lolExirion schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:53:
[...]
Dat vinden veel mensen eng geloof ik, zo'n winkel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
lolExirion schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:53:
[...]
Dat vinden veel mensen eng geloof ik, zo'n winkel
Wat zou die PM-78 van hem moeten kosten? Maybe dealtje sluiten met die gast, tuner + amp zal wel goedkoper samen zijn namelijkAnoniem: 111211 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:44:
[...]
De ST-48 volgens mij..![]()
1 van de eerste hits op marktplaats
[Voor 15% gewijzigd door Sjoewe op 08-02-2005 23:39]
Anoniem: 66779
Kijk anders even bij de expert in Ermelo. In Harderwijk hebben ze in elk geval kabels zat bij de expert. En anders bij TT electronics in Harderwijk even kijken, daar hebben ze ook kabels zat.GleNnoS_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:04:
[...]
lolTja ik woon in Putten en vervoer middel fiets
Maar ik denk dat ik er wel een keer heen ga met mn ouders of zo...
omg... Zo mooi.Abbadon schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:10:
Weer upgrade/update
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk nieuwe DVD spelerDeze Denon 2910 past precies bij m'n receiver. Heb 'm via DVI aangesloten op m'n TV en het progressive 720p beeld is echt prachtig!
![]()
Heb tevens een andere htpc kast, een Silverstone. Dat staat stukken beter dan de Lian-Li die ik er op z'n zij onder had liggen
Putten... Toevallig. Ik ook.GleNnoS_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:04:
[...]
lolTja ik woon in Putten en vervoer middel fiets
Maar ik denk dat ik er wel een keer heen ga met mn ouders of zo...
Hmmz, er zit ook een expert in Putten daar ga ik vandaag of morgen ff kijken!! TT Electronics helemaal vergeten daar hebben ze vast wel kabels..Anoniem: 66779 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:37:
[...]
Kijk anders even bij de expert in Ermelo. In Harderwijk hebben ze in elk geval kabels zat bij de expert. En anders bij TT electronics in Harderwijk even kijken, daar hebben ze ook kabels zat.
Receiver is een Denon AVR-3805. En hier een dichterbij-plaatje van de Silverstone (LC10S) kast die ik nog on-line heb staan:Mr.Graveheart schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:02:
[...]
omg... Zo mooi.
Welke Denon receiver is dat precies?
En zou je wat closeup pics kunnen maken van de HTPC kast?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Anoniem: 41401
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41401 op 09-02-2005 16:09]
Jeeeeeej, nog meer missionsAnoniem: 41401 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:49:
Zal me hier ook maar eens voorstellen, na alleen al 15 delen lezen![]()
Gister al m`n begin van m`n nieuwe setup binnengekregen.
Ben overgestapt van een JBL all-inone DSC500 home cinema naar het volgende:
TV - JVC AV28H10 72 cm breedbeeld (3 jaar oud, maar perfect ding)
RECEIVER - Yamaha RX450rds (titaan)
DVD SPELER - Yamaha DV550 (titaan)
FRONTS - Mission M33 beuken
SUB - TMA SW-A6 (wordt binnenkort vervangen door een Mission M3AS)
Center en rears heb ik nog niet maar dit worden voor de rears de M32 en voor de center de M3C2.
Zal proberen om nog wat foto`s te maken![]()
Speakers zijn nu lekker aan`t inspelen op Phil Collins, Eric Clapton, ELO en een beetje Tiesto en ik moet zeggen dat het al wreed lekker klinkt
Hm, "gelukkig"spawnkamikaze schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:29:
woei..
"gelukkig" is het me filter die kapot is heb namelijk de speakerkabels rechtstreeks op de speakerunits gedaan en dan doen ze het wel..
dus alleen me filter vervangen
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[Voor 26% gewijzigd door Leolinedance op 09-02-2005 19:23]
Neeeeeee!!!Reind schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:57:
Ik heb vandaag de H/K AVR-230 besteld.
Als upgrade qua geluid zal ik er waarschijnlijk geen reet mee opschieten (heb nu een Pioneer VSX-D512 die dus de deur uit gaat) maar het ging me ook een beetje om de looks.
Over enele maanden gaat er namelijk ook een LCD/TFT tv komen in het zwart zilvergrijs...... van JVC en die 2 passen dan wel heel netjes bij elkaar.
[Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 09-02-2005 19:06]
Wow, wat is jouw favoriete plant?Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:08:
Plantenspeler: Dual 1219, ik gebruik hem eigenlijk practisch nooit, maar vond het toch leuk om hem op de foto te zetten. Mijn vader gebruikt hem wel om zijn platen op cd te branden.
ik heb de filter samen met me pa gemaakt.. spul zat niet meer goed vast.. ff wat gesoldeerd ed.. nu werkt het weer :D! zo blij!XanderH schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:02:
Hm, "gelukkig"
Filters zijn gewoon na te bestellen? Of ga je zelf een filter maken (al dan niet voor beide speakers)?
Toevallig bij Versloot Hifi?zimbab schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:17:
[...]
Neeeeeee!!!![]()
Je had de zwarte versie moeten nemen! Die is zoooveeel mooier. En dat vínd ik niet, dat ís gewoon zo!
![]()
![]()
(wel genoeg smilies hoop ik)
Maar serieus....ik wil wel wat mooie grote foto's zien van die volledig zwarte versie....ik zie hem zo nu en dan in een etalage in Arnhem en zou hem bijna kopen voor de looks.
Nee dat helaas weer net nietMikeyMan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:54:
Ma gaat dus meebetalen begrijp ik hieruit...?
[Voor 3% gewijzigd door JustSomeone op 09-02-2005 19:28]
Nee ik ben als een blok gevallen voor de blauwe ring in de volume knopzimbab schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:17:
[...]
Neeeeeee!!!![]()
Je had de zwarte versie moeten nemen! Die is zoooveeel mooier. En dat vínd ik niet, dat ís gewoon zo!
![]()
![]()
(wel genoeg smilies hoop ik)
Maar serieus....ik wil wel wat mooie grote foto's zien van die volledig zwarte versie....ik zie hem zo nu en dan in een etalage in Arnhem en zou hem bijna kopen voor de looks.
Mooie HT-kast! Laatst voor een maatje in elkaar gezet en mooie is dat je geen beperkingen hebt ondanks HT.Abbadon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:55:
[...]
Receiver is een Denon AVR-3805. En hier een dichterbij-plaatje van de Silverstone (LC10S) kast die ik nog on-line heb staan:
[afbeelding]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M1 (2020), iPhone 13 Pro (2021), iPad Air (2020) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | Q Acoustics 3050i | LG 55B6V 55" OLED
Yep.....
?? Dat heeft de zwarte versie ook gewoon hoor. Ik persoonlijk vind de half zilveren versie er gewoon wat goedkoper uit zien.....de volledig zwarte is errug chique.....maar je moet hem echt eens in het echt hebben gezien en ik denk dat SietzeJBL dat wel kan bevestigen (ik zal maar geen 'beamen' schrijven......).Reind schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:07:
[...]
Nee ik ben als een blok gevallen voor de blauwe ring in de volume knop
Platen zijn veel cooler dan CD's joh!Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:08:
Platenspeler: Dual 1219, ik gebruik hem eigenlijk practisch nooit, maar vond het toch leuk om hem op de foto te zetten. Mijn vader gebruikt hem wel om zijn platen op cd te branden.
Dank je, dank je. Mijn muziekspullen zijn inderdaad wel aardig, vooral de versterker en de boxen. Misschien verkoop ik binnenkort mijn auto, want ik heb hem niet meer nodig. Dan kan ik een mooie cd-speler kopen.Sjoewe schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:05:
[...]
Platen zijn veel cooler dan CD's joh!
Wow mooie set trouwens, maybe geen 'fancy' dingen maar wel gewoon stuk voor stuk nette onderdelen.
Doe is een plaatje dan..... Ik kan hem namelijk met de zoekterm "Harman Kardon avr 130" nergens vinden op goole. (de compleet zwarte versie waar jij het over hebt.)zimbab schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:39:
[...]
?? Dat heeft de zwarte versie ook gewoon hoor. Ik persoonlijk vind de half zilveren versie er gewoon wat goedkoper uit zien.....de volledig zwarte is errug chique.....maar je moet hem echt eens in het echt hebben gezien en ik denk dat SietzeJBL dat wel kan bevestigen (ik zal maar geen 'beamen' schrijven......).
Ik zit achter een Marantz PM-78 aan, maar eigenlijk is't net buiten m'n huidige budget.Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:41:
[...]
Dank je, dank je. Mijn muziekspullen zijn inderdaad wel aardig, vooral de versterker en de boxen. Misschien verkoop ik binnenkort mijn auto, want ik heb hem niet meer nodig. Dan kan ik een mooie cd-speler kopen.
Liefst een bijpassende Marantz CD-80 in hele goede staat met een mooie interlink kabel
Ik zie er op marktplaats 2 staan. Op eentje is 77 euro geboden, maar dat zal wel niet de prijs zijn die de verkoper wil hebben.Sjoewe schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:45:
[...]
Ik zit achter een Marantz PM-78 aan, maar eigenlijk is't net buiten m'n huidige budget.
Is die amp klasse A? Mijn PM-78 wel
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Mja ik heb d'r een gevonden, 150 het probleem is dat ik niet echt een cashreserve heb nu. Om dat bij elkaar te krijgen moet ik eerst mijn huidige amp zien te verkopen. Ach ik vrees dat het voor deze maanden nog even bij een droom blijft. Studentenbudget eh.Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:54:
[...]
Ik zie er op marktplaats 2 staan. Op eentje is 77 euro geboden, maar dat zal wel niet de prijs zijn die de verkoper wil hebben.
Die andere vraagt 350 euro, dat is misschien een betere prijs.
Maar indien die buiten je bereik is kun je misschien achter zo'n zelfde versterker als ik aan gaan. Wel de PM-80 MKII dan, want die is een stuk beter dan de gewone PM-80. Ik denk dat je voor dat bedrag, zo'n 200 euro 2e hands tot 350 bij de dealer 2e hands, maar dan is ie wel helemaal nagekeken en heb je garantie.
Mijn PM-80 MKII is Klasse A schakelbaar tot 25 watt. Die van jou is inderdaad iets nieuwer. Heb jij ook die source direct knop? Daar hoor ik namelijk geen verschil mee indien ik de toonregeling neutraal heb staan.Barry schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
[...]
Is die amp klasse A? Mijn PM-78 wel [afbeelding]
Oja, die tuner hoort niet bij mijn versterker. De PM-78 lijkt mij ietsjes nieuwer.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ik heb inderdaad ook een source direct knop. Ik hoor duidelijk verschil. Maar het ligt wel net aan welke Cd je afspeeld.Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:02:
[...]
Mijn PM-80 MKII is Klasse A schakelbaar tot 25 watt. Die van jou is inderdaad iets nieuwer. Heb jij ook die source direct knop? Daar hoor ik namelijk geen verschil mee indien ik de toonregeling neutraal heb staan.
Wil je er nog een dan? Ik laat het voorlopig nog maar even zo denk ik. Het is me allemaal net iets te veel geld nu. Ik moet de huur nog betalen, en een boterham kunnen eten is ook niet verkeerd.Barry schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:05:
Hahaha! Sjoewe, we zitten op dezelfde amp te biedenIk heb al €150 geboden over de mail, maar hij wil liever de gehele set verkopen. Als je een PM-78 kan vinden onder de €300, moet je het zeker doen! Je krijgt er geen spijt van. Sinds ik klasse A ontdekt heb, gaat 'ie ook nooit meer weg
Heb je wel eens aan zelfbouw gedacht? Voor die 300 euro bouw je een mosfet klasse-A versterker die (kwalitatief vergelijkbaar) een veelvoud in de winkel kostBarry schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:05:
Sinds ik klasse A ontdekt heb, gaat 'ie ook nooit meer weg
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zeg maar niksDr. Strangelove schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:40:
Zelfbouw is niet de weg die je moet kiezen als je écht kwaliteit wil hebben, beter tweedehands zoeken naar een leuke Krell ofzo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat mij betreft kunnen Rotel, Arcam, NAD etc. nu al een puntje zuigen aan de PM-78. Verschil hoor ik toch niet. Op een gegeven moment moet je voor jezelf ook gewoon accepteren dat je in een klasse terrecht gekomen bent, waarin verschil al minimaal is. Terwijl het verschil in de geldbuidel wel verveelvoudigd is met een factor 10Exirion schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:26:
[...]
Heb je wel eens aan zelfbouw gedacht? Voor die 300 euro bouw je een mosfet klasse-A versterker die (kwalitatief vergelijkbaar) een veelvoud in de winkel kostDe behuizing, transformator, elco's en koellichamen bepalen nog het meest de prijs. Als je het goed doet zul je hoger uitkomen dan die 300 euro maar dan heb je ook echt een high-end versterker waar Rotel en Arcam en consorten een puntje aan kunnen zuigen
[Voor 10% gewijzigd door Barry op 10-02-2005 10:38]
Als je zo denkt dan moet je het daar inderdaad gewoon bij latenBarry schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:26:
Op een gegeven moment moet je voor jezelf ook gewoon accepteren dat je in een klasse terrecht gekomen bent, waarin verschil al minimaal is. Terwijl het verschil in de geldbuidel wel verveelvoudigd is met een factor 10
[Voor 3% gewijzigd door Exirion op 10-02-2005 11:16]
Lijkt mij erg interessant om zoiets te maken. Heb je misschien een link/ naam waarop ik kan zoeken?Exirion schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:15:
[...]
Als je zo denkt dan moet je het daar inderdaad gewoon bij latenMaar het verschil bij zelfbouw is wel dat je niet meteen aan die factor-10-prijs zit. En dan heb ik het niet over de n00b die een schemaatje uit de Elektuur knipt of van Internet plukt en met z'n eerste soldeerkunsten iets in elkaar prutst.
Met een goed ontwerp, waarbij je in tegenstelling tot commerciele bedrijven geen concessies m.b.t. kwaliteit versus kosten hoeft te doen, kun je met zelfbouw iets bouwen dat een factor x goedkoper is dan een vergelijkbare versterker/speaker uit de winkel. Eersteklas mosfets zijn net als losse buizen spotgoedkoop en vormen uiteindelijk het hart van de versterkers. Met een goeie schakeling daar omheen, opgebouwd met topcomponenten, ben je relatief weinig geld kwijt.
Of het je de extra tijd en effort waard is omdat je het verschil met die versterker uit de winkel toch niet hoort, is erg persoonlijk.
\_Specs_/
Je vergeet het stukje voldoening wat onbetaalbaar is in mijn ogen.Exirion schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:15:
[...]
Of het je de extra tijd en effort waard is omdat je het verschil met die versterker uit de winkel toch niet hoort, is erg persoonlijk.
Mogelijkheden zijn legio hoor. PassDIY, (Super) Leach (LowTim) Amp, ontwerpjes op basis van class D modules van LCAudio/Hypex etc. etc.ZiegoM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:03:
[...]
Lijkt mij erg interessant om zoiets te maken. Heb je misschien een link/ naam waarop ik kan zoeken?
Zo'n DIY versterker lijkt me een mooi alternatief (en betere bang for the euro) dan van die losse mono blokken aan de preouts van je reciever te hangen
Klopt, eigenlijk niets meer aan toe te voegenzimbab schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:39:
[...]
Yep.....
[...]
?? Dat heeft de zwarte versie ook gewoon hoor. Ik persoonlijk vind de half zilveren versie er gewoon wat goedkoper uit zien.....de volledig zwarte is errug chique.....maar je moet hem echt eens in het echt hebben gezien en ik denk dat SietzeJBL dat wel kan bevestigen (ik zal maar geen 'beamen' schrijven......).
[Voor 20% gewijzigd door SietzeJBL op 10-02-2005 17:07]
Anoniem: 123304
Sluit je je CD-speler rechtstreeks op je speakers aan?Leolinedance schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:08:
...
Ik heb nog geen interlinks, maar ben dit wel van plan bij aangeschaf van een betere (duurdere) cd-speler.
...
ik zie het probleem niet, hij heef actieve speakers en een beetje cdspeler heeft een extra uitgang die met een volume knop geregeld kan worden....Trasos schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:34:
[...]
Sluit je je CD-speler rechtstreeks op je speakers aan?![]()
Wil ik zien...
Dan zouden de kabels tussen je cd-speler en je actieve speakers dus interlinks zijn aangezien de versterkers in je speakers zitten... je blijft interlinks nodig hebben?hilbren schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:15:
[...]
ik zie het probleem niet, hij heef actieve speakers en een beetje cdspeler heeft een extra uitgang die met een volume knop geregeld kan worden....
Dat is nu net het probleem.....er zijn zo weinig plaatjes van! Maar SietzeJBL heeft er één gevonden zoals je kan zien, maar zoals hij ook al zegt doet dat plaatje totaal geen eer aan de versterker.Reind schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:42:
[...]
Doe is een plaatje dan..... Ik kan hem namelijk met de zoekterm "Harman Kardon avr 130" nergens vinden op goole. (de compleet zwarte versie waar jij het over hebt.)
ik ga deze ook halen, voor 299, heb jij hem ergens goedkoper (nieuw) kunnen krijgen?Reind schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:07:
[...]
Nee ik ben als een blok gevallen voor de blauwe ring in de volume knop
Tis trouwens de AVR-130 geworden die ik krijg, die kon ik namelijk voor een wel heel net prijsje ergens anders weg halen. Snel de 230 geanuleerd en ga vrijdag de 130 op halen.
Nee dit is de sr7400ZiegoM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:51:
[...]
Leuk setje! Ook nog gezorgd voor een redelijk plaatsing binnen die kleine kamer zo te zien
Welke Marantz reciever is dat eigenlijk? sr5200?
Nope.cky schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:43:
[...]
ik ga deze ook halen, voor 299, heb jij hem ergens goedkoper (nieuw) kunnen krijgen?
ik heb deze kast ook overwogen, past die kleur zilver bij de zilveren denon? Ik heb een denon 1804 maar ik denk dat denon bij beiden dezelfde kleur heeft gebruikt.Abbadon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:55:
[...]
Receiver is een Denon AVR-3805. En hier een dichterbij-plaatje van de Silverstone (LC10S) kast die ik nog on-line heb staan:
[afbeelding]
Die naalden zijn volgens mij nog best goed verkrijgbaar. Ik kan zo niks noemen, maar ik weet wel dat ze nog in de omloop zijn. Als je naar een beetje goede hifiwinkel gaat hebben ze heus wel goede platenspelernaalden liggen. En anders ff google`n.Sjoewe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:04:
Fuck, nieuwe onverwachte uitgave op komst...![]()
Gister is de naald van m'n pickup stuk gegaan, kan ik weer een nieuwe gaan kopen. Ik hoop echt dat ik er een kan krijgen, anders moet ik een heel nieuw element gaan halen. Terwijl dit een echte Empire is... Zucht, grrr.
Op deze pic zie je het al wel vrij aardig:Pixal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:06:
[...]
ik heb deze kast ook overwogen, past die kleur zilver bij de zilveren denon? Ik heb een denon 1804 maar ik denk dat denon bij beiden dezelfde kleur heeft gebruikt.
Zou je een foto kunnen posten met die 2 naast elkaar
Volgens mij verkopen ze die zwarte versie alleen als cinemapack (versterker/dvd/jbl-boxjes)zimbab schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:35:
[...]
Dat is nu net het probleem.....er zijn zo weinig plaatjes van!
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
De zwarte 130 verkopen ze bij correct wel los, is dan ook meteen het enige model dat ze in zwart hebben.ToniBraxton schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:03:
[...]
Volgens mij verkopen ze die zwarte versie alleen als cinemapack (versterker/dvd/jbl-boxjes)
Tenmininste bij de media markt staat ie altijd zo opgesteld terwijl die zilvere gewoon los te krijgen is
[Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 11-02-2005 13:31]
Gaat dit niet een beetje offtopic nu?MikeyMan schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:28:
nogmeer zwarte, of zouden ze hier de combinatie zwart met zilver bedoelen?
Bij die zwart & zilver bedoelen ze idd de combinatie, zie de plaatjesMikeyMan schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:28:
nogmeer zwarte, of zouden ze hier de combinatie zwart met zilver bedoelen?
Hm, ik persoonlijk vind wat discussie ook wat meer forum-achtig dan alleen opsommingen van plaatjes, maar het gaat misschien wel iets te ver door over H/K receivers nu ja
sorry, heb geen foto's maar ook ik kan de smaak waarderen.cramwinckel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:25:
[...]
Vet cool. Ik kan jouw smaak van apparatuur wel waarderen!
[afbeelding]
TV: Sony 28FQ86
versterker: HK av2550
DVD: HK DVD 21
[Voor 20% gewijzigd door Rappie op 11-02-2005 20:08]
ERG vette sub!Rappie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:07:
Nieuwe sub in bestelling
[afbeelding]
[afbeelding]
SVS PB12-ISD dus .... Fotos volgen nog wel als hij binnen is
(hij ziet er klein uit, maar de maten zijn : Size: 18" wide x 21" high x 20" deep. Weight: 78 pounds)
[Voor 15% gewijzigd door ZiegoM op 11-02-2005 21:31]
\_Specs_/
Mag ik even een botte vraag stellen?Rappie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:07:
Nieuwe sub in bestelling
[afbeelding]
[afbeelding]
SVS PB12-ISD dus .... Fotos volgen nog wel als hij binnen is
(hij ziet er klein uit, maar de maten zijn : Size: 18" wide x 21" high x 20" deep. Weight: 78 pounds)
599 Dollal op de siteXanderH schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:34:
[...]
Mag ik even een botte vraag stellen?Hoeveel kost zoiets nou?
Anoniem: 41615
Anoniem: 110233
Waarom daar? Hij is nederland nog goedkoperZiegoM schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:30:
[...]
ERG vette sub!
Ik zal helaas nog een tijdje moeten sparen voor zo'n bassmonster, maar ik ga morgen wel mijn eigen monster'tje' afhalen in Duitsland (Mediaran):
namelijk de JBL Northridge e250p
[afbeelding]
In kersen kleur
Omdat ik hem daar morgen al kan ophalen.Anoniem: 110233 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:20:
[...]
Waarom daar? Hij is nederland nog goedkoper![]()
p.s. zelf 3 boxen in duitsland gekocht, 400 euro in plaats van de 500 euro hier in nederland
\_Specs_/
Sorry, maar zeg ik dat ergens dan? Ik heb nu tussen mijn cheape cd-speler en versterker een gewone kabel. Upgrade ik mijn cd-speler komt er een nieuwe kabel (interlink ja) tussen van betere kwaliteit.Trasos schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:34:
[...]
Sluit je je CD-speler rechtstreeks op je speakers aan?![]()
Wil ik zien...
Een kabel tussen je cd-speler en je versterker heet een interlink, ongeacht de prijsklasse.Leolinedance schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:49:
[...]
Sorry, maar zeg ik dat ergens dan? Ik heb nu tussen mijn cheape cd-speler en versterker een gewone kabel. Upgrade ik mijn cd-speler komt er een nieuwe kabel (interlink ja) tussen van betere kwaliteit.
Ik weet niet waar jij de informatie vandaan haalt dat ik mijn cd-speler op mijn boxen aan wil sluiten
[Voor 18% gewijzigd door Paquito op 12-02-2005 15:20]
[Voor 6% gewijzigd door Ronwiel op 12-02-2005 15:31]
Wtfronwiel schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:21:
En een bijpassende universele afstandbediening van Loewe:
[afbeelding]
Hoe bedoel je "Niet praktisch"???XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Wtfwel een heel originele afstandsbediening toch...
Overigens, ab ziet er leuk uit, maar hij lijkt me dus absoluut niet praktisch... maar dat kan aan mij liggen...
Wel een leuk setje trouwens
Nou, niet erg handig om te gebruiken... je hebt zo'n "gigantische" ronde schijf met maar een paar knopjes erop... als je hem in 1 hand houdt kun je al niet meer bij de andere knopjes aan de andere kant... en hij was universeel, dus ook voor de bediening van je versterker? Echt veel functies heeft ie dan niet...
Hij is idd niet echt handig, hij wilde gewoon een alles in 1 (duur) hebbeding. En hij is voor bediening van alles wat je maar kan verzinnen, versterker, tv, gordijnen, licht, dus hij heeft redelijk wat functies in huisXanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:45:
[...]
Nou, niet erg handig om te gebruiken... je hebt zo'n "gigantische" ronde schijf met maar een paar knopjes erop... als je hem in 1 hand houdt kun je al niet meer bij de andere knopjes aan de andere kant... en hij was universeel, dus ook voor de bediening van je versterker? Echt veel functies heeft ie dan niet...
Het is in principe de bedoeling dat je hem op een tafeltje legt of naast je op de bank ofzo. En volgens mij heeft ie functies zat.....hier een beter plaatje:XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:45:
[...]
[Voor 13% gewijzigd door zimbab op 12-02-2005 16:00]
Oh, die vage groene cirkel in het midden is een display...?zimbab schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:58:
[...]
Het is in principe de bedoeling dat je hem op een tafeltje legt of naast je op de bank ofzo. En volgens mij heeft ie functies zat.....hier een beter plaatje:
[afbeelding]
Mijn pa zijn B&O ab heeft nog veel minder knopjes, en daar bedienen wij de tv, radio, cd, dvd en heel de reutemeteut mee. Toegeven, het is een gedoe om het onder de knie te krijgen, en dat ding weegt een kilo onderhand, maar als je het doorhebt werkt het super!XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:20:
[...]
Oh, die vage groene cirkel in het midden is een display...?
Ja, dan zal ie wel functies genoeg hebben... ik dacht dat hij echt alleen maar die 32 knopjes had die ieder een functie hadden... dat zou ik vrij weinig vinden
Loewe moet je gewoon zien zoals B&O. Het biedt echt wel een meerwaarde maar als je daar niet gevoelig voor bent dan kun je beter wat anders kopen.Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:30:
Ik snap nog steeds niet wat iedereen zo met loewe heeft...ik bedoel het ziet er aardig uit maar verder? De kwaliteit van de apparatuur is niet beter dan van andere (en duur te vervangen, mijn ouders scherm is net weggebracht voor 500 euro...en hij is weer kapot), en de beeld/geluids kwaliteit is echt niet beter dan van andere goede merken, bij raf al een aantal keer gekeken maar kon echt niks bijzonders er aan ontdekken.
Hier sluit ik me bij aan. Ik sta regelmatig te kwijlen bij een 82cm LCD TV van Loewe, maar ik vind 3999 euro toch wel een enorme scherp geldzimbab schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:22:
Loewe is kwalitatief gewoon een stuk constanter. Je doet niet snel een miskoop met Loewe en met Sony, JVC, Philips etc. is het altijd maar een beetje afwachten of je een goed model hebt. Loewe heeft echt wel een meerwaarde, ook qua design inderdaad. Ik zelf heb een Sony, maar als ik het geld er voor had gehad had ik echt wel een Loewe gekocht.
XanderH schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:34:
[...]
Mag ik even een botte vraag stellen?Hoeveel kost zoiets nou?
Klopt, alleen hij zit dus qua prestaties in een veel hogere prijsklasse ... Aangezien hier geen tussenhandelaren tussen zitten etc.Anoniem: 41615 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:25:
Net onder de 700€ volgens mij.. Na invoeren, shipment en belasting toegevoegde waarde..
[Voor 14% gewijzigd door Rappie op 12-02-2005 19:14]
Anoniem: 41401
Is niet handig als je het er ooit weer uit wilt hebben (verhuizing oid).Anoniem: 41401 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:26:
Volgens mij kan het toch geen kwaad om het zand er zo in te doen?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details