Scout is lame hier, 1 shot op het body meer dan 100 dmg onafhankelijk van armor. Dat recht hoort de awp enkel te hebben. Hoe dat komt: Je raakt eerst in de arm hitbox en daarna in het lichaam en daardoor heb je dus meer dan 100 damage.
Verder wat betreft dat filmpje, het filmpje zelf is zo onduidelijk als maar kan maar ik zie al precies wat voor een cheat die gast heeft. Ik ben zelf server admin op de Veteran servers en zie vaak genoeg van die mensen die constant rondjes draaien, het level op topspeed rondrennen en vervolgens met hun aimbot enkel hs's maken (ja, ik bedoel dus binnen 1 ms van hoofd naar hoofd en niet cpl skilled hs's maken).
Aimbots die ik vaak zie:
- crosshair vliegt van hoofd naar tenen op en neer en de meest onmogelijke headshots volgen (deze is soms lastig te zien).
- crosshair trilt in een rondje en zodra iemand het zichtveld in loopt is deze in 1 ms dood.
- speler draait rond en als er wat in beeld komt vliegt de crosshair met 1 ms tussenpauzes van hoofd naar hoofd.
Dit zijn de meest voorkomende aimbots, let daar dus maar op.
Verder wat betreft de autosniper, dat wapen ownt op public omdat de tegenstanders toch nooit wat raak schieten. Als je echter in een war dat ding gebruikt dan is ie compleet nutteloos omdat de gun zo inaccurate als de pestpleuris is. Je kan er misschien een lucky kill mee krijgen maar over het algemeen zal je zien dat je er door een goeie awm'er altijd uitgesniped zal worden. Op long range kan je het misschien nog winnen van ak/colt maar dat is ook meer luck dan skill dan.
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 02-04-2005 13:31
]