Praat geen onzin, er zou met mij contact opgenomen worden en dat gebeurt gewoon niet.
[...]
Dat blijkt, want je modem traint op de juiste snelheid, en toch haal je niet wat je halen moet.
[...]
Dat lijkt hun conclusie te zijn. En je zult niet de eerste zijn die even vergeten is dat KaZaa gelijk start bij het opstarten van je PC, of die er achter komt een indrukwekkende verzameling spyware op z'n PC te huisvesten.
Denk je dat ik dat allemaal allang niet zelf heb gechecked ?
Je kunt natuurlijk zelf iets doen. TweakDSL heeft tot aan je modem getest en geen oorzaak kunnen vinden. Dan lijkt het voor de hand te liggen zelf eens te kijken naar wat er achter het modem zit. Iets waar geen ISP verantwoordelijkheid voor heeft of neemt.
Ik heb van alles gedaan: andere ethernet/telefoonkabels, laptop rechtsreeks op modem, pc rechtsreeks op modem, ANDER (speedtouch) modem gebruikt, etc.
Ze bieden je aan een monteur te sturen, en alleen als het jouw fout is moet je daar voor betalen. Netjes toch? Jij hebt niets fout gedaan, dus het zal je geen geld kosten. Of ben je toch niet zo zeker van je zaak?
Dat is het niet, ik begrijp de opmerking no cure no pay in dit verband gewoon niet.
Mij is duidelijk dat het snelheidsprobleem niet bij mij ligt. Dat zij daar (volgens jou tenminste) anders over denken is niet mijn probleem en kan wat mij betreft niet op mij verhaald gaan worden.
Je mag ook zelf actie ondernemen.
http://www.rentawhizzkid.nl/ is een mogelijkheid. Je kunt ook je neefje of je buurjongen ofzo eens laten kijken.
Die "buurjongetjes" weten over het algemeen minder dan ikzelf, maar dat kun jij niet weten...En dat rentawhizzkid heeft geen zin, zeker omdat ik (vrijwel zeker) weet dat het niet aan mijn apparatuur (pc/lapop/router/etc) ligt.
Die monteur zal overigens z'n eigen laptop aan je modem hangen en vaststellen dat hij wel met 1Mbit/s kan downloaden, en dat het dus je eigen router, PC of netwerkkabel is die voor problemen zorgt, gok ik zo. Da's in 98 van de 100 gevallen het probleem, namelijk.
In dit geval dus niet!
Overigens is hier klagen verspilde moeite. TweakDSL en tweakers.net hebben niet veel met elkaar van doen, en de helpdesk van TweakDSL doet niets met dit soort postings. Als je wat van ze wilt zul je met hun helpdesk moeten bellen of emailen.
Ik klaag niet, ieg niet zoals velen hier wel doen.Reden dat ik melding maak is omdat "add" hier een soort van oproep doet omtrent snelheidsproblemen en daar heb ik op gereageerd.That's all ...
Verder hoop ik hier mensen te treffen die vergelijkbare ervaringen hebben en die misschien tips hebben of er uiteindelijk zelf iets mee kunnen.
Verder is het hier de gewoonte in volgorde en onder het bericht wat je aanhaalt te reageren. De hele voorgaande posting laten staan en je eigen bericht erboven knallen is niet wat er van posters verwacht wordt.
Wie klaagt er hier nou eigenlijk ? Affijn ik zal me aanpassen als dat belangrijk gevonden wordt, no sweat....
Als jij overigens nog tips hebt hoe dergelijke problemen te "pinpointen" hou ik me aanbevolen.
[Voor 11% gewijzigd door gerbruggeman op 13-04-2005 13:57]