[PC] Counter-Strike: Source - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik wil een Linux dedicated CS:S server installeren, maar kan nergens de minimale systeemeisen vinden op internet. Mijn systeem waar 't op gaat draaien is een Pentium II-400 met 256MB. OS zal Linspire worden..
Is dit te doen of niet?
thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-06 20:02
BonBon schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:27:
Ik wil een Linux dedicated CS:S server installeren, maar kan nergens de minimale systeemeisen vinden op internet. Mijn systeem waar 't op gaat draaien is een Pentium II-400 met 256MB. OS zal Linspire worden..
Is dit te doen of niet?
thanx.
Op de forums van steam is daar heel veel over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 09:13
steeds als ik online wil spelen krijg ik de volgende melding:

"This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 5 )"

Wat kan ik daaraan doen?

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

BonBon schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:27:
Is dit te doen of niet?
thanx.
Voor een CSS Server heb je minimaal P3 nodig.
Volgende keer erbij vermelden:
- aantal users ?
- Wat is je verbinding ?

http://steampowered.custh...ch_type=answers.search_nl
http://steampowered.custh...GZhcQ**&p_li=&p_topview=1

[ Voor 17% gewijzigd door GoT op 23-04-2005 12:24 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Martin11468 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:21:
steeds als ik online wil spelen krijg ik de volgende melding:

"This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 5 )"

Wat kan ik daaraan doen?
een keer steam restarten. dan gaat ie je CS als het goed is updaten (wanneer hij dat al niet zelf doet)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
GoT schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:22:
[...]

Voor een CSS Server heb je minimaal P3 nodig.
Volgende keer erbij vermelden:
- aantal users ?
- Wat is je verbinding ?

http://steampowered.custh...ch_type=answers.search_nl
http://steampowered.custh...GZhcQ**&p_li=&p_topview=1
- users : stuk of 10 en enkele bots erbij
- verbinding : 3200/768

Tijdje terug draaide ik een DoD Linux dedicated internetserver zonder problemen op een P3-500 (512MB ram). Denk dat die PII-400 't niet gaat trekken helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:14
bots trekken veel CPU, die 10 players ga je wel redden, 14 ook nog wel. Ikzelf draai op dezelfde verbinding 18 players op een P4 1.7 met 768 mb RAM.

[ Voor 36% gewijzigd door Hollanda op 23-04-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand ervaringen met www.nedgaming.nl & www.gservers.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:14

Stewie!

Keen must die!

De eerste is net nieuw, de tweede is beetje vaag, weinig klanten en dode links op de site.
Beste kan je gewoon op de server van één van de klanten joinen, weet je meteen hoe de kwaliteit is. En dan aan die klanten vragen hoe de service ed is :)

[ Voor 24% gewijzigd door Stewie! op 24-04-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
en op de eerste site mogen ze wel iets aan hun Nederlands doen :/
Redbus Interhouse.

Hier staan de servers van XS veilig ondergebracht en word a.o. bewaakt daar vid cams en zijn voorzien van een gas blus systeem. Voor meer informatie ga naar www.redbus.nl

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gekkenhuis schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:10:
[...]

en op de eerste site mogen ze wel iets aan hun Nederlands doen :/

[...]
Plus dat een gebouw helemaal niks zegt over het netwerk waar de server instaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 15:44
Ook leuk: probeer eens een ronde met alleen knife/grenades te spelen. Vandaag geprobeerd op een xs4all server (met dank aan Mesman ;) ). Het is erg bevredigend om mensen te knifen die een gun vasthouden. Dan ook nog KD ratio van 0.5 vast zien te houden. Sommige mensen hebben dat met guns :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

chrisstructor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:38:
Het is niet uber......., maar verklaart niet een ping fluctuatie van 20 naar 800....
Heel vreemd, want ik heb dezelfde verbinding, en ik kom echt niet hoger dan de standaard 60 die jij hebt als je stil staat. Zo heel af en toe schiet ie wel eens naar 80 maar dat is nog geen seconde?

Misschien dat ik de mazzel heb dat ie relatief dicht bij de servers zit waar ik op speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 15:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Heeft iemadn toevallig al deze mod gezien?

http://www.hl2holdout.com/

Die lijkt mij best cool.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 00:51

Zenix

BOE!

Gservers is wel goed ( dat is in iedergeval mijn ervaring)
check hun public css server 82.94.239.71:27015
en ze hebben best wel veel klanten. Mijn clan zelf gebruikt 3 servers van hun en teamspeak & ventrilo. #gservers voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 22:57
Ik moet zeggen, het KAN een leuk spel zijn. 's morgens en 's nachts haal ik kd ratio's boven 4 gemiddeld. Tegen de middag wordt dat al lastiger, eind van dag en 's avonds rampzalig tot soms niet boven kd ratio 1. Nu ben ik eens gaan opletten, want mijn ping ziet er nog perfect uit, ook op top drukke tijden 's avonds, want dat het daaraan ligt is geen twijfel.

Ten eerste haal ik op goede tijden 50% headies, soms meer (headie bedoel ik damage van over 100 door 1 kogel, zonder awp/scout), 's avonds nog geen 20%. Dit is nog niet zo erg. Het aantal headies waardoor ik getroffen wordt schiet van 20% naar 80 tot 90%!!! Oftewel rampzalig. Voorbeeld (28 keer dood, 24 1 bullet shots :( ) Nu merk ik ingame niet zo heel veel van die kleine "lagspikes", zo noem ik het maar, ik zie mensen ook gewoon doorlopen en niemand ziet mij verdwijnen of stil staan zelfs. Toch presteert elke noob, die vervolgens denkt, wow ik kan er wat van, of zegt lucky om van mijlen afstand zonder echt te aimen, gewoon reactieschot omdat ik vooraan loop en veel rush, een headie te presteren. Meestal ak of m4, tussen 105 en 120 damage in 1 hit. Als ik beetje lag ook daadwerkelijk merk dan vliegen de headies me echt om de oren, zelfs tot een keer 8 keer dood achter elkaar, 1 hit per keer, met 104-110 damage per keer. Mijn stijl is constant (!!) lopen, ik ga op die momenten niet stilstaan om hem neer te knallen. In de aanval/rush precies hetzelfde, soms flash ik iemand volledig zodat ik tijd heb om naar hem heen te lopen en tegen hem aan 30 m4's door zijn lichaam te rossen, hij kan dan weer half zien, schiet in wilde weg..... ja, hoor headie. Console: no damage given :| . Heb het ook wel eens met deagle getest op een afk'er, op knife afstand staan, aimen voor zn kop, moet ik drie kogels er doorheen jagen, valt ie dood. Console geeft aan, 117 damage in 1 hit. Oftewel 2 kogels verdwenen.

Nu kan ik niet de enige zijn die hiermee te maken heeft. Er zijn er vast meer. Mijn stelling is dus dat Valve in de engine heeft ingebouwd dat zodra je verbinding zo nu en dan een paar packets verliest, je maar een headie om de oren moet krijgen.

Mooi voorbeeld laatst nog. Ik speelde 's nachts tegen een gozer, maakte ik volledig in, hij zeggen dat ik cheate. Nou had ik best veel geluk met een aantal headies, maar ik was gewoon veel sneller dan hij. Kom ik hem 7 uur 's avonds tegen, geen enkele schijn van kans!! Hij natuurlijk zeggen dat ik cheat uit had gezet. Kan iemand bevestigen dat Valve daarwerkelijk zoiets in de engine heeft ingebouwd om verdwijnende figuren en ghosting te voorkomen??? Oftewel, je MOET een echt goede constante verbinding hebben om uberhaupt goed te kunnen zijn??

Let wel! Internet is @home breedband in een gezinnetjes wijk in zuid-enschede, waar we laatste tijd behoorlijkveel uitliggen voor enkele minuten. Ping @ servers waar ik speel is altijd onder de 40, maakt niet uit welk tijdstip van de dag. Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven zodat ik niet anderen voor cheater moet uitmaken :o want je kunt je voorstellen, dat het behoorlijk frustrerend speelt als je wordt ingemaakt door lui die je makkelijk kan hebben ('s nachts :'( )

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 13:51

bAdmuTs

mAzE

Dit idee heb ik dus ook al een hele tijd en dat is nou net de reden dat ik geen cs:s meer speel. Het gevoel dat meer dan de helft van je kogels gewoon niet meer aankomen. Wat in 1.6 nog een headie was en dat hier ook zou moeten zijn is gewoon finaal mis :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
bAdmuTs schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:04:
Dit idee heb ik dus ook al een hele tijd en dat is nou net de reden dat ik geen cs:s meer speel. Het gevoel dat meer dan de helft van je kogels gewoon niet meer aankomen. Wat in 1.6 nog een headie was en dat hier ook zou moeten zijn is gewoon finaal mis :(.
Naah je bakt er gewoon niks van. :+ Maar speel je zo nu en dan nog wel es source? Zo ja kom dan es op msn met je luie ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:02:
[...]

Naah je bakt er gewoon niks van. :+ Maar speel je zo nu en dan nog wel es source? Zo ja kom dan es op msn met je luie ass.
Hehe, ik speel heel af en toe nog wel eens een potje en erger me na 5 min helemaal dood en stop er weer mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:06
Heb het ook wel eens met deagle getest op een afk'er, op knife afstand staan, aimen voor zn kop, moet ik drie kogels er doorheen jagen, valt ie dood. Console geeft aan, 117 damage in 1 hit. Oftewel 2 kogels verdwenen.
Ja omg! Na het eerst schot is ie al dood hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Misschien dat hij bedoelde dat hij pas bij de derde kogel omging? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
bAdmuTs schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 06:52:
[...]

Hehe, ik speel heel af en toe nog wel eens een potje en erger me na 5 min helemaal dood en stop er weer mee :).
Niet huilen en kom gewoon op de [aight] server spelen. Ik rock je ass met een scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bAdmuTs schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:04:
1.6 heeft dit ook hoor :/ * nero355 mij het spelletje dan ook zoveel mogelijk laatste tijd ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 16-05 10:51
Imodium schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:31:
Ook leuk: probeer eens een ronde met alleen knife/grenades te spelen. Vandaag geprobeerd op een xs4all server (met dank aan Mesman ;) ). Het is erg bevredigend om mensen te knifen die een gun vasthouden. Dan ook nog KD ratio van 0.5 vast zien te houden. Sommige mensen hebben dat met guns :Y)
Al een keer gedaan, ook met Mesman :D Die gast is echt irritant met zn knives constant :p
Maar tis vrij apart spelen idd.. Leuk voor even, maar das een mening natrlijk :Y)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

nero355 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:29:
[...]

1.6 heeft dit ook hoor :/ * nero355 mij het spelletje dan ook zoveel mogelijk laatste tijd ...
In 1.6 had ik dit gevoel niet/nauwelijks. Het kan natuurlijk ook komen omdat het spel naar mijn mening gewoon NIET lekker wil lopen om mijn comp, wat ik ook doe het speelt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 09:22
Ik heb bij Source juist het gevoel dat mijn kogels wel goed aankomen. Vergeleken bij 1.6.
Bij Source is een headshot ook gewoon een headshot...

Laatste 2 weken alleen maar erg weinig gespeeld, moet echt weer ff inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:05
Misschien wel een interessant topic.

http://forums.steampowere...6063b8332&threadid=283315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142964

Wat kost een player eigenlijk aan bandbreedte ? Als er meer dan 5 players op mijn server komen ( Mandrake 10.1 / 1GB Corsair XMS / P4 3.0 Nothwood ) dan gaan ze toch laggen. Mijn upload is 60KB oftewel 480kbit upload. Ik dacht zelf altijd 10KB per player, maar is het wel zo te bekijken ? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

60/10 = 5-6 players ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Op mijn server (80 kb lagvrije upload) kan ik 18 players hosten. Ik kan wel hoger uploaden maar dan gaat de server laggen. Custom mappen worden van een ftp server gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 29-06 09:09

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen source echt leuk vinden. Vergeleken met 1.6 is het de grootste naabspel allertijden. Het enige wat je hoeft te doen is stom lopen sproeien in de hoop dat je een headshot krijgt ( wat in meeste gevallen vaak zo is)

Het valt me ook vaak op dat als je die naabs op de benen ziet sproeien maken ze alsnog een gare headshot.

Nee, ik hou het lekker bij 1.6. Realisme ten top, met graphics onder de maat, maar de gameplay is wat telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 12:48
PcManiaxx schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:50:
[...]
Nee, ik hou het lekker bij 1.6. Realisme ten top, [...]
:D :'(

Hehe ja sorry... Ik hoop dat je realisme ten top in vergelijking met CSS bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
als je skills hebt ben je nog altijd beter in css. en jah je raakt wat makkelijker mensen. Maar bij cs 1.6 heb ik juist het gevoel dat wat ik ook doe het puur geluk is, of iig het net wat langer duurt voordat je eindelijk een kogel door iemands koppie hebt. De recoil is wat groter en dat valt soms een beetje tegen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

In 1.6 is het bij mij zo:

Enemy gezien
Crosshair op ze hoofd
2/3 kogels tappen en dood.

In cs:s is het bij mij zo:

Enemy gezien
Crosshair op ze hoofd
2/3 kogels tappen en alles mis, nog een paar keer proberen en nog steeds niet dood, dan uit frustratie maar een magazijn op hem leegschieten en dan valt ie eindelijk dood neer, is dat nadat ik al een paar keer klik klik heb gehoord of als ie al achter een muur zit. Of ik schiet hem in ze kleine teen en hij valt met een headie dood neer :?.

In 1.6 heb bij wijze van iemand in 5 sec dood terwijl dat bij cs:s 50 sec is.

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 01-05-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
bAdmuTs schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:33:

Enemy gezien
Crosshair op ze hoofd
2/3 kogels tappen en alles mis, nog een paar keer proberen en nog steeds niet dood, dan uit frustratie maar een magazijn op hem leegschieten en dan valt ie eindelijk dood neer, is dat nadat ik al een paar keer klik klik heb gehoord of als ie al achter een muur zit. Of ik schiet hem in ze kleine teen en hij valt met een headie dood neer :?.
Dan wordt het tijd voor een nieuwe PC voor je........

[ Voor 3% gewijzigd door Hollanda op 02-05-2005 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

PcManiaxx schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:50:Nee, ik hou het lekker bij 1.6. Realisme ten top, met graphics onder de maat, maar de gameplay is wat telt.
Voor realisme moet je dus totaal niet bij Counter-Strike zitten hoor. Begin eerst eens Raven Shield of Swat 3 / 4 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

PcManiaxx schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:50:
Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen source echt leuk vinden. Vergeleken met 1.6 is het de grootste naabspel allertijden. Het enige wat je hoeft te doen is stom lopen sproeien in de hoop dat je een headshot krijgt ( wat in meeste gevallen vaak zo is)

Het valt me ook vaak op dat als je die naabs op de benen ziet sproeien maken ze alsnog een gare headshot.

Nee, ik hou het lekker bij 1.6. Realisme ten top, met graphics onder de maat, maar de gameplay is wat telt.
Yeah right altijd fijn als je weer dwars door een muur word doogeschoten (en nee je kan niet door een muur heen schieten met een awp IRL). Of kogels die soms gewoon niet raak gaan wat je ook doet. En bij 1.6 hoef je ook alleen maar op benen te sproeien om een hs te maken hoor.

CSS is misschien niet perfect nee, maar dat is 1.6 ook niet en aan source worden nog dingen veranderd, 1.6 is voor valve min of meer dood. En vergeet niet dat 1.6 meteen geweldig was, het heeft ook jaren geduurt voordat cs cs is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 17:21
Anoniem: 93354 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Yeah right altijd fijn als je weer dwars door een muur word doogeschoten (en nee je kan niet door een muur heen schieten met een awp IRL).
ligt heel erg aan de dikte van de muur, en .338 lapua waarover de AWM beschikt is een zeer krachtig kaliber. overigens kun je in source net zo hard door muren schieten.
Of kogels die soms gewoon niet raak gaan wat je ook doet. En bij 1.6 hoef je ook alleen maar op benen te sproeien om een hs te maken hoor.
dat is ook deels afhankelijk van luck, gewoon op de kop mikken en eerste schot raak schieten is er niet meer bij word veel over geergerd.
CSS is misschien niet perfect nee, maar dat is 1.6 ook niet en aan source worden nog dingen veranderd, 1.6 is voor valve min of meer dood. En vergeet niet dat 1.6 meteen geweldig was, het heeft ook jaren geduurt voordat cs cs is geworden.
het komt misschien nog wel ja. Maar op dit moment is 1.6 qua gameplay nog beter. Misschien gaat dat nog wel de goeie kant weer op maar dat is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:52

L01

Niet dat iemand het nog gebruikt maar waarom is Friends zo goed als dood, de laatste keer dat ik daar kon connecten is alweer in 1.6 als ik me goed herinner.

Iemand daar nog meer last van?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 30-06 16:51

BHQ

Vraagje: Hoe zet ik de uploadcap uit (of op rond 75 KB/sec) als ik een CS:S server host (via de game zelf?)

Ik wil wat maps aan vrienden laten zien maar met 15 KB/sec is dat zo traag voor hun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Redirect server gebruiken :)
Voorbeeldje: http://redirect.i3d.nl/

[ Voor 41% gewijzigd door Stewie! op 02-05-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 30-06 16:51

BHQ

Ik wil dat ze het gewoon lokaal van de server kunnen l33chz0rren, mede omdat de 'redirect servers' niet alle maps hebben die jij op dat moment host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
En van wie is die server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Yapser schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:30:
Ik wil dat ze het gewoon lokaal van de server kunnen l33chz0rren, mede omdat de 'redirect servers' niet alle maps hebben die jij op dat moment host.
Maps uploaden dus :)
Hollandia schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:36:
[...]

En van wie is die server dan?
Dat is de server van i3d :? Maar iedereen met wat webspace kan er zelf eentje opzetten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 02-05-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Yapser schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:32:
Vraagje: Hoe zet ik de uploadcap uit (of op rond 75 KB/sec) als ik een CS:S server host (via de game zelf?)

Ik wil wat maps aan vrienden laten zien maar met 15 KB/sec is dat zo traag voor hun :(
cl_upspeed ofzo staat standaard @ 128 en die moet je dan @ 768 ofzo gooien :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skerekrow schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:36:
[...]

ligt heel erg aan de dikte van de muur, en .338 lapua waarover de AWM beschikt is een zeer krachtig kaliber. overigens kun je in source net zo hard door muren schieten.

[...]

dat is ook deels afhankelijk van luck, gewoon op de kop mikken en eerste schot raak schieten is er niet meer bij word veel over geergerd.

[...]

het komt misschien nog wel ja. Maar op dit moment is 1.6 qua gameplay nog beter. Misschien gaat dat nog wel de goeie kant weer op maar dat is afwachten.
Uhm ik kan is source toch echt alleen door houten dingen schieten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

bAdmuTs schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:33:
In 1.6 is het bij mij zo:

Enemy gezien
Crosshair op ze hoofd
2/3 kogels tappen en dood.

Enemy gezien
Crosshair op ze hoofd

In 1.6 heb bij wijze van iemand in 5 sec dood terwijl dat bij cs:s 50 sec is.
Ik ben het hier wel mee eens. Ik heb het al eerder gezegd, er klopt gewoon iets totaal niet in de engine qua hit detection of iets in die trand. Zodra ik tweemal een gerichte burst doe op iemand met een m4 op een zeer korte afstand, hij zich opeens omdraait en mij instant een heady bezorgt met paniekerig gesproei, en ik vervolgens in de console zie dat er vanuit mij maar 1 hit bijvoorbeeld is, dan maak je me alles wijs, maar niet dat dit goed is.

Lijkt af en toe echt alsof je met een wapen van de kermis schiet waarbij de loop gebogen is.

En Valve doet er niets aan, ze menen dat dit by design is, en volgens de regels van physics, zoals luchtweerstand, vertraging etc. dus Valve laat de community weer is keihard vallen imo. Alleen de kogels over een lange afstand zouden wellicht iets van die wetten moeten ondervinden, maar hitbox verschuivingen van een meter zijn te belachelijk voor woorden..

http://nupo.org/source/huh.avi kansloos toch?

Bij UT2004 hebben ze helemaal niet van die smoesjes nodig voor hitdetection. Daar werkt het gewoon feilloos, zelfs op hoge snelheden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 02-05-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Afbeeldingslocatie: http://img60.echo.cx/img60/1012/kogelmis7yq.jpg

Het kleine rondje is het kogelgat en het grote rondje in de enemy (duh) :D.

Afbeeldingslocatie: http://img60.echo.cx/img60/9755/gunweg8mj.jpg

Hier vliegt ze gun weg van het eerste schot terwijl het ventje daar niet meer is :?

Afbeeldingslocatie: http://img60.echo.cx/img60/6569/bloed2iw.jpg

Het bloed verschijnt op de plek waar het ventje niet meer is.

En hij heeft zoals je kan zien nog steeds 6 kogels.

Ik kan daar maar 1 ding uit opmaken, mik altijd ruim 1 cm achter de speler/model.
Vraag me dan ook af hoe er mensen zijn die dit spel normaal kunnen spelen en alsnog beweren dat er gewoon niets aan de hand is, including Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 17:21
Anoniem: 93354 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:13:
[...]

Uhm ik kan is source toch echt alleen door houten dingen schieten anders.
door muren kan het ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30
bAdmuTs schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:23:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hier vliegt ze gun weg van het eerste schot terwijl het ventje daar niet meer is :?

[afbeelding]

Ik kan daar maar 1 ding uit opmaken, mik altijd ruim 1 cm achter de speler/model.
Vraag me dan ook af hoe er mensen zijn die dit spel normaal kunnen spelen en alsnog beweren dat er gewoon niets aan de hand is, including Valve.
Ach als je jaren Delta Force online speelt weet je wel hoe je hiermee moet omgaan ;)
Ik heb dit trouwens ook, erg raar...

Als ik sproei met me ak raak ik geen ene reet van kusafstand en de persoon waar ik tegenaan loop te knallen sproeit me wel in 1x keer omver.

Nou heb ik de server settings op -tickrate 100 laten zetten, maar het is nog steeds 3x niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik uit de forums bij Valve kan opmaken kun je beter voor de enemy schieten. De hitboxes op de server lopen voor op die van de clients. In alle screenshots die er staan zie je dat je ver voor de persoon moet gaan schieten. Kortom, je moet opzettelijk mis schieten en dan schiet je raak.

Waarom de hitboxes in de video nu weer achter de enemy liggen, snap ik ook niet. Het is een totaal onlogische engine zo. De ene keer voor schieten, de andere keer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:58

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:30:
[...]

Voor zover ik uit de forums bij Valve kan opmaken kun je beter voor de enemy schieten. De hitboxes op de server lopen voor op die van de clients. In alle screenshots die er staan zie je dat je ver voor de persoon moet gaan schieten. Kortom, je moet opzettelijk mis schieten en dan schiet je raak.

Waarom de hitboxes in de video nu weer achter de enemy liggen, snap ik ook niet. Het is een totaal onlogische engine zo. De ene keer voor schieten, de andere keer achter.
Die gast stond stil, als ze lopen veranderen ze ook weer, ik denk dat valva hier serieus iets aan moet doen. Nu kan je nog beter blind schieten :r

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een vriend van mij zijn CSS werkt ineens niet meer. Steam zegt dat de CD-Key al in gebruik is, dit nadat we Steam opnieuw geinstalleerd hadden. We wisten de account naam niet meer, dus toen hebben we zijn e-mail adres opgegeven en toen kregen we een mail met daarin de naam van het account. Password hebben we ook weer terug via zo'n geheime vraag, maar als we vervolgens proberen in te loggen lukt het niet en krijgen we een mail waarin staat dat de CD-Key al in gebruik is..?

Hoe kan dit ineens?

En dit hebben we al gelezen, maar we hopen eigenlijk dat er een manier is die niet zoveel tijd en geld kost, want dit is onze fout volgens mij niet eens...

When I try to register my CD-Key Steam says the Key is already in use; what do I do?
Steam says my CD-Key is already in use when I try to register it. How do I reset my CD key?

Ik kan ook nergens wat vinden over Valve in Nederland.

[ Voor 50% gewijzigd door CorteX op 05-05-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Wow.

Ik heb zojuist weer eens CSS gespeeld. Ik moet grif toegeven dat ik echt ben geschrokken van hoe slecht de speelbaarheid is geworden. En dat dat van mij komt, als iemand die Valve 'fanboy' is (al heeft dat vaak een negatieve betekenis).

Ik ben level-ontwikkelaar voor een Half-Life2 MOD (Black Mesa: Source) en ben normaal gesproken zeer lovend over de Source engine.
Ik snap echter niet helemaal wat er aan de hand is met CSS... hitdetectie is ver van de kaart en ook lagspikes zijn irritant. Ik schrik hiervan.

Ik heb het spel al geruime tijd niet meer echt gespeeld omdat Call of Duty mijn voorkeur heeft als ik ga knallen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107502

Weet iemand misschien een damage guide voor de wapens in CS:S?

Ik heb me helemaal scheel gezocht met google, op de steampowered.com forums en deze thread, maar ik heb niets gevonden, op een vage damage calculator voor de CS 1.6 na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:44:
Wow.

Ik heb zojuist weer eens CSS gespeeld. Ik moet grif toegeven dat ik echt ben geschrokken van hoe slecht de speelbaarheid is geworden. En dat dat van mij komt, als iemand die Valve 'fanboy' is (al heeft dat vaak een negatieve betekenis).

Ik ben level-ontwikkelaar voor een Half-Life2 MOD (Black Mesa: Source) en ben normaal gesproken zeer lovend over de Source engine.
Ik snap echter niet helemaal wat er aan de hand is met CSS... hitdetectie is ver van de kaart en ook lagspikes zijn irritant. Ik schrik hiervan.

Ik heb het spel al geruime tijd niet meer echt gespeeld omdat Call of Duty mijn voorkeur heeft als ik ga knallen online :)
Man zo slecht speelbaar is het echt niet hoor. Tis ff wennen maar ik vind er niks mis mee. Oke die hitdetectie klopt niet maar als je daar aan gewend ben is er niks mis mee. Lagspikes ligt toch echt aan jouw of de server want op de servers waar ik speel heb ik nooit ergens last van (op een enkele keer na maar dat is server side).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Ik mis ping-tijden van degene die schoot en degene die geraakt werd in de analyse. Ook kan de serverbelasting/configuratie een grote rol spelen: CPU/RAM/HDD caching/verbinding/overige processen/OS, etc.

De analyse is niet op een zuivere test gebaseerd IMHO. Je zou makkelijk de verkeerde conclusie kunnen trekken ;)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 06-05-2005 00:04 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 107502 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:11:

Ik heb me helemaal scheel gezocht met google, op de steampowered.com forums en deze thread, maar ik heb niets gevonden, op een vage damage calculator voor de CS 1.6 na dan.
mss dat je hier iets mee kan.... GameFaqs CSS Guide

GameFaqs vind het niet zo leuk als er direct naar de FAQ gelinkt word blijkbaar.....

GameFaqs CSS sectie

het is de weapons guide he ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 06-05-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 107502 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:11:

II. Weapon Reviews
Pistols:
Glock

Price: $400

Country of Origin: Austria

Caliber: 9mm Parabellum

Clip Capacity: 20 Rounds

Rate of Fire: N/A

Weight (Loaded): 0.9 kg

Projectile Weight: 8 grams

Muzzle Velocity: 1132 Feet/ Second

Muzzle Energy: 475 Joules

Review: Standard issue pistol, you will spawn with this weapon every round you are on the Terrorist team. Equipped with two modes of fire, this weapon is versatile, but not powerful. While in a firefight against other pistols, the Glock may have 20 rounds, but it needs every one. Even with an accurately placed three-round burst, many body shots are needed for a kill. One of the better long-range pistols, the Glock is accurate but not powerful.
H&K USP

Price: $500

Country of Origin: Germany

Caliber: .45 ACP

Clip Capacity: 12 Rounds

Weight (Loaded): 1 kg

Projectile Weight: 15.2 grams

Muzzle Velocity: 866 Feet/ Second

Muzzle Energy: 553 Joules

Review: Standard issue pistol, you will spawn with this weapon every round you are on the Counter-Terrorist team. Of all the pistols, the USP has the only silencer for those situations that require stealth. The USP is also the 2 nd largest caliber round pistol, behind only the Desert Eagle. While the USP is slight less accurate than the Glock, it can kill with less rounds. If you empty your primary weapon’s clip in a firefight, a USP is a worthy weapon to finish off your opponent. [Hint: Often times, it is better to switch to your secondary weapon instead of reloading your primary. Reloading may take time that you cannot spare, while a pistol can provide cover while you can retreat or kill your opponent.]
Sig Sauer

Price: $600

Country of Origin: Switzerland/Germany

Caliber: .357 SIG

Clip Capacity: 13 Rounds

Rate of Fire:> N/A

Weight (Loaded): 1.03 kg

Projectile Weight: 8.1 grams

Muzzle Velocity: 1400 Feet/ Second

Muzzle Energy: 600 Joules

Review: Rarely used pistol that has pluses and minuses. A positive is that it has one more bullet than the USP, however it is not as accurate and that extra bullet will be needed. Many body hits will be needed to kill, with the .357 SIG ammunition slightly more powerful than that of the 9mm of the Glock.
Desert Eagle

Price: $650

Country of Origin: Israel

Caliber: .50 Action Express

Clip Capacity: 7 Rounds

Weight (Loaded): 1.8 kg

Projectile Weight: 19.4 grams

Muzzle Velocity: 1380 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1650 Joules

Review: Most purchases pistol. Although it has a major flaw of only 7 rounds, each one of those could be fatal. Taking a point-blank hit by a .50 Desert Eagle will cause severe damage if not kill you. In a firefight, you will need to use extreme awareness of your ammunition. You can take more time to fire using a Desert Eagle because it will cause more damage than most other weapons, including automatic. Despite its close combat advantages, the Eagle is a very accurate long-range weapon. [Hint: If you should stumble upon an unaware sniper, be careful. I’d say 99% of all snipers buy a Desert Eagle to use close range.]
FN Five-Seven [Counter-Terrorist Weapon]

Price: $750

Country of Origin: Belgium

Caliber: 5.7 x 28mm

Weight (Loaded): 0.61 kg

Projectile Weight: 2 grams

Muzzle Velocity: 2345 Feet/ Second

Muzzle Energy: 465 Joules

Review: Although a favorite of mine, this gun really has no use in the game. Long range, no pistol can beat the 5-7’s aim. However, to kill someone you’ll need almost half of the guns’, large 20 round clips. Overall, this pistol has the most accuracy while having the least power.
Dual Beretta Elites [Terrorist Weapon]

Price: $800

Country of Origin: Italy

Clip Capacity: 15 Rounds [Each]

Weight (Loaded): 1.15 kg [Each]

Muzzle Velocity: 1280 Feet/ Second

Muzzle Energy: 606 Joules

Review: Perhaps the weapon that yields the most “fun,” but these Berettas are highly inaccurate. Fifteen rounds in each gun, these pistols have the largest capacity by far and will win in any lengthy pistol fight. Despite using the same caliber rounds, the Beretta will yield more damage with a body shot than a Glock. Firing rapidly into a crowd will likely cause damage to everyone. [Hint: As with all non-automatic weapons, pistols only fire as fast as you can click. Most important with the Berettas, the fastest you can fire lead, the more of a chance you can damage your opponent.]
Shotguns:
Benelli M3 Super 90

Price: $1700

Caliber: 12 Gauge

Clip Capacity: 8 Rounds

Weight (Loaded): 3.5 kg

Projectile Weight: 3.8 grams

Muzzle Velocity: 1250 Feet/ Second

Muzzle Energy: 2429 Joules

Review: Much improved in CS:S than in previous versions. Not only is the M3 effective close range, but now it can be used in long range combat. Point blank, an M3 round will cause severe damage, including kill you in a single shot. I’d recommend using shotguns only when the map is close-combat orientated. [Hint: If you’re in a firefight with a shotgun you’d better kill the user quickly, because his shells will last longer than your automatic weapon clip.]
Benelli SPAS Shotgun

Price: $3000

Caliber: 12 Gauge

Clip Capacity: 7 Rounds

Weight (Loaded): 4 kg

Projectile Weight: 3.8 grams

Muzzle Velocity: 1250 Feet/ Second

Muzzle Energy: 2429 Joules

Review: The so-called “nOOb tube” has many downfalls. First, the 7 shells will fire so quickly that if you don’t hit your target the first time, you’ll likely not receive a second-chance. Second, unless you’re firing point-blank, you’re not going to deal much damage to anyone. As a result, this weapon is relatively useless in most situations.
Sub-Machine Guns [SMGs]:
Steyr TMP [Counter-Terrorist Weapon]

Price: $1250

Clip Capacity: 30 Rounds

Rate of Fire: 857 RPM

Weight (Loaded): 1.3 kg

Muzzle Velocity: 1280 Feet/ Second

Muzzle Energy: 606 Joules

Review: The Steyr TMP is rarely used in CS because many of the other, more expensive weapons provide more “pop.” However, if you need a silenced weapon, or just an accurate weapon, the TMP works well. While the TMP has a fairly accurate spray, you will need a few body hits before someone is killed.
H&K MP5

Price: $1500

Rate of Fire: 800 RPM

Weight (Loaded): 3.42 kg

Muzzle Velocity: 1132 Feet/ Second

Muzzle Energy: 637 Joules

Review: Of all the Sub-Machine Guns the H&K MP5 is the most widely used, and for good reasons. Unlike most other guns, when you point this weapon at an opponent and spray, you will notice that its accuracy will provide more body hits. However, it will take five or six hits to kill the other person.
H&K UMP

Price: $1700

Clip Capacity: 25 Rounds

Rate of Fire: 600 RPM

Weight (Loaded): 2.27kg

Muzzle Velocity: 1002 Feet/ Second

Muzzle Energy: 625 Joules

Review: Probably the least used weapon in the game. This gun is more of a pistol with 25 rounds, with its high caliber rounds. If used like a pistol with single shots, the UMP can be deadly long-range. However, in close combat the UMP’s slow rate of fire doesn’t help its performance.
FN P90

Price: $2350

Caliber: .338 Lapua Magnum

Clip Capacity: 50 Rounds

Rate of Fire: 900 RPM

Weight (Loaded): 3 kg

Projectile Weight: 2 grams

Muzzle Velocity: 2345 Feet/ Second

Muzzle Energy: 465 Joules

Review: Relatively small accuracy grouping for a gun with such a high rounds per minute. For those who feel they run out of bullets too quickly in a firefight, this weapon is for you. This miniature Para has about twenty more rounds than the average gun, thus you will still be firing when the other is reloading. The P90 can also be used as support for team movement, much like the Para, but with better accuracy and cheaper cost.
Ingram Mac-10 [Terrorist Weapon]

Price: $1400

Country of Origin: United States of America

Rate of Fire: 857 RPM

Weight (Loaded): 3.82 kg

Muzzle Velocity: 919 Feet/ Second

Muzzle Energy: 584 Joules

Review: Like the H&K UMP, the Mac-10 uses .45 ACP ammunition much like the USP pistol. If you look at the Mac-10 you’ll see that it is basically a one-handed weapon. Therefore, its recoil will cause the gun to jump wildly and the bullet spray will be wide, with little chance to hit much. Other than the Para, I’d say that this weapon is the most inaccurate. Unless you’re firing in a hallway you won’t hit anything. Don’t even think you’ll hit anything long-range with the Mac-10, you’re better off using your pistol.
Rifles:
FAMAS [Counter-Terrorist Weapon]

Price: $2250

Country of Origin: France

Caliber: 5.56 NATO

Clip Capacity: 25 Rounds

Rate of Fire: 1100 RPM

Weight (Loaded): 3.40 kg

Projectile Weight: 4 grams

Muzzle Velocity: 2212 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1712 Joules

Review: The Counter-Terrorist’s version of a cheap, accurate weapon, much like the Terrorist’s Galil. If you’re down on money, the FAMAS is an excellent choice, if you’re shooting long-range use the weapon’s 3-round burst. One or two bursts on this setting will kill an opponent with extreme accuracy. When fighting close combat use the full automatic setting which has SMG accuracy with rifle power. One major drawback of this weapon is the slightly smaller than average 25-round clips. If you want to have accuracy with each shot long range, this is definitely your weapon. Using the three-round burst you will be pin-point with each fire.
Steyr Scout

Price: $2750

Caliber: 7.62 NATO

Clip Capacity: 10 Rounds

Weight (Loaded): 3.3 kg

Muzzle Velocity: 2800 Feet/ Second

Muzzle Energy: 2200 Joules

Review: A real sniper’s choice of a rifle. Unlike the AWP or any of the auto sniper rifles, the scout actually takes skill. A well-place chest or head shot will kill someone, but anywhere else two shots are required. If you run into someone with this weapon out, it is useless without zoom. Therefore, be ready to switch to your pistol for close encounters. With the Scout being so lightweight, you are able to run as fast as when your knife is equipped.
Colt M4A1 [Counter-Terrorist Weapon]

Price: $3100

Country of Origin: United States of America

Rate of Fire: 685 RPM

Weight (Loaded): 3.22 kg

Muzzle Velocity: 2900 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1570 Joules

Review: In the opinion of most the M4A1 is the best all-around weapon in CS. Some prefer the Colt with a silencer attached, and some prefer no silencer. Either way, I don’t think that there’s much difference in the weapon’s performance. Long range with a well aimed single shot, one can take out an opponent easily. While it can be inaccurate spraying down a hallway, you can easily kill an opponent using full auto. My personal favorite, this weapon is proficient in every area and therefore will be the weapon most seen while playing.
Steyr AUG [Counter-Terrorist Weapon]

Price: $3500

Rate of Fire: 727 RPM

Weight (Loaded): 4.09 kg

Review: A favorite weapon of mine for those maps with wide open areas. With its zoom feature, the AUG can be deadly accurate, and will rival any sniper rifle. If you use single shot while zoomed, you’re shots shouldn’t spray too wildly, and are likely to hit your target. However, I don’t recommend holding down your mouse button while zoomed. Despite its long range pluses, the AUG fairs well in close combat and thus should be used in each. Close range, you’ll likely receive results that match the Colt M4A1, with the AUG using the same caliber ammunition, and having the same muzzle velocity and recoil.
Sig 550 [Counter-Terrorist Weapon] [Not Allowed on PAF Server]

Price: $4200

Country of Origin: Switzerland

Weight (Loaded): 7.02 kg

Muzzle Velocity: 3100 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1650 Joules
AWP [Not Allowed on PAF Server]

Price: $4750

Country of Origin: United Kingdom

Caliber: .338 Lapua Magnum

Clip Capacity: 10 Rounds

Weight (Loaded): 6 kg

Projectile Weight: 16.2 grams

Muzzle Velocity: 3000 Feet/ Second

Muzzle Energy: 7000 Joules
Galil [Terrorist Weapon]

Price: $2000

Country of Origin: Israel

Caliber: .223

Clip Capacity: 35 Rounds

Rate of Fire: 675 RPM

Weight (Loaded): 4.35 kg

Muzzle Velocity: 2013 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1712 Joules

Review: The cheapest rifle in the game, the Galil also has the largest capacity of ammunition; 35 rounds. Although the Galil doesn’t have an actual burst-round setting, clicking the fire button will shoot a few shots that rival the FAMAS’ accuracy. If you don’t shoot full-auto and merely hold fire for a few moments you will spray in a small area, must like that of an SMG. For price, you can’t beat the Galil for its power and accuracy.
AK-47 [Terrorist Weapon]

Price: $2500

Country of Origin: Russia

Weight (Loaded): 4.79 kg

Projectile Weight: 7.9 grams

Muzzle Velocity: 2329 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1992 Joules

Review: Terrorist mainstay weapon, much like the Colt of the Counter-Terrorists. However, the AK is also the most inaccurate rifle. Long-range you’ll receive more power than a Colt, but you’d better hit the other person with the first two single shots. Medium-to-short range to hit an opponent you must basically “pray and spray.” Sometimes you’ll be a few feet away from a person and not hit them at all, and other times you’ll receive lucky headshots.
Sig 552 [Terrorist Weapon]

Price: $3500

Country of Origin: Switzerland

Rate of Fire: 727 RPM

Weight (Loaded): 3.1 kg

Review: x
H&K G3 [Terrorist Weapon] [Not Allowed on PAF Server]

Price: $5000

Weight (Loaded): 4.41 kg

Muzzle Velocity: 2800 Feet/ Second

Muzzle Energy: 2200 Joules
Heavy Weapons:
M249 Para

Price: $5750

Caliber: 5.56 Parabellum

Clip Capacity: 100 Rounds

Weight (Loaded): 6 kg

Muzzle Velocity: 3000 Feet/ Second

Muzzle Energy: 1600 Joules

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJayMan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:02:
Ik mis ping-tijden van degene die schoot en degene die geraakt werd in de analyse. Ook kan de serverbelasting/configuratie een grote rol spelen: CPU/RAM/HDD caching/verbinding/overige processen/OS, etc.

De analyse is niet op een zuivere test gebaseerd IMHO. Je zou makkelijk de verkeerde conclusie kunnen trekken ;)

[...]
Blijf er vooral in geloven ;) Valve heeft het bevestigd, Valve heeft er een publiekelijk een uitleg aan gehangen, dit is zoals de situatie momenteel is. Standaard, met hele lage latencies zit er al een meter tussen server en client models, met hogere latencies gaat de server zelf een mogelijke positie voor het model "voorspellen" over een hogere latency en worden die verschillen nog groter.

Dat je er aan went, ik niet, maar dat komt omdat ik ook niet als Rambo door een map rag, sproeiend met kamikaze gedrag en daarbij hier en daar wat headies scoor en op goed geluk mijn objective haal zoals je momenteel de trend ziet. Ik heb het gisteravond nog even getest, als je iemand van voor of achter benaderd en op zijn hoofd schiet heb je je heady zoals het hoort. Zodra je echter de persoon opzij benaderd heeft het meer effect om ergens in de buurt van de romp her en der wat schoten te lossen. De hitbox kan ervoor of erachter zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107502

Gaargod en MrJayMan, bedankt voor de FAQ, maar op de beschrijving na geven die nog niet echt een goed idee van schade van de wapens. Uit de statistieken die in die FAQ worden gegeven kan ik ook niet opmaken wat nou de schade is die de wapens geven.

Ik zocht eigenlijk meer iets van dit:

Desert Eagle:

Head: 200 damage
Leg 30 damage

Dus wat de precieze schade van de wapens is in nummers. Of is dat nergens te vinden? Ik zou toch denken dat van de vele duizenden spelers een aantal mensen wel de precieze schade uitgevogeld zou hebben m.b.v. de zogenaamde damage "plugin" die bijvoorbeeld op de XS4ALL servers is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35

trixx

-CTU- SuiZide

Het is gewoon belangrijk dat je op een server speelt die voldoende kracht heeft. Er is een instelling die de hitboxes nauwkeuriger weergeeft. Probleem is alleen dat je voor een beetje goede 16 man server dan al minimaal een p4 2.0 ghz nodig hebt. En er zijn heel veel servers momenteel die hier niet aan voldoen. Sommige servers zijn idd. zo ingesteld dat je een meter of meer ernaaat moet mikken.

Ik vind dat dit erbij hoort. Ik heb jaren online gespeeld met een 56k en aan dit soort toestanden raak je dan wel gewend. Ik vind het namelijk ook een skill die je moet ontwikkelen; Het aanpassen aan serverinstellingen.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Over hitboxes, ik denk dat het reuze meevalt, ook heb ik zelf eens getest hoe scheef de hitboxes zijn. Ik heb een eigen servertje gestart met 1 bot erin. Ik ben toen in hetzelfde team gegaan en ff aan gezet, en sv_showhitboxes 2 aangezet zodat je de hitbox zag. Toen ben ik naast de bot gaan lopen terwijl hij liep. Je zag inderdaad dat de hitbox voor de bot liep maar toen ik op de hitbox schoot kreeg de bot geen damage :? . Ook toen de bot rende en ik schoot op de hitbox voor de bot kreeg hij geen damage. Ik denk dat het dus een bug is in source en dat de hitbox niet goed word weergeven. Ik heb ook een filmpje gemaakt met fraps maar die is 260 mb :| . Als iemand weet hoe ik hem converteren in een kleiner voormaat wil ik hem wel uploaden om te laten zien dat de hitboxes niet kloppen, je kan natuurlijk ook zelf proberen met bots.

Xiled

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Idd, er is niks mis met de hitboxes. Mensen die zeuren kunnen gewoon niet raak schieten, het is zelfs een stuk beter als in 1.6.

Die filmpjes / screens bewijzen niks omdat je als spectator wat anders ziet dan degene die speelt, daarom wordt je ook vaak genoeg afgeschoten terwijl je al het hoekje om bent. Op het scherm van degene die jou schiet ben je echt wel in beeld, dit komt gewoon door het verschil in client en server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:52

L01

Wel een beetje vreemd dan dat ik vaak iemand heb neergeschoten die al lang achter de muur is verdwenen...

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Er is weldegelijk iets mis met de hitboxes. Valve heeft dat zelfs ook al bevestigd, al kan ik nu even niet meer vinden waar dat staat. Deze discussie is echt al heel vaak gevoerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:05:
Idd, er is niks mis met de hitboxes. Mensen die zeuren kunnen gewoon niet raak schieten, het is zelfs een stuk beter als in 1.6.

Die filmpjes / screens bewijzen niks omdat je als spectator wat anders ziet dan degene die speelt, daarom wordt je ook vaak genoeg afgeschoten terwijl je al het hoekje om bent. Op het scherm van degene die jou schiet ben je echt wel in beeld, dit komt gewoon door het verschil in client en server.
Nee inderdaad, het is normaal dat je je Colt gewoon kon legen op iemand die helemaal vast staat, en dat je van de 30 kogels die je afschiet maar 3 hits ziet in je console.. je hebt gelijk. Het is normaal dat je meerdere malen korte schoten geeft op hoofdhoogte en dat niets raak gaat, idem als ik iemand volg. Zijn er echter nog mensen die hier in blijven trappen? Het is gewoon brak, bugged, knake, bout ... het klopt niet punt. Ik zeg niet dat ik een pro of wat speler ben, maar ik weet wel in bepaalde situaties dat zoiets onmogelijk is, kogels die gewoon verdwijnen, hits die niet worden geteld, kogels die 360c draaien, weet ik veel. Ik weet in ieder geval dat de persoon in kwestie een vergiet had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maar... wordt er door Valve niets gedaan aan het beruchte probleem met de hitboxes? Is er toevallig niets bekend over een bugfix-release die dit moet verhelpen?

offtopic:
Ik vraag dit omdat ik op het punt sta CS:S te kopen, dus als het opgelost gaat worden dan vind ik het prima, maar anders spendeer ik mijn geld toch liever aan iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35

trixx

-CTU- SuiZide

Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:32:
[...]

Nee inderdaad, het is normaal dat je je Colt gewoon kon legen op iemand die helemaal vast staat, en dat je van de 30 kogels die je afschiet maar 3 hits ziet in je console.. je hebt gelijk. Het is normaal dat je meerdere malen korte schoten geeft op hoofdhoogte en dat niets raak gaat, idem als ik iemand volg. Zijn er echter nog mensen die hier in blijven trappen? Het is gewoon brak, bugged, knake, bout ... het klopt niet punt. Ik zeg niet dat ik een pro of wat speler ben, maar ik weet wel in bepaalde situaties dat zoiets onmogelijk is, kogels die gewoon verdwijnen, hits die niet worden geteld, kogels die 360c draaien, weet ik veel. Ik weet in ieder geval dat de persoon in kwestie een vergiet had moeten zijn.
Ik heb daar geen last van. In een ronde waarin ik met een deagle loop schiet ik vaak met 1 kogel headshots..... Ik denk dat het een kwestie is van goed richten. Ik wil jou skills niet afkraken.... maar iedereen heeft dat wel eens meegemaakt.... Niet alleen in CSS... ook in unreal heb ik weleens een railgun geleegd en niks geraakt. Ik vind dat iedereen in source beter af is en het raakgehalte wel degelijk is omhoog gegaan.

CS 1.X is natuulijk bedoeld als realisme mod. Daarentegen is source voor ook het beginnende publiek gemaakt. En ik vind dat ze dat goed gelukt is. Als je nu merkt hoeveel noobs er blijven terugkomen is dat niveau wel vele malen hoger dan met 1.6 gebeurde. In verhouding dan.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

^^^^ de game heeft geen reet met de engine te maken. CS 1.6 heeft gewoon de oude HL engine, de nieuwe hl2 engine zou stukken realistischer moeten zijn. Ik gok dat ze rekening willen houden met spelers met slechte verbindingen en daarom de hitboxes zo hebben lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ben je werkelijk de enige CSS speler die er geen last van heeft ;) Het bewijs ligt er, is door Valve bevestigd, en is door Valve verklaard in de vorm van allemaal wazige verhaaltjes over physics engine, algoritmes die hitbox posities voorspellen, allemaal onzin natuurlijk, ze krijgen het gewoon niet normaal voor elkaar zoals de developers van UT dat wel voor elkaar hebben gekregen. Wat wil je nog meer, lees de thread van de Steam forums er maar op naar. Klanten beweren dat het gewoon bout is, Valve meent dat kogels zoveel physics hebben dat ze om muurtjes kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:29:
[...]

Dan ben je werkelijk de enige CSS speler die er geen last van heeft ;) Het bewijs ligt er, is door Valve bevestigd, en is door Valve verklaard in de vorm van allemaal wazige verhaaltjes over physics engine, algoritmes die hitbox posities voorspellen, allemaal onzin natuurlijk, ze krijgen het gewoon niet normaal voor elkaar zoals de developers van UT dat wel voor elkaar hebben gekregen. Wat wil je nog meer, lees de thread van de Steam forums er maar op naar. Klanten beweren dat het gewoon bout is, Valve meent dat kogels zoveel physics hebben dat ze om muurtjes kunnen draaien.
Altijd die vergelijking met andere engines. Feit is dat Valve probeert de laggers/high pingers te helpen met deze engine en voorspellingen van de bewegingen. De UT engines zeggen gewoon dikke vinger als je op 33k6 zit of packet loss hebt. Daarbovenop zie je ook nog eens dat de UT engines stukken lichter zijn, de latencies die een source server ingame veroorzaakt zijn vele malen hoger dan die van een UT engine. Vertaal je dit even naar de game zelf dan zie je dat de source engine veel meer kan dan ze laten zien met CS: Source, althans, hij is ontworpen om veel meer te kunnen en om langer mee te gaan in de toekomst. En dat is misschien wel een dikke misser van Valve, de games zijn de wel mooi maar deze engine heeft een slechtere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
Maar wat ik dan nie snap:
Ik schiet op de hitbox die ver vooruit de bot loopt en toch krijgt de bot geen damage, dus wat klopt er nu nie?

Xiled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Xiled schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:41:
Maar wat ik dan nie snap:
Ik schiet op de hitbox die ver vooruit de bot loopt en toch krijgt de bot geen damage, dus wat klopt er nu nie?

Xiled
Jouw bot heeft 0 ping en dus is zijn werkelijke hitbox precies waar hijzelf staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
Misschien is het nog niet zo'n gek idee de hitboxes voor de spelers laten lopen als er toch een hoge ping is ;)
Ik denk vooral dat mensen die cs 1.6 gespeeld hebben de hitboxes raar vinden, omdat de nieuwe players gewoon eraan wennen. Zo heb ik zelf nooit echt cs 1.6 gespeeld en vind ik de hitboxes op css niet echt storend.

Xiled

[ Voor 22% gewijzigd door Xiled op 06-05-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook, omdat ik gericht aim, en niet als een zombie maar wat sproei. Daarnaast is het gewoon een enorm stomme fout geweest van Valve. In het verleden is er weet ik al niet hoeveel heibel geweest over hitboxes die niet kloppen in CS en zijn er diverse changes geweest waar 1.6 toch een aanzienlijke was, en nu met CSS hebben ze gewoon de hele situatie weer erger gemaakt. Nu kloppen de hitboxes wel, maar de detectie ervan loopt totaal niet synchroon met de character, totaal kansloos voor een game waar het draait om schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

trixx schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:30:
[...]

CS 1.X is natuulijk bedoeld als realisme mod. Daarentegen is source voor ook het beginnende publiek gemaakt. En ik vind dat ze dat goed gelukt is. Als je nu merkt hoeveel noobs er blijven terugkomen is dat niveau wel vele malen hoger dan met 1.6 gebeurde. In verhouding dan.
klinkklare onzin. CS is nog nooit bedoeld als realisme mod. De opzet van CS 1.x en CSS zijn exact hetzelfde. CS is trouwens ook altijd een spel geweest voor iedereen, het aantal 'noobs' is nooit anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 92154 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:05:

Je kan me heel veel vertellen maar niet dat er niks mis is met de hitboxes :|. Ik speel cs al vanaf beta 6 of 7 en er is wel degelijk iets mis met de hitboxes, en erg goed ook. Cs wordt alleen maar noob friendlyer om een nog breder publiek aan te trekken maar cs wordt daardoor ook met elke versie slechter, alle wapens worden verandert en daardoor naar mijn mening ook slechter, awp is helemaal fucked up nou. Vroeger was het nog "moeilijk" om iemand met een headie neer te schieten maar tegenwoordig volstaat een beetje sproeien al :X.
Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:56:
Ook, omdat ik gericht aim, en niet als een zombie maar wat sproei. Daarnaast is het gewoon een enorm stomme fout geweest van Valve. In het verleden is er weet ik al niet hoeveel heibel geweest over hitboxes die niet kloppen in CS en zijn er diverse changes geweest waar 1.6 toch een aanzienlijke was, en nu met CSS hebben ze gewoon de hele situatie weer erger gemaakt. Nu kloppen de hitboxes wel, maar de detectie ervan loopt totaal niet synchroon met de character, totaal kansloos voor een game waar het draait om schieten.
Helemaal mee eens :).

Reageer aub niet op dit soort posts, maar plaats een Topic Report

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
DaMorpheus schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:37:
[...]

Altijd die vergelijking met andere engines. Feit is dat Valve probeert de laggers/high pingers te helpen met deze engine en voorspellingen van de bewegingen. De UT engines zeggen gewoon dikke vinger als je op 33k6 zit of packet loss hebt. Daarbovenop zie je ook nog eens dat de UT engines stukken lichter zijn, de latencies die een source server ingame veroorzaakt zijn vele malen hoger dan die van een UT engine.
hm hierop moet ik toch echt ff reageren. in UT2004 zie je vrijwel nooit bijv. CTF servers met een ping lager dan 30, terwijl ik in CSS vaak genoeg servers zie met een ping van bijv. 17 (xs4all servers bijv.). ook spelers, bijv. ik in CSS heb vaak een ping van 20, in UT2004 zit ie altijd rond de 30/40....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67691

dit hele topic gaat alleen om het gezeik met de hitboxes... als je het spel niks vind speel je het toch gewoon niet? jezus mina, wat een geouwehoer om niks zeg. Het is maar een spelletje (of zeg ik nu iets verkeerds? wordt dan wakker, zet het raam open en luister... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een grap, de awp is juist veel beter als in 1.6 nu :/. Dat je vanaf beta 6 speelt interesseert mij niet, wat heb je in al die tijd gepresteerd, of heb je enkel pub gespeeld?

Als ik ergens op richt dan raak ik waar ik schiet, dat een ander dat niet heeft ligt aan:
- lag
- lage fps
- gebrek aan skills

En dan dit natuurlijk:
- recoil: goh, als je op iemands benen sproeit klimt de crosshair en raak je em in z'n hoofd, ohja, dat had je in cs 1.x ook al |:(

Oja, wat grappig is, de rest van mijn clan of andere clans waar wij tegen spelen hoor ik ook nooit klagen, tenzij ze dik verliezen, dan is opeens de 'reg' off. Wat een lading bullshit van mensen die gewoon scheef zijn.

Zet gewoon je rates goed, zorg voor stabiele fps en speel niet met een ping boven de 60, that's all :/.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 92154 op 07-05-2005 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zet gewoon je rates goed
Waarom moet ik dat doen? Die engine kan dat veel beter dan ik, waarom anticipeert die engine niet op de ping, en zet hij de rates zodanig dat het optimaal is? Wellicht snappen veel mensen die CS:S spelen niets van rates goed zetten en ander getweak, die kopen een game, gaan die spelen en het klopt niet. Goh, je moet je rates goed zetten, cl_interp op 0.0x zetten waarbij x ping + 2 is, nou dat staat echt in de handleiding.

Ik snap best dat jij l33t bent en erg goed en in een clan zit enzo, maar massa's mensen niet en die spelen het gewoon omdat ze het leuk vinden, en ook niet elke dag. Die willen gewoon dat wanneer ZIJ op HUN monitor zien dat de crosshair op de harses van een tegenspeler staat en ze drukken af en de kogel is mis, dat de engine dan wordt gefixed, want ZIJ zien dat ze raak schieten.

Dat ze dan missen omdat ze bepaalde variabelen in hun autoexec.cfg moeten plaatsen is IMHO te debiel voor woorden.

Voor de mensen die vaak missen, mis je ook vaak als je tegen bots speelt? Indien ja, dan ligt het aan je manier van schieten. Mis je dan nooit, dan ligt het aan Valve. Oh sorry, je hebt dan 50 variabelen vergeten in te stellen zoals op een of andere geocities site staat vermeldt! :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dus inderdaad de fout van valve. Maar dat is gewoonweg de rates instellingen etc, valve moet je gewoon de keuze geven: 56k, 128k isdn, broadband. Als je dan voor 1 van deze waardes kiest moet je dan dus de juiste config geladen hebben.

Maar dit heeft dus niks met de hitboxes te maken, het is gewoonweg zo dat valve de config standaard instelt voor 28k8'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Tja, en ik heb toch nooit last gehad van die hitboxes, maar dat zou er wel door komen dat ik nooit CS gespeeld heb. Ik vind ook dat hier nu wel genoeg over gepraat is, er veranderd er toch niets door (of iemand moet toevallig ff een lijstje maken met de goede instellingen, dat iedereen die gebruikt, en daarna ook stil is :P)

Ik neem aan dat jullie de nieuwe models van de CT's al gezien hebben?
http://www.steampowered.c...6.2005/img/de_inferno.jpg
Ook worden er 2 maps omgezet van CS naar CSS, maar ik weet zo niet meer welke!

EDIT: nou nog 1 keer hitboxes dan, een compilatie:
http://www.putfile.com/media.php?n=css_hit_b0x_bb

EDIT2: De maps zijn de_port en de_inferno
http://www.steampowered.c...ting/May6.2005/?l=english

[ Voor 25% gewijzigd door j86 op 08-05-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 29-06 09:09

PcManiaxx

ondertitel duh

Sjees, als je dat filmpje bekijkt zie je hoet verneukt het hele spel eigenlijk is(8>

[ Voor 96% gewijzigd door PcManiaxx op 07-05-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dan zie je hoe iemand spectate bij een andere speler. Ofwel, dan zie je niet wat de speler zelf ziet. Er is niks verneukt aan css, mensen zoeken gewoon een excuus omdat ze slecht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:25

Polycom

Poes van goud

ik vind het wel meevallen allemaal.. als je echt er mee zit dan ga je maar in het leger, daar heb je perfecte hitboxes. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 92154 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:40:
Nee, dan zie je hoe iemand spectate bij een andere speler. Ofwel, dan zie je niet wat de speler zelf ziet. Er is niks verneukt aan css, mensen zoeken gewoon een excuus omdat ze slecht spelen.
Hoezo spectate, hij is toch gewoon zelf aan het spelen en neemt alles op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
inderdaad
maar ik deed een server starten met BOTS enzo toen typte ik eerst sv_cheats1 in en sv_showhitboxes2 maar er gebeurde niets (ik typte met Y met U werkte niet ~ deed het niet)
En hoe doe ik deze spray goed in CSS?
http://members.lycos.nl/flemishfools/images/logo1.gif
er zit nu een witte rand omheen

[ Voor 26% gewijzigd door Rynji op 07-05-2005 14:54 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:40:
Jij bent echt niet te geloven, bekijk die 2de video dan, hoe kun je nu nog zeggen dat er niets mis is. I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122724

Zou er eens iemand aub het verschil kunnen uitleggen tussen aim, de, awp, cs en fy mappen?
Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 122724 op 07-05-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
de = Defuse, de T's moeten een bomb plaatsen en de CT's moeten dit zien te voorkomen.

cs = Hostages redden. de T's hebben gijzelaars, de CT's moeten deze bevrijden.

fy, awp en aim mappen weet ik nie.... speel die nooit 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Anoniem: 122724 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:56:
Zou er eens iemand aub het verschil kunnen uitleggen tussen aim, de, awp, cs en fy mappen?
Alvast bedankt.
kijk even op wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EfBe schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Waarom moet ik dat doen? Die engine kan dat veel beter dan ik, waarom anticipeert die engine niet op de ping, en zet hij de rates zodanig dat het optimaal is? Wellicht snappen veel mensen die CS:S spelen niets van rates goed zetten en ander getweak, die kopen een game, gaan die spelen en het klopt niet. Goh, je moet je rates goed zetten, cl_interp op 0.0x zetten waarbij x ping + 2 is, nou dat staat echt in de handleiding.

Ik snap best dat jij l33t bent en erg goed en in een clan zit enzo, maar massa's mensen niet en die spelen het gewoon omdat ze het leuk vinden, en ook niet elke dag. Die willen gewoon dat wanneer ZIJ op HUN monitor zien dat de crosshair op de harses van een tegenspeler staat en ze drukken af en de kogel is mis, dat de engine dan wordt gefixed, want ZIJ zien dat ze raak schieten.

Dat ze dan missen omdat ze bepaalde variabelen in hun autoexec.cfg moeten plaatsen is IMHO te debiel voor woorden.

Voor de mensen die vaak missen, mis je ook vaak als je tegen bots speelt? Indien ja, dan ligt het aan je manier van schieten. Mis je dan nooit, dan ligt het aan Valve. Oh sorry, je hebt dan 50 variabelen vergeten in te stellen zoals op een of andere geocities site staat vermeldt! :/
Man die hitboxen in 1.6 zijn soms ook debiel gaar. Soms sta je vlak voor een ventje, sproei je een clip leeg en doe je nog 0 damage, zelfs als je blind ben krijg je dat niet voor elkaar tenzij het spel gaar bezig is.

Ik heb zelf nergens echt vaak last van bij css (iig minder dan bij 1.6), als jij het kut vind nou speel dan geen source en blijf lekker bij die groep mensen die net als bij 1.5 al het nieuwe gaar en kut vind. Of ga gewoon spelen en zeur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik mijn geld terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:25

Polycom

Poes van goud

klopt inderdaad geen hout van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Laatst online: 29-06 20:45
HyperDevil schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:41:
Hey ik speel al een tijd CS Source, ik heb vroeger heel soms 1.6 gespeeld.
Daar zat een map in daar moest je een gebouw binnevallen, dit kon doormiddel van een riool waar CS spawnde en via de voortuin.
Weet iemand hoe die map heet, en waar ik die evt. voor de CS Source kan krijgen.
ik vind het namelijk echt een toffe map. :)
CS_ESTATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom heb ik nergens last van? Als ik richt en schiet dan raak ik gewoon. Als ik niet raak dan komt dat omdat ik simpelweg mis schiet.

Echt, die filmpjes, heb er al zoveel gezien maar ze bewijzen helemaal niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand heeft gezegd dat jij het spel moest kopen. Ik heb zelf nergens last van misschien ligt het wel gewoon aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Anoniem: 92154 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:31:
Waarom heb ik nergens last van? Als ik richt en schiet dan raak ik gewoon. Als ik niet raak dan komt dat omdat ik simpelweg mis schiet.

Echt, die filmpjes, heb er al zoveel gezien maar ze bewijzen helemaal niks voor mij.
Ben ik met je eens NOZ.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.