Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:35:
Hoe kijken jullie trouwens tegen expansion packs aan? Ik heb namelijkj nu nog het standpunt dat als ik als betalende wow speler moet gaan betalen voor een 'veel te duur' expansion pack dat ik er dan mee zal gaan stoppen.

Met veel te duur bedoel ik dan dus 49,95 of zelfs duurder ( gangbare gameprijs ? ).
Ik speel al 2.5 jaar Dark Age of Camelot (en nu ook WoW) en daar gaan ze nu naar de derde betaalde uitbreiding toe, Catacombs. Ik heb er geen moeite mee om te betalen voor die expansion packs omdat ze steeds een heel nieuw stuk spelwereld toevoegen (quests, races, classes, ...). Dat kost ook een hoop ontwikkeling en daar moet nu eenmaal voor betaald worden. Er zijn voor DAoC overigens ook al twee gratis uitbreidingen geweest, de ontwikkelaars doen dus genoeg moeite om het spel boeiend te houden en daar mag best wat tegenover staan. Zonder uitbreidingen zouden MMORPG's niet interessant blijven: stel je voor dat je met elk nieuw karakter steeds dezelfde quests zou moeten doen, of dat je met je level 60 nooit iets nieuws zou kunnen doen...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:52:
Is t iemand al opgevallen dat als je 's nachts de maan bekijkt, en je verplaatst hem van middenboven in je scherm, naar rechtsboven of linksbovenin (door rond te kijken, :/ ), dat dat ding helemaal scheef trekt :D

Lomp hoor ;)

Edit:
Ik weet dat dit komt door je fov, maar het heeft niet echt een positieve invloed op de sfeer snachts.. T komt nogal "nep" over... :P
[...]

Hey bok, ook aant werk? Vanavond ff die Test of Lore doen, ok? :>
vanavond ben ik er niet :/ uit me werk naar me ouders, daar eten, daarna tot 21:00 uur Aikido, zal pas tegen half 11 zijn datik thuis achter de PC zit, denk dat ik alleen ff naar AH ga om auctions te checken, en ff naar desolace ga om 2 quests in te leveren en dan meteen ga maffen :/

morgen ben ik denk ik pas weer beschikbaar voor questen met groups, sorry

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 28-02-2005 12:04 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:02:
[...]

vanavond ben ik er niet :/ uit me werk naar me ouders, daar eten, daarna tot 21:00 uur Aikido, zal pas tegen half 11 zijn datik thuis achter de PC zit, denk dat ik alleen ff naar AH ga om auctions te checken, en ff naar desolace ga om 2 quests in te leveren en dan meteen ga maffen :/

morgen ben ik denk ik pas weer beschikbaar voor questen met groups, sorry
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

kan iemand vertellen of link geven naar wat je in AH kan doen?
ik weet wel dat je spullen kun kopen/verkopen ofzo maar hoe het alleen inelkaar zit weet ik niet!

uitleg plz?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:08:
kan iemand vertellen of link geven naar wat je in AH kan doen?
ik weet wel dat je spullen kun kopen/verkopen ofzo maar hoe het alleen inelkaar zit weet ik niet!

uitleg plz?
In AH staan spullen te koop die spelers gevonden hebben en zelf niet gebruiken. Deze zijn aan te bieden in het AH tegen een zelf bepaalde prijs, deze prijs is het openingsbod voor dit item, en iedereen die bij het AH is kan hier overheen bieden tot de tijd die de verkoper heeft aangegeven verlopen is. (b.v. 4, 8 of 24 uur) De hoogste bieder op dat moment krijgt het item in zn mailbox, heb je geboden en iemand anders wint (dus is hoger gegaan dan jou bod), dan krijg je je geld in je mailbox terug.

Een andere mogelijkheid is de buyout, een aanbieder kan een prijs instellen waarvoor iemand het item direct kan kopen, zonder te hoeven bieden en dus de verkooptermijn niet hoeven af te wachten voor het item gebruikt kan worden. Deze ligt meestal rond een bedrag wat 4x zo hoog is al de beginprijs (hoewel dit verschilt per item).

Je kan in het AH alles vinden, van armor tot zwaarden, mineralen, leather, gems, etc... en bij het kopen gewoon de goedkoopste van alle aanbieders uitzoeken.
Bij het verkopen is het verstandig te letten op de zeldzaamheid van het item wat je aanbied om de prijs te bepalen. Je kan natuurlijk ook kijken of het item al aangeboden wordt, en dan net iets onder zijn prijs gaan zitten om het makkelijker te kunnen verkopen.

Zo ongeveer duidelijk? :9

Edit:
Ohja, als je een item aanbied betaal je een soort "borg", dit verschilt ook per item (meestal tussen de 1 copper - 10 silver). Deze krijg je terug als je item verkocht is (geld ontvang je wederom in je mailbox) en deze borg verlies je als je je auctioned item cancelled.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The_Prince_of_Mu schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:41:
Hoe lang zijn deze wachttijden dan gemiddeld?
Op shadow moon vanaf een uur of drie tot een uur of elf vaak toch al gauw 20 minuten tot een half uur :(

Maar ja, als ik er eenmaal in zit speel ik (f m'n vriendin) meestal toch wellang :)

Gister Ashenvale in geweest, echt verstandig als lvl 20 ;) Eerst liep ik een eetje over de bergen aan de noordkant van the barrens. Had zilver nodig voor m'n silve rplated gun, vandaar. Ik zag een mijn, wou er naartoe maar viel midden tussen allemaal ?? demons aan de andere kant, dood dus ;) Blijkt de begraafplaats nog eens de helft van de regio noordelijker te zijn 8)7

Wat later had ik aspect of de cheetah ( 8) ) en ben ik er maar weer eens heen gegaan. Met een lvl 40 gastje meegelopen (moest naar de kust voor een quest), blijkt dat die me leidt naar een raid lol. Ik haalde niet veel uit, 'm'n beest wat meer. Echt geweldig. Op een gegeven moment was iedereen van mijn kant dood, ik had me in het bos verstopt. Loopt er een lvl 28 night elf hunter op de weg, ik steeds zo'n leuk pijltje boven z'n hoofd casten (hunters mark) en hij kon me maar niet vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
johnnyv.nl schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:39:
[...]
Loopt er een lvl 28 night elf hunter op de weg, ik steeds zo'n leuk pijltje boven z'n hoofd casten (hunters mark) en hij kon me maar niet vinden :+
dan heb je geen goeie hunter tegenover je gehad, als mij dat overkomt zet ik snel Humanoid tracker aan (als die al niet aan staat) en zie ik je zo op de minimap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:44:
[...]

dan heb je geen goeie hunter tegenover je gehad, als mij dat overkomt zet ik snel Humanoid tracker aan (als die al niet aan staat) en zie ik je zo op de minimap :)
ff over die humanoid tracker, wat ik me afvraag, trackt dat ding mij ook alsik bijv in ghostwolf form ben? of als een druid in cat/bear vorm zit?

want ik was gisteren asl ghostwolf onder weg naar astranaar om me bij de raid te voegen, maar onderweg kwam ik een pack Alliance tegen, ik ging dus van het pad of op een afstand en bleef daar zitten tot de achterblijvers van de raid er ook waren, maar ze hebben mij volgens mij niet gezien, terwijl er toch zeker iets van 6 hunters bij stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:48:
[...]

ff over die humanoid tracker, wat ik me afvraag, trackt dat ding mij ook alsik bijv in ghostwolf form ben? of als een druid in cat/bear vorm zit?

want ik was gisteren asl ghostwolf onder weg naar astranaar om me bij de raid te voegen, maar onderweg kwam ik een pack Alliance tegen, ik ging dus van het pad of op een afstand en bleef daar zitten tot de achterblijvers van de raid er ook waren, maar ze hebben mij volgens mij niet gezien, terwijl er toch zeker iets van 6 hunters bij stonden
als jij in cat/bear/wolf form bent, ben je alleen zichtbaar met "Beast Tracker" actief, als je in je "gewone" form bent alleen zichtbaar door "Humanoid Tracker".
Dat ze je niet gezien hebben kan omdat niet iedereen intensief op de mini-map kijkt, én als ze de humanoid tracker aanhebben zien ze al heel veel dots op de mini-map van hun eigen mensen.
En ook kan je aan de dot niet zien of het een enemy, hostile, of whatever is. (als je eroverheen gaat met muis zie je de naam)

Blijft een kwestie van goed opletten als je hunter bent, en goed gebruik maken van je trackers.

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 28-02-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Heerlijk spel dit!

Ik speel als Lvl 25 Rogue Orc, zeer sterk door mijn weaponswitch die in stealth de dolk in mainhand doet and un-stealthed dolk in off, mace in main. Daardoor kan ik toch backstabben/ambushen, poison toedienen, en hoge Sinister strikes halen! (won gister van lvl 31 warlock >:))

Op lvl 24 zat ik in ashenvale effe een dorp mobs aantevallen (ze waren lvl 18/19 dus 4 tegelijk ofzo), maar toen die mobs dood waren (had nog 30/40% health over) kwam er oppeens een hunter in mijn rug. In de schrik las ik snel dat hij level 27 was, dus ik snel /beg en /cry typen (ga ik toch nog op een leuke manier dood, omdat wegrennen (Sprint) of stealthen (vanish, stealth in-combat) niet werkt tegen hunters en vechten al helemaal niet zou werken.

Maar toen zag ik dat mijn health maar langzaam wegliep terwijl hij mij gewoon hard aanviel! check ik nog eens zijn lvl.... 17! Ik had het dus gewoon verkeerd gelezen 8)7. Dus met nog 15/20% health begin op hem aftelopen, zijn pet in 2 hits met sinster strike dood, nu de hunter zelf!

Net als ik met hem in melee gevecht ga komt er oppeens een lvl 18 druid erbij waardoor het voor mij snel afgelopen was. |:( Ik ren z.s.m. terug naar mijn body en ga die gasten ff opsporen om mijn verhaal te halen }) De druid was snel gevonden en ook snel dood (stealth, sap, /dance 8) , backstab, SS.. hij probeert weg te rennen (Ik had toen nog geen crippling poison dus hij kon nog op gewone snelheid rennen) maar ik Sprint en Eviscrate hem en dood.

De level 17 hunter kwam ik na 10 minuten zoeken tegen, stealth, sap, hij is nu dus stunned, dus eerst zijn beest killen... maar oppeens houd sap er voor tijdig mee op :X en rent hij weg, ik erachter aan maar omdat ik sprint een paar minuten geleden al had gebruikt moest dat in gewoon tempo, wat vaak betekend dat je hem niet meer inhaald....... Maar gelukkig was er een vriendelijke mob die hem aanviel en een de-buff op hem deed waardoor hij langzamer werd! Ik haal hem in en hij is dood..

Wraak voelt echt goed :z

Ik vind pvp echt leuk, zelf val ik iedereen aan die ik zie, behalve als hij echt in het voordeel is of als het een lage lvl is die mij /greet of /beg. Alleen jammer dat ze meestal nooit de tijd hebben om dat te typen omdat ik vanuit het niets, oppeens snel dmg kan doen... Had een keer een lvl 31 mage 3x achterelkaar gedood: Kill, laat hem resurrecten en wachten tot hij zich weer veilig voelt, dan weer toeslaan! Veel mensen vinden dit lame, maar dat is oorlog!! Ik wordt zelf ook vaak aangevallen door hoge lvl rogues (zit je in een party te questen, gaat er oppeens iemand in je party dood zonder dat je ziet wat er gebeurt 8) ) hier kan ik ook pissig om worden maar het brengt wel wat extra sfeer, namelijk dat je je nergens veilig voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
butsj schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:44:
[...]

Weet ik, ik zag hem wél op m'n minimap :P Inderdaad flinke prutser. Al stond ik wel een aardig eindje weg. En geloof dat die lvl 40 die bij mij hoorde een undead was, dus misschien (nou ja, waarschijnlijk) had ie undead tracker aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:00
Veel mensen vinden dit lame, maar dat is oorlog!!
.. Het is gewoon ook lame. DAt heet spawn killen en dat wordt niet geaccepteerd. Althans niet door mij

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Mja PvP is wel lachun :P

Zit zelf op een nromal server, ben een UD Mage lvll 19. Ik ben dus ff naar X-Roads gegaan om vervolgens met een stel vrienden noord te gaan richting Elven Wood. Loop je ten eerste langs lvl 30 of 35 Ents die je met 1 klap neermaaien, kom je vervolgens elfs tegen van lvl 25. Ik had pvp uit, maar dan gaat er een groep van 10 man om me heen staan allemaal /chicken doen en me steeds weer uitnodigen voor een duel. Ik ga er niet opin, totdat ik per ongeluk ja druk :P Toenwas het hek van de dam, 3 klappen en dood was ik. Wilde nog Frost Nova doen om weg te hollen, maar helaas weer een resist (wat trouwens ENORM klote is aan dit spel)

Maar verder, wat een uberspel :9 Zeker met een groep is het lachun, elkaar helpen/healen en kwaad zijn als ik weer eens een 100 roll op green/blue items :P Heb altijd geluk met die dingen :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:14:
[...]
.. Het is gewoon ook lame. DAt heet spawn killen en dat wordt niet geaccepteerd. Althans niet door mij
Inderdaad ... beetje kleuteracties

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goed, gebruik die woede!

en vecht terug 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
En ook niet door de ingame GM's :P

Als je dit overkomt kan je gewoon op Help klikken onderaan, en dan kies je corpse-camping, waar je ff de nick van de camper invoert, en er zullen maatregelen tegen je genomen worden :D

1x iemand killen moet altijd kunnen, maar hem niet de gelegenheid geven evenveel van t spel te genieten als jij is idd lame :D (behalve als hij dit ook bij jou deed natuurlijk, wie de bal kaatst... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een guild zoekt op de Dragonblight server dan kan je e.v.t bij League of the Sublime

Deze guild heeft 33 mensen op dit moment en doet quests samen

Neem dan contact op met: Somnophore, Syntro, Subliminal of Aithne!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
[...]
Het wordt wel veel gedaan maar er wordt heel weinig tegen gedaan door Blizzard

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-02-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan excuseer ik mij voor het 3x killen van iemand die 6 levels hoger was dan mij, en genoeg tijd had om weg te komen want er zat zo'n 10 minuten na elke kill (ik had toch zeker duidelijk gemaakt dat het gebied waar hij speelde toch niet meer zo contested was want het was nu van mij (in naam van de horde)

Ik vind het trouwens ook geen body campen, want ik geef hem de kans weg telopen maar als hij na 10 minuten nog steeds in het gebied zit waar ik ook moet zijn om mobs te killen voor quest, dan ga ik niet rustig verder met mobs killen zodat hij mij kan doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:15:
[...]

Edit:
Ohja, als je een item aanbied betaal je een soort "borg", dit verschilt ook per item (meestal tussen de 1 copper - 10 silver). Deze krijg je terug als je item verkocht is (geld ontvang je wederom in je mailbox) en deze borg verlies je als je je auctioned item cancelled.
krijg je die borg ook terug als je item niet verkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:30:
Ok, dan excuseer ik mij voor het 3x killen van iemand die 6 levels hoger was dan mij, en genoeg tijd had om weg te komen want er zat zo'n 10 minuten na elke kill (ik had toch zeker duidelijk gemaakt dat het gebied waar hij speelde toch niet meer zo contested was want het was nu van mij (in naam van de horde)

Ik vind het trouwens ook geen body campen, want ik geef hem de kans weg telopen maar als hij na 10 minuten nog steeds in het gebied zit waar ik ook moet zijn om mobs te killen voor quest, dan ga ik niet rustig verder met mobs killen zodat hij mij kan doden.
Als bovenstaand het geval is dan heb je idd volledig gelijk :D

Dan heb ik je vorige verhaal verkeerd begrepen, excuses :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:32:
[...]

krijg je die borg ook terug als je item niet verkocht is?
Helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

Gelukkig niet!!! Anders krijg je een berg met vervuiling van items die voor een veel te hoge prijs worden geveild!

[ Voor 2% gewijzigd door Glewellyn op 28-02-2005 13:47 . Reden: Maandag.... ]

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb ook een kistje gevonden. bij Cairn Lake in Elwynn, en ook ik kan nergens de sleutel vinden... :(
Een zoektocht levert enkel dit op:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17262

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

tranztaz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:45:
Ik heb ook een kistje gevonden. bij Cairn Lake in Elwynn, en ook ik kan nergens de sleutel vinden... :(

Doe eens wat meer info over dat kistje... precieze naam etc...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Glewellyn schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:41:
[...]

Gelukkig niet!!! Anders krijg je een berg met vervuiling van items die voor een veel te hoge prijs worden geveild!
En dan te bedenken dat dat nu ook al het geval is. Maar hier is al zoveel over gepraat :).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik speel het nu bijna 2 weken. En heb sinds de laatste patch zoveel problemen. Eerst vaak een crash als ik een fireball cast. Dus ik uninstall en opnieuw installen. Nogsteeds probleem. Ik alles Blizzard uit de reg gooien en weer herinstall met defrag. Nog steeds crashes en kan niet meer inloggen! Game can not determine game version (oid). Ik pissig, vragen op forum en mailen, nooit geen antwoord. Ik hele HD gefragmenteerd windows er opnieuw op en nu ben ik WoW aan het installeren. Als ik toch weer crashes heb :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik vind rogues zowiezo beetje jammer, hou niet zo van dat geniepige, nofi maar ik ben meer voor de warrior of de paladin way, speel zelf dwarf hunter omdat ik die underdog positie zo leuk vind :) Geweldig hoeveel damage je kan doen op grote afstand, vind het dan erg frustrerend als er een rogue naast je unstealthed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Glewellyn schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:47:
[...]

Doe eens wat meer info over dat kistje... precieze naam etc...
Dat is dus het hele probleem! Heb ik niet! :'( :'(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Crowmeister schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:55:
Ik speel het nu bijna 2 weken. En heb sinds de laatste patch zoveel problemen. Eerst vaak een crash als ik een fireball cast. Dus ik uninstall en opnieuw installen. Nogsteeds probleem. Ik alles Blizzard uit de reg gooien en weer herinstall met defrag. Nog steeds crashes en kan niet meer inloggen! Game can not determine game version (oid). Ik pissig, vragen op forum en mailen, nooit geen antwoord. Ik hele HD gefragmenteerd windows er opnieuw op en nu ben ik WoW aan het installeren. Als ik toch weer crashes heb :(
heb ook af en toe crashes, maar geen zin om opnieuw te installen, omdat het bij de meesten niet beter, zoniet erger wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

fixxx schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:58:
[...]

heb ook af en toe crashes, maar geen zin om opnieuw te installen, omdat het bij de meesten niet beter, zoniet erger wordt
Maar dan moet je weer in de queue staan en als je in een party zit worden ze pissed, en gelijk hebben ze. Ik vind het erg klote, zit ik net diep in Gnomeran (sp?) bijna bij die einddude en crash. 45 min in de queue. :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
tranztaz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:45:

Ik heb die kist ook een keer bij toeval gevonden. Geen idee waar de sleutel is. Ik ben wel een James tegengekomen in de Logging Camp, die valt je ook aan, maar hij laat geen sleutel vallen als je 'm doodt. Misschien dat 't iets is van een class-specifieke quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
fixxx schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:55:
Ik vind rogues zowiezo beetje jammer, hou niet zo van dat geniepige, nofi maar ik ben meer voor de warrior of de paladin way, speel zelf dwarf hunter omdat ik die underdog positie zo leuk vind :) Geweldig hoeveel damage je kan doen op grote afstand, vind het dan erg frustrerend als er een rogue naast je unstealthed :D
Zo heeft elke class iets he...

Shaman : totems = mensen die mekkeren over totems en dus shamans
Rogues : stealth = mensen die mekkeren over rogues omdat die opeens vanuit stealth toeslaan
Paladin : healende tank = mensen die mekkeren over paladins omdat ze kunnen tanken en zichzelf healen
Mage : heftige nukes op range = mensen die mekkeren omdat ze geen range class zijn en sterven omdat een ranged attacker hun killed
Hunter : zie mage
Priest : insta crowd control = mensen die mekkeren omdat ze met hun melee class niet van een priest kunnen winnen

Zo hou je altijd mensen die mekkeren over een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

LOL

maakte net een tikfoutje.
Iemand nog 300 DOLLAR voor wat goldbars over : http://www.mysupersales.com/mg/search.asp?gid=37&sid=412

Toch wel weird dat mensen er zoveel geld willen uitgeven aan een spelletje........

[ Voor 25% gewijzigd door heuveltje op 28-02-2005 14:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:11:
[...]

Rogues : stealth = mensen die mekkeren over rogues omdat die opeens vanuit stealth toeslaan
Paladin : healende tank = mensen die mekkeren over paladins omdat ze kunnen tanken en zichzelf healen
Mage : heftige nukes op range = mensen die mekkeren omdat ze geen range class zijn en sterven omdat een ranged attacker hun killed
Priest : insta crowd control = mensen die mekkeren omdat ze met hun melee class niet van een priest kunnen winnen

inderdaad, irri is dat :/ worden ze door een mage uit onze party ge'polly'd gaan ze mekkern :(

:P

maar inderdaad mensen moeten nu altijd wat te zeiken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie weinig berichten over druids!!!
Is deze class nou inderdaad van alles wat maar niet goed genoeg??? Hoe is hij in 1 tegen 1 situaties op PvP server???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:14:
[...]

inderdaad, irri is dat :/ worden ze door een mage uit onze party ge'polly'd gaan ze mekkern :(

:P

maar inderdaad mensen moeten nu altijd wat te zeiken hebben
Ik voorzie ook dat mijn class, rogue, als volgende generfed wordne omdat iedereen er over klaagt dat ze gesloopt zijn. daarna is er weer een andere class aan de beurt net zolang totdat ze allemaal generfed zijn, dan is de eerste weer aan de beurt. Gaat in elke MMORPG zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:16:
Is deze class nou inderdaad van alles wat maar niet goed genoeg??? Hoe is hij in 1 tegen 1 situaties op PvP server???
Inderdaad, een druid is van alles wat, maar van alles net niet goed genoeg.

Ik vergelijk hem met een friar en warden in DAOC, nice buffs en degelijke heals, maar sucky melee waardoor je dus eigenlijk weer beter een paladin of shaman kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het nu met de Druid class...
Is deze nou inderdaad net niet en hoe wordt hij bevonden in 'one on one' op PvP servers????
In Party lijkt hij me altijd wel nuttig aangezien hij elke rol redelijk kan vervullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps..dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1v1 met druid vs melee: mijn opinion >_<

entangle, ranged magie erop schieten, tot hij lost komt en op je af gaat rennen, dan in beer veranderen en meestal kan je het dan afmaken als hij gelijke lvl is.

1v1 ranged enemy

als hij cloth draagt kan je catform > stealth en melee gaan
en als hij je al heeft gezien wordt je snel beer, rushen, en stompen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

tranztaz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:56:
[...]

Dat is dus het hele probleem! Heb ik niet! :'( :'(
Is het niet zo dat je die moet laten lockpicken door een rogue?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Kaap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:11:
[...]

Je vergeet dat de mensen bij mages niet klagen om de ranged maar meestal om de sheep.. Hunter doet hogere DPS vanaf afstand ;).. En de sheep van de mage is al generfed..

Shamans zijn niet de totems maar meer de healende alles kunner met dikke armor..

Voor de rest klopt ie wel.. ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wat heeft iedereen eigenlijk me 1 vs 1 ?
overall willen ze een 1 vs 1 build hebben enz enz enz
het is toch veel leuker om in groups aan te vallen :)

als ik alleen rondloop is het eigenljik alleen maar om te questen of te grinden, als ik dan een alliance tegenkom zal ik niet eens als eerste aanvallen, tenzij ik een rekeing te vereffenen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Glewellyn schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:27:
[...]

Is het niet zo dat je die moet laten lockpicken door een rogue?
of van mij een silver skeleton key (gemaakt met blacksmith) kopen die kan volgens mij het meeste wel openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:30:
wat heeft iedereen eigenlijk me 1 vs 1 ?
overall willen ze een 1 vs 1 build hebben enz enz enz
het is toch veel leuker om in groups aan te vallen :)

als ik alleen rondloop is het eigenljik alleen maar om te questen of te grinden, als ik dan een alliance tegenkom zal ik niet eens als eerste aanvallen, tenzij ik een rekeing te vereffenen heb :P
De beste builds zijn waarbij je 1 tegen 1 kan en tegen meerdere.. Meeste builds zijn daar al op ingesteld.. sommige classes schitteren alleen 1 tegen 1.. Zoals de Rogue.. De Mage is weer 1 tegen meerdere.. Goed de class doorlezen en de besschrijvingen van de verschillende builts is erg belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Skeiron schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:33:
[...]

De beste builds zijn waarbij je 1 tegen 1 kan en tegen meerdere.. Meeste builds zijn daar al op ingesteld.. sommige classes schitteren alleen 1 tegen 1.. Zoals de Rogue.. De Mage is weer 1 tegen meerdere.. Goed de class doorlezen en de besschrijvingen van de verschillende builts is erg belangrijk..
wt de beste build is weet ik,maar iedereen hamert er bijvoorbeeld op dat ze die en die class niet 1 on 1 aan kunnen en er altijd van verliezen, ik bedoel? like who the fuck cares?

als je die niet 1 on 1 aankan dan mijd je die class toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo zitten gamers niet in elkaar. Men gaat dan modder gooien zodat andere moddergooiers erbij komen en uiteindelijk wordt zon class generfed. Daarna is een andere class weer de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:43:
Zo zitten gamers niet in elkaar. Men gaat dan modder gooien zodat andere moddergooiers erbij komen en uiteindelijk wordt zon class generfed. Daarna is een andere class weer de lul.
en daar snap ik dus geen reet van :?

typisch geval van iemand met 4 man proberen te ganken, en vervolgens niet gezien hebben dat de persoon in questie onderdeel is van een groep van 10 man die toevallig aan het samenwerken zijn, en dan gaan janken dat je afgeslacht wodt :P

op wow forums lopen ook al zoveel threads over nerf this and that :/

stelletje jankerds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:37:
[...]

wt de beste build is weet ik,maar iedereen hamert er bijvoorbeeld op dat ze die en die class niet 1 on 1 aan kunnen en er altijd van verliezen, ik bedoel? like who the fuck cares?

als je die niet 1 on 1 aankan dan mijd je die class toch gewoon?
Eensch.

Ik ga overigens ook echt niet volgens bepaalde richtlijnen mijn charactar "builden". Ik heb niet veel beta gespeeld dus ik ga nu lekker op mn gemak een leuk ventje bouwen, naar wat mij leuk lijkt etc, en dan zie ik wel wat eruit rolt.
Ik vond t al saai zat dat ze zich in Diablo II met dit soort dingen bezig hielden. Misschien dat mn volgende char wat meer naar de optimale instellingen gebuild wordt, maar ik ga me nu echt niet druk maken om het iets sterker/zwakker zijn dan bepaalde anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Appart dat Warrior er niet bij staat met commentaar over een class ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:54:
[...]
Eensch.

Ik ga overigens ook echt niet volgens bepaalde richtlijnen mijn charactar "builden". Ik heb niet veel beta gespeeld dus ik ga nu lekker op mn gemak een leuk ventje bouwen, naar wat mij leuk lijkt etc, en dan zie ik wel wat eruit rolt.
Ik vond t al saai zat dat ze zich in Diablo II met dit soort dingen bezig hielden. Misschien dat mn volgende char wat meer naar de optimale instellingen gebuild wordt, maar ik ga me nu echt niet druk maken om het iets sterker/zwakker zijn dan bepaalde anderen...
Nee dat moet ook nooit je reden zijn.. De reden voor een 1 tegen 1 of een 1 tegen meerdere build moet zijn je speelstijl.. Ik ben een beetje van de instant casts met mijn mage.. dus ik ben eerst Arcane gaan doen en straks ga ik de fire tree in.. Sommige classes moeten aangepast worden.. zoals de sheep nerf was terecht.. 30 sec uit battle zijn door een sheep is geen fun.. nu is het maximaal 15 sec maar 10 sec is al veel als je het haalt in PvP.. nerfs zijn dus niet erg als je de class maar niet onspeelbaar maakt.. de zware Warrior nerf was gewoon te slecht omdat er niks tegenover stond.. Classes worden daarnaast ook niet veranderd omdat 1 class niet tegen een andere class kan want dat is juist de bedoeling dat sommige classes contra tegenover elkaar staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ok ik ben nog maar low-lvl (level 25 warrior) maar dat 1 vs 1 boeit me ook niet echt.. ik bedoel het grootste gedeelte van de quest haal je toch niet in je eentje ook al hebje een goeie build.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat een gedoe toch... lol, je kan niet iedereen tevreden maken. Iemand die constant verliest van een andere klasse, moet eens bij zichzelf nagaan of hij of zij wel de goeie taktiek speelt. Elke klasse kan elke klasse verslaan, op redelijk gelijke levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Iemand een idee waar ik WoW kan krijgen in Amsterdam? heb ongeveer elke winkel afgebeld maar niemand heeft hem meer... =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ga er maar van uit dat je in de grote steden sowieso geen WoW meer zult vinden.
Misschien in de kleinere plaatsen nog wel.

Ik heb hem nu gereserveerd bij bol.com voor een vriend van mij en mezelf.
25 maart is de re-release.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Voor het geval iemand zich interesseert in de achtergrond van dit spel heeft blizzard een verhaal; geschreven die te bekijken is via deze link. Maar niet iedereen vind dat even fijn lezen dus als mensen interesse hebben in een .doc is die hier te downloaden. Leest een stuk makkelijker offline ;)

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ik lees ook dat verschillende internetwinkels Wow niet meer leveren. Weet iemand nog in de omgeving van Eindhoven, waar ik het spel kan krijgen? Ik lees op sommige plaatsen dat de reden is dat de server vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

yup kleinere steden/ dorpen kunje zlefs de CE nog vinden...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Trunksmd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:12:
Ik lees ook dat verschillende internetwinkels Wow niet meer leveren. Weet iemand nog in de omgeving van Eindhoven, waar ik het spel kan krijgen? Ik lees op sommige plaatsen dat de reden is dat de server vol is.
Afgelopen vrijdag in winkelcentrum woensel bij de Dixons lagen er nog 2

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:05:
Appart dat Warrior er niet bij staat met commentaar over een class ;)
Neej, laat dat nou de enigste class zijn waar alle anderen het unaniem over eens zijn dat deze te zwaak is in vergelijking met andere classes.

Ik roll binnenkort ook een warrior. Ik wil een echte tank. Ik denk namelijk dat ze in de toekomst wat luv krijgen en zodoende goed worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zag overigens bij de intertoys in Vlissingen nog >>>>>1<<<<< CE liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Kaap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:23:
[...]

Neej, laat dat nou de enigste class zijn waar alle anderen het unaniem over eens zijn dat deze te zwaak is in vergelijking met andere classes.

Ik roll binnenkort ook een warrior. Ik wil een echte tank. Ik denk namelijk dat ze in de toekomst wat luv krijgen en zodoende goed worden :+
Ik ben zelf ook een warrior, gewoon geen poespas, en lekker rammen.
De meeste quests doe ik gewoon alleen.

Af en toe, bij een elite quest, zoals de deadmines, of orcs mercenary is het wel handig om met zn 3en te zijn. (Deadmines kan trouwens niet alleen :P)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

af en toe is rogue zijn erg grappig, ik ging met een stel gasten die ik niet kende wc in en we spreken vantevoren af: geen ninjalooting, netjes rollen voor kisten met loot.

ok we komen bij de 1e kist, ik roll, we killen de npcs en 2 gasten rennen als een dolle naar die kist om deze te plunderen, dus ik ik pissig en vraag ze waarom ze niet rollen, oh vergeten...uhuh..

2e keer gebeurt het gewoon weer en we waren bijna bij eindbaas. Ik was het zat en ren door de hele dungeon om mobs te verzamelen en doe een vanish vlak voor ze...hele party dood, ik loot alle spullen en ik wandel naar buiten en verlaat de party :P, moet je maar normaal doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

FragNeck schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:29:
[...]

Ik ben zelf ook een warrior, gewoon geen poespas, en lekker rammen.
De meeste quests doe ik gewoon alleen.

Af en toe, bij een elite quest, zoals de deadmines, of orcs mercenary is het wel handig om met zn 3en te zijn. (Deadmines kan trouwens niet alleen :P)
gnomeregan ^^ :P
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:55:
af en toe is rogue zijn erg grappig, ik ging met een stel gasten die ik niet kende wc in en we spreken vantevoren af: geen ninjalooting, netjes rollen voor kisten met loot.

ok we komen bij de 1e kist, ik roll, we killen de npcs en 2 gasten rennen als een dolle naar die kist om deze te plunderen, dus ik ik pissig en vraag ze waarom ze niet rollen, oh vergeten...uhuh..

2e keer gebeurt het gewoon weer en we waren bijna bij eindbaas. Ik was het zat en ren door de hele dungeon om mobs te verzamelen en doe een vanish vlak voor ze...hele party dood, ik loot alle spullen en ik wandel naar buiten en verlaat de party :P, moet je maar normaal doen...
mjah sommige party's zijn echt lomp, zat er laatst in een waar de warrior als een gek ging lopen pullen constant :/ tot 2 keer toe onze paladin dood, die moest healen. Ik had als eerste al mn spullen, ff gewacht tot de paladin ze ook had, daarna zijn we er samen snel vandoor gegaan. Jammer dan, had een paar keer gewaarschuwd.

[ Voor 152% gewijzigd door lex op 28-02-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ze antwoorden trouwens lekker snel bij blizzard op mailtjes. Ik had een e-mail gestuurd over dat CC probleem. Al een week geleden(ruim) nu kreeg ik antwoord(had er niet eens meer aan gedacht).
Dear Kevin

Thanks for your email. I regret to inform you that Blizzard do not authorise the using of false credit card details or incorrect banking details to create an account. If it is discovered that you have knowingly supplied false details, your account may be banned.

We had hoped that the game cards would be available in time for the release, however, due to circumstances beyond our control this was not possible. Please accept our apologies for any disappointment caused.

If you have any further questions or problems, please do not hesitate to contact us again.
eigenlijk staat er dus dat als je zegt dat je dat per ongeluk hebt gedaan er niks aan de hand is. :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
JeanJeremy schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:21:
[...]

Afgelopen vrijdag in winkelcentrum woensel bij de Dixons lagen er nog 2
Zojuist in Woensel wezen zoeken:

Dixons
Free Record shop
Bart Smit
Computerland
Mycom

Niets meer. Een verkoper beweerde zelfs dat de volgende lichting juni zou worden.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Trunksmd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:25:
[...]

Dixons
Free Record shop
Bart Smit
Computerland
Mycom

Niets meer. Een verkoper beweerde zelfs dat de volgende lichting juni zou worden.
Las ik net bij GCShop waar ik hem zelf haalde en op zoek was voor een vriend:
Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 29 april is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie. Wees op tijd met reserveren voor de volgende levering!
Dus als iemand nog een normal edition weet.... yared apestokkie valheru.nl _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:16:
Ik ben zelf een druid en verlies vaak in PvP (kan er ook nog niet heel goed mee omgaan btw, ben nog beetje tactieken aan het uitproberen). Een druid kan inderdaad meerdere rollen innemen, maar geen van deze rollen is zo goed als de originele rol (bijv: beer = warrior, maar een 'echte' warrior wint makkelijk van een beer). Toch heb ik er geen spijt van dat ik een druid heb gekozen, omdat hij gewoon erg LEUK is om te spelen (en dat vind ik toch wel het belangrijkste). Juist omdat ik zoveel dingen kan doen; verschillende forms, healen, handige spells, etc. is het leuk en ben je vaak erg nuttig in groups. Ik vermaak me er prima mee, ook al is ie niet 'het beste' (voor zover je dat kan zeggen). Bovendien heb ik gelezen dat de druid verbeterd gaat worden in de volgende update. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

fixxx schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:55:

mjah sommige party's zijn echt lomp, zat er laatst in een waar de warrior als een gek ging lopen pullen constant :/ tot 2 keer toe onze paladin dood, die moest healen. Ik had als eerste al mn spullen, ff gewacht tot de paladin ze ook had, daarna zijn we er samen snel vandoor gegaan. Jammer dan, had een paar keer gewaarschuwd.
Op Zenebar is het ook wrang hoor... De een die rent gewoon een heel kamp in en lokt 5, 6 vijandjes en word kwaad op je dat je niet healt. Die laat ik dus doodgaan, ik verlaat de partij en ress 0,0.
Of dan denk je een goed maatje te hebben en spreek je af voor de volgende dag. Negeren ze je.

Ik ken maar 2 mensen tot dusver, sinds de béta, waar ik echt wat aan heb.

Als er kwalitatief goeie spelers op Zenebar zijn... Waar zitten jullie verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons in Emmen liggen nog een paar Horde editions. Waarschijnlijk zijn er in Emmen nog plenty te krijgen.

Die Elite quests zijn best pittig, zelfs met een team. Ik zit in een guild, alleen de meeste members zijn nooit online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:57:
Dixons in Emmen liggen nog een paar Horde editions. Waarschijnlijk zijn er in Emmen nog plenty te krijgen.

Die Elite quests zijn best pittig, zelfs met een team. Ik zit in een guild, alleen de meeste members zijn nooit online....
Waarom specifiek horde editions? Ze zijn toch allebei hetzelfde? Het viel mij op dat er alleen maar Horde editions waren overal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

tranztaz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:26:
[...]

Op Zenebar is het ook wrang hoor... De een die rent gewoon een heel kamp in en lokt 5, 6 vijandjes en word kwaad op je dat je niet healt. Die laat ik dus doodgaan, ik verlaat de partij en ress 0,0.
Of dan denk je een goed maatje te hebben en spreek je af voor de volgende dag. Negeren ze je.

Ik ken maar 2 mensen tot dusver, sinds de béta, waar ik echt wat aan heb.

Als er kwalitatief goeie spelers op Zenebar zijn... Waar zitten jullie verstopt?
Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik in de beta al een goede guild heb gevonden waarin nooit iemand te beroerd is om een ander te helpen (mits redelijk gelijk lvl natuurlijk)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

DrProctor schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Waarom specifiek horde editions? Ze zijn toch allebei hetzelfde? Het viel mij op dat er alleen maar Horde editions waren overal..
waar kan ik ze op dit moment nog 'overal' vinden dan?

want ben dringend op zoek naar twee exemplaren.. zoiezo dixons emmen maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
DrProctor schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Omdat iedereen de Alliance doos wilt die 100 keer zo mooier is (ik heb lekker Alliance doos :p). Ze werden namelijk toch echt 50/50 geleverd.

Over de juiste personen vinden: ik zit in een guild met allemaal vrienden (en vrienden van vrienden en vrienden daar weer van :+) en dat zijn allemaal relaxte gasten. Onze guild bestaat nu uit 35 members ofzo en het is zo ontzettend fijn. Als je iets nodig hebt hoef je het alleen maar te roepen en je krijgt het. Als je iets over hebt geef je het weg aan iemand anders die er weer heel blij mee is. Echt heel nuttig. Volgens Cosmos waren we de 3e guild met meest aantal XP. ^^ (Zitten op Burning Blade server dus niet bij de GoT guild. ;)) We willen nu een tabbard aanschaffen, alleen willen we eerst van naam veranderen gezien onze huidige naam in 3 secs bedacht is en behoorlijk cliché is. Iemand nog een leuke suggestie voor een guild? Liefst een grappige naam. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Iemand enig idee waar ik nu het beste heen kan gaan?

Ben een level 32 Gnome Mage, en heb de volgende sectoren al zo goed als uitgespeeld: Dun Morogh (gnomeregan), Loch Modan, Wetlands, Stormwind (stockades), Elwynn Forest, Westfall, Duskwood en Redridge Mountains.
Ik heb een aantal quests van 'speak met die en die' in verschillende plaatsen, maar dat is iets te hoog level gebied nog. Heb de boot naar Theramore genomen, daar zijn opzich wel pittige quests, maar is iets te gevaarlijk pvp wise, daar heb ik nog geen zin in.
Dus, waar kan ik nu het beste heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

The Bunny's!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

CU2morO schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:52:
Iemand enig idee waar ik nu het beste heen kan gaan?
Ben een level 32 Gnome Mage, en heb de volgende sectoren al zo goed als uitgespeeld: Dun Morogh (gnomeregan), Loch Modan, Wetlands, Stormwind (stockades), Elwynn Forest, Westfall, Duskwood en Redridge Mountains.
....
Dus, waar kan ik nu het beste heen gaan?
Stranglethorn Vale? Onder Duskwood.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
Okyah schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:56:
[...]

Stranglethorn Vale? Onder Duskwood.
Of Thousand Needles, Desolace, mocht je je vervelen. Arathi/Hillsbrad schijnt minder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik heb een horde voorkant en ben er blij mee, ook al speel ik nu alleen alliance :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

29 april voor nieuwe release is echt ziek lol , en ik heb al een aantal vrienden die dit spel willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:07:
ik heb een horde voorkant en ben er blij mee, ook al speel ik nu alleen alliance :p
Klinkt als een ferrarri poster op je kamer hebben hangen en fiat panda rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Kheb vandaag WoW nog kunnen bemachtigen na een hele tijd zoeken :P :D zo en nu weer verder spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirillo
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

[...]

Dixons
Free Record shop
Bart Smit
Computerland
Mycom

Vorige week donderdag lag er nog een grote stapel bij de MyCom in Eindhoven, misschien dat er nog iets van over is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 15:29
Thijs schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:13:
[...]

Ik ben zelf een druid en verlies vaak in PvP (kan er ook nog niet heel goed mee omgaan btw, ben nog beetje tactieken aan het uitproberen).
Doe ook een druid, en doe niet vaak duels (ik doe gewoon quests :P), slechts 2 keer gedaan nog. Maar 1 keer verloren (Warrior was 1 level hoger) en 1 keer gewonnen (een andere warrior, en die was 1 level lager). Scheelde beide keren niet veel.

Tegen een warrior niet bear-form gaan iig. Tegen een mage ofzo kan je dat nog wel proberen. Entangling roots doen, star/moonfire erop, wrath totdat die roots loskomen en dan meppen met wat healen hier en daar, kom je een heel eind mee merk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Vraagje. Ligt het aan mij of werkt de manage account pagina niet meer? Ik probeeral een paar dagen daar iets te veranderen / bekijken (of ze het pre-paidkaarten verhaal al klaar hebben ) maar ik kom er maar niet in. Terwijl ik wel in WOW kan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik neem aan dat er hier ook een (flink) aantal Horde spelers zitten die mining als profession hebben :)

Hebben jullie nou nog echt fijne mining-spots die te bereiken zijn als Horde-speler? :)
Ik ben level 22, en mijn vooral in The Barrens (Thorn Hill -> veel koper, en de dwergenmijn in het zuiden voor redelijk wat tin) en heel af en toe in Thousand Needles omdat je daar vooral Tin en Silver kunt mijnen (keer wat anders dan koper)...
Maar er zijn vast wel super-goede plaatsen om te mijnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 17:56

Rannasha

Does not compute.

Iemand toevallig een idee of in de omgeving van Utrecht (heb OV, beetje reizen is geen gigantisch probleem) of Amersfoort nog een WoWtje te koop is? Ga deze week m'n nieuwe pc bouwen en heb niet veel zin om tot april ofzo te moeten wachten :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Weet iemand waar in Nurfed mijn EXP-bar te vinden is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

LiToKi schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:07:
[...]

Doe ook een druid, en doe niet vaak duels (ik doe gewoon quests :P), slechts 2 keer gedaan nog. Maar 1 keer verloren (Warrior was 1 level hoger) en 1 keer gewonnen (een andere warrior, en die was 1 level lager). Scheelde beide keren niet veel.

Tegen een warrior niet bear-form gaan iig. Tegen een mage ofzo kan je dat nog wel proberen. Entangling roots doen, star/moonfire erop, wrath totdat die roots loskomen en dan meppen met wat healen hier en daar, kom je een heel eind mee merk ik :).
Heb 6x gedueld, 2x tegen warrior, 2x tegen warlock, 1x priest en 1x paladin.Allemaal hetzelfde level

Warriors waren peanuts. Root, nuke, moonfire en als ze 50% health waren bearform en hakken maar. In principe had ik ze ook gewoon dood kunnen nuken door elke keer opnieuw te rooten. Daar kunnen ze niets tegen doen.

De warlock fearde me de hele tijd en ik raakte een beetje de draad kwijt. 2x verloren

De priest fearde me, maar uiteindelijk wel verslagen

De paladin kon ik niet rooten door zijn seal of freedom en hij hakte behoorlijk hard. Ook verloren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

yared schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:38:
[...]Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 29 april is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie. Wees op tijd met reserveren voor de volgende levering!
[...]
Bol.com geeft anders een re-release datum van 25 maart aan.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Dixons
Free Record shop
Bart Smit
Computerland
Mycom

Probeer eens de mycom (aan zijstraat van de kruisstraat) daar hadden ze er vorige week ook nog een paar.

Trouwens iemand anders ook opgevallen dat we de afgelopen 2 weken al geen ques meer op bloodscalp hebben ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Species5618 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:56:
Iemand toevallig een idee of in de omgeving van Utrecht (heb OV, beetje reizen is geen gigantisch probleem) of Amersfoort nog een WoWtje te koop is? Ga deze week m'n nieuwe pc bouwen en heb niet veel zin om tot april ofzo te moeten wachten :)
anderhalve week geleden nog 7 te halen bij de dynabyte in a'foort, ik zal morgen eens kijken of ze em nog hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Pheace schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:21:
29 april voor nieuwe release is echt ziek lol , en ik heb al een aantal vrienden die dit spel willen hebben :)
die datum klopt ook niet ;)

edit: oeps, vergeten dat ik net ook al postte }:O

[ Voor 10% gewijzigd door Maegrim op 01-03-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nog een Druid hier. Ik heb aardig wat PvP gedaan ondertussen met m'n level 33 Druid.

Warrior en Rogue zijn makkelijk. Rogue kan moeilijk worden als hij uit het niets achter je opduikt, maar zelfs dan kan je met een Instant Entangling Roots (hoe heet ie ook al weer?) vrijkomen. Dan wederom Entangling Roots en Nuken maar! Paladins geld dit in zekere mate ook, maar als je hem ziet healen moet je ook eventjes een Healing Touch op jezelf gooien, omdat Paladins gewoon véél langer doorgaan (langer dan een Druid in dat geval ook, dus je gaat het moeilijk krijgen).

Hunters heb ik ook geen problemen mee. Je Entangled de Pet en gaat gewoon in melee combat met de Hunter zelf. Ik kan healen, hij niet, dus hij legt het lootje :) Overigens met 2 Hunters geduelt, één die 2 levels lager was en één die 2 levels hoger was. Die lage was geen enkel probleem, bij die hogere moest ik dus wel eventjes healen en tactiek gebruiken.

Heb met een Priest (vriend van me) geduelt (enige ervaring met Priest). Damn, die gasten zijn superirritant! Als ik eindelijk door het schild heen bent gooit ie er gewoon een nieuwe op! Met héél véél pijn en moeite gewonnen, maar wel met mana op en 100 HP over (en dan nog het feit dat hij 2 levels lager was dan mij...).

Mage/Warlock/Shaman heb ik nog niet echt 1 VS 1 PvP gedaan, wel wat Shamans in groepsverband neergelegt (evenals Mages en Warlocks :P).

Tot nu toe erg tevreden met m'n Druid. Enige nadeel is dat ik als level 33 Druid geen nieuwe spells krijg (behalve Dire Bear Form en dingen uit je talent tree). Met een Warlock (m'n beta char) kreeg ik op level 42 zelfs nog een nieuwe spell!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo! VAndaag lvl 20 gehaald, en met een paar guild-genoten de deadmines gedaan. Wat is zo'n instance gaaf zeg! Zoals die Tauren die dan even je hele party stunned, en een paar keer van wapen wisselt :D

Oh, en voor die mensen die menen dat een Hunter nutteloos is in een instance: mooi niet dus. De eerste keer dat we VanCleef deden ging 't mis, onze tank kreeg te veel klappen en ging dood, en toen wij hup 't water in. 2e keer heb ik een ice-trap gezet, VanCleef zelf dus 10 sec uitgeschakeld, en tegen de tijd dat 'ie weer kon bewegen waren die bodyguards zo goed als dood. Toen was het dus best wel een eitje. Daarnaast nog een paar keer de priest gered (m'n pet heeft een erg goeie taunt), als target indicator gewerkt (onze warrior wou pullen, maar vroeg of ik de target wou selecteren met Mark, echt ideaal omdat je dan goed kunt zien welke target eraan gaat komen), en gewoon lekker veel damage gedaan. 5/5 improved conc. shot helpt ook, 3 seconden volledige stun op een Elite scheelt toch een hoop damage.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 02:22:
Zo! VAndaag lvl 20 gehaald, en met een paar guild-genoten de deadmines gedaan. Wat is zo'n instance gaaf zeg! Zoals die Tauren die dan even je hele party stunned, en een paar keer van wapen wisselt :D

Oh, en voor die mensen die menen dat een Hunter nutteloos is in een instance: mooi niet dus. De eerste keer dat we VanCleef deden ging 't mis, onze tank kreeg te veel klappen en ging dood, en toen wij hup 't water in. 2e keer heb ik een ice-trap gezet, VanCleef zelf dus 10 sec uitgeschakeld, en tegen de tijd dat 'ie weer kon bewegen waren die bodyguards zo goed als dood. Toen was het dus best wel een eitje. Daarnaast nog een paar keer de priest gered (m'n pet heeft een erg goeie taunt), als target indicator gewerkt (onze warrior wou pullen, maar vroeg of ik de target wou selecteren met Mark, echt ideaal omdat je dan goed kunt zien welke target eraan gaat komen), en gewoon lekker veel damage gedaan. 5/5 improved conc. shot helpt ook, 3 seconden volledige stun op een Elite scheelt toch een hoop damage.
Wat voor Hunterbuild hebjij alsik vragen mag? Ikga binnenkort ook beginnen met hunter , probeer zo veel mogelijks builds te krijgen en te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 02:36:
Wat voor Hunterbuild hebjij alsik vragen mag? Ikga binnenkort ook beginnen met hunter , probeer zo veel mogelijks builds te krijgen en te vergelijken.
Focus op damage. 5/5 improved aspect of the hawk. 5/5 improved conc. shot. 1/5 improved hunters mark. Ik ga 31 marksmanship en 20 beastmastery uiteindelijk.

Oh, screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow-001s.jpg

Heb nu op lvl 20 ook dual-wield gekregen dus. Ik vond eerst dat zo'n grote 2hander wel erg mooi stond, maar 2 van die kromzwaarden zijn ook wel erg gaaf. Bovendien heb ik op beiden +agility :)

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 01-03-2005 02:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteravond even snel Desolace in gegaan voor wat quests, denk dat ik daar maar even blijf ^^ zijn behoorlijk wat quests te vinden

wel een creepy place hoor ^^

wel relaxed dat alle alliance me daar met rust laat ^^ kan gewoon lekker questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Gister eindelijk level 30 gehaald en weer bijna level 31 ( 30,5 nu ). Het spel is na een aantal weken nog steeds erg leuk en de plaatsen waar ik ben geweest en af toen weer kom ( dun moroch etc ) zijn en blijven altijd leuk om vertoeven. Dat vind ik een van de sterke punten van dit spel, waar je ook bent het is nooit echt supersaai.

De horde op doomhammer begint een steeds grotere mond te krijgen. Gisteren tot 3x toe in goldshire een aantal horde afgeslacht. Trouwens wel grappig, iemand zat the yellen dat de horde eraan kwamen, dus ik whisper hem om te vragen waar ze dan eigenlijk zijn. Na een hele tijd niks te horen kreeg ik ineens een berichtje van hem dat ze richting goldshire waren gegaan maar wat hij niet wist is dat een aantal mensen in goldshire (including me ) die horde die er waren allang hadden afgeslacht :P

Gister ook maar even een aantal instances in gegaan. De stockade maar weer, gnomeragan ( stukje ) en nog een snufje vancleef. Echter die laatste twee niet veel gedaan omdat ik niet te laat naar bed wilde. Hoop vanavond toch weer te kunnen spelen en dan gnomeragan in te gaan om wat te lvlen :)

Nog 10 levels en dan heb ik recht op een mount :D

p.s.
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:32:
Vraagje. Ligt het aan mij of werkt de manage account pagina niet meer? Ik probeeral een paar dagen daar iets te veranderen / bekijken (of ze het pre-paidkaarten verhaal al klaar hebben ) maar ik kom er maar niet in. Terwijl ik wel in WOW kan
nu kom ik zelfs niet meer in wow :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Webgnome op 01-03-2005 08:29 ]

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan