[PC] Counter-Strike: Source - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:20:
[...]

Dan zijn dat dus noob admins die niet weten wat het verschil tussen een highskilled speler en een cheater is.
idd ben gister nog gebanned van een server omdat ik "overduidelijk" een wallhack of iets dergelijks had volgens hun :P

hier is een voorbeeld van hoe ik speelde.
en dan speelde ik ook nog vrij crap op dat moment. ik mis veel en spray te teveel, ik kijk wel overal en luister goed waar mensen zitten.
misschien dat het midgame lijkt alsof ik iets raars doe maar daar wachtte ik gewoon op een teammaat.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

knightofn1 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:53:
[...]

idd ben gister nog gebanned van een server omdat ik "overduidelijk" een wallhack of iets dergelijks had volgens hun :P

en dan speelde ik ook nog vrij crap op dat moment. ik mis veel en spray te teveel, ik kijk wel overal en luister goed waar mensen zitten.
misschien dat het midgame lijkt alsof ik iets raars doe maar daar wachtte ik gewoon op een teammaat.
Die zijn ook niet goed wijs, Echt onzin dat hun zeggen dat je wallhack hebt. je kijk gewoon overal goed vindt ik :)

Offtopic
En volgens mij zit ik wel is op een zelfde server als jij :+ , Ik ben Schaapherder

[ Voor 4% gewijzigd door Schaapherder op 05-04-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
ScrooLoose schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:15:
[...]

Geen flauw idee :) , ik weet niet of het mogelijk is z'n bind te maken
Ik geloof dat ik al iets heb... als ik thuis ben van me werk eens proberen:

code:
1
2
3
4
alias +nate "hegren; +attack; wait; say_team Opzoute ik gooi een n8!"
alias -nate "-attack"

bind "mouse5" "+nate"

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<opgelost>Ik heb zonet cs source geinstalleerd en heb even een korte vraag, ik kom met ~ console niet in, heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb al gekeken bij de keyboard options maar daar stond niks bij.

Okido opgelost, had beter moeten kijken. Voor de volgende die zich dit afvraagt: Keyboard options --> advanced --> enable developer console (ofzo :) )

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 10:06
Ik had me nooit echt verdiept in CS omdat ik destijds een kabelverbinding had die te beroerd was voor woorden(telefoon was sneller) nu ben ik sinds hl2 bezig met source en ik vind t heel bruut. Favo map is Italie. Deze zit zo gruwelijk goed in elkaar. Alles klopt aan die map. En t snipe gehalte is hier meestal wat minder. Want die snipers vind ik altijd erg jammer. Behalve de scout dan. Die gebruik ik af en toe icm de Desert Eagle. Met de Desert Eagle kan ik redelijk goed overweg. Alleen op lange afstanden is die wat minder. Ik las trouwens ergens in deze discussie dat er mensen zijn die beweren dat je met de silencer op de M16 beter kan schieten. Nou met die silencer schiet je toch echt onnauwkeuriger. Dat is tenminste mijn ervaring.

Ik vind sommige mappen trouwens niet echt gebalanceerd. Dust heeft zoals ook in deze discussie staat een behoorlijk nadeel als T zijnde. Als die gasten de gang bezet houden en 2 snipers met skillz voor de tunnel neerzetten kom je bijna nergens. Mijn beste remedie is om in de hal de meest rechtse vol te gooien met rook en de linker goed te flashen om vervolgens alsnog via rechts je weg te vinden naar bomsite A of B.

Ik mag dan een noop zijn in dit spel, maar ik merk echt dat er een hoop te slechte gasten zijn. Ik vind dat ik een redelijke speler ben want eindig ten eerste bijna altijd in de plus en eindig meestal in de top3. Wil hier niet beweren dat ik zwaar goed ben, maar t zegt meer over t huidige niveau van de spelers. Natuurlijk krijg ik ook wel eens zwaar asskick en lukt echt helemaal niets. Ik dacht juist dat CS zo bekend stond om de kwaliteit van de spelers maar spelen die nog altijd versie 1.5 oid. Want ik vind dit best tegenvallen. Ook het teamwork gedeelte. Als je in een clan speelt zal dit wel goed zijn, maar nu is t echt ieder voor zich zelf. Zelfs als je iemand probeert te kniven heb je weleens zo'n gast die nog net ff die kill moet stelen.

Is er trouwens ook een mogelijkheid om servers te filteren die bots gebruiken want dat schiet niet op.

mbt de cheaters ben ik blij dat Valve dit gaat aanpassen. Tyfus hekel aan die mafkezen die keihard rennen of aimbot aan hebben staan. Ze verdenken mij dr ook wel eens van, maar ik zou niet eens weten hoe ik dit moet inschakelen. Vorige week was er een gozer die met een submachine gun(die met 50 kogels) eerst alleen maar afgeschoten werd en later alleen maar headshots schoot. Echt alleen maar, de meest onmogelijke headshots. Dan is de lol er echt van af.

[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 05-04-2005 16:23 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
knightofn1 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:53:
[...]

Idd helemaal niets opvallends aan te ontdekken.
Ga naar de www.team-instinct.nl servers. Daar heb je dit soort gezeik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

ok ik heb een beetje een probleem , mijn cs lagt heel erg , ik heb de search gebruikt en kwam op dit topic ( was geen hit in SPV )

nu zit het zo , ik speel al een hele tijd source ( eigenlijk vanaf het begin , en heb hier nooit problemen mee gehad
ik speel alles op custom ( knoppen , config , resolutie op 1024x768 , cable connection )

ik het spel heb ik een ping van +/- 100 ( is best veel ) , fps 60 (das wel een beetje weinig , maar hij zou het zo moeten doen)
en nog hapert het spel , elke seconde blijft het beeld zeg maar hangen
ik heb niks aan de instellingen gedaan en het is ineens gebeurt ( dus niet na een update ofzo )

specs:
PIV 2,6 @ 2,9
Gforce 4 mx 440 64mb
512 MB
Winxp

wat ik meestal doe , ik het spel opnieuw installeren , maar bij Source lijkt me dat een beetje een probleem ,aangezien hij 5,5 GB is en de rest van de spellen doen het wel , het is alleen maat Counter Strike.. zijn er andere oplossingen ?..

[ Voor 13% gewijzigd door MWAD op 05-04-2005 18:41 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heeft iemand enig idee of source een beetje gaat lopen op een amd 750Mhz, 160mb sdram en een radeon 9200se? :p me msi k8n neo2 is namelijk dood dus kan me 3500+ en x800xt-pe niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
weinig kans het het wil lopen, misschien op 640x480 alles op laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Gaat lastig worden. Misschien dat je 640/480 (alles laag) speelbare FPS haalt. In alle opzichten zit je pc onder de minum-specs.

@MWAD: Ik kan me niet voorstellen dat je met jouw videokaart op 1024/768 60fps haalt. Dat lukt nog niet eens met een Radeon 9600XT. Dus ik denk dat je niet van het haperen af zult komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

Bram77 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:46:
Gaat lastig worden. Misschien dat je 640/480 (alles laag) speelbare FPS haalt. In alle opzichten zit je pc onder de minum-specs.

@MWAD: Ik kan me niet voorstellen dat je met jouw videokaart op 1024/768 60fps haalt. Dat lukt nog niet eens met een Radeon 9600XT. Dus ik denk dat je niet van het haperen af zult komen.
hij heeft het altijd al gedaan , maar hij doet het nu ineens niet meer

1024/768 en met net_graph 3 een fps van +/- 60

en het is geen haperen , hij slaat zeg maar elke seconde een seconde over ( is opzich ook wel haperen , maar geen fps drop oid .. )
Bram77 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:56:
Toevallig recentelijk nieuwe drivers geinstalleerd? Voor je chipset of voor je videokaart?
nee , helemaal niks veranderd , het is zeg maar vanaf deze week , hiervoor nooit last van gehad
wel een maandje geleden drivers geupdate , maar erna nergens last van gehad ..

[ Voor 33% gewijzigd door MWAD op 05-04-2005 19:01 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Toevallig recentelijk nieuwe drivers geinstalleerd? Voor je chipset of voor je videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk de overstap van 1.6 naar css gemaakt, alleen het probleem is nu dat ik echt een te lage fps haal.

Mijn setup:
Cpu: AMD 2400+
Moederbord: a7v8x-x
Geheugen: 512 op 333mhz en 512 op 400mhz (draaien uiteraard beide op 333mhz).
Videokaart: Msi 9800pro die herkent wordt als 9800 xt, omdat het eigelijk een medion XXL is (dan is doorgestreept op de kaart zelf en hij kwam ook in een msi doos).

Mijn FPS is op high rond de 25. Ik las op steam forums dat ik "mat_dxlevel 70" kan gebruiken, dan gaat hij idd rond de 40 fps.

Ik heb daarnaast ook het rijtje console tweaks dat hier te vinden is gebruikt. Hij gaat dan wel wat sneller, rond de 55 fps maar het ziet er dan echt niet meer uit.

Zowel Catalyst als Omega drivers geprobeerd, Omega drivers maken het iets beter.

Ik hoorde dat ik rond de 100fps zou moeten kunnen halen, op ze minst wil ik toch 60fps (dat is de snelheid waarmee ik 1.6 speelde - op vorige videokaart). Heeft iemand wat tips om te proberen?

Edit: ik heb natuurlijk ook verschillende video opties geprobeerd, maar het lijkt alsof het echt amper wat uitmaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Op welke resolutie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77: 1024x768 - Ik heb ook 800x600 geprobeerd, dat hielp iets (nog steeds niet rond de 60fps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
heb je v-sync aan staan? Zo ja, zet die maar eens uit...scheelt iig wat FPS en je hebt er toch niet veel aan.
Ter referentie, ik haal met mijn 6800 (nonGT geclockt @ Ultra) op 1280/1024 gemiddelt 80 FPS. Dat is met v-sync uit! Als ik die aan zet kan ik gelijk 10FPS van het gemiddelde afhalen.

ik denk dat 100FPS toch echt wel het alleruiterste is wat je (gemiddelt) kunt halen. Op redelijke beeldkwaliteit zou ik denk ik tevreden zijn met 50 a 60 FPS @ 1024/768

[ Voor 24% gewijzigd door Bram77 op 05-04-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo ffies goed die openingspost gezlen maar kon niks ontdekken daarom vraag ik het hier,

is met een oude half life key ook nog de source te spelen of moet je echt een half life 2 key hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
neej moet je een hl2 key voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm jammer :) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Kom er net achter dat je shotgun toch best wel goed is. :D
Stond ineens 1e in mn team.

Vooral de single-shotty dus.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
@Langedaik: Het kan WEL met een HL1 steam account.....hoe moet je zelf even uitzoeken. Legaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:19:
Ik had me nooit echt verdiept in CS omdat ik destijds een kabelverbinding had die te beroerd was voor woorden(telefoon was sneller) nu ben ik sinds hl2 bezig met source en ik vind t heel bruut. Favo map is Italie. Deze zit zo gruwelijk goed in elkaar. Alles klopt aan die map. En t snipe gehalte is hier meestal wat minder. Want die snipers vind ik altijd erg jammer. Behalve de scout dan. Die gebruik ik af en toe icm de Desert Eagle. Met de Desert Eagle kan ik redelijk goed overweg. Alleen op lange afstanden is die wat minder. Ik las trouwens ergens in deze discussie dat er mensen zijn die beweren dat je met de silencer op de M16 beter kan schieten. Nou met die silencer schiet je toch echt onnauwkeuriger. Dat is tenminste mijn ervaring.

Ik vind sommige mappen trouwens niet echt gebalanceerd. Dust heeft zoals ook in deze discussie staat een behoorlijk nadeel als T zijnde. Als die gasten de gang bezet houden en 2 snipers met skillz voor de tunnel neerzetten kom je bijna nergens. Mijn beste remedie is om in de hal de meest rechtse vol te gooien met rook en de linker goed te flashen om vervolgens alsnog via rechts je weg te vinden naar bomsite A of B.

Ik mag dan een noop zijn in dit spel, maar ik merk echt dat er een hoop te slechte gasten zijn. Ik vind dat ik een redelijke speler ben want eindig ten eerste bijna altijd in de plus en eindig meestal in de top3. Wil hier niet beweren dat ik zwaar goed ben, maar t zegt meer over t huidige niveau van de spelers. Natuurlijk krijg ik ook wel eens zwaar asskick en lukt echt helemaal niets. Ik dacht juist dat CS zo bekend stond om de kwaliteit van de spelers maar spelen die nog altijd versie 1.5 oid. Want ik vind dit best tegenvallen. Ook het teamwork gedeelte. Als je in een clan speelt zal dit wel goed zijn, maar nu is t echt ieder voor zich zelf. Zelfs als je iemand probeert te kniven heb je weleens zo'n gast die nog net ff die kill moet stelen.

Is er trouwens ook een mogelijkheid om servers te filteren die bots gebruiken want dat schiet niet op.

mbt de cheaters ben ik blij dat Valve dit gaat aanpassen. Tyfus hekel aan die mafkezen die keihard rennen of aimbot aan hebben staan. Ze verdenken mij dr ook wel eens van, maar ik zou niet eens weten hoe ik dit moet inschakelen. Vorige week was er een gozer die met een submachine gun(die met 50 kogels) eerst alleen maar afgeschoten werd en later alleen maar headshots schoot. Echt alleen maar, de meest onmogelijke headshots. Dan is de lol er echt van af.
Zo'n verhaal heb ik al op meerdere forums getypt.
Het ligt aan Source die slechte spelers. 1.6 zitten de goede nog.
Ok ik ben wel al lang ervaren met cs, maar ben het helemaal eens met je post.
Het noob gehalte in Source is ECHT (ja echt) te hoog.
1.6 speel ik daarom nog maar even.
Over een jaartje is de hype rond cs eraf, en wil de menigte allemaal het nieuwste terwijl de die hards (die nu nog 1.6 spelen) dan nog volop Source zullen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Je moet gewoon de juiste server zien te vinden. Er zijn genoeg goede spelers.

...en is het noob-gehalte te laag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:16:
Je moet gewoon de juiste server zien te vinden. Er zijn genoeg goede spelers.

...en is het noob-gehalte te laag? :P
ff geedit.

Btw het is niet leuk om de hele tijd voor cheater uitgemaakt te worden. goede servers te zoeken. gekockt worden wegens leet gedrag.
Gewoon nog een tijdje 1.6 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:37

Polycom

Poes van goud

Laatst was er ook een cheater op de xs4all servers zo'n gast had echt 70 kills omdat hij 4 keer zo hard kon rennen. HIj sprinte gewoon in een keer naar de andere spawn en moorde iedereen uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
[b]MWAD schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:27:
specs:
PIV 2,6 @ 2,9
Gforce 4 mx 440 64mb
512 MB
Winxp
Je moet zeker wel redelijke prestaties kunnen halen met dit systeem. Even opnieuwe Windows installeren + verse drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd die verhalen over FPS. Want ik draai met mijn 6600 GT @ 1024 x 768 toch echt iets boven de 100 FPS (101 en een beetje to be exact :P )

Moet ik wel bij vermelden dat ik gewoon de standaard instelling van Counterstrike heb overgenomen, en dus niets zelf aangepast heb. Dus geen AA en AF.

Zal eens kijken op hoeveel ik dan uit kom, maar in CS zelf hoef ik al die eye candy niet zo, als ik maar kan zien op wie ik schiet vind ik het best _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand van jullie gesurfd in CS:S?

Zoek maar eens in de lijst naar surf_... maps.

surf_egypt en surf_leet_m1 zijn leuke om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Pu_Dy schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:31:
Laatst was er ook een cheater op de xs4all servers zo'n gast had echt 70 kills omdat hij 4 keer zo hard kon rennen. HIj sprinte gewoon in een keer naar de andere spawn en moorde iedereen uit. 8)7
was ik bij geloof ik. echt, wat een dwaze mensen. je beleeft toch helemaal geen speelplezier op die manier? gewoon speedhack en aimbot, ben je in twee seconden bij spawn van tegenstander en heb je na 4 seconden hele team uitgemoord :r

btw voor mensen die 'wat' tweaks zoeken:

HL2 / CSS tweakguide

voor een iets beknopter lijstje fps tweaks:

CS Evolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gaargod schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:26:
[...]

was ik bij geloof ik. echt, wat een dwaze mensen. je beleeft toch helemaal geen speelplezier op die manier? gewoon speedhack en aimbot, ben je in twee seconden bij spawn van tegenstander en heb je na 4 seconden hele team uitgemoord :r

Als 6 weken oude (nieuwe speler) kan ik alleen maar zeggen _/-\o_

Ik ben er ook al een paar tegen gekomen, en ik vind het dan wel erg jammer dat ik tegen dat soort figuren dan moet gamen, omdat er niet altijd een admin aanwezig is.

Ben al snel dood omdat ik het nog moet leren, maar tegen dat soort gasten is de lol er wel helemaal snel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:02:
Heeft er al iemand van jullie gesurfd in CS:S?

Zoek maar eens in de lijst naar surf_... maps.

surf_egypt en surf_leet_m1 zijn leuke om mee te beginnen.
Ik val er gewoon heletijd vanaf, Snap er geen hout van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om de lettertype kleiner te krijgen bij een res van 1280x1024?
De letters zijn erg groot en dik. Kwart van het scherm valt weg bij veel tekst messages!

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerald schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:36:
[...]

Ik val er gewoon heletijd vanaf, Snap er geen hout van 8)7
Naar links of naar rechts strafen zonder andere toetsen om er op te blijven.
Ook voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:01:
De letters zijn erg groot en dik. Kwart van het scherm valt weg bij veel tekst messages!
Er staat zeker bij de reso opties tussen haakjes (lcd) achter? Ik heb dit ook als ik op de optimale reso van me tft zit. Ik denk dat je hier weinig aan kan doen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemackor schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:03:
[...]

Er staat zeker bij de reso opties tussen haakjes (lcd) achter? Ik heb dit ook als ik op de optimale reso van me tft zit. Ik denk dat je hier weinig aan kan doen.. :D
Ja dat staat er. 1280x1024 (LCD)
Niets aan te doen :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:02:
[...]

Naar links of naar rechts strafen zonder andere toetsen om er op te blijven.
Ook voor je kijken.
0wsjah Nu lukt het, DankU. best grapig eigenlijk zulke mappen :)

Zijn er eigenlijk nog climbersmappen in css. Bij cs 1.6 speelde ik dat echt veel namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heeft vandaag een of andere update binnengehaald ...... was dat VAC2 ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:43
nero355 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:03:
* nero355 heeft vandaag een of andere update binnengehaald ...... was dat VAC2 ??
Geen idee, maar er is wel wat veranderd in m'n STEAM settings
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mlmk/vac.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VAC2 beta zit in de update. :)

Valve hangt het liever niet aan de grote klok aangezien ze zo weinig mogelijk de kans willen geven dat mensen hier cheats etc gaan verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
YEAH! eindelijk VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en SourceTV... ik neem aan dat dit gewoon met dezelfde instellingen werkt al HLTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yep vac is uit :D
Alleen jammer dat alle servers nog ''not secure'' zijn :)

Xiled

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
Hoe zorg ik ervoor dat mijn server beveiligd is d.m.v. VAC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Als ik demo's wil bekijken dan krijg ik bij sommigen een foutmelding tijdens het laden.

Begin loading faces (loads materials)
End loading faces (loads materials)
Initializing renderer...
Missing RecvProp for DT_AI_BaseNPC - DT_OverlayVars/baseclass
Host_EndGame: CL_ParseClassInfo_EndClasses: CreateDecoders failed.

Wat moet ik hier aan doen?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
Heeft iemand er ook last van dat de namen van mensen in de server messed up zijn? :/ Bij mij is het zo sinds de laatste update.

Mensen krijgen gewoon de namen van anderen die ook in de server zitten of zaten.

[ Voor 44% gewijzigd door Skerekrow op 07-04-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Had ik vanavond ook last van ja. Ook als ik me naam veranderde werd dat pas de volgende map gefixd.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:01:
Is er echt geen oplossing om de fonts kleiner te maken? Afgezien van een lager resolutie draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Not that I know.. :)

Maar even wat anders, ik had graag een logfile bijgehouden en daar heb je een aantal commands voor in je server.cfg staan. Helaas heb ik geen idee wat ze nou precies doen..

// SERVER LOGGING
log 1 (log aan/uit?)
mp_logfile 1 (waar staat de log file? "logs/serverlog1.txt")
mp_logecho 0 (maak een backup log aan?)
// Specifies a logging level 0 to 15. Using 15 is max logging
log_level 0 (wat doen die verschilende levels dan?)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Minkie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 01:23:
Had ik vanavond ook last van ja. Ook als ik me naam veranderde werd dat pas de volgende map gefixd.
Die nieuwe update zuigt inderdaad bigtime!

Van die namen klopt geen zak, heel frustrerend!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 04:18:
[...]

Is er echt geen oplossing om de fonts kleiner te maken? Afgezien van een lager resolutie draaien?
Is er wel, maar redelijk ingewikkeld : http://cdg.csnation.net/viewtopic.php?t=16413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb een DX8 videokaart (Geforce 5900). Ik heb (natuurlijk) dx9 geinstalleerd dus ik dacht laat ik ingame eens mat_dxlevel 90 invoeren kijken wat er gebeurd.

Nou volgens mij gaat ie dan alle 9 berekeningen softwarematig doen want me'n fps zakte als een pudding in elkaar. Iemand enig idee of hij met mat_dxlevel 90 idd alles (softwarematig in mijn geval) op het scherm tovert ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik denk het wel want je videokaart snapt er dan iig niets meer van. Of misschien probeert hij de dx9 instructies te interpreteren met de dx8 gegevens die de videokaart wel kent en maakt hij er dus een potje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wilde schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:58:
Ik heb een DX8 videokaart (Geforce 5900). Ik heb (natuurlijk) dx9 geinstalleerd dus ik dacht laat ik ingame eens mat_dxlevel 90 invoeren kijken wat er gebeurd.

Nou volgens mij gaat ie dan alle 9 berekeningen softwarematig doen want me'n fps zakte als een pudding in elkaar. Iemand enig idee of hij met mat_dxlevel 90 idd alles (softwarematig in mijn geval) op het scherm tovert ?
Zomaar ff een post in het Source topic, de kaart die je hebt is een DX9 kaart, maar eentje met slechte prestaties voor sommige DX9 functies. Had het ergens anders ook gelezen, vette framedrops bij het inschakelen van de DX9 functies.

lees dit maar eens door :) *clique*

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
DaTiezl schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:40:
[...]

Die nieuwe update zuigt inderdaad bigtime!

Van die namen klopt geen zak, heel frustrerend!
scriptje om je naam te veranderen (ik heb vier aliasen) werkt ook nie meer :s vaagjes hoor, wat is er mis mee als je een keer je naam verandert, door lekker een knop in te drukken? anders moet je weer 'helemaal' naar settings om te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gaargod schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:32:
scriptje om je naam te veranderen (ik heb vier aliasen) werkt ook nie meer :s vaagjes hoor, wat is er mis mee als je een keer je naam verandert, door lekker een knop in te drukken? anders moet je weer 'helemaal' naar settings om te typen...
>console>name "naam">enter :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

Keida

dr.

ik heb sinds aanschaf, en ook na herinstallatie steeds last van at random deconnecties, de foutmelding die ik dan krijg is: Disconnected: Incorrec Reading Frame of: Client Delta Ticks out of order.

Beetje zoeken op internet geeft nauwelijks resultaat, behalve dat het aan een linkys router zou kunnen liggen, maar die heb ik niet.

Iemand een idee ?

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:39
Hmmz, wie weet ligt het aan je connectiesettings, staan die goed? Probeer anders drivers te updaten, en je geheugen te testen.

[ Voor 32% gewijzigd door Dersan op 07-04-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:37:
VAC2 beta zit in de update. :)

Valve hangt het liever niet aan de grote klok aangezien ze zo weinig mogelijk de kans willen geven dat mensen hier cheats etc gaan verwijderen. :)
Ssst, zeg dan niks... ;)
VAC2 is nog niet uit ! blijf maar lekker cheaten.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:21:
[...]

Ssst, zeg dan niks... ;)
VAC2 is nog niet uit ! blijf maar lekker cheaten.
Hehe ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Maar even wat anders, ik had graag een logfile bijgehouden en daar heb je een aantal commands voor in je server.cfg staan. Helaas heb ik geen idee wat ze nou precies doen..

// SERVER LOGGING
log 1 (log aan/uit?)
mp_logfile 1 (waar staat de log file? "logs/serverlog1.txt")
mp_logecho 0 (maak een backup log aan?)
// Specifies a logging level 0 to 15. Using 15 is max logging
log_level 0 (wat doen die verschilende levels dan?)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Laatst online: 05-05-2021
Weet iemand hier een goed nade scriptje? Dus dat je met 1 knop de nade pakt en gooit. En dit dan voor iedere nade verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
hoe zit het eigenlijk met EAX support in CSS?
want ik heb net wel een nieuwe SB audigy zs gekocht maar ik zie in CSS/HL2 geen enkele mogelijkheid om eax in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ik kan niet echt lekker meer css spelen, sinds in adsl heb :( blijkbaar door een buffer bug in de copperject 816-2p loopt de modem vast, en valt heel internet weg :( baaaaalen. :'(

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Vanitas schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 11:55:
[...]

Nou jij blij met score. Poe poe.

Ik kan er maar een ding op zeggen: Autonoob!

Wat heb ik toch een hekel aan dat wapen. Het is gewoon te simpel om iemand daar mee neer te knallen. Gewoon mikken en klikken. De AWP vind ik overpowerd, maar daar moet je tenminste nog skill voor hebben. Eigenlijk is de scout imo de enige goede sniper.
Toch lekker gespeeld zonet ;)
(Zonder auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Corn schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:13:
[...]
Toch lekker gespeeld zonet ;)
(Zonder auto)
Hahaha, ja nu ben je geen autonoob meer. :D

Het ging idd goed.
(met jou dan... mijn score kon nog wel wat omhoog)

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 08-04-2005 17:57 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Hoi mensen,
ik zoek naar een (goede, goedkope, lage ping, etc.) 16 player server,
want de huidige is kwa service helaas niet al te best. (erg traag en vergeetachtig zijn ze)
Liefst een server die je zelf kan updaten, want nu kan ik dat helaas niet zelf doen.
Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 07:23
nlboy schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:33:
Hoi mensen,
want de huidige is kwa service helaas niet al te best. (erg traag en vergeetachtig zijn ze)
Liefst een server die je zelf kan updaten, want nu kan ik dat helaas niet zelf doen.
http://serverking.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik vertrouw dat niet helemaal.
Het is te goedkoop en bij het forum zie je bijna alleen maar negatieve berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Komt denk ik door de vele orders die zij binnen krijgen en dat begrijp ik ook wel omdat ze erge lage prijzen hebben itt andere gamehosts.

Ikzelf heb geen ervaring met hun dus ik kan je er niet meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
nero355 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:53:
[...]

>console>name "naam">enter :P
jaja, in die focking brakke Steam console zeker? die verdwijnt als je een letter typed, en dan moet je em weer tevoorschijn halen. en soms, in extreme gevallen verdwijnt ie bij mij zelfs altijd als ik ook maar een toets aanraak :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je eerst ff op e douwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
op elke willekeurige klinker, hij pakt namelijk als de console al open staat in het menu het accent van de commando mee de console in. Als je dan een medeklinker neerzet breekt hij die actie af en sluit hij de console.
nlboy schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:33:
Hoi mensen,
Ik huur een eigen teamspeak bij www.i3d.nl. Tot noch toe erg tevreden, niets op aan te mekkeren gehad. Ik weet alleen niet of dat ook voor de gameservers geld. Ze zijn ook nog eens niet al te duur.

[ Voor 78% gewijzigd door Skerekrow op 09-04-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx gelukt! en met een nieuw hud ook nog! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb een heel irritant probleem hier, elke keer als ik een server succesfull "gejoined" ben dan word CS:S geminimized.....vliegt dus tereg naar desktop zeg maar :?

Dit alles sinds de laatste update, heel vaag....iemand het zelfde probleem ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Skerekrow schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:56:

[...]

Ik huur een eigen teamspeak bij www.i3d.nl. Tot noch toe erg tevreden, niets op aan te mekkeren gehad. Ik weet alleen niet of dat ook voor de gameservers geld. Ze zijn ook nog eens niet al te duur.
Helaas is die ook niet zo goed. (google)
Ik betaal liever veel voor betere service dan een goedkope bagger service.
Want ik zit nu bij een hosting die €52,- per maand kost, maar de service is niet al te snel.
Daarom zoek ik naar een andere gamehosting bedrijf die bijna net zo duur is en waar de service beter is dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
nlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 08:25:
[...]

Helaas is die ook niet zo goed. (google)
Ik betaal liever veel voor betere service dan een goedkope bagger service.
Want ik zit nu bij een hosting die €52,- per maand kost, maar de service is niet al te snel.
Daarom zoek ik naar een andere gamehosting bedrijf die bijna net zo duur is en waar de service beter is dan de huidige.
http://rcon.nl/ ?

Misschien kan je beter op http://webhostingtalk.nl/ kijken, daar kan je namelijk vragen hoeveel het zou kosten om een CS:S servertje te hosten enzo en krijg je een prijsopgave van allerlei verschillende gamehosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Clanhost :) Need I say more? :P

clanhost.nl (prijzen liggen erg hoog, maar de service is uitstekend, lage pings, prachtige reg)

[ Voor 62% gewijzigd door PcManiaxx op 09-04-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

OutSIdeR schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:13:
[...]

http://rcon.nl/ ?

Misschien kan je beter op http://webhostingtalk.nl/ kijken, daar kan je namelijk vragen hoeveel het zou kosten om een CS:S servertje te hosten enzo en krijg je een prijsopgave van allerlei verschillende gamehosts.
Bedankt ik ga eens even kieken op dat forum. :*)
PcManiaxx schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:08:
Clanhost :) Need I say more? :P

clanhost.nl (prijzen liggen erg hoog, maar de service is uitstekend, lage pings, prachtige reg)
Ziet er goed uit, alleen jammer dat ze voor zo'n prijs een datalimiet handteren

[ Voor 43% gewijzigd door nlboy op 09-04-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

nlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:03:
[...]

Bedankt ik ga eens even kieken op dat forum. :*)

[...]

Ziet er goed uit, alleen jammer dat ze voor zo'n prijs een datalimiet handteren
Dit vervalt straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Oke dan is het wel beter. :)
Weet je ook misschien hoe het updaten zit? Moet je dat zelf doen via putty of word dat dezelfde dag door hun gedaan?

[ Voor 68% gewijzigd door nlboy op 09-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Hoe werkt SourceTV, wat is het nut ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
tabakje schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:45:
hoe zit het eigenlijk met EAX support in CSS?
want ik heb net wel een nieuwe SB audigy zs gekocht maar ik zie in CSS/HL2 geen enkele mogelijkheid om eax in te schakelen.
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo? wou je een reverbje of een chorus op je geluiden hebben?
CS:S heeft out-of-the-box ondersteuning voor 5.1/7.1 dus wat wil je nog meer.
dit werkt gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Bij mij werkt de 5.1 niet goed..als ik speel dan lijkt het net of het geluid door een blik word vervormd.
Komt denk ik door m'n geluidskaart driver...die een beetje oud-of-date is. (philips) ;(

[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 09-04-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:39
nlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:05:
Bij mij werkt de 5.1 niet goed..als ik speel dan lijkt het net of het geluid door een blik word vervormd.
Komt denk ik door m'n geluidskaart driver...die een beetje oud-of-date is. (philips) ;(
Moet je hem updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:06:
Vraagje:
Hoe werkt SourceTV, wat is het nut ervan?
SourceTV is meer voor de clanscene. Voor mensen die alleen public spelen is het niet echt belangrijk. Met SourceTV kan je hele demo's van (clan)matches opneme. Zodat iedereen die later kan downloaden en bekijken. Dit is een stuk handiger dan personal demo's, aangezien die voor een aardig framerate drop zorgen wanneer ze gerecord worden.

Het is ook mogelijk om "live" een match te spectaten, zonder op dezelfde server te zitten, je connect dan via de SourceTV. Ik zeg "live" tussen haakjes omdat er altijd een delay inzit, om misbruik te voorkomen :P

*edit

sourceTV is gewoon te enabelen dmv een paar rcon commands, en vervolgens de map te reloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door lawtshjj op 09-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rcon_password <password>
rcon tv_enable 1
rcon tv_delay 30
rcon tv_record <name>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx. :)

Vandaag een port van de_rats gespeeld. Wat is dat mooi omgezet zeg. De hele map staat gewoon vol leuke objecten zoals cd's, boeken, dvd's die je gewoon kan omverduwen etc. Grappigste stukje vind ik dan nog dat ik onder die grote klok zat en dacht: "wat zou er gebeuren als ik op een van die wijzers schiet". Ik schiet op die wijzers, die klok valt op men kop en duwt me van de rand, ik val naar beneden en de klok valt nog een keer op men kop: dood.

Heel de morgend al custom maps aan het uitproberen. Erg leuk is ook om zo'n map te downloaden waarbij je vanaf een gebouw naar beneden moet springen in bakken water. Maak een paar bots aan en je ziet ze er keer op keer met 5 tegelijk naast springen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dan ken jij Philips niet... :/ (bagger kwa service)
Laatste update voor m'n geluidskaart was in 2002. :>

[ Voor 12% gewijzigd door nlboy op 09-04-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:22:
Thx. :).
Heel de morgend al custom maps aan het uitproberen. Erg leuk is ook om zo'n map te downloaden waarbij je vanaf een gebouw naar beneden moet springen in bakken water. Maak een paar bots aan en je ziet ze er keer op keer met 5 tegelijk naast springen. :D
Welke map is dat ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook mogelijk om "live" een match te spectaten, zonder op dezelfde server te zitten, je connect dan via de SourceTV. Ik zeg "live" tussen haakjes omdat er altijd een delay inzit, om misbruik te voorkomen :P
Het is dus expres 8)7 ; was een keer een match aan het volgen met op de achtergrond WinAmp met live commentaar, vond het zo vreemd dat het commentaar altijd een paar seconden eerder was |:(
Wel handig wist je op voorhand waar er iets spectaculairs ging gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn vaak heel gelijkaardig. Deze zie ik zo ff in men folder staan:
de_basejump64
fall_kwijibo
bessjump_source
best_jump

Ik zou je de links geven maar ik vind ze niet meer in men history. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:05:
[...]

Zijn vaak heel gelijkaardig. Deze zie ik zo ff in men folder staan:
de_basejump64
fall_kwijibo
bessjump_source
best_jump

Ik zou je de links geven maar ik vind ze niet meer in men history. :/
0wjsha dankjewel, ik ga ze is bekijken(als ik were thuis bent :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Pfff ik haat WoW, want daardoor zijn er nu weining clanmembers online door dat spel... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nlboy schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:26:
Pfff ik haat WoW, want daardoor zijn er nu weining clanmembers online door dat spel... :{
Tja... ik heb de BETA gespeeld en het is gewoon :9~ als je een beetje de andere delen hebt gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik starte vandaag de "video stress test" weer eens in CS-S maar tot mijn verbazing zag ik waar voorheen die platen hingen nu alleen maar grote letters draaien met "ERROR".
Normaal was elke plaat een soort van special effect.
Hij heeft het hiervoor altijd gedaan.
Iemand enig idee wat hiervan de reden kan zijn?
Heeft dit ook effect op mijn HL2 en CS-S?
Zover ik weet heb ik niets bijzonders gedaan.

Specs:
Athlon 3500+
1 Gig MB
X80XT PE
A8V Asus..
XP pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:51:
Ik starte vandaag de "video stress test" weer eens in CS-S maar tot mijn verbazing zag ik waar voorheen die platen hingen nu alleen maar grote letters draaien met "ERROR".

[...]
Als je even met de search gekeken had, dan had je gezien dat het een bekend probleem is: Error in Video Stress Test CS:S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opnieuw een probleem met css. Ik hem mijn config en videokaart drivers behoorlijk lopen tweaken (oc enzo) voornamelijk omdat css gewoon niet lekker liep, haperig en schokkerig.

Hij loopt nu vrij goed, maar zodra er andere spelers in beeld komen (of zelfs hossies die stilstaan) dan gaat mijn fps enorm droppen. Als ik door een lege italy loop haal ik rond de 70-110 fps (vloeiend), zodra er andere spelers bijkomen gaat hij op sommige stukken slechts 25-30 fps (bijvoorbeeld bij ct spawn, als er een stuk of 4 a 5 spelers voor mij lopen). Volgens mij klopt dit niet. Ik had deze problemen ook al voordat ik ging tweaken, maar toen haalde ik gemiddeld rond de 40-50 en met andere spelere 20-30.

Er is dus iets aan de hand met de weergave/berekening van andere spelers.

Heeft iemand een zelfde soort probleem gehad, wat zou ik er aan kunnen doen?

Mijn pc: amd xp2400+, 1024 mb ram@333mhz, radeon 9800pro @ xt snelheid (MSI 9800 PRO-TD128).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 01:57:
Ik heb opnieuw een probleem met css. Ik hem mijn config en videokaart drivers behoorlijk lopen tweaken (oc enzo) voornamelijk omdat css gewoon niet lekker liep, haperig en schokkerig.

Hij loopt nu vrij goed, maar zodra er andere spelers in beeld komen (of zelfs hossies die stilstaan) dan gaat mijn fps enorm droppen. Als ik door een lege italy loop haal ik rond de 70-110 fps (vloeiend), zodra er andere spelers bijkomen gaat hij op sommige stukken slechts 25-30 fps (bijvoorbeeld bij ct spawn, als er een stuk of 4 a 5 spelers voor mij lopen). Volgens mij klopt dit niet. Ik had deze problemen ook al voordat ik ging tweaken, maar toen haalde ik gemiddeld rond de 40-50 en met andere spelere 20-30.

Er is dus iets aan de hand met de weergave/berekening van andere spelers.

Heeft iemand een zelfde soort probleem gehad, wat zou ik er aan kunnen doen?

Mijn pc: amd xp2400+, 1024 mb ram@333mhz, radeon 9800pro @ xt snelheid (MSI 9800 PRO-TD128).
Dat is puur de processor, ik heb hetzelfde namelijk met een amd 2500+
zelfde geheugen en een 6800GT v/c

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een jumpmap voor source in 1.6 heb je ze wel maar voor source heb ik ze nog niet kunnen vinden :s is zo verslavend:p
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.