![]() |
Algemeen |
Sinds augustus is Counter-Strike op de Source-engine beschikbaar. Het spel is dus grotendeels hetzelfde gebleven. Counter-Strike: Source krijg je gratis bij aankoop van Half-Life 2. Half-Life 2 kun je hier bestellen. Counter-Strike: Source is niet hetzelfde als Counter-Strike 2, die er ook zal komen. Verder zal Counter-Strike: Condition Zero zeer waarschijnlijk ook overgezet worden naar de Source-engine. |
Frequently Asked Questions |
Wanneer komen er nieuwe maps uit? Ze zijn bezig met het poorten van maps, ook komen er volledig nieuwe maps. - Erik Johnson (Valve) Wat zijn de systeem-eisen voor CS: Source? Minimum: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Preferred: 2.4 GHz Processor 512MB RAM DirectX 9 graphics card Windows 2000/XP Ik heb een probleem met Counter-Strike: Source, wat nu? Kijk eens hier of hier. Mijn keyboard instellingen kloppen niet meer! Met "revert all" in de options menu kan je de keyboard instellingen terugzetten naar de standaard waarden, met "differences" zie je de veranderde waarden wanneer als je niet alles wilt resetten. een andere mogelijkheid is de config file verwijderen in de CS:S directory, deze wordt dan automatisch opnieuw aangemaakt. |
Tips & Links |
Opzetten CS:S server CS: Source Buy Script Generator Custom Maps [1] Custom Maps [2] |
Servers |
|
Screenshots |
![]() ![]() ![]() Meer... |
Met dank aan Devilion voor het grootste deel van de startpost.
[ Voor 29% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-04-2005 20:32 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro