Oke, ik ga voor Bobs Turbo 2000

Ik ben al een beetje aan het knutselen geweest voor een site:
www.urinatinventum.nl (schrik niet van Calvin

en staat nog Lipsum op

). Shox, ik heb jouw flyer uitgekozen als presentatie van het feest

! Misschien kan je nog een header/footer voor de site maken? Ik heb namelijk nu stukjes uit de flyer geknipt. Straks ga ik even een mailtje naar de heren Tweakers.net sturen, of ik de naam Gathering of DJ's mag gebruiken voor het feest (ik hoop het wel!).
Ik ben zelf niet zo goed in het schrijven van een inleidende tekst op de site, misschien dat iemand hier dat wil/kan doen?
@Savale, een meeting van puredj is misschien ook een leuk idee, ik vind het tof van je dat je meedenkt, dank je wel! Ik wil dit feest echt tot een succes brengen (da's een beetje mijn aard, ik ben niet snel tevreden

). Wat je zei over dat Bobs voor veel mensen een bekende plek is, ben ik mij zeker van bewust. Dat is ook een heel groot argument geweest in de keuze voor Bobs in plaats van een tentje in Wijk aan Zee of iets dergelijks. De Turbo is zelfs nog bekender dan Cafe, dus dat is al een goede binnenkomer op het moment dat we er reclame voor maken!
Ik houd er ook rekening mee dat we niet de volledige 300 man trekken, dat hoeft van mij ook helemaal niet! Als ik ergens een schurfthekel aan heb als ik op een feest rondloop is het wel een stampvolle zaal. Al die mensen die er langs moeten om drank te halen of moeten pissen

zijn irritant! Verder bedacht ik me dat of ik nou de Turbo of het Cafe neem: ik ben bij allebei hetzelfde geld qua investering kwijt, en bij Turbo heb ik meer kans om iets van dat bedrag terug te zien, dus mijn keuze staat vast!
Ik denk dat we trouwens iemand hebben gevonden voor de paaldanseressen

Kylian, vriend, hoorde ik daar Teasers?

.
Geintje, maarem, ik ben zelf niet echt gewend om voor publiek te draaien (vooral met hardstyle), maar ik vind het wel leuker om voor publiek te draaien. Ik draai ook iets lekkerder, ik zie mensen dansen en je hebt feedback. Als ik in de huiskamer sta te beuqen, tja... dan gaat het beter als ik het niet opneem, heel gek... Maar ik denk dat ik me dan irriteer aan ieder foutje dat ik maak (en dan dus later weer terughoor).
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 26-03-2005 12:39
]