Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.408 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:30:
Ik zou maar wachten met een HK kopen. HK komt met een nieuwe serie met room-EQ, maar dan ook correctie in het laag ! Voor elke speaker een eigen x-over en nog veeeeel meer ! De x35 serie wordt het.
Hmm.. wat kost zo'n geintje? :9
Zoals MikeyMan ook aangeeft heb ik dit apparaat idd op mijn budget afgestemd..
In de 200-300euro klasse.
sphere schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 00:57:
[...]

Voor welke prijs word jij de gelukkige eigenaar van dit apparaat, of is dat nog geheim?
Over de prijs wordt nog geonderhandeld, maar het zal rond de 200euro komen te liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn setje keer dan maar..

Afbeeldingslocatie: http://img167.exs.cx/img167/4122/boxsets3jm.jpg
Een aantal boxsets en gewone dvd's. Vooral bruce lee, the godfather en tupac ressurection zijn zeer goed!(mijn mening ;))

Afbeeldingslocatie: http://img196.exs.cx/img196/2774/reciever9xs.jpg
De reciever het hart van mn setje ;) met daaronder nog de dvd speler en een video recorder die niet is aangesloten...

Afbeeldingslocatie: http://img167.exs.cx/img167/7127/overzichtoud0rh.jpg
Oude overzichts foto tis nu beetje veranderd :D Kijk ook me bonsai boompje waar nieuwe bladeren aan komen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img167.exs.cx/img167/6949/overzichthuidig9ye.jpg
Zo staat het er tegenwoordig bij de bonsai is verplaats naar de kast.

Afbeeldingslocatie: http://img196.exs.cx/img196/8122/m41000976yn.jpg
me andere bonsai 8)7

Tot slot nog ff de specs:
Reciever: Marantz SR4400s
Speakers: Zelfbouw Scirocco
DVDspeler: provision :P
Videorecorder: Philips
XBOX(modded)

kabeltjes:
Van reciever naar spelers: DIY UTP cable
Voor de rest goedkope interlinks etc, . Ik doe al mee met pbuy dus binnenkort mooie diy zilveren interlinks voor me cd speler die binnenkort komt.

Nou ik ga weer vrolijk verder muziek luisteren! Commentaar laat je maar horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:07:

[afbeelding]
Een aantal boxsets en gewone dvd's. Vooral bruce lee, the godfather en tupac ressurection zijn zeer goed!(mijn mening ;))

[afbeelding]
De reciever het hart van mn setje ;) met daaronder nog de dvd speler en een video recorder die niet is aangesloten...

[afbeelding]
Oude overzichts foto tis nu beetje veranderd :D Kijk ook me bonsai boompje waar nieuwe bladeren aan komen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]
me andere bonsai 8)7

XBOX(modded)

kabeltjes:
Voor de rest goedkope interlinks etc, . Ik doe al mee met pbuy dus binnenkort mooie diy zilveren interlinks voor me cd speler die binnenkort komt.

Nou ik ga weer vrolijk verder muziek luisteren! Commentaar laat je maar horen ;)
Deze komt me zo bekent voor ;)
Blijft er goed uitzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:07:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
me andere bonsai 8)7

XBOX(modded)

kabeltjes:

Mooie speakers, die scirocco's, ik heb ze ook geluisterd (speaker en co) ze waren alleen een beetje buiten mijn butget, helaas.

En ze moeten ook in je kamer passen (ivm met bas-port achter). Naar mijn maening waren die speakers beter voor klassiek muziek etc.
Ze gingen iig op mijn kamer veels te laag... (althans het laag was té aanwezig)

Owjha ook mooie tv meubel (heb ik ook :P)

[ Voor 3% gewijzigd door B_FORCE op 04-02-2005 14:34 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:33:
[...]

Mooie speakers, die scirocco's, ik heb ze ook geluisterd (speaker en co) ze waren alleen een beetje buiten mijn butget, helaas.

En ze moeten ook in je kamer passen (ivm met bas-port achter). Naar mijn maening waren die speakers beter voor klassiek muziek etc.
Ze gingen iig op mijn kamer veels te laag... (althans het laag was té aanwezig)

Owjha ook mooie tv meubel (heb ik ook :P)
Hmmz, wat voor muur heb je dan ? Ik heb gips muur ze staan er ook wat van af en ik vind het ook reuze meevallen.. Heb laatst het filter cabinet nog gevuld met zand het laag is nu nog strakker! Klassiek? Dat is nou een van de weinige soorten die ik niet luister ;) Alles wat ik er io beluister vind ik overigens zeer goed klinken! Had wat cd's mee genomen voor 2de keer (had ze toen al gekocht, gewoon nog keer luistere ;) ) luisteren maar toen vond ik deze speakers nog steeds beter, zelfs dan sommige 2 keer zo duurdere modellen. De enige die ik heb gehoord bij speaker enco welke echt beter was, is dan wel de ultimo dies echt mooi. Heerlijke rustige snelle dynamische speaker!

Tv meubel gaat overigens misschien vervangen worden door DIY meubel :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:40:
[...]

Hmmz, wat voor muur heb je dan ? Ik heb gips muur ze staan er ook wat van af en ik vind het ook reuze meevallen.. Heb laatst het filter cabinet nog gevuld met zand het laag is nu nog strakker! Klassiek? Dat is nou een van de weinige soorten die ik niet luister ;) Alles wat ik er io beluister vind ik overigens zeer goed klinken! Had wat cd's mee genomen voor 2de keer (had ze toen al gekocht, gewoon nog keer luistere ;) ) luisteren maar toen vond ik deze speakers nog steeds beter, zelfs dan sommige 2 keer zo duurdere modellen. De enige die ik heb gehoord bij speaker enco welke echt beter was, is dan wel de ultimo dies echt mooi. Heerlijke rustige snelle dynamische speaker!

Tv meubel gaat overigens misschien vervangen worden door DIY meubel :D
Mjah ik vond het voorderest wel een goeie speaker, maar helaas viel hij sowieso buiten mijn budget. De heren van speaker en co wisten mij ook te vertellen dat deze waarschijnlijk een beetje 'te laag gingen' voor een kleine studenten kamer.

Toen heb ik 'maar' de quint gekocht, zeker een leuk speakertje voor het geld. :)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kamer is 3 a 4 meter bij 6 a 7 zoiets. Quint hmmz was dat niet die smalle ? 3 units erin 2 met zo'n "punt" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
punt???? nee dat zijn de delta 94 denk ik,

quints waren geel (bij speaker en co rotterdam. 3 weg ook, met bas en mid zelfde speaker, die niet helemaal rond zijn, maar afgekapt.

En mijn kamer is maar 12 m² dus vandaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door B_FORCE op 04-02-2005 15:53 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:39

Sport_Life

Solvitur ambulando

Alfa_33 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:22:
[flinke spam/dubbel modus :+ aan]

Vandaag bij de Ikea wezen shoppen :)

Bertby DVD vitrine kast erbij omdat de linker bijna vol was.
[afbeelding]

[afbeelding]

En voor mijn relax-stoel een voetenbankje erbij :7

[afbeelding]

Aah, chill zwart leer roeleerd!
[afbeelding]

En het uitzicht vanuit de stoel 8)
[afbeelding]

[/flinke spam/dubbel modus uit]
Wat kosten die vitrine kasten per stuk? Ik heb nu me DVD's naast elkaar op een plank staan maar dat is verre van ideaal :P.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Mooi spul Yash,

ook die bonsai boompjes en die film van bruce lee

( * gitaarwerk is asia liefhebber ) :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:47:
Mooi spul Yash,

ook die bonsai boompjes en die film van bruce lee

( * gitaarwerk is asia liefhebber ) :P
Me 2 wil er ooit nog keer heen japan ofzo lijkt me prachtig! Last samourai ook mooie film trouwens ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

-Sander-

///M Powerrrrrr

Sport_Life schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:43:
[...]

Wat kosten die vitrine kasten per stuk? Ik heb nu me DVD's naast elkaar op een plank staan maar dat is verre van ideaal :P.
De laatste kast heb ik in Groningen in de aanbieding gekocht voor € 59,- (rechter) de linker heb ik vorig jaar €79,- voor betaald.

Geen idee of ze bij elke Ikea in de aanbieding zijn en hoelang ze nog in het assorti zitten.. ik kan ze namelijk niet meer vinden in de folder en ook niet meer op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-08 16:27
Game-Freak schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:57:
[...]

Heel erg mooi scherm!!

Maar zoals ik het kan zien kun je het doek dus ook in het plafond op laten rollen..??

Mag ik dan vragen hoe je zoiets in je plafond krijgt?
Want ik neem aan dat je dan wat van je steunbalken weg moet halen??
Klopt, ik heb een aantal balken weg moeten halen, maar die waren goed op te vangen door hoek-ankers. Dus in feite maak een setje balken om het scherm heen. Ik heb gelukkig niet hoeven te zagen in de grote balken. De hoogte van zo'n schermbak is 12 cm. dus dat moet je plafond verlaagd worden e.v.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-08 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:30:
En jammer dat het scherm weer zo hoog hangt.... iedereen lijkt wel graag een stijve nek te willen ofzo...
Valt wel mee, ik heb er niet zo'n last van. Lig meestal onderuit. Het scherm kan ook lager, maar dat schijnt niet aan te raden te zijn voor het systeem. Schijnbaar mag de rol niet helemaal uitgerold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:12:
[...]

Hmm.. wat kost zo'n geintje? :9
Zoals MikeyMan ook aangeeft heb ik dit apparaat idd op mijn budget afgestemd..
In de 200-300euro klasse.
300 euro zal krap worden denk :P

En ik bedenk me net, die room-EQ zit alleen op de 435 en 635...dat red je nooit met 300 euro :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

xp2002 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:39:
[...]

Klopt, ik heb een aantal balken weg moeten halen, maar die waren goed op te vangen door hoek-ankers. Dus in feite maak een setje balken om het scherm heen. Ik heb gelukkig niet hoeven te zagen in de grote balken. De hoogte van zo'n schermbak is 12 cm. dus dat moet je plafond verlaagd worden e.v.t.
Lijkt me ook niet heel verstandig om in die balken te gaan zagen.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Zo zo, me PM-80 is weg voor reparatie! Toffe mensen bij Ghijssens HiFi trouwens. Normaal gezien heb ik hem eind volgende week terug, kan al niet wachten :9

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
MikeyMan schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:50:
En dat zal vast ook weer een stuk duurder worden... Ik gok dat hij de 2550 heeft afgestemd op zijn budget...
Daarbij, al die spullen als EzSet enzo zitten alleen op de top-modellen...

En dan nog; die nieuwe zut van H/K is niet echt degelijk en nog lelijk ook...
Wat zijn in jou ogen topmodellen? Mijn AVR3550 heeft het ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zoals ik eerder al hier had gezegd heb ik geluisterd naar een Denon icm Mission M35 en later naar een Onkyo met de Hepta Spring.
Gister ben ik naar Bruinsma in Hoogeveen geweest om daar te luisteren en ben daar er achter komen dat de Mission en Hepta toch niet mijn smaak was.

Heb daar verschillende merken geluisterd op een NAD en uiteindelijk gekomen op de B&W 603 als uiteindelijke keus (had nu ook eigen muziek bij me). Nadat de betreffende NAD eigenlijk toch iets te duur was (899), kwam die verkoper nog met de laatste zwarte Marantz SR7400 die hij had staan. (Wou tot dan eigenlijk liever zilver)

Deze hebben ze voor mij aangesloten aan de B&W's en tijdens het luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dan toch maar tzt naar zwart moet gaan O+

Wat een geluid zeg! Ik had de eerste cd van Global Underground 25 en de laatste van N.E.R.D. bij me, maar de combinatie Marantz en B&W is echt geweldig _/-\o_

Heb de Marantz meteen meegenomen, was 499 :D
De B&W's komen volgende week (2x de 603 in het zwart en de LCR60 ook in het zwart)

Foto's volgen natuurlijk nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd knaap!
Ik kom binnenkort wel even langs, luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustSomeone schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:27:
Zoals ik eerder al hier had gezegd heb ik geluisterd naar een Denon icm Mission M35 en later naar een Onkyo met de Hepta Spring.
Gister ben ik naar Bruinsma in Hoogeveen geweest om daar te luisteren en ben daar er achter komen dat de Mission en Hepta toch niet mijn smaak was.

Heb daar verschillende merken geluisterd op een NAD en uiteindelijk gekomen op de B&W 603 als uiteindelijke keus (had nu ook eigen muziek bij me). Nadat de betreffende NAD eigenlijk toch iets te duur was (899), kwam die verkoper nog met de laatste zwarte Marantz SR7400 die hij had staan. (Wou tot dan eigenlijk liever zilver)

Deze hebben ze voor mij aangesloten aan de B&W's en tijdens het luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dan toch maar tzt naar zwart moet gaan O+

Wat een geluid zeg! Ik had de eerste cd van Global Underground 25 en de laatste van N.E.R.D. bij me, maar de combinatie Marantz en B&W is echt geweldig _/-\o_

Heb de Marantz meteen meegenomen, was 499 :D
De B&W's komen volgende week (2x de 603 in het zwart en de LCR60 ook in het zwart)

Foto's volgen natuurlijk nog!
Cool, gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de foto's, ondanks dat we de B&W en Marantz Serie nu al wel kennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:00:
[...]
Me 2 wil er ooit nog keer heen japan ofzo lijkt me prachtig! Last samourai ook mooie film trouwens ;) ;)
zeker.. ik ook wel..ook naar china.. naar de tempel van de vechtkunst die ik doe :P

Last samurai was inderdaad een topfilm wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrienator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04-2023
Hallo,

Gisteren de Denon DVD2900 aangeschaft, en ik krijg volgende week mijn Epson TW200H binnen. De pics komen als ik e.e.a. heb aangesloten en de projector heb op gehangen.

Kan niet wachten tot hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SietzeJBL schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:26:
[...]

Wat zijn in jou ogen topmodellen? Mijn AVR3550 heeft het ook :?
Je hebt inderdaad gelijk... Dacht dat het alleen op de 55xx, 75xx en 8500 zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moeten 'spykes' precies aan voldoen?
Wat ik heb een Logitech Z-2200 setje...
Ik weet dat hier niet helemaal thuis hoort, maar jullie zullen wel een antwoord weten?

Ik zit op de zolder van ons huis, en heb geen betonnen vloer, het complete huis rammelt als ik hem een eindje open draai. Dit is toch op te lossen met spykes? Waardoor ik ook meteen een strakker geluid uit mn sub krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:53:
Waar moeten 'spykes' precies aan voldoen?
Ze moeten ontkoppelen... dmv een klein contactoppervlak dus.

Overigens zou je wel de eerste zijn die spikes onder zijn PC-speakersetje zet geloof ik... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen onder mijn sub he :p

Je laaste zin, is dat positief of negatief bedoeld?
Ik bedoel: Heb ik er iets aan of niet? Kwa geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
XanderH schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:56:
[...]
Overigens zou je wel de eerste zijn die spikes onder zijn PC-speakersetje zet geloof ik... :P
Ik denk zelfs dat ze daar relatief veel verschil kunnen maken. Sommige van die plastic dozen (niet een specifieke flame naar logitech, maar goedkope pc sets in het algemeen) rammelen maar wat op het bureau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:53:
Ik zit op de zolder van ons huis, en heb geen betonnen vloer, het complete huis rammelt als ik hem een eindje open draai. Dit is toch op te lossen met spykes? Waardoor ik ook meteen een strakker geluid uit mn sub krijg.
Als je het betaalbaar wil houden, leg er dan eerst eens een een zware straattegel onder. Dat houdt resonantie van je vloer tegen. Eventueel kun je er dan nog spikes tussen zetten, maar daar ben je toch snel wat duiten voor kwijt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

M'n pa heeft sinds vorige week een Rel Quake 2, komt echt flink wat lawaai uit voor het formaat. Maar ik ken kwalitatief betere subs. Zijn dan wel groter, maar dat vind ik geen probleem. Met "Depth" is die goed strak, maar is alle kick eruit en met "Slam" heb je de kick wel maar wordt hij wat bonkerig. Zal vast wel liggen aan het systeem waarmee ze die bas uit zo een klein kissie halen. Ik denk dat er wordt gekut met de Q, dat die hoger wordt bij "Slam" ofzo.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:03

Borry

prutsen is mijn leven

Ik heb mijn setje al eens eerder laten zien, in deel 3 en deel 7 geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rob.weustink/tweakfiles/over.jpg
Dit is de oude situatie.

Ik wilde er nog twee surround-boxjes bij hebben om 7.1 te draaien en ik wilde een breedbeeld LCD-TV.
De LCD-TV is er inmiddels gekomen samen met een Stearmium en een TV-Home digitale ontvanger.
Tevens heb ik de rommel van de muur gehaald en in een Spectral audiorack gezet.

Zo is het nu.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rob.weustink/tweakfiles/HT1klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rob.weustink/tweakfiles/HT2klein.jpg
(die bos takken zijn om de gaten in de muur te verdoezelen, er moet nog opnieuw behangen worden).

Mijn set bestaat uit:

Philips LCD-TV 32PF9986
Harman Kardon AVR4550 recever
Harman Kardon FL 8380 CD wisselaar
Harman Kardon DVD25 DVD-speler
Chario Syntar 200T front
Chario Syntar Dialogue center
Chario Syntar surround
Chario Syntar SW1 sub
Samsung DCB9401R Digitale cabel ontvanger
Philips Streamium SL300i

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie, stijlvolle set zeg :)
Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe diep is die avr4550 eigenlijk? Ik heb met mijn AVR7000 namelijk echt de grootst mogelijke moeite een fatsoenlijk meubel te vinden... Het ding is 55 cm diep :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borry schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:38:
Ik heb mijn setje al eens eerder laten zien, in deel 3 en deel 7 geloof ik.

[afbeelding]
Dit is de oude situatie.

Ik wilde er nog twee surround-boxjes bij hebben om 7.1 te draaien en ik wilde een breedbeeld LCD-TV.
De LCD-TV is er inmiddels gekomen samen met een Stearmium en een TV-Home digitale ontvanger.
Tevens heb ik de rommel van de muur gehaald en in een Spectral audiorack gezet.

Zo is het nu.
[afbeelding]

[afbeelding]
(die bos takken zijn om de gaten in de muur te verdoezelen, er moet nog opnieuw behangen worden).
Mooie tv, heb hem nu bijna een half jaartje en hij bevalt erg goed moet ik zeggen, goeie keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MikeyMan schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:49:
Hoe diep is die avr4550 eigenlijk? Ik heb met mijn AVR7000 namelijk echt de grootst mogelijke moeite een fatsoenlijk meubel te vinden... Het ding is 55 cm diep :X
zelfbouw?

(spam)
Afbeeldingslocatie: http://www.gitaarwerk.net/paulie/empty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Laatst online: 17:03

Borry

prutsen is mijn leven

MikeyMan schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:49:
De AVR4550 is 40 cm diep en het rack 47 cm.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mwah, ik ontdek net dat je bij spectral ook eigen ontwerpen in kunt leveren ;)

Zelfbouw is geen slecht idee... Maar de tijd ervoor en de zin erin ontbreekt een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, en dan nog de bedrading nog he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
  • Laatst online: 16:03
Ik heb m'n set weer eens geupgrade:
M'n frontspeakers vervangen door Kef Q1's en m'n receiver vervangen door de Marantz SR7400.
Overige specs staan hier.

(De vaste kijker weet waarom die stoel daar staat)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kvli/overzicht2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kvli/dwars.jpg

En de oude speakers zijn gedegradeerd naar m'n slaapkamer:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kvli/slaapkamer2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

maarten_v schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:04:
[afbeelding]
Zie ik daar een iPaq PDA? ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Klopt, de 3630 om precies te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n frontspeakers vervangen door Kef Q1's en m'n receiver vervangen door de Marantz SR7400.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice, ik heb je set wel vaker gezien maarre waar is die stoel voor dan beamer ofzo ? stond iig kastje op vorige foto geloof ik... Waar heb je trouwens die grote foto/schilderij/poster van pulpfiction weg??? dies Wreed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Die poster heb ik op www.allposters.com gekocht. Ik kon hem niet in Nederland vinden.
Als je zoekt op Pulp Fiction is de 2e de grote versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:04

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nette set hoor :) Maar wat ik me afvraag, hoe gaat die deur op je slaapkamer open en dicht :P (gezien de positie van de speakers ;) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Goeie vraag :)
Omdat ik toch alleen woon staat de slaapkamerdeur altijd open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Modbreak:Hier en nergens anders: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten_v schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:58:
Die poster heb ik op www.allposters.com gekocht. Ik kon hem niet in Nederland vinden.
Als je zoekt op Pulp Fiction is de 2e de grote versie.
Isd at bedrijf in NL hoe zit met verzendkosten enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, nu zie ik het. Het is voor je projecter scherm _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Erg mooie luidsprekers, komt vooral door het stofkapje.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Allposters.com is amerikaans en ik dacht dat je er een credit card voor nodig had...

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:28:
[...]

Ha, nu zie ik het. Het is voor je projecter scherm _/-\o_ .
Als vaste bezoeker van deze bioscoop kan ik dat be-amen. Het is om de center speaker op te zetten als het scherm naar beneden is. Aardig film kijken daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
PS2 game GT3 geprojecteerd op zojuist wit geverfde muur, twee Tannoy MX3 front speakers en Tannoy center speaker. als surrounds heb ik ook tannoys, de center speakers moet nog opgehangen worden zoals je ziet.

Afbeeldingslocatie: http://img10.exs.cx/img10/9256/dsc01378copy6jd.jpg

Licht uit(gordijnen waren eerst iets open) en zo game ik ongeveer, s'avonds als het echt donker is ,dan nog mooier .

Afbeeldingslocatie: http://img10.exs.cx/img10/3885/dsc01382copy2ey.jpg

De Epson EMP-TW10H LCD projector(beamer)

Afbeeldingslocatie: http://img10.exs.cx/img10/6986/dsc01383copy9mh.jpg

Links de Mordaunt -Short subwoofer, en ernaast , Ps2,Xbox,Philips dvd speler(redelijk simpele)
Marantz CD speler, Marantz SR-4200 surround receiver, is nog rommeltje met al die snoeren maar dat werk ik nog weg vandaag. Anyway....dit is werkelijk ongelooflijk gaaf, ik wil ook nooit meer anders, als ik nu terug ga naar m'n breedbeeld..kan gewoon niet meer...is gewoon klein dan, PS2, Xbox, Cube, het is allemaal supervet erop, vooral door de component kabels, want dan zijn games echt haarscherp, met bijna elke Xbox game Progressive Scan, ...madness!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/6606/dsc01389copy6sr.jpg

Ben laatst weer eens naar Mediamarkt gegaan en die LCD en Plasma tv's gezien, snap niet wat er aan is, beamers is where it's at, als ik deze grootte van scherm met een plasma of lcd zou willen...onbetaalbaar...

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 07-02-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

devilsnight schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:19:
Ben laatst weer eens naar Mediamarkt gegaan en die LCD en Plasma tv's gezien, snap niet wat er aan is, beamers is where it's at, als ik deze grootte van scherm met een plasma of lcd zou willen...onbetaalbaar...
Beamers:
- je moet in het donker zitten
- je moet een projectiescherm hebben of een egale witte muur die je leeg laat
- je zit in de herrie met zo'n kreng
- barslecht contrast vergeleken met LCD en al helemaal plasma

Moet ik nog even doorgaan? :P

Ik kan er echt niet bij dat sommige mensen durven beweren dat die beamers zo ideaal zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, het heeft beiden zo zijn charmes. Ik zou eigenlijk beiden ook willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Exirion schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:22:
[...]

Beamers:

Ik kan er echt niet bij dat sommige mensen durven beweren dat die beamers zo ideaal zijn.
Je hebt natuurlijk wel een punt, maar naar een postzegel kijken, ook al is die nog zo scherp gaat ook vervelen. Bij de Mediamarkt zie ik nog geen betaalbare 100" schermen staan.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Voor gaming en DVD's? BEAMERS!

Voor TV (en zeg nou zelf, god wat zijn er toch toffe en goeie programmas op tv tegenwoordig, ik kijk werkelijk nooit tv) Ik heb nu een supergroot beeld, gamen en dvd's is gewoon geweldig.
LCD en plasma=peperduur, mijn Epson? Heel goed te betalen (850 euro)

Dus ja , echt wel...voor gamen en dvd films is een beamer IDEAAL! hardstikke! Beeld is haarscherp met films en ook met gaming.

Ok, projectiescherm? Je gebruikt of een metalen/aluminium plaat en spuit em wit en hangt em op, of je koopt een doek bij de ikea voor 30 euro, nou das niet zo erg , en als je voor een beamer kiest, dan ga je er ook helemaal voor lijkt me.

Hoezo zit je in de herrie met een beamer, snap ik niet helemaal.

En dat de contrast wat minder is vergeleken met plasma of lcd, who cares, ik heb hier een mini bios, en al die dingen merk ik helemaal niet op. Dus...

-Voor films&gaming is beamer het tofst(je kan supergroot projecteren en ziet er prima uit)
-Is betaalbaar, kan ik niet zeggen van een LCD of Plasma.
-Voor home cinema, een echte home cinema, ga ikniet voor een LCD of Plasma, ik wil games groot kunnen spelen en films groot kunnen zien, als ik dat zou willen met Plasma of LCD zoals ik al zei, kan ik wel vergeten, wordt echt onbetaalbaar dan.

Ja...een beamer is ideaal(voor films en games, who cares about tv, ik niet, en degene die ook niks om tv geven, kies voor een beamer!!!!!)
[...]

Beamers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde na het bewonderen van veel prachtige home cinemas, ook mijn eigen maar eens onder de aandacht brengen. Hij is dan wel niet zo mooi en goed als sommigen hem hebben, maar ik ben er nog steeds tevreden over...

Specs:
Receiver: Sony STR-DE475
Fronts: Mission 733, 8ohm, 2weg reflex, 20-100w/ch
Center: Mission 73C, 8ohm, 2weg reflex, 20-75w/ch
Rears: Mission (staat geen type nummer achterop), 8ohm, 2weg reflex, 20-75w/ch
Sub: Sony SA-w70ES
DVD speler: Optish aangesloten, MS Xbox met zon blauw lampje erin ;)
CD/MD speler: Analoog aangesloten, JVC XU-301
PC: Coaxiaal aangesloten, Nforce2 Soundstorm: dolby digital live
TV: Philips 52cm 60hz kleurentv

[de cd speler is analoog aangesloten omdat de twee aanwezige digitale ingangen reeds bezet zijn door de xbox en pc, en ik denk dat de JVC de beste DAC heeft van deze drie, dus vandaar de keuze deze analoog te laten.]

dan nu de plaatjes (excuses voor de kwaliteit, koop nooit een trust webcam!!!!!)
-------------------------------
Afbeeldingslocatie: http://img3.imagevenue.com/loc226/2e6_IM000127.JPG
overzichtsfoto vanuit de zitbank.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagevenue.com/loc164/b44_IM000131.JPG
de fronts.

Afbeeldingslocatie: http://img3.imagevenue.com/loc237/c0d_IM000132.JPG
de apparaten, ook een oud tape dekje en een vcr staan er nog steeds tussen.

Afbeeldingslocatie: http://img1.imagevenue.com/loc177/6c8_IM000133.JPG
de TV en center speaker.

Afbeeldingslocatie: http://img1.imagevenue.com/loc236/a6d_IM000130.JPG
subwoofer, ik vind em veelste traag reageren trouwens door die grote reflex buis. maar in een leuk rap nummertje trilt alles mee met dit ding...

Afbeeldingslocatie: http://img2.imagevenue.com/loc220/c45_IM000129.JPG
rear speaker, met beugel bevestigt.
---------------------

dit alles in een zeer rommelige veelste kleine studentenkamer, maargoed ik vermaak me er nog wel ff mee... later als er meer geld een ruimte is dan komen er zeker een stel nautilussen voor in de plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hier zijn alvast wat foto's van mijn toekomstige set

Dit is een foto van van mijn nieuwe (zwarte) receiver met daarboven mijn huidige dvd-speler, een JCC-XV302
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagevenue.com/loc158/th_786_IMGP1806.JPG

Dit is een foto van mijn huidige Sony set, deze is zo'n 10 jaar oud
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagevenue.com/loc254/th_c45_IMGP1807.JPG

Nog een foto van de box, deze ga ik eerst gebruiken als achter speaker
Afbeeldingslocatie: http://img3.imagevenue.com/loc135/th_6af_IMGP1808.JPG

Dit is een overzicht foto waarop mijn tv is te zien en het kastje die nu te klein is voor de receiver, links van mijn tv staat normaal de dvd-speler. Ook kun je een deel van mijn dvd-collectie zien
Afbeeldingslocatie: http://img3.imagevenue.com/loc136/th_f7b_IMGP1810.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een beamer en bijhorend scherm na heb ik mijn HT klaar. ik zit alleen een beetje met een probleem. ik heb boven de banken een schuin plafond zitten, waardoor de beamer noodgedwongen verder naar voren komt dan de bank. en dan houd ik een afstand over van 2,5 meter van beamer tot scherm.

hoe groot kan mijn scherm dan maximaal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:47:
Voor gaming en DVD's? BEAMERS!

Voor TV (en zeg nou zelf, god wat zijn er toch toffe en goeie programmas op tv tegenwoordig, ik kijk werkelijk nooit tv) Ik heb nu een supergroot beeld, gamen en dvd's is gewoon geweldig.
LCD en plasma=peperduur, mijn Epson? Heel goed te betalen (850 euro)

Dus ja , echt wel...voor gamen en dvd films is een beamer IDEAAL! hardstikke! Beeld is haarscherp met films en ook met gaming.

Ok, projectiescherm? Je gebruikt of een metalen/aluminium plaat en spuit em wit en hangt em op, of je koopt een doek bij de ikea voor 30 euro, nou das niet zo erg , en als je voor een beamer kiest, dan ga je er ook helemaal voor lijkt me.

Hoezo zit je in de herrie met een beamer, snap ik niet helemaal.

En dat de contrast wat minder is vergeleken met plasma of lcd, who cares, ik heb hier een mini bios, en al die dingen merk ik helemaal niet op. Dus...

-Voor films&gaming is beamer het tofst(je kan supergroot projecteren en ziet er prima uit)
-Is betaalbaar, kan ik niet zeggen van een LCD of Plasma.
-Voor home cinema, een echte home cinema, ga ikniet voor een LCD of Plasma, ik wil games groot kunnen spelen en films groot kunnen zien, als ik dat zou willen met Plasma of LCD zoals ik al zei, kan ik wel vergeten, wordt echt onbetaalbaar dan.

Ja...een beamer is ideaal(voor films en games, who cares about tv, ik niet, en degene die ook niks om tv geven, kies voor een beamer!!!!!)

[...]
Ikzelf ben vanwege het ongemak van een beamer (niet mooi aan plafond, kabels, niet passend in kamer inrichting) nu steeds meer aan het kijken naar die projectie tv's. Die zijn vaak zo'n 130 cm voor nog geen 3000 euro, vooral de aankomende nieuwere generatie ziet er mooi uit en heeft de vervelendste nadelen van projectie tv's erg vermindert. Ik heb al de sagem axium 50 hier op het forum gezien...dat zag er echt geweldig uit, en zelfs het vrouwtje vondt ze er in de media markt goed uitzien :*)

p.s. vandaag center en achterboxen bestelt....zal nieuwe foto's maken als ze binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 12:04
Weer upgrade/update :P

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Abbadon/pics/2910_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Abbadon/pics/2910_a.jpg

Eindelijk nieuwe DVD speler :P Deze Denon 2910 past precies bij m'n receiver. Heb 'm via DVI aangesloten op m'n TV en het progressive 720p beeld is echt prachtig! :9

Heb tevens een andere htpc kast, een Silverstone. Dat staat stukken beter dan de Lian-Li die ik er op z'n zij onder had liggen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toe maar weer Abbadon wat wordt de volgende upgrade een setje B&W Nautilus 803's :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik vind dat schaalmodel interessanter :9~ _/-\o_ (noid)

@ Abbadon

Zo ziet mijn ideaal plaatje er ook ongeveer uit. Nice! 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op IBC de nieuwste Thomson RPTV's gezien met HD reso. Zag er indrukwekkend uit maar de inkijkhoek blijft een probleem. En ok je kunt niet overdag kijken met een pj maar kom op wie kijkt er nu overdag film. En dan als je een normale tv/monitor pakt voor overdag dan heb je voor een fatsoenlijke prijs een mooie combi. Er gaat niks boven goeie projectie. En de nieuwste pj's hebben steeds minder last van ruisende ventilatoren en als je plek hebt voor een CRT pj dan heb je het beste beeld wat je kunt kopen period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:02:

Specs:
Receiver: Sony STR-DE475
Fronts: Mission 733, 8ohm, 2weg reflex, 20-100w/ch
Center: Mission 73C, 8ohm, 2weg reflex, 20-75w/ch
Rears: Mission (staat geen type nummer achterop), 8ohm, 2weg reflex, 20-75w/ch
Dat is de Mission 731 pro :) Die heb ik hier ook nog ergens staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Trasos schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Ik vind dat schaalmodel interessanter :9~ _/-\o_ (noid)

@ Abbadon

Zo ziet mijn ideaal plaatje er ook ongeveer uit. Nice! 8) :9~
Die Testa Rossa ??? :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijkt mij eerder een mustang... ;)

Maar, abbadon... Had een mooie dign kast niet nog mooier bij je spulletjes gepast...
Btw... kost die dvdspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk nieuwe DVD speler :P Deze Denon 2910 past precies bij m'n receiver. Heb 'm via DVI aangesloten op m'n TV en het progressive 720p beeld is echt prachtig! :9

Heb tevens een andere htpc kast, een Silverstone. Dat staat stukken beter dan de Lian-Li die ik er op z'n zij onder had liggen :)
Teer... ik vind het design van die Denon sets echt supermooi _/-\o_

BTW hoe is het met je oor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:21:
Toe maar weer Abbadon wat wordt de volgende upgrade een setje B&W Nautilus 803's :P :P
't Is eerst afgelopen, centen zijn op :+ En die speakers zijn ook wel héééééél erg onbetaalbaar duur 8)7
MikeyMan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:03:
[...]

Lijkt mij eerder een mustang... ;)

Maar, abbadon... Had een mooie dign kast niet nog mooier bij je spulletjes gepast...
Btw... kost die dvdspeler?
Ik vind die Dign kasten eigenlijk te duur en deze bevalt me prima :) Voordeel is dat er gewoon standaard spul in past, dus normale ATX voeding en ATX bord (wat ik dus allemaal nog had liggen).
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:19:
[...]

Teer... ik vind het design van die Denon sets echt supermooi _/-\o_

BTW hoe is het met je oor :P
En met m'n oor is alles goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooooooo vanavond ff de laatste bekabeling van de voorste 4 speakers (sub,center en fronts) aangelegd.. wat een k*tkarwei die kabels goed overal door de kast te krijgen :P nu nog wegwerken met plint langs de muur! :)

de surrounds komen van het weekend en nieuwe foto's automatisch daarmee :D

heb ff vast gecheckt in 3.1 geluid en halleluja.. dat wordt genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:08
[...]

Beamers:

Met een projector heb je voor relatief weinig geld een erg groot scherm (100 inch) wat qua beeld niet onder hoeft te doen voor andere technieken. Echter moet je er praktisch wel wat voor over hebben. En als je dat hebt zijn die dingen dus ideaal :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vind ik dus ook.. je moet het gewoon meegemaakt hebben.. en ik vraag me af of jij dat hebt gedaan? als je het hebt gedaan heb je denk ik een :
of slechte beamer gezien
of de rest van set-up was slecht en kwam het algemeen niet goed over

want als het goed beeld is.. en de set-up is goed.. dan maakt het je echt niet uit dat je in donker film kijkt.. deed ik trouwens ook al met tv.. konden me ogen zich beter focussen op beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

[...]

Beamers:

Ik wil niks anders meer dan een beamer. Mbt tot de herrie, mijn Hitachi TX-100 hoor je bijna niet als het stil is. Maar een beetje homecinema heeft natuurlijk echte speakers staan die de fan van de beamer bij elk geluid overstemmen.

Ja, het contrast is iets minder maar dit merk je niet echt in een goed donkere ruimte. Gelukkig kijk is zeer weinig TV en gebruik de beamer voor movies en gamen, dus het in het donker zitten is dan niet echt hinderlijk, en vergroot alleen maar de beleving. En wie heeft er geen witte muur?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
tHe_BiNk schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:43:
Maar een beetje homecinema heeft natuurlijk echte speakers staan die de fan van de beamer bij elk geluid overstemmen.
Bij elk geluid? Ongeacht het aantal decibel? :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

tHe_BiNk schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:43:
[...]Ik wil niks anders meer dan een beamer. Mbt tot de herrie, mijn Hitachi TX-100 hoor je bijna niet als het stil is. Maar een beetje homecinema heeft natuurlijk echte speakers staan die de fan van de beamer bij elk geluid overstemmen.
het verschilt nogal per beamer. Ik heb al heel wat beamers gezien bij vrienden enzo, en ik moet wel zeggen dat ik me behoorlijk kan irriteren als dat ding veel geluid maakt. Dan ga je er op letten en hoor je het steeds. Datzelfde heb ik ook met tv's die zo'n irritante piep geven. Sommigen doen het wel, anderen weer niet.. Dat hoor ik dus over de muziek heen dan..

Nee, ik hou het bij mijn oude, vertrouwde Aristona 8)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo erg mooie setup!,

Wat is de kleur van die speakers? En welke zijn het B&W 603?. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Zo erg mooie setup!,

Wat is de kleur van die speakers? En welke zijn het B&W 603?. Alvast bedankt.
B&W DM603S3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

En de kleur is Sorrento als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:39:
En de kleur is Sorrento als ik me niet vergis.
Dat is het zowieso niet, want sorrento is licht hout.
Dit moet een kleur zijn die niet op de b&w site staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
603 S3 idd. Kleur is Calvados :) Sorrento is met die grijze voorkant en lichte kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01

[afbeelding]

[afbeelding]

Is dat een Plasma of een Lcd TV ? en als het een plasma is hoe zit het met de sync tussen
beeld en geluid van je receiver ? want daar hoor ik veel problemen over!
en nog een kort vraagje, wat is DVI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

KunDun schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:49:
en nog een kort vraagje, wat is DVI ?
Digitale interface. Zoals bij desktop TFT schermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:56
Hmmz, ik wil binnekort nieuwe kabels kopen voor m'n speakers en versterker :P (heb nu van die kleine kabels van eltax) Nu niet weer zo'n hele kabel discussie maar het komt er volgens mij op neer dat wat dikkere kabels beter klinken.. Weet iemand een site waar je kabels kan bestellen??? Heb geen idee waar ik kabels kan halen in putten/ermelo... Ik had ook nog een vraag over het aansluiten, ik heb Eltax Concept 400 zuilen deze hebben 2 aansluitingen!! Lang terug werd er tegen mij gezegt dat je ze daarmee op A en B kanaal van versterker kan aansluiten en zo iets gescheiden regelen of zo (hoge en lage tonen? maar dat kan al...)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
GleNnoS_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:15:
Hmmz, ik wil binnekort nieuwe kabels kopen voor m'n speakers en versterker :P (heb nu van die kleine kabels van eltax) Nu niet weer zo'n hele kabel discursie maar het komt er volgens mij op neer dat wat dikkere kabels beter klinken.. Weet iemand een site waar je kabels kan bestellen??? Heb geen idee waar ik kabels kan halen in putten/ermelo... Ik had ook nog een vraag over het aansluiten, ik heb Eltax Concept 400 zuilen deze hebben 2 aansluitingen!! Lang terug werd er tegen mij gezegt dat je ze daarmee op A en B kanaal van versterker kan aansluiten en zo iets gescheiden regelen of zo (hoge en lage tonen? maar dat kan al...)??
Moeten het echt merkkabels zijn? Of gewoon nogsteeds goedkope "noname" kabels maar dan wat dikker? Die laatste kun je bestellen op www.elektronica-online.nl , verkopen ze veel HQS kabels, ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met deze winkel...

Wil je echter duurdere merkkabels als monitor audio, oehlbach, profigold, v.d. Hull, MIT en weet ik veel wat voor dure namen er nog meer zijn zul je toch een gespecialiseerdere winkel moeten opzoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Hehe, het hoeven niet percee merk kabels te zijn... Mag wel, ligt aan de prijs! Die MIT enzo kosten volgens mij heel veel geld... Maare waar zie jij kabels staan op die site :X

EDIT:
Hmmz ben ERG scheef!!!!!!!

btw:
Deze lijken mij goed genoeg...:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50011/thumb.jpg
PiC = van XanderH

[ Voor 39% gewijzigd door GleNnoS_ op 08-02-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Dat zijn volgens mij 4+ mm^2 kabels. Imo mij heb je meer dan genoeg aan 2.5mm^2 kabels en die kun je overal wel per rol scoren :) (ik heb de mijne b.v. gewoon uit schap bij MM getrokken).

Oh, ik wil hier ook geen kabeldiscussie aanzwengelen, dus degene die beweert dat 2.5mm^2 voor hem niet genoeg is, je hebt bij deze al gelijk :+ Hebben we dat ook weer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speakerenco verkoopt Intertechniek CC225 en CC240 kabel, resp. 2,5mm^2 en 4mm^2 voor resp. €1,35 en €2,00 per meter, dan kun je dus zonder je schuldig te voelen 4mm^2 draad halen en anders Abba voor gek verslijten dat hij zoveel meer voor zijn 2,5mm^2 draad heeft betaald. :p

Oh, ik wil ook niet de discussie aanzwengelen dat Media Markt draad beter is, echt Abba je hebt bij deze gelijk :+ Hebben we dat ook weer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Abbadon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:02:
Oh, ik wil hier ook geen kabeldiscussie aanzwengelen, dus degene die beweert dat 2.5mm^2 voor hem niet genoeg is, je hebt bij deze al gelijk :+ Hebben we dat ook weer gehad
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:11:
Oh, ik wil ook niet de discussie aanzwengelen dat Media Markt draad beter is, echt Abba je hebt bij deze gelijk :+ Hebben we dat ook weer gehad
Want daar hebben we vanaf nu een apart plaatsje voor:
[rml][ Discussie] Hoorbaar verschil tussen geleiders[/rml]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Aha keey!! nice.. Alleen verzend kosten zijn een beetje debiel hoog 7.50 :X bij speakerenco....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
GleNnoS_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:32:
Aha keey!! nice.. Alleen verzend kosten zijn een beetje debiel hoog 7.50 :X bij speakerenco....
7,50 is dood normaal hoor..... is bij zoveel winkels, maar is langs gaan niks?
anders kan ik ook ff langs, moet toch nog et een en ander hebben, hoewel ik gloof niet dat die dingen in een envelopje kunnen dus wordt het sowieso al 5 euro verzend ksoten.

[ Voor 25% gewijzigd door B_FORCE op 08-02-2005 19:56 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

B_FORCE schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:33:
7,50 is dood normaal hoor..... is bij zoveel winkels
Ja, inderdaad. Lager zul je niet vinden denk ik.
, maar ik langs gaan niks?
Dat vinden veel mensen eng geloof ik, zo'n winkel :+
hoewel ik gloof niet dat die dingen in een envelopje kunnen dus wordt het sowieso al 5 euro verzend ksoten.
Een aantal meter fatsoenlijke speakerkabel weegt best wel wat ja en het past niet in een luciferdoosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a man.. ik kom er net achter dat 1 van me fronts het niet doet :S

ik snap niet wat het is.. opgeblazen kan gewoon niet en geen 1 doet het.. dus denk dat het filter is..

kan je de speakerkabel rechtstreeks op 1 van de speakermodules aansluiten om te testen of die het nog wel doen? of moet perse er een filter tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:01:

ik snap niet wat het is.. opgeblazen kan gewoon niet en geen 1 doet het.. dus denk dat het filter is..

kan je de speakerkabel rechtstreeks op 1 van de speakermodules aansluiten om te testen of die het nog wel doen? of moet perse er een filter tussen
nee hoor hoeft niet persé. Hoewel wel een beetje met volume oppassen soms...

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het niet hard zetten maar als het echt kan wil ik het dus zo wel checken..

ik "hoop" dat het dus aan filter ligt die lijkt me goedkoper? en hoe kan je zo'n ding zelf maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
GleNnoS_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:32:
Hehe, het hoeven niet percee merk kabels te zijn... Mag wel, ligt aan de prijs! Die MIT enzo kosten volgens mij heel veel geld... Maare waar zie jij kabels staan op die site :X

EDIT:
Hmmz ben ERG scheef!!!!!!!

btw:
Deze lijken mij goed genoeg...:
[afbeelding]
PiC = van XanderH
Uhuh, dat is een pic van mij. Kabel is 66mm² OFC.
Abbadon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:02:
Dat zijn volgens mij 4+ mm^2 kabels. Imo mij heb je meer dan genoeg aan 2.5mm^2 kabels en die kun je overal wel per rol scoren :) (ik heb de mijne b.v. gewoon uit schap bij MM getrokken).
Jup, zal vast, alleen deze 6mm² kabels waren toevallig zeer betaalbaar waardoor ik toch maar hier voor heb gekozen... het kan vast geen kwaad? :+
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:11:
Speakerenco verkoopt Intertechniek CC225 en CC240 kabel, resp. 2,5mm^2 en 4mm^2 voor resp. €1,35 en €2,00 per meter, dan kun je dus zonder je schuldig te voelen 4mm^2 draad halen en anders Abba voor gek verslijten dat hij zoveel meer voor zijn 2,5mm^2 draad heeft betaald. :p

En mijn 6.0mm² kabels had ik dus voor €2.40 per meter bij elektronica-online (Kabel & Konnektor > Kabel Los > Luidspreker Kabel Los > OFC Luidsprekerkabel Low Cost 6,00mm2).
Vond ik toch nog vrij betaalbaar :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:01:

Hmm... dat is wat minder, om wat voor speakers gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Offtopic:

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/versterkers/41297.jpg

Weet iemand toevallig welke tuner dit is? Ik heb namelijk ook de Marantz PM-78, maar daar wil ik graag de bijbehoorende Cd-speler en tuner bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Barry|IA op 08-02-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

B_FORCE schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:05:
nee hoor hoeft niet persé. Hoewel wel een beetje met volume oppassen soms...
Ik zou anders niet een tweeter zo zonder filter ertussen aansluiten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderH schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:29:

Hmm... dat is wat minder, om wat voor speakers gaat het hier?
Magnat Motion 88 :(

ik baal nu best wel want ik denk dat laten maken veel gaat kosten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:58:
Offtopic:

[afbeelding]

Weet iemand toevallig welke tuner dit is? Ik heb namelijk ook de Marantz PM-78, maar daar wil ik graag de bijbehoorende Cd-speler en tuner bij.
De ST-48 volgens mij.. :)
1 van de eerste hits op marktplaats ;)
edit:

linkje

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 21:46 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.