Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 22:38
Nounou.. wat een ellende.. :D

Vanavond werd Menethil Harbor aangevallen door Horde. Veel doden aan beide kanten, maar uiteindelijk wonnen 'we'. Toen besloten we om in The Barrens te gaan raiden, maar tegen de tijd dat we in Hilsbrand Foothills waren werd bijna iedereen verschrikkelijk afgemaakt door lvl 40+ horde (wij waren tussen de 20 en 35), en een paar mensen pullde ook nog de lvl 50 undead guards in het dorp wat verderop, tja..

Toen iedereen dood was vond ik het wel weer genoeg geweest voor een avond, maar het is toch wel erg leuk, dat pvp ;)

(alle plaatjes zijn clickable)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_223532_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_223545_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_224329_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_224931_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_225003_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_225551_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_230014_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_230030_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_230719_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_231300_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_233337_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_234351_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/wow/raid/WoWScrnShot_022605_234619_resize.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 27-02-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:44

Rmg

Phantom schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:52:

Vanavond werd Menethil Harbor aangevallen door Horde. Veel doden aan beide kanten, maar uiteindelijk wonnen 'we'. Toen besloten we om in The Barrens te gaan raiden, maar tegen de tijd dat we in Hilsbrand Foothills waren werd bijna iedereen verschrikkelijk afgemaakt door lvl 40+ horde (wij waren tussen de 20 en 35), en een paar mensen pullde ook nog de lvl 50 undead guards in het dorp wat verderop, tja..

Toen iedereen dood was vond ik het wel weer genoeg geweest voor een avond, maar het is toch wel erg leuk, dat pvp ;)

Welke server toevallig ? stormwind daar was ook een horde raid op menethil ( en op auberdine en ashenvale )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Bloodscalp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, dat begin ging idd erg goed :) Lekker de horde uit Menethil Harbor houden, ze terug drijven en afmaken :D

Maar vervolgens toen we wat gingen raiden en Horde-figuren aan het achtervolgen waren renden we met z'n allen (bij HF) een groep vijandelijke lvl30ofzo NPCs in.... EN al die Horde figuren :D Ze hadden zich daar verscholen :o En idd, veel lvl?? (zelf lvl 31), dus werd een beetje kansloos :+

Toen kwam er ook nog een serverrestart en kwamen velen niet meer online. Iedereen was elkaar kwijt en de organisatie was ver te zoeken. De restantjes werden toen een beetje gemarteld :P Vervolgens probeerden we Southshire maar te verdedigen, maar we werden al snel overspoeld :D Op een gegeven moment lukte het ons weer om ze terug te drijven :D Nja, je hoort het > veel doden aan beide kanten ;) Maar het was wel erg leuk :D Erg veel Horde in de pan gehakt met z'n allen :D

En ook nog even de Men of the West East toespraak (en wat meer pretentieus gebazel) gehouden :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
op al'akir was een horde raid in lakeshire.....alliance werd verschrikkelijk afgeslacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Hey! daar was ik ook bij :P (Plipli)
Was wel leuk na afloop, 50+ man die daar op de brug stond te dansen.

Waar ik me trouwens enorm aan stoor zijn de vervelende hollanders of zweden die het fatsoen niet op kunnen brengen om in general of local chat engels te praten... erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ik liep daar toevallig op in omdat ik met een quest bezig was :D was een erge luke battle inderdaad, vaak doodgegaan, maar ook veel Alliance gekilled ^^ was erg gaaf

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:19:
[...]

_/-\o_

Ja inderdaad. En als zij niet dood gaan, ga jij het wel, want het is niet fijn als je als priest een elite, of zelfs meer, op je in hebt staan hakken.

Er zijn maar een aantal dingen die mensen in groepen moeten leren:
1) Tank houdt aggro en zorgt dat hij het zo lang mogelijk uit houdt. Zorgt dat geen van de cloth wearers elites aan hun broek hebben (tenzij de priests/mages zelf teveel aggro trekken).
2) Priest healt Tank zonder zelf teveel aggro te trekken.
3) Mage nuket zonder zelf teveel aggro te trekken en sheept evt. extra tegenstanders.
4) De rest vervult hun support functie:
- Druids/Shamans: afhankelijk van de situatie: secondary healer, off-tank (een extra beestje bezig houden door het in je 1tje te tanken terwijl het hoofddoelwit door de rest van de groep wordt afgeslacht), en niet te vergeten group buffs
- Rogue: crowd control (sap), DPS, in noodsituaties off-tank
- Paladin: off-tank, secondary healer, group buffs
- Hunter: DPS, evt. puller (zelf geen fan van dat laatste)
- Warlock: DPS, pet kan off-tanken (voidwalker) of DPS+group buffs (imp), en wat group utility

Het best werkt als iedereen weet wat hij doet. Als er zelfs maar 1 iemand zich niet aan zijn rol houdt leidt dat vaak al tot wipes en frustratie: bijvoorbeeld het aanvallen van tot schaapjes gemaakte extra aanvallers, het trekken van teveel aggro, het aantrekken van extra aanvallers door te ver van de groep te wandelen, een priest die liever damage dealt dan focust op healen, een warrior die denkt dat hij met zijn 2handed axe best kan tanken, een mage die alleen fireballs cast en dus teveel aggro trekt, hunters/warlocks die hun pets niet op passive hebben staan...
Hier word ik als hunter natuurlijk niet vrolijk van... waarom zou een hunter in godsnaam niet pullen? Vanaf lvl30 hebben wij de beste abilities om te pullen en om slechte pulls te compenseren, genaamd feign death. Als een pull dramatisch zou verlopen, stel dat je 5 elites in een keer trekt, ram je op die knop, de mobs lopen terug naar hun plek, en je kan het nog een keer proberen. Mochten de mobs je feign death doorhebben en de rest van de group staat ver genoeg achter je kan je eventueel zelfs gewoon nog dood gaan, en je laten rezzen door de priest/shaman/druid. Dat afstand houden van de rest van de group is eik een van de belangrijkste dingen, vooral in end-game instances, omdat je daarmee de group beschermt en bij eventuele dramatische pulls (die als je goed trackt niet eens zouden moeten voorkomen) ga hooguit jijzelf alleen dood, waardoor de group nog steeds leeft. Liever dat, dan een warrior die een halve instance aggro't door te chargen, waardoor de priest het niet meer bij kan healen en de hele group dood gaat.

Hunters zijn bedoeld als pullers, laat ons die taak alsjeblieft vervullen!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:35
Ey allemaal :)

Ik heb een probleem met me night elf hunter.
Nu ik lvl 10 ben heb ik sharp arows gekocht maar als ik dat wil schieten krijg ik "ammo needs to be in paper doll ammo slot before it can be fired" want houd het in ?? ik zie wel gewoon staan dat ik 600 pijlen in mijn pijlen tas heb zitten, maar elke keer als ik wil schieten krijg ik dat bericht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Revell schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:11:
Ey allemaal :)

Ik heb een probleem met me night elf hunter.
Nu ik lvl 10 ben heb ik sharp arows gekocht maar als ik dat wil schieten krijg ik "ammo needs to be in paper doll ammo slot before it can be fired" want houd het in ?? ik zie wel gewoon staan dat ik 600 pijlen in mijn pijlen tas heb zitten, maar elke keer als ik wil schieten krijg ik dat bericht. :?
Je moet je nieuwe pijlen equippen door erop te rechtsklikken in je ammo pouch. Dit moet je iedere keer doen als je een nieuw soort ammo hebt :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:35
eyy Thnx man !!! :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 17:51

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja eerlijk gezegd moet ik ook geen hunter in mn instance party :P
warrior, shaman/warlock, priest, rogue en mage.
Hunter voegt weinig toe imo :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Err? Off tank? Hoogste sustained DPS, hoger dan een mage? De beste puller? Goeie aggro management? Erg goed in het beschermen van een priest?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Blistimo schreef op zondag 27 februari 2005 @ 09:57:
[...]

Hier word ik als hunter natuurlijk niet vrolijk van... waarom zou een hunter in godsnaam niet pullen? Vanaf lvl30 hebben wij de beste abilities om te pullen en om slechte pulls te compenseren, genaamd feign death. Als een pull dramatisch zou verlopen, stel dat je 5 elites in een keer trekt, ram je op die knop, de mobs lopen terug naar hun plek, en je kan het nog een keer proberen. Mochten de mobs je feign death doorhebben en de rest van de group staat ver genoeg achter je kan je eventueel zelfs gewoon nog dood gaan, en je laten rezzen door de priest/shaman/druid. Dat afstand houden van de rest van de group is eik een van de belangrijkste dingen, vooral in end-game instances, omdat je daarmee de group beschermt en bij eventuele dramatische pulls (die als je goed trackt niet eens zouden moeten voorkomen) ga hooguit jijzelf alleen dood, waardoor de group nog steeds leeft. Liever dat, dan een warrior die een halve instance aggro't door te chargen, waardoor de priest het niet meer bij kan healen en de hele group dood gaat.

Hunters zijn bedoeld als pullers, laat ons die taak alsjeblieft vervullen!
net als met elke class geld, een goede hunter is een zege voor je party, een slechte betekend een wisse dood

heb vaak genoeg meegemaakt dat een hunter in een instance zijn pet niet goed onder controle houdt, waardoor hij teveel mobs pulled, die hebben we dus ook verteld dat of hij ze pet onder controle moet houden of ze pet moet laten opzouten :)

verder heb ik graag een hunter in de party, een pet betekend een extra dmg dealer/puller/tanker en dat is altijd mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Sterker nog, heb nu 4 instances gedaan, allemaal zonder warrior! Twee weken geleden ff WC geowned met z'n vieren zelfs. Een mage, warlock, priest en ik dus. We hadden die Verog the Everlivingnogwattes tot op 1% van z'n health, anders hadden we heel de instance leeggemept :)

Maar je hebt gelijk dat veel hunters instances spelen alsof ze solo'en, en dat is een groot probleem. Gelukkig kan ik tot op heden zeggen dat ik mijn rol in groups tot tevredenheid van de hele group uitvoer. Helaas kunnen we dat niet van iedere hunter zeggen.. :|

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Als er een raid word georganiseerd op bijv. menethil harbor door de Horde, hoe werkt de verdedigende organisatie aan de alliance kant dan? Gewoon iedereen proberen zoveel mogelijk hordes af te slachten of word er ook eerst een raid groep gevormd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Meestal is het inderdaad gewoon zo veel mogelijk horde afslachten, en elkaar in leven proberen te houden (healing/buffs).

Pas als er een 'tegen raid' komt, wordt er een raid groep gevormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het niet handiger om dan met groepen eerst de high-levelers aan te pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:52:
[...]

Err? Off tank? Hoogste sustained DPS, hoger dan een mage? De beste puller? Goeie aggro management? Erg goed in het beschermen van een priest?
Allemaal zaken die door andere classes net zo goed gedaan kunnen worden. Het gaat nog net niet zover dat ik ze niet in mijn party wil, maar ik prefereer wel andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Allemaal zaken die door andere classes net zo goed gedaan kunnen worden. Het gaat nog net niet zover dat ik ze niet in mijn party wil, maar ik prefereer wel andere classes.
Yep, de hunter kan allemaal dingen waar andere klassen er maar één van kunnen. Een hunter is een heleboel in één. Ik proef bij jouw een onverklaarbare anti-hunter stemming. Kom eens met argumenten waarom je ze niet wilt. Ik heb namelijk niet het idee dat wanneer ik in een party speel ik niet echt een toegevoegde waarde heb, integendeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
blix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:24:
Bah, waarom is het dan ook zondag.
Iemand nog een extra CD-KEYtje liggen? :)
hey man je moet gewoon het spel bij mediamarkt kopen (kost er 39,95 d8 ik) en de gamecards komen op 4 maart binnen bij dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 22:13
Voor t pullen kun je ook een rogeu gebruiken, die hebben zelfs nog een betere ability als hunters:
Vanish (oxi-action :D ) pwnt feign death. Daarbij is er wel t probleem dat rogeu's niet echt uitstekende tankers zijn, t pullen van hogere lvl elites word vaak keihard bestraft als de rest van de party staat te slapen (en daarmee bedoel ik de echte tankers zoals warrior/paladin, en de healers).
Het is niet dat ik hunters haat, ik vind t een van beste classes die er zijn, misschien zelfs wel wat 'te' goed. (hoe beat je een hunter in een duel als rogeu zijnde ?)

Ik zelf ben lvl 29 rogeu op Azrul-nerub (non-pvp). Ik ben build aan t maken om gewoon zoveel mogelijk dmg te doen in normale combat (geen backstab build dus). En t begint nu rond dit level eindelijk een beetje te lopen met de extra energie+combo points enz.
Ik merk wel dat het moeilijker is om als rogeu in een instance groep te komen omdat veel mensen t id hebben dat rogeu niks bijdraagt, ze hebben liever een pala of priest extra als een rogeu. Een rogeu draagt eik alleen dps bij en verder niks aan de groep als geheel. Ja hij kan een x een priest redden door de mob te lokken er uit te naaien en te vanishen maar daar houdt t ook mee op. Ik heb zelfs al enkele party's meegemaakt waat de pet van hunter meer prioriteit had wat healing betreft als de 2 rogeu's die er ook rondliepen (wij gingen dus regelmatig doodt).

Dan nog ff een vraagje: Wat kun je doen tegen fear van priest's ? (behalve kick)
En hoe win je van een hunter/paladin in een duel (geen gebruik maken van stealth dat kan neit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-10 17:51

Glorificationer426

come we hero rush yes?

je bent lvl29 rogue en het is nog niet opgevallen dat je het als rogue spelt ? :P

En hunters in instances voegen lang niet zoveel toe als andere classes dat kunnen, en pullen is geen reet aan dan pak ik mn throwing axe wel :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie screens! hoe kun je zon 2e cast balk boven je standaard balk zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Iemand enig idee waar ik WoW nog in Den Haag kan vinden? Kben vandaag (ja zondags zijn de winkels in de stad open ;)) gaan zoeken maar de gameshop , bartsmit , media markt , intertoys , 2 x free record shop , dixons , V&D hadden hem allemaal niet meer :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 00:30
Met een pullende hunter in je party heb je de mob al voor de helft afgemaakt voordat ie zelfs al bij de groep is.

Eerst hunters mark, zodat alle ranged damage ff wat harder aankomt. Dan een concusive shot zodat ie vertraagd op ons af komt. En dan laat de party de hel op hem los. Tegelijkertijd meteen disengage zodat ik de aggro verlies en de mob op de tank of pet begint te hakken.

De pet zelf heb ik altijd op passive staan in instance's, zodat ie niks doet zonder dat ik het commando geef. Vaak gebruik ik hem ook om de cloth classes te redden van extra add's.

Daarentegen heb je idd hunters die hun pet niet onder controle houden en meer kwaad dan goed doen. Dit is heel vervelend, omdat de meeste mensen ervanuit gaan dat je onder deze categorie valt. En mocht je een keer per ongeluk een fout maken met je pet. Krijg je meteen opmerkingen over pet controle naar je toegeslingerd.

Zit ik in een goeie groep dan laten ze me pullen en komen ze erachter dat er ook goeie hunters rondlopen. Zit ik in een foute groep dan laten ze iemand anders pullen en word het vaak chaotisch omdat men elkaars kwaliteiten niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
PJJ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:57:
Iemand enig idee waar ik WoW nog in Den Haag kan vinden? Kben vandaag (ja zondags zijn de winkels in de stad open ;)) gaan zoeken maar de gameshop , bartsmit , media markt , intertoys , 2 x free record shop , dixons , V&D hadden hem allemaal niet meer :'( .
Tsja, blijven zoeken vragen enz. Misschien nog andere speelgoed zaken, eventueel music stores. Maar het enige wat je kan doen is of alle winkels belle, of overal langs gaan. Maar je moet wel geluk hebben wil je er nog 1 aankomen. Ik heb vorige week gezocht(en gevonden) maar in Uden was het bij de dixons free record shop intertoys dixons en music store uitverkocht.

Ik kon een CE aankomen in een interoys in Best.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 07:02

LopeZ

Too much is never enough

Als het niet te ver is, ga naar Rijswijk! Mediamarkt en Dynabyte hadden ze daar een week geleden nog vol op. In de stad was toen WoW al idd uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik had voor de retail een us-versie gekocht en de key om laten zetten naar een eu-key. Nu heb ik hier dus een wow normale editie met us client en eu key liggen. Aangezien ik zelf nu de ce heb mag je hem wel van me overkopen. Je moet dan alleen wel aan een eu-client zien te komen, maar die kun je geloof ik gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
nemo55 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:29:
[...]

Ik had voor de retail een us-versie gekocht en de key om laten zetten naar een eu-key. Nu heb ik hier dus een wow normale editie met us client en eu key liggen. Aangezien ik zelf nu de ce heb mag je hem wel van me overkopen. Je moet dan alleen wel aan een eu-client zien te komen, maar die kun je geloof ik gewoon downloaden.
als de key op eu staat kan je realmlist.wtf steeds veranderen van us.logon naar eu.logon. Maar als je dit 1x niet goed doet moet je de client opnieuw installeren. Je moet hem dan dus veranderen tussen de updates door voor het opstarten. En ook voordat je hem de eerste keer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:22

MazeWing

The plot thickens...

Nou gisteren avond eens samen met een vriend (therius) naar het neutrale AH in gadgetzag geweest. Nou nou zeg, echt veel items daar. maarliefst 2 hele items! (1tje short en 1tje long duration) dus hoop dat dat daar toch nog iets populairder wordt....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
kevinp schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:39:
[...]

als de key op eu staat kan je realmlist.wtf steeds veranderen van us.logon naar eu.logon. Maar als je dit 1x niet goed doet moet je de client opnieuw installeren. Je moet hem dan dus veranderen tussen de updates door voor het opstarten. En ook voordat je hem de eerste keer opstart.
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar zoals jij het vertelt klopt het volgens mij niet. Hoezo zou je de client opnieuw moeten installeren als je alleen de realmlist heb veranderd. Als het goed is hoefde dit maar 1 keer. Log je in met je us gegevens en krijg je de us-updates, zodat je realmlist goed blijft. Lijkt me onlogisch als je realmlist weer verkeerd staat.

Anyway. Volgens mij is er nu meer nodig dan alleen je realmlist veranderen dus lijkt het me het beste om dan de client gewoon te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KãBuS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:32:
ik speel op bladefist. Maar ik weet niet of er andere mensen daar spelen maar wordt steed disconnect. Ik weet niet waarom dat gebeurt maar als ik zo een uurtje of 5,6 speel dan wordt ik om de 1 disconnected :? :? Er is niks mis met het internet connectie?
Of ligt het aan de server? Heeft iemand dat probleem ook toevallig?

....
heb nu ook regelmatig last van disconnects, heb al een keer die oplossing van hardware checksumming bekeken maar deze optie is niet aanwezig bij mijn netwerkkaart drivers. Iemand nog een idee?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Woohoo leerzaam dagje vandaag :)

samen met een vriend Stonetalon verkend.
daarna midden in een raid van de Alliance op sunset city terecht gekomen.
(wisten niet wat ons overkwam :) )
wij allebij lvl 18 warriors konden niet echt veel doen tegen al die lvl?? hunters.
maar samen met nog een lvl14 warlock toch 1 gast dood gekregen :)

En toen vanmiddag voor het eerst echt iets met de guild gedaan, samen de WC verkent :)
veel geleerd ,een lvltje opgegaan en veel lol gehad, wat wil je nog meer :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Waaaargh.. hellup...

Wie weet nog een winkel in de omgeving van Groningen of een winkel waar ik WoW online kan bestellen en die hem ook nog heeft??

Ik weet het.. ben laat, maar kwil 'em hebben! :D :9~

En heb uiteraard geen zin om tot eind maart of begin april te wachten tot ze er weer zijn

Wie iets weet krijgt een :aai: over z'n bol _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Pjoek op 27-02-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
nemo55 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:14:
[...]

Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar zoals jij het vertelt klopt het volgens mij niet. Hoezo zou je de client opnieuw moeten installeren als je alleen de realmlist heb veranderd. Als het goed is hoefde dit maar 1 keer. Log je in met je us gegevens en krijg je de us-updates, zodat je realmlist goed blijft. Lijkt me onlogisch als je realmlist weer verkeerd staat.

Anyway. Volgens mij is er nu meer nodig dan alleen je realmlist veranderen dus lijkt het me het beste om dan de client gewoon te downloaden.
Nou als je de us client installeerd dan krijg je een us realmlist. (logish) je wil de eu hebben dus verander je die(voor het opstarten, zelfs de 1e keer) krijg je dan een upadate kreeg je bij de korean open beta gewoon een US update en moest je voor het opstarten dus weer de realmlist veranderen.

Want blijkbaar wordt er gecontroleerd of je niks hebt veranderd wat niet hoort. En dan zegt hij unkown version ofzo en kan je er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:58

SkyStreaker

Move on up!

Zeg, ik heb een kater gekocht bij de cat-lady. Kan ik die ook level-uppen of niet??? Of sjokt ze gewoon mee?

Overigens, willen mensen die intresse hebben in WoW-macro's of die macro's maken hier posten? Het staat nog steeds op nul namelijk: World Of Warcraft Macro's -- Post en/of vraag hier (of is er geen intresse voor een dergelijk topic.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Pandemic schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:03:
Voor t pullen kun je ook een rogeu gebruiken, die hebben zelfs nog een betere ability als hunters:
Vanish (oxi-action :D ) pwnt feign death. Daarbij is er wel t probleem dat rogeu's niet echt uitstekende tankers zijn, t pullen van hogere lvl elites word vaak keihard bestraft als de rest van de party staat te slapen (en daarmee bedoel ik de echte tankers zoals warrior/paladin, en de healers).
Het is niet dat ik hunters haat, ik vind t een van beste classes die er zijn, misschien zelfs wel wat 'te' goed. (hoe beat je een hunter in een duel als rogeu zijnde ?)

Ik zelf ben lvl 29 rogeu op Azrul-nerub (non-pvp). Ik ben build aan t maken om gewoon zoveel mogelijk dmg te doen in normale combat (geen backstab build dus). En t begint nu rond dit level eindelijk een beetje te lopen met de extra energie+combo points enz.
Ik merk wel dat het moeilijker is om als rogeu in een instance groep te komen omdat veel mensen t id hebben dat rogeu niks bijdraagt, ze hebben liever een pala of priest extra als een rogeu. Een rogeu draagt eik alleen dps bij en verder niks aan de groep als geheel. Ja hij kan een x een priest redden door de mob te lokken er uit te naaien en te vanishen maar daar houdt t ook mee op. Ik heb zelfs al enkele party's meegemaakt waat de pet van hunter meer prioriteit had wat healing betreft als de 2 rogeu's die er ook rondliepen (wij gingen dus regelmatig doodt).

Dan nog ff een vraagje: Wat kun je doen tegen fear van priest's ? (behalve kick)
En hoe win je van een hunter/paladin in een duel (geen gebruik maken van stealth dat kan neit)
In principe moet je wel erg goed zijn als je als rogue van een priest kan winnen. Paladin idem, gewoon te lastig.

Een hunter moet je gewoon van kunnen winnen als je de opening mag maken want een hunter zuigt in melee dus zolang je ervoor zorgt dat hij geen range krijgt, easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
tranztaz schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:03:
Zeg, ik heb een kater gekocht bij de cat-lady. Kan ik die ook level-uppen of niet??? Of sjokt ze gewoon mee.
nope, alleen combat pets gaan lvlup }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe pakt +3 frost damage uit, is dat gewoon +3 damage op je spel of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Kan iemand mij vertellen waar zo'n artisan (ofzo) leatherworking trainer is? In de undercity staat wel een journyman en een expert, maar ik zit nu op level 150 dus wil ik graag een niveau hoger... Maar ik kan die gast nergens vinden, heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09-10 12:25
ViRaX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:58:
Kan iemand mij vertellen waar zo'n artisan (ofzo) leatherworking trainer is? In de undercity staat wel een journyman en een expert, maar ik zit nu op level 150 dus wil ik graag een niveau hoger... Maar ik kan die gast nergens vinden, heeft iemand een idee?
Thunder Bluff staat er 1 volgens mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Laatst online: 09-10 09:49

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik ben dik verslaafd geraakt aan WoW, nu ben ik net lekker aan het spelen en in de hektiek van een gevecht staat er een soort van HEALTH balk boven ieders hoofd. Heel iritant, vooral in een drukke omgeving. Deze balk wordt in een gevecht kleiner naarmate de vijand klappe krijgt.
Ik wil deze balk helemaal niet, ik kan dit ook al bovenin zien, ik hoe dat niet vet in beeld te zien.

Ik heb de instellingen al op Default gezet, maar dat hielp niet.

Kan iemand me vertellen waar ik deze instelling kan vinden?
thnx

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:18

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

the-spawn schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:01:
Ik ben dik verslaafd geraakt aan WoW, nu ben ik net lekker aan het spelen en in de hektiek van een gevecht staat er een soort van HEALTH balk boven ieders hoofd. Heel iritant, vooral in een drukke omgeving. Deze balk wordt in een gevecht kleiner naarmate de vijand klappe krijgt.
Ik wil deze balk helemaal niet, ik kan dit ook al bovenin zien, ik hoe dat niet vet in beeld te zien.

thnx
volgens mij zat dat onder de "v" of "b" op je tobo, perongeluk vertypt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

THX, kga morgen dan maar ff kijken bij MM in rijswijk en ook gewoon andere zaakjes in denhaag langs gaan moet nog wel een exemplaar te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Laatst online: 09-10 09:49

the-spawn

.: Dark Storm :.

SandaX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:07:
[...]

volgens mij zat dat onder de "v" of "b" op je tobo, perongeluk vertypt waarschijnlijk.
IDD bedankt, ik heb die denk perongelijk ingetypt. thnx

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wat een geweldige game is dit toch!

Gisterenavond nadat onze guild meeting voorbij was en ieders zijn weg wilde gaan bleek menethill onder aanval te zijn. Vervolgens met zijn allen er naar toe gegaan om daar aan het gevecht mee te doen. En wat een gevecht was dat! Er waren probably zo een 30 horde spelers welke probeerden menethill harbor over te nemen, echter kwamen ze daar minstens 50 alliance strijders tegen!

Heb er van genoten de horde te schoppen zoals het hoort :D Vervolgens met guild naar de barrens gegaan, helaas terwijl we bezig waren de guards van een stadje in the barrens te mollen (jaja, we waren nagenoeg binnen, de laatste guard zou elk moment het loodje gaan leggen) viel de server plat...

Anyway, heb een geweldige avond gehad. Jammer van de server crash maar dit kan gebeuren. Top game, top sfeer, top lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:13:
[...]
Een hunter moet je gewoon van kunnen winnen als je de opening mag maken want een hunter zuigt in melee dus zolang je ervoor zorgt dat hij geen range krijgt, easy.
Ik ben hunter lvl24, ik heb me een sterk leather armor geregeld en weapontraining. Ik heb nu twee zwaarden welke veel schade aanrichten en heb me met de talent points totaal op melee gericht.

Wanneer een hunter zich in lvl40 bevind kan hij ook gebruik maken van Mail Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ook net een raid @ Duskwood van Ravenblood :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 05:50
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Wat een onzin, een hunter kan geweldig functioneren in een party, hij verhoogt mits hij zijn taak (pullen) goed uitvoert, zeker de veiligheid van de groep. Ik heb al heel vaak de hele zaak in honderd zien lopen, doordat een tank zoals paladin of warrior even ging pullen, een hunter kan dit oneindig veel beter, en op hogere lvls heb je nog maar weinig die dit niet goed onder controle hebben. Daarnaast kan hij na het pullen erg eenvoudig aggro afstaan aan de tank en zelf vervolgens lekker flinke dmg dealen...

Ik speel het nu al een aantal maanden en ik heb steeds minder moeite met het vinden van party's en bij het bespreken van de taktiek hoef je eigenlijk nooit meer te zeggen dat jij gaat pullen (tenzij je in verhouding een erg laag lvl hebt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:12:
[...]

Ik ben hunter lvl24, ik heb me een sterk leather armor geregeld en weapontraining. Ik heb nu twee zwaarden welke veel schade aanrichten en heb me met de talent points totaal op melee gericht.

Wanneer een hunter zich in lvl40 bevind kan hij ook gebruik maken van Mail Armor.
Het schijnt dat een hunter in melee nog verradelijk sterk kan zijn, mits hij de goede talentbuild heeft natuurlijk, ik ben erg benieuwt wat gunstiger gaat uitpakken in pvp...

Ik denk dat voor instances en normale quests je beter je kan richten op marksmanship en beast mastery... in ieder geval ben ik erg benieuwt naar je bevindingen op hogere lvl's (zeker vanaf lvl40 wordt melee interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
the-spawn schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:01:

thnx
tik 'v' eens in :), gaat hij weer weg dacht ik, iig daar in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 10-10 16:54
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:29:
was ook net een raid @ Duskwood van Ravenblood :))
Ik hoorde al dat er ongeveer 40 Horde verzamelden bij de splitsing boven Stranglethorn.
Ben mooi omgelopen :Y)

Overigens is de verhouding Alliance:Horde op Bloodscalp wel erg scheef in het voordeel van de Horde. Normaal is het altijd andersom.

offtopic:
Zeg Darkshadow, probeer de editknop ook eens ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Thralas op 28-02-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kaap schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:13:
[...]

In principe moet je wel erg goed zijn als je als rogue van een priest kan winnen. Paladin idem, gewoon te lastig.

ja en waarom zou de hunter een rogue een gevecht laten openen (met welke class uberhaupt)... overigens kan een rogue een paladin makkelijk aan, priest is misschien wat lastiger, iig is een rogue kwa dmg de sterkste class. Paladin wordt vanaf lvl40 echt een stuk zwakker...

Verder vind ik een rogue in instances wel gemakkelijk, ze kunnen mooi ff 1 persoon sappen en dat scheelt weer een hoop werk.

edit: Purechaos, bedoel je deze knop? :P, sorry, beetje laat, beetje moe... :)

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 28-02-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purechaos schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:03:
[...]

Ik hoorde al dat er ongeveer 40 Horde verzamelden bij de splitsing boven Stranglethorn.
Ben mooi omgelopen :Y)

Overigens is de verhouding Alliance:Horde op Bloodscalp wel erg scheef in het voordeel van de Horde. Normaal is het altijd andersom.
Realm Name: Bloodscalp
Number of Players: 14,755
Number of Alliance: 7,962
Number of Horde: 6,793
Most Popular Race: Human
Most Popular Class: Rogue

Valt wel mee dus ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
waar zie je die stats? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
woohoo :)

gisteravond even door een guildmaat geholpen met Frostmaw quest :P
toen die guildmaat wegging probeerde een gnome rogue me te beuken, terwijl ik heartstone aan het casten was de lijer :( ging dood, maar gelukkig was de guildmaat van me er nog dus die heeft ff wraak genomen, }>

reincarnate roeld hrd ^^

ik heb nu een heel leuk hoofddeksel ^^

maar op een Shaman staat ie beter :P

heb nu gelukkig wel redelijke dagger + shield

vanavond maar voor het eerst desolace in om te questen

begin nu al allemaal lvl 40+ quests te krijgen :/ en ben pas 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 10-10 16:54
Dat kun je uitlezen met WoWcensus dat bij Cosmos zit dacht ik.

Trouwens, toch méér Alliance. Maar de Horde is over het algemeen hoger als je het mij vraagt, zijn er geen stats over de levels uit te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
DarkShadow schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:05:
[...]

ja en waarom zou de hunter een rogue een gevecht laten openen (met welke class uberhaupt)... overigens kan een rogue een paladin makkelijk aan, priest is misschien wat lastiger, iig is een rogue kwa dmg de sterkste class. Paladin wordt vanaf lvl40 echt een stuk zwakker...

Verder vind ik een rogue in instances wel gemakkelijk, ze kunnen mooi ff 1 persoon sappen en dat scheelt weer een hoop werk.

edit: Purechaos, bedoel je deze knop? :P, sorry, beetje laat, beetje moe... :)
Ik bedoel ermee dat je met cheapshot of backstab opent op de hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:12:
[...]

Als jij als hunter zijnde totaal op melee gespecced bent, waarom speel je dan eigenlijk een hunter? Marksmanship is je bread & butter m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
even een snel vraagje, Ik ben een warrior maar ik "snap" totaal niks van die skill tree

Wat ik er van begrijp is als je een goeie tank wilt zijn je de defensive stance moet gebruiken en ook die skill tree uitbouwen, maar ik gebruik die stance bijna niet. Heeft iemand een site ofzo die een beetje uitlegt hoe je een warrior een beetje goed maakt? ik zie er wel veel van roges, maar een site voor warrior heb ik nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Total Characters: 4,909
Showing Guild: All
Total Alliance: 2,976 - 61%
Total Horde: 1,933 - 39%
A to H Ratio: 1.5 : 1

Heerlijk , blij dat ik hier horde ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:10
Pheace schreef op maandag 28 februari 2005 @ 08:34:
Total Characters: 4,909
Total Alliance: 2,976 - 61%
Total Horde: 1,933 - 39%
A to H Ratio: 1.5 : 1

Heerlijk , blij dat ik hier horde ben :D
welke server is dat? (en is dit met cosmos achterhaald? )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 08:54:
[...]

welke server is dat? (en is dit met cosmos achterhaald? )
dit is Zenedar (dacht ik zo) server, dit kan je bekijken op www.warcraftrealms.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

butsj schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:03:
[...]

dit is Zenedar (dacht ik zo) server, dit kan je bekijken op www.warcraftrealms.com
Goed opgelet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 10-10 11:22

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 01:31:
[...]

Realm Name: Bloodscalp
Number of Players: 14,755
Number of Alliance: 7,962
Number of Horde: 6,793
Most Popular Race: Human
Most Popular Class: Rogue

Valt wel mee dus ;)
Dit is de US server, de post die daarna kwam is van de EU.

Ik wist wel dat op Bloodscalp de Alliance in de meerderheid is, maar bij de Horde zitten alle powerlevelers, vandaar dat de verhouding van lvl 40+ ongeveer 5:1 is in het voordeel van de Horde (als het niet meer is). Verder raiden Horde vaker en krijg je dus als level 20-30 het gevoel dat je altijd gegankt wordt (lvl 20-30 horde wagen zich niet in de Alliance contested areas, tenzij in een enorme raid). Ik heb nog geen enkele keer een Horde van mijn eigen level mogen bevechten. Als ik wordt aangevallen is het altijd door meerdere level 35+. En als ik zelf aanval is het meestal op vluchtende level 35+ die worden gehunt door een roedel lowlevel alliance :D

Toch jammer, man op man tegen gelijke level Horde lijkt me ook wel spannend.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog niet echt "ver" met WoW. Ben nu level 14 Paladin. Maar ik vroeg me af hoe groot de wereld is van WoW vergeleken met andere MMORPG. Ik hab Galaxies even gespeelt (demo versie) en die was zeer groot. Heb je hier ook van die grote landschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 07:57
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:45:
Ben nog niet echt "ver" met WoW. Ben nu level 14 Paladin. Maar ik vroeg me af hoe groot de wereld is van WoW vergeleken met andere MMORPG. Ik hab Galaxies even gespeelt (demo versie) en die was zeer groot. Heb je hier ook van die grote landschappen?
Zie deze kaart om een beetje een beeld te krijgen (-:

Ik kan het niet vergelijken met galaxies, maar ik heb wel het gevoel in een hele grote wereld te lopen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

se7en schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:25: [...]
wow?
dan heb jij knappe GFX kaart, welke is het?

ik heb zelf een FX 5500 (pr0s 3.0 en 1G-geheugen) en nog max 35fps :(
en op raid...ohh boy dat moet je echt niet zien :/
Radeon 9800XT met 512Mb erop en 1Gb dual ram op een P4 3,2Ghz.

Maar ik zei 'soms' ;) meestal 30-50fps, met dus uitschieters van 60-75
Ben ook wel een lekkerbek hoor op het gebied van visuele aspecten, ik lig regelmatig op mijn rug tijdens het vliegen naar de strerrenhemel te staren :D

@Hans Kamp, probeer eens AF Tooltip, briljant mod die niet alleen de kleuren aangeeft, de levels, maar ook guildnaam en in welke mate ze friendly/neutral/hostile/very hostile zijn.

Beste plek om hem te parkeren is met command /aftt left

@Warrior, merk dat een hoop mensen het liefst overal instormen zonder na te denken.
In een lagere instance gaat dat nog, maar straks....

Ik ISOLEER het liefst een mob, kies een plek een stukje terug waar we vechten en waar ik naartoe terug loop na het pullen en daar WACHT de rest. Sommige lui snappen dat niet :? misschien ben ik te blue, maar wat valt er niet te snappen als je tien keer 3-4 mobs trekt ?! |:(

Vooral bij bochten en kruisingen... altijd raak.

Gisteravond wel lachen, een team met DRIE warriors.. tja, dan kan je er vanuit gaan dat niemand wacht, wat een stelletje eager beavers zeg :P Gelukkig had onze priest slechts minimaal werk met die adrenaline/rage junkies die rondrenden 8)

2 druids, 1 ectoplasma en 3 raptors tegelijk was het ergst en nog niemand verloren 8)7

Wel jammer dat we pas om een uur of 1 lekker onderweg waren en moesten afbreken om te gaan pitten. Maar agh, tis 10 uur en na nog niet eens een uurtje werken zit ik alweer hier O+

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik heb galaxies nooit gespeeld maar om je een beeld te geven. Ik heb een keer getimed hoe lang ik over zou doen om van de ene kant van darkshore naar de andere kant te lopen en dan gewoon het pad volgen. Nu ben ik een paladin dwarf en dwergjes lopen niet zo supersnel. Maar ik kwam toch net niet over de 5 minuten heen. En dat is dan dus 1 provincie >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mijn Realm is warsong, dit is een iets oudere census volgens mij (tenminste volgens een andere zitten er 23000 characters op en is het verschil tussen horde en alliance nog kleiner):

Total Characters: 20,610
Total Alliance: 11,333 - 55%
Total Horde: 9,277 - 45%
A to H Ratio: 1.2 : 1

Ok, er is nog steeds een verschil, maar het is niet enorm ernstig, ben dus wel blij met mijn keuze :)
Alleen de rijen zijn wel lang op drukke avonden, was gisteravond toen ik even wou kijken 500 man in de rij, wel jammer als je nog even wat op de auction wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:58

SkyStreaker

Move on up!

Die map hoeft nooit de uiteindelijke content te betekenen. De 'Horde' komt vanaf een andere wereld. Wie zegt dat Blizzard niet met het idee komt van: "laten wij weer eens een portal maken die naar de wereld van de Horde leidt en dat de Alliance zich ook daar gaat vestigen :P" Dan heb je 'klets', toch 2 werelden :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:09:
[...]

Ik heb galaxies nooit gespeeld maar om je een beeld te geven. Ik heb een keer getimed hoe lang ik over zou doen om van de ene kant van darkshore naar de andere kant te lopen en dan gewoon het pad volgen. Nu ben ik een paladin dwarf en dwergjes lopen niet zo supersnel. Maar ik kwam toch net niet over de 5 minuten heen. En dat is dan dus 1 provincie >:)
Als je gewoon lopend de twee continenten om de beurt van noord naar zuid wilt aflopen ben je dacht ik ongeveer 6 uur bezig... En dan moet je wel high lvl zijn wil je dat overleven. De wereld is erg groot, maar ik denk dat er nog wel mmorpgs zijn die hem groter hebben. Ik denk alleen niet dat er zijn die daarbij ook zo'n mooi en uitgekiend leveldesign hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
tranztaz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:16:
[...]

Die map hoeft nooit de uiteindelijke content te betekenen. De 'Horde' komt vanaf een andere wereld. Wie zegt dat Blizzard niet met het idee komt van: "laten wij weer eens een portal maken die naar de wereld van de Horde leidt en dat de Alliance zich ook daar gaat vestigen :P" Dan heb je 'klets', toch 2 werelden :P
Er zijn nu ook nog een paar gebieden op de kaart waar je toch niet kan komen. Verder vind je op oudere warcraft kaarten nog een continent in het noorden. Maar het zal nog wel even duren voordat er echt dat soort nieuwe content komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
DarkShadow schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:15:
Mijn Realm is warsong, dit is een iets oudere census volgens mij (tenminste volgens een andere zitten er 23000 characters op en is het verschil tussen horde en alliance nog kleiner):

Total Characters: 20,610
Total Alliance: 11,333 - 55%
Total Horde: 9,277 - 45%
A to H Ratio: 1.2 : 1

Ok, er is nog steeds een verschil, maar het is niet enorm ernstig, ben dus wel blij met mijn keuze :)
Alleen de rijen zijn wel lang op drukke avonden, was gisteravond toen ik even wou kijken 500 man in de rij, wel jammer als je nog even wat op de auction wil zetten.
ik denk dat je verkeerd kijkt, wat jij post is de US server.
Dit is de europese Warsong server:
Total Characters: 8,375
Total Alliance: 4,276 - 51%
Total Horde: 4,099 - 49%
A to H Ratio: 1 : 1

Netjes verdeelt daar trouwens :)

PS: (ik neem aan dat je op EU server speelt, anders kan dit bericht als niet gepost worden beschouwd :P)

[ Voor 3% gewijzigd door butsj op 28-02-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
btw gisteren voor 50s DE stron gIron fishing pole gewonnen in de ah :D

hij had er geen buyout op gezet, duration was niet lang meer, tussen de 30 mins en 2 uur :P

ik dus expres gaan vissen in ogrimarr om zodra ik overboden zou worden meteen weer over te kunnen bieden :P de laatste stron iron fishing pole in AH ging voor 2G weg op buyout :P baalde dus nogal dat er geen BO was, maar toch gewonnen voor 50s :P woohoo!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-10 11:40
Ik zou de met veel detail en fantasie ontworpen landschappen van WoW uberhaupt al niet willen vergelijken met de door de computer gegenereerde landschappen van SWG.

Het mag dan minder uitgestrekt zijn, maar er is per vierkante meter 10x zoveel te beleven :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Vergeet de emerald dream niet. Deze zal waarschijnlijk net als northrend en dreanor ook nog verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
DarkShadow schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:19:
[...]

Er zijn nu ook nog een paar gebieden op de kaart waar je toch niet kan komen. Verder vind je op oudere warcraft kaarten nog een continent in het noorden. Maar het zal nog wel even duren voordat er echt dat soort nieuwe content komt.
een ander continent?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:09:
[...]

ik ren iedereen voorbij met mn aspect of the cheetah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
fixxx schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:03:
[...]

ik ren iedereen voorbij met mn aspect of the cheetah ;)
mjah :/ aspect of cheetah werkt ook in instances, mijn ghostwolf niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hoe zit het eigenlijk met Truesilver, is dat de rare variant van mithril? Net als dat gold rare iron is en silver rare tin is.
Ik zie namelijk erg veel truesilver deposits, maar kan ze nog niet minen (nog zo'n 37 levels), maar de mithril veins verdwijnen wel snel?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 08:59

Wiebbe

<none />

volgende keer wel even het boekje lezen he ;)

Dat 3e continent is Northrend, in warcraft 3 TFT ging Illidan en Arthas daar naar toe voor de Frozen Throne. Arthas zit daar nu braaf zijn leger weer op te bouwen met zijn Scourge army, terwijl illidan (als die nog leeft) met zijn leger van naga en High bloodelves daar zit te vertoefen.

Ik denk dat dit of een Expansion pack word, of een content patch (een hele grote dan :P )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

ff zitten kijken op mijn server (Thunderhorn)
Total Characters: 3,177
Total Alliance: 2,115 - 67%
Total Horde: 1,062 - 33%
A to H Ratio: 2 : 1

Das een leuke ratio, ik zit bij horde en als er weer eens een raid wordt uitgevoerd op xr, dan worden de alliance duidelijk outnumbered. Lijkt ook wel alsof horde wat meer als een groep fungeerd dan de alliance.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lijkt mij toch logisch dat het derde continent gewoon als een patch komt tenslotte gaan we over een 1 1/2 week de eerste betaling naar Blizzard doen. En of dit nou d.m.v. Timecard of CC gebeurd doet even niet ter zake.

Dus ik neem aan dat in de loop van de tijd dat continent word toegevoegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, mijn huisgenote heeft 512 MB RAM, verder bijna hetzelfde systeem als mijzelf, ze heeft alleen een GeForce 4 FX 5700 Ultra ipv 9800 Pro.

Je hoort tijdens vluchten en in grote steden de harddisk cachen als een gek. Gaat dit helpen met 512 MB extra? (We hebben ook allebei dezelfde geheugentypes). Ikzelf merk er nauwgenoeg niets tijdens vluchten en grote plekken, soms echt nog geeneens een seconde, maar eigenlijk loopt het constant vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb SWG nooit gespeeld (demo versie werkte niet bij mij), maar ik kan wel zeggen dat de wereld van WoW aanzienlijk kleiner is als de werelden van Everquest en Final Fantasy XI. Maar toch vind ik WoW een stuk plezieriger. :P

Mogelijk/waarschijnlijk komt er voor WoW een Expansion Pack (EQ, FFXI en (dacht ik) SWG hebben die ook) waarin nieuwe continenten zijn toegevoegd. Voor WoW is het goed mogelijk dat Northrend wordt toegevoegd, of mogelijk zelfs Draenar. Zou ook een goede reden zijn om nieuwe rassen te introduceren. :) Ik wil wel een Blood Elfje spelen!
het lijkt mij toch logisch dat het derde continent gewoon als een patch
Kans is heel klein. Voor vrijwel elke andere grote MMORPG werd een losse XP in de winkels uitgebracht, voor zo'n 30 euro per stuk. FFXI heeft er 2 gehad (in Japan, in EU zaten ze inbegrepen). Ook EQ heeft er enkele gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

nhimf schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:18:
ff zitten kijken op mijn server (Thunderhorn)
Total Characters: 3,177
Total Alliance: 2,115 - 67%
Total Horde: 1,062 - 33%
A to H Ratio: 2 : 1

Das een leuke ratio, ik zit bij horde en als er weer eens een raid wordt uitgevoerd op xr, dan worden de alliance duidelijk outnumbered. Lijkt ook wel alsof horde wat meer als een groep fungeerd dan de alliance.
denk dat het ook ligt aan het feit dat je wel moet samenwerken met zulke verhoudingen... als de odds in your favor zijn boeit dat samenwerken niet echt,want er zijn toch wel genoeg vriendjes in de buurt.. totdat je georganiseerd word aangevallen ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:24:
[...]

denk dat het ook ligt aan het feit dat je wel moet samenwerken met zulke verhoudingen... als de odds in your favor zijn boeit dat samenwerken niet echt,want er zijn toch wel genoeg vriendjes in de buurt.. totdat je georganiseerd word aangevallen ;)
Mwa, een raid houdt in dat er sowieso een groot aantal mensen meedoet. Daardoor zal de horde echt niet meer georganiseerd zijn als de alliance. Het zit hem meer in de onderlinge skills (en vooral levels) van de mensen in de raid-group, maar uiteindelijk vooral in de aantallen.

Op de server Al'Alkir heb ik het idee dat de horde altijd in de meerderheid is, op contested territory is het gewoon zeer gevaarlijk om alleen rond te lopen. Vooral s'nachts lijkt de horde meer te leven dan de aliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Hoe kijken jullie trouwens tegen expansion packs aan? Ik heb namelijkj nu nog het standpunt dat als ik als betalende wow speler moet gaan betalen voor een 'veel te duur' expansion pack dat ik er dan mee zal gaan stoppen.

Met veel te duur bedoel ik dan dus 49,95 of zelfs duurder ( gangbare gameprijs ? ).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Shadow moon eu:
Total Characters: 7,859
Total Alliance: 4,100 - 52%
Total Horde: 3,759 - 48%
A to H Ratio: 1.1 : 1

Mwaaa, wel netjes zo, hoop alleen dat het niet nóg drukker wordt, nu soms op de raarste tijden al wachtrijen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Hoe lang zijn deze wachttijden dan gemiddeld?

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Webgnome schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:35:
Hoe kijken jullie trouwens tegen expansion packs aan? Ik heb namelijkj nu nog het standpunt dat als ik als betalende wow speler moet gaan betalen voor een 'veel te duur' expansion pack dat ik er dan mee zal gaan stoppen.

Met veel te duur bedoel ik dan dus 49,95 of zelfs duurder ( gangbare gameprijs ? ).
Over het algemeen zin uitbreidingen wel gratis. Heel af en toe, als er echt bijvoorbeeld grafische engine updates worden gedaan, dan wordt daar geld voor gevraagd om de kosten van de engine te vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:04:
[...]

was wel humor, we waren een quest aan het doen in redrigde, dat je zo'n boss moet killen in zo'n toren, we waren alleen iets te laag level, er was nog een andere groep bezig, maar die ging ervandoor toen ze de boss gekilled hadden, wij wachten op respawn, spawnen er ineens 5 van die trolls + boss :) dat gingen we niet redden, alleen ik maakte de fout om te resurecten buiten de toren, terwijl de rest wel naar binnen ging. Aspect of the cheetah aan, en als een gek tussen allemaal van die trolls door de toren heengerend, was weer boven voordat ik doodging, met 10 trolls achter me aan. Mn party genoten lagen helemaal dubbel. Hebben we maar een lvl 42 guild member geroepen, die kwam ff helpen, werd het ineens heel makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Kaap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:42:
[...]
Over het algemeen zin uitbreidingen wel gratis. Heel af en toe, als er echt bijvoorbeeld grafische engine updates worden gedaan, dan wordt daar geld voor gevraagd om de kosten van de engine te vergoeden.
Hmm ja, het lijkt me dat de expansion packs via de updater gaan voor 11euro per maand...
Het lijkt me sterk dat dit via de winkel moet gaan, aangezien dan iedereen verplicht een nieuwe CD moet gaan kopen, om met het spel verder te gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 10-10 13:01

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:35:
[...]

Mwa, een raid houdt in dat er sowieso een groot aantal mensen meedoet. Daardoor zal de horde echt niet meer georganiseerd zijn als de alliance. Het zit hem meer in de onderlinge skills (en vooral levels) van de mensen in de raid-group, maar uiteindelijk vooral in de aantallen.

Op de server Al'Alkir heb ik het idee dat de horde altijd in de meerderheid is, op contested territory is het gewoon zeer gevaarlijk om alleen rond te lopen. Vooral s'nachts lijkt de horde meer te leven dan de aliance.
Zelfde is ook op bloodscalp, maar als ik in SV loop is de horde meestal niet al te agressief, meestal staan we naast elkaar te questen. Er zijn altijd van de eppo's tussen die even iemand moeten ganken die 7 lvls lager is dan hunzelf, maar over het algemeen heb ik hier weinig last van. Voordeel is altijd dat ik als rogue kan stealthen :P.

En ik heb het gevoel dat de horde meer georganiseerd is. Alliance lvl 40+ staan meestal in IF hun Mount te showen, en een beetje heen en weer te springen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
UltraR-pc schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:48:
Yep, de hunter kan allemaal dingen waar andere klassen er maar één van kunnen. Een hunter is een heleboel in één. Ik proef bij jouw een onverklaarbare anti-hunter stemming. Kom eens met argumenten waarom je ze niet wilt. Ik heb namelijk niet het idee dat wanneer ik in een party speel ik niet echt een toegevoegde waarde heb, integendeel!
Je hoort wel vaker van dit soort gemekker. Hunters zijn gewoon de beste pullers, punt. Als je een keer te veel mobs pulled feign je gewoon, en desnoods ga je alleen zelf dood. Daarnaast doen Hunters erg veel damage, heb zelfs gehad dat een Mage onder de indruk was. In closed Beta waren de Hunters ongeveer de laatste class die goed uitgewerkt werd, en daar is dat 'hunters suck' een beetje van blijven hangen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is t iemand al opgevallen dat als je 's nachts de maan bekijkt, en je verplaatst hem van middenboven in je scherm, naar rechtsboven of linksbovenin (door rond te kijken, :/ ), dat dat ding helemaal scheef trekt :D

Lomp hoor ;)

Edit:
Ik weet dat dit komt door je fov, maar het heeft niet echt een positieve invloed op de sfeer snachts.. T komt nogal "nep" over... :P
-=BoKKiE=- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:04:
[...]

Hey bok, ook aant werk? Vanavond ff die Test of Lore doen, ok? :>

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost O+

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 11:56 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan