How to Become a DJ... deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:
  • 20.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:14:
  • 750,= kale huur met geluidssysteem en barmensen (ik moet overigens wel eigen dj spullen meenemen).
  • 350,= wanneer drankverkoop >1500,=
  • 0,= wanneer drankverkoop >3000,=
3000 is sowieso niet echt haalbaar, dat zou betekenen dat het echt volle bak moet zijn en dat de aanwezigen gemiddeld 20 euro pp uit moeten geven aan drank.

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben dan bied ik me overigens ook nog aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je niet door bent, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! Ik ben de hele avond in de Twstd stage geweest, maar kon niets zien door de technische storing... Erg jammer! Je hebt trouwens wel een fan, want er liep iemand rond die riep: "SAVALE!!!!!!" ;).

Ook is het goed dat je leuke contacten op kan doen. Je weet nooit waar ze later handig voor zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:06
haha ja dat ik zo laat nog zoveel tekst wist te blaaten he :Y)
Het was zeker weer een leuke ervaring. Ik had met de eerste paar contests wat moeite om te wennen aan andere spullen/ander geluid enzo, maar dat ging dit keer wel erg makkelijk.
Ik had het mijzelf alleen iets te makkelijk gemaakt achteraf gezien... Maarja daarentegen wel een vrijwel foutloze strakke set neergezet.
Volgende keer iets meer lef hebben en het mijzelf wat moeilijker maken.
Ik kan het zeker iedereen aanraden om eens wat te oefenen bij TWSTD bijvoorbeeld. Het is een erg gezellig cafeetje waar je zeker "de" mensen kan ontmoeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:45:
[...]

Jammer dat je niet door bent, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! Ik ben de hele avond in de Twstd stage geweest, maar kon niets zien door de technische storing... Erg jammer! Je hebt trouwens wel een fan, want er liep iemand rond die riep: "SAVALE!!!!!!" ;).

Ook is het goed dat je leuke contacten op kan doen. Je weet nooit waar ze later handig voor zijn!
Ja man dat klopt er waren vet veel mensen over de hele avond daar voor Sander :D
Tissy (z'n vriendin) en ik eigenlijk de hele avond en de rest kwam en ging min of meer. Ene Sjoerd en een DJKars heb ik ook een hele tijd rond zien hangen daar haha :)

Opzich wel lache, als de stream het in het vervolg nou zou doen zou het ook nog eens de moeite zijn ;)

Jammer dat je niet door bent Savale, volgende keer beter! Het is ook niet niks zo'n contest, dat weet ik uit ervaring ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiddo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:14:
[...]
3000 is sowieso niet echt haalbaar, dat zou betekenen dat het echt volle bak moet zijn en dat de aanwezigen gemiddeld 20 euro pp uit moeten geven aan drank.

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben dan bied ik me overigens ook nog aan :)
Ik heb er zelf nog even over nagedacht en ik vind 3000 ook niet echt een haalbare grens, dus ik wil beide grenzen naar beneden. Hij heeft een bod gedaan en dat schudde hij zo uit zijn mouw, dus ik denk dat daar nog wat marge in zit :). Ik zou liever deze verhoudingen zien:

code:
1
2
3
<1350      750,= huur
1350-2700  350,= huur
>2700      0,= huur

Wat ik zelf een beetje vreemd vind is dat er in de eerste marge (>1500,=) meer korting (400,=) zit dan in de tweede (>3000,=), waar voor hun meer voordeel in zit en slechts 350 euro korting wordt gegeven.

Verder wil ik een kleine entree heffen (5 euro) om het voor mezelf iets aantrekkelijker te maken.

Bedankt dat je je hulp aanbiedt, trwns :D. Ik denk dat ik alle hulp, ervaring en wijsheid kan gebruiken :). Waar wil je me mee helpen :D.

Het is nu wel tijd geworden om de invulling van het feest te gaan bedenken. Een leuke flyer/stickers/poster bedenken en een website (urinatinventum.nl, haha, die ik nu een beetje als klooiweb gebruik). Wil zover van het feest af nog een beetje vaag blijven, datum geven, website geven, mooi plaatje op de achtergrond en een pakkende tekst... meer niet. Is er hier iemand die zoiets kan maken (Shockers?) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BezurK schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:04:
[...]
Ja man dat klopt er waren vet veel mensen over de hele avond daar voor Sander :D
Tissy (z'n vriendin) en ik eigenlijk de hele avond en de rest kwam en ging min of meer. Ene Sjoerd en een DJKars heb ik ook een hele tijd rond zien hangen daar haha :)
Inderdaad :). Ik was tijdens het mixen ook online, miss dat je me ook gezien hebt. Ik heb af en toe gechecked haha en een zooi nieuwe mensen in mijn msn gekregen. O+

Sjoerd en Kars heb ik ook gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
En vanavond natuurlijk allemaal nog een keer checken of ie het nu wel doet om mij aan te moedigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:14:
Hmm, zit al een hele tijd in Twstd DJ stage, maar ik zie niets... No Broadcast available zegt ie...
Heb wel een aantal mixes van je geluisterd, savale, klinkt lekker :-)

Bob's heeft trouwens niet gebeld, ik ga morgen zelf maar bellen 8)
Bob's heeft gebeld:
  • 750,= kale huur met geluidssysteem en barmensen (ik moet overigens wel eigen dj spullen meenemen).
  • 350,= wanneer drankverkoop >1500,=
  • 0,= wanneer drankverkoop >3000,=
Dit is voor Bob's Cafe, waar in totaal 150 mensen in kunnen. Vrijdag ga ik kijken en ff vragen hoe het zit met beveiliging e.d. Ik ga nog wel proberen over de huur wat te babbelen ;)

Ik schrik iig niet van de prijs. Ik heb er zin in om dit allemaal te regelen! :D

Vrijdag 24 juni is het zaaltje vrij, dus ik denk dat ik het die avond ga doen. Ga nog wel even verder kijken of er nog iets anders is :p.
Neem ook maar je eigen geluidssyteem mee, het Bose 502 wat daar hangt is niet wat je wilt hebben bij een stevig housefeestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Hiddo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:00:
En vanavond natuurlijk allemaal nog een keer checken of ie het nu wel doet om mij aan te moedigen :P
Zekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ja succes jongen! Ik denk niet dat het werkt want het was een probleem van de laatste tijd zei hij... maarja ik ga wel ff kijken. Wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:55:
Ja succes jongen! Ik denk niet dat het werkt want het was een probleem van de laatste tijd zei hij... maarja ik ga wel ff kijken. Wie weet :)
Ik kijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
savale schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:55:
Beetje jammer dat ze dat dan niet even op de site zetten, dan hadden er gisteren niet zo veel mensen voor niets op die virtuele dansvloer hoeven staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Hiddo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:41:
[...]

Beetje jammer dat ze dat dan niet even op de site zetten, dan hadden er gisteren niet zo veel mensen voor niets op die virtuele dansvloer hoeven staan...
Mwa, was uiteindelijk toch wel gezellig :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jadjong schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:23:
[...]

Neem ook maar je eigen geluidssyteem mee, het Bose 502 wat daar hangt is niet wat je wilt hebben bij een stevig housefeestje.
Een ervaringsdeskundige, neem ik aan? (8> :D
Ik ga vrijdag kijken en dan wil ik natuurlijk ook een demo van het licht en geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ik heb Ruud van de Bobs nog even een meeltje gestuurd of er voor mij wat te regelen valt. Ik verwacht vandaag of morgen wel wat te horen. Dus nog niet meteen ja zeggen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ben gisteravond ook nog even langs geweest op globalstage, maar helaas was alleen je vriendin er: ze zou je nog sms'en, maar ze durfe niet te bellen, bang dat ze je in je set stoorde :)

Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
haha ja dat is mn grootste fan :) keek net even of er vanavond wel beeld/geluid was, maar helaas helemaal niks :( best wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
voorzover ik weet zou er ook niet uitgezonden worden, is althans niet aangekondigd :? alle uitzendingen op Gs.tv worden vantevoren via het 'news' aangekondigd (te vinden in dat losse schermpje als je ingelogd bent)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
hmmz dat wist ik niet. Via de meel van twstd zou er wel uitgezonden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
mja het is voor mij ook altijd onduidelijk hoe dat zit met twstd.. wat P60 betreft ben ik in de toekomst een van de verantwoordelijken :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
Eindelijk terug uit Amsterdam. Concurrentie was weer hoog, bij gebrek aan meegenomen fans niet de publieksprijs maar gelukkig wel de juryprijs. Volgende week dus de halve finale...

En nou ga ik slapen, de wekker gaat weer veel te vroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Hiddo schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 02:12:
Eindelijk terug uit Amsterdam. Concurrentie was weer hoog, bij gebrek aan meegenomen fans niet de publieksprijs maar gelukkig wel de juryprijs. Volgende week dus de halve finale...

En nou ga ik slapen, de wekker gaat weer veel te vroeg!
Wow, beter! Gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. DJ Ghost, kennen jullie die soms? En wat vinden jullie van zijn werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:24:
Even een vraagje. DJ Ghost, kennen jullie die soms? En wat vinden jullie van zijn werken?
Ja, die draait toch op "Battle of sounds" ergens in Belgie op 8 April ? ;)

Hehe

Groeten :Y)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Gaan er hier nog mensen naar Nature One? (5 t/m 7 augustus in Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ik heb even contact met Ruud gehad, maar hij werkt niet meer bij de Bobs. Hij is een eigen bedrijfje begonnen. De Bobs is nu dus een klant van hem geworden. Kan helaas weinig regelen dan. Misschien als er (extra) apparatuur oid nodig is dat ik hij nog wel kan helpen.
Ben je inmiddels al wezen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canard schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:22:
Gaan er hier nog mensen naar Nature One? (5 t/m 7 augustus in Duitsland)
Dat is wel de bedoeling ja....
Hopen dat k tegen die tijd mn rijbewijs ook heb en vrij kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb een plaat van hem: "this is techno" waar ik toendertijd erg over te spreken was. Tegenwoordig hoor ik niet zo veel van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:15:
Ik heb even contact met Ruud gehad, maar hij werkt niet meer bij de Bobs. Hij is een eigen bedrijfje begonnen. De Bobs is nu dus een klant van hem geworden. Kan helaas weinig regelen dan. Misschien als er (extra) apparatuur oid nodig is dat ik hij nog wel kan helpen.
Ben je inmiddels al wezen kijken?
Jammer, maar helaas... Ik heb so wie so extra apparatuur nodig ( dus wat kan hij leveren?? :D )
Ik ga morgen bij Bobs kijken ( geluidskwaliteit checken, ruimte bekijken en een idee krijgen van waar de dj booth komt te staan enzo ) en daarna nog even paar dagen laten bezinken en dan ga ik even kijken of er wat te regelen valt qua prijs/drankomzet. Dan pas ga ik het akkoord geven.

Het begint nu wel lekker vorm te krijgen ( ik heb zelfs al slapeloze nachten van de ideeen 8)7 :Z ).

Ondertussen ook al een beetje een flyer in elkaar aan het prutsen ( zie voorbeeld: http://www.urinatinventum.nl/images/flyer.JPG en laat ff weten wat je er van vindt ).

Iedereen die zich als dj heeft aangemeld doen nog mee?
(ik heb nu staan: BezurK, Chiron, Oversoft, Savale, Shockers, Kylian, Michali en het ik-persoontje)

Ben nu ook keihard mijn skillz aan het opkrikken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:42:
[...]

Jammer, maar helaas... Ik heb so wie so extra apparatuur nodig ( dus wat kan hij leveren?? :D )
Ik ga morgen bij Bobs kijken ( geluidskwaliteit checken, ruimte bekijken en een idee krijgen van waar de dj booth komt te staan enzo ) en daarna nog even paar dagen laten bezinken en dan ga ik even kijken of er wat te regelen valt qua prijs/drankomzet. Dan pas ga ik het akkoord geven.

Het begint nu wel lekker vorm te krijgen ( ik heb zelfs al slapeloze nachten van de ideeen 8)7 :Z ).

Ondertussen ook al een beetje een flyer in elkaar aan het prutsen ( zie voorbeeld: http://www.urinatinventum.nl/images/flyer.JPG en laat ff weten wat je er van vindt ).

(ik heb nu staan: BezurK, Chiron, Oversoft, Savale, Shockers, Kylian, Michali en het ik-persoontje)

Hehe drooge shit :P, zal vanavond ook wel ff flyeren ;)

Maar uhm DJ naam is Shox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Mijne Ener-G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afterburner79 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 03:45:
[...]

Ja, die draait toch op "Battle of sounds" ergens in Belgie op 8 April ? ;)

Hehe

Groeten :Y)
Hehe, true ;)
Triple-D schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:14:
[...]

Ik heb een plaat van hem: "this is techno" waar ik toendertijd erg over te spreken was. Tegenwoordig hoor ik niet zo veel van hem.
Hij heeft vorige maand nieuwe plaat uitgebracht "Desire (go higher)" Redelijk bekend hier in België.

Ik was gewoon eens benieuwd hoe bekend hij is en wat de DJ wereld van zijn kunnen vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
[...]

Mocht je nog een dj nodig hebben dan hou ik me natuurlijk aanbevolen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:22:

Ik was gewoon eens benieuwd hoe bekend hij is en wat de DJ wereld van zijn kunnen vindt :)
Ik heb in ieder geval nog noooit van hem gehoord, op welk label released hij en wat voor stijl draait ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
[...]

Ik zal eens vragen of hij wat leuks voor ons kan regelen (misschien een leuke laser of dat soort spul...)

Verder vind ik je flyer nu al gruwelijk. Hij trekt best wel aandacht denk ik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 18:11
Zijn stijl noemt hij zelf Ghoststyle geloof ik :p
Ik zou het zelf richting hardhouse noemen, met ook wel wat techno er tussendoor.

Heb em op I Love Techno dit jaar zien afsluiten en ik vind em als dj zeker wel goed, hij kan echt het publiek erg goed meekrijgen.
Meer info over vind je ook op zijn website
Op discogs vind je ook wat meer info over zijn producties.

Chiron: Ik heb je mix nu toch wel een aantal keren beluisterd, en ik vind em echt erg goed. Enige dat ik jammer vind is dat hij zo kort is, verder niet echt foutjes kunnen opmerken.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
[...]

Ziet er lache uit :D
Vervang alleen "BezurK" ff voor "William Tech" aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
}:O Mueh

Ik zie dat je mij ook al hebt ingedeeld. Ik kom ook wel ja, ik neem wel wat kennisen mee etc. Wordt zeker leuk. Ik ga van te voren even ruim platen inkopen om een leuke set te kunnen neer zetten. Mischien heb ik ook nog wel een mengpaneel beschikbaar (als je het nodig hebt).

Erg leuke flyer trouwens. Ik zou alleen toch voor een ander lettertype kiezen. Iets lossere letters zeg maar, iets meer rondingen etc. (als het maar geen Comic Sans wordt :P) Kijk anders eens rond op www.dafont.com daar staan wel leuke tussen.

Die DJ Ghost draaide op I Love Techno dit jaar trouwens. Ben niet bij hem wezen kijken verder.

[ Voor 40% gewijzigd door Michali op 24-03-2005 12:49 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik ook daad werkelijk kan is nog niet helemaal zeker.
Vanavond heb ik een bespreking met een aantal DJ vrienden van me hoe we alles verder aan gaan pakken vanaf nu enz enz.
En dan zal ik ook wel even kijken wat hun ervan denken.
En of er een van hun back 2 back met mij wil draaien :p
Maar natuurlijk het aller belangrijkste is of er vervoer te regelen valt natuurlijk.

Edit:

Ook moet bij mij zeker m'n skill even een beetje hoger worden.
Ondanks dat het niet mijn eerste keer voor publiek draaien is.
Wordt het voor mij wel de eerste keer voor publiek draaien met TT en mijn eigen style.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
@ UrinatinventuM

Heb je nog een werkende link van je mix op je site?

Wil wel ff horen aangezien jij ook van hardstyle houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Een beetje "How to become a dj" dj moet natuurlijk een knappe website hebben. Ik ben daarom maar even begonnen aan een nieuwe (die door zijn eenvoud hopelijk wat makkelijker te onderhouden is)
Ik ben nog bezig met het ontwerp, maar heb even geen inspiratie voor het grote vlak achter NOISE INDUCTION... iemand ideetjes? die balk waar mijn voetjes in zitten is de menubalk trouwens...
http://www.xs4all.nl/~leth/test.jpg

edit: even een url ipv img van gemaakt...want tis ook weer niet ZO ontopic

[ Voor 11% gewijzigd door savale op 24-03-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
savale schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:14:
Een beetje "How to become a dj" dj moet natuurlijk een knappe website hebben. Ik ben daarom maar even begonnen aan een nieuwe (die door zijn eenvoud hopelijk wat makkelijker te onderhouden is)
Ik ben nog bezig met het ontwerp, maar heb even geen inspiratie voor het grote vlak achter NOISE INDUCTION... iemand ideetjes? die balk waar mijn voetjes in zitten is de menubalk trouwens...
[afbeelding]
Gewoon zo houden. Less = more :)

Alleen dan wel de tekst meer naar rechts uitlijnen zeg maar, zodat het wat evenwichtiger verdeeld is

[ Voor 10% gewijzigd door BezurK op 24-03-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
savale schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:14:
Leuk ontwerp, nog een paar tweaks en dat wordt het echt mooi. Ik zou idd het vlak gewoon laten zoals het is. Probeer juist ruimte te houden en je content goed te verdelen. Als je geen opvulling hebt is dat niet erg. De gebruiker vindt het juist prettig om een rustig uiterlijk te zien. Verder is de schaduw in de titel veel te hard. Probeer dat echt zo te verwerken dat je bijna niet ziet dat er schaduw achter zit. Er zit dan wel genoeg schaduw achter, maar het valt gewoon niet op, dat effect moet je hebben. Het is gewoon even spelen met de juiste parameters. Bedenk je ook op tijd hoe je de site gaat schalen. Centreer je de hele boel of rek je op tot alle randen? En ziet je keuze er ook goed uit? Soms valt dat nog vies tegen namelijk. Ik hou wel van de stijl die je gebruikt. Veel wit, lekker minimalistisch maar toch genoeg design elementen om het niet te kaal te laten lijken. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Ik heb weer even een nieuw mixje opgenomen vanmiddag...

Dus voor de liefhebbers van minimal, klik hier ;) (54 minuten, mp3, 75MB)

als de snelheid niet zo goed is: wacht dan ff, er is al iemand anders aan het downloaden dan :P (ik heb maar 900kbit upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe drooge shit , zal vanavond ook wel ff flyeren

Maar uhm DJ naam is Shox
Dank je :). Dat je DJ naam Shox is wist ik, maar dit is ook ff supersnel gedaan ;)
Mijne Ener-G
Die wist ik niet :p, staat genoteerd!
Mocht je nog een dj nodig hebben dan hou ik me natuurlijk aanbevolen...
Oke dan! Je mag natuurlijk altijd langs komen! Lijkt me hartstikke gezellig! Ik wil verder niet te veel mensen achter de draaitafels hebben, dat wordt zo'n chaos denk ik, maar als er iemand afvalt, dan ben je de eerste die het hoort!
Ik zal eens vragen of hij wat leuks voor ons kan regelen (misschien een leuke laser of dat soort spul...)

Verder vind ik je flyer nu al gruwelijk. Hij trekt best wel aandacht denk ik!
Laser is goed ;), ik zat me al een beetje te orienteren op wat laserdingetjes (ik vond zelf de Twin Scan Laser van JB Systems wel gaaf), spiegelbollen en een leuk rookmachientje om te huren.

Bedankt voor de flyer trouwens haha (gruwelijk, is dat positief of negatief ;) ), ik moet het ook echt hebben van het trekken van aandacht denk ik, en iets dat naar je kijkt, trekt nou eenmaal aandacht ;). Ik heb nog wel wat ideeen hoor haha :).
Ziet er lache uit
Bedankt!
Ik zie dat je mij ook al hebt ingedeeld. Ik kom ook wel ja, ik neem wel wat kennisen mee etc. Wordt zeker leuk. Ik ga van te voren even ruim platen inkopen om een leuke set te kunnen neer zetten. Mischien heb ik ook nog wel een mengpaneel beschikbaar (als je het nodig hebt).
Gezellig, lijkt me echt geweldig om jullie allemaal te zien en horen draaien :D. Iedereen mag trouwen zijn vrienden/vriendinnen meenemen. Des te meer mensen, des te meer vreugd :D.
Erg leuke flyer trouwens. Ik zou alleen toch voor een ander lettertype kiezen. Iets lossere letters zeg maar, iets meer rondingen etc. (als het maar geen Comic Sans wordt ) Kijk anders eens rond op www.dafont.com daar staan wel leuke tussen.
Daar ga ik iets mee doen, als ik er tijd voor heb :). Maar ik ga ook ff de flyer van Shox bekijken als die iets heeft :)
http://www.xs4all.nl/~leth/test.jpg
Ik vind em gaaf juist! Het enige dat ik heb toe te voegen is hetzelfde als wat al eerder is gezegd!.
Heb je nog een werkende link van je mix op je site?
Wil wel ff horen aangezien jij ook van hardstyle houdt
Lol, nee niet echt een werkende link op de site ;). Zoals ik al eerder zei, de site is een beetje een prutszooitje. Dees kan ik je wel geven maar die is al van een aantal weken terug... Ben alweer een stukje beter geworden... ** klikkie ** ;) Asje!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:19:
[...]
Lol, nee niet echt een werkende link op de site ;). Zoals ik al eerder zei, de site is een beetje een prutszooitje. Dees kan ik je wel geven maar die is al van een aantal weken terug... Ben alweer een stukje beter geworden... ** klikkie ** ;) Asje!
Klinkt goed :)

ff over die flyer, krijgt het feest een naam? iets over line up?

ps. heb verder geen ervaring met draaien op echte feesten.
Gewoon voor vrienden etc.
Dus als 1 van jullie er ff bij blijft als nood ;)
(zo erg is ook weer niet, je weet maar nooit 8) )
Zowiezo ff wennen aan booth ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D
ff over die flyer, krijgt het feest een naam? iets over line up?

ps. heb verder geen ervaring met draaien op echte feesten.
Gewoon voor vrienden etc.
Dus als 1 van jullie er ff bij blijft als nood ;)
(zo erg is ook weer niet, je weet maar nooit 8) )
Zowiezo ff wennen aan booth ...
Ah welja joh, ik heb verder ook geen ervaring met op (iets grotere) feesten draaien. Ik deed ook alleen voor vrienden draaien op kleine feestjes (je kent het wel, miniplaybackshows bij een sportclub, dat soort dingen). Ik zal ook ff moeten wennen aan de booth haha en aan publiek lol :) (maar ik neem mijn eigen cd player mee denk ik, ik ben nog niet zeker genoeg voor vinyl). Het komt wel goed!

Verder het feest zal een naam krijgen haha (ik dacht zelf aan Gathering of DJ's, maar ik denk dat ik dan de heren van Tweakers even lief aan moet kijken... en anders eeehhhmmm hebben jullie nog ideeen?), en ik zal m ook ff op partyflock zetten als alles rond is. Ik ga (denk) ik ook de flyers laten drukken, dan kan ik een stapeltje bij de FRS leggen enzo (vinden ze vast wel goed ;) ).

De line up zit ik nu ook een beetje aan te denken. Misschien is het handig dat elke dj even een linkje naar een (stukje) mix post, zodat we daar even over kunnen nadenken. Ik dacht zelf om William Tech als eerste te laten draaien (Minimal Techno is toch een beetje de minst 'harde' stijl die deze avond word gedraaid), of heb je er andere ideeen over, BezurK?

Ik vind wel dat degenen die Hardstyle draaien als laatsten moeten :p. Ik dus ook, en dan offer ik me wel op om het feest af te sluiten hahahaha (ik heb altijd al eens een toegift willen geven :p) :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
hehe mooi.
Ik zal ook nog wel ff een flyer posten, kijk dan maar wat je ermee doet :)

Zelf draai ik lekker hard met een hoge pitch, moeten we maar ff kijken hoe de volgorde gaat worden.

Wie wordt de MC? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 24-03-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:32:
Ik zal ook nog wel ff flyer posten dan kijk maar wat je ermee doet :)
Gaaf :)
Zelf draai ik lekker hard met een hoge pitch, dus moeten we maar ff kijken hoe de volgorde gaat worden :)
Post eens een linkje, ik ben wel benieuwd! :7
Wie wordt de MC? :+
He bah, een mc :p
MC euhhhhmmmm Niemand?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:33:
[...]

Gaaf :)

[...]

Post eens een linkje, ik ben wel benieuwd! :7

[...]

He bah, een mc :p
MC euhhhhmmmm Niemand?
Link

Oude set, maar om je kleine indruk te geven.
Ondertussen al weer beter geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, gaaf, ik haal er gelijk Godzilla tussenuit :). Ik ben m nu aan het downloaden, ik ga morgen even luisteren! Eerste indruk is goed haha, ik vind de hoge pitch grappig :) :D :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
van Armani & Ghost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ook wel bekend van het hitje Armani & Ghost - Airport

Heb hem ook op ILT gezien, als afsluiter wel geinig maar meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Ik wil best openen, maar dan wil ik niet afgescheept worden met een half uurtje :P
Haha :D

Ik weet niet hoe rustig het in het begin is natuurlijk maar over het algemeen is er het eerste half uur nog geen hond is mijn ervaring... Vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BezurK schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 02:10:
Ik wil best openen, maar dan wil ik niet afgescheept worden met een half uurtje :P
Haha :D

Ik weet niet hoe rustig het in het begin is natuurlijk maar over het algemeen is er het eerste half uur nog geen hond is mijn ervaring... Vandaar ;)
Uiteraard geen half uurtje, in een half uurtje kan je niets... Ik had zelf zo in gedachten dat iedere dj zo'n uurtje draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Hehe een uurtje is inderdaad wel lekker... Mijn muziek past denk ik het beste ergens rond 3/4e... Niet als afsluiter dat niet.
Ik heb er echt onwijs zin in! :9 Ik zal er wel voor zorgen dat ik er een beetje op tijd ben enzo. Het lijkt me ook wel leuk om wat te helpen met versieren/opbouwen enzo. Verder is het voor de dj's die echt nog nooit ergens anders gedraaid hebben dan thuis wel handig om ook wat eerder te komen zodat je even kan wennen aan het geluid etc.
Zodra je weet wat er allemaal vanuit de Bobs te regelen valt zal ik nog wel even contact met Ruud opnemen als we nog meer verlichting / effecten enzo willen.
Dan heb je meteen nog een punt te pakken: een LJ :*) Lijkt mij zeker iets wat je niet moet vergeten. Of je kan zoiets doen: dat alle dj's die ook draaien ook even een uurtje LJ zijn (wie weet zijn er wel LJ tallentjes onder ons :Y))

Oja er schoot me nog wat te binnen: is er niet iemand met een paar sexy vriendinnen die willen paaldansen oid? })

offtopic:
http://www.xs4all.nl/~leth/web_alpha/ (al een kleine implementatie van me website)
ik ben nu vooral bezig om de content een beetje leuk passend erin te krijgen enzo. verder is de schaduw wat lichter gemaakt: ziet er stuk beter uit.

[ Voor 27% gewijzigd door savale op 25-03-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:21:
Hehe een uurtje is inderdaad wel lekker... Mijn muziek past denk ik het beste ergens rond 3/4e... Niet als afsluiter dat niet.
Ik heb er echt onwijs zin in! :9 Ik zal er wel voor zorgen dat ik er een beetje op tijd ben enzo. Het lijkt me ook wel leuk om wat te helpen met versieren/opbouwen enzo. Verder is het voor de dj's die echt nog nooit ergens anders gedraaid hebben dan thuis wel handig om ook wat eerder te komen zodat je even kan wennen aan het geluid etc.
Zodra je weet wat er allemaal vanuit de Bobs te regelen valt zal ik nog wel even contact met Ruud opnemen als we nog meer verlichting / effecten enzo willen.
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Ben iedereen al een beetje aan het lekker maken dat ze moeten komen en veel vrienden moeten meenemen ;). Ik ga vanavond dus kijken bij de Bob's en daarna ga ik gelijk ff wat info posten!
Dan heb je meteen nog een punt te pakken: een LJ :*) Lijkt mij zeker iets wat je niet moet vergeten. Of je kan zoiets doen: dat alle dj's die ook draaien ook even een uurtje LJ zijn (wie weet zijn er wel LJ tallentjes onder ons :Y))
Dat vind ik een erg leuk idee waar ik ook al mee zat te spelen! Het lijkt me wel leuk om met lichtjes te spelen, vooral als het lasers zijn!
Oja er schoot me nog wat te binnen: is er niet iemand met een paar sexy vriendinnen die willen paaldansen oid? })
Lol ya, ik was mijn vriendin al aan het vragen hahaha :) zo van:
Ik: "Je bent straks natuurlijk wel de hostess van het feest he? Heb je daar een beetje zin in?
Natasja: "Wat doet een hostess dan?"
Ik: "Umm, bier halen... En paaldansen :D"
Verder nog niet echt reactie op gekregen :+
offtopic:
http://www.xs4all.nl/~leth/web_alpha/ (al een kleine implementatie van me website)
ik ben nu vooral bezig om de content een beetje leuk passend erin te krijgen enzo. verder is de schaduw wat lichter gemaakt: ziet er stuk beter uit.
De site ziet er hartstikke goed uit, maar ik denk dat je de regelafstand in de tekst iets groter moet maken, dan past het goed bij het 'minimalistische' uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik zal ook ff nieuw mixje posten hier binnenkort, normaliter doe ik toch wel wat steviger muziek dan het laatste korte mixje wat ik hier neer heb gezet nl.
Savale weet wel wat ik bedoel ;)

enneh, die Ruud, is dat dezelfde Ruud die ook het licht in P60 verzorgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
savale schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:21:
offtopic:
offtopic advies: je tekst wellicht herschrijven?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Chiron schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:43:
Ik zal ook ff nieuw mixje posten hier binnenkort, normaliter doe ik toch wel wat steviger muziek dan het laatste korte mixje wat ik hier neer heb gezet nl.
Savale weet wel wat ik bedoel ;)

enneh, die Ruud, is dat dezelfde Ruud die ook het licht in P60 verzorgt? :)
hehe ik denk niet dat het dezelde Ruud is: Ruud Boon heet deze jongen.
hehe ja wat je met de finale van de p60 draaide was wel wat heftiger idd... erg lekkere mix :9
BtM909 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:01:
[...]

offtopic advies: je tekst wellicht herschrijven?
Ja die tekst moet zowiezo om naar engels. Verder mag t wel een beetje geupdate zijn :) foto ga ik ook vervangen door een andere etc. Maar t geeft vast even een impressie van de looks op deze manier

[ Voor 6% gewijzigd door savale op 25-03-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49
BezurK schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:24:

als de snelheid niet zo goed is: wacht dan ff, er is al iemand anders aan het downloaden dan :P (ik heb maar 900kbit upload)
Lekkere platen man! (ja dit is een verkapte manier om een tracklist te vragen ;) )
Wel een paar dat de plaat ernaast liep maar was op zich niet eens heel hinderlijk.
Moet wel zeggen dat in begin van je mix wat 'interessantere' platen waren dan aan het eind (behalve dan Sky was pink ofcoz)

Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:31:
Mja ook wel bekend van het hitje Armani & Ghost - Airport

Heb hem ook op ILT gezien, als afsluiter wel geinig maar meer niet...
Armani & Ghost hebben trouwens ook nog een ander lekker lied. My House heet het. Opzich wel een gaaf nummer. Ik heb trouwens vandaag een nieuwe mixer ontvangen, de Synq SMX1, die ik heb overgekocht van Reind.

Going to have fun with it :>

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben niet zo bekend met deze stijl maar vind het een erg lekker mixje en platen !! Kan het ook niet echt als DJ beoordelen maar wel als "toeschouwer". Toch ook niet onbelangrijk... ;)

Ik zie mezelf al lekker op het strand in een oude bank hangen, lekker drankje erbij, schouder om vriendin, uurtje of 1830 zonnetje is nog lekker aangenaam...... :P :9 Maar goed das mijn interpretatie !

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
flyer gemaakt, nog niet helemaal af.
Naam moet er ook nog op.

Afbeeldingslocatie: http://www.holodeck.nl/djshox/flyer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we met flyers beginnen? ;)

Deze hier is de onze:

Afbeeldingslocatie: http://www.battle-of-sounds.be/flyer-voorkantklein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mensen, ik zit met een dilemma :p.

Ik ben net dus bij de Bobs geweest voor een kleine rondleiding. Degene waarmee ik afgesproken had, was er niet, maar ik ben met een ander door het pand heen gelopen. Ik ben even in Bobs cafe en in Turbo 2000 geweest. Natuurlijk heb ik ook naar de prijs van Turbo 2000 gevraagd, omdat daar tot 600 man in kan. Middels een gordijn is dit te halveren. Hij zei heel vluchtig 500 euro en dat Bob's cafe de helft zou zijn. Nou denk ik zelf dat dat een beetje splaakgebrek van zijn kant en selectieve doofheid van mijn kant zal zijn dus dat Turbo 1500 euro is (als dit zo is, ga ik zeker weten onderhandelen (8> ). Op zich best een groot verschil met Bob's Cafe... Maar: bij Bob's cafe moet ik nog een hoop zelf regelen wat bij Turbo al geregeld is! En nu weet ik dus even niet welke ik moet kiezen. Even de voor en nadelen van Bob's Cafe op een rijtje:

Bob's Cafe:
voordelen:
- klein, maar fijn, het risico dat ik geld investeer in lucht is kleiner omdat er so wie so minder mensen in kunnen;

nadelen:
- geluidsinstallatie moet meegebracht worden, omdat het bose 502 systeempje nou niet echt geschikt is voor een housefeest (dank aan degene die dit eerder heeft gezegd 8));
- er moet qua lichteffecten een hoop geregeld worden;
- de dj moet ergens in een hoekje weggewerkt worden, dj booth moet geregeld worden, wat ook weer ruimte in beslag neemt;
- er is niet echt een dansvloer ofzo, in het midden van de zaal, maar als daar al mensen heel lomp staan te staan gaat dat ook niet echt, plus als het wel druk gaat worden staat iedereen elkaar in de weg;
- portier is volgens mij niet bij de prijs inbegrepen, mensen achter de bar wel;

Turbo 2000 is dus het omgekeerde. Bij Bob's Cafe kom ik denk ik op hetzelfde bedrag uit als Turbo als ik de dingen die geregeld moeten worden ook ga doen. Zo zou je zeggen: dan heb je de keuze al gemaakt, maar ik vond 150 man bij elkaar krijgen al best mans, maar nu moet ik er dus 300 mobiliseren! :X

Jullie kunnen natuurlijk begrijpen dat ik dat best eng vind dan. Bovendien, als er maar 60 mensen op komen dagen in een ruimte waar 300 mensen kunnen... Tja, buiten het feit dat ik dan financieel niet helemaal rond kom, het is niet echt supergezellig dan he (wel ruimte om lekker uit je dak te gaan dan :p)?

Op zich wil ik het best doen hoor, haha, het geld is er wel, en de zin ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:13:
flyer gemaakt, nog niet helemaal af.
Naam moet er ook nog op.

[afbeelding]
Wow wat een onwijs mooie flyer! Die van jou ziet er echt profi uit! (nu heb ik 2 dilemma's :p, of de speelsigheid van mij, of het profiuiterlijk van jouw flyer)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:26:
Gaan we met flyers beginnen? ;)

Deze hier is de onze:

[afbeelding]
Die ziet er ook gaaf uit! ;) En met dj Ghost ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker mixje :) en ook weer met The Sky Was Pink, lekker nummer is dat... Vooral als je speakers / sub lekker hard staat, dan gaat alles trillen! Ik kan niet wachten tot ik dat live hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
@UrinatinventuM:

misschien kan ik proberen om er ook meteen een puredj meeting bij te houden. Daar draai ik weleens en daar worden weleens meetings voor gehouden. Tja het is voor de rest best wel moeilijk inschatten hoeveel mensen je weet te trekken. dan zul je echt flink aan t flyeren moeten gaan om aan de 300 te komen denk ik. Maar t zal niet onmogelijk zijn...de Bobs is een bekende plek voor veel mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Glorix Jim schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:51:
[...]

Lekkere platen man! (ja dit is een verkapte manier om een tracklist te vragen ;) )
Wel een paar dat de plaat ernaast liep maar was op zich niet eens heel hinderlijk.
Moet wel zeggen dat in begin van je mix wat 'interessantere' platen waren dan aan het eind (behalve dan Sky was pink ofcoz)

Keep it up!
Thanks ;)
Ik zal morgen ff een tracklistje maken, kga nu eerst slapen ben helemaal kapot :( (lang, erg lang gewerkt)

Enneh, over dat ik er af en toe naast zit: erg storend is het idd niet maar wel zonde van mijn kant. Ik werd tijdens het mixen een aantal keer gestoord door vrienden en familie (en een keertje de telefoon) en dat gaat niet echt goed als je precies de fader open gegooid hebt om te gaan mixen :P
Help!!!! schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:31:
[...]

Ben niet zo bekend met deze stijl maar vind het een erg lekker mixje en platen !! Kan het ook niet echt als DJ beoordelen maar wel als "toeschouwer". Toch ook niet onbelangrijk... ;)

Ik zie mezelf al lekker op het strand in een oude bank hangen, lekker drankje erbij, schouder om vriendin, uurtje of 1830 zonnetje is nog lekker aangenaam...... :P :9 Maar goed das mijn interpretatie !
Dankje man :)
Al moet ik zeggen dat ik dit niet echt strandmuziek vind, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Ik vind het al lang cool dat je de muziek kan waarderen terwijl je zeg maar geen 'kenner' bent ;) (weer een minimal fan erbij! ;))
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:33:
Oke mensen, ik zit met een dilemma :p.

[..] bla bla bla bla dillemma dit probleem dat [..] ;)
Ik denk dat je gewoon voor de Turbo 2000 moet gaan. Scheelt een hoop geregel van allerlei kanten en geeft uiteindelijk een veel vetter feestje. En ik denk dat je met de juiste promotie die 300 man (max.) best moet kunnen halen. Al haal je de 250 dan is het al lang mooi denk ik.

Zet het feest op partyflock, start2dance, etc, mischien op de site van Bob's oid, hang wat uitgeprinte flyertjes op in de buurt en laat alle DJ's hun vrienden en vriendinnen uitnodigen en je bent al een heel eind dunkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik zou gewoon voor de grotere ruimte gaan. Een beetje extra ruimte om te kunnen bewegen is nooit verkeerd.

Ik heb gister een voor mijn doen best lekker mixje gedraaid, maar de ftp server van mijn host ligt er uit :( Ik probeer hem vandaag nog wel even te uploaden, dan kunnen jullie ook meegenieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
als hij die grotere ruimte neemt moeten wij ook wel wat moeite nemen om er voor te zorgen dat ie ook vol komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de lineup.
Ik denk dat ik het beste tussen een techno en hardstyle dj in kan draaien.
Heb namelijk wel een aantal platen in mn standaard set zitten waarmee ik die overgang kan maken binnen dat uurtje. Zal binnenkort even een setje proberen in elkaar te draaien.
Als het wil lukken tenminste.

Vraag me trouwens wel af of er meer mensen zijn die zoals ik beter draaien met publiek erbij dan dat ze thuis draaien? Met publiek ben ik veel meer geconcentreerd denk ik ofzow.
Heb zelf al wel wat ervaring met draaien voor publiek. Namelijk 2 jaar in een kroeg in mn woonplaats gedraait en een jaar in Teasers amsterdam. En ook een redelijk aantal verjaardagen enzow.
Alleen was dit allemaal met CD's en niet met platen.

Heb trouwens ook een redelijke set die ik normaal van platen draai gebrand op 2 cd's.
En dan op de volgorde dat ik om en om de cd's kan gebruiken. Deze heb ik ook altijd bij me dus kan altijd ergens een kleine impressie overbrengen van mijn set. Zeker handig als je kwa uitgaan niet altijd weet waar je terecht komt. En welke situatie zich voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Zo ik heb mijn set even geupload die ik gister heb gemaakt. Hij is 61:19 lang en 57.5 MB groot. Qua stijl zou ik het indelen in tribal techno. Ik heb het gemixt met mijn recentste platen. Ik had gister 6 nieuwe platen gehaald en een week daarvoor ook een stuk of 8. Echt goed ken ik de nummers dus nog niet en vandaar dat het soms een beetje abrubt gemixt is. Het is niet te moeilijk, lekker toegankelijke techno om lekker in de stemming te komen voor het uitgaan. Enjoy! :)

Michali__Tribal_Techno_Mix__25_03_2005.mp3 (57MB)

Ik ga op dat feestje ook wel in deze stijl draaien dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe ik ingedeelt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik ga voor Bobs Turbo 2000 :) Ik ben al een beetje aan het knutselen geweest voor een site: www.urinatinventum.nl (schrik niet van Calvin ;) en staat nog Lipsum op ;) ). Shox, ik heb jouw flyer uitgekozen als presentatie van het feest :) ! Misschien kan je nog een header/footer voor de site maken? Ik heb namelijk nu stukjes uit de flyer geknipt. Straks ga ik even een mailtje naar de heren Tweakers.net sturen, of ik de naam Gathering of DJ's mag gebruiken voor het feest (ik hoop het wel!).

Ik ben zelf niet zo goed in het schrijven van een inleidende tekst op de site, misschien dat iemand hier dat wil/kan doen?

@Savale, een meeting van puredj is misschien ook een leuk idee, ik vind het tof van je dat je meedenkt, dank je wel! Ik wil dit feest echt tot een succes brengen (da's een beetje mijn aard, ik ben niet snel tevreden :p ). Wat je zei over dat Bobs voor veel mensen een bekende plek is, ben ik mij zeker van bewust. Dat is ook een heel groot argument geweest in de keuze voor Bobs in plaats van een tentje in Wijk aan Zee of iets dergelijks. De Turbo is zelfs nog bekender dan Cafe, dus dat is al een goede binnenkomer op het moment dat we er reclame voor maken!

Ik houd er ook rekening mee dat we niet de volledige 300 man trekken, dat hoeft van mij ook helemaal niet! Als ik ergens een schurfthekel aan heb als ik op een feest rondloop is het wel een stampvolle zaal. Al die mensen die er langs moeten om drank te halen of moeten pissen :p zijn irritant! Verder bedacht ik me dat of ik nou de Turbo of het Cafe neem: ik ben bij allebei hetzelfde geld qua investering kwijt, en bij Turbo heb ik meer kans om iets van dat bedrag terug te zien, dus mijn keuze staat vast!

Ik denk dat we trouwens iemand hebben gevonden voor de paaldanseressen ;) Kylian, vriend, hoorde ik daar Teasers? :D :D :D .

Geintje, maarem, ik ben zelf niet echt gewend om voor publiek te draaien (vooral met hardstyle), maar ik vind het wel leuker om voor publiek te draaien. Ik draai ook iets lekkerder, ik zie mensen dansen en je hebt feedback. Als ik in de huiskamer sta te beuqen, tja... dan gaat het beter als ik het niet opneem, heel gek... Maar ik denk dat ik me dan irriteer aan ieder foutje dat ik maak (en dan dus later weer terughoor).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:34:
Michali__Tribal_Techno_Mix__25_03_2005.mp3 (57MB)

Ik ga op dat feestje ook wel in deze stijl draaien dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe ik ingedeelt moet worden.
Jemig wat een onwijs heerlijke mix! Lekker toegankelijk, vol energie, heerlijk... Heb zelf niet eens door dat je - volgens jou - abrubt mixt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:25:
[...]

Jemig wat een onwijs heerlijke mix! Lekker toegankelijk, vol energie, heerlijk... Heb zelf niet eens door dat je - volgens jou - abrubt mixt!
Bedankt man :) Ik vond het zelf ook wel aardig gelukt. Vaak vind ik het niet echt leuk om mijn eigen mixjes te beluisteren, maar bij deze heb ik dat wel. Mischien gebruik ik het wel als demo (al is het wel redelijk lang voor een demo).

William Tech _/-\o_ Lekkere minimal set trouwens! Goede platen en mix techniek. Echt precies de minimal stijl waar ik ook van hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:50:
[...]
Bedankt man :) Ik vond het zelf ook wel aardig gelukt. Vaak vind ik het niet echt leuk om mijn eigen mixjes te beluisteren, maar bij deze heb ik dat wel. Mischien gebruik ik het wel als demo (al is het wel redelijk lang voor een demo).
Ik vind het zelf ook nooit leuk om mijn eigen mixjes te luisteren, vooral niet als er anderen bij zijn haha. Dan hoor ik al mijn foutjes (terwijl de anderen dat dan niet horen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
En op je eigen mixen ben je altijd extra kritisch natuurlijk. Daarbij komt dat je de platen gewoon goed kent en die in andermans mixen minder. Zo hoor je bij je eigen mixen sowieso veel meer fouten.

[ Voor 10% gewijzigd door Michali op 26-03-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik ben nog even op zoek naar nieuwe naalden/elementen.
Ik wil graag wat scratchwerk leren, maar ook normaal goede muziek kunnen beluisteren.

Bij de shure m44-7 geven mensen aan dat het geluid niet al te best is. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb nu stanton 500's bevallen opzich vrij goed, maar willen nog wel eens een beetje skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:55:
[...]

Ik vind het zelf ook nooit leuk om mijn eigen mixjes te luisteren, vooral niet als er anderen bij zijn haha. Dan hoor ik al mijn foutjes (terwijl de anderen dat dan niet horen haha)
Ik heb je demo "Snowblade" al paar keer beluisterd en moet zeggen dat ik hem echt wel mooi vind :) Compleet mijn stijl, beetje harde techno, hardhouse. Doe zo voort en laat me iets weten als je weer een nieuwe mix klaar liggen hebt ;)

Draai je toevallig ook Jump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:55:
Ik heb je demo "Snowblade" al paar keer beluisterd en moet zeggen dat ik hem echt wel mooi vind :) Compleet mijn stijl, beetje harde techno, hardhouse. Doe zo voort en laat me iets weten als je weer een nieuwe mix klaar liggen hebt ;)
Hey, dank je wel! _/-\o_. Ik zal het laten weten wanneer ik een nieuwe mix heb. Ben nu eerst bezig met het in elkaar knutselen van mijn dj tafel ( is bijna af :Y) ), daarna ga ik eens een lekkere mix maken :D
Draai je toevallig ook Jump?
Umm, ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet echt verdiept heb in Jump haha :), ik draai het meest hardstyle en hardcore eigenlijk. Maar jump, tsja, het lijkt me wel leuk om te draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn ogen lijkt Jump veel op hardhouse, alleen heeft het wat meer hoogtepunten. Ik zou je aanraden om eens lekker te luisten naar de Jump CD's van 2004 en 2005, zitten wel lekkere nummers tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb deze vraag:

Is deze mixer ook van goede kwaliteit: MC CRYPT DJ-MIXER DJ-800

Hij is te koop bij Conrad en aardig goedkoop: €180
Info: 3 Kanaals + Mic.
Toe te wijzen Crossfader
VU Meter
Gain Control
Afluister functie
Talkover

Plaatje:Afbeeldingslocatie: http://www1.nl.conrad.com/m/3000_3999/3000/3010/3015/301585_BB_00_FB.EPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
@DJ Sebas: Ik had ook in het verre begin zo'n mc crypt mixer gehaald, en dat is troep van de 1ste klasse. Kijk gewoon even rond op www.new-line.nl en haal daar een mixer die een beetje goede review heeft. Verspil je geld niet aan die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Mag ik ook weten wat je er niet goed aan vond?

Die mix van je is trouwens erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via marktplaats 2 Denons DN-S3000 en een Denon DN-X1500 kunnen bemachtigen en ben er zeer tevreden over,wou de spelers eigenlijk in Duitsland kopen met een DN-X300 maar dit was een mooie deal.
Wou eigenlijk de DN -X1500 weer door verkopen omdat het voor scratchen wat minder is maar aan de andere kant zijn de effecten zeer goed bruikbaar en ik ben er dan ook een beetje aan verslaafd geraakt.
Ik zoek alleen nog een filmpje waar iemand een modificatie doet door een snaar te vervangen zodat je meer torsie hebt maar kan het filmpje momenteel ff niet zo gauw vinden dus als iemand nog een linkje heeft....(op de Denon site kon ik hem niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
DJ Sebas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:25:
Mag ik ook weten wat je er niet goed aan vond?

Die mix van je is trouwens erg gaaf!
De faders zijn van erg slechte kwaliteit. Na een paar maanden begaf 1 kanaal het volledig. De eq is slecht. De geluidskwaliteit is slecht. Ik heb er een paar leuke dingen op gedaan, maar zelf de gemini ps 610i (oid) van 180 euro was stukken beter. Ik zou echt daarvoor gaan als je niet te veel wilt uitgeven.

Deze van 119 euro. Je zult zeker niet ontevreden zijn. Goed om mee te beginnen.

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7451

En de service van new-line is perfect. Je hebt je spullen gewoon binnen 2 max 3 werkdagen binnen (mits op vooraad natuurlijk).

[ Voor 21% gewijzigd door Michali op 26-03-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Naar die mixer (gemini ps 610i (oid)) zoek ik nu op google en die site die je me net gaf maar ik vind hem niet. :?

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 26-03-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
DJ Sebas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:36:
Naar die mixer (gemini ps 610i (oid)) zoek ik nu op google en die site die je me net gaf maar ik vind hem niet. :?
Ja sorry ik wist even niet precies welk nummer het nu was. Het is dus de PS 626i (maar mijn herinnering doet me toch vermoeden dat het net een ander nummer was, welke weet ik niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Die 626i zier er wel aantrekkelijk uit, de prijs ook...die hou ik even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
DJ Sebas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:41:
Die 626i zier er wel aantrekkelijk uit, de prijs ook...die hou ik even in de gaten.
Als die MC Crypt goed zou zijn, dan zou hij wel in het assortiment van new-line staan. Ik zou het, zeker als beginnend DJ, gewoon even houden op het spul wat daar verkocht wordt. Er staan ook reviews bij en Dré (de eigenaar) geeft ook zelf aan wat hij een goede prijs kwaliteit verhouding vindt hebben. Heb je al een idee wat voor TT's of CD decks je gaat nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb nog nooit echt gemixt behalve met software (via de pc dus)
maar wat betekent TT, is dat Vinyl?

Het lijkt mij natuurlij het leukste om met die platen te mixen maar ik heb een Xtreme laag budget, ik denk dat ik nog wel even moet sparen voordat ik aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Deze site vond ik nog: http://www.hollywooddj.com/geminimixers1.html

Daar is hij een stuk goedkoper, dat zegt natuurlijk niks over de service, maar toch...
er staat ook nog een 676i, daar zitten ook weer van al die extra hendels aan, raad je die ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ Sebas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:47:
Ik heb nog nooit echt gemixt behalve met software (via de pc dus)
maar wat betekent TT, is dat Vinyl?

Het lijkt mij natuurlij het leukste om met die platen te mixen maar ik heb een Xtreme laag budget, ik denk dat ik nog wel even moet sparen voordat ik aan de slag kan.
TT is turntable :), een draaitafel voor vynil dus :). Ik denk zelf dat je het beste voor de Gemini 626i kunt gaan, is een prachtmixer voor het geld, ik heb m hier al 3-4 jaar staan en heb er nog nooit problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Maakt die 676i ook nog een groot verschil uit met extra's en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 676 is volgens mij met sample-bakje erin. Tja, het is leuk als je dat wilt, maar ik denk dat je het beste kan gaan voor budget spulletjes. En voor die paar extra tientjes dat je minder hoeft te betalen bij die hollywooddj site, kun je beter naar new-line gaan, geloof ons maar ;). Ik heb er een Synq XTRM-1 TT gekocht en het werd prima afgeleverd.
DJ Sebas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:55:
Maakt die 676i ook nog een groot verschil uit met extra's en zo?
Nee, voor zover ik het kan zien niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Wat is een sample bak? :?

Zitten daar een paar beats in of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:57:
De 676 is volgens mij met sample-bakje erin. Tja, het is leuk als je dat wilt, maar ik denk dat je het beste kan gaan voor budget spulletjes. En voor die paar extra tientjes dat je minder hoeft te betalen bij die hollywooddj site, kun je beter naar new-line gaan, geloof ons maar ;). Ik heb er een Synq XTRM-1 TT gekocht en het werd prima afgeleverd.

[...]

Nee, voor zover ik het kan zien niet.
Hou er wel rekening mee dat'ie pas 14 is en wat dat betreft elk tientje beter kan besparen hoor ;)
Goh, ik kan me nog herinneren toen ik 14 was en begon met draaien. Voor 100 gulden 2 beltdrives tweedehands gekocht en voor 55 gulden bij de lokale electro-boer een mixertje van Alecto gekocht. En van de 30 gulden die ik toen over had kocht ik 2 platen zodat ik kon oefenen met mixen...

those where the days... ;) :P

(al moet ik toegeven dat het advies van de PS626i & New-Line niet slecht is ;))

[ Voor 5% gewijzigd door BezurK op 26-03-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Met een sampler kun je stukjes van de plaat opnemen een die loopen en zo inmixen.

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.