How to Become a DJ... deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste
Acties:
  • 20.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:58:
[...]

Het is natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid als je het een beetje vloeiend in elkaar over kan laten lopen :p. Ben Liebrand heb ik toch wel het diepste repect voor _/-\o_ met zn disconummers echt goed.
Yup, dat ga ik dus doen 30 April . . . met flink wat moderne diso erbij (Hed kandi) !
Gaan eens kijken of ik het nog kan. :X Er word een DVD van gemaakt . . .

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Michali schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:11:
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van Decks.de van of de betaling nu succesvol is ontvangen en of de platen zijn verzonden. Ik heb ze even een mailtje gestuurd om te controleren of alles is goed gegaan. Klopt het dat je geen reactie van ze krijgt? Of is er iets mis gegaan?
Je krijgt altijd een mailtje op het moment dat ze je doosje opsturen. Niet eerder.
Bij mij duurt het trouwens altijd 1 dag voordat ze m'n bestelling versturen, waarom precies weet ik niet want bv bij Recess doen ze dat altijd dezelfde dag nog. Soms zelfs een kwartiertje nadat ik besteld heb :P

Dus maandag besteld, dinsdag verstuurd, donderdag in huis.
Bij jou zal het zijn: maandag besteld, dinsdag geld binnen, woensdag verstuurd, vrijdag in huis... ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Nee, ik heb vrijdag namelijk betaald. Ik had daarom verwacht dat hij gister al verstuurd zou zijn en dat ik dan een mailtje zou krijgen. Alleen heb ik nog geen reactie gehad. Ik heb net een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit dus dan hoor ik dat wel.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03
Michali schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:11:
Nee, ik heb vrijdag namelijk betaald. Ik had daarom verwacht dat hij gister al verstuurd zou zijn en dat ik dan een mailtje zou krijgen. Alleen heb ik nog geen reactie gehad. Ik heb net een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit dus dan hoor ik dat wel.
Mijn plaatjes doen er ook best lang over. Vrijdag verstuurd, maar nog niets binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
savale schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:40:
[...]

Mijn plaatjes doen er ook best lang over. Vrijdag verstuurd, maar nog niets binnen...
Heb je geen Trace-nummer bij je mailtje gehad? Dan kan je zo zien of hij vandaag of morgen komt :)
Als het pakketje bij de lokale centrale op "ausrollung" oid staat dan issie onderweg en kan je'm vandaag verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Hmm, ik heb al contact gehad, maar mijn betaling is nog niet doorgekomen. Vreemd. Hij gaat het nog een keer controleren dus ik ben benieuwd. Ik denk dat ze hoe dan ook wel te laat komen nu. Ach ja, jammer dan, lukt ook wel zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ok, de betaling is gelukkig binnen vandaag. Ze zullen het zo versturen. Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat het binnen is? Is het mogelijk dat ik het deze vrijdag binnen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Michali schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:51:
Ok, de betaling is gelukkig binnen vandaag. Ze zullen het zo versturen. Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat het binnen is? Is het mogelijk dat ik het deze vrijdag binnen heb?
Mijnes kwam toch gisteren binnen. Vrijdag verstuurd - dinsdag in huis. Als je mazzel hebt heeeel misschien vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

goed jongens, spaar maar ff door... ik ga dus ècht voor deze :

http://www.dj2dj.nl/bb/po...b8dfa42e36c0efbb96ee394b1

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Michali schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:51:
DPD duurt bij mij minder dan 24 uur. Maar dat is afhankelijk van waar je woont.
Vaak gaat mijn trace bij DPD-pakjes zo:

15.00 Platenzaak
16.30 Postkantoor Essen (Düsseldorf)
19.00 Distributie Duitsland
02.00 Grens/douane
05.00 Ede
13.00 Bezorgd

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik woon in Houten net onder utrecht. Dus dat is niet zo ver van je vandaan. Er zit dus wel een goede kans in dat het op tijd bezorgd wordt. :) Op zaterdag wordt toch niet bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ede = Nederlands distributiecentrum van DPD, ik woon ook in Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:22:
goed jongens, spaar maar ff door... ik ga dus ècht voor deze :

http://www.dj2dj.nl/bb/po...b8dfa42e36c0efbb96ee394b1
Een Xone 32 met video mixer....

Wat moet je er mee? Of koop je meteen 2 DVJ's van Pioneer?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
Reind schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:14:
[...]

Tsja, dat vroeg ik me dus ook af.... Ennuh, ik vindt hem oerlelijk! (maarja, dat vindt ik ook van mijn pas aangeschafte nuo3 ook... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik heb trouwens de Sennheiser HD 25-SP1 al een paar dagen binnen en ik ben er tevreden mee. Het ziet er echt uit als een goedkoop onding als je hem voor het eerst ziet, maar als je het goed bekijkt is die mening gelijk wel. Super licht, wat wel erg fijn is. Wel jammer dat er geen krul snoer (of hoe je dat ook noemt) aan zit, maar daar heb ik niet zo'n last van. De geluids kwaliteit is erg goed, mooie bass weergave en helder geluid. Ik heb net met mijn boxen redelijk ver open gedraaid en ik had nergens last van. Met mijn oude koptelefoon (een Gemini geen-idee-welk-type) had ik daar meer last van terwijl die juist volledig over mijn oren heen vallen. Voor die kleine doppen dempen ze het buiten geluid wel goed dus. Ik heb het snoer aan 1 kant over de band heen getaped zodat ik het snoer aan 1 kant heb zitten. Dat werkt wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Michali schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:41:
... Wel jammer dat er geen krul snoer (of hoe je dat ook noemt) aan zit, maar daar heb ik niet zo'n last van...
Mij de normale HD25 is het snoer te vervangen door een krulsnoer. Is dat bij de SP niet mogelijk?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
ChojinZ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:46:
[...]

Mij de normale HD25 is het snoer te vervangen door een krulsnoer. Is dat bij de SP niet mogelijk?
Bij de normale gaat het snoer ook maar in 1 oordop (direct dan, werkelijk beide natuurlijk via de band). Bij de SP gaat het niet zo iig. Maar ik vind het wel best zo. Heb er geen problemen mee. Hij zit goed en heeft erg goed geluid wat ik belangrijker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Michali schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:51:
[...]

Bij de normale gaat het snoer ook maar in 1 oordop (direct dan, werkelijk beide natuurlijk via de band). Bij de SP gaat het niet zo iig. Maar ik vind het wel best zo. Heb er geen problemen mee. Hij zit goed en heeft erg goed geluid wat ik belangrijker vind.
KLopt, maar er zijn snoeren te krijgen waarvan het laatste stuk recht is zodat je deze goed kan inbouwen.
Maar als je tevreden bent, lekker zo laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
ChojinZ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:36:
[...]

Tsja, dat vroeg ik me dus ook af.... Ennuh, ik vindt hem oerlelijk! (maarja, dat vindt ik ook van mijn pas aangeschafte nuo3 ook... ;)
Ik wilde er niet over beginnen maar het is inderdaad samen met de dateq Vibe de gootste kanshebber voor het lelijkste stukje gear van 2005 :P

En dat terwijl A&H over het algemeen toch producten maakt die ook de looks mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah afgezien van de groene 'covers' vind ik m megagaaf en zou m graag ter vervanging van mijn huidige CD/mixer set zien.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Ik heb weer een nieuwe track in elkaar gezet de afgelopen dagen, vertel me ff wat jullie er van vinden ;)

William Tech - Swiet Biet (don't ask ;) :P)

(5:20, mp3, 192kbit, 7.31mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
Reind schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:14:
[...]

Het is een mixer met ingebouwde midi controller, zeker voor de mensen die wat dingen live willen doen is dat best interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hiddo schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:06:
[...]

Het is een mixer met ingebouwde midi controller, zeker voor de mensen die wat dingen live willen doen is dat best interessant.
Waarschijnlijk kan je dan beter de Nuo 4 kopen. Heeft ook een midicontroller maar laat de video shit achterwegen...
Ik weet niet wat de verwachte prijs is van de nuo4 maar ik kan me voorstellen dat dat wat lager ligt dan bij de A&H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Reind schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:43:
[...]

Ik wilde er niet over beginnen maar het is inderdaad samen met de dateq Vibe de gootste kanshebber voor het lelijkste stukje gear van 2005 :P

En dat terwijl A&H over het algemeen toch producten maakt die ook de looks mee hebben.
A&H maakt idd mooie produkten. Van Dateq vindt ik eigenlijk niets mooi qua looks. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49
BezurK schreef op donderdag 28 april 2005 @ 06:54:
Ik heb weer een nieuwe track in elkaar gezet de afgelopen dagen, vertel me ff wat jullie er van vinden ;)

downing.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hiddo schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:06:
[...]

Heeft de :92 ook al toch? En die ziet er nog beter uit ook.

Ik denk niet dat er een markt is voor zo'n mixer die beeld en geluid samen voegt...... althans niet op dit moment gezien het feit dat de spelers nog onbetaalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

en wat denk je dan van dit 'ding' gebruiken als mp3 mixer ?? lijkt me prima materiaal voor dat doeleinde...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Toemaar! Klinkt erg goed en ook redelijk professioneel. Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen...
Maaruh, misschien is wat demotjes versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Je nummer komt akelig dicht in de buurt van de Border Community stijl.
Ik zou er een remix van maken en dan die bassline gebruiken in een 303 (of is t al een 303 die je gebruikt?) en dan lekker te freaken :)

Mijn complimenten!!

[ Voor 6% gewijzigd door Glorix Jim op 28-04-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

ik vind beide laatste tracks die je hier hebt gepost eerlijkgezegd een beetje leeg klinken. Er zit vrij weinig progressie in en het is ook niet echt spannend om naar te luisteren. Misschien kun je proberen om er meer 'spanning' in te brengen. bijvoorbeeld door niet dat ene thema voor vijf minuten aan te houden of door de drums wat voller te maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Logos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:04:
[...]

ik vind beide laatste tracks die je hier hebt gepost eerlijkgezegd een beetje leeg klinken. Er zit vrij weinig progressie in en het is ook niet echt spannend om naar te luisteren. Misschien kun je proberen om er meer 'spanning' in te brengen. bijvoorbeeld door niet dat ene thema voor vijf minuten aan te houden of door de drums wat voller te maken.
Mja ben ik het niet helemaal mee eens.. bepaalde stromingen zijn zo minimaal en leeg en misschien is dat de stijl die hij nastreeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glorix Jim schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:36:
[...]

Mja ben ik het niet helemaal mee eens.. bepaalde stromingen zijn zo minimaal en leeg en misschien is dat de stijl die hij nastreeft
en zelfs die stromingen maken vollere/interessantere nummers.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Hmm, mijn pakketje is sinds 8 uur gister avond in Hamburg en er lijkt niet veel beweging in te zitten. Niet volgens de tracker iig. Ik begin nu toch echt te twijfelen of ie het wel gaat halen morgen. Ik had er goede hoop in, maar het schiet niet echt op zo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kan zijn dat ie vannacht op doortransport gaat. De vraag is of ie dan direct naar NL gaat of intern in Duitsland nog gedistribueerd moet worden. Heb nooit wat uit Hamburg gehaald dus :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Logos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:04:
[...]

Logos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:06:
[...]

en zelfs die stromingen maken vollere/interessantere nummers.
Wat progressie betreft kan ik je volgen en ben ik het met je eens, gedeeltelijk. Maar het is nou eenmaal een kenmerk van minimal dat het vrij leeg en eentonig is en zich veel herhaald. Mensen die alleen dàt horen en verder niet luisteren naar de variatie die wèl in de track zit zijn gewoon de mensen die de stijl niet helemaal begrijpen. Kwestie van smaak en niets mis mee natuurlijk ;)
ChojinZ schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:41:
[...]

Toemaar! Klinkt erg goed en ook redelijk professioneel. Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen...
Maaruh, misschien is wat demotjes versturen?
Thanks ;)
Ben een beetje aan het sparen tot ik 6 of 7 nummers heb waar ik redelijk tot erg tevreden over ben en daar bouw ik dan ff een demootje van om op te sturen naar wat labels zoals Kompakt, Freude am Tanzen, Border Community, M_nus, Get Physical, Karatemusik en mischien zelfs wel Cocoon of Poker Flat (:P) ;)
Maar of ik er kans mee maak? Denk het eigenlijk niet, maargoed nooit geschoten altijd mis zal ik maar zeggen :)
Glorix Jim schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:47:
[...]

Je nummer komt akelig dicht in de buurt van de Border Community stijl.
Ik zou er een remix van maken en dan die bassline gebruiken in een 303 (of is t al een 303 die je gebruikt?) en dan lekker te freaken :)

Mijn complimenten!!
:D
Ik heb mij ook wel een beetje laten inspireren door Border Community denk ik ja, beetje duistere zweverige minimal. En stieken ook wel een beetje joris voorn ;)
Die bassline komt uit de Novation Bass Station :)
Ik wil er zelf idd ook wel een beetje mee freaken maar ik heb het automation gebeuren in FruityLoops nog niet helemaal door :P ;)
Moet ik me nog wat verder in verdiepen denk ik... :)

Ik heb btw het nummer 'n beetje aangepast, mischien nog eens luisteren?

zelfde link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

nou bezurk, als dat werkelijk bij die stijl hoort: Sign me up! Ik poep tientallen van die nummers per dag uit als je wilt. :P daar kun je slapend rijk mee worden!

.... nee, ik wil niet denegrerend overkomen. misschien begrijp ik de stijl nog niet helemaal.

*gaat nog eens luisteren*

[ Voor 30% gewijzigd door MicroWhale op 29-04-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Logos schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:31:
nou bezurk, als dat werkelijk bij die stijl hoort: Sign me up! Ik poep tientallen van die nummers per dag uit als je wilt. :P daar kun je slapend rijk mee worden!

.... nee, ik wil niet denegrerend overkomen. misschien begrijp ik de stijl nog niet helemaal.

*gaat nog eens luisteren*
wijsneus :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:+

nah, ik raak snel verveeld :) ... dus zo'n nummer krijg ik nooit langer dan 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Logos schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:49:
[...]

:+

nah, ik raak snel verveeld :) ... dus zo'n nummer krijg ik nooit langer dan 2 minuten
Maar je poept er wel meerdere per dag uit om er slapend rijk van te worden? Daar doelde ik eigenlijk meer op :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

Logos schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:49:
[...]
Opzich snap ik dit commentaar wel. Krijg dit ook vaak over mijn nummers te horen van mensen die meer van trance etc houden. Zeker een lekkere minimal track maar het komt niet in de buurt van een border community (sorry denk ik)

Persoonlijk vind ik hem ook wat weinig details hebben maar kan ook aan me brakke speakers hier op werk liggen :P

ff wat van mij dan spammen :) Moet nog veel aan gebeuren maar onder het mom van: als je commentaar levert doe er dan ook een tegenhanger bij ;)

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Quinie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:35:
[...]

Opzich snap ik dit commentaar wel. Krijg dit ook vaak over mijn nummers te horen van mensen die meer van trance etc houden. Zeker een lekkere minimal track maar het komt niet in de buurt van een border community (sorry denk ik)

Persoonlijk vind ik hem ook wat weinig details hebben maar kan ook aan me brakke speakers hier op werk liggen :P

ff wat van mij dan spammen :) Moet nog veel aan gebeuren maar onder het mom van: als je commentaar levert doe er dan ook een tegenhanger bij ;)
Tsja, tis allemaal een kwestie van smaak. Er zit misschien wat weinig progressie in en het is wat minimaal maar hoort dat niet bij de style? Er zijn zat gerenomeerde platenlabels (treibstoff, substatic, trapez) die soortgelijke tracks uitbrengen en goed verkopen. Ik houdt er in iedergeval wel van. Ennuh, mocht ik dit tegenkomen in de platenzaak, dan zou ik de aanschaf zeker overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

ChojinZ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:36:
[...]
Tsja, tis allemaal een kwestie van smaak. Er zit misschien wat weinig progressie in en het is wat minimaal maar hoort dat niet bij de style? Er zijn zat gerenomeerde platenlabels (treibstoff, substatic, trapez) die soortgelijke tracks uitbrengen en goed verkopen. Ik houdt er in iedergeval wel van. Ennuh, mocht ik dit tegenkomen in de platenzaak, dan zou ik de aanschaf zeker overwegen...
Het is 100% kwestie van smaak inderdaad. Vind hem zeker niet slecht hoor. Maar met iets meer werk zou de track volgens mij nog veel beter kunnen worden. Anders gezegd heb wel is mindere nummer op vinyl gehoord :P. Niet mijn track maar loop er ook niet voor weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
-ScuL- schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:09:
Kan zijn dat ie vannacht op doortransport gaat. De vraag is of ie dan direct naar NL gaat of intern in Duitsland nog gedistribueerd moet worden. Heb nooit wat uit Hamburg gehaald dus :{
Hij is idd op doortransport geweest en is om 6:37 in Ede klaar voor bezorging gemarkeerd. Dan krijg ik hem vandaag dus binnen. :D Erg fijn toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
[...]

Wtf, dat is wel een ERG fijne track :D
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
_/-\o_ erg lekkere track man. Global Underground: Afterhours stijl een beetje waar ik wel erg van hou. Heb je nog meer want het klinkt erg lekker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

Whoot had een dikke bash verwacht want hij is nog steeds niet af :P
Uhmm nee op dit moment me enige echte track. Maar wel bedankt voor de reactie ga hem nu zeker afbouwen. Hij komt trouwens volledig uit fruityloops en moet eigenlijk dus nog door me gear heen.

Als ik meer heb zal ik zeker ff posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Michali schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:52:
[...]

Hij is idd op doortransport geweest en is om 6:37 in Ede klaar voor bezorging gemarkeerd. Dan krijg ik hem vandaag dus binnen. :D Erg fijn toch.
Zie je wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Ik vindt het iets te 'dromerig" en daarom al snel slaap verwekkend (nofi). Technische gezien klopt het allemaal wel en het "loopt" ook wel lekker maar het spreekt me gewoon niet echt aan. Maarja, dit is wederom een kwestie van smaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ook maar iets van mij voor jullie om te bashen dan :) (geen minimal, meer electronic iets...)

wip: freaky

ow en: hoort dit wel bij DJ-en? wellicht tijd voor een muziekmakers topic?

[ Voor 32% gewijzigd door MicroWhale op 29-04-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Logos schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:17:
ook maar iets van mij voor jullie om te bashen dan :) (geen minimal, meer electronic iets...)

wip: freaky

ow en: hoort dit wel bij DJ-en? wellicht tijd voor een muziekmakers topic?
How to become a Producer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

ChojinZ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:03:
[...]
Ik vindt het iets te 'dromerig" en daarom al snel slaap verwekkend (nofi). Technische gezien klopt het allemaal wel en het "loopt" ook wel lekker maar het spreekt me gewoon niet echt aan. Maarja, dit is wederom een kwestie van smaak....
Inderdaad smaak.. was erg lekker de spacecake ;) Track is volledige onder invloed gemaakt.
Maar goed DJ topic inderdaad :).

ff een tip voor mensen met een condore pro s naald herbben, Ok ben me van de week de tiefus geschrokken. Bij het vast draaien sprong me element los. Draaide gewoon over de kop. Dus ff wisselen met andere tafel. En ja hoor draai die ook over de kop. Dacht al dat 2 nieuwe elementen moest kopen maar die pinnetjes kunnen gelukkig gewoon weer een eindje omhoog en waren dus niet afgeknapt. O ik had bijna een hartverzakking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Zit dat niet eerder in de bevestiging van het element aan de arm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

Ja precies dat pinnetje.. gaatje is dus gewoon te diep.. en daaardoor gingen ze verder naar binnen en konden ze niet meer vast.. was echt ff schrikken. Had het nog nooit eerder meegemaakt of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
De platen zijn bezorgd rond 12 uur. Toch zeer goed op tijd dus. Heb net ff gedraaid en ze zijn erg lekker 8)

Nog een vraagje trouwens. Ik heb problemen met mijn condorde pro's. Als ik een plaat probeer in te gooien precies aan het begin, dan heb ik er nogal eens last van dat de naald over de rand/naad schiet. Dan moet ik hem dus weer een rondje draaien voordat ik weer op het juiste punt ben. Dit gebeurt omdat als ik de plaat van voor naar achter (en weer terug) trek de naald te hard van links naar rechts (en visa versa) gaat.

Is dit een probleem van de arm die verkeerd is afgestelt of is de naald druk verkeerd? Ik heb geprobeerd op 3 en 4 gram, maar op beide standen gebeurt dit. anti-skating heb ik overigens uit staan, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik heb overigens net nieuwe naalden dus dat zou ook niet mogen uitmaken. Met mijn oude naalden heb ik hier ook last van.

Tafels zijn reloop 4000 , niet de beste dus ben ik gewoon aan nieuwe TT's toe of is dit anders op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

Michali schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:45:

Is dit een probleem van de arm die verkeerd is afgestelt of is de naald druk verkeerd? Ik heb geprobeerd op 3 en 4 gram, maar op beide standen gebeurt dit. anti-skating heb ik overigens uit staan, dus dat kan het ook niet zijn.
Klinkt als arm of naalddruk maar goed zoals je hebt kunnen lezen ben ik ook een noob op dat gebied. Reind !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Volgens mij moet je anti-skating dan juist AAN zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Michali schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:45:
Nog een vraagje trouwens. Ik heb problemen met mijn condorde pro's. Als ik een plaat probeer in te gooien precies aan het begin, dan heb ik er nogal eens last van dat de naald over de rand/naad schiet. Dan moet ik hem dus weer een rondje draaien voordat ik weer op het juiste punt ben. Dit gebeurt omdat als ik de plaat van voor naar achter (en weer terug) trek de naald te hard van links naar rechts (en visa versa) gaat.
Arm afstellen zoals in deze tutorial -> http://www.aboutdj.nl/content/view/8/7/

Anti skating op 0 is dus fout als je gewoon mixt ;)

Als het na het afstellen van de arm nog steeds het geval is dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn.
  • 1 - Je hebt een ontzettende bak speling op je arm waardoor er door een verandering van richting een kracht op de arm ontstaat die de arm uit de groef rukt. Oplossing is het afstellen van je arm lagers, wel door iemand laten doen die weet hoe het moet en niet zelf aan gaan kloten. Ieman die niet weet hoe het moet zal ze te strak aan draaien met als gevolg dat je je platen harder om zeep helpt dan je lief is. Liever iets speling dan te strak aangedraaide lagers....
  • 2 - (lijkt mij het meest waarschijnlijke) je hebt een uitemate beroerde techniek wat betreft het cue'en en bent gewoon te lomp. Niks ergs aan heeft iedereen wel gehad in het begin. Kwestie van uit het polsje werken met liefde en gevoel en dan is je probleem ook weg ;)

[ Voor 4% gewijzigd door R2D2 op 29-04-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
-ScuL- schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:
Volgens mij moet je anti-skating dan juist AAN zetten :)
Afterburner gaat voortaan de posts van Reind beter lezen . . .

Yup, that should do the trick . . .

De naam zegt het al > ANTI SKATE ! 8)7
Dus dat zorgt dat ie niet uit de groef schaatst.
De enige reden om dit uit te zetten is als je veel beatloop's gebruikt.
Maar dat is meer voor de Hiphop/scratch dj's.
Als je nog niet echt vertrouwd bent met je tafels > op ong. 65% aanzetten.

Waarom gebruiken jullie zoveel Concorde Pro's ?
Voor veel minder geld heb je tegenwoordig ook goede banaanhalsjes.
Ik gebruikte ze zelf vroeger ook "on the road", maar als beginner is dat onnodig.

Begrijp me niet verkeerd: dit is geen afzeikpost/flame! Gewoon een tip, meer niet.
Ik ken jullie niveau niet en wil ook niemand onderuit schoppen of mezelf promoten.

Eerst maar eens kijken wat ik er morgen euh, vanavond van bak tijdens "Disco heaven" O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Afterburner79 op 30-04-2005 04:59 . Reden: lezen is ook een vak . . . ]

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Afterburner79 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 04:52:
[...]
Als je nog niet echt vertrouwd bent met je tafels > op ong. 65% aanzetten.
Want? Ik snap daar de reden niet helemaal van namelijk.
Anti skating is niets anders als een foutcorrectie die er voor zorgt dat de dwarskrachten die ontstaan tijdens de voorwaartse draai beweging gecorrigeerd worden.

Het lijkt mij dat wanneer het om een "correctie" gaat je deze ook ten volle benut vanwege het feit dat het scheelt op naald/plaat slijtage e.d. Ik wil dus wel eens weten waar die 65% vandaan komt...
Waarom gebruiken jullie zoveel Concorde Pro's ?
Voor veel minder geld heb je tegenwoordig ook goede banaanhalsjes.
Ik gebruikte ze zelf vroeger ook "on the road", maar als beginner is dat onnodig.
Ik neem aan dat je die gele rakkers van Tonar bedoeld? dat zijn namelijk exact dezelfde naalden als de concorde pro's....... Op de kleur na identiek ;)

Daarnaast koop je vandaag de dag een concorde pro element inclusief naald voor 63€ en kost een reserve naald je 19€. En stanton 500 kost je 43,50 en een reservernaald 23,50€..... probleem van de stanton is alleen dat ie nauwelijks meer sterker is dan de Ortofon Pro en ook nog is veeeeeeeeel beroerder klinkt als de Pro.

En verder zijn er vrij weinig optie's voor de beginnende dj.

[ Voor 12% gewijzigd door R2D2 op 30-04-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Reind wat is jouw ervaring met de Concorde DJ-S. Ik heb vanaf het begin af aan 2 verschillende elementen de Pro (zilver) en de DJ-S (blauw) en vind ik eigenlijk dat die laatste veel beter klinkt en langer meegaat. Eensch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 30-04-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:15
Afterburner79 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 04:52:
...

Begrijp me niet verkeerd: dit is geen afzeikpost/flame! Gewoon een tip, meer niet.
Ik ken jullie niveau niet en wil ook niemand onderuit schoppen of mezelf promoten.

...
Als ik heel eerlijk moet zijn, doe je niets anders in je posts...
"Ik ben de man, ik weet alles", zo kom je op mij over...
Al sinds de eerste post hier op het forum.

Als je zo fantastisch bent, waarom heb ik dan nooit van je gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
-ScuL- schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:39:
Reind wat is jouw ervaring met de Concorde DJ-S. Ik heb vanaf het begin af aan 2 verschillende elementen de Pro (zilver) en de DJ-S (blauw) en vind ik eigenlijk dat die laatste veel beter klinkt en langer meegaat. Eensch? :)
De DJ is de gulden middenweg tussen de Pro en de Nightclub en naar mijn mening overall gezien de beste van de 3.

Hij heeft een lage tracking force nodig (3 gram) beter geluid als de Pro en niet eens zoveel minder als de nightclub (stapje van de DJ naar de Nightclub is maar heel klein) Daarintegen is de DJ weer minder kieskeurig met de arm want de nightclub vereist gewoon een SL arm of iets dergelijks om het maximale uit de naald te kunnen halen...

Daarnaast is de DJ steviger dan de nightclub qua ophanging van het cantilever en kun je er ook nog is een scratch mee doen. De DJ is ook wat lekkerder bij oude platen die wat zooi in de groeven hebben, een nightclub heeft daar weer wat meer last van.

Als je dus van alles een beetje doet (zo af en toe een flinke backspin/scratch maar vooral mixwerk) dan pak je de DJ.
Ben je puur een mix freak en wil je het beste geluid en ben je heel zuinig op je naalden dan pak je de Nightclub. En wil je gewoon een stevige naald die veel oepsjes kan hebben, redelijk goed klinkt dan pak je de Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Juistem, dan is de DJ helemaal mijn naald. Af en toe backspin of scratch doe ik wel 's, maar niet al te vaak. Maar vooral het geluid vind ik erg goed, mijn gain is ook veel beter met de DJ-S tov de Pro. :)
Binnenkort een Pro te koop dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door ScuL op 30-04-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Reind schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:10:
[...]

Arm afstellen zoals in deze tutorial -> http://www.aboutdj.nl/content/view/8/7/

Anti skating op 0 is dus fout als je gewoon mixt ;)
Ik heb hem even doorgelezen en ik heb een reloop 4000 met een concorde pro element, dus heel toevallig hoef ik niets in te stellen. En met anti-skating aan (op 4) gebeurt het net zo snel en geeft geen effect.
Als het na het afstellen van de arm nog steeds het geval is dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn.
  • 1 - Je hebt een ontzettende bak speling op je arm waardoor er door een verandering van richting een kracht op de arm ontstaat die de arm uit de groef rukt. Oplossing is het afstellen van je arm lagers, wel door iemand laten doen die weet hoe het moet en niet zelf aan gaan kloten. Ieman die niet weet hoe het moet zal ze te strak aan draaien met als gevolg dat je je platen harder om zeep helpt dan je lief is. Liever iets speling dan te strak aangedraaide lagers....
Ik denk dat dit het is. Het is overigens erg plaat afhankelijk. Bij de ene plaat gebeurt het heel snel, ik zie de naald dat ook vrij hard van links naar rechts bewegen als ik cue. Bij sommige platen gebeurt dit geheel niet.
  • 2 - (lijkt mij het meest waarschijnlijke) je hebt een uitemate beroerde techniek wat betreft het cue'en en bent gewoon te lomp. Niks ergs aan heeft iedereen wel gehad in het begin. Kwestie van uit het polsje werken met liefde en gevoel en dan is je probleem ook weg ;)
Inmiddels heb ik wel een redelijke draai techniek al zeg ik het zelf ( ;) ) en dit is niet het geval. Ook als ik het erg voorzichtig doe dan gebeurt dit. Bij sommige platen zelfs bij vrij subtiele handelingen. Dan is het gewoon hopen dat de naald niet over de rand gaat bij het cueën, anders heb ik gewoon een punt gemist.

Bedankt voor de reactie iig. Het is volgens mij al iets minder geworden. Heb gister lekker mee kunnen draaien op een feestje een uur of 5, en dat ging vrijwel zonder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Je zegt het zelf al.... al zeg je het zelf ;) ;)

Ik moest ff wennen hoor toen ik van PDX naar PDT ging en niet meer kon raggen.

Waarschijnlijk heb je bij sommige platen dus een beetje een rotte eerste groef, ik heb er ook een paar die dat verschijnsel hebben maar dat is meestal gewoon cue burn..... dus de plek waar je altijd cue'ed slijt de plaat veel verder in dan normaal, dat kan een probleem geven na verloop van tijd als je een bepaalde manier hebt van cue'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik heb het probleem eigenlijk alleen met een aantal nieuwe platen, dus dat is wel grappig dan. Mischien toevallig dat die platen slecht geperst zijn oid. Als ik erg voorzichtig doe dan gaat wel goed over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ik heb eerst de bekende stantons gehad. (500 al2) sinds een tijdje de concorde pro. Ik ben er eerlijk gezegt niet echt tevreden over. Het ziet er wel super g**l uit.
De geluidskwaliteit van de concorde valt me wat tegen. Ik moet de naalddruk erg hoog zetten voordat het goed klinkt. Als ik dit niet doe dan hoor je op de bassen soms het bekende "krggg" (net als een overstuurde bass) geluid.
Verder is het tilarmpje niet zo handig bedacht. Soms schiet ie uit je handen en dan vern**k je je plaat of naald.
Voordeel is echter wel dat de reservenaalden wel een schappelijk prijsje hebben.

Ik moet zeggen dat ik met mijn stantons denk ik nog wel iets tevredener was dan met deze concordes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Michali schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:02:
Ik heb het probleem eigenlijk alleen met een aantal nieuwe platen, dus dat is wel grappig dan. Mischien toevallig dat die platen slecht geperst zijn oid. Als ik erg voorzichtig doe dan gaat wel goed over het algemeen.
Controleer ook even of die nieuwe platen niet een iets te groot gat hebben, voor op je spindle. ;)

Ik heb het 'probleem' ook af en toe, maar dat ligt gewoon puur aan de speling van het spindle-gat. Ronde sticker erop en doorduwen op de spindle should do the trick.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
BtM909 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:25:
[...]

Controleer ook even of die nieuwe platen niet een iets te groot gat hebben, voor op je spindle. ;)

Ik heb het 'probleem' ook af en toe, maar dat ligt gewoon puur aan de speling van het spindle-gat. Ronde sticker erop en doorduwen op de spindle should do the trick.
Daar ligt het niet aan. De platen waarbij dat gebeurt hebben daar geen last van. Het lijkt wel alsof de naald er net scheef op staat oid. Wel bedankt voor de tip hoe dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
savale schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:19:
Ik heb eerst de bekende stantons gehad. (500 al2) sinds een tijdje de concorde pro. Ik ben er eerlijk gezegt niet echt tevreden over. Het ziet er wel super g**l uit.
De geluidskwaliteit van de concorde valt me wat tegen. Ik moet de naalddruk erg hoog zetten voordat het goed klinkt. Als ik dit niet doe dan hoor je op de bassen soms het bekende "krggg" (net als een overstuurde bass) geluid.
Verder is het tilarmpje niet zo handig bedacht. Soms schiet ie uit je handen en dan vern**k je je plaat of naald.
Voordeel is echter wel dat de reservenaalden wel een schappelijk prijsje hebben.

Ik moet zeggen dat ik met mijn stantons denk ik nog wel iets tevredener was dan met deze concordes.
Typische..... de meeste mensen (myself included) vinden de overstap van 500's naar pro's een enorme vooruitgang. De problemen die je nu beschrijft, zou dat niet kunnen liggen aan een verkeerde afstelling van je elementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
ChojinZ schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Typische..... de meeste mensen (myself included) vinden de overstap van 500's naar pro's een enorme vooruitgang. De problemen die je nu beschrijft, zou dat niet kunnen liggen aan een verkeerde afstelling van je elementen?
geen flauw idee...hoogte is goed ingesteld. Speling is er ook niet... gewicht staat op 4 gram. Misschien had ik de naald al na de eerste keer laten stuiteren om zeep geholpen ik weet t niet. Ga maar even andere naalden proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door savale op 02-05-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 17:44
savale schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:29:
[...]

geen flauw idee...hoogte is goed ingesteld. Speling is er ook niet... gewicht staat op 4 gram. Misschien had ik de naald al na de eerste keer laten stuiteren om zeep geholpen ik weet t niet. Ga maar even andere naalden proberen.
Lees de gebruiksaanwijzing eens. 4 gram gaat echt nergens over, zo hou je idd geen geluid en het draait ook voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:53:
[...]

Lees de gebruiksaanwijzing eens. 4 gram gaat echt nergens over, zo hou je idd geen geluid en het draait ook voor geen meter...
Hebben we het nu over de Ortofon Concordes? Zo nee, dan heb ik niks gezegd ;)
Zo ja: lees de gebruiksaanwijzing eens: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=3503

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:53:
[...]

4 Gram is prima voor een concorde pro hoor. Recommed tracking force is 3 tot 5 gram (zo uit het blote hoofd) en dan is 4 gram dus de prima gulden middenweg. Zo is je geluids kwaliteit in orde (hoe meer gewicht hoe beter de geluids kwaliteit tot op een bepaalde grens) en hoe minder gewicht hoe minder slijtage...... het is dus een kwestie van de gulden middenweg zoeken.

De DJ kan weer op 3 ram prima tracken en ik ken mensen die op hun nightclub 2,5 hebben staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
Reind schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:29:
[...]

4 Gram is prima voor een concorde pro hoor. Recommed tracking force is 3 tot 5 gram (zo uit het blote hoofd) en dan is 4 gram dus de prima gulden middenweg. Zo is je geluids kwaliteit in orde (hoe meer gewicht hoe beter de geluids kwaliteit tot op een bepaalde grens) en hoe minder gewicht hoe minder slijtage...... het is dus een kwestie van de gulden middenweg zoeken.

De DJ kan weer op 3 ram prima tracken en ik ken mensen die op hun nightclub 2,5 hebben staan.....
Zelf draai ik altijd 2,5 en soms 3. Zodra je boven de 3,5 gaat hoor je duidelijk dat er een soort van "compressie" effect optreedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:38:
[...]

Zelf draai ik altijd 2,5 en soms 3. Zodra je boven de 3,5 gaat hoor je duidelijk dat er een soort van "compressie" effect optreedt.
Wat voor TT's heb je en hoe staan de rest van je instellingen (hoogte van de arm, anti-skating)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Compressie effect?

Lijkt mij allemaal vrij stug aangezien meer gewicht beter zou moeten klinken in 100% van de gevallen. De naald word op dat moment namelijk "beter" in de groef gedrukt en kan de info daaruit beter "lezen".

Nadeel is de verhoogde plaat slijtage maar dat is dan weer de keer zijde van de medaille. Daarnaast zal bij een lichter aantal grammen de naald ook niet optimaal tracken op de plaat en zul je sneller last van het overslaan e.d krijgen.

Maar als ze bij jou het lekkerste klinken/werken op 2,5 gram.... gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:38:
[...]

Compressie effect?? Misschien is je oren laten uitspuiten (of je gear checken op defecten) want dat is de grootste onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
ChojinZ schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:55:
[...]

Compressie effect?? Misschien is je oren laten uitspuiten (of je gear checken op defecten) want dat is de grootste onzin!
Enige wat ik me kan voorstellen: als de naalddruk te hoog is, wordt het geluid een beetje distorted (moet je maar eens met een wat oudere naald flink aandrukken :)). Maar dan moet je zoveel naalddruk hebben, als je je arm zo afstelt .... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
De hoge tonen weergave gaat er ook een stukje op achteruit.. misschien dat hji dat bedoelt met 'compressie effect', het gaat wat doffer klinken

al met al niet ideaal (om nog maar te zwijgen over de krullen vinyl die er vanaf komen ;))

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
ChojinZ schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:55:
[...]

Als geluidstechnicus lijkt mij dat niet echt nodig. Gear checken lijkt mij al helemaal niet nodig :) . Daarnaast is de tracking bij een hoger gewicht niet per defenitie beter, de naald gaat reageert veel sterker op onevenheden in de plaat of op horten/stoten door scratchen, bewegende tafel etc. Dit komt door het hoge druk gewicht op de naald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:27:
[...]

Als geluidstechnicus lijkt mij dat niet echt nodig. Gear checken lijkt mij al helemaal niet nodig :) . Daarnaast is de tracking bij een hoger gewicht niet per defenitie beter, de naald gaat reageert veel sterker op onevenheden in de plaat of op horten/stoten door scratchen, bewegende tafel etc. Dit komt door het hoge druk gewicht op de naald.
Maar je reageert ook niet op je 'befaamde' uitspraak. Wat bedoel je eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
BtM909 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:33:
[...]

Maar je reageert ook niet op je 'befaamde' uitspraak. Wat bedoel je eigenlijk? :)
Uitleg compressie effect (geen fenomeen ofzo, moest even snel wat verzinnen. Dekte naar mijn idee de lading wel).
Een naald is zoals iedereen weet een omzetter, door de horizontale en verticale beweging van de naald worden en spoeltjes in beweging gebracht welke zich in het element bevinden. Deze spoeltjes wekken door de beweging een spanning op welke onveranderd, rechtstreeks de draaitafel uit gestuurd wordt.
Je kan het vergelijken met het weggedrag van een tank en een strakke sportauto met een optimale wegligging. Niet dat ik verstand heb van auto's, maar dit begrijpt iedereen wel denk ik. Een tank dendert overal overheen, klein putje of bobbeltje in de weg? Voel je niet, ding raast gewoon door. De sportauto daarentegen zal je dat bobbeltje wel laten voelen. De sport auto plakt echt aan de weg vast en zal de weg weergeven aan de bestuurder. Een tank niet die ragt gewoon door... Misschien niet een van de meest geniale voorbeelden, maar denk dat je er wel wat bij kan voorstellen.
Mocht je dit nou allemaal onzin vinden, prima. Ik lig er niet wakker van. Maar leg voor de grap een muntstuk op je naald. Wedden dat je het hoort? Mits je apparatuur van dusdanige kwaliteit is dat deze in staat is het verschil weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:00:
[...]

Uitleg compressie effect (geen fenomeen ofzo, moest even snel wat verzinnen. Dekte naar mijn idee de lading wel).
Heb je uberhaupt voorgaande replies gelezen? :)

Ik snap wel wat je bedoeld, maar hoeveel weegt een muntstuk? ;) En dat is dus geen compressie, that's all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
[...]

Als geluidstechnicus lijkt mij dat niet echt nodig.
Dat een geluids technicus het wel zal weten is natuurlijk ook een beetje onzin.... ik heb zulke mensen wel eens dingen horen roepen dat ik bij mezelf dacht: hoe verzin je het...

Overigens zag ik iemand ook met het slijtage verhaal aan komen over die ene extra gram er op, het getal wat er aan extra plaat slijtage word gegenereerd door die extra gram is waarschijnlijk ergens heeel erg ver achter de komma te zoeken en dus is het amper merkbaar. (er zijn dingen die een grotere aanslag op je platen leveren).

Een concorde pro dus gewoon lekker op 4 gram gooien gezien het feit dat je dan exact de middenwe hebt van de recommed tracing force. Vind je ze met minder grammen beter klinken, dan zet je hem lekker lager...

Overigens word er nu net gedaan of er schrikbarende verschillen hoorbaar zouden zijn, das dus niet het geval. Ik moet in ieder geval het eerste element nog tegen komen wat een complete verandering qua klank ondergaat wanneer ie een gram meer of minder heeft aan gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
Even heel wat anders dan deze naaldendiscussie: ik heb eindelijk weer eens een nieuw techno mixje opgenomen. Directe links mogen geloof ik niet meer maar wie een bezoekje brengt aan mijn site (www.djsunni.nl) zou daar misschien wel ergens een linkje tegen kunnen komen... ;)

Ben benieuwd naar eventueel commentaar!

Tracklistje:
01. Len Faki - Just a Dance (Renato Cohen's mix)
02. Hidden Rivals - CC Feedback
03. Julio Posadas - Djembe
04. 1Up - Yeah Dance To My Record Bitch
05. Marco Carola - Night And Day
06. Player - Eight (Vitamin D remix)
07. Markantonio - Yo Lo Ho
08. Ivan Komlinovic - Ordinary Session
09. Wesley Goosens - Apotheker
10. David Pereira vs Tom Hades - Our Disco Fever
11. Henry Chow - Operating System
12. Steve D - Get Into the Groove (Valentino Kanzyani mix)
13. Dj One Finger - Niteclub Skool (User Nite Dub)
14. Axel Karakasis - Life
15. Christian Varela - Get Up!
16. Marco Bailey - Blurt
17. Markantonio - Aria 102
18. Pehr Herb - Steam (Johan Bacto remix)
19. Zzino - Fon V/A (Cari Lekebusch remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
Reind schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:14:
[...]
Dat een geluids technicus het wel zal weten is natuurlijk ook een beetje onzin.... ik heb zulke mensen wel eens dingen horen roepen dat ik bij mezelf dacht: hoe verzin je het...
Beetje jammer om alles over een kam te scheren vind je niet? Er inderdaad lopen genoeg dodo's rond die denken dat ze een hoop weten en zichzelf tot geluidstech benoemen. Zelfoverschatting dus. Ditzelfde zou je ook kunnen zeggen over de mensen die hier posten zoals als jou. Dus zullen we het niet persoonlijk maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jappo112 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:13:
[...]

Beetje jammer om alles over een kam te scheren vind je niet? Er inderdaad lopen genoeg dodo's rond die denken dat ze een hoop weten en zichzelf tot geluidstech benoemen. Zelfoverschatting dus. Ditzelfde zou je ook kunnen zeggen over de mensen die hier posten zoals als jou. Dus zullen we het niet persoonlijk maken? :)
Wie zegt dat ik het over jou heb..... ik heb het over het feit dat iemand een geluids technicus is niet meteen hoeft te zeggen dat ie ook alles weet.

Overigens weet ik ook niet alles en ik hoef ook niet alles te weten. Ik heb de ballen verstand van alles wat buiten de draaitafel, cd speler, mixer valt en met een vraag over DMX bijvoorbeeld hoef je bij mij niet aan te komen want ik weet net hoe het licht knopje hier in huis werkt........

Wat ik alleen belagrijk vind is dat een mening gebaseerd/onderbouwt word op feiten, ik geloof niets totdat ik het bewijs op papier voor mijn neus heb. Er word namelijk nogal eens wat beweerd in het geluids wereldje en het gebeurd ook vaak zat dat er geen reet van klopt.

Zo was er laatst weer een topic op een bepaald forum wat ging over de discussie dat het geluid op een plaat (analoog) beter zou zijn dan een digitale variant (cd) en mensen geloven dat gewoon direct omdat ze van hebben horen zeggen ooi is een keer tussen neus en lippen door van een geluids technicus.

Overigens heb ik ook de sound engineer cursus gedaan in hilversum en dus zou ik het ook moeten zijn..... echter heb ik destijds een beetje slecht op zitten letten bij alles watik niet zo intressant vond, oftewel alles wat niet met het dj gebeuren te maken had is het ene oor in gegaan en het andere uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Ik heb ook nooit beweerd dat een hogere tracking per definitie beter is. Maar wat ik moeilijk vindt te geloven is dat het aanbevolen gewicht van concorde (3 tot 5 gram) volgens jou compressie zou opleveren en dat je dus hieronder zou moeten gaan zitten (2,5 gram). Ik denk wel dat we mogen aannemen dat ortofoon dit uitvoerig heeft getest en dit beter weet dan de gemiddelde poster op dit forum (nofi)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ooit gehoord van een maandagmorgen model? Misschien een arm die niet helemaal deugt? Kan van alles zijn joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
OverSoft schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:01:
[...]
Als ik heel eerlijk moet zijn, doe je niets anders in je posts...
"Ik ben de man, ik weet alles", zo kom je op mij over...
Al sinds de eerste post hier op het forum.

Als je zo fantastisch bent, waarom heb ik dan nooit van je gehoord?
Waaruit maak je op dat ik alles denk te weten? Ik zet dat er juist bij om dat te voorkomen.
Tevens heb ik geen zin om mezelf te gaan verdedigen hier. Waar gaat het nu om? :(
Ik heb mijn wapenfeiten echt wel, en de ervaring met apparatuur ook.
Dat ik niet helemaal up-to-date ben weet ik. Ik ben meer met visuals bezig nu.
Reind schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 09:38:
[...]

Want? Ik snap daar de reden niet helemaal van namelijk.
Anti skating is niets anders als een foutcorrectie die er voor zorgt dat de dwarskrachten die ontstaan tijdens de voorwaartse draai beweging gecorrigeerd worden.

Het lijkt mij dat wanneer het om een "correctie" gaat je deze ook ten volle benut vanwege het feit dat het scheelt op naald/plaat slijtage e.d. Ik wil dus wel eens weten waar die 65% vandaan komt...

[...]

Ik neem aan dat je die gele rakkers van Tonar bedoeld? dat zijn namelijk exact dezelfde naalden als de concorde pro's....... Op de kleur na identiek ;)
65% is ong. 2/3. Niet alle correctie gebruiken als het niet nodig is lijkt me, heb je nog wat speling.

En ik d8 eigenlijk aan die andere halsjes van Stanton in die mac-kleuren, worden die nog verkocht?
"Back in the day" verkocht ik die nl voor ong. de helft van de Pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Afterburner79 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:00:
65% is ong. 2/3. Niet alle correctie gebruiken als het niet nodig is lijkt me, heb je nog wat speling.
Als ik keihard moet remmen voor een andere auto ga ik toch ook niet het rem pedaal maar half intrappen om als het te laat is en achter op de kont van een andere auto zit tot de conclusie te komen dat ik nog best iets harder had kunnen remmen om zo de zooi heel te houden......

Anti skating is een compensatie voor de fout die word gegenereerd door het draaien van de platter ten opzichte van een stil staande naald, Dwarsdrukcompensatie. Als je die fout zo dicht mogelijk bij de 0 punt krijgen (dus optimaal) door middel van de anti skating ga je toch niet kiezen voor een minder optimale setting met alle gevolgen van dien :?

Anti skating correctie is immers over het algemeen gelijk aan het aantal grammen naalddruk.

Je gaat er dan voor kiezen om de naald minder hard naar binnen toe te laten trekken met als gevolg een verschil in slijtage tussen de linker en rechter zjde van de groef. Doordat je namelijk geen gebruik maakt van de compensatie zal als gevolg van de naalddruk (aantal grammen contra gewicht) de naald harder naar binnen leunen dan nodig is met als gevolg een ongelijkmatige slijtage tussen links en rechts...

Gebruik je de benodigde anti skating dan zal het gewicht wat je in stelt aan aantal grammen naalddruk ten volle benut worden en zorgt dat voor een gelijkmatige slijtage tusen links en rechts.

De informatie van op een plak vinyl ligt tenslotte niet op de bodem van de groef zoals sommige mensen denken maar aan de zijkanten van de groef en dus is het belangrijk dat dat allemaal gelijkmatig slijt want anders krijg je dus het verschil tussen links en rechts.

Waarom moet ie dan bij scratchen op 0? Om de doodsimpele reden dat je bij een achterwaartse beweging de druk naar buiten 2 maal zo hoog maakt en de naald dus uit de groef gerukt word.

Krijg ik dan bij het scratchen geen ongelijkmatige slijtage? Vast wel maar tegen de tijd dat je dat begint te merken is je plak vinyl al aan gort geragd door het scratchen en niet mee af te spelen ;)

Ht is ook zo waardeloos dat gear fabrikanten het verhaal anti skating ook niet echt snappen, veel draaitafels waaronder de SL1200 hebben namelijk maar een anti skating tot 3 gram en de meeste dj elementen werken optimaal bij een tracking force boven de 3 gram..... vul de rest zelf maar in.

Nu zal het slijtage verhaal echt niet zo heel hard van stapel lopen maar het moet voor een fabrikant toch niet al te moeilijk zijn om het anti skating mechanisme iets meer ruimte te geven zodat je meer anti skating hebt. Bij alle dj draaitafels is het namelijk niets anders als een klein veertje wat de arm naar de steun toe trekt doordat je hem doormiddel van het draaien van het knpje aan spant en de arm doordat er spanning op het veertje staat richting de armsteun trekt, en het is zo simpel om dat even aan te passen....

Correct me if i'm wrong maar ik vind het dus nogal krom als je er voor kiest om je platen harder naar de **niet zo'n net woord... ik wou tering zeggen namelijk ;) ** helpen dan nodig is. (en ik druk me nu nog zacht uit aangezien ik wou zeggen dat de stelling maar 2/3 gebruiken compleet van de pot af gerukt is)

Blijkt dus maar weer dat het meerendeel van de DJ's echt geen ruk af weet van sommige onderdelen op de draaitafel en zomaar wat doet...... men zou eens wat meer de handleiding moeten lezen die bij de gear geleverd word. Al weten sommige fabrikanten ook niet hoe ze die moeten schrijven.

Overigens is het overhang verhaal in dit verhaal ook niet geheel onbelangrijk, heb je namelijk een verkeerde overhang dan zal er een fase verschil optreden tussen links en rechts. Belangrijk is dus ook om de overhang van het element (alleen nodig indien men gebruik maakt van een headshell en dit verhaal is dus niet van toepassing op de Concorde en andere Banaan gevallen aangezien die mits een correcte armlengte (228,6mm effectief vanaf de armlager gemeten) ook voorzien zijn van de correcte 15mm overhang) goed in te stellen waardoor de naald ondereen hoek van 90 graden contact maakt met het vinyl.

Tot zover de les anti skating voor vandaag.... iemand nog vragen ;) (dan mag je namelijk hier kijken -> http://www.aboutdj.nl/content/view/4/7/ ;) )
En ik d8 eigenlijk aan die andere halsjes van Stanton in die mac-kleuren, worden die nog verkocht?
"Back in the day" verkocht ik die nl voor ong. de helft van de Pro's.
Weet je dat wel zeker?

Het zou dan gaan om deze jongens ->
Afbeeldingslocatie: http://www.recordcase.de/cosmoshop/pix/a/n/1083435737-612.jpg

Ten eerste zijn het bagger dingen. Ontiegelijk slecht afgeschermd, toen ik ze had gaf Dre me ooit is de tip ze vast te pakken bij de "nek" wat als resultaat gaf at ze direct als een gek begonnen te brommen. Probeer dat een met een concorde Pro en je zult zien dat die dat zo goed als niet heeft.

Daarnaast klinken ze nou ook niet echt dat je zegt geweldig. Wat betreft de prijs, ze kosten destijds rond de 150 gulden, de concorde Pro koste destijds rond de 109 gulden (ik heb hier toevallig een map met allemaal oude folders van attalos e.d voor mijn neus liggen, Attalos heet inmiddels URS ;) ) en dus waren de concorde's goedkoper.

Of ze nog te verkrijgen zijn..... ik zou het niet weten. Op de website van Stanton word er met geen woord meer over gerept dus het zal wel niet.
Het element waar ze van afgeleid zijn, de trackmaster is nog wel gewoon verkrijgbaar. Echter is Stanton er in de kwaliteit van zijn naalden/elementen de laatste jaren niet op vooruit gegaan (sinds het voor 6 of 7 jaar geleden door next werd over genomen). Kijk maar naar de AL500 naald, sinds ie blauw is is het element geen ruk meer waard als je hem naast de gelijk geprijsde OM pro zet (beide pislelijk om te zien) terwijl vroeger de AL500 een prima instap elementje was....
Nu probeerd Stanton weer zieltjes te winnen door hem ook als witte versie te vekopen, echter is het nog steeds de MKII versie en er geen reet op vooruit gegaan.
ChojinZ schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:58:
Ik heb ook nooit beweerd dat een hogere tracking per definitie beter is. Maar wat ik moeilijk vindt te geloven is dat het aanbevolen gewicht van concorde (3 tot 5 gram) volgens jou compressie zou opleveren en dat je dus hieronder zou moeten gaan zitten (2,5 gram). Ik denk wel dat we mogen aannemen dat ortofoon dit uitvoerig heeft getest en dit beter weet dan de gemiddelde poster op dit forum (nofi)....
Echter is dat wel het geval. Een naald zal onder een hogere naald druk beter in een groef gedrukt worden en dus meer trillingen op pikken en die trillngen worden weer door de spoeltjes in het element omgezet naar geluid.

Als ik er dus voor kies om aan de bovenkant van de groef uit te lezen dan zal de naald minder trilling op pikken en de info dus ook minder goed uit lezen. Pak ik echter door meer naald druk te geven een beter te volgen contact oppervlak van de groef en de naald dan word de info uit de groef beter uitgelezen.....

Nadeel van meer druk betekent ook meer slijtage en dus zul je daar een beetje de balans in moeten zoeken. Vandaar dat ik ook zeg dat 4 gram optimaal is, je hebt tenslotte de gulden middenweg.

Daarnaast is het ook wel een beetje afhankelijk van het type naald je gebruikt, spherish of een elips. Een Elips zal namelijk onder een gelijkwaardige naalddruk meer contact oppervlak hebben, beter de groef kunnen volgen en minder plaat slijtage opleveren.
Het klinkt een beetje tegenstrijdig een groter contact oppervlak maar minder slijtage......

Echter als je kijkt naar de tekeningetjes hier onder zie je waarom dat zo is...

Spherisch
Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/tutorials/element_naald_1.jpg

Het contact van de naald ten opzichte van de groef word beperkt tot 2 kleine punten en dus een hogere druk op 2 kleine plekken en dus meer slijtage.

Elips
Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/tutorials/element_naald_2.jpg

Groter contact oppervlak ten opzichte van de spherische naald en dus een betere druk verdeling van de naald ten opzichte van de groef en dus minder slijtage. Daarnaast zal ie beter klinken, de naald heeft tenslotte een groter contact opervlak met de wanden van de groef.

Nadeel van een elips is dat ie duurder is dan een spherisch element en dat de wrijving wat hoger is waardoor je meer anti skating nodig hebt. Om te scratchen is een elips dus echt uit den boze... Daarnaast zal een eps omdat ie dieper in de groef ligt stofjes ook beter laten horen, op het moment dat je extraam ranzige platen hebt is het dus aan te raden om een spherisch element te pakken anders blijf je bagger onder je naald weg vegen. (en er zit nogal een zooi in de groef van een plak vinyl.... leg voor de gein is 1 van je meest gedraaide platen onder een miroscoop en schrik jezelf compleet de pleures ;) )

Tering wat een tekst..... de koningin zou me volgend jaar een lintje moeten schenken :p

[ Voor 59% gewijzigd door R2D2 op 04-05-2005 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Reind schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 03:17:
[...]

Echter is dat wel het geval. Een naald zal onder een hogere naald druk beter in een groef gedrukt worden en dus meer trillingen op pikken en die trillngen worden weer door de spoeltjes in het element omgezet naar geluid.

Als ik er dus voor kies om aan de bovenkant van de groef uit te lezen dan zal de naald minder trilling op pikken en de info dus ook minder goed uit lezen. Pak ik echter door meer naald druk te geven een beter te volgen contact oppervlak van de groef en de naald dan word de info uit de groef beter uitgelezen.....

Nadeel van meer druk betekent ook meer slijtage en dus zul je daar een beetje de balans in moeten zoeken. Vandaar dat ik ook zeg dat 4 gram optimaal is, je hebt tenslotte de gulden middenweg.
Niet helemaal waar. En eigenlijk heb je zelf al het antwoord gegeven. Een hogere naalddruk is tot een bepaalde waarde beter. Wordt deze waarde overschrede dan zullen je platen sneller slijten.
Daarom kan je stellen dat een hogere tracking niet per definite beter is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
ChojinZ schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:40:
[...]

Niet helemaal waar. En eigenlijk heb je zelf al het antwoord gegeven. Een hogere naalddruk is tot een bepaalde waarde beter. Wordt deze waarde overschrede dan zullen je platen sneller slijten.
Daarom kan je stellen dat een hogere tracking niet per definite beter is.... ;)
Had ik al gemeld in mijn vorige tekst en zelfs in de lange lap tekst. Lees hem nog maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Reind schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:56:
[...]

Had ik al gemeld in mijn vorige tekst en zelfs in de lange lap tekst. Lees hem nog maar eens ;)
Weet ik. Maar wat je doet is mij quoten en vervolgens zeggen dat dit niet klopt. Dit terwijl we hetzelfde bedoelen. En zoals het een echte mierenneuker beaamt moet ik dat natuurlijk wel rechtzetten... ;)

http://www.uberh4x0r.org/~lethalp1mp/images/funny/retard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Reind, ok > _/-\o_ All the way . . .

Ik denk dat ik een paar dingen door elkaar gooi.
Ik ga in een stil hoekje zitten en me schamen . . . 8)7

Je hebt ook gelijk wat die Stanton's betreft. Maar ik heb ze toen echt voor minder verkocht dan
die Concorde's . . . Zal ook wel zo zijn geweest omdat ze voor geen meter verkochten.
Die Trackmasters vond ik trouwens ook niet ideaal. Geef mij die Concorde's maar.

Heb trouwens nu goede ervaring met Shure whitelabels op mijn werk.
Of doe ik nu weer een uitspraak waar ik me voor moet schamen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
ChojinZ schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:28:
En zoals het een echte mierenneuker beaamt moet ik dat natuurlijk wel rechtzetten... ;)
:>
Afterburner79 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:26:
Heb trouwens nu goede ervaring met Shure whitelabels op mijn werk.
Of doe ik nu weer een uitspraak waar ik me voor moet schamen?? :?
De Shure Whitelabel is soms een beetje raar. Het schijnt namelijk nog wel eens voor te komen dat die dingen zo uit de verpakking niet goed willen functioneren en skippen als de pest.

Iets wat ook niet over gaat naarmate je er mee aan het werk bent. Andre Huisman test ze tegenwoordig altjd eerst even voor ie ze naar een klant op stuurt vanwege dit "mankement".
Overigens heeft niet iedere whitelabel hier last van het is er gewoon zo af en toe is 1 die gaar uit de verpakking komt...

Ow en de naaldhoek is een beetje vreemd wat resulteerd in een rare slijtage, echter werkt de whitelabel met zo'n lage naalddruk dat dat weer mee valt en bijna te verwaarlozen is.

Ik blijf gewoon bij de Concorde DJ die lekker klinkt maar ook stevig is en goed trackt bij 3 gram.

[ Voor 72% gewijzigd door R2D2 op 04-05-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

over whitelabels gesproken :'( die van mij is net overleden :'(

een half jaar terug had ik perongeluk m'n naald geknakt bij een scratch poging en op 1 of andere manier raakte m'n pink de naald en m'n naald stond toen echt verticaal tov hoe ie zou moeten staan. ik kon m dus nog voorzichtig terugbuigen, zat alleen wel een lelijke knik in de naald.

Maar vandaag kon finalscratch het echt niet meer aan. dus ik dacht eigenlijk, wtf loopt fs nu weer te bitchen, totdat mn whitelabel over m'n plaat gleed ('k zag nog t stukje diamant ergens achter m'n draaitafel flikkeren). Ben eigenlijk wel overompeld dat de naald het nog zo lang uithield :). maargoed, aan alle goede komt een eind..

Gare is altijd weer dat die elementen zo *!@#$ duur zijn en de feestdagen vergen ook veel geld :) . dus.. hmm.. of ik moet 20 biertjes laten staan OF ik moet wachten tot de 20e (stufi :) )..

hier een pic van m'n batmobiel.

Afbeeldingslocatie: http://84.41.160.218/dood.jpg
rara, wat mis ik... :'(

ohja, die schimmel, dat hoort zo :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Erikie schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 05:30:

Gare is altijd weer dat die elementen zo *!@#$ duur zijn en de feestdagen vergen ook veel geld :) . dus.. hmm.. of ik moet 20 biertjes laten staan OF ik moet wachten tot de 20e (stufi :) )..
Feestdagen?? Nou speciaal voor jou > Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar . . . :+
En elementen zijn duur, maar sloop maar eens een fader van een videomengpaneel.
Daar word je pas echt sjaggo van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Mensen even een korte vraag: zijn er items die jullie toegevoegd / aangepast willen hebben in de topicstart? Voor m'n gevoel is een hoop tekst inmiddels ietwat verouderd...

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.