Ja en al die andere mensen die zelfs met videos keihard aantonen dat de programmatuur compleet fout zit. Dat jij er geen problemen mee hebt fine, maar zodra ik mijn crosshair op de kop van een speler richt, en daarop schiet verwacht ik een hit zeker met een colt of een ak. Dat dit nog is een keer mist alla, maar niet 4 a 5 keer achter elkaar met in de console geen enkele vermelding van een hit.Anoniem: 93354 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:08:
[...]
Niemand heeft gezegd dat jij het spel moest kopen. Ik heb zelf nergens last van misschien ligt het wel gewoon aan jou.
Valve heeft destijds diverse testen laten zien van kloppende hitboxes, daar blijkt dus gewoon geen kut van te kloppen in de praktijk. Nu kan jij dit acceptabel vinden, maar schijnbaar zijn er een hele hoop mensen die het daar niet mee eens zijn. Die trappen niet in die smoesjes over de physics engine in relatie met hitboxes. Ik was er heilig van overtuigd dat de boel gefixed zou zijn, dat lag ook in de verwachtingen en dat was ook gecommuniceerd, en uiteindelijk blijkt dat niet het geval te zijn. Het is imo velen malen erger dan ik ook heb meegemaakt in CS, en je merkt het ook bij andere spelers. "1 hit :X" " 3 hits my ass" ... "no hits ?!?!" ... en dat zijn terechte opmerkingen als al je gerichte schoten niet aankomen.
Met gewoon lompweg sproeien haal je tegenwoordig veel sneller je kills. Aimen is er echt niet meer bij.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 08-05-2005 00:39 ]