikte worp richting vijand, mocht deze zich binnen mijn gezichtsveld bevinden, waarna het om zeep helpen van de tegenstander dan een niet al te groot opstakel meer vormt en kan geschieden met bijvoorbeeld een welgemikt schot van de enkelloops shotgun. :P
(Deze zin compenseert de "ik wordt" constructie misschien een beetje ;) )

Een beetje in de trand van :

bind kp_del "flashbang"
In de map waar je conifg.cfg staat moet je een extra bestand maken genaamd autoexec.cfg. Dit is het meest gebruikte bestand om tweaks ed in te zetten. Bijv. voor meer FPS.

Daar moet je dat het volgende in zetten:

//Select nades
alias go_slot5 "use weapon_hegrenade"
alias go_slot6 "use weapon_flashbang"
alias go_slot7 "use weapon_smokegrenade"

Dan kun je in je config.cfg de regel zetten:
bind "q" "go_slot7"

Dan zul je in dit geval met de q knop dus een smoke selecteren.

Het is ook aan te raden om dit soort aliasses te gebruiken voor al je weaponswitches, want de hud_fastswitch 1 werkt volgens mij nog steeds niet goed. Je hebt soms dat je van wapen wisselt en dan schiet, en dan gebeurt er niks, in feite wacht het spel dan op een "bevestiging" dat je dat wapen ook echt wilt selecteren.

Alle weaponbinds in mijn autoexec zijn deze:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
//Select prim. weapon
alias go_slot1 "use weapon_mp5navy; use weapon_m4a1; use weapon_m249; use weapon_p90; go_slot1b"
alias go_slot1b "use weapon_scout; use weapon_awp; use weapon_g3sg1; use weapon_sg550; go_slot1c"
alias go_slot1c "use weapon_sg552; use weapon_aug; use weapon_tmp; use weapon_mac10; use weapon_ak47; go_slot1d"
alias go_slot1d "use weapon_ump45; use weapon_xm1014; use weapon_m3; use weapon_famas; use weapon_galil"

//Select sec. weapon
alias go_slot2 "use weapon_glock; use weapon_usp; use weapon_deagle; use weapon_p228; use weapon_elite; use weapon_fiveseven"

//Select knife
alias go_slot3 "use weapon_knife"

//Select bomb
alias go_slot4 "use weapon_c4"

//Select nades
alias go_slot5 "use weapon_hegrenade"
alias go_slot6 "use weapon_flashbang"
alias go_slot7 "use weapon_smokegrenade"

[ Voor 5% gewijzigd door XyritZz op 17-04-2005 20:32 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

xyritzz, hartstikke bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
xyritzz, ik zie dat je wel bekend bent met aliasses etc, misschien kun je mij helpen met een probleempje.

Ik speel met vrij lage mouse sens (1.8 -noforcemparms -noforcemaccel)
Horizontaal bewegen heb ik nergens last van, maar bij omhoog en omlaag kijken heb ik eigenlijk meer sens nodig... als alternatief heb ik dus de mousewheel gebind aan lookup en lookdown.

Probleem is, als ik met mn wieltje 1tik naar boven ga, dan verschuift mn crosshair ook echt maar 1 pixel. Kan het door middel van een alias worden ingesteld dattie dan bijvoorbeeld gewoon 20x lookup doet wanneer ik 1tikje omhoog ga met mn scrollwheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Lawtje.com schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:10:
xyritzz, ik zie dat je wel bekend bent met aliasses etc, misschien kun je mij helpen met een probleempje.

Ik speel met vrij lage mouse sens (1.8 -noforcemparms -noforcemaccel)
Horizontaal bewegen heb ik nergens last van, maar bij omhoog en omlaag kijken heb ik eigenlijk meer sens nodig... als alternatief heb ik dus de mousewheel gebind aan lookup en lookdown.

Probleem is, als ik met mn wieltje 1tik naar boven ga, dan verschuift mn crosshair ook echt maar 1 pixel. Kan het door middel van een alias worden ingesteld dattie dan bijvoorbeeld gewoon 20x lookup doet wanneer ik 1tikje omhoog ga met mn scrollwheel?
alias lookup5 "lookup; lookup; lookup; lookup; lookup"
alias lookup20 "lookup5; lookup5; lookup5; lookup5"
bind mwheelup lookup20

alias lookdown5 "lookdown; lookdown; lookdown; lookdown"
alias lookdown20 "lookdown5; lookdown5; lookdown5; lookdown5"
bind mwheeldown lookdown20

Zo zou het moeten werken, maar heb het niet getest ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

hoi,

ik heb bij de video stress test "erros" staan waar normaal vier van die ramen rond draaien, heeft iemand dat ook?

Verder heb ik een aantal drivers geprobeerd maar dat veranderde niks er blijven erros staan.
En ik heb een paar dagen geleden windows er opnieuw op gezet en dat hielp ook niks.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

mad_max234 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:40:
hoi,

ik heb bij de video stress test "erros" staan waar normaal vier van die ramen rond draaien, heeft iemand dat ook?

Verder heb ik een aantal drivers geprobeerd maar dat veranderde niks er blijven erros staan.
En ik heb een paar dagen geleden windows er opnieuw op gezet en dat hielp ook niks.
Missende of corrupte materials of models lijkt me. Ik had het namelijk met de containers in office e.d. :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

mad_max234 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:40:
hoi,

Heb ik ook.

Getest op een P4 3Ghz met een Ti4400 en een Pentium-M 2Ghz met een Mobility Radeon 9700

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

THW Arie schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:59:
[...]

Heb ik ook.

Getest op een P4 3Ghz met een Ti4400 en een Pentium-M 2Ghz met een Mobility Radeon 9700
jij heb het dus ook, maar ik had er in begin geen last van is het door een patch gekomen of zo?

ik dacht dat het aan mijn drivers lag, maar ik zie dat je een radeon heb dus daar kan het niet aan liggen

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

ik heb sinds de laatste 2 updates last van lage fps, in het begin nooit gehad alles op middle settings, maar nu sinds die nieuwe updates veel last van framedrops, erg slechte zaak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:38:
[...]

jij heb het dus ook, maar ik had er in begin geen last van is het door een patch gekomen of zo?

ik dacht dat het aan mijn drivers lag, maar ik zie dat je een radeon heb dus daar kan het niet aan liggen
Is bij iedereen volgens mij nu zo. komt door een 2 (?) patchs geleden. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Met steam kan ik niet meer inloggen bij FRIENDS , dit is al weken zo :(

Zijn er meerdere die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat friends heeft het nooit lekker gedaan bij mij ik speelde zelf altijd 1.6 maar dat haalt geen drol uit volgens mij :X

Ik kon wel vaak gewoon inloggen vaak ook niet maar dan knaldie die hem er gewoon uit of dat er opeens andere gasten in mijn lijst stonden en dan weer niet echt jammer dat ze dat nou echt nooit helemaal perfect hebben kunnen krijgen

even een vraagje: is het het echt waard om hl2 te kopen voor dod cs source enz aangezien het spel bestwel verrandert is heb jaren vastgezeten aan 1.6 zelfs nog een poos 1.5 gespeelt maar als ik soms dingen lees denk ik echt van zou ik het laten schieten :?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat "server history" ooit gewerkt?? Bij mij is het altijd leeg.

Grappig screentje:
http://www.n0thing.org/?download=259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:20:
Heeft dat "server history" ooit gewerkt?? Bij mij is het altijd leeg.

Grappig screentje:
http://www.n0thing.org/?download=259
lol :)
Zo heb ik er hier ook 2:
Afbeeldingslocatie: http://img241.echo.cx/img241/4042/fygrenade00001if.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img241.echo.cx/img241/9252/glassfloorkdr00022fl.th.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

lazrambo schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:51:
Met steam kan ik niet meer inloggen bij FRIENDS , dit is al weken zo :(

Zijn er meerdere die hier last van hebben?
ipv Friends kun je beter gewoon Xfire gebruiken. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:19:
[...]

vandaar dat het in 90% van de gevallen wel werkt.

1 van de eerste dingen die een icter doet is geloof ik de foutmelding lezen. De foutmelding is dat de CLIENT geen verbinding kan maken met de SERVER. En jij neemt zomaar klakkeloos aan dat het dan aan de server ligt. En dat baseer je waar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder heb geschreven dropt mijn fps op moelijke stukken (lange afstanden, veel spelers in beeld) tot rond de 25-30fps (met een amd xp 2400 @ 2200 mhz en radeon 9800 pro @ xt). Dit ligt denk ik aan mijn cpu omdat ik in een lege map wel altijd rond de 80fps haal.

Nu vroeg ik mij af wat voor cpu upgrade ik nodig heb om minimaal 50fps te halen. Redt ik dat met een xp 3200+ of moet ik dan naar een amd64 gaan kijken? Wat zijn jullie resulaten met goede cpu's en radeon9800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Heb een paar kleine vraagjes over mijn i net verbinding met hl2 source.
Ik heb zelf asdl met 180 kb download.
Wat zijn perfekte rate settings voor deze verbinding en hoe voer ik deze rate setting in in het console menu van half life 2 ??
Zijn er andere settings die leiden tot een beter speelniveau via i-net??
Alvast bedankt.

PS. deze vragen naar aanleiding van het maken van headshots.
Heb zelf veel quake 3 rail gespeeld en speelde hier ook met een kleine mouse-accel van 0.5 .
Is dit aanwezig in hl2 source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:03:
Zoals ik al eerder heb geschreven dropt mijn fps op moelijke stukken (lange afstanden, veel spelers in beeld) tot rond de 25-30fps (met een amd xp 2400 @ 2200 mhz en radeon 9800 pro @ xt). Dit ligt denk ik aan mijn cpu omdat ik in een lege map wel altijd rond de 80fps haal.

Nu vroeg ik mij af wat voor cpu upgrade ik nodig heb om minimaal 50fps te halen. Redt ik dat met een xp 3200+ of moet ik dan naar een amd64 gaan kijken? Wat zijn jullie resulaten met goede cpu's en radeon9800?
Amd64 is aan te raden (in dit geval heb ik een 3000+). met een ATI 9250 128mb haal ik hiermee +70fps constant (met natuurlijk de standaard fps tweaksettings en onovergeklokt)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightofn1: Welke tweaks gebruik je? Ik heb namelijk ook wel tweaks gebruikt, maar had vrij weinig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

chrisstructor schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:31:
Heb een paar kleine vraagjes over mijn i net verbinding met hl2 source.
Ik heb zelf asdl met 180 kb download.
Wat zijn perfekte rate settings voor deze verbinding en hoe voer ik deze rate setting in in het console menu van half life 2 ??
Zijn er andere settings die leiden tot een beter speelniveau via i-net??
Alvast bedankt.

PS. deze vragen naar aanleiding van het maken van headshots.
Heb zelf veel quake 3 rail gespeeld en speelde hier ook met een kleine mouse-accel van 0.5 .
Is dit aanwezig in hl2 source?
In vuurgevechten stijgt mijn ping namelijk en dit kan volgens mij worden verholpen door de rate te verhogen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
(1) Je kan ook een brakke Windows installatie hebben of een PC die het gewoonweg op de (te hoge) settings niet red.

Heb ik beide ook gehad met een P4 1,7 (256 kb cache) 1024 mb sdram en een ATI 9800Pro.

(2) Onlangs nog met mijn AMD64 3400+ (1 mb cache) met 6800GT en 1 gig geheugen framedrops gehad na installeren van een nieuwe VGA driver. Niets hielp, alleen een versie XP installatie.

(1) = pingdrops
(2) = framedrops

[ Voor 16% gewijzigd door Hollanda op 20-04-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

geen framedrops......maar ping drop....das wat anders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Heb het even wat duidelijker neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

In een vuurgevecht is het enige wat stijgt mijn ping!
Het spel zelf draait voor de rest hartstikke soepel (3200+ en 6800GT@ultra)
Meer dataverkeer door de mannetjes in beeld en de kogels die ze afschieten, waardoor mijn ping van 20 naar 60 gaat.......heel vervelend ;) .
Dit moet op te lossen zijn met de juiste rate setting (dit was iets van 40000 voor quake 3) , ik weet alleen niet hoe dit in het console in te voeren.
Ook heeft de max_packet size ermee te maken, maar weet niet hoe deze aan te passen in HL2 met behulp van het console.

Een link gevonden.
(wel handig voor in de startpost)

http://forums.steampowere...threadid=154884&perpage=1

[ Voor 50% gewijzigd door chrisstructor op 20-04-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Laatst online: 08-09 22:19
Kun je nu eigenlijk een single player game doen met Bots erbij? Zo ja, hoe?

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Zartos schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:14:
Kun je nu eigenlijk een single player game doen met Bots erbij? Zo ja, hoe?
Je eigen LAN-server starten en de nodige bots erbij knallen... Kun je allemaal via de GUI regelen....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Ok, ik heb een best wel vervelend probleem :( .
Als ik hl2 source wil spelen, start ik het spel en zoek een server.
Na een refresh van de server lijst krijg ik tal van servers waar mijn ping 15-20 is volgens de serverlijst.
Als ik deze games echter connect en ga spelen krijg ik een pin van 300-800 :? .
Lijkt me een beetje vreemd met 160kb download en 50 kb up.............
Ik heb niks aan de instellingen voor i net in hl2 veranderd.
Ook draai ik geen progs op de achtergrond.
Als ik bijvoorbeeld quake 3 online ga spelen heb ik wel een prima ping van 15-20.
Wat kan hier in godsnaam het probleem zijn????

[ Voor 6% gewijzigd door chrisstructor op 22-04-2005 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:23

Bever!

3

connection settings van steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Ik heb inderdaad ook het idee dat het aan steam ligt......
Ik zal zo even de steam settings posten.

Als connection speed heb ik : DSL > 256 K .

Als ik eenmaal een game geconnect ben heb ik een ping van 60 in hl2 zolang ik stilsta en niks doe.
Beweeg ik of schiet ik kogels af, dan gaat mijn ping naar de 500-800 ???? :r :?
Met quake 3 heb ik gewoon een prachtige 15 ping........wtf gaat hier fout??
Ik wil lekker counter strike sourcen man :'(

Ik heb btw. een asdl verbinding met 160 kb down en 50 kb up .

[ Voor 80% gewijzigd door chrisstructor op 22-04-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:23

Bever!

3

ik weet niet watvoor connectie je hebt, maar ik heb hem op lan>t1 staan. met een 2mbit adsl lijntje.

met lage setting kreeg ik ook een ping verhoging, dus probeer het eens met een andere instelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

chrisstructor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:35:

Als ik eenmaal een game geconnect ben heb ik een ping van 60 in hl2 zolang ik stilsta en niks doe.

Deze bug heb ik ook.
Je moet even de server waar je in wil de ip copy'en

dan ga je naar je console (~)

en typ je in connect (IP ADRES VAN SERVER)

en dan enter en dan doet hij het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

chrisstructor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:35:

Het rare is dus dat mijn ping swabbert tussen de 20 en de 800 ........
Echter in game heb ik zelf het idee dat het smooth speelt, omdat ik bij een ping van 400 even goed een headshot kan maken en ik niks merk van die latency.
Ik heb het idee dat hls deze ping waarden dus fout weergeeft.........
Ik wordt echter wel steeds uit de game geknikkert omdat ik een ping van 800 zou hebben...

Iemand bekend met dit fenomeen???

(op modem/ dsl / t1 zetten bij setting s van steam maakt geen bal uit)

Even voor de duidelijkheid :
Als ik quake aanzet draait het dus als een tiet met een ping van 15 !

[ Voor 5% gewijzigd door chrisstructor op 22-04-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Pu_Dy schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:53:
[...]

Deze bug heb ik ook.
Je moet even de server waar je in wil de ip copy'en

dan ga je naar je console (~)

en typ je in connect (IP ADRES VAN SERVER)

en dan enter en dan doet hij het. :)
Jammergenoeg werkt dit bij mij niet :/ .
Ik krijg gewoon weer een ping van 500 en wordt gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

chrisstructor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:
[...]

Jammergenoeg werkt dit bij mij niet :/ .
Ik krijg gewoon weer een ping van 500 en wordt gekickt.
Um dan zou ik het echt niet weten.. neem een betere internet verbinding en andere provider?
Want die verbinding die je hebt is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Pardon !?
160 kb down en 50 up ?!
Ik heb 15 ping met quake 3 gek >:) .
Met die verbinding is niks mis hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

chrisstructor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:50:
Pardon !?
160 kb down en 50 up ?!
Ik heb 15 ping met quake 3 gek >:) .
Met die verbinding is niks mis hoor ;) .
160 kb down is echt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Het is niet uber......., maar verklaart niet een ping fluctuatie van 20 naar 800....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 11-09 16:09
Pu_Dy schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:30:
[...]

160 kb down is echt niet veel.
kb/sec down en up maakt geen ruk uit voor een ping. Tijdens het gamen zal je niet meer dan 10kb/sec gebruiken. Ping is afhankelijk van vele andere factoren, beginnend bij een brak netwerk, infrastructuur van je provider, peerings tot de infrastructuur van de provider waar de server staat, en uiteindelijk de server.

En alles wat ertussen zit.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.