Nou, een rogue heeft bijna geen groep nodig voor quests, hij sneaked overal langs.
Elke class kan quests soloén. Geen enkele class kan elite quests in zijn uppie doen.
Als het te lastig wordt dodge+evasion en wegwezen wat je 10x minder deaths kost dan bij een andere class die niet zo snel kan wegkomen.
Paladin kan hier ook stunnen en wegrennen. Hunters en warlocks laten pet aggro doen en splitten. En andere classes kunnen bv sheep of fear.
Spell interrupt dmv van kick kan erg snel achter elkaar.
Kick heeft een cooldown van 10 seconden dus pas 4 seconden nadat jij weer kan casten, kan ik weer kicken. Maar kick neemt ook energy op en daar moet ik rekening mee houden.
Stunnen in 3 verschillende skills op zn minst.
Cheapshot, sap en gouge. Waarvan de eerste 2 alleen vanuit stealth gebruikt kunnen worden, met andere woorden: opening. Gouge zuipt energy en ik merk dat bij de meeste fights ik hooguit 2 maal gouge gebruik omdat anders styles niet uitkomen.
mobs slowen door poisons.
Andere classes kunnen frosten, druid kan tangle gebruiken en een hunter heeft frosttraps.
Veel damage meteen doen door de energy.
Waar energy altijd 100 energy blijft, terwijl een caster zijn mana pool kan uitbreiden. Energy moet regeneraten en dus gaat niet alles meteen.
Op hogere lvls door een stamina agility build nog tanken ook.
Ook al heb ik veel stamina, ik zal door leather nooit een volwaardige tank worden. Tevens heb ik veel minder hps dan tanks.
Sommige instances gewoon alleen in kunnen gaan om de boss even te killen.
Klopt, mits we wel een aantal levels hoger zijn dan de endboss om makkelijk de 2 a 3 mobs die per keer komen aan te kunnen alsmede de endboss te verslaan. In principe zou een tank die een aantal levels hoger is ook een instance die lager is kunnen farmen. Op me 36 hunter farmde ik deadmines tm smitty.
toch wel aardig lijstje zo, meeste classes kunnen hier maar 2 of 3 van
Lees de comments nog maar es.
Wij hebben inderdaad unieke dingen, zo heeft elke class wel wat unieks of een andere methode om iets aan te passen.