Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.739 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ik ben level 34 eindelijk nu. Gevechten duren echt eeuwig met mijn Paladin lijkt het. Maar daar staat wel tegenover dat ik van mobs 4 levels hoger dan mij altijd win (met nog 80% van mijn mana over). Hoeveel levels hoger denken jullie dat mogelijk is, voor een Pally of een andere klasse? Ik ga vanavond is 5 levels hoger proberen, kijken of dat werkt. Op de officiele forums stond een gast die beweerde Morben Fell (lvl 35 ELITE, met body guards) te hebben gesoloed met een lvl 30 paladin, maar dat lijkt me echt bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Webgnome schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:14:
Nog 10 levels en dan heb ik recht op een mount :D
hehe, nu nog 90G verzamelen/opsparen voor lvl40 :S
Ben nu zelf bijna lvl33 (NE Hunter)

Gisteren in Hillsbrad Foothill geweest met een paar guild maten en hier liepen erg veel horde's rond (uiteraard want beide kanten hebben hier een eigen town).
Wij lieten ze eerst met rust tot een paar lui ons gingen aanvallen, en toen was het mis (wij waren lvl32,32,39).
De meeste horde's hier waren rond lvl 30 dus waren niet moeilijk, later kwam er uit het niet een level 60(!!) gnome mage op zn mount aan scheuren en ging meehelpen horde's killen, ging wel erg makkelijk toen lol.
Een zo'n fireball en ruim driekwart van hun hp eraf, zelfs guards kreeg die wel snel dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
FragNeck schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:29:
[...]

Ik ben zelf ook een warrior, gewoon geen poespas, en lekker rammen.
De meeste quests doe ik gewoon alleen.

Af en toe, bij een elite quest, zoals de deadmines, of orcs mercenary is het wel handig om met zn 3en te zijn. (Deadmines kan trouwens niet alleen :P)
Ik trek altijd aggro van warrior af :P Backstab, SS en dan heb ik de aggro alweer.

Ik zie zoveel warriors die ook zo slecht spelen. Er zijn volgens mij weinig mensen die echt weten hoe ze hun warrior goed moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Morben Fel op level 30 afmaken in een party van mensen rond lvl 30 is best te doen. Je zult meer moeite hebben met Mor’Ladim, dat skelet dat daar ook rondwandelt.
Ik heb zelf afgelopen week enorm veel gespeeld omdat ik vrij was J
Ben lvl 37 human priest. Natuurlijk (voorlopig) shadow talents omdat ik ook solo goed moet kunnen killen. Afgelopen weekend de Scarlet Monestary gedaan met mijn guildies. Echt vet zeg. En een hele leuke hat geloot. Ik heb nu 52gold en hoop op lvl 40 genoeg te hebben om de riding skill en m’n paardje te kunnen kopen.
Nu helaas weer full time werken dus alleen ’s avonds wat tijd en het weekend. Wereld spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Gisteren BFD gedaan als lvl 35 zijnde.. ;) weet het beetje laat maar vind elfjes land niet zo leuk om te questen.. Maar wou de quest wand hebben.. Waren wat lowbies bij van onze guild dus een volle Group en nog 1 hoge dertiger(32 volgens mij).. komt er een groepje Horde aan.. Eerst een show off natuurlijk een beetje aftasten.. We wouden al verder gaan omdat het lowbies waren(net iets lager dan 30).. vallen ze in ene aan.. Blink - Frost Nova - Instant Arcane Explosion en de laatst spell herhalen met wat leuke andere instant casts.. Wat ging dat snel zeg.. Natuurlijk met de hulp van de andere maar je let voornamelijk op je HP/MP als mage zijnde in zo'n kleine PvP battle.. Gevecht duurde korter dan 2min en geen van ons ging dood.. met de hulp van onze lvl 20 Priest.. ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:12:
[...]
Ik trek altijd aggro van warrior af :P Backstab, SS en dan heb ik de aggro alweer.

Ik zie zoveel warriors die ook zo slecht spelen. Er zijn volgens mij weinig mensen die echt weten hoe ze hun warrior goed moeten spelen.
Zegt dat iets over de warrior z'n kunnen of over die van je zelf als je de hele tijd met je mega dmg spells aggro afpakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66127

Wat pas echt zuigt is als je nog net een doosje WoW kunt bemachtigen bij de
Bart Smit en er dan achter komt tijdens het aanmaken van een account dat die
KEY al in gebruik is (geweest). Mr ik ben in afwachting van Blizzard hoe en wat
ze gaan doen ! (klote zooi)

- en ja ik heb account getracht aan te maken in op europe site (evenzo ook getracht op
amerikaanse site maar ook daar doet ie het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 16462 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:14:
Morben Fel op level 30 afmaken in een party van mensen rond lvl 30 is best te doen. Je zult meer moeite hebben met Mor’Ladim, dat skelet dat daar ook rondwandelt.
Ik heb zelf afgelopen week enorm veel gespeeld omdat ik vrij was J
Ben lvl 37 human priest. Natuurlijk (voorlopig) shadow talents omdat ik ook solo goed moet kunnen killen. Afgelopen weekend de Scarlet Monestary gedaan met mijn guildies. Echt vet zeg. En een hele leuke hat geloot. Ik heb nu 52gold en hoop op lvl 40 genoeg te hebben om de riding skill en m’n paardje te kunnen kopen.
Nu helaas weer full time werken dus alleen ’s avonds wat tijd en het weekend. Wereld spel!
Damn.. 52G op lvl 37 :)

Ik ben Warlock Enchanter.. nogal een lastige combinatie :P Duurste class + duurste profession. Ben iedere keer blut als ik skills moet kopen.

Nou ja.. hoef dan gelukkig geen mount te kopen op lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:39
butsj schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:07:
[...]

hehe, nu nog 90G verzamelen/opsparen voor lvl40 :S
Ben nu zelf bijna lvl33 (NE Hunter)
ik ben hard aan het sparen mar ach in 10 levels moet dat toch lukken :P . Maar een paladin die kreeg toch een gratis paard ofzo ? Althans dat is mij steeds verteld

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:40
heuveltje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:53:
[...]
Trouwens iemand anders ook opgevallen dat we de afgelopen 2 weken al geen ques meer op bloodscalp hebben ?
Hmm, gisteravond was ik toch echt nummer 142 in de queue! En zondag ook een queue van 200+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:27:
Ik ben Warlock Enchanter.. nogal een lastige combinatie :P Duurste class + duurste profession. Ben iedere keer blut als ik skills moet kopen.

Nou ja.. hoef dan gelukkig geen mount te kopen op lvl 40.
Nou, ik heb dus hetzelfde, iedere keer als ik level ben ik door m'n geld heen. Ben benieuwd of dit zo doorgaat, wil ook wel 'es graag een guild tabbard, maar daar heb ik gewoon 't geld niet voor :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:40
Anoniem: 66127 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:27:

- en ja ik heb account getracht aan te maken in op europe site (evenzo ook getracht op
Was de doos open? Ik vond het namelijk opvallend hoe alles gesealed was - om de key eruit te vissen zou je echt alles open moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
[...]

Yeah, vooral shieldbash zijn toch maar weinig mensen die weten waar het voor dient.
Shieldbash is toch wel een van de belangrijkste dingen tegen een mage of iemand die met mana aan de gang gaat..

Ik begin altijd met een Charge, daarna Demoralizing Shout, vervolgens een Rend (mits de mob geen mana gebruikt) en daarna, mocht ik dodgen, een Overpower, en met genoeg Rage een Strike.

Af en toe, bij een instance is een Thunderclap ook wel handig.

Als warrior zijnde pak ik ook meestal de mobs met mana aan, zodat ik met mijn shieldbash kan voorkomen dat ze de mana ook daadwerkelijk gebruiken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Webgnome schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:34:
[...]

ik ben hard aan het sparen mar ach in 10 levels moet dat toch lukken :P . Maar een paladin die kreeg toch een gratis paard ofzo ? Althans dat is mij steeds verteld
klopt inderdaad, paladin krijgt gratis paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik als warrior kan met gemak lvl 30 beestjes aan (ben lvl 30), wat ik veel gebruik is charge,rend, sunder armour, hemstring en natuurlijk heroic strike. Er zit alleen een (bevestigde) bug in de warrior skills, namelijk dat je ipv 4-5% missrate hebt (zoals bij normaal meppel met 1 wapen), heb je 9-10% missrate met je skills. Daardoor mis je heel vaak met je skills/abilities.
Ook is de rage opbouw al ter sprake gekomen, dat het sneller moet, of geen decrease als de battle over is.

Maar weet iemand of truesilver een rare versie is van mitril (zoals silver & tin, gold & iron)?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-05 06:01
Webgnome schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:34:
[...]

Inderdaad, en warlocks kregen ook een mount die te summonen is. De rest moet een mount kopen..

Moeten warlock en paladin wel de riding skill leren?

[ Voor 7% gewijzigd door Warbringer op 01-03-2005 09:58 ]

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
nhimf schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:53:
Ik als warrior kan met gemak lvl 30 beestjes aan (ben lvl 30), wat ik veel gebruik is charge,rend, sunder armour, hemstring en natuurlijk heroic strike. Er zit alleen een (bevestigde) bug in de warrior skills, namelijk dat je ipv 4-5% missrate hebt (zoals bij normaal meppel met 1 wapen), heb je 9-10% missrate met je skills. Daardoor mis je heel vaak met je skills/abilities.
Ook is de rage opbouw al ter sprake gekomen, dat het sneller moet, of geen decrease als de battle over is.

Maar weet iemand of truesilver een rare versie is van mitril (zoals silver & tin, gold & iron)?
Ik ben lvl24, en ik pak in mijn eentje lvl22 elites aan zonder healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 66127 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:27:

Veel succes , dat is Blizzards probleem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mount word ook wel moeilijk te dokken voor mij ben nu lvl 29 met 5g nog ofsow..Nouja vanaf lvl 30 cheetah, daar red ik me ook wel ff mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Die missrate is geen bug! dat is gewoon Warrior eigen...

Los vh feit dat daar door Blizzard uitgebreide toelichting op is gegeven moet je je het volgende eens voorstellen...

Gek van Rage (Rage = Razende Gekte :P), bloeddoorlopen ogen, binnenstormend, maniakaal om zich heen slaand met grote stampende passen (in het geval van LievKoetje/Tauren :D) zich veilig voelend in zijn Schildpaddubbeldikke Armor tja... dan wil je weleens missen itt bijvoorbeeld een Mage of Priest die het van precisie moeten hebben of een Rogue waar veel afhangt van die ene klap..

:D

Vanavond 20.00 uur, WC! nu wil ik weleens alle vier de delen doen en met een volledige Ravenblood groep

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Warbringer schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:57:
[...]

Inderdaad, en warlocks kregen ook een mount die te summonen is. De rest moet een mount kopen..

Moeten warlock en paladin wel de riding skill leren?
Alleen Paladins krijgen hem daadwerkelijk gratis. Warlocks moeten namelijk al dubbel skills kopen iedere 2 levels (voor henzelf en voor de summons -> grimoires).. Uiteindelijk betalen Warlocks dus gewoon hetzelfde, zo niet meer, als andere classes.

Waarom paladins ook nog eens een gratis mount krijgen is mij een raadsel. Een van de dingen die er mis is met Paladin imho.. (hence my remark -> pala = easy mode...)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:43

The Legend

*Plop*

De laatste paar pagina's gaat het trouwens over "nerfen" van classes omdat mensen zeuren over bepaalde abilities die niet eerlijk zouden zijn oid? Wat wordt daar mee bedoeld :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Is maar goed ook dat je als lvl 30 zijnde lvl 30 beestjes molt :)

Ik pak er 2 van 1 lvl hoger, ik ben dan ook maar een rogue. Als ik op 1 van de 2 gouge niet krijg dan ist sprint en vanish, wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:04:
Weet iemand waar in Nurfed mijn EXP-bar te vinden is???
Nou heb ik zelfs geprobeerd de hele bestandjes door te pluizen en ge-edit, maar dat ging dus gruwelijk verkeerd :P Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:08:
[...]
Alleen Paladins krijgen hem daadwerkelijk gratis.
Waarom paladins ook nog eens een gratis mount krijgen is mij een raadsel. Een van de dingen die er mis is met Paladin imho.. (hence my remark -> pala = easy mode...)
Easy mode? :/ En als ik het nou gewoon LEUK vindt om palladin te spelen? Bovendien kan je ook kiezen om gewoon een echt paard te gaan kopen nietwaar?

Dat gezeur, nerf dit, oneerlijk dat. Verzin een betere manier om er mee om te gaan. Ik heb gisteren bijna als lvl 13 Palla verloren van een lvl 8 Rogue! Dat zegt toch wat? Thans, mijn mening - al dat geklaag komt uit onmacht.

[ Voor 54% gewijzigd door SkyStreaker op 01-03-2005 10:26 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
The Legend schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:13:
De laatste paar pagina's gaat het trouwens over "nerfen" van classes omdat mensen zeuren over bepaalde abilities die niet eerlijk zouden zijn oid? Wat wordt daar mee bedoeld :?
Sommige mensen die class a spelen, kunnen er niet tegen als class b hun telkens dood maakt. Dan vinden ze die class b overpowered. Nerfen betekent eigenlijk slechter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:25

JeanJeremy

broer van Ron

yared schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:02:
[...]
Vanavond 20.00 uur, WC! nu wil ik weleens alle vier de delen doen en met een volledige Ravenblood groep
Kotzak de vrolijke Koe doet mee als dat kan.
Sinds gister ben ik groot voorstander van instances met alleen guild-members >:)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
tranztaz schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:22:
[...]

Easy mode? :/ En als ik het nou gewoon LEUK vindt om palladin te spelen? Bovendien kan je ook kiezen om gewoon een echt paard te gaan kopen nietwaar?

Dat gezeur, nerf dit, oneerlijk dat. Verzin een betere manier om er mee om te gaan. Ik heb gisteren bijna als lvl 13 Palla verloren van een lvl 8 Rogue! Dat zegt toch wat? Thans, mijn mening - al dat geklaag komt uit onmacht.
Als je het leuk vind moet je het spelen.. maar mogen anderen het oneerlijk vinden dat zij uren en uren moeten grinden om het geld bij elkaar te sparen en een andere class het gewoon in de schoot geworpen krijgt? Als er nu een reden voor was (compensatie), maar ik kan hem niet verzinnen in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

tranztaz schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:22:
[...]

Nou heb ik zelfs geprobeerd de hele bestandjes door te pluizen en ge-edit, maar dat ging dus gruwelijk verkeerd :P Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Bij mij staat die gewoon onder mijn poppetje linksboven .. een klein balkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Trouwens gisteren gelachen. Ik was in Southshore en dacht om maar es bij Hillsbrad Fields te gaan rondneuzen. Daar doen doen veel hordies van rond de 20 questen. Stuk of 5 quests daarzo. De NPC's daar zijn echter vriendelijk voor mij dus ik kan vrij rondlopen.

Der staan 2 warriors en een mage voor de Inn daar te wachten op iemand. Daarbinnen zit een named die ze voor eindquest moeten hebben.

Ikke distract gooien achter hun, dan worden ze telkens omgedraaid :P

Daarna kwam er een shaman en priest bij. Klaar om de quests te starten daar, ik vlucht de Inn in en ga in de tussenkamer zitten. Hun komen binnen en staan in de tussenkamer. Omdat ik 29 ben zien ze me gewoon niet eens. Hun maken de pull en krijg 4 mobs.

En ik, als zwaar annoyende rogue zijnde, cheapshot de priest en backstab de warrior, daarna nog een sinister strike en ik vanish. NPC's doen de rest... })

* JeroenNietDoen wacht op "lamer" & "ganker" comments, gelukkig ben ik zelf nooit door hogere level's geganked dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:20:
[...]
Is maar goed ook dat je als lvl 30 zijnde lvl 30 beestjes molt :)

Ik pak er 2 van 1 lvl hoger, ik ben dan ook maar een rogue. Als ik op 1 van de 2 gouge niet krijg dan ist sprint en vanish, wegwezen.
Ik zei ook met gemak, dus niet dat ik na 1 of 2 weer moet wachten om te healen.
Met lvl 28 en 29 mobs (die demons in ashenvale) loop ik redelijk snel achter elkaar die poppetjes te meppen, zonder healing.

Waar ik wel problemen mee heb, is de quest dat ik in ashenvale een lvl 29 centaur moet mollen, waar 2 lvl 27 omheen staan (dat is bij die grote boom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:28:
[...]

Als je het leuk vind moet je het spelen.. maar mogen anderen het oneerlijk vinden dat zij uren en uren moeten grinden om het geld bij elkaar te sparen en een andere class het gewoon in de schoot geworpen krijgt? Als er nu een reden voor was (compensatie), maar ik kan hem niet verzinnen in ieder geval...
Begrijp me niet verkeerd dat ik het paard-feit in dit geval ook oneerlijk vindt hoor. Daar zijn we het mee over eens. Het is de rest van het soms ietwat kinderachtige gezanik... Daarmee bedoel ik zeuren zonder in inhoud, wat sommigen doen. Zeg niet dat ik generaliseer.

Wat is dat "ganking" eigenlijk?
Anoniem: 55165 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:30:
[...]
Bij mij staat die gewoon onder mijn poppetje linksboven .. een klein balkje
Ik zie dus alleen mijn health/mana staan :/

Ik heb besloten om eens een Addon te gebruiken :P voor dit probleem -> avgXP, ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.curse-gaming.com/mod_screens/504.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door SkyStreaker op 01-03-2005 10:53 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
leuk verhaal:

ik ben lvl 50 orc warrior en vecht met lvl 52 mob in Un'goro. Ik ben gezakt naar van 3000 naar 1000hp, komt opeens een lvl 49 gnome mage erbij en begint mij aan te vallen. Gank lamer!
Ik hak mob neer met Mortal Strike en DING! Ik ben lvl 51....(je hebt weer bijna alle health :) )
raad eens wat er toen gebeurde...

bye bye mage :D

dat was de beste gevecht die ik ooit heb gehad met een mage. Natuurlijk even gespuugd op z'n corpse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:28:
[...]

helemaal waar, paladins hoeven er niet eens iets voor te doen (het is letterlijk een kwestie van eventjes ophalen die mount en rijden maar), nu wordt er toch nog wel veel over de balance geklaagd en ook ik vind het vervelend als ik gewoon moeite heb een shaman om te leggen die 6 levels lager is als ik, terwijl een warrior van het gelijke level me niet al teveel problemen bezorgd (ben zelf een lvl38 Gnome Mage op het moment), ik vind het ook geregeld vervelend als mensen een gevecht starten als de uitkomst eigenlijk al duidelijk is (heb zelf dit weekend iemand omgelegd die eigenlijk geen uitdaging voorstelde, hij rende zelfs weg, achteraf had ik hem veel beter zwaar kunnen verwonden en hem vervolgens sheepen en met rust laten) - dan kun je wel zeggen ga dan niet op een PvP server spelen, maar een beetje sociaal en respectvol met anderen omgaan kan toch geen kwaad...
don't do to others what you don't want them to do to you
amen O-)

EDIT:
Blizzard kennende maak ik me over de balance trouwens verder niet druk, zo oud is het spel nog niet

[ Voor 5% gewijzigd door Balkz op 01-03-2005 10:49 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
spazmaster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:46:
leuk verhaal:

ik ben lvl 50 orc warrior en vecht met lvl 52 mob in Un'goro. Ik ben gezakt naar van 3000 naar 1000hp, komt opeens een lvl 49 gnome mage erbij en begint mij aan te vallen. Gank lamer!
Ik hak mob neer met Mortal Strike en DING! Ik ben lvl 51....(je hebt weer bijna alle health :) )
raad eens wat er toen gebeurde...

bye bye mage :D

dat was de beste gevecht die ik ooit heb gehad met een mage. Natuurlijk even gespuugd op z'n corpse.
Lol, je kan het niet beter timen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 18:33

Belgar

Archmaster ranzige code..

Snappie88 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:02:
Nog een Druid hier. Ik heb aardig wat PvP gedaan ondertussen met m'n level 33 Druid.

Mage/Warlock/Shaman heb ik nog niet echt 1 VS 1 PvP gedaan, wel wat Shamans in groepsverband neergelegt (evenals Mages en Warlocks :P).
Dan heb je erg veel geluk gehad met de shaman, want als er een class is die moelijk te verslaan is met druid is het wel een goed gespeelde shaman (voor horde). Roots werkt niet door tremor totem, earth shock molt je healing, en purge verwijderd mark en andere buffs. Meestal sta ik binnen 10 seconden 'naakt' en met 50% health. Als de shaman dan ook nog claws of daggers gebruikt met windfury krijg je er geen enkele spell meer uit. Moet ik dus nog iets voor verzinnen :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Waar krijg je die expbar addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
tranztaz schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:44:
[...]

Begrijp me niet verkeerd dat ik het paard-feit in dit geval ook oneerlijk vindt hoor. Daar zijn we het mee over eens. Het is de rest van het soms ietwat kinderachtige gezanik... Daarmee bedoel ik zeuren zonder in inhoud, wat sommigen doen. Zeg niet dat ik generaliseer.

Wat is dat "ganking" eigenlijk?

[...]

Ik zie dus alleen mijn health/mana staan :/

Ik heb besloten om eens een Addon te gebruiken :P voor dit probleem -> avgXP, ziet er zo uit:
[afbeelding]
Die wil ik ook wel :D waar haal je die?

Weet iemand trouwens in Kefs addon ding zit dat ding van You've got mail...Hoe kan je die makkelijk in je Cosmos UI Zetten??Simpel kopieren wou niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 23:32

Glewellyn

is er ook weer.

SaURoN schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:04:
[...]

Die wil ik ook wel :D waar haal je die?

Weet iemand trouwens in Kefs addon ding zit dat ding van You've got mail...Hoe kan je die makkelijk in je Cosmos UI Zetten??Simpel kopieren wou niet :(
Een iets andere, maar dan met XP-bar in de background:
http://www.curse-gaming.com/modscreens.php?id=398

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[...]

Ik zou eerst eens Warr gaan spelen voordat je hierover oordeelt. Ik ben nu lvl 20 Warr en heb nog maar 1 manier om Aggro bij iemand weg te halen. Ik heb een blauwe lvl 20 polearm dus mijn dmg ligt het niet aan. Enige hoe ik aggro bij iemand weg kan halen is Taunt en die heeft een cooldown en kan maar op 1 ventje tegelijk. Ook is dat maar voor een paar seconde dus als hij meteen weer dikke dmg spel zou doen heeft hij weer aggro.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Muppet schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:11:
[...]

Ik zou eerst eens Warr gaan spelen voordat je hierover oordeelt. Ik ben nu lvl 20 Warr en heb nog maar 1 manier om Aggro bij iemand weg te halen. Ik heb een blauwe lvl 20 polearm dus mijn dmg ligt het niet aan. Enige hoe ik aggro bij iemand weg kan halen is Taunt en die heeft een cooldown en kan maar op 1 ventje tegelijk. Ook is dat maar voor een paar seconde dus als hij meteen weer dikke dmg spel zou doen heeft hij weer aggro.
Ik ken het probleem, aggro weghalen als warrior kan alleen als je een hoger level hebt dan de rest van je party.
Taunt is leuk, maar heeft een cooldown van 15 sec en zodra iemand ander de mob raakt, ben je de aggro al weer kwijt. Mocking blow werkt prima, voor 6 seconden, en heeft een cooldown van 2minuten.
Nadeel van taunt is ook dat je in de defensive state moet zitten, waardoor je ineens veel minder damage kan doen.

Op zich ben ik tevreden over mijn warrior, ik maak me er niet echt druk om, het enige waar ik eigenlijk over val is de rage, gelukkig kan je met charge (en improved charge) aardig wat rage genereren, maar na een battle raak je het kwijt en als je snel beasts wil hoppen, kan je niet chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Belgar schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:02:
[...]

Dan heb je erg veel geluk gehad met de shaman, want als er een class is die moelijk te verslaan is met druid is het wel een goed gespeelde shaman (voor horde). Roots werkt niet door tremor totem, earth shock molt je healing, en purge verwijderd mark en andere buffs. Meestal sta ik binnen 10 seconden 'naakt' en met 50% health. Als de shaman dan ook nog claws of daggers gebruikt met windfury krijg je er geen enkele spell meer uit. Moet ik dus nog iets voor verzinnen :)
mischien een idee, rennen en /cry }> of /beg mischien heeft is de betreffende shaman dan genadig :P

tijdej terug toen ik nog lvl 27 was werd ik eens overvallen door een NE hunter met in ashenvale, was ongeveer gelijk lvl hij was 28 dacht ik

ik meppen met mijn crescen staff omdat ik nog geen leuke dagger had, ik zie wf proccen en vervolgens zijn beide aanvallen die ik extra krijg crits :D toen ging die hunter er maar snel vandoor :P ben em niet gevolgd, want wilde ff snel me quest afmaken ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
en niemand hier die weet dat het paladin mountgedoe gewoon gebalanceerd is door al zn skills duurder te maken? ga dit en dit maar eens optellen, en kom daarna nog eens zeuren dat het easy mode is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Maegrim schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:26:
en niemand hier die weet dat het paladin mountgedoe gewoon gebalanceerd is door al zn skills duurder te maken? ga dit en dit maar eens optellen, en kom daarna nog eens zeuren dat het easy mode is :/
Denk je dat het 100G scheelt dan?? denk het niet hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Als ik PVP disabled heb, en ik ga naar het andere land, van de Horde, kan ik daar ook questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Is WoW down ofzo? blijft op Connecting staan en kan ook niet op http://www.wow-europe.com/en
komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maegrim schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:26:
Dan hadden ze dat anders moeten oplossen. Goedkopere abilities ofzo maar geen gratis mount. Mount is namelijke een publieke algemene must have op level 40. Dan is het gewoon stom om dan zoiets gratis te geven want iedereen ziet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Oh trouwens, een warrior kan ook een Mount summonen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb een lvl 40 orc warrior. En warriors zijn het meest gear afhankelijk. Maar dat wist je al zodra je begon. Verder kan ik voor instances aanraden zo snel mogelijk sweeping strikes (talent) te krijgen. Als je dan een goede groep hebt. (Die alleen de mob aanvalen die jij aanvalt hou je makkelijk aggro. Verder is de 2e mob ook al eindje naar beneden en zal dus je dus helemaal makkelijk aggro houden.

Btw, sweeping strikes zit in arms-build, kost 30 rage en je raakt tot 5x een 2e mob met je attacks. Als dat een crit is krijg je dus ook daar een crit, execute is ook execute-dmg op de ander etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 107304 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:31:
Is WoW down ofzo? blijft op Connecting staan en kan ook niet op http://www.wow-europe.com/en
komen :S
Het is Dinsdag, is er dan geen maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 20:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee das vrijdag, zal wel een klein dingetje zijn B)
FragNeck schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:36:
nee hoor echt niet ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-03-2005 11:41 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eerder las ik al 2 reacties dat corpse campen niet mag, lees deze GM post even op official forums:

http://forums-en.wow-euro...-en&t=23&p=1&tmp=1#post23
1. Corpse-camping and being killed on PvP server: The PvP servers permit these types of action and so you should not contact a Game Master about this, unless you feel you are being harassed in some other way.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dat maakt het niet minder lame, maar als je het leuk vind doe het vooral

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

LoL nou ik hebt het opgeteld en de Paladin is nog goedkoper uit dan de priest ook!!!!!

Priest: 220G 15S 10C (118 skills)
Paladin: 107G 48S 40c (71 skills)

M.a.w. naast een free mount zijn ze nog eens 100G minder kwijt aan skills ook vergeleken met mijn Priest!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:40:
Eerder las ik al 2 reacties dat corpse campen niet mag, lees deze GM post even op official forums:

http://forums-en.wow-euro...-en&t=23&p=1&tmp=1#post23

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
sad sad person.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Het meest gare van WoW is nog de community op dit moment, allemaal kids die aan zichzelf denken, ganken, corpsecampen en ninjalooten....

De aardige mensen vs kutkoter verhouding is echt 1:25 ofzo =/
Hoop dat ze snel de realmforums online hebben zodat elke server zn eigen community wat beter kan opbouwen ( en kom niet met ign boards want das ook niks :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-03-2005 11:48 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xhaas
  • Laatst online: 26-09-2024
FragNeck schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:36:
Ja je kan er een summonen als je zowel je mount zelf en de riding skills hebt gekocht....

Verder kan is WoW al sinds vanochtend offline :(
En die serverstatus-pagina&forum van blizzard is ook lekker up-to-date....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

*hoopt op nieuwe patch* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik geloof niet dat het toegestaan is mensen persoonlijk aan te vallen. Dan krijg je een OW namelijk. Dus rustig aan a.u.b., als je niet van geganked worden houdt, dan ga je maar carebear mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

3xhaas schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:47:
[...]

Ja je kan er een summonen als je zowel je mount zelf en de riding skills hebt gekocht....

Offline? Niks van gemerkt en ik speel al uren? Of misschien een bepaalde server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Glorificationer schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:46:
Het meest gare van WoW is nog de community op dit moment, allemaal kids die aan zichzelf denken, ganken, corpsecampen en ninjalooten....

De aardige mensen vs kutkoter verhouding is echt 1:25 ofzo =/
Hoop dat ze snel de realmforums online hebben zodat elke server zn eigen community wat beter kan opbouwen ( en kom niet met ign boards want das ook niks :P)
IGN heb je toch ook nog geen Euro server boards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
3xhaas schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:47:
[...]

Yeah, deze lijkt me wel heftig >:)

Red Skeletal Horse
Binds when used
Races: Human, Orc, Dwarf, Night Elf, Undead, Gnome, Troll
Requires Level 40
Requires Undead Horsemanship (1)
Use: Summons and dismisses a rideable skeletal horse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
even over die 100G voor je mount op lvl 40

Daat is vrijwel onmogelijk zonder enorm goede items te vinden en te verkopen :(

Ik ben nu bijna lvl 36 druid, heb de spells enzo niet gekocht bij lvl 32 en 34 om goud te besparen en zit nu op 40g, als ik de laatste zooi verkoop op 41g a 42g.
Het enige positieve eraan is dat ik na wat advies deze heb gevonden: http://www.thottbot.com/?i=3761 - Big Iron fishing Pole

maar ik vrees dat die in de AH voor max 2 a 3g verkocht kan worden :( en die kostte me ruim een uur zoeken.

Hoe in hemels naam kom ik aan zoveel goud dat ik zowel mijn spells en abilities kan updaten als dat ik op lvl 40 mijn mount kan betalen!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

3xhaas schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:37:
Ik heb een lvl 40 orc warrior. En warriors zijn het meest gear afhankelijk. Maar dat wist je al zodra je begon. Verder kan ik voor instances aanraden zo snel mogelijk sweeping strikes (talent) te krijgen. Als je dan een goede groep hebt. (Die alleen de mob aanvalen die jij aanvalt hou je makkelijk aggro. Verder is de 2e mob ook al eindje naar beneden en zal dus je dus helemaal makkelijk aggro houden.

Btw, sweeping strikes zit in arms-build, kost 30 rage en je raakt tot 5x een 2e mob met je attacks. Als dat een crit is krijg je dus ook daar een crit, execute is ook execute-dmg op de ander etc.
Niks vervelender dan als ze allemaal maar 1 mob aanvallen. Als priest ben je dan elke keer de zak, want er wordt wel verwacht dat je healed (an alle overige mobs die dus geen aggro hebben achter je aan krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lord_T schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:53:

Ik ben nu bijna lvl 36 druid, heb de spells enzo niet gekocht bij lvl 32 en 34 om goud te besparen en zit nu op 40g, als ik de laatste zooi verkoop op 41g a 42g.
Het enige positieve eraan is dat ik na wat advies deze heb gevonden: http://www.thottbot.com/?i=3761 - Big Iron fishing Pole

maar ik vrees dat die in de AH voor max 2 a 3g verkocht kan worden :( en die kostte me ruim een uur zoeken.

Hoe in hemels naam kom ik aan zoveel goud dat ik zowel mijn spells en abilities kan updaten als dat ik op lvl 40 mijn mount kan betalen!
Heel goed kijken welke skills echt nodig zijn. Minder belangrijke links laten liggen tot nadat je je mount hebt.

Remember, je bent niet verplicht om een mount te hebben op 40, op 42 kan ook best hoor. Vanaf 38 ga je naar Scarlet, en dan gaat alles vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Muppet schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:42:
LoL nou ik hebt het opgeteld en de Paladin is nog goedkoper uit dan de priest ook!!!!!

Priest: 220G 15S 10C (118 skills)
Paladin: 107G 48S 40c (71 skills)

M.a.w. naast een free mount zijn ze nog eens 100G minder kwijt aan skills ook vergeleken met mijn Priest!!!!!
Dank je... Dat pala unbalanced is schud ik ook niet uit m'n mouw... Das algemeen bekend leek me zo...

Pala = easy mode = momenteel een feit, voor de herhaling nog maar een keer ;)

Het meest bizarre vind ik nog zeurende Pala's :P Dan weet je zeker dat ze nooit een andere class boven de 20 hebben gespeeld..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Voor geld kan je natuurlijk ook gewoon een paar uur mobs killen tot je een volle inventory hebt en even kijken wat het meeste selled, zijn aardig wat items die 2s per stuk zijn en per 10 stacken, dan gaat et best rap hoor :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Over 100G hebben op lvl 40 . . het is nou me nou al 2 keer gelukt dus mensen die maar 30G hebben rond lvl 40 hebben denk ik best een gat in hun hand :P

Ja ik had alle skills gekozen die ik maar kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Glorificationer schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:58:
Voor geld kan je natuurlijk ook gewoon een paar uur mobs killen tot je een volle inventory hebt en even kijken wat het meeste selled, zijn aardig wat items die 2s per stuk zijn en per 10 stacken, dan gaat et best rap hoor :)
Dan is het nog VEEL werk om 100G bij elkaar te verzamelen.

Als je enchanter bent is het helemaal lastig, tenzij je de profession tussen 30-40 maar even compleet on-hold zet :P

Het scheelt ook nogal wat voor profession je doet. Tailoring kost je geld omdat je alle cloth die je vind niet kunt verkopen. Skinning/leatherworking levert wel een hoop op, omdat je het leer als EXTRA vindt. Etc.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Lord_T schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:53:

goeie plek zoeken om te farmen :) zelf ben ik nu 33 en ben ik dus centaurs in desolace aan het farmen, gaat wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

Het lijkt erop of iedereen die Chello gebruikt niet op de wow site en in het spel kan connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Muppet schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:01:
Over 100G hebben op lvl 40 . . het is nou me nou al 2 keer gelukt dus mensen die maar 30G hebben rond lvl 40 hebben denk ik best een gat in hun hand :P

Ja ik had alle skills gekozen die ik maar kon.
heb jij nog extra gegrined?! of gaat het goud extra hard als je lvl 38 ofzo bent :S

PS kan je ergens zien welke quests er voor druids zijn rondom lvl 36

Ik kan op thottbot alleen quests zien voor druid tot lvl 16 ofzo :(

edit:
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:02:
[...]

goeie plek zoeken om te farmen :) zelf ben ik nu 33 en ben ik dus centaurs in desolace aan het farmen, gaat wel aardig
waar?! voor lvl 35 - bijna 36!

[ Voor 21% gewijzigd door Lord_T op 01-03-2005 12:04 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111019

Vanaf welk level wordt aangeraden te beginnen met sparen? (ik heb skinning/mingen EN first aid!)

btw, ook chello, geen wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lord_T schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:03:
[...]

heb jij nog extra gegrined?! of gaat het goud extra hard als je lvl 38 ofzo bent :S

Niet elke class krijgt nog quests elke zoveel levels. Zo heb ik als rogue op 26 mijn laatste gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 111019 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:04:
Vanaf welk level wordt aangeraden te beginnen met sparen? (ik heb skinning/mingen EN first aid!)

Met skinning/mining zou je al helemaal geen geld-tekort moeten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Hier Planet, maar ook geen WoW dus daar zal het niet aan liggen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 21:45

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Klopt, ik (en andere op irc) kunnen ook al de hele dag niet connecten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chello hier een geen WoW, op school vanochtend deed wow europe site het wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:08:
[...]

Chello hier een geen WoW toeval dus want planet doet het ook niet
op school vanochtend deed wow europe site het wel :S
whoeps deed perongeluk quote ipv edit

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 01-03-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:26

DinX

Motormuis

[...]

edit:

[...]

Als je de quest bedoelt voor nieuwe skills die gaan inderdaad maar tot lvl 16. JE volgende forms koop je gewoon voor 9 copper.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Het is een hoop werk en dingen zijn duur, maar op lvl 30 zit ik al rond een max van 15 en minimum van 10g, op 26 had ik nog maar 30copper. Dus ik denk dat ik het wel ga halen. Op dit moment heb ik _alles_ up-to-date. Alleen ik ga niet elke keer dat ik lvl up ben naar de ah om vervolgens 3g uit tegeven voor een wapen wat 0.1dps meer doet, of 3g uitgeven voor 10 armour meer op mijn chest. (ja voor mijn chest is het misschien 10% meer armour, maar op het totaal bijv maar 2-3% meer).
Dus ik spaar het op en wacht een paar levels en koop dan in 1x meer defence, of wacht tot ik het zelf kan maken. Misschien niet het meest efficiente voor levelen, maar wel voor mijn vermogen.

ps. ik heb mining en blacksmithing en kan inmiddels al mithril minen, geloof dat een mitril bar voor 1g eruit kan, laat ik er al 5 hebben....

[ Voor 10% gewijzigd door nhimf op 01-03-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

kan hier ook niet inloggen :/ , lvl 35 dwarf hunter nu, zit alleen wel een beetje met de gedachten te spelen om een wat meer groep gewilde class te maken ? (heb al vaak ervaren dat hunters niet echt nodig/gewild zijn in instances)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 12-05 11:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zat gisteren de Bloodscalp statistieken eens te checken (effe site kwijt) en wat blijkt?

De Horde is inderdaad in de meerderheid (4000 tegen 3000 ofzo) en nog erger: Op 25 feb waren er van de iets van 30 spelers boven de 50 er maar 2 van Alliance en 28 Horde :D

Alliance wordt echt geowned!

In de US is het echt extreem zeldzaam als Horde in de meerderheid is, in de EU is het veel minder zeldzaam, maar nog steeds komt het niet zo vaak voor. Moet ik weer net de minderheid kiezen :(

Plus dat Alliance meer newbies en casual players telt, plus dat Horde quests dusdanig zijn gemaakt met in het achterhoofd dat ze altijd zwaar in de minderheid zullen zijn.... Dat wordt dus aanpoten over een aantal weken!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

[...]
Ja maar niet super veel. Die gorilla's buiten BB van rond de lvl 40 vond ik erg lekker grinden. Die snorharen leveren veel op. Veel thick leather gescored en weer armor kits van gemaakt wat ook wel lekker verkoopt. Verder moet je gewoon veel instances doen.

Heb ook paar keer leuke drop gehad die ik van rond de 10G verkocht had dus dat schiet dan ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

Acers2k schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:47:
[...]

als warlock heb je zeer veel en hoge DoT spells :), als een rogue eenmaal wat spells op z'n kop heeft kan hij niet stealthen, zorg dat hij niet inclose-combat komt en stuur je pet erop af, je hebt verschillende slow spells gebruik die dus ook :).... zorg dat je een imp hebt in plaats van voidwalker of succubus, want wordt veel geren tussendoor, anyway warlock kan makkelijk rogue aan.

ik zou zeggen
Darknight he is in big shit Wave your hands and smile, wait for him to turn and , BACKSTAB AND KILL THAT BASTARD!
Ja dat is wel zo maar als je een duel accept dan komt er een countdown en dan wordt rogue ineens stealthed tjah dan is het een kwestie van of je krijgt een sap of een bakcstab en dan tja dan is er niet veel meer te verwachten van je en FEAR haha dat is NIKS voor een rogue want wanneer je fear wilt doen dan heb je een cast time totdat jij em gefeard heb krijg je een kick van em dan heb je ook niks te doen :) Dus ik denk toch als ik een rogue zie snel wegwezen :) ow en btw hoe weet je dat mijn nick Darknight is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:52:
[...]

Ik geloof niet dat het toegestaan is mensen persoonlijk aan te vallen. Dan krijg je een OW namelijk. Dus rustig aan a.u.b., als je niet van geganked worden houdt, dan ga je maar carebear mode spelen.
Was geen persoonlijke aanval hoor. Snap alleen niet dat mensen ervan genieten een lowlevel character te ganken, that's all. Maar doe vooral je best, ik ren wel weg in travelform als ik je zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93362

Smultie ga es werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

edit:

[...]

ligt eraan als je meer geld wil verdienen dan levellen kan je het beste gewoon 1-3 lvls onder je eigen lvl gaan grinden op een plek waar je snel spul aan een NPC kan verkopen, Desolace is zo een plek centarus vlakbij de outpost gewoon nonstop hakken, en alles verkopen, (behalve dingen voor de AH) als je dan 1 bag houd voor AH spul ga je gewoon als die vol is naar de AH, en weer terug

op doe manier moet je zo een paar G per uur kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

KãBuS schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:16:
[...]

Ja dat is wel zo maar als je een duel accept dan komt er een countdown en dan wordt rogue ineens stealthed tjah dan is het een kwestie van of je krijgt een sap of een bakcstab en dan tja dan is er niet veel meer te verwachten van je en FEAR haha dat is NIKS voor een rogue want wanneer je fear wilt doen dan heb je een cast time totdat jij em gefeard heb krijg je een kick van em dan heb je ook niks te doen :) Dus ik denk toch als ik een rogue zie snel wegwezen :) ow en btw hoe weet je dat mijn nick Darknight is?
Je kan pas stealth doen als die timer weg is. Dus het is gewoon wie het eerst klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nhimf schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:10:
Het is een hoop werk en dingen zijn duur, maar op lvl 30 zit ik al rond een max van 15 en minimum van 10g, op 26 had ik nog maar 30copper. Dus ik denk dat ik het wel ga halen. Op dit moment heb ik _alles_ up-to-date. Alleen ik ga niet elke keer dat ik lvl up ben naar de ah om vervolgens 3g uit tegeven voor een wapen wat 0.1dps meer doet, of 3g uitgeven voor 10 armour meer op mijn chest. (ja voor mijn chest is het misschien 10% meer armour, maar op het totaal bijv maar 2-3% meer).
Dus ik spaar het op en wacht een paar levels en koop dan in 1x meer defence, of wacht tot ik het zelf kan maken. Misschien niet het meest efficiente voor levelen, maar wel voor mijn vermogen.

ps. ik heb mining en blacksmithing en kan inmiddels al mithril minen, geloof dat een mitril bar voor 1g eruit kan, laat ik er al 5 hebben....
Ik koop ook niks in de AH, of het moet een koopje zijn (gister toevallig een lvl 29 blauwe wand voor maar 87s kunnen pikken).

Wat ik al zei.. sommige professions kosten gewoon een hoop geld :) Ik ben lvl 32 en leef tussen nul-punt en zo'n 5G. Ik heb tot nu toe gelukkig nog elke keer net genoeg geld gehad om alle skills en grimoires te kunnen kopen elke 2 levels, maar dat betekende wel weer dat ik m'n geld zo goed als op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:01:
[...]

Dan is het nog VEEL werk om 100G bij elkaar te verzamelen.

Als je enchanter bent is het helemaal lastig, tenzij je de profession tussen 30-40 maar even compleet on-hold zet :P

Het scheelt ook nogal wat voor profession je doet. Tailoring kost je geld omdat je alle cloth die je vind niet kunt verkopen. Skinning/leatherworking levert wel een hoop op, omdat je het leer als EXTRA vindt. Etc.
Jij begrijpt dat het leven van een Tailor / Enchanter niet over rozen gaat. :P

Inderdaad heb ik (sinds lvl 33 ofzo) m'n enchanting skill even on hold gezet. Het is gewoon vreselijk duur. Daarvoor enchantte ik alleen items onder de 20s. Daarboven verkoop ik gewoon. Soms aan vendor, soms aan AH.

Nu heb ik zo'n 30g en ben bijna level 37, dus ik denk dat het krap wordt om voor die tijd nog 90g te regelen. Gelukkig hebben we 100+ members en moet het niet al te moeilijk zijn om een lening te regelen. 12slot bags leveren als ruil voor een lening vinden de meeste wel leuk, levert m'n tailoring toch nog IETS op ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, als je de countdown ziet kan je als stealthen...

warlocks zijn trouwens de zwakste tegenstander voor rogues, samen met mages imho

verdwijnen, oppeens toeslaan met ambush -> gouge -> backstab.. dan is vaak 50% van zijn health weg.. feared hij je, kick hem en daar gaat zijn magie :( dan gewoon afmaken met een eviscrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

Muppet schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:21:
[...]

Je kan pas stealth doen als die timer weg is. Dus het is gewoon wie het eerst klikt.
Nee zeker niet je kan zelf stealth doen wanneer er duel offer word. Dus stealth kan je doen zolang je maar geen aanval krijgt. Probeer het zelf maar. Wanneer the countdown begint dan kan je gelijk stealth worden. maar tijdens het countdown als je stealth wordt dan wordt je nog gezien maar wanneer de countdown over is dan is hij gelijk weg. En dan wordt het echt lastig voor een warlock. Ok een warlock heeft well een spel die lesser invisibility heet zodat je stealthed vijanden kan zien maar dan moet hij wel echt dichtbij zijn en dat heeft dan ook geen nut :) Dus ik blijf nog op de zelfde mening. Warlock is gewoon te zwak voor een rogue. Of tjah dan weet ik niet hoe je moet spelen :) kan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05 07:14
Mensen ik heb een (luxe)probleem

Ik twijfel erg om wow aan te schaffen. Weet niet of ik het leuk zal vinden.
Speelde wel altijd diablo 2 online met sc en wc3 :)
Het is zo moeilijk, want lineage 2 vond ik na een week bloedje saai opeens!!!

Hoeveel uur per dag spelen jullie? En hoelang duurt het voor je ongeveer een hoge lvl hebt (gemiddeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
PromWarMachine schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:24:
[...]

Jij begrijpt dat het leven van een Tailor / Enchanter niet over rozen gaat. :P

Inderdaad heb ik (sinds lvl 33 ofzo) m'n enchanting skill even on hold gezet. Het is gewoon vreselijk duur. Daarvoor enchantte ik alleen items onder de 20s. Daarboven verkoop ik gewoon. Soms aan vendor, soms aan AH.

Nu heb ik zo'n 30g en ben bijna level 37, dus ik denk dat het krap wordt om voor die tijd nog 90g te regelen. Gelukkig hebben we 100+ members en moet het niet al te moeilijk zijn om een lening te regelen. 12slot bags leveren als ruil voor een lening vinden de meeste wel leuk, levert m'n tailoring toch nog IETS op ;)
Ik doe momenteel alleen nog lage level spul disenchanten. Dit omdat spells als +3 int op staffs enzo best nog wat geld opleveren als je de moeite er voor neemt (vraag er 30s voor). Ik disenchant dus alles < 10s nog maar voor die paar cheap enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 18:57
FunkyTrip schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:12:
Zat gisteren de Bloodscalp statistieken eens te checken (effe site kwijt) en wat blijkt?

De Horde is inderdaad in de meerderheid (4000 tegen 3000 ofzo) en nog erger: Op 25 feb waren er van de iets van 30 spelers boven de 50 er maar 2 van Alliance en 28 Horde :D

Alliance wordt echt geowned!

In de US is het echt extreem zeldzaam als Horde in de meerderheid is, in de EU is het veel minder zeldzaam, maar nog steeds komt het niet zo vaak voor. Moet ik weer net de minderheid kiezen :(

Plus dat Alliance meer newbies en casual players telt, plus dat Horde quests dusdanig zijn gemaakt met in het achterhoofd dat ze altijd zwaar in de minderheid zullen zijn.... Dat wordt dus aanpoten over een aantal weken!
Effe site kwijt? Ben wel zeer benieuwd waar je dat kan zien. Want volgens mij is de Alliance op onze server (Burning Blade) ook zwaar in de minderheid. Ganken vind ik best wel lame, ik snap niet wat er leuk aan is om een low level character dood te maken. :? Voor jou 2 keer slaan, voor hem vet irritant weer 2 mins reizen. Ik doe liever aan een échte uitdaging. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88400

Ik heb ook chello en kan niet inloggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134675

ik heb planet en kan dr nu ook niet opkomen, was net wel heel ff (2 sec) online, maar me character werd niet gelade en de hele boel crashde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er nou aan de hand... Ik wil WoW'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Anoniem: 88400 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:30:
Ik heb ook chello en kan niet inloggen |:(
same hier..en nog een andere gast uit mn lijst met chello kan ook niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:24:
[...]

Ik koop ook niks in de AH, of het moet een koopje zijn (gister toevallig een lvl 29 blauwe wand voor maar 87s kunnen pikken).

Wat ik al zei.. sommige professions kosten gewoon een hoop geld :) Ik ben lvl 32 en leef tussen nul-punt en zo'n 5G. Ik heb tot nu toe gelukkig nog elke keer net genoeg geld gehad om alle skills en grimoires te kunnen kopen elke 2 levels, maar dat betekende wel weer dat ik m'n geld zo goed als op was.
same here

ik zit alleen tussen de 8 en 13 G
nu dus begint het te groeien omdat ik aan het farmen ben

heb lang niet al mijn skills gekocht, dit omdat ik eerst een mount wil hebben op lvl 40

ik koop af en toe dingen in de AH, laatst een lading mageweave gekocht voor bandage en een Strong Iron Fighing pole gescoord voor 50s :P

meeste verkoop ik aan NPC's , groene items en hoger gaan naar AH, evenals leatherpacks en armorkits. cloth en wool stuur ik naar een guildmaat omdat ik in ruil daarvoor steeds nieuwe/grotere bags krijg silk gebruik ik zelf voor heavy bandage,

ik moet zeggen dat ik de first aid skill de handigste secondairy vind van allemaal

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan