Heerlijk spel dit!
Ik speel als Lvl 25 Rogue Orc, zeer sterk door mijn weaponswitch die in stealth de dolk in mainhand doet and un-stealthed dolk in off, mace in main. Daardoor kan ik toch backstabben/ambushen, poison toedienen, en hoge Sinister strikes halen! (won gister van lvl 31 warlock

)
Op lvl 24 zat ik in ashenvale effe een dorp mobs aantevallen (ze waren lvl 18/19 dus 4 tegelijk ofzo), maar toen die mobs dood waren (had nog 30/40% health over) kwam er oppeens een hunter in mijn rug. In de schrik las ik snel dat hij level 27 was, dus ik snel /beg en /cry typen (ga ik toch nog op een leuke manier dood, omdat wegrennen (Sprint) of stealthen (vanish, stealth in-combat) niet werkt tegen hunters en vechten al helemaal niet zou werken.
Maar toen zag ik dat mijn health maar langzaam wegliep terwijl hij mij gewoon hard aanviel! check ik nog eens zijn lvl.... 17! Ik had het dus gewoon verkeerd gelezen

. Dus met nog 15/20% health begin op hem aftelopen, zijn pet in 2 hits met sinster strike dood, nu de hunter zelf!
Net als ik met hem in melee gevecht ga komt er oppeens een lvl 18 druid erbij waardoor het voor mij snel afgelopen was.

Ik ren z.s.m. terug naar mijn body en ga die gasten ff opsporen om mijn verhaal te halen

De druid was snel gevonden en ook snel dood (stealth, sap, /dance

, backstab, SS.. hij probeert weg te rennen (Ik had toen nog geen crippling poison dus hij kon nog op gewone snelheid rennen) maar ik Sprint en Eviscrate hem en dood.
De level 17 hunter kwam ik na 10 minuten zoeken tegen, stealth, sap, hij is nu dus stunned, dus eerst zijn beest killen... maar oppeens houd sap er voor tijdig mee op

en rent hij weg, ik erachter aan maar omdat ik sprint een paar minuten geleden al had gebruikt moest dat in gewoon tempo, wat vaak betekend dat je hem niet meer inhaald....... Maar gelukkig was er een vriendelijke mob die hem aanviel en een de-buff op hem deed waardoor hij langzamer werd! Ik haal hem in en hij is dood..
Wraak voelt echt goed
Ik vind pvp echt leuk, zelf val ik iedereen aan die ik zie, behalve als hij echt in het voordeel is of als het een lage lvl is die mij /greet of /beg. Alleen jammer dat ze meestal nooit de tijd hebben om dat te typen omdat ik vanuit het niets, oppeens snel dmg kan doen... Had een keer een lvl 31 mage 3x achterelkaar gedood: Kill, laat hem resurrecten en wachten tot hij zich weer veilig voelt, dan weer toeslaan! Veel mensen vinden dit lame, maar dat is oorlog!! Ik wordt zelf ook vaak aangevallen door hoge lvl rogues (zit je in een party te questen, gaat er oppeens iemand in je party dood zonder dat je ziet wat er gebeurt

) hier kan ik ook pissig om worden maar het brengt wel wat extra sfeer, namelijk dat je je nergens veilig voelt.