Martijn schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:34:
I_Stealth_I of
warlock111, jullie hebben zo'n FSK naar DTMF convertor besteld? Al ontvangen? Graag hoor ik wat bevindingen van jullie. Krijg je alle nummers weer door, en wordt je eigen nummer nu ook in DTMF doorgestuurd, of nog steeds in FSK...? (het meesturen van mijn nummer staat aan zegt Tweak, alleen niemand ziet het...:S )
Ja, het ding doet het niet.
Ik kreeg na onvangst na enkele dagen de volgende mail:
=====================================================================
Geachte klant,
Van een aantal van u hebben wij klachten ontvangen over de werking van de converter ex 600.
Helaas hebben wij van de importeur en fabrikant van de converter nog geen reden voor het niet functioneren van de converter ontvangen. Het onderzoek naar het niet functioneren heeft nog niets opgeleverd in een test omgeving blijkt de converter wel goed te werken. Derhalve kunnen wij nog geen oplossing bieden voor het probleem. Wij denken dat dit op zijn mist ook nog wel een week kan gaan duren.
Wij willen u graag onderstaande mogelijkheden bieden:
1:
Indien u niet wilt wachten en uw geld teug wilt hebben kan dat natuurlijk.
In dat geval kunt de converter retourneren naar onderstaand adres. Wij maken
na ontvangst van de converter het totale aankoopbedrag plus Euro 3,- voor
de portokosten aan u over. Graag een briefje met naam afzender en uw rekeningnummer meessturen.
2:
Wij willen u de mogelijkheid bieden een Siemens telefoon bij ons te kopen tegen een gereduceerde prijs. Het betreft de Siemens C340 NL welke geschikt is voor nummerweergave via FSK en DTMF.
Normale prijs van deze telefoon is bij ons Euro 149,- ex. verzendkosten. Speciale prijs Euro 115,- inclusief verzendkosten, op basis van vooruitbetaling.
www.limacom.nl/dect/siemens/c340.html
Bestellen middels een mailtje aub en niet via onze site. De converter kunt u, voor eigen rekening, aan ons retourneren en na ontvangst maken wij het gehele aankoopbedrag aan u over.
3:
Converter werkt bij u naar behoren, u hoeft niet te reageren maar u kunt binnen 14 dagen gebruik maken van bovenstaande aanbieding. ( ook als u de converter wilt behouden)
4:
U heeft problemen met de converter maar u wilt wachten op een oplossing en wenst op de hoogte gehouden te worden. Wij verzoeken u vriendelijk dit ons per email te laten weten.
info@limacom.nl
=====================================================================
Tot zover hun email.
Ik heb aangegeven dat ik hooguit 2 weken wil wachten voor een evt oplossing, anders wil ik alsnog m'n geld terug.
Rob