Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Onthoud dat je in een 767 hoger zit bij het landen en daardoor je wieltjes eerder de grond raken.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:26:
Hier lijkt alles aardig te gaan met de 767, volgens Flight Keeper nu 11000nm met deze kist gevlogen zonder al te veel maffe acties. Hoogte houdt die hier 90% van de keren goed vast, stalls nog nooit gehad.
Enige wat mij nog niet goed wil lukken met de 767 is het landen. Hij blijft vrij hard neerkomen, ik land hetzelfde als met me andere kisten en die komen wel gewoon zachtjes neer. Alleen geen idee waarom ze niet zachter wil neerkomen. Is er andere techniek nodig met de 767?
Een paar posts terug vraag je om payware scenery van IJsland. Voor die extra pixels betaal jij dus liever dan voor een perfect gemodelleerd vliegtuigCreativeMind schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:29:
Heeft dit nix met je fuel te maken aangezien een 767 meer fuel kan meenemen dan een 737 mischien dat dat wat uitmaakt, tis maar een suggestie ik vlieg namelijk zelf niet met de lvl d 767 omdat ik niet ga betalen voor wat extra pixels in een sim.

Naja, het blijft ook lastig natuurlijk, die vliegtuigen die je niet met CTRL-E kun starten

Ziet er strak uit. Maarja, het is en blijft een Rus natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:48:
[...]
briljante reden, het zijn immers alleen maar extra pixels!
Als je freeware nog iets leuks zoekt, project Tupolev heeft nu een wel heel erg mooie TU-154 uitgebracht. Te downen op FSNordic.net!
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.protu-154.com/
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Daarom ziet 't er ook zo strak uitBolk schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:49:
[...]
Ziet er strak uit. Maarja, het is en blijft een Rus natuurlijk
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Verwijderd
Er zit een slinger in de cockpit, die pak je, mee naar buiten, in de motor steken,draaien tot je 5000 rpm maakt,dan snel terug naar je cockpit en fuel kraantje opzetten,met beetje geluk start ieCreativeMind schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:21:
het nadeel aan die rus is dat hij niet wil opstarten bij mij, al die russische text op het panelen met ctrl + e wil ie ook niet opstarten weet iemand hoe die aan moet??

Geintjeeee
Ik zou het ook niet weten, me russisch is een beetje roestig
Ik las op de leveld forums het volgende:rdluca schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:27:
Tja, de Level-D 767 vertoont ook nog wel wat bugs bij mij. In een klim of een daling verliest de A/P regelmatig volledig de grip op de boel en de mafste duikvluchten en stalls heb ik regelmatig.
AFDS
- Some people are reporting a sudden and fast inappropriate trim movement that causes the aircraft to crash. If you have a registered version of FSUIPC, you should not calibrate your joysticks with it (or delete FSUIPC.ini)
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
nieuwe sim met de concorde
volgens deze review is hij erg goed, 80% zelfs
http://www.pcgameworld.co...64/Concorde_Professional/
Verwijderd
http://www.simflight.nl/m...262&mode=&order=0&thold=0
Yepz.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:26:
heeft iemand "concorde professional" al gespeeld?
nieuwe sim met de concorde
volgens deze review is hij erg goed, 80% zelfs
http://www.pcgameworld.co...64/Concorde_Professional/
Wat men bij CS al niet doet om in de publiciteit te blijven. Toppunt van de eerder besproken professionaliteit daaro.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:03:
Die 767 van Captainsim wordt gebed zonder eind, let maar op
http://www.simflight.nl/m...262&mode=&order=0&thold=0
[ Voor 40% gewijzigd door Ensinker op 21-03-2005 19:19 ]
Verwijderd
da's niet helemaal waar, in de ongeregistreerde versie van FSUIPC kan je keys voor diverse programma's ingeven. Tijdens de installatie van de TU154 wordt je hier ook op gewezen.Happy-Amd_Freak schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:27:
Er zit een perfekte engelse handleiding bij, maar je moet wel een geregistreerde FSUIPC hebben, anders werkt je Bleed Air van je APU niet..
En CTRL-E werkt inderdaad niet, zie voor het starten van de motoren de 150 pagina's tellende handleiding. Maar da's wel erg veel zegt u? Klopt, maar hoe vaak krijg je dan ook de kans een kist van dit kaliber te vliegen,'t is freeware op zijn best IMHO.We've got a free key for fsuipc - UZ0Y 8CYS GXIM. This key will enable some functions of this module. Choose Modules->FSUIPC->Register an application program and paste there this key and gauge filename - ES_154_2_06.gau
We pay your attention, that this key opens access to functions fsuipc only to gauges of our panel, and with any image does not replace high-grade registration.
Verwijderd
dat zijn jouw woorden, dit prul levert mij in ieder geval weer de nodige uren vliegplezier op. Je moet er inderdaad wel van houden om zo'n kist te leren. De voldoening na een geslaagde start van de motoren en de vlucht zelf maakt alles wel de moeite waard. Maar goed, gelukkig is er voor jou nog genoeg andere keus.CreativeMind schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:52:
ja maar geen motoren in de aanstand is het alsnog een prul
Mijn excuses voor de foutieve informatie, ik was dit nog niet tegengekomen. Ik heb alleen even snel de Quick-Start guide doorgekeken. Dus hoef je (voor pure motorstart) niet alle 150 pagina's te lezen.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:27:
[...]
da's niet helemaal waar, in de ongeregistreerde versie van FSUIPC kan je keys voor diverse programma's ingeven. Tijdens de installatie van de TU154 wordt je hier ook op gewezen.
[...]
En CTRL-E werkt inderdaad niet, zie voor het starten van de motoren de 150 pagina's tellende handleiding. Maar da's wel erg veel zegt u? Klopt, maar hoe vaak krijg je dan ook de kans een kist van dit kaliber te vliegen,'t is freeware op zijn best IMHO.
Ik ga het natuurlijk wel doen, leuke aanvulling voor in mijn virtuele hangaar. Maar eerst ga ik vele uurtjes plezier beleven in mijn LD767.
Iemand die een goede Bombardier Challenger 600 (of 800) weet?
Verwijderd
Ben een half uur bezig geweest om dat ding uberhaupt van de grond te krijgen.
Maar wel een raar ding hoor, snap er de ballen van. Geef mij de PMDG maar weer.
Al was het wel eens grappig om dat russische gelul te horen.
Verwijderd

http://www.l1011tristar.com
Verwijderd
Sleepie, morgen R/T doen? Nog eventjes en dan online denk ik
Verwijderd
Waarom doe jij er niks aan, wie weet kan je ons nog wat lerenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:43:
Is de fut hier een beetje eruit mannen? Jammer, jammer......
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 20:57 ]
Verwijderd
nee hoor niks fut eruit, heb daarnet nog 1,5 uur op Schiphol Tower gezeten op IVAOVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:43:
t was druk man

Toevallig ben ik morgenavond thuis, wat mij betreft prima hoor.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:43:
Hoest in Budapest eigenlijk ?Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:43:
ah jammer, had ik dat geweten was ik ook even komen aan zeilen. morgen weer een dag. t beloofd een gekkenhuis te worden met pasen. overal komen VA flights van de grond. 'ns kijken waar ik heen vaar...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:03:
[...]
nee hoor niks fut eruit, heb daarnet nog 1,5 uur op Schiphol Tower gezeten op IVAO![]()
t was druk man
IVAO, VATSIM, FPI etc
lees de startpost maar eerst even
Ik begrijp niets van die zin. Kan iemand uitleggen wat ze hiermee bedoelen. Wat ik dus vooral niet snap is 'radiaal 115-295'.
[ Voor 3% gewijzigd door erwin85 op 25-03-2005 12:31 ]
http://www.navfltsm.addr.com/erwin85 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:31:
Het is misschien een raar vraagje maar ik ben bezig met een vlucht aan de hand van een boek. Daarin staat: Zodra u radiaal 115-295 van het VOR-baken ORL 112.2 kruist, draait u het vliegtuig naar 295 graden zodat u recht naar het VOR-baken toe vliegt.
Ik begrijp niets van die zin. Kan iemand uitleggen wat ze hiermee bedoelen. Wat ik dus vooral niet snap is 'radiaal 115-295'.
Op die site vind je ongeveer alles uitgelegd wat betreft navigatie. Voor de radials kijk onder VOR navigation.
Misschien eerst een keer de FS-lessons doen en ook de groundschool doornemen, daarin wordt prima uitgelegd hoe je met VORs navigeert.erwin85 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:31:
Het is misschien een raar vraagje maar ik ben bezig met een vlucht aan de hand van een boek. Daarin staat: Zodra u radiaal 115-295 van het VOR-baken ORL 112.2 kruist, draait u het vliegtuig naar 295 graden zodat u recht naar het VOR-baken toe vliegt.
Verwijderd
Als ik ip invul en dan search doe, dan vind die niks
Dit is btw bij ivao

http://www.ivao.org/members/new/Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:11:
Hoe connect ik naar zo een network??
Dit is btw bij ivao
Lekker lezen
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar als ik jouw posts hier zo eens bekijk, vraag ik me af of je wel klaar bent voor het online vliegen op het IVAO netwerk ......Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:11:
Hoe connect ik naar zo een network??
Dit is btw bij ivao

Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 14:26 ]
ER ZIJN GEEN MENSEN aanwezig

beetje het langoliers effect
weet niet of het in het spel zo is hoor maar op de plaatjes zie ik ze niet.
Met online heb je ook de echte ATC erbij bij normaale vlucht offline kun je dat gewoon negeren en vertrekken, op IVAO VATSIM kun je niet zomaar lukraak de lucht in. Dat is denk ik wel de grootste verschil.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:26:
Wat is dan het vershil tussen single flight en online ?
Als ik jou was zou ik maar eens gaan lezen op eerder genoemde site van IVAOVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:26:
Wat is dan het vershil tussen single flight en online ?
Verwijderd

Charasjo !! Otchin CharasjoVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:00:
ok, maar weer 's wat plaatjes danBegin langzaam die Tupolev 154 door te krijgen. Vandaag wat circuitjes gedraaid rond Ibiza, vooral om wat gevoel met de autopilot te krijgen. Daarna is het op naar HBY navigatie
![]()
]
Je gaat de goede kant op, doe je je checklists nu ook in 't Russisch ?
NJET!Sleepie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:54:
[...]
Charasjo !! Otchin Charasjo
Fictieve livery heb ik begrepen maar ik vind 'm wel mooi.

Crossing runway 23

Hold short at runway 15

Bij Lelystad het Ijsselmeer over

There's more...

Localizer 18R

Nicht so gut

Nog een keer dan

Beetje hoog 2500 voet maar lds767 duikt er nogal eens onder

Nou gaat ie wel goed

Hee, het is ineens opgeklaard

Na guck mal, 2 km stau bei 18C. Sowas gibt's doch nicht

[ Voor 3% gewijzigd door mekkieboek op 25-03-2005 16:46 ]
JAAAAAAAAAAAAND schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:10:
Squawkbox 3 RELEASED!!!!!!
![]()
![]()
![]()
EHAM APP en EHAA ACC online![]()
www.dutchvacc.nl
www.squawkbox.ca
Edit: het ziet ernaar uit dat SB3 echt de reddende engel is voor VATSIM. Nu meer mensen online dan @ IVAO
[ Voor 31% gewijzigd door DutchCommando op 25-03-2005 17:41 ]
Ok bedankt!rdluca schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:41:
[...]
http://www.navfltsm.addr.com/
Op die site vind je ongeveer alles uitgelegd wat betreft navigatie. Voor de radials kijk onder VOR navigation.
Ik moet voor een goede kennis van mij een nieuwe pc bouwen. Hij wil de pc vooral hebben voor flightsim + PMDG b737 add-on.
Het gaat eigenlijk alleen om:
- moederbord
- proc
- mem
- videokaart
De rest is reeds aanwezig
Budget is +/- 900 euro
Heeft iemand een goede suggestie? Waar moet ik vooral op letten? Alvast bedankt!!
[ Voor 8% gewijzigd door Japie.G op 25-03-2005 17:52 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik weet de prijzen niet maar mischien dat je een SLI opstelling kan gaan kiezen vor dit geld?Japie.G schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:50:
Hallo FSimmers!
Ik moet voor een goede kennis van mij een nieuwe pc bouwen. Hij wil de pc vooral hebben voor flightsim + PMDG b737 add-on.
- moederbord
- proc
- mem
- videokaart
Budget is +/- 900 euro
Heeft iemand een goede suggestie? Waar moet ik vooral op letten? Alvast bedankt!!
Ik ga eens uitzoeken wat een SLI config gaat kosten...
CreativeMind schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:01:
[...]
Ik weet de prijzen niet maar mischien dat je een SLI opstelling kan gaan kiezen vor dit geld?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
• Asus A8N-SLI Deluxe (€ 138,26)Japie.G schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:50:
Hallo FSimmers!
- moederbord
- proc
- mem
- videokaart
Budget is +/- 900 euro
• AMD Athlon 64 3500+ (S939) (€ 227,51)
• 1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL2 (Corsair TWINX2048-3200C2) (€ 332,-)
• Asus GeForce 6600 GT 128MB (PCIe, DVI), Extreme N6600GT TD (€ 175,99)
Totaal € 873,76
Later eventueel altijd nog uit te breiden met een 2e 6600GT, zodat de continuiteit van het systeem redelijk gegarandeerd is.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ik ben ook fan van FS. Heb een dikke pc: http://www.tweakers.net/gallery/111808/sys
Behalve de videokaart.
Zit te twijfelen tussen de ASUS V9999 Gamers Edition of de Ultra Deluxe.
De een is nogal aanzienlijk duurder dan de ander en vraag me af of ie 't geld waard is.
Behalve FS speel ik nog wel wat andere games. Maar FS is de nummer 1.
Heb hiero een 6600GT 128mb, ik kan toch zwaar een 6800 256mb non LE aanraden. 6600GT komt met zwaar filter werk als FS toch eigenlijk net wat tekort door de 128bit geheugen bus.McFlipp schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:17:
[...]
• Asus A8N-SLI Deluxe (€ 138,26)
• AMD Athlon 64 3500+ (S939) (€ 227,51)
• 1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL2 (Corsair TWINX2048-3200C2) (€ 332,-)
• Asus GeForce 6600 GT 128MB (PCIe, DVI), Extreme N6600GT TD (€ 175,99)
Totaal € 873,76
Later eventueel altijd nog uit te breiden met een 2e 6600GT, zodat de continuiteit van het systeem redelijk gegarandeerd is.
Ik heb een fx5600 kaartje (zonder fanGilly schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:06:
Heb hiero een 6600GT 128mb, ik kan toch zwaar een 6800 256mb non LE aanraden. 6600GT komt met zwaar filter werk als FS toch eigenlijk net wat tekort door de 128bit geheugen bus.
Verwijderd
Dan vraag ik me af hoe je dat doet want als ik met 737 op schiphol afkom met 50% traffic en NL2000 dan heb ik een leuke diashow en dat is echt geen vliegen om met +/- 10 FPS binnen te komen. Soms zakt ie zelfs wel iets lager.mekkieboek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:53:
[...]
Ik heb een fx5600 kaartje (zonder fan). Af en toe hapert het wel een beetje (b.v. nl2000 schiphol met 100% traffic) maar er valt toch goed mee te vliegen @ 1280x1024. Scheelt een goeie vga kaart iets wat dit betreft?
Draai met een XP2600 met 1 gig en een 9800pro.
Maar zoals ik sommige zie vliegen met de 767 die best wel zwaar voor je systeem zal zijn met mooie scenery en veel traffic dan vraag ik met toch echt af wat ik fout doe.
Of word het toch tijd voor wat upgrades.

Ben ook maar eens SB3 aan het bekijken. Alweer 900 online
Ik geeft toe, met de hand landen in een Cessna op een of ander kaal veld (b.v. op Paaseiland ofzo) gaat wel wat beterVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:22:
Dan vraag ik me af hoe je dat doet want als ik met 737 op schiphol afkom met 50% traffic en NL2000 dan heb ik een leuke diashow en dat is echt geen vliegen om met +/- 10 FPS binnen te komen.
Kicke zonder fan ..mekkieboek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:53:
[...]
Ik heb een fx5600 kaartje (zonder fan). Af en toe hapert het wel een beetje (b.v. nl2000 schiphol met 100% traffic) maar er valt toch goed mee te vliegen @ 1280x1024. Scheelt een goeie vga kaart iets wat dit betreft?
Maar, zijn dan al je quality setting @ MAX, incl. 3D clouds @ MAX? En wat is "maar er valt toch goed mee te vliegen" ?
Nope, geen 3d clouds verder bijna alles max.Gilly schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:39:
Maar, zijn dan al je quality setting @ MAX, incl. 3D clouds @ MAX? En wat is "maar er valt toch goed mee te vliegen" ?
Inderdaad druk bij Vatsim

Verwijderd
wat is dat voor scenery? ziet er vet uitrdluca schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:31:
Ben ook maar eens SB3 aan het bekijken. Alweer 900 online
Ik denk dat het echt stukken drukker gaat worden in het virtuele VATSIM luchtruim en dat is alleen maar positief te noemen.
Kleine vraag nog, ik heb al van 2 mensen gehoord dat sinds SB3 geinstalleerd staat, FS afsluit met een crash. Meer mensen met deze ervaring ?
Ja hier ook, of SB3 nu wel of niet in de lucht is geweest maakt niet uit.Sleepie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:08:
SB3 release is idd een groot succes geweest vanavond voor VATSIM. Meer dan 1300 mensen online tijdens de piek. Geweldige client, die echt een enorme verbetering is t.o.v de oude SB.
Ik denk dat het echt stukken drukker gaat worden in het virtuele VATSIM luchtruim en dat is alleen maar positief te noemen.
Kleine vraag nog, ik heb al van 2 mensen gehoord dat sinds SB3 geinstalleerd staat, FS afsluit met een crash. Meer mensen met deze ervaring ?
Bij ons was het de combinatie, FS2004, SB3, LVD763 en AS2004.5.Gilly schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:18:
Ja hier ook, of SB3 nu wel of niet in de lucht is geweest maakt niet uit.
Of zou dat helemaal niet uitmaken
Haha gaat bij mij ook wel lekker...Sleepie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:54:
[...]
Charasjo !! Otchin Charasjo
Vind die teksten helemaal geweldig, snap der geen bal van.. nog niet..
Da, garasyo, ya lyublyu lyetat na samalyot, suc6
Hiero als WideFS config. FS PC, en 2e pc met SB3 en all the rest. Maar ook als ik FS opstart en dan in het menu kom en direct afsluit krijg ik een error.Sleepie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:55:
[...]
Bij ons was het de combinatie, FS2004, SB3, LVD763 en AS2004.5.
Of zou dat helemaal niet uitmaken
Bugje erbij, komen ze vast wel uit. Alleen als je nu settings veranderd, zou niet weten of ze nog opgeslagen worden.
Verwijderd
Ik probeer sinds gisteren de update en de volledige versie te pakken maar ik krijg geen peers meer om te downloaden. ik gebruik de gewone bittorrent en Bittornado maar geen van beide kan iets pakken.

Verwijderd
Daar was iets mee, die was op een warez site te komen staan.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:05:
Is er niemand meer die de Torrent's van Frank zijn ai-traffic shared??
Ik probeer sinds gisteren de update en de volledige versie te pakken maar ik krijg geen peers meer om te downloaden. ik gebruik de gewone bittorrent en Bittornado maar geen van beide kan iets pakken.
Dat is natuurlijk niet wenselijk.
Frank is bezig om een andere oplossing te zoeken geloof ik. Een site waar je je voor moest reggen om te kunnen downloaden.
Verwijderd
Vluchtroute: Schiphol - Charles-De-Gaulle

Voor Charles de Gaulle zou je eens kunnen kijken naar de freeware scenery RealCdgVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:58:
Weer ff wezen vliegen vandaag met de posky 767.
Vluchtroute: Schiphol - Charles-De-Gaulle
Ben ik de enige die problemen heeft met SB3? Ik kijk en luister alleen mee als observer maar de boel is al drie keer gecrasht (zomaar plonk... en mijn hele systeem reboot

Als ie het een beetje doet, lijkt SB3 wel mooi en geintegreerd te werken
Ik vind het maar moeilijk te verstaan maar dat went misschien. Velen hebben de mike overstuurd of vlak voor hun mond hangen. Het wordt er imho niet duidelijker door.
Anyway, zodra de boel lekker blijft lopen zal ik wel beginnen met een simpel vfr vluchtje.
Verwijderd
De eerste screenshots kun je vinden op simFlight.nl. In de loop van het weekend of begin volgende week komen er nog meer screenshots aan.
http://www.simflight.nl/m...ews&file=article&sid=2280
http://forums.simflight.com/viewtopic.php?t=36953
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 20:53 ]
KeiCool!Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:53:
Goed nieuws voor ons Nederlanders. Er komt een schitterende VFR scenery van Nederland! Het is mogelijk je eigen woonplaats en zelfs je straat te vinden in deze scenery!
Vergelijk hun stavoren met die van tijdens mijn proefles van vorig jaar...

Verwijderd
Verwijderd
En indien er nou een foto van bijv. de ArenA is gemaakt, staat dat gebouw er dan ook op, of moet je daarvoor weer NL2000 ofzo hebben?
Wat voor impact heeft dit pakket op je fps?
Ben wel erg benieuwd!
Nog even over SB3: is het normaal dat mijn systeem af en toe spontaan gaat rebooten bij gebruik van SB3?
Verwijderd
OMG, ja dat is heel normaal dat je systeem herstart met software dat bedoeld is om longhaul tijden mee te kunnen trekken!mekkieboek schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:04:
Nog even over SB3: is het normaal dat mijn systeem af en toe spontaan gaat rebooten bij gebruik van SB3?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 11:41 ]
Verwijderd
je ziet alles vanaf de bovenkant, autogen ontbreekt helaas. Maar in principe moet dat door de betere hobbiest wel te maken zijn. De frames heeft het geen invloed op, alleen laadtijden zijn wat langer dan met default scenery. Maar kwaliteit wat je daarvoor krijgt maakt een hoop goed.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:26:
Wat zal dat gaan kosten?
En indien er nou een foto van bijv. de ArenA is gemaakt, staat dat gebouw er dan ook op, of moet je daarvoor weer NL2000 ofzo hebben?
Wat voor impact heeft dit pakket op je fps?
Ben wel erg benieuwd!
Wat betreft de prijs heeft Horizon nog niets laten weten. Ik gok op circa €45 als ik vergelijk met eerdere scenery van ze. Zodra ik weet hoeveel die moet kosten zal ik het laten weten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 13:13 ]
Verwijderd

http://members.chello.nl/r.leenheer1/crash.avi (xvid)
Let ff niet op de rook enzo, dat komt door de brakke replay. 't schokken door fraps.
Verwijderd
Hoe hard vloog je op dat moment?
Wat was je belading?
Hoeveel fuel had je bij je? Standaard zit alles vol.
Als je nu eens 20% fuel meeneemt voor zo'n kort rondje en 't dan nog eens probeerd?
Verwijderd
wat gebeurd er als je netjes flared, dus de neus wat optrekken zodat je wat minder hard de grond raakt?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:42:
hmm net ff een rondje sint maarten gevlogen met de POSKY 747-400 (cargo), maar elke keer clippen 1 of meerdere wielen door de grond bij de landingHebben meer mensen dit probleem? En vooral, wat er tegen te doen?
http://members.chello.nl/r.leenheer1/crash.avi (xvid)
Let ff niet op de rook enzo, dat komt door de brakke replay. 't schokken door fraps.
Verwijderd
http://www.simflight.nl/m...283&mode=&order=0&thold=0
Verwijderd
Leuke shots! Geen eens de 767 zie ikGilly schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:29:
**Bump**
Granada,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oops had natuurlijk edit knop kunnen gebruiken, hopelijk wordt me dit vergeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 18:21 ]
Neuh na de patch weer die komt als die af isVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:20:
[...]
Leuke shots! Geen eens de 767 zie ik
oops had natuurlijk edit knop kunnen gebruiken, hopelijk wordt me dit vergeven.
En de PH-GIL moest ook weer uit de preserveer voor aankomende zomer
Verwijderd
Ja nog even en het is weer tijd voor de charter vluchtjesGilly schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:16:
[...]
Neuh na de patch weer die komt als die af is![]()
En de PH-GIL moest ook weer uit de preserveer voor aankomende zomer
Verwijderd
Die vorige was misschien wat hard
http://members.chello.nl/r.leenheer1/crash2.avi
Vast niet het antwoord waar je op zit te wachten, maar leer eerst eens vliegen in een wat kleinere kist. Dat zal wel minder kei vet gaaf kicke zijn, maar wel zo constructiefVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:29:
cijfers weet ik niet meer, maar heb 'm overnieuw gevlogen met 20% in left, center en right, rest leeg. Lading niet veranderd. Snelheid was +/- 175. Ding blijft 't zelfde doen.
Die vorige was misschien wat harddeze is beter.
http://members.chello.nl/r.leenheer1/crash2.avi
Mischien leuk.
http://www.simflight.nl/m...ews&file=article&sid=2285
[ Voor 15% gewijzigd door Ensinker op 28-03-2005 20:20 ]
Verwijderd
Zeker leuk voor ons Nederlanders! Maar zal nog wel even duren gezien de vele projecten die Cloud9 heeft lopen
[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 20:46 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd

En wat is zwaar? Probeer es wat langzamer te landen. Met 145 kts bijvoorbeeldVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:32:
bijna leeg was ie niet, tenminste, niet qua cargo. Ik zit net te kijken en 't ding is zelfs iets te zwaar (default instellingen zijn veel te hoogzelfs als ik bovenstaande brandstof settings gebruik is ie nog iets te zwaar).
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ging over flightsimmers die een echte cockpit nabouwde.
Nee, niet gezien maar ik ga wel even de herhaling (op Discovery wordt toch alles herhaald) proberen te kijken.Dennis_k schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:16:
Heeft iemand nog de docu "king of the sim"gezien op discovery channel?
Ja heb ik gezien. Maar sommigen van die gasten draaiden wel een beetje door. Om heel de dag in een drukpak in je zelfbouwcockpit te zitten met een zuurstofmasker op is toch wel beetje kansloos vind ikDennis_k schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:16:
Heeft iemand nog de docu "king of the sim"gezien op discovery channel?
Verwijderd
http://www.simflight.nl/m...ews&file=article&sid=2286
http://www.precisionmanuals.com/html/b1900C.htm
Kunnen ze zich nu hopelijk storten op het echte werk in vorm van 747 en MD11
Dit topic is gesloten.
Zie je iets wat je niet bevalt? Plaats een Topic Report. Ga er niet zelf op reageren, want dat heeft toch geen zin.