[PC] Counter-Strike: Source - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:43:
Nah, 4 uurtjes ff alles uittesten en je kan weer mee met de top denk ik.
van jou kan ik dus verwachten, dat jij geen skills hebt. Als je een beetje goed bent kan dat best. Zulk soort mensen beginnen altijd te zeiken over cheaters dit en bla bla, omdat ze zelf nooit zo goed zullen worden en het daarom ook niet kunnen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:39:
[...]

van jou kan ik dus verwachten, dat jij geen skills hebt. Als je een beetje goed bent kan dat best. Zulk soort mensen beginnen altijd te zeiken over cheaters dit en bla bla, omdat ze zelf nooit zo goed zullen worden en het daarom ook niet kunnen begrijpen.
Pardon? als hij al 5 jaar cs ervaring heeft kan hij na een paar uur alles uittesten echt wel weer mee met de top. Source is niet veel anders dan mooiere graphics en beetje anders aimen, maar met 5 jaar cs moet je daar wel aan gewend zijn toch? Vraag anders maar aan noz hoelang hij erover deed tot hij weer headies gaf. Zal ook niet lang geweest zijn....

En waar bazeer jij op dat ik 'geen skillz' heb? Omdat ik tegen een ander zeg die 5 jaar cs heeft gespeeld dat hij naar een paar uur cs: s wel onder de knie heeft?

Lijkt me eerder dat je jouw frustratie nu op mij afschuift...

[ Voor 3% gewijzigd door Kiev op 28-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar liev tegen elkaar :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik me na een paar potjes idd niet meer de slechtste voelde maar ik merk wel iets anders.

Of ik nu in een pub boven of onderaan sta, ik heb nooit het gevoel echt controle te hebben. Als ik iemand een headdie schiet voelt het aan als luck en soms heb ik gewoon het gevoel dat ik iemand keihard had moeten raken en dan mis ik alles. Kort samengevat heb ik dus het gevoel totaal geen controle te hebben over de game. Komt dit bij anderen die van 1.6 naar CSS zijn gegaan bekend voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:04:
Doe maar liev tegen elkaar :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik me na een paar potjes idd niet meer de slechtste voelde maar ik merk wel iets anders.

Of ik nu in een pub boven of onderaan sta, ik heb nooit het gevoel echt controle te hebben. Als ik iemand een headdie schiet voelt het aan als luck en soms heb ik gewoon het gevoel dat ik iemand keihard had moeten raken en dan mis ik alles. Kort samengevat heb ik dus het gevoel totaal geen controle te hebben over de game. Komt dit bij anderen die van 1.6 naar CSS zijn gegaan bekend voor ?
Ja, bij mij wel. Ik schiet soms echt gewoon 100% raak ( cs 1.5/1.6 gevoel ) maar ik mis alles. En als schiet ik veel raak dan voelt het echt aan als luck. De enige skills die je kan hebben in CS:S zijn tactisch inzicht en awp/scouten imho.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 03:20:
Heb weer vandaag behoorlijk wat mensen moeten kicken en helaas ook wat mensen temp bannetjes moeten geven op onze server omdat ze het nodig vonden mij uit te maken voor cheater.

Reden voor kick/ban:
- ze zijn te noob voor de server
- ze irriteren mij

Ofwel, de volgende keer dat je zeurt. Laat iemand die al jaren cs speelt bepalen of iemand cheat en niet jij als je net vanaf source speelt.
wat een arrogantie zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
weet iemand of source nog het 1.6 feeling gaat krijgen want vind het momenteel erg nep.

ik ben medium/high skilled in 1.6

en in source word ik geownd door de grootste newbies die aim en alles is gewoon nep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:30:
weet iemand of source nog het 1.6 feeling gaat krijgen want vind het momenteel erg nep.

en in source word ik geownd door de grootste newbies die aim en alles is gewoon nep
Dat slaat dus nergens op.
Of je kan geen cs (wat me niet lijkt als je medium high bent)
Je wou toch niet zeggen dat noobs dat wel kunnen ofzo? Of altijd geluk hebben?
Het is gewoon een andere manier van richten wat totaaal niks met 1.6 te maken heeft
Je zou bijna kunnen zeggen dat het een andere spel is. Als jij Q3 of een andere spel speelt zul je ook gefrusteerd zijn omdat je heel anders schiet.
Ik zou haast willen zeggen dat je een voordeel heb als Source je eerste cs game is. (totaal op aim dan, want zonder veel jaren inzicht van cs ben je niks :P)
Je moet het gevoel weer hebben en dat heb jij gewoon duidelijk nog niet.
Flink oefenen ;)

Btw spreek uit ervaring.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Wel grappig. Iedereen die klaagt erover dat de "aim" veel slechter is dan 1.6. Ik vind het juist andersom. Speelde vroeger zelf altijd spellen als quake en UT en vond dat de 1.6 voor geen meter klopte. Met source vind ik het juist enorm meevallen (speel ook redelijk vaak met eens cout). Maar ik snap zoiezo de hele discussie niet echt. Ookal is de "aim" zo ontzettend anders, dan nog kun je ermee leren om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de aim is niet slechter, ik zeg dat hij anders is, en dat ik het gevoel heb er geen controle over te hebben (dit heb ik btw wel in Q3 en UT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Wanneer komt die Anti-cheat van valve uit?

En weet iemand of er soms een Steam skin voor windows is?
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:14:
steam skins kun je vinden op www.cstrike-planet.com/steamskins en wanneer VAC2 komt, geen id
Ik bedoelde eigenlijk een windows skin gebaseerd op steam.

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 28-03-2005 14:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steam skins kun je vinden op www.cstrike-planet.com/steamskins en wanneer VAC2 komt, geen id

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:54:
Nee de aim is niet slechter, ik zeg dat hij anders is, en dat ik het gevoel heb er geen controle over te hebben (dit heb ik btw wel in Q3 en UT)
ok slechter in de zin van anders dan. Iedereen vat het anders op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
AkaXakA schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:08:
[...]

Dit is onzin. Van 1.2 tot 1.6 hebben ze alleen de recoil steeds anders gemaakt, zodat je echt kon spreken van een 'feature' die opniew goed leren schieten vereiste.

In cs: source (zoals die nu is) hebben ze echter ook de randomness een flink stuk verhoogd. Er zijn zelfs metingen naar gedaan die deze constatering ondersteunen. Zelfs het eerste schot blijft dus heel erg random. Dit alles was niet eens zo erg geweest als je geweer in het spel zelf zou meegeanimeerd zijn (dus zou meebewegen), maar aangezien dit niet het geval is, is cs :s voor competities niet goed te doen.

Er is een CS Source: Pro mod in aanbouw, waar ze waarschijnlijk of de instellingen van 1.3 of 1.6 overnemen en een paar nog niet gepoorte maps overzetten naar de source engine. Zover ik weet is er nog geen datum (voor een beta ervan ofzo), weet iemand al wat meer erover?
Oud nieuws en waarschijnlijk fake, ze hebben zelfs nog niet eens een programmeur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check hun IRC channel maar #cspro, dat is zo dood als het maar zijn kan, ik geloof niet dat er ooit nog een promod komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij noemt het arrogantie, ik noem het normaal gedrag. Als je telkens voor cheater uitgemaakt wordt dan kick/ban ik die newbs (want dat zijn het altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:07:
Jij noemt het arrogantie, ik noem het normaal gedrag. Als je telkens voor cheater uitgemaakt wordt dan kick/ban ik die newbs (want dat zijn het altijd).
Als je uitgemaakt word voor cheater de hele tijd zou ik ook mensen gaan kicken maar niet als het "noobs" zijn.... want dat zijn we allemaal geweest.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Kan misschien onze clan server bij de OP staan? O-)

[NL] =AMD= Clan Publicserver
82.192.81.209:27015

Bedankt! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door nlboy op 28-03-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:07:
[...]

je noemt als redenen dat ze te noob zijn of ze je irriteren... ik vind dat arrogantie. kom nu niet aan met een andere reden, want dat getuigt ook nog 's van een zwakke overtuiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

wat een ge(f)lame zeg... hou het liever on-topic :Z

1.6 is nou eenmaal anders dan Source, klaar :|

[ Voor 92% gewijzigd door Sak3d op 28-03-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vanochtend heb ik een hoge ping:O 100 en hoger. Terwijl er verder nix gedownd wordt. Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Das ook lekker.. ben je lekker op VeteranClan server 4 Dust aan het spelen word je gekickt, dus ik weer terug naar die server om te vragen waarom... word je eerst volkomen genegeerd ik nog een keer vragen, krijg je doodleuk als antwoord "waarom niet ?"

Slaat toch nergens op, ik dee verder niks bijzonders wat een reden kan zijn om mensen te kicken :?
2e keer dat ik van een Veteran server word gekickt zonder aanleiding.

Sommige Admins......

[ Voor 16% gewijzigd door ScrooLoose op 28-03-2005 20:29 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
als die pro mod komt ga ik 100% voor source laat het nu maar hangen ik vind en het blijft zoalng als er nix aan veranderd is.

elke noob kan source 1.6 blijft voor de pro aimers

[ Voor 4% gewijzigd door jorisw86 op 28-03-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:28:
als die pro mod komt ga ik 100% voor source laat het nu maar hangen ik vind en het blijft zoalng als er nix aan veranderd is.

elke noob kan source 1.6 blijft voor de pro aimers
Hoeveel kans is er dat deze komt? En als die komt wann.?Heb er niks over gehoord ofzo.
En wat is het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel komisch dat de echte counter-strike 1.6 pro's die over stappen naar Source ( Neem bijvoorbeeld Bishop(ex TeamNL speler), en bijvoorbeeld team coL), ook in source heer en meester zijn oftewel source verschilt niet heel veel van cs1.6. Anders zouden hun ook weer onderaan moeten beginnen met het opbouwen van "skills"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:01:
Wanneer komt die Anti-cheat van valve uit?

En weet iemand of er soms een Steam skin voor windows is?

[...]

Ik bedoelde eigenlijk een windows skin gebaseerd op steam.
De anticheat voor source(vac2) wordt binnenkort onaangekondigt geintroduceerd. Lekker sneaky dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:41:
Toch wel komisch dat de echte counter-strike 1.6 pro's die over stappen naar Source ( Neem bijvoorbeeld Bishop(ex TeamNL speler), en bijvoorbeeld team coL), ook in source heer en meester zijn oftewel source verschilt niet heel veel van cs1.6. Anders zouden hun ook weer onderaan moeten beginnen met het opbouwen van "skills"
Reken er maar op dat die mensen ook wel ff hebben moeten oefenen voordat ze weer op 1.6 niveau waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op 3 servers gespeeld waarvan ik er op 2 cheaters ben tegengekomen. Het begint met stillaan de keel uit te hangen hoe een klein percentage idioten de fun van de rest verprutst.Van mij mogen ze die cheaters met VAC2 meteen een permanente ban aansmeren.

Hup hup VAC2!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 01:38:
Vandaag op 3 servers gespeeld waarvan ik er op 2 cheaters ben tegengekomen. Het begint met stillaan de keel uit te hangen hoe een klein percentage idioten de fun van de rest verprutst.Van mij mogen ze die cheaters met VAC2 meteen een permanente ban aansmeren.

Hup hup VAC2!
Wacht maar tot HL2 voor een paar euro in de winkels ligt.
Als je een ban krijgt koop je een nieuew :X :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 07:45:
[...]

Wacht maar tot HL2 voor een paar euro in de winkels ligt.
Als je een ban krijgt koop je een nieuew :X :'(
naar mijn weten was het toch Steamaccount + IP-ban?
dan heb je er iig al een stuk minder last van.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
lol......
dat doen serveradmins...valve niet.
teveel kans dat ips variabel zijn en je er niks mee uithaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:09:
[...]

naar mijn weten was het toch Steamaccount + IP-ban?
dan heb je er iig al een stuk minder last van.
tis geen ip ban zowieso ik had eerst de emporio illegale versie. Toen ben ik ook gebanned met men cs account. Maar later heb ik em legaal gekocht en toen was het weer goed dus ze hebben niet op ip gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 03:20:
Heb weer vandaag behoorlijk wat mensen moeten kicken en helaas ook wat mensen temp bannetjes moeten geven op onze server omdat ze het nodig vonden mij uit te maken voor cheater.

Reden voor kick/ban:
- ze zijn te noob voor de server
- ze irriteren mij

Ofwel, de volgende keer dat je zeurt. Laat iemand die al jaren cs speelt bepalen of iemand cheat en niet jij als je net vanaf source speelt.
Opzich vind ik het wel goed dat op sommige servers de newbies worden gekickt. Zo houd je ook een beetje skilled servers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mag onze server ook bij de openingpost?

[KOTNA] Clanserver
server.kotna.nl:28400

Wordt tijd dat er wat meer bezoekertjes komen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:24:
[...]

Opzich vind ik het wel goed dat op sommige servers de newbies worden gekickt. Zo houd je ook een beetje skilled servers. :9
jah idd kan mij nie skilled genoeg kicken die newbs hoe geskillder hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nu toch wel een newbie vraagje stellen :)
Hoe kan ik HLTV op mijn source private server installeren?
Heb heel google afgezocht maar kan het niet vinden.
Wie kan mij vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 01:01:
Reken er maar op dat die mensen ook wel ff hebben moeten oefenen voordat ze weer op 1.6 niveau waren :)
Idem, .. in 1.6 had ik nog het gevoel dat je raak kon schieten. Maar met source, .. ik vraag me werkelijk af hoe Valve het zich voorstelt dat ik upfront maar 2 hits krijg op een enemy als ik echt vanaf een meter op hem sproei.

Leuk die kloppende hitboxes, etc.. maar er klopt gewoon geen ene fuck van. Daar hoef je echt geen expert voor te zijn, of via analyse de boel te ontleden. Er zijn gewoon veels te veel situaties dat ik uit de console lees dat er maar 1 , 2 of 4 hits zijn, terwijl dat echt onmogelijk zou zijn in die situatie, zeker als ik de loop zowat in zijn aars heb zitten. Ik zou dan kogels hebben de +180 graden draaien... best knap.

Ook leuk, raak je de laatste enemy (1 vs 1), je ziet het bloed van de persoon afspatten, maar in je console zie je geen enkele hit. Ook knap.

Of het simpele feit dat 9 vd 10 kills gewoon headshots zijn. Nu weet ik niet welke bizarre bochten een kogel kan maken in CS, maar niet alleen zijn het aantal headshots gewoon onmogelijk teveel, ook zijn er te vaak headshots bij die onmogelijk zijn puur omdat je hoofd niet bereikbaar is door dekking. Doet me een beetje denken aan die Roger Rabbit kogels die hun eigen gang gaan.

De impact van geluk en gokwerk in source is imo te groot. De impact van skill veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Ach wat maakt het ook uit.
Gooi onze server ook maar in de serverlijst :)

[NL] Falloutteam.com / 83.149.87.87:27035
Public 16 Players max

- Mani Admin Plugin :
Votemap en stats zijn disabled

- Map cycle :
de_dust
de_aztec
de_cbble
de_dust2
de_prodigy
de_train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tog als je de lineup van Riot-Squad ziet hebben ook veel mensen geen ENKELE cs achtergrond, en het feit dat zij dus mee kunnen met mensen als Bishop zegt ook wel wat. Voor de mensen die niet weten over welke lineup ik het heb:

kilem
Ins0mia
Bishop
Litchblade
warfrog
pay (inactive)
violator (inactive)
insane (ex dRc)
matop (ex krea)
xire (ex iNeyes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch valt het wel mee met de pro 1.6 spelers. Mijn clan (Flame-Instinct) draaid aardig mee in de nl source scene, en bestaat voor 80% uit oud CoD spelers. En ik merk dat de concurrentie niet alleen uit oud 1.6 spelers bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik zou nog graag wat advies willen van de pro's hier a.u.b.

Iets eerder werd er in dit topic gezegd dat dust niet unbalanced was, en dat de T's wel konden winnen als ze zouden rushen.

Zelfs al speel ik als T, spawn ik bij de trap, ren ik zo precies mogelijk de korste route naar bombspot B (of A, in ieder geval dus niet de bombspot waar de CT's spawnen) en rushen er ook een aantal teammates mee, de CT's zijn eerder bij bombspot B.

Of ze gooien door die ene gang, die aansluit op de gang waar de T's doorheen moeten om naar B te rushen, een aantal flash nades. En dan worden de T's dus afgemaakt, want ondertussen staan er aan de andere kant van de gang, rechts van de terroristen weer CT's die je dan weer afschieten.

Wat is nou de strategie voor T's? Ook al rush je nog zo hard, CT's zijn er net eerder. T's lijken alleen een kans te hebben om te winnen als het CT team slechter is dan het T team, of als de CT's besluiten om de basecampende T's aan te vallen zoals 90% van de tijd op de pub servers gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:14:
[...]

Idem, .. in 1.6 had ik nog het gevoel dat je raak kon schieten. Maar met source, .. ik vraag me
....
Of het simpele feit dat 9 vd 10 kills gewoon headshots zijn. Nu weet ik niet welke bizarre bochten een kogel kan maken in CS, maar niet alleen zijn het aantal headshots gewoon onmogelijk teveel, ook zijn er te vaak headshots bij die onmogelijk zijn puur omdat je hoofd niet bereikbaar is door dekking. Doet me een beetje denken aan die Roger Rabbit kogels die hun eigen gang gaan.

De impact van geluk en gokwerk in source is imo te groot. De impact van skill veel kleiner.
Dit ervaar ik dus ook. Kan me er soms echt om irriteren dat je achter iemand staat hem vol in de borst schiet (oké moet hoofd zijn, maar in een spannend potje wil je nog wel eens...) en dat hij zich vervolgens omdraait en met een headshot afmaakt.

Best vaag vind ik dat, maargoed. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:55
Ik krijg het toch van die admins die denken dat ze alles mogen omdat ze admin zijn.
Ik was aan het spelen op fy_heendan nog iets (beetje zoals he_tennis). Een map waarbij je een glazen muur hebt en iedereen met usp/glock/he speelt. Die glock en usp zijn vrij nutteloos. De enige levende personen op de map waren ik en de admin. Die admin zet even sv_grav erg laag springt en vermoordt mij. Ik vloek er even op met "noobadmin" (oké niet erg netjes). Wat doet die admin nu: eerst ff alle binds "unbinden" en me dan bannen. Leuk hoor, kan ik terug al mijn scriptjes (buy's) opnieuw instellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zoutvat schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:22:
Ik krijg het toch van die admins die denken dat ze alles mogen omdat ze admin zijn.
Ik was aan het spelen op fy_heendan nog iets (beetje zoals he_tennis). Een map waarbij je een glazen muur hebt en iedereen met usp/glock/he speelt. Die glock en usp zijn vrij nutteloos. De enige levende personen op de map waren ik en de admin. Die admin zet even sv_grav erg laag springt en vermoordt mij. Ik vloek er even op met "noobadmin" (oké niet erg netjes). Wat doet die admin nu: eerst ff alle binds "unbinden" en me dan bannen. Leuk hoor, kan ik terug al mijn scriptjes (buy's) opnieuw instellen. :/
Zowiezo een kut server dan :/ Overigens wel klote dat een admin bij je binds kan :r

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Zoutvat schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:22:
Lolz, admin_cexec zoutvat "unbind all"

Mare, buyscripts moet je ook in je autoexec.cfg zetten, en je config moet je read only maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Zal ik nu doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Ja ik vind het uberhaupt belachtelijk dat het mogelijk is. Het is mijn config, en daar heeft de server (admin) niks mee te maken. Straks wordt het mij ook nog verplicht door de admin op welke resolutie ik speel en met welk geluidsniveau.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kunnen admins al vanaf cs 1.0 ofzo (ben zelf ook admin geweest) en het is al zo lang bekend dat je je config op Alleen lezen moet zetten. (of op normale servers spelen waar ze niet van die blije adminscripts hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Ik heb echt een probleem de laatste tijd... tijdens het spelen is de game soms vertraagd, als ik schiet, schiet ik in-game 3 sec later, als ik naar links loop, loop ik 3 sec later.. Weet iemand waar dit aan ligt? :O En dan 10 sec later is alles weer goed

[ Voor 9% gewijzigd door Sak3d op 29-03-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Te hoge processor-load misschien? heb je download programma's open staan op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Bram77 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:00:
Te hoge processor-load misschien? heb je download programma's open staan op de achtergrond?
Nee, helemaal niets.. Maar het lijkt er idd op of iets na een x aantal min mijn processor gaat belasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al een keer langsgekomen, maar als ik CS:S speel loopt ie regelmatig (een paar keer per dag) vast, en krijg een "read" error.

De instructie op 0x2417783b verwijst naar geheugen op 0x00bc2ed0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Iemand dit ook meegemaakt, of misschien weet waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:07:
Misschien is dit al een keer langsgekomen, maar als ik CS:S speel loopt ie regelmatig (een paar keer per dag) vast, en krijg een "read" error.

De instructie op 0x2417783b verwijst naar geheugen op 0x00bc2ed0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Die fout melding heeft te maken met de skins van terro/Ct... doe wij soms aan haxors ofzo :P? Beetje cheaten?

nee ik zit te geinen man... ik heb er soms ook last van... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Over het algemeen heeft deze error met je hardware te maken. Toevallig of je videokaart geheugen of je RAM overclockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overclockt is ie naar mijn weten niet, beide dingen...

En hax gebruik ik niet.

Had vandaag iemand die zat te speedhacken...Elke ronde na 15 seconden afgelopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Pfff ik word soms een beetje gek als admin op de server.
Steeds heb ik het vermoeden dat ik een cheater zie, maar als ik dan weer naar hem/haar kijk dan is het niet zo. Echt zwaar irritant, hopelijk is dat Valve Cheat System snel klaar.

Ik ken iemand die graag cheats wilde uitproberen en ging het eens installeren. En toen...zat z'n hele PC vol met spyware & virussen. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/devilish.gif (lekker voor hem)

Voor wie dit filmpje nog niet kent: www.pwned.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
ooit eens een site tegengekomen waar er werd uitgelegd hoe je kon cheaten, je moest een aantal "onbelangrijke" windowsbestanden verwijderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:00:
[...]

Dit ervaar ik dus ook. Kan me er soms echt om irriteren dat je achter iemand staat hem vol in de borst schiet (oké moet hoofd zijn, maar in een spannend potje wil je nog wel eens...) en dat hij zich vervolgens omdraait en met een headshot afmaakt.

Best vaag vind ik dat, maargoed. :s
Vaag zou ik het niet noemen, eerder buggy. Ik ben benieuwd wat source denkt dat die kogels doen, magic forcefield ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:55:
[...]

Vaag zou ik het niet noemen, eerder buggy. Ik ben benieuwd wat source denkt dat die kogels doen, magic forcefield ofzo.
Kan je niet net zoals in Enemy territory op je eigen server, een command instellen dat je een rode streep 8er de kogels krijgt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Razor.Timo schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:57:
[...]

Kan je niet net zoals in Enemy territory op je eigen server, een command instellen dat je een rode streep 8er de kogels krijgt?
Turning on sv_showimpacts (and sv_cheats) allows me to view where both the client and server are seeing each shot impact, correct? Red for client, blue for server.
Moet je maar eens demo van jezelf opnemen en deze kijken met deze commandos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:07:

Ik heb dat weleens gehad toen ik een beetje met NetLimiter zat te experimenteren :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand die mij kan vertellen waar ik HLTV kan downloaden en hoe dan te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
Aangezien wij veel custom mappen spelen heb ik vandaag al onze custom mappen op een webserver geplaatst, dus vanaf nu met 1-2 mbit custom mappen downloaden van onze server:

The [O.D.] Clan Server [NL] II

80.60.119.29:20715

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 11:21 . Reden: Aandacht trekken op die manier is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:44:
Nog steeds niemand die mij kan vertellen waar ik HLTV kan downloaden en hoe dan te installeren?
Om HLTV te kijken hoef je niks te downloaden/installeren..dat zit standaard bij HL/CS.

Of wil je ervoor zorgen dat andere mensen bij jou kunnen kijken? Dan heb je dus al een server..en hoef je ook niks speciaals te instelleren want HLTV-server zit standaard in HLDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft of je raak schiet:

Als mijn ping goed is, mijn fps boven de 60 is en ik geen loss of choke heb dan raak ik waar ik schiet.

Als 1 van deze variabellen anders is dan raak ik niet :P.

Verder:
Als mensen mij cheater noemen dan vind ik ze 'te noob' en 'irritant' dat zijn dus de redenen voor een kick/ban. Ik kick niet zomaar omdat iemand mij killed ofzo, wat dat betreft ben ik echt wel een eerlijke admin.

Ik weet overigens niet wat de situatie is waarvoor je gekicked werd op veteran 4 maar waarschijnlijk omdat een admin of regular wilde joinen en wij kicken dan meestal de persoon met de hoogste ping of de laagste score (om het niveau ook hoog te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat het nog minstens een jaartje duurt voor dat halflife 2 afgeprijst wordt. Dan hebben we tenminste 1 jaartje vrijwel geen gecheat. Als het spel weer voor een tientje in de winkel ligt kun je er donders op zeggen dat 1 of andere nerd, 20 maal hl2 haalt. En blijft cheaten tot hij scheel ziet. (is hij of zij waarschijnlijk al anders heb weinig tot geen reden om te cheaten). Ik gebruik overigens een leuk tooltje om cheaters te detecteren. Het tooltje zal ook niet legaal zijn gezien het ook de mogelijkheid geeft je crosshair aan te passen. Maar het helpt me wel die cheaters er tussenuit te pakken. Alle cheaters worden zo blauw als een smurf. Ik kan je doorgaans vertellen dat er maar weinig servers zijn waar je een half uurtje kunt spelen zonder een cheater tegen het lijf te lopen.

Soms vraag ik me af waar ik het nog voor doe. Veel lol beleef ik er niet meer aan, een half uur servers afstruinen opzoek naar een cheat vrije server ontneemt me veel plezier aan het spel. Ze halen het balans uit het spel. Ik mis die goede oude tijd bij strikerz.net toen je nog moest strijden op leven en dood tegen GOT. Vroeger was alles beter, toen bezaten kleuters en tieners een berg lego en playmobile. Tegenwoordig zitten 10 jaar oude broekies in de slaven handel. (i own u noob). Hoe men van het engelse woord newbie tot het woord noob is gekomen is mij nog altijd een raadsel. Ach ja een hoop frustraties voor een spelletje wat ten doel heeft je plezier te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:55:
Ik hoop wel dat het nog minstens een jaartje duurt voor dat halflife 2 afgeprijst wordt. Dan hebben we tenminste 1 jaartje vrijwel geen gecheat. Als het spel weer voor een tientje in de winkel ligt kun je er donders op zeggen dat 1 of andere nerd, 20 maal hl2 haalt. En blijft cheaten tot hij scheel ziet. (is hij of zij waarschijnlijk al anders heb weinig tot geen reden om te cheaten). Ik gebruik overigens een leuk tooltje om cheaters te detecteren. Het tooltje zal ook niet legaal zijn gezien het ook de mogelijkheid geeft je crosshair aan te passen. Maar het helpt me wel die cheaters er tussenuit te pakken. Alle cheaters worden zo blauw als een smurf. Ik kan je doorgaans vertellen dat er maar weinig servers zijn waar je een half uurtje kunt spelen zonder een cheater tegen het lijf te lopen.

Soms vraag ik me af waar ik het nog voor doe. Veel lol beleef ik er niet meer aan, een half uur servers afstruinen opzoek naar een cheat vrije server ontneemt me veel plezier aan het spel. Ze halen het balans uit het spel. Ik mis die goede oude tijd bij strikerz.net toen je nog moest strijden op leven en dood tegen GOT. Vroeger was alles beter, toen bezaten kleuters en tieners een berg lego en playmobile. Tegenwoordig zitten 10 jaar oude broekies in de slaven handel. (i own u noob). Hoe men van het engelse woord newbie tot het woord noob is gekomen is mij nog altijd een raadsel. Ach ja een hoop frustraties voor een spelletje wat ten doel heeft je plezier te brengen.
Goh....waarom herken ik dit gedrag zo :P :r ?
*mauce is helemaal Eensh :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een vaste pub vinden of een clan joinen en warretjes doen, dat is ook veel leuker dan zomaar publics af te streunen. Ik vind cs dan echt niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik heb een vraagje..gisteren ging steam counterstrike updaten..en nu als ik de stressed video test doe, krijg ik in die grot waar normaal die dingen aan het plafont hingen van glas met gordon erin en steen enzo... heel groot ERROR 4 of 5 keer achter elkaar....is dit een nieuwe stresstest ofzo..of is er iets goed fout??

ehhm laat maar.. 8)7 schijnen dus meer mensen last van te hebben, en zal denk ik de volgende update
wel weer verholpen zijn :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:45:
Gewoon een vaste pub vinden of een clan joinen en warretjes doen, dat is ook veel leuker dan zomaar publics af te streunen. Ik vind cs dan echt niks aan.
Een vaste pub behoord tegenwoordig al niet meer tot de mogelijkheden. Ik ben nog geen server tegen gekomen waar niet minstens 1 keer in het uur een cheater te vinden is. Ik zit nog altijd in mijn eigen clan. Maar de tijd van het houden van war's heb ik wel achter de rug. Daar hebben we allen geen tijd meer voor. Ik wil zo af en toe een potje cs kunnen spelen. Een eigen server is ook niet te doen. Een server is niet goed te vullen zonder een beetje actieve admin en wederom is dat iets waar ik geen tijd voor heb. Soms speel ik nog wel eens op de servers die ik host maar die hanteren tegenwoordig steeds vaker slecht afgewerkte custom maps en vele MB's aan custom sounds. Ik heb het geduld niet een half uur te wachten zodat een admin (als hij al op de server aanwezig is) een idioot deuntje kan afspelen.

Is het mischien een idee om door enkele van jullie een server te laten beheren? Geen irritante custom sounds. Geen custom maps. En een map roulatie met alle standaard maps. Als het me bevalt wil ik zelfs nog wel overwegen om een hele server in te zetten met 4 game servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Laatst online: 08-09 08:48
Een maat van me heeft een vraagje:

Als hij CS:S speelt houd hij altijd 200 MB over van zijn interne geheugen. Is het mogelijk om CS:S meer RAM te laten gebruiken wanneer hij aan het spelen is?! (zijn FPS mogen wel wat omhoog)

Hij heeft nu 512 MB DDR 333Mhz en heb een swapfile van 1024MB.

De prioriteit hoger zetten heeft in ieder geval geen nut. Hij heeft dit namelijk al een keer geprobeerd, maar in plaats van dat CS:S sneller gaat, hapert die de hele tijd!

Alvast bedankt voor jullie antwoord! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door DaTiezl op 30-03-2005 12:53 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:30:

hehe dat komt heel erg bekend voor, speel vanaf 1.0 en kan aardig wat leuke acties uitvoeren in 1.6 (1.5 nog beter overigens, weet niet wat dat is... )

maar als ik een CS:S game speel raak ik 3x niets... heel raar

ik denk dat ze gewoon enorm veel waarden hebben aangepast... gewoon opnieuw beginnen dus (wat ik niet leuk vind en dus wel 1.6 blijf doen eens in de zoveel tijd ;) (ja de dagen dat ik het meer dan 4 uur per dag deed zijn voorbij :P ))
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:55:
Ik mis die goede oude tijd bij strikerz.net toen je nog moest strijden op leven en dood tegen GOT.
_o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:12:
[...]

Een vaste pub behoord tegenwoordig al niet meer tot de mogelijkheden. Ik ben nog geen server tegen gekomen waar niet minstens 1 keer in het uur een cheater te vinden is. Ik zit nog altijd in mijn eigen clan. Maar de tijd van het houden van war's heb ik wel achter de rug. Daar hebben we allen geen tijd meer voor. Ik wil zo af en toe een potje cs kunnen spelen. Een eigen server is ook niet te doen. Een server is niet goed te vullen zonder een beetje actieve admin en wederom is dat iets waar ik geen tijd voor heb. Soms speel ik nog wel eens op de servers die ik host maar die hanteren tegenwoordig steeds vaker slecht afgewerkte custom maps en vele MB's aan custom sounds. Ik heb het geduld niet een half uur te wachten zodat een admin (als hij al op de server aanwezig is) een idioot deuntje kan afspelen.

Is het mischien een idee om door enkele van jullie een server te laten beheren? Geen irritante custom sounds. Geen custom maps. En een map roulatie met alle standaard maps. Als het me bevalt wil ik zelfs nog wel overwegen om een hele server in te zetten met 4 game servers.
mja das niet zon gek idee weet je tenminste wat voor cs:s vlees je in de kuip hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
EfBe schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:41:
[...]
Hmm, dit begint wel irritante vormen aan te nemen, ik kan niet op een xs4all server komen, knalt gewoon terug naar hoofdmenu, console zegt wel 'Otis connected'...
Hoeveel mensen zitten er dan in? ik heb dat alleen als ik connect en er zijn 20/21 mensen op de server dan word je er weer uitgedonderd omdat er een admin plaats gereserveerd is...
Voor de rest nooit last van gekickt worden ofzo. Vaak ben ik zelfs een van de 1e op de server en dat terwijl mijn pc geeneens zo snel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
[...]

mij spreekt dit wel aan. vooral als er meerdere geinteresseerden zijn.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
[...]

Lees mijn laatste reply : [rml]OutSIdeR in "[ PC] Counter-Strike: Source - Deel 5"[/rml]

Ikzelf heb ook een hekel hieraan... maar wat nog erger is de votemap optie bij de mani admin plugin.
Ben je lekker aan het knallen op dust2 gaat ineens iemand voten omdat hij niet goed speelt, en zo gaan ineens meerdere mensen voten en binnen notime is er alweer een mapchange.

Daarom hebben wij dat uitstaan evenals de stats en maar 5/6 vaste mappen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 23:15

Minkie

Groazers Unite.

Lijkt mij ook wel wat. Maar ik zit ook al veel op veteran en xs4all. Ligt er dus aan hoeveel belangstelling er is en wat de kosten zijn.
En dan niet iedereen op de server maar de beteren onder ons.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
DaTiezl schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:32:
Een maat van me heeft een vraagje:

Als hij CS:S speelt houd hij altijd 200 MB over van zijn interne geheugen. Is het mogelijk om CS:S meer RAM te laten gebruiken wanneer hij aan het spelen is?! (zijn FPS mogen wel wat omhoog)

Hij heeft nu 512 MB DDR 333Mhz en heb een swapfile van 1024MB.

De prioriteit hoger zetten heeft in ieder geval geen nut. Hij heeft dit namelijk al een keer geprobeerd, maar in plaats van dat CS:S sneller gaat, hapert die de hele tijd!

Alvast bedankt voor jullie antwoord! _/-\o_
je zou het volgende kunnen proberen:

-klik met rechts Counter Strike Source, in het Steam 'Play Games' menu.
-kies voor Properties
-klik dan op 'Launch Options' in het scherm dat je ziet
-zet dan het volgende in de box die tevoorschijnkomt
'-heapsize 256000' (zonder de ' ')

mss verhelpt dat het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:16:
[...]

Om HLTV te kijken hoef je niks te downloaden/installeren..dat zit standaard bij HL/CS.

Of wil je ervoor zorgen dat andere mensen bij jou kunnen kijken? Dan heb je dus al een server..en hoef je ook niks speciaals te instelleren want HLTV-server zit standaard in HLDS.
Dat is niet meer zo, het zit er niet meer standaard bij.
Als ik me inlog met RCON en dan "rcon sv_hltv 1" doe dan gebeurt er niets, ook niet als ik mapchange. HLTV is gewoon disabled ofzo, maar er zijn wel servers die het wel hebben. VAAG!
Noz weet jij het misschien? Jullie Veteran privates hebben ook HLTV. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:55:
Lijkt mij ook wel wat. Maar ik zit ook al veel op veteran en xs4all. Ligt er dus aan hoeveel belangstelling er is en wat de kosten zijn.
En dan niet iedereen op de server maar de beteren onder ons.
Geen kosten puur voor mijn vermaak en die van anderen. Daar ben ik best bereid een plaatsje in het datacenter en een 1u server voor op te offeren.

Er kunnen eventueel betaalde servers bij me afgenomen worden. 50 euro in de maand 16-20 player publics. Zonder setup kosten. Een eigen server naam, webmin control interface. 5Gb voor maps en andere onzin. Maar voor betaalde servers wil ik minimaal 4 gegadigde hebben anders is het voor mij niet rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:06:
[...]

Geen kosten puur voor mijn vermaak en die van anderen. Daar ben ik best bereid een plaatsje in het datacenter en een 1u server voor op te offeren.

Er kunnen eventueel betaalde servers bij me afgenomen worden. 50 euro in de maand 16-20 player publics. Zonder setup kosten. Een eigen server naam, webmin control interface. 5Gb voor maps en andere onzin. Maar voor betaalde servers wil ik minimaal 4 gegadigde hebben anders is het voor mij niet rendabel.
Dat vind ik nog best wel duur in vergelijking tot onze host.
Wij betalen voor 20 euro per maand een 16 man public CS:S host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
OutSIdeR schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Die op een server draait waar max 4 public's op draaien? En mag je ook 5 gig aan schijfruimte gebruiken? (is dit eigenlijk ombeperkt qua dataverbruik?). Voor ieder wat wils en alles heeft zijn prijs.

Persoonlijk draai ik een 20 mans server thuis (dik 1 mbit up) en alle custommappen worden ge-redirect naar mijn webserver waar deze full speed worden gedownload. Kosten: niks (stroom thuis) en geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutSIdeR schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Ik wil niet weten hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. laten we zeggen dat ze 5 game servers weten te hosten op 1 server. Dan vangen ze 100 euro per maand. Daar moeten ze de bandbreedte van opkopen. De server op terug verdienen. Onderhoudskosten en huisvesting in een datacenter mee zien te vergoeden. Met een fatsoenlijk en goedkoop 1u servertje zit je al op 1500 euro. Dat zou betekenen dat ze er op berekend zijn minimaal 1,5 jaar verlies te draaien op een server voordat deze pas rendabel zijn. En dan heb ik het nog niet over het feit dat de servers na 5 jaar afgeschreven zouden zijn.
Hollandia schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:18:
[...]

Die op een server draait waar max 4 public's op draaien? En mag je ook 5 gig aan schijfruimte gebruiken? (is dit eigenlijk ombeperkt qua dataverbruik?). Voor ieder wat wils en alles heeft zijn prijs.

Persoonlijk draai ik een 20 mans server thuis (dik 1 mbit up) en alle custommappen worden ge-redirect naar mijn webserver waar deze full speed worden gedownload. Kosten: niks (stroom thuis) en geen lag.
Onbeperkt dataverbruik. Let op mag enkel voor je game servertje gebruikt worden. Zelf FTP servers draaien is er niet bij. Ik ga inderdaad uit van een server waar max 4 public's op draaien. Als ik nog meer game servers op een dergelijke server kan hosten dan kan de prijs uiteraard nog dalen. En je mag inderdaad gerust 5 Gig aan hardeschijf ruimte verbruiken. Er zit wel een harde limiet aan het dataverbruik per server max 600Gb. Je moet flink je best doen wil je daar aan komen. Afhankelijk van de load kan ik de server of servers op een 10 of 100mbit backbone hangen. 1000mbit lijkt me overkill.

Zal zo eens een offerte voor een nieuwe 1u aanvragen en de spec's hier posten. Ik heb geen ervaring met CS source servers. Ik heb geen flauw idee hoeveel zo'n game server van mijn server vergt. 4 moeten er toch minimaal wel vlekkeloos kunnen draaien.

Maar eerst maar eens kijken of er wel interesse naar is. Moet wel rendabel blijven.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
20 euro per maand is inderdaad idioot laag. Wij betalen nu 17,50 voor een clanserver incl ventrillo. Binnenkort gaan we ook een pub aanschaffen, hebben waarnschijnlijk al een leuke sponsor :)
Maar we hebben nog een aantal war members nodig we hebben nou een stabiel 4on4 team maar we moeten ook 5on5 spelen. Check sig maar als je intresse hebt...

Overigens vraag ik me af hoe dat zit met vac2, maar lopen lullen dat het er aan komt moeten ze het nog gaan testen ffs kan zo nog een jaar duren. :X

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@Seth, dit vind ik een nette en eerlijke prijs (heb zelf geen interesse hoor). Aan hardware moet je toch wel denken aan een P4 HT 3,2 met 1 gig geheugen. Schijfsnelheid doet er niet zoveel toe bij CS:S. Een RAID0 config met 2 x 80 gig SATA zal prima voldoen.

Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe jouw huurders de server gaan gebruiken. Als dit hele populaire public's worden zal hij het met 80 players tegelijkertijd toch wel moeilijk krijgen denk ik. Ook als er veel met botjes gespeeld gaat worden zal de CPU load stijgen.

Windows dedicated server (ik zal nog even zoeken voor je voor linux):
800mhz
256mb ram +
16 slot

1.2ghz
384 ram +
20 slot

1.6ghz
512mb ram +
26 slot

2.0ghz
768mb ram+
30 slot

2.4ghz
768mb ram+
36 slot

2.8ghz
1gb ram+
40 slot

[ Voor 32% gewijzigd door Hollanda op 30-03-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Hollandia schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:18:
[...]

1 Gb aan schijfruimte, geen datalimiet..
Verder geen gebrande server.
Ik snap zoiezo niet waarom je 5 gb aan ruimte zou verbruiken ?
De meeste servers draaien toch alleen maar stockmaps en een custom map zal ongetwijfeld echt niet zoveel ruimte inbeslag nemen.

Het aanvragen duurde wel lang, omdat ze al redelijk wat server hoste.
Dus moesten ze een nieuwe server aanschaffen zei de meneer in het mailtje.
Dit was 2,5 week geleden dus er zal ongetwijfeld wel wat andere meuk op gehost zijn.
Mijn ping is altijd rond de 10/30

Al 2,5 week veel plezier eraan en geen problemen tot dus ver.
Probeer het zelf maar eens uit zou ik zeggen : 83.149.87.87:27035

[ Voor 10% gewijzigd door OutSIdeR op 30-03-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
Ik vroeg me af of deze vraag niet beter naar NOS toe kon, maar wellicht dat jullie het hier weten:

Zijn er nog speciale optimalizaties voor de TCP/IP stack voor Counterstrike-source? MTU sizes etc?

Het is voor Linux 2.6.11.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:06:
[...]

Hmm, dit lijkt me een lot uit de loterij. :) Wilde zelf een servertje opzetten, maar aan gebrek aan een goed systeem + niet veel geld ervoor over gaat dit niet echt lukken denk ik. :P Daarentegen wil ik graag een server beheren.. heb dus wel interesse.

Ik hoor het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

met die nieuwe VAC2, buyscripts gelden toch niet als cheat of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
neej. Een buy script bind je alleen maar een weaponname aan een toets. Dit was bij VAC1 ook al geen cheat en het lijkt mij onlogisch als VAC2 dit als cheaten ziet8)7

[ Voor 10% gewijzigd door ReddishRat op 31-03-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VAC2 checkt enkel voor extrene programmaatjes die je cs beinvloeden, hij pakt niks van scripts ertussenuit.

Verder:
HLTV in source is nog heel buggy, het werkt echt voor geen meter. Verder heb ik ook geen idee hoe je het op je server gooit. Dit omdat iemand anders de servers bij ons onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
HLTV is al weken gedisabled door valve, ik had HLTV standaard enabled op mn clanserver, toendertijd zorgde het er gewoon voor dat de server crashde bij een mapchange. Kweet niet of het nu nog steeds zo is. Ik hoop dat HLTV snel wordt gefixed, personal demo's zijn ook geen doen.

zie volgende link voor uitleg van HLTV: http://www.enemydown.co.uk/article.php?id=92

En over servers..... prijs hangt ervanaf. Sommige GSP's draaien idd 4-5 servers op 1 bak, bah! dan is 20 euro al teveel vind ik :r . Registry is dan barslecht. Iedereen zou een voorbeeld moeten nemen aan pulsegaming. 2 servers op 1 machine, soms 3. _/-\o_

Een eigen dedicated server is denk ik het best, of een goede sponsor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk een game te simuleren met enkel bots? Ik wil de belasting op een server testen. Maar het lijkt alleen mogelijk een server met bots te vullen als er minimaal 1 speler in het spel is. Nou wordt een server gevult met bots natuurlijk zwaarder belast dan een server met gewone spelers. Maar het geeft wel een goede indicatie. Als ik 4 servers kan draaien zonder dat dit gevolgen heeft voor de individuele servers dan weet ik in ieder geval zeker dat het draait. Het valt me op hoe zwaar de source engine wel niet is voor dedicated servers. Voor zover ik het al heb kunnen testen vergt het 20% resouces met uitschieters van max 30% op een 3,2 Ghz bak met een enkele 7200rpm schijf. Kent iemand nog een goed progje om de utalization van een hardeschijf te kunnen meten?

Het gaat hier om 1u 3ghz Xeon servers met 2 GB ram en 2 x 73GB 10000 rpm scsi schijven. In de gratis server hang ik er nog een extra Xeon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:44:
VAC2 checkt enkel voor extrene programmaatjes die je cs beinvloeden, hij pakt niks van scripts ertussenuit.

Verder:
HLTV in source is nog heel buggy, het werkt echt voor geen meter. Verder heb ik ook geen idee hoe je het op je server gooit. Dit omdat iemand anders de servers bij ons onderhoud.
Hoe werkt dat dan met bijvoorbeeld een weapons names fix? Da's wel een extern programmaatje maar heeft natuurlijk niets met cheaten te maken.
Is dat dan wel helemaal veilig? Of kan VAC2 dit wel als een cheat zien?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:19:
Is het mogelijk een game te simuleren met enkel bots? Ik wil de belasting op een server testen. Maar het lijkt alleen mogelijk een server met bots te vullen als er minimaal 1 speler in het spel is. Nou wordt een server gevult met bots natuurlijk zwaarder belast dan een server met gewone spelers. Maar het geeft wel een goede indicatie. Als ik 4 servers kan draaien zonder dat dit gevolgen heeft voor de individuele servers dan weet ik in ieder geval zeker dat het draait. Het valt me op hoe zwaar de source engine wel niet is voor dedicated servers. Voor zover ik het al heb kunnen testen vergt het 20% resouces met uitschieters van max 30% op een 3,2 Ghz bak met een enkele 7200rpm schijf. Kent iemand nog een goed progje om de utalization van een hardeschijf te kunnen meten?

Het gaat hier om 1u 3ghz Xeon servers met 2 GB ram en 2 x 73GB 10000 rpm scsi schijven. In de gratis server hang ik er nog een extra Xeon bij.
Dat ga je wel redden met die hardware. MS of Linux?

En als je wil simuleren, bots gebruiken meer resources dan players. Er moet echter altijd 1 player in de server aanwezig zijn, of je moet een script maken dat er in elke server constart 20 bots zitten en dan 4 servers op die machine opzetten. Redt ie dat dan red ie zeker 4 x 20 human players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollandia schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:03:
[...]

Dat ga je wel redden met die hardware. MS of Linux?

En als je wil simuleren, bots gebruiken meer resources dan players. Er moet echter altijd 1 player in de server aanwezig zijn, of je moet een script maken dat er in elke server constart 20 bots zitten en dan 4 servers op die machine opzetten. Redt ie dat dan red ie zeker 4 x 20 human players.
Een Linux distro. Wordt gratis geleverd bij de servers, verbruikt minder resources en vindt ik doorgaans wat stabieler dan een 2003 server. Veel mensen zeggen me dat het wel zal draaien anderen zeggen weer van niet. Ik heb natuurlijk wel zekerheid nodig. Ik schaf hiervoor niet 2 servers a 1500 euro aan om vervolgens tot de conclusie te komen dat de configuratie te zwak is voor wat ik voor ogen heb. Vandaar dat ik het zelf wil testen. Is er hier iemand die zo'n bot script in elkaar kan schroeven of er al eentje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik onder een bepaalde key een bepaalde tekst wil binden, wat moet ik dan in de console invoeren? bind <key>.... en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 23:15

Minkie

Groazers Unite.

Chi3F schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:37:
Hoe werkt dat dan met bijvoorbeeld een weapons names fix? Da's wel een extern programmaatje maar heeft natuurlijk niets met cheaten te maken.
Is dat dan wel helemaal veilig? Of kan VAC2 dit wel als een cheat zien?
Heb je die fix nog toevallig? Ik heb hier opeens de ingame namen weer :?
Je mag hem wel mailen naar Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/winkie/mail.JPG
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:36:
Als ik onder een bepaalde key een bepaalde tekst wil binden, wat moet ik dan in de console invoeren? bind <key>.... en dan?
Ik weet wel dat het met tekst zo moet: bind "h" "say alweer een n00b d0wn"
Dus > bind > spatie > aanhalingsteken > de te geberuiken toets > aanhalingsteken> spatie > aanhalingsteken > de tekst > aanhalingsteken

[ Voor 33% gewijzigd door Minkie op 31-03-2005 15:42 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Minkie schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:37:
[...]

Heb je die fix nog toevallig? Ik heb hier opeens de ingame namen weer :?
Je mag hem wel mailen naar [afbeelding]

[...]

Ik weet wel dat het met tekst zo moet: bind "h" "say alweer een n00b d0wn"
Dus > bind > spatie > aanhalingsteken > de te geberuiken toets > aanhalingsteken> spatie > aanhalingsteken > de tekst > aanhalingsteken
Iemand die niet weet hoe die moet binden mag niet zulke teksten binden :+

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em al xD

bind <key> "say Nice teamflash Retard !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heeft iemand clan hier ik ben 12 en het liefst graag zelfs een clan die van ongeveer half 4 tot half 6 en van 7uur tot half 9 wars speelt als het nodig is ik heb teamspeak met headsetje

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.