Reind schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 02:41:
Whoehoeeee morgen een disco feestje waar ik moet draaien. Ik was zo stom om ja te zeggen maar ben A) niet in het bezit van disco classics (dus dat word morgen bij m'n ouwe van dagen langs om daar de dolly dots uit de kast te trekken

) en

Ik kan helemaal geen disco classics draaien maar was zo stom om gewoon te zeggen -> Ja is goed joh ik kan vrijdag wel

Dan heb jij mijn oost indisch doof immitatie nog nooit gezien
Lol ik kom gezellig langs, kan ik wat plaatjes aanvragen... "Good times!", "Zegge, hebbie ook ummmm... Hoe heet dat nummer ook alweer van Meatloaf?"
Het voordeel van een disco classics feestje is dat je helemaal niet hoeft kunnen draaien

. Mensen worden daar toch dronken en letten alleen nog maar op de hitjes die voorbij komen. Zie ze meebleren als je Grease aanzet
Het is natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid als je het een beetje vloeiend in elkaar over kan laten lopen

. Ben Liebrand heb ik toch wel het diepste repect voor

met zn disconummers echt goed
omg dat soort feestjes heb ik slechte ervaringen mee Iedereen kent de muziek dus geheid dat iedereen aan je kop gaat zeuren ik wil dit ik wil dat Zou maar zorgen dat er niemand bij je in de buurt kan komen...
Inderdaad, en dan gewoon niet doen

Nou ja... Af en toe dan

Nou ik heb vandaag mijn draaitafels weer in elkaar gezet
Hartstikke gaaf man! Ziet er lekker gewaagd uit! Je kan ze zo in de woonkamer zetten

(of de kinderkamer lol).
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 25-04-2005 19:24
]