chrisstructor schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:20:
[...]
Jezus.......ik word........ik ben rijp voor een inburgeringscursus

.
Het was inderdaad mijn bedoeling om met een bind functie door middel van een knop, wat in dit geval de kp_del is, het voor elkaar te krijgen om na het indrukken hiervan gelijk een flashbang granaat gereed te hebben voor een welgemikte worp richting vijand, mocht deze zich binnen mijn gezichtsveld bevinden, waarna het om zeep helpen van de tegenstander dan een niet al te groot opstakel meer vormt en kan geschieden met bijvoorbeeld een welgemikt schot van de enkelloops shotgun.
(Deze zin compenseert de "ik wordt" constructie misschien een beetje

)
Een beetje in de trand van :
bind kp_del "flashbang"
In de map waar je conifg.cfg staat moet je een extra bestand maken genaamd autoexec.cfg. Dit is het meest gebruikte bestand om tweaks ed in te zetten. Bijv. voor meer FPS.
Daar moet je dat het volgende in zetten:
//Select nades
alias go_slot5 "use weapon_hegrenade"
alias go_slot6 "use weapon_flashbang"
alias go_slot7 "use weapon_smokegrenade"
Dan kun je in je config.cfg de regel zetten:
bind "q" "go_slot7"
Dan zul je in dit geval met de q knop dus een smoke selecteren.
Het is ook aan te raden om dit soort aliasses te gebruiken voor al je weaponswitches, want de hud_fastswitch 1 werkt volgens mij nog steeds niet goed. Je hebt soms dat je van wapen wisselt en dan schiet, en dan gebeurt er niks, in feite wacht het spel dan op een "bevestiging" dat je dat wapen ook echt wilt selecteren.
Alle weaponbinds in mijn autoexec zijn deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| //Select prim. weapon
alias go_slot1 "use weapon_mp5navy; use weapon_m4a1; use weapon_m249; use weapon_p90; go_slot1b"
alias go_slot1b "use weapon_scout; use weapon_awp; use weapon_g3sg1; use weapon_sg550; go_slot1c"
alias go_slot1c "use weapon_sg552; use weapon_aug; use weapon_tmp; use weapon_mac10; use weapon_ak47; go_slot1d"
alias go_slot1d "use weapon_ump45; use weapon_xm1014; use weapon_m3; use weapon_famas; use weapon_galil"
//Select sec. weapon
alias go_slot2 "use weapon_glock; use weapon_usp; use weapon_deagle; use weapon_p228; use weapon_elite; use weapon_fiveseven"
//Select knife
alias go_slot3 "use weapon_knife"
//Select bomb
alias go_slot4 "use weapon_c4"
//Select nades
alias go_slot5 "use weapon_hegrenade"
alias go_slot6 "use weapon_flashbang"
alias go_slot7 "use weapon_smokegrenade" |
[
Voor 5% gewijzigd door
XyritZz op 17-04-2005 20:32
]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)