Van de week nog ff geprobeerd maar toen ik hem eindelijk zo hoog had gekregen kwam ie klem te zitten tussen strobe dots en strobe ligt. Mis nu het voorste stukje en ben dus door een draaitafel besneden..... of zoiets.-ScuL- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:53:
ik las laatst ergens een discussie over de suggestie om te scratchen met de penis , weet niet of je dat boeiend vind
Maar inderdaad de discussie is al zo vaak gevoerd en ik vind niet dat de gear de dj moet maken maar het juist andersom hoort. Een slechte dj weet ook niet alles uit een goed stukje gear te halen, een goede dj weet echter uit alles het onderste uit de kan te halen naar mijn mening en zulke dingen gaan wel even verder dan het beatmatchen of het strak trekken van een plaatje.
Beatmatchen kun je een aap nog leren, het publiek aanvoelen en op het juiste moment de juiste tune draaien is iets wat je in je moet hebben en is een stukje ervaring. Beatmatchen stelt dus naar mijn mening geen drol voor (ondanks dat het bij mij nog wel eens mis wil gaan na 8 jaar
Zolang ik maar kan bepalen wat, hoe, en wanneer iets gedraaid word vind ik het best.