Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:39:
[...]

alt + z of ctrl + z

1 van die twee volgens mij
Ik heb dus extra zaken aanstaan (namen van mensen, namen/kleur boven beesten etc.), vandaar dat ik die tool nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Lol wat dacht je van om ALT + Z te gebruiken. Wat sommige mensen toch een tijd kwijt zijn door niet de handleiding te lezen!!!!!:+ :+ :+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

CJ schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:26:
[...]
Dus het ziet er naar uit dat de druid eindelijk het volgende aandachtspunt is van Blizzard.
Nou Warr mag ook wel eens want is nu een beetje schraal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig maar weer. Volgende keer kan je een mailtje verwachten

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Odium schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:01:
[...]

Anders ga je er ff serieus op in |:(
Rustig, de scholen zijn net uit, het is bijna weekend en het testosteron giert weer door de lichamen.. ;)

@QreZiX, de char waar je dat soort dingen mee kan doen is een Druid of een Warlock. De Mage is dan ook wel wat voor je. Entangle roots is wel wat voor je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Ik probeer even een scriptje te maken voor mijn palladin. Het is een klein handigheidje om snel even wat healthpoints uit je vijand te 'trekken'.
code:
1
2
3
4
/script AttackTarget();
/cast Seal Of Righteousness
/cast Judgement

Ik heb al gezegd en kwam dus met dit, alleen ik kan nergens uitmaken of dit dan ook gebeurt met de vijand die ik op dit moment in elkaar aan het beuken ben...

aanvulling: Ik krijg dus steeds: "you can't do that yet"

[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2005 15:39 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
tranztaz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:33:
Ik probeer even een scriptje te maken voor mijn palladin. Het is een klein handigheidje om snel even wat healthpoints uit je vijand te 'trekken'.
code:
1
2
3
4
/script AttackTarget();
/cast Judgement

Ik heb al gezegd en kwam dus met dit, alleen ik kan nergens uitmaken of dit dan ook gebeurt met de vijand die ik op dit moment in elkaar aan het beuken ben...

aanvulling: Ik krijg dus steeds: "you can't do that yet"
Cast hij de 1e spell wel? Want er staat me iets bij dat er pauzes tussen moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
tranztaz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:33:
code:
1
2
3
4
/script AttackTarget();
/cast Judgement

"you can't do that yet"
Als het goed is kan je geen Casts achter elkaar laten afgaan met een script.. Waarom het niet werkt is omdat er na elke cats 1 sec timer erop zit zelfs sommige instant casts..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Skeiron schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:46:
[...]

Als het goed is kan je geen Casts achter elkaar laten afgaan met een script.. Waarom het niet werkt is omdat er na elke cats 1 sec timer erop zit zelfs sommige instant casts..
Is dat niet op te vangen met een /pause command tussen iedere cast dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
[...]

Druid fix komt binnenkort.

Een aantal veranderingen:
  • meer DPS in Catform!
  • Movement-Impairing Effects from Shaman's Frost Shock & Mage's frost spells are gone when shapeshifting
  • Toevoeging van direct-damage finishing move in Catform
  • Rage gebruiken om jezelf te healen in Bear Form (tankage!)
  • Rebirth: target will come to life immediately
  • Rebirth: kost minder mana
Verder gaan ze in de gaten houden hoe populair Feral nu echt is en ook bv hoe vaak Hurricane gebruikt wordt. Dit zouden ze dan nog verder kunnen gaan aanpassen.

Dus het ziet er naar uit dat de druid eindelijk het volgende aandachtspunt is van Blizzard.
oo das vet want ik was al van plan een Tauren Druid te maken, hij leek me eerst wat zwak maar nu ben ik helemaal overtuigd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:20:
Idd een beetje flauw van die stops van de GoT-guilds, kom op zeg, iedereen van GoT mag zoiets toch gewoon joinen, en wat een onzin met skills, zoveel skills heb je ook weer niet nodig voor deze game, je moet je character gewoon goed kennen en in een party/raid niet al teveel rare dingen doen en gewoon je taak vervullen (tanken/pullen/healen/dmgdealen).

Maargoed, ik speel al een paar maand op de US servers dus voor mij maakt het niet uit. Ik ben wel opzoek naar een guild op Warsong, weet iemand nog een goede (niet Titans hand).
Hoo Hoo

Ravenblood heeft een ledenstop ,
Maar The lowlanders heb ben dat niet, oke we hebben nu 165 members (waarvan natuurlkijk ook alts) gemiddelt altijd zon 70 to 80 online in guild.
ik invite peeps gewoon en hou bij wie wat is enz , tevens worden chars die 2 weken niet online zijn geweest (zonder reden) uit de org gekickt (om het overzicht te behouden) tevens word er niet gescholden in chat gebeurt dit wel instant kick (of officieele waarschuwing) hangt van de scheldparty af.
Verkopen in org chat mag niet (tenzij het inkoops prijs is dan wel)

wij gooien het nu ook nog niet dicht tenzij het echt niet te doen is dan wel .

wil je in de guild geef me ff een whisper /w legend

Greetz
Legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een handig prog. om je TOC versie te veranderen zodat bv cosmos weer werkt met de update(s)

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hydra: ik had je nog een mailtje gestuurd maar die kreeg ik terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Dat "you can't do that yet" is inderdaad de melding die je krijgt als je Judgment wilt casten terwijl je geen seal actief hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Skeiron schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:46:
[...]

Dino78 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:48:
[...]

Is dat niet op te vangen met een /pause command tussen iedere cast dan?
Helaas dus niet... Dit om 'botting' tegen te gaan. Begrijpelijk.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Helaas?? Gelukkig niet zal je bedoelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dat bedoel ik ook Muppet :D ;)

Mensen, ik heb even bewust een apart topic gemaakt voor WoW-macro's, zodat het lekker overzichtelijk blijft en niet alle code hier door elkaar gaat staan. Mochten er mensen code willen posten of zien, dan kan dat daar :)

Het WoW Macro's topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Goed idee! Ik had al eens geprobeerd een Macro te maken (God mag weten waarvoor, had hem begin van de beta voor m'n Lockje gemaakt) alleen wilde dat dus niet echt lukken omdat ik niet wist welke 'taal' gebruikt moest worden :)

Overigens drie maal hoera, Snappie heeft z'n travel form :D (Druid level 30 dus :))

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Druid fix komt binnenkort.

Een aantal veranderingen:
  • meer DPS in Catform!
  • Movement-Impairing Effects from Shaman's Frost Shock & Mage's frost spells are gone when shapeshifting
  • Toevoeging van direct-damage finishing move in Catform
  • Rage gebruiken om jezelf te healen in Bear Form (tankage!)
  • Rebirth: target will come to life immediately
  • Rebirth: kost minder mana
Verder gaan ze in de gaten houden hoe populair Feral nu echt is en ook bv hoe vaak Hurricane gebruikt wordt. Dit zouden ze dan nog verder kunnen gaan aanpassen.

Nou ik hoop dat door deze patch de druid nog gebalanceerder word. Niet dat ik ontevreden ben hoor. Al blijf ik de bij dat de druid een beetje van alles is. Hij is een constant Character en blinkt niet uit on iets specifieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Snappie88 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:53:
Goed idee! Ik had al eens geprobeerd een Macro te maken (God mag weten waarvoor, had hem begin van de beta voor m'n Lockje gemaakt) alleen wilde dat dus niet echt lukken omdat ik niet wist welke 'taal' gebruikt moest worden :)

Overigens drie maal hoera, Snappie heeft z'n travel form :D (Druid level 30 dus :))
Posten die hap! :D

offtopic:
grrrrrodverdriedubbeltjes! Ik word vaak van Zenedar afgedonderd... Iemand enig idee hoe dat kan komen? Zit op @home.

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:55:
Hier een handig prog. om je TOC versie te veranderen zodat bv cosmos weer werkt met de update(s)

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216
Je kunt ook in het character select screen op Addons drukken en dan de version check uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat programmatje werkt idd erg handig :) Thanks daar voor:) Verder werd ik net abrupt uit spel gegooit en kom er ook niet meer in. Internet werkt nog wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 15-09 02:54
Sinds de update kan ik niet meer inloggen.
Ik krijg de melding dat de informatie die ik invoer niet valide is.
Als ik op de site probeer in te loggen krijg ik de melding:
Sorry, you entered an invalid username or password. Please try again.
terwijl de informatie die ik invoer 100% correct is.
Probeer ik vervolgens m'n wachtwoord te laten sturen, dan krijg ik de melding
There are no account names that match the email address you provided. Please check the email address again for any missed or incorrect characters. If the account name is correct, please contact Account & Billing support at http://www.wow-europe.com/en/support/
.

Ik heb dus een vermoeden dat m'n account verwijderd is... hebben meer mensen hier last van (gehad)?

Voor de update kon ik trouwens nog wel inloggen, waarna hij de update ging installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjoan op 25-02-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat druid fix is wel relaxed. Alleen zou ik het jammer vinden als Druid opeens super populair wordt ofzo. Dan is iedereen druid, en als ik een keertje WoW wil spelen wordt het gewoon saai.

Niet dat ik gelijk het hele spel dom vindt, maar het is gewoon leuker als je een class/race heb die lekker speciaal is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

The European pre-paid game cards will be in stores very soon. The official date for their availability is March 4th, but it’s likely that some retail outlets will have the cards a few days earlier so keep your eyes peeled over the next few days.
Each card will provide a 60-day subscription to the game and will be available at a suggested retail price of 26.99€/£18.49 through the same retail outlets as the full game.

Please note that the World of Warcraft pre-paid card code can only be used once. We therefore strongly recommend that you check that the packaging is secure, and/or that the scratch-off strip on the back of the card is intact, before purchasing. As well as the game card, a full version of World of Warcraft and Internet connection will be required to play the game.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Sjoan schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:23:
Sinds de update kan ik niet meer inloggen.
Ik krijg de melding dat de informatie die ik invoer niet valide is.
Als ik op de site probeer in te loggen krijg ik de melding:
[...]
terwijl de informatie die ik invoer 100% correct is.
Probeer ik vervolgens m'n wachtwoord te laten sturen, dan krijg ik de melding
[...]
.

Ik heb dus een vermoeden dat m'n account verwijderd is... hebben meer mensen hier last van (gehad)?

Voor de update kon ik trouwens nog wel inloggen, waarna hij de update ging installeren.
Je kan proberen de WTF directory even in te zippen of te rarren en dan vervolgens de WTF-directory verwijderen. Start daarna het spel opnieuw op. Als dit niet lukt, herinstalleer. Lukt dat ook niet. ga dan naar de support-fora van blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okhier even een noob :P net het spel gekocht en geinstalleerd, echter bijaccount createn vraagt ie bij stap 5 om een pre paid game kaart, echter zit bij het spel een maand free trial :) moet ik nou eerst alsnog een prepaid kaartje erbij zetten om dan die maand te laten ingaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:37:
Dat druid fix is wel relaxed. Alleen zou ik het jammer vinden als Druid opeens super populair wordt ofzo. Dan is iedereen druid, en als ik een keertje WoW wil spelen wordt het gewoon saai.

Niet dat ik gelijk het hele spel dom vindt, maar het is gewoon leuker als je een class/race heb die lekker speciaal is. :)
Yup, Druid was al speciaal in Diablo II, omdat iedereen kennelijk overclassed characters prefereerde boven charactes waar je een beetje skill voor nodig had ;). Necromancer was helemaal mijn favoriet .... :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:10:
Okhier even een noob :P net het spel gekocht en geinstalleerd, echter bijaccount createn vraagt ie bij stap 5 om een pre paid game kaart, echter zit bij het spel een maand free trial :) moet ik nou eerst alsnog een prepaid kaartje erbij zetten om dan die maand te laten ingaan??
Helaas wel ja, of dus een credit-card gebruiken.
Er zijn ook mensen die valse creditcard nummers hebben ingevuld (waaronder ikzelf) omdat het schijnt dat ze die check pas gaan doen als je maand afgelopen is... Dus voor de tijd dan snel even veranderen in gametimecard en hopen dat het goed komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:10:
al opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:17:
[...]

Helaas wel ja, of dus een credit-card gebruiken.
Er zijn ook mensen die valse creditcard nummers hebben ingevuld (waaronder ikzelf) omdat het schijnt dat ze die check pas gaan doen als je maand afgelopen is... Dus voor de tijd dan snel even veranderen in gametimecard en hopen dat het goed komt :+
dat heb ik dus ook gedaan ja :P was al erg blij dat ie geen credit card check deed, anders kon ik weeer naar de winkel en zit al helemaal geinstalleerd voor WOW :P boodschappen gedaan, langs de coffeeshop geweest en geen afspraken dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben niet gecharmeerd van de manier waarop Blizzard dat heeft opgelost met die Credit Cards. Ze hadden tegelijkertijd met het spel ook de Game Cards moeten uitbrengen. Ik heb het een en ander met mijn vader geregeld. Ik probeer voor 11 maart een Game Card te pakken te krijgen. Er wordt beweerd dat ze op 4 maart uitkomen. Mocht mijn vader gebilld worden, dan krijgt hij direct dat bedrag terug, dat van zijn rekening werd afgeschreven.

Over het ganken betreft: Het Honor System komt dadelijk in werking, maar niet met de eerstvolgende patch. Ik hoop dat dat systeem het ganken gaat bestraffen, met verlaging van de reputatie bij de Friendly steden, zodat een notoire ganker op den duur door Friendly NPCs zal worden aangevallen. De lol van het ganken zal dan snel vergaan. Tot nog toe doet het me nog niet bijster veel als ik gegankt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
tranztaz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:09:
[...]

Je kan proberen de WTF directory even in te zippen of te rarren en dan vervolgens de WTF-directory verwijderen. Start daarna het spel opnieuw op. Als dit niet lukt, herinstalleer. Lukt dat ook niet. ga dan naar de support-fora van blizzard :)
Mijn vriendin haar account heeft dus hetzelfde probleem.. En heeft niet zoveel te maken met de installatie.. want op het forum/account management kan ik ook niet meer inloggen... Account lijkt pleite..

Mijn account is echter nog in order..

Misschien komt het doordat zij een CE heeft en ik een gewone? Meer mensen met een CE die wel of niet in kunnen loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:03:
[...]

Mijn vriendin haar account heeft dus hetzelfde probleem.. En heeft niet zoveel te maken met de installatie.. want op het forum/account management kan ik ook niet meer inloggen... Account lijkt pleite..

Misschien komt het doordat zij een CE heeft en ik een gewone? Meer mensen met een CE die wel of niet in kunnen loggen?
ik hoop voor jullie (mensen die deze problemen ondervinden) dat het goed komt mijn ervaringen met MMORPG's wijzen uit dat mocht je een char kwijt zijn ze deze niet weer terug plaatsten (omdat hun niet kunnen zien of je daadwerkelijk een char had met dat leven ..... )

ik hoop dat dit niet ook bij mij zo is (heb nog niet kunnen checken werk he)

iig Veel suc6 ermee en sterkte ! :'(

greetz legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:09:
[...]

ik hoop voor jullie (mensen die deze problemen ondervinden) dat het goed komt mijn ervaringen met MMORPG's wijzen uit dat mocht je een char kwijt zijn ze deze niet weer terug plaatsten (omdat hun niet kunnen zien of je daadwerkelijk een char had met dat leven ..... )

ik hoop dat dit niet ook bij mij zo is (heb nog niet kunnen checken werk he)

iig Veel suc6 ermee en sterkte ! :'(

greetz legend
Daar hebben ze backups voor.. die ze dan mooi terug kunnen zetten ;)

Maar irritant is het wel.. ik kan niet eens op het forum inloggen om er wat van te zeggen, want beide accounts werken niet op het forum..

Daar heb ik al eens een support mailtje over gestuurd en daar kreeg ik na een week een bericht van terug: er wordt aan gewerkt...

Word er zo langzamerhand een beetje moe van..

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

The Legend

*Plop*

Hmm, na de update crasht mn WoW en loopt mn hele PC vast, eerst kwam ik er gewoon in maar was mn interface addons weg. Version checker uitgezet, weer ingelogd *crash*. Reboot, weer ingelogd *crash*.. :(

Ga maar ff wat addons deinstallen, kijken of dat helpt..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
ik ga dus met me mage naar een weapon trainer maar dan staat er niks en ik las toch echt dat een mage ook daggers en 1 handed swords kon :O

is dat trouwens beter, dan staffs?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:10:
[...]

Daar hebben ze backups voor.. die ze dan mooi terug kunnen zetten ;)

Maar irritant is het wel.. ik kan niet eens op het forum inloggen om er wat van te zeggen, want beide accounts werken niet op het forum..

Daar heb ik al eens een support mailtje over gestuurd en daar kreeg ik na een week een bericht van terug: er wordt aan gewerkt...

Word er zo langzamerhand een beetje moe van..
dat denk ik dus niet de backups zullen ze vast hebben maar deze zullen niet worden geplaats IVM dart er dan een roleback zou plaatsvinden van alle ingame chars dus de mensen die dus alweer een dag hebben gespeelt zouden al hun behaalde prestaties verliezen (van de datum tot en met de backup ) dus dat zullen ze nooit gaan doen tevens kunnen ze niet ff in een backup kijken welke char wat is en hoe of wat . met andere woorden ze kunnen niet alleen jou char terug zeten als ze het terug zetten gaan alle chars terug naar backup point .

greetz legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:24:
[...]

dat denk ik dus niet de backups zullen ze vast hebben maar deze zullen niet worden geplaats IVM dart er dan een roleback zou plaatsvinden van alle ingame chars dus de mensen die dus alweer een dag hebben gespeelt zouden al hun behaalde prestaties verliezen (van de datum tot en met de backup ) dus dat zullen ze nooit gaan doen tevens kunnen ze niet ff in een backup kijken welke char wat is en hoe of wat . met andere woorden ze kunnen niet alleen jou char terug zeten als ze het terug zetten gaan alle chars terug naar backup point .

greetz legend
Trust me.. als blijkt dat veel mensen (en daar lijkt het nu op) hun complete account kwijt zijn dan boeit zo'n rollback niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

er staat ws ook een knopje "What can other weapon masters teach me? " klik die es aan :P
en een mage heeft eigk weinig aan wapens denk ik, ik zie ze altijd frost nova en achteruitlopen zodra de mob in melee range komt

en als je ziet hoeveel noobs hier al zijn met vragen die eigk ook in de handleiding staan, kan je nagaan hoeveel gm pages en support emails blizzard krijgt :X

[ Voor 29% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-02-2005 19:28 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je moet naar de bonus stats kijken, +int is bijvoorbeeld erg fijn voor een mage. Hoeveel damage ze doen boeit weinig, een mage doet niet aan Melee ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:26:
[...]

Trust me.. als blijkt dat veel mensen (en daar lijkt het nu op) hun complete account kwijt zijn dan boeit zo'n rollback niet hoor :P
dan Idd niet nee :) ik hoop voor je dat ze dat dan gaan doen ( Legend gaat vanafond voor de zekerheid maar ff niet spelen ) :) tjah anders verlies ik mijn data toch weer met een roleback

greetz legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kan iemand die wel kan inloggen op het forum deze topic even kicken?

http://forums-en.wow-euro...t=8339&p=1&tmp=1#post8339

Dit gaat over lost accounts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:28:
[...]

dan Idd niet nee :) ik hoop voor je dat ze dat dan gaan doen ( Legend gaat vanafond voor de zekerheid maar ff niet spelen ) :) tjah anders verlies ik mijn data toch weer met een roleback

greetz legend
Dit meen je toch niet serieus he? Er komt echt geen rollback van een dag voor alle spelers omdat er account problemen zijn? Hoe kom je hier in godsnaam bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:36:
[...]

Dit meen je toch niet serieus he? Er komt echt geen rollback van een dag voor alle spelers omdat er account problemen zijn? Hoe kom je hier in godsnaam bij :?
Lees eens beter !!!!!

ik zij :
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:24:
[...]

greetz legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit filmpje is best wel te vet:
http://www.heesch-dot.nl/BaseJump.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Grrrrrrrr, kzat in een groep met 5 man, whispert iemand anders of die er bij kan > Ik "nee, we zitten vol, sorry... Maar ik ben soweiso niet de groupleader, dat is die-en-die"

Vervolgens gaat er iemand inene uit de groep, komt die andere er meteen bij en krijg ik te horen "ohja, de groep zat vol, he?" En ik werd dus vervolgens ook niet geloofd en die andere groupmembers zeggen niets :o Nja, ze wisten prob niet helemaal waar het over ging, maar het leek me toch wel mogelijk mijn verhaal te beamen? :P

Wheeh, dat soort dingen vind ik dus helemaal niet leuk :/ Dat suckt dus aan spelen met echte mensen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 25-02-2005 20:29 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Tjongejongejonge... Wat een gerant op Zenebar zeg... En toch kan enig censuur geen kwaad's dit, kutkusje dat... :/ :X

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik speel op Silvermoon.
Loop ik rustig richting Lakeshire, krijg ik opeens een trade venster voor mijn ogen.
Dan fluistert een lvl 3 gastje. "Give me Items". :)
Hij wou wat spullen hebben om wat sneller op gang te komen. Normaal gesproken zou ik geen probleem daar mee hebben maar je kan toch eerst ff netjes vragen. Dus heb hem veel success gewenst.

edit: typo

[ Voor 8% gewijzigd door The_DoubleU op 25-02-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, heb dus nu ook een account gemaakt, en een niet valid CC nummer ingevuld, en wil nu naar gametime card zetten. Maar nou zie ik bij account management helemaal geen optie voor :X.
waar hebben jullie dat dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets in dit (of een ander) topic ziet wat je niet zint, ga er NIET zelf op reageren, maar plaats een Topic Report bij dat topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:33:
Tjongejongejonge... Wat een gerant op Zenebar zeg... En toch kan enig censuur geen kwaad's dit, kutkusje dat... :/ :X
Sorry Terr... Daar stond ik even niet bij stil :X ;(

/me Betuigt zijn spijt, mocht hij iemand beledigd hebben

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ok en nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:09:
ok, heb dus nu ook een account gemaakt, en een niet valid CC nummer ingevuld, en wil nu naar gametime card zetten. Maar nou zie ik bij account management helemaal geen optie voor :X.
waar hebben jullie dat dan gedaan?
staat ook pas 35 keer vermeld }:O
bliz zegt dat ze het voor het eind van de vrije maand die optie beschikbaar hebben }:O

( }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Glorificationer schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:27:
er staat ws ook een knopje "What can other weapon masters teach me? " klik die es aan :P
en een mage heeft eigk weinig aan wapens denk ik, ik zie ze altijd frost nova en achteruitlopen zodra de mob in melee range komt
ja dat weet ik en stats is ook handig zoals die andere gast zei daarom dacht ik neem ik zo'n one handed weapon en dan zo'n extra ding in me 2e hand die je extra stats enzo geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 2handed staff blijft het best voor casters. Die heeft gewoon de beste +int/+sta vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:20:
Een 2handed staff blijft het best voor casters. Die heeft gewoon de beste +int/+sta vaak.
Of je moet iets verdomd goeds in je offhand zien te krijgen. Daar ik dat nog niet gezien heb, blijf ik bij mijn staff.
Nog meer holy-priests hier die soms tot totale wanhoop worden gedreven at zelfs met fade/punten in minder aggro door spells alsnog altijd de eerste zijn die sterven doordat de aggro niet goed gehouden wordt?
Af en toe echt zieltergend, iedereen in je team heel houden en op het laatste moment geslacht worden zodat iedereen de boss-drop heeft behalve jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Leuk die Druid update soon, van mijn part mogen ze ook wel eens de Warrior aanpassen hoor. Ik mis bijvoorbeeld -enorm- de optie om jezelf te healen, veel andere chars kunnen dat wel, maar een warrior niet. Een gedeelte van mijn rage opgeven voor een instant heal zou heel prettig zijn, daar het met first aid ook niet werkt, omdat je zodra je geslagen wordt dan stopt met het healen van jezelf.

Ook potions werken niet, daar je een (veel te lange) wachttijd hebt voordat je ze weer opnieuw kunt gebruiken :(

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Al 2 keer een crash gehad, sinds de patch. Neem aan dat het daarmee samen hangt. Heb de WDB en WTF folder leeggegooid, hopen dat dat iets oplevert. Had het namelijk beide keren bij het inleveren/accepteren van een quest en dan is dat een van de dingen die Blizzard aanraadt.

Mocht ik het nog een keer krijgen, dan schakel ik m'n software-firewall uit, kijken of dat helpt, dan m'n virusscanner en anders weet ik het niet meer :P

Maar ik had het voor vandaag helemaal niet en ik speel al sinds de 11e. 2 keer op 1 dag net na een nieuwe patch klinkt mij een beetje te toevallig om niet samen te gaan ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

X-G schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:35:
Leuk die Druid update soon, van mijn part mogen ze ook wel eens de Warrior aanpassen hoor. Ik mis bijvoorbeeld -enorm- de optie om jezelf te healen, veel andere chars kunnen dat wel, maar een warrior niet. Een gedeelte van mijn rage opgeven voor een instant heal zou heel prettig zijn, daar het met first aid ook niet werkt, omdat je zodra je geslagen wordt dan stopt met het healen van jezelf.
Ook potions werken niet, daar je een (veel te lange) wachttijd hebt voordat je ze weer opnieuw kunt gebruiken :(
Mjah, maar als elke class zich zodirect kan healen, dan is er weinig meer aan :D Wat heb je dan nog aan healers? :P Ik zou ook wel allemaal mage-spells willen kunnen casten met mijn Paladin en 2 wapens tegelijkertijd gebruiken (of kan dat laatste wel? :+) lijkt me ook wel wat :) En zo meer dingen :P Maarja, verschil moet er zijn :)

Wel irritant dat je niet meerdere potions achter elkaar kan gebruiken idd ;) Wat dat betreft waren Diablo, Darkstone ed wel anders :D

//Mjah, dat had ik natuurlijk ook in 1 post kunnen doen ipv 2 posts onder elkaar te zetten, ben een beetje moe :P

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 26-02-2005 01:00 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn frame rate zichtbaar maak in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Bosmonster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:03:
[...]

Bij mij is het opgelost.
Bij de update was om één of andere duistere reden mijn wachtwoord gereset, waardoor ik nergens meer kon inloggen. Password-retrieval werkte ook niet.
Ik heb toen de Blizzardsupportlijn gebeld (0800 0203479 gratis). Ik heb 5 minuutjes in de wacht gezeten, waarna ze direct een nieuw wachtwoord naar mn emailadres stuurde, waarmee ik direct kon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

zo, het lijkt wel of de tijd bij mij gewoon te snel gaat!
ben nog steeds maar lvl17 en iedereen is dik hoog (zij kennen alle quests enzo in the barrens van beta's, ik niet)
is wel irri dat ik als Guild Master so laag ben dan meeste ;x

zijn er nog mensen op zenedar?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Het is echt onmogelijk iets terug de vinden in de totaal bijna 18000 posts ui deze topic reeks :X

Nu vraag ik het maar gewoon. Naast cosmos had je nog iets ? Welke had je dus nogmeer :D

Cosmos doet het dinds gisteren niet namelijk :( En een rogue zonder skills is wat gay eiglijk :P

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
de oude cosmos werkt niet met de nieuwe patch nee, daar zijn updates voor :+
je bedoeld CT_MOD denk ik, als alternatief

[ Voor 1% gewijzigd door Maegrim op 26-02-2005 05:44 . Reden: typo :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Eventueel kan je ook die van Kefs gebruiken http://members.chello.nl/t.y.cheng/Kefs_WoW_UI_V1.2.zip
die combineert het eea.
En het is idd bijna niet meer bij te houden als je ook nog WoW speelt

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik gebruik zelf CTmod met monkeyquest + bagstatus meter!!

en het is geweldig, ik vond Gypsymod beter alleen kreeg rare FPSdrops op sommige momenter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn frame rate zichtbaar maak in dit spel?
CTRL-R

soms zit ik rond de 75FPS, instellingen op zijn hoogstt

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vandaag met m'n lvl 19 tauren hunter vor het eerst contested territory betreden, even de naam kwijt, gebied ten noorden van de crossroads. Prachtig gebied, kon alleen de iron ore niet minen, moet nog even 16 mining punten omhoog :) Zal daar denk ik in de toekomst véél tijd gaan doorbrengen :)

Verder nu 120 engineering, kan weer wat leuke zaken gaan kopen/maken :)

En altijd fijn als iemand je deadly blunderbuss (die je voor een paar zilver maakt) voor 96 zilver koopt in de AH :) (en helemaal fijn is dat ik er nog een in de AH heb nu)

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 26-02-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45

Xeo

weet iemand misschien waar ik als lvl 17 night elve bij een AC kan komen? Want ik heb dr nog niet echt 1 gevonden... en ik heb zo het idee dat ik door allerlei hoge lvl gebieden moet reizen om er te komen.... nu heb ik al op de kaart gekeken enz en schijnbaar zit er 1 in ironforge... maar dr zit dr toch wel 1 dichterbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

yared schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:58:
[...]

CTRL-R

soms zit ik rond de 75FPS, instellingen op zijn hoogstt
wow?
dan heb jij knappe GFX kaart, welke is het?

ik heb zelf een FX 5500 (pr0s 3.0 en 1G-geheugen) en nog max 35fps :(
en op raid...ohh boy dat moet je echt niet zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

johnnyv.nl schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:00:
Vandaag met m'n lvl 19 tauren hunter vor het eerst contested territory betreden, even de naam kwijt, gebied ten noorden van de crossroads. Prachtig gebied, kon alleen de iron ore niet minen, moet nog even 16 mining punten omhoog :) Zal daar denk ik in de toekomst véél tijd gaan doorbrengen :)

Verder nu 120 engineering, kan weer wat leuke zaken gaan kopen/maken :)

En altijd fijn als iemand je deadly blunderbuss (die je voor een paar zilver maakt) voor 96 zilver koopt in de AH :) (en helemaal fijn is dat ik er nog een in de AH heb nu)
Ashenvale is dat. Beetje sterke mobs voor een lvl 19 daaro :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Xeo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:24:
weet iemand misschien waar ik als lvl 17 night elve bij een AC kan komen? Want ik heb dr nog niet echt 1 gevonden... en ik heb zo het idee dat ik door allerlei hoge lvl gebieden moet reizen om er te komen.... nu heb ik al op de kaart gekeken enz en schijnbaar zit er 1 in ironforge... maar dr zit dr toch wel 1 dichterbij?
Helaas, alleen IronForge (Allience) en Ogrimmar (Horde) hebben een AH. (En er is er ook nog een in neutraal gebeid, maar als L17 is dat ook neit echt aan te raden volgens mij...)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
een vriend van mij heeft een probleem (night elf hunter), hele tijd als hij zn bow wil gebruiken krijgtie de mededeling "te ver weg" ook al staat hij er naast. Hij heeft al nieuwe bows gekocht en gerepareerd, maar de melding blijft. heel klote want zonder bow kom je niet ver . wie heeft een idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:55:
[...]

Ashenvale is dat. Beetje sterke mobs voor een lvl 19 daaro :p
Enige wat ik tegenkwam was een level 20 rotting slime, eitje als level 19 hunter met een level 18 beest :)

Over het algemeen kan ik level 22 beesten net aan nu. Komt ook omdat ik door m'n mining/engineering veel mooie spullen heb (sterke gun, sterke two-handed bijl, leuke +x agility voorwerpen e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

Rmg

Xeo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:24:
Helaas in IF is de enige AH voor alliance ;)

Het is redelijk gemakkenlijk om er te komen mits de wetlands niet vol met horde is op je server.

Gewoon van auberdine de boot pakken naar menethil en dan vanuit menethil door de wetlands heen rennen. word je aangevallen zorgen dat je pet de aggro oppikt en doorrennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Raz- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:32:
[...]

Helaas in IF is de enige AH voor alliance ;)

Het is redelijk gemakkenlijk om er te komen mits de wetlands niet vol met horde is op je server.

Gewoon van auberdine de boot pakken naar menethil en dan vanuit menethil door de wetlands heen rennen. word je aangevallen zorgen dat je pet de aggro oppikt en doorrennen ;)
Ha, dat is mijn mooiste WoW ervaring tot nu toe. Samen met Leeus (lvl 17 op dat moment) ging ik (Cirdan) als lvl 15 door de wetlands. GEWELDIG!!! :D _/-\o_
Het was echt enorm eng :P , ik zat constant om me heen te kijken of er geen hordes liepen. Springt er opeens vanuit het niets een lvl 26 voor ons op het pad, binnen 2 seconden had ik 3 vloeken over me heen. Dus wij terug rennen, en 10 minuten ons achter een boom verstopt O+
Toen weer trillend van angst de reis naar Ironforge vervolgen... :)
Gelukkig kan je als je eenmaal in IF bent geweest met de hypogrief ernaar toe, dat scheelt een hoopt gezweet. Wat niet wegneemt dat ik nu als lvl 19 graag een keer een lowlvl door de wetlands zou leiden, zoals Leeus bij mij deed. Want je doet er wel levenservaring op :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 26-02-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie_N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:29:
een vriend van mij heeft een probleem (night elf hunter), hele tijd als hij zn bow wil gebruiken krijgtie de mededeling "te ver weg" ook al staat hij er naast. Hij heeft al nieuwe bows gekocht en gerepareerd, maar de melding blijft. heel klote want zonder bow kom je niet ver . wie heeft een idee wat het probleem kan zijn?
Je moet ook niet op het standaard 'attack' knopje drukken, maar in je skills het 'shoot' knopje zoeken en op je balk zetten, en dat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn somige namen groen en somige blau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:42:
Waarom zijn somige namen groen en somige blau?
Groen: npc's (dus computerspelers)
Blauw: menselijke spelers

Lol, pagina 1 van de handleiding ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:25:
[...]

Of je moet iets verdomd goeds in je offhand zien te krijgen. Daar ik dat nog niet gezien heb, blijf ik bij mijn staff.
Nog meer holy-priests hier die soms tot totale wanhoop worden gedreven at zelfs met fade/punten in minder aggro door spells alsnog altijd de eerste zijn die sterven doordat de aggro niet goed gehouden wordt?
Af en toe echt zieltergend, iedereen in je team heel houden en op het laatste moment geslacht worden zodat iedereen de boss-drop heeft behalve jij.
Minder heftig healen, gebruik renew en flash heal ipv pw: shield en (lesser/greater) heal, en zorgen dat degene die wel aggro moet houden dat ook flink doet (bijv. warrior in defensive stance, veel taunt, disarm, sunder armor, revenge). Heb in groepen er eigenlijk nooit last mee dat de priest aggro trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PvP servers betekent groen dat het een friendly player character is, die zijn PvP flag aan heeft, en dus aangevallen kan worden. Blauw betekent dat je in je eigen thuisland rondloopt en niet zomaar aangevallen kan worden door een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

johnnyv.nl schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:44:
[...]

Groen: npc's (dus computerspelers)
Blauw: menselijke spelers

Lol, pagina 1 van de handleiding ofzo ;)
lol dan heb jij ook niet goed gelezen : ))

groene namen betekenen namelijk ook dat die speler pvp enabled is

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Astranaar en Redridge Mountains zag ik groene NPCs, net zoals in Alliance gebieden gebieden (Elwynn Forest, Westland, Teldrassil en Darkshore), maar in Moonglade gele NPCs. Hoe gedragen deze zich t.o.v. Enemy-karakters?

Ik maakte in het begin ook de fout (groen = computer, blauw = spelers) maar het geeft de PvP-status aan. Alleen weet ik niet hoe het met gele NPCs zit, zoals in Moonglade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 09:28

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:45:
In Astranaar en Redridge Mountains zag ik groene NPCs, net zoals in Alliance gebieden gebieden (Elwynn Forest, Westland, Teldrassil en Darkshore), maar in Moonglade gele NPCs. Hoe gedragen deze zich t.o.v. Enemy-karakters?

Ik maakte in het begin ook de fout (groen = computer, blauw = spelers) maar het geeft de PvP-status aan. Alleen weet ik niet hoe het met gele NPCs zit, zoals in Moonglade.
In pvp status geeft groen aan friendly, geel is neutral en rood is hated. Je kan dit mooi zien in je reputation tap van je character info. De reputatie veranderd naarmate je quests doet voor een faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Sjoan schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:58:
[...]

Bij mij is het opgelost.
Bij de update was om één of andere duistere reden mijn wachtwoord gereset, waardoor ik nergens meer kon inloggen. Password-retrieval werkte ook niet.
Ik heb toen de Blizzardsupportlijn gebeld (0800 0203479 gratis). Ik heb 5 minuutjes in de wacht gezeten, waarna ze direct een nieuw wachtwoord naar mn emailadres stuurde, waarmee ik direct kon inloggen.
Te vroeg gejuicht... m'n account is weer niet bereikbaar :(

Mailtjes verstuurd naar de supportdesk worden keihard gebounced, en de telefoonhelpdesk is dicht in het weekend. Erg fijn weer allemaal ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Sjoan op 26-02-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:47:
[...]

Minder heftig healen, gebruik renew en flash heal ipv pw: shield en (lesser/greater) heal, en zorgen dat degene die wel aggro moet houden dat ook flink doet (bijv. warrior in defensive stance, veel taunt, disarm, sunder armor, revenge). Heb in groepen er eigenlijk nooit last mee dat de priest aggro trekt.
Hehe, dat aggro houden is het probleem meestal. Maar ik heb de oplossing al gevonden. Een niet erg fijne oplossing alleen. Ik laat ze gewoon dood gaan als ze geen aggro houden. Leren ze vanzelf hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:35:
[...]

Hehe, dat aggro houden is het probleem meestal. Maar ik heb de oplossing al gevonden. Een niet erg fijne oplossing alleen. Ik laat ze gewoon dood gaan als ze geen aggro houden. Leren ze vanzelf hoe het moet.
_/-\o_

Ja inderdaad. En als zij niet dood gaan, ga jij het wel, want het is niet fijn als je als priest een elite, of zelfs meer, op je in hebt staan hakken.

Er zijn maar een aantal dingen die mensen in groepen moeten leren:
1) Tank houdt aggro en zorgt dat hij het zo lang mogelijk uit houdt. Zorgt dat geen van de cloth wearers elites aan hun broek hebben (tenzij de priests/mages zelf teveel aggro trekken).
2) Priest healt Tank zonder zelf teveel aggro te trekken.
3) Mage nuket zonder zelf teveel aggro te trekken en sheept evt. extra tegenstanders.
4) De rest vervult hun support functie:
- Druids/Shamans: afhankelijk van de situatie: secondary healer, off-tank (een extra beestje bezig houden door het in je 1tje te tanken terwijl het hoofddoelwit door de rest van de groep wordt afgeslacht), en niet te vergeten group buffs
- Rogue: crowd control (sap), DPS, in noodsituaties off-tank
- Paladin: off-tank, secondary healer, group buffs
- Hunter: DPS, evt. puller (zelf geen fan van dat laatste)
- Warlock: DPS, pet kan off-tanken (voidwalker) of DPS+group buffs (imp), en wat group utility

Het best werkt als iedereen weet wat hij doet. Als er zelfs maar 1 iemand zich niet aan zijn rol houdt leidt dat vaak al tot wipes en frustratie: bijvoorbeeld het aanvallen van tot schaapjes gemaakte extra aanvallers, het trekken van teveel aggro, het aantrekken van extra aanvallers door te ver van de groep te wandelen, een priest die liever damage dealt dan focust op healen, een warrior die denkt dat hij met zijn 2handed axe best kan tanken, een mage die alleen fireballs cast en dus teveel aggro trekt, hunters/warlocks die hun pets niet op passive hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Helemaal mee eens @ hierboven :)

Een _goede_ warrior kan overigens wel aardig met 2h axe tanken, in de meeste gevallen levert dit een veel hogere rage-generation op die weer goed te gebruiken is :] Maar goed, niet altijd even handig idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:22:
Helemaal mee eens @ hierboven :)

Een _goede_ warrior kan overigens wel aardig met 2h axe tanken, in de meeste gevallen levert dit een veel hogere rage-generation op die weer goed te gebruiken is :] Maar goed, niet altijd even handig idd ;)
Werkt alleen als je als warrior hogere level bent dan de meeste elites, en je er gewoon zo snel mogelijk doorheen wil rammen. Hoe moeilijker de instances, hoe vaker het alleen maar een risico is om als warrior te proberen je te richten op damage dealen ipv damage op jezelf voorkomen. Een shield wordt gewoon essentieel om maar te zorgen dat je minder damage per klap opvangt, zodat je priests minder en minder heftig hoeft te healen om je in leven te houden. Maar voor de instances op minder hoge levels kan het nog wel (als je groep dus wel relatief hoge level is ten opzichte van de meeste elites die je tegenkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nu lomp (of te dronken) of kan ik de Authentication Key van het spel niet vinden 8)7

Ok, ik ben lomp (of dronken), heb hem gevonden. Die bastard zat onder een cd (heb de beta nog op mn pc staan).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Laat het een les zijn voor iedereen, "don't drink and fly"

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52715/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52716/thumb.jpg

:+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik snap hem niet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Wat had dat beest dan gezopen? Sterk spul volgens mij, als je van vliegtuig in duikboot veranderd :P

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Is het mogelijk om het spel online te kopen? dus dat je gewoon de client download en een CD-KEY krijgt?
Wil morgen spelen maar 't is zondag =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
blix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:05:
Is het mogelijk om het spel online te kopen? dus dat je gewoon de client download en een CD-KEY krijgt?
Wil morgen spelen maar 't is zondag =(
Nee, je kunt het spel alleen in retail verpakking kopen, dus je zal nog even lineage2 moeten blijven spelen tot maandag :D ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Bah, waarom is het dan ook zondag.
Iemand nog een extra CD-KEYtje liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"World server is down"

Aaargh!!!!!!

Vrijdag ochtend kon ik niet spelen, oke kan ik mee leven, heb godverdorie niet gezegd dat ik uit ga omdat ik weer ff moet bij benen, flikkeren ze de World server er uit?!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 18:30
Ik heb net nog gewoon gespeeld, ga nu slapen ;). Maar heb iig tot 12 uur op skullcrusher gespeeld.

Ik wens iedereen trouwens veel suc6 met het zoeken van het spel, want het is bijna niet meer aan te komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Kevinp op 27-02-2005 00:20 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

Rmg

Pff Ben nu red whelp scales aan het verzamelen in The greenbelt en mosshide fen

Black whelp scales zat maar red.... bijna een compleet level omhoog gegaan red whelps slayen :)

die dingen zijn ook nog eens bijna niet te krijgen in AH :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan