Dan kun je beter voor iets meer een set kopen met een Adire Shiva en een RCM DT300. Dan hoef je nooit meer op uitslag te letten.
Verwijderd
WD40 ? wat is dat? het is kast van me broer dus zijn spullen van me broerZiegoM schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:35:
[...]
Erg leuk setje
Vooral die projector! Wat voor beeld geeft zo'n apparaat?? Heb een hele tijd geleden bijna zo'n GE gekocht voor 75 euro (was voor mn neus weg gekocht..).
WD40(in je kast)
PJ geeft zeker leuk beeld voor het geld (100 euro) en afstellen is leuk werk
Dit is mijn thuisbioscoopje (alle plaatjes zijn clickable):

de woonkamer vanuit de zitpositie op de bank.
TV: sony 72cm breedbeeld
Speakers: eltax universe + sony
Sub: eltax

Hier zien we de vitrinekast met daarin mijn receiver, minidisk recoder, cd wisselaar en speciale dvd-boxen (Alien regio 2, Nightmare on elmstreet 1tm7 regio 1, Lord of the rings 1&2, Godfather box, Toy story box regio 1)

dan hier de reciever, minidisk en wisselaar.
receiver: Sony STR-DB940 QS
minidisk: Sony MDS-JB930 QS
200cd wisselaar: Sony CDP-CX270

de achterkant van de kamer, met het zicht op de computer kamer.
hier staan mijn projector + dvd speler + dvd collectie

close-up van de speler + projector
projector: Panasonic PT-AE700
dvd speler: Pioneer 454
op de projector is ook mijn pc aangesloten voor tv-uitzendingen (voetbal!
)
dat receivertje boven op de projector is alleen voor mijn afstandsbediening, ik heb geen draadloos videobeelden daarme, de kwaliteit daarvan is echt slecht...

projector in werking

mijn afstandsbediening

de dvd collectie

vervolg dvd collectie

nog wat dvd'tjes....
ben voorlopig tevreden over de setup, klinkt geweldig en het ziet er mooi uit.
Tuurlijk kan het beter, maar mijn vriendin vindt dat ik genoeg geld eraan heb uitgegeven (en ik ook) en ik wil van de zomer een motor kopen...
dus voorlopig blijft het zo!

de woonkamer vanuit de zitpositie op de bank.
TV: sony 72cm breedbeeld
Speakers: eltax universe + sony
Sub: eltax

Hier zien we de vitrinekast met daarin mijn receiver, minidisk recoder, cd wisselaar en speciale dvd-boxen (Alien regio 2, Nightmare on elmstreet 1tm7 regio 1, Lord of the rings 1&2, Godfather box, Toy story box regio 1)

dan hier de reciever, minidisk en wisselaar.
receiver: Sony STR-DB940 QS
minidisk: Sony MDS-JB930 QS
200cd wisselaar: Sony CDP-CX270

de achterkant van de kamer, met het zicht op de computer kamer.
hier staan mijn projector + dvd speler + dvd collectie

close-up van de speler + projector
projector: Panasonic PT-AE700
dvd speler: Pioneer 454
op de projector is ook mijn pc aangesloten voor tv-uitzendingen (voetbal!
dat receivertje boven op de projector is alleen voor mijn afstandsbediening, ik heb geen draadloos videobeelden daarme, de kwaliteit daarvan is echt slecht...

projector in werking

mijn afstandsbediening

de dvd collectie

vervolg dvd collectie

nog wat dvd'tjes....
ben voorlopig tevreden over de setup, klinkt geweldig en het ziet er mooi uit.
Tuurlijk kan het beter, maar mijn vriendin vindt dat ik genoeg geld eraan heb uitgegeven (en ik ook) en ik wil van de zomer een motor kopen...
dus voorlopig blijft het zo!
Mijn HT plannen zijn gewijzigd....
Ik zit nu in een andere kamer. Leukere mensen, schoner huis, iets grotere kamer met een voordeligere vorm. Alleen een beetje jammer dat ze me niet goed duidelijk hebben gemaakt hoe FUCKING gehorig het hier is. Ik kan de buren horen praten als ik geen muziek aan heb. MAKKELIJK horen praten. Daarom ga ik nu niet meer veel geld investeren in een dure speakerset en ga ik ws iets met zelfbouw doen. Ik moet trouwens zeggen dat mijn Concertjes op mijn bureau wel erg fijn zijn
Ik zit nu in een andere kamer. Leukere mensen, schoner huis, iets grotere kamer met een voordeligere vorm. Alleen een beetje jammer dat ze me niet goed duidelijk hebben gemaakt hoe FUCKING gehorig het hier is. Ik kan de buren horen praten als ik geen muziek aan heb. MAKKELIJK horen praten. Daarom ga ik nu niet meer veel geld investeren in een dure speakerset en ga ik ws iets met zelfbouw doen. Ik moet trouwens zeggen dat mijn Concertjes op mijn bureau wel erg fijn zijn
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Omdat ik op zoek ben naar een receiver en vloerzuilen + center
(ben nog geen rears en sub nodig, gebruik mijn oude boxen als rears, en woon nog thuis....)
ben ik vandaag hier bij de plaatselijke expert geweest (in Meppel)
Heb geluisterd naar de Denon avr-1905 icm met oa
2 soorten Mission, een soort Klipsch (geen idee welk type...) en zuilen van denon zelf?
De Mission M35 sprak me het meeste aan, ondanks dat ze het goedkoopste zijn, produceerden ze een mooie gecontroleerde bass en klonk Kane (weet niet welk nr, was een cdtje van hun) heel mooi. De klipsch klonk heel schel in het hoge, terwijl de mission over het hele gebied warm en helder bleef.
Deze hele set zou me bij hun 1250 euro kosten inclusief kabels en krijg er gratis de mission m3c1 (center) bij, is dit een goede koop?
Ik ben zelf heel positief over de klanken van deze combinatie, hebben anderen nog tips?
(ben nog geen rears en sub nodig, gebruik mijn oude boxen als rears, en woon nog thuis....)
2 soorten Mission, een soort Klipsch (geen idee welk type...) en zuilen van denon zelf?
De Mission M35 sprak me het meeste aan, ondanks dat ze het goedkoopste zijn, produceerden ze een mooie gecontroleerde bass en klonk Kane (weet niet welk nr, was een cdtje van hun) heel mooi. De klipsch klonk heel schel in het hoge, terwijl de mission over het hele gebied warm en helder bleef.
Deze hele set zou me bij hun 1250 euro kosten inclusief kabels en krijg er gratis de mission m3c1 (center) bij, is dit een goede koop?
Ik ben zelf heel positief over de klanken van deze combinatie, hebben anderen nog tips?
Mission
Ik heb zelf twee M33's, erg tevreden mee
Die heb ik trouwens gehaald bij Correct in Rotterdam. Daar zijn de M35's 299,- per stuk En die Dennon iets van 500, dus 1250 incl. kabels en center lijkt me erg netjes
XanderH heeft ook M35's, moet je hem even aan z'n mailt trekken
Die heb ik trouwens gehaald bij Correct in Rotterdam. Daar zijn de M35's 299,- per stuk En die Dennon iets van 500, dus 1250 incl. kabels en center lijkt me erg netjes
Concertjes? Wat bedoel je? Zou je iets meer over die speakers kunnen vertellen? Ik denk dat iedereen hier in AV dolgraag wat meer informatie erover zou horen! Ik vind het jammer dat je zo geheimzinnig doet hierover, als ik Concertjes hadden, zou ik op audio forums tot VERVELENS TOE blijven herhalen dat ik die speakers had, plaatjes posten van de drivers die erin zitten, totdat mensen het spuugzat worden, en dan nog even doorgaan.JT schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:14:
Mijn HT plannen zijn gewijzigd....

Als je tevreden bent over het geluid, en de prijs staat je aan, dan zou ik het gewoon doen? Je kan even rondkijken of het misschien ergens anders goedkoper is, maar als je prijs stelt op garantie via een echte winkel in de buurt, lijkt me dit de beste optie.JustSomeone schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:18:
Omdat ik op zoek ben naar een receiver en vloerzuilen + center
Toch leuk dat mensen zich speciaal voor dit topic aanmelden!Youri681 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:09:
leuk setje!
Maar, vraagje... Ik zie dat je een afstandsbediening hebt met touch-screen...
Is dat een beetje werkbaar? Ik ben nogsteeds opzoek naar een beetje praktische afstandsbediening, en zie dan af en toe best mooie met touch screen, maar moet je dan niet altijd naar het schermpje kijken om iets te vinden?
Ik bedoel; op de tast zal wat lastig gaan...
Don't make him do it again.., staks heb jij het weer gedaansphere schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:30:
Concertjes? Wat bedoel je? Zou je iets meer over die speakers kunnen vertellen? Ik denk dat iedereen hier in AV dolgraag wat meer informatie erover zou horen! Ik vind het jammer dat je zo geheimzinnig doet hierover, als ik Concertjes hadden, zou ik op audio forums tot VERVELENS TOE blijven herhalen dat ik die speakers had, plaatjes posten van de drivers die erin zitten, totdat mensen het spuugzat worden, en dan nog even doorgaan.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Sjoewe schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:26:
MissionIk heb zelf twee M33's, erg tevreden mee
![]()

Ik heb idd de M35's... 299 per stuk lijkt me een hele nette prijs, ik heb er ooit 329 per stuk voor betaald... Ben er nogsteeds erg tevreden mee btw
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Welke receiver heb je voor je missions dan?XanderH schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:40:
[...]
![]()
Ik heb idd de M35's... 299 per stuk lijkt me een hele nette prijs, ik heb er ooit 329 per stuk voor betaald... Ben er nogsteeds erg tevreden mee btw
Ze klinken bij de denon echt heel mooi, heb alleen geen andere versterkers gehoord
bij expert betaal ik voor de m35+m3c1 in totaal 798 en volgens de offerte de center gratis!
dus dat is 300 per speaker
ik ben al langer lid hoor, alleen heb nu een nieuw email adresMikeyMan schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:38:
[...]
Toch leuk dat mensen zich speciaal voor dit topic aanmelden!
Maar, vraagje... Ik zie dat je een afstandsbediening hebt met touch-screen...
Is dat een beetje werkbaar? Ik ben nogsteeds opzoek naar een beetje praktische afstandsbediening, en zie dan af en toe best mooie met touch screen, maar moet je dan niet altijd naar het schermpje kijken om iets te vinden?
Ik bedoel; op de tast zal wat lastig gaan...
die philips is op de tast goed, aan de zijkanten heeft hij 4 knoppen voor geluid en zappen en aan de onderkant 2 programeerbare.
dus op de tast kan je best veel bedienen, alleen voor de rest moet je toch echt op de display kijken..
ik vind hem super, heb normaal 8 afstandsbedieningen en nu maar 1
bovendien zijn de macro functies ook heel handig!
Ik heb een Pioneer VSX-D711KJustSomeone schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:43:
[...]
Welke receiver heb je voor je missions dan?
Zou ik ook gewoon eens proberenZe klinken bij de denon echt heel mooi, heb alleen geen andere versterkers gehoord
Is geen slechte prijs, zeker niet voor een winkel als de expert!bij expert betaal ik voor de m35+m3c1 in totaal 798 en volgens de offerte de center gratis!
dus dat is 300 per speaker
Ik kan even geen post met veel foto's van mezelf terugvinden in dit topic, dus heb ze maar ff in mijn fotoalbum gezet mocht je interesse hebben (nogmaals posten wordt overdreven
Let wel, de voor jouw interessantste foto's zijn nog zonder DVD-speler en met een oudere tv, van dvd-speler en tv staan ook wat nieuwere picjes maar daar staan geen speakers op... magoed
sphere schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:30:
Concertjes? Wat bedoel je? Zou je iets meer over die speakers kunnen vertellen? Ik denk dat iedereen hier in AV dolgraag wat meer informatie erover zou horen! Ik vind het jammer dat je zo geheimzinnig doet hierover, als ik Concertjes hadden, zou ik op audio forums tot VERVELENS TOE blijven herhalen dat ik die speakers had, plaatjes posten van de drivers die erin zitten, totdat mensen het spuugzat worden, en dan nog even doorgaan.
Ik zou speakers van de fabrikant ervan (die ik uiteraard niet bij naam zal noemen

Maar goed, tijden veranderen enzo... Ze zijn wel een andere weg ingeslagen. Maar die nasmaak is blijven hangen en ik krijg 'm nog niet weggespoeld.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oei, die missions zijn in het zwart ook heel mooi zeg!
Heb ze bij expert alleen in kers gezien en dat past niet echt in mijn kamer nu....
Hmm, misschien toch binnenkort maar weer langs Expert
Heb ze bij expert alleen in kers gezien en dat past niet echt in mijn kamer nu....
Hmm, misschien toch binnenkort maar weer langs Expert
Ik heb ze in het beuken:

Alleen zit ik nu in een andere kamer, en staan deze met mn Sony TA-170 en de Akai pickup beneden in de woonkamer, voor het nodige vinyl genot

Alleen zit ik nu in een andere kamer, en staan deze met mn Sony TA-170 en de Akai pickup beneden in de woonkamer, voor het nodige vinyl genot
ROFLsphere schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:30:
[...]
Ja, als ik op Marktplaats kijk wat voor vrap Jamo allemaal had in de jaren 80 enzoExirion schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:54:
[...]
Ik zou speakers van de fabrikant ervan (die ik uiteraard niet bij naam zal noemen) nooit kopen, al is het alleen maar vanwege het trauma dat ik heb overgehouden aan de crap die eind jaren '80 en begin '90 bij BCC en consorten verkocht werd van deze fabrikant. Daar was Bose nog heilig bij
Maar goed, tijden veranderen enzo... Ze zijn wel een andere weg ingeslagen. Maar die nasmaak is blijven hangen en ik krijg 'm nog niet weggespoeld.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
UhuhJustSomeone schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:06:
Oei, die missions zijn in het zwart ook heel mooi zeg!
En dan bestaan ze ook nog in beuken... dat waren dan ook meteen de 3 bestaande kleuren geloof ikHeb ze bij expert alleen in kers gezien en dat past niet echt in mijn kamer nu....
Eh juist jaSjoewe schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:11:
Ik heb ze in het beuken:
[afbeelding]
Heb je trouwens al een keer picjes gepost van je speakers in je nieuwe huis? Dacht het niet?
Tja, niet alleen [censuur] (JT schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:14:
Ja, als ik op Marktplaats kijk wat voor vrap Jamo allemaal had in de jaren 80 enzo![]()
Maar deze speakers zijn voor mij het ultieme bewijs dat ze het wel goed kunnen
Moet een keertje digicam lenen. De inrichting van m'n huis is verder uiterst Ghetto btw.XanderH schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:20:
Eh juist jaBeuken
Heb je trouwens al een keer picjes gepost van je speakers in je nieuwe huis? Dacht het niet?
Nou dat valt wel mee hoor. Er zijn zat merken die nooit actief zijn geweest op de markt waarop *piep* actief was. Er zijn zat merken die zich vanaf het begin met "hifi" bezig hebben gehouden. Maar we moeten (vind ik althans) ook niet denken dat Jamo (even geen censuur) in en in slecht bezig was. Het is gewoon een andere manier om een bedrijf op poten te zetten. Eerst met een topmodel beginnen en dan goedkopere daar van afleiden kan wel, maar dan heb je in het begin meer geld nodig en het is toch lastiger om de eerste jaren te overleven. Jamo ging eerst voor het opbouwen van een "gezonde" onderneming en is zich toen meer gaan richten op het serieuzere ontwerp werk.XanderH schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:20:
Tja, niet alleen [censuur] () heeft slechte en goede speakers hoor, hebben alle merken eigenlijk wel...
Bovendien bedienden ze gewoon een markt waar aardig wat vraag was en een heleboel mensen hebben veel plezier gehad van die speakers....mooi toch dan?
En heden ten dage is het overigens een stuk makkelijker om een goede speaker op de markt te zetten tegen een lage prijs, want we kunnen nu veel beter simuleren dan toen.
Big in Japanzimbab schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 07:06:
Voor mensen die nog een zieke HT willen zien: http://www.ac2.jp/user01.html
4 Matrix 800's als surround en als center: ach.....laten we 2 matrix 802's op z'n kant leggen.

edit: in deze set: http://www.ac2.jp/user04.html
[ Voor 8% gewijzigd door Cannondale op 01-02-2005 19:22 ]
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Het lijken mij mono-eindversterkers. Ingebouwd in omringende koellichamen dusCannondale schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:15:
Big in JapanStaan wel meer mooie dingen op die site. Ik vroeg me alleen af wat dit nu precies voor dingen waren?
[afbeelding]
(en aangezien het er 6 zijn en er 2 3-weg speakers te zien zijn denk ik dat de speakersunits volledig afzonderlijk aangestuurd worden. Kostbaar systeem maar wel ultiem
[ Voor 18% gewijzigd door Exirion op 01-02-2005 19:25 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wie zegt dat alle AV bezoekers het zat zijn? Ik kijk graag naar mooie luidsprekers, en als ik dat zat ben; klik ik m'n pc uit. Misschien moet jij dat ook 's proberensphere schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:30:
[...]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Ergens is heeft hij wel gelijk, niet om JT in mindering te stellen ofzo. Maar gewoon JT post altijd plaatjes van de units enzo. De omgeving waar de speakers staan vind ik ook altijd wel mooi om te zien en dus niet alleen de units... Het zijn overigens wel verekt mooie speakers die [censuren]Barry|IA schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:27:
[...]
Wie zegt dat alle AV bezoekers het zat zijn? Ik kijk graag naar mooie luidsprekers, en als ik dat zat ben; klik ik m'n pc uit. Misschien moet jij dat ook 's proberen.
http://niro.net/nirotek/power.html (check vooral de prijzen ookCannondale schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:15:
[...]
Big in JapanStaan wel meer mooie dingen op die site. Ik vroeg me alleen af wat dit nu precies voor dingen waren?
[afbeelding]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
omg! Maar misschien krijg die gasten bulk-kortingAbbadon schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:33:
[...]
http://niro.net/nirotek/power.html (check vooral de prijzen ook)
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Mja, eigenlijk hoor ik _OVERAL_ Seas Excel en Jamo Concert , maar waar blijven de pics van die dingen die daadwerkelijk op je bureau staan
.
zo, wanadoo kan niet lang mee wat betreft bandbreedte, de foto's waren in een mum van tijd weg. Ik hoop dat photobucket het langer volhoud 
Hier zoals beloofd wat verbouwingsfoto's om tot het resultaat te komen:
Het plafond open. Hier hebben we uit wat steunbalkjes (de kleine) gezaagd en opgevangen met hoekankers, vervolgens het electrische scherm erin:

Hier detailshots van de set:

Beamer plaatsen, als het plafond toch open is dan meteen een stopcontact erin:

En het resultaat, maar dat heb je al gezien:
Het plafond open. Hier hebben we uit wat steunbalkjes (de kleine) gezaagd en opgevangen met hoekankers, vervolgens het electrische scherm erin:

Verwijderd
Net setje voor dat geld! Ik zou persoonlijk alleen een mooi kastje onder je scherm nemen (waarop je je center kan plaatsen) en daarin je receiver, dvd speler en eventueel cd-speler/video recorder....staat een stuk mooier dan in die "speelgoedkast" 
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:31:
Ok hier mijn setje ook wel bekend als
Wolsink Low Budget Home Theatre op Htforum
Ik ben nog bezig met de kamer dit zijn dus puur progress plaatjesSpeakers/Receiver nog niet aangesloten
[afbeelding]
De aangepaste kast waar apparatuur in komt.. de Sony STR-DE695 staat er al in en 2 planken daarboven komt de dvd speler
De 37 cm tv komt naast de receiver
[afbeelding]
Mijn Magnat Motion 5.1 speakerset tegen de muur waar eerst kast stond met:
-Magnat motion 88 Zuilen
-Magnat Motion 120A Sub (actief)
-Magnat Motion Center 1
-Magnat surrounds (type weet ik niet)
[afbeelding]
het DIY Scherm van 160x90 waar ik 155 van zal gaan benutten. High Contrast S doek bij ITC
met scharnieren aan de muur zodat hij omhoog geklapt kan worden voor als we bij lightswitch of stopcontact moeten
[afbeelding]
de Beamer Projector.. foto was heel duister dus ff wat aangepast alsnog crappy voor duidelijkere pic zie beneden
[afbeelding]
DIY Beugel: goedkoop+effectief+ niet eens zo lelijk..ding zit nu MUURVAST
[afbeelding]
And last but not least.. me "relaxbank" en zitzak.. als iemand op zit zak gaat zitten komt die wel wat verder naar voren
BETERE OVERZICHTSFOTO'S KOMEN NOG WEL.. zodra alles af is ;)!
BeamerPROJECTOR:
[afbeelding]
GE Imager CRT O0
hij wordt opgehangen en de kast die je er achter ziet gaat weg.. en wordt vervolgens verkleint en komt aan andere muur te staan voor apparatuur
Home Made Pictures follow soon O0
Layou van kamer wordt als het goed is:
[afbeelding]
Low Budget
Ik kom nu met :
- CRT
- Speakerset
- Macrovision verwijderaar
- Sony Receiver
- 2.5mm kabel voor fronts en center
- 1.5mm kabel voor rears
- digital coax voor dvd speler<>receiver en eentje voor receiver<> sub
- Beugel
- Doek incl frame
- 3 meter Videokabel met BNC
- Bank
uit op zo'n 700-720 euro hier moet nog bij
- dvd spelers maar weet niet welke ik in optelling moet meereken.. ik heb bovenstaand allemaal dit jaar gehaald
en de dvd speler van Pioneer was 250 euro.. maar ja die is al bijna 3 jaar ouden de andere koste 53 euro
- verf voor muur waar scherm aan komt
best low budget voor dit setje vind ikbest trots! O0
Heeel mooixp2002 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:48:
zo, wanadoo kan niet lang mee wat betreft bandbreedte, de foto's waren in een mum van tijd weg. Ik hoop dat photobucket het langer volhoud
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie plaatsing van de nautilussen
http://www.ac2.jp/user07.html
insert Hans Teeuwen: "Dat is net als een dure TV kopen en dan er een plastic zak overheen trekken

http://www.ac2.jp/user07.html
insert Hans Teeuwen: "Dat is net als een dure TV kopen en dan er een plastic zak overheen trekken
http://www.ac2.jp/user18.html
Vind ik dit eigenlijk nog de enige "normale" set.
Óók mooie speakers, niet zo'n rommelig rack vol met audio-apparatuur... merken audioapperatuur die ik ken
Staat wel voor behoorlijk wat geld aan B&W speakers op die site trouwens
[edit]
http://www.ac2.jp/user13.html die is ook nog wel leuk
Vind ik dit eigenlijk nog de enige "normale" set.
Óók mooie speakers, niet zo'n rommelig rack vol met audio-apparatuur... merken audioapperatuur die ik ken
Staat wel voor behoorlijk wat geld aan B&W speakers op die site trouwens

[edit]
[ Voor 15% gewijzigd door Xander op 01-02-2005 20:17 ]
Damn, die laatste is VET!
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Die heeft erg veel weg van de set van Thommy vind ik.XanderH schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:16:
[edit]
Linkje
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
er zijn van die momenten dat ik wenste dat ik de lotto won..
Niet dat ik het dan allemaal uit zou kunnen geven, mn vriendin had het er laatst al over dat ze dan een groot deel weg zou geven aan familie enzo, en dat ze dan huis wil kopen enzo.. allemaal van die verstandige dingen weetjewel.. ik voel er echter wel wat voor om een aparte hometheater ruimte in de tuin te bouwen.. Als het zover is, licht ik jullie zeker in! Tot zover zal ik het met mijn huidige setje moeten doen, wat voor mij op dit moment helemaal geen straf is

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Ik moet zeggen dat ik er ongeveer hetzelfde over denk, Gemineye.
Ik ben echt supertevreden met mijn set op het moment en kan zo zeker wel door. Als ik dan ooit een financiële voorspoed heb, dan zal ik het zeker deels ook aan HT geven. Dus, als ik ooit de Lotto win, ik hou jullie op de hoogte
Ik ben echt supertevreden met mijn set op het moment en kan zo zeker wel door. Als ik dan ooit een financiële voorspoed heb, dan zal ik het zeker deels ook aan HT geven. Dus, als ik ooit de Lotto win, ik hou jullie op de hoogte
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
als je mij dan ook gewoon de helft geeft.. geef ik jou ook de helft als IK de jackpot winTomSwinnen schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:04:
Ik moet zeggen dat ik er ongeveer hetzelfde over denk, Gemineye.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Doen weGemineye schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:07:
[...]
als je mij dan ook gewoon de helft geeft.. geef ik jou ook de helft als IK de jackpot win
Verwijderd
eindelijk iemand die die cyberhome ook heeft
Prima apparaat he? Goede beeldkwaliteit, en via de component uitgang zal het beeld wel helemaal top zijn
Van mij binnekort trouwens een serieuze upgrade (eigenlijk pas de eerste keer dat ik hier pics ga posten), want de verhuizing schiet al aardig op, en een andere receiver is in zicht
Op het verlanglijstje staan ook nog een (andere) dvd-speler, en aan m'n subwoofer moet nog het een en 't ander gebeuren. Genoeg te doen dus nog
(kan zijn dat ik dit verhaaltje al eens gehouden heb, maar enthousiasme is moeilijk te onderdrukken he

Nou ja, ik zei alleen over dat ik ze anders had geplaatst. Helaas heb ik geen camera bij de hand, zondag wel en dan maak ik een pic van het overzichtVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:32:
[...]
Ergens is heeft hij wel gelijk, niet om JT in mindering te stellen ofzo. Maar gewoon JT post altijd plaatjes van de units enzo. De omgeving waar de speakers staan vind ik ook altijd wel mooi om te zien en dus niet alleen de units... Het zijn overigens wel verekt mooie speakers die [censuren]
Ecodan warmtepomp
Ja, je moet er de humor toch ook van inzien
Dus gewoon doorposten maar in het vervolg ipv jamo concert gewoon [censuur] concert typen dan valt het ook niet op
Dus gewoon doorposten maar in het vervolg ipv jamo concert gewoon [censuur] concert typen dan valt het ook niet op
In het vervolg gewoon maar iets anders posten. We hebben ze gezien ondertussen. Toon ze nog even op je bureau en dan is het wel goed voor een topic of 3.
[ Voor 49% gewijzigd door TomSwinnen op 01-02-2005 23:08 ]
Ach, als er weinig pics in het topic staan of als er een verandering is, dan kan het altijd natuurlijk
Ecodan warmtepomp
Dude... Die sony 9000 is ook een onwijs bakbeest zeg...
Zou niet het eerste merk zijn dat bij me opkomt voor high end spul, maar ik zou deze weleens willen horen...

Zou niet het eerste merk zijn dat bij me opkomt voor high end spul, maar ik zou deze weleens willen horen...
Mijn bescheiden HT set dan maar eens:

De JBL speakers zitten op universele stands van Vivanco. Dat was wel wat gepruts om die vast te krijgen. Er worden 6 verschillende schroeven meegeleverd, maar de JBL speakers hebben geen schroefgaten.
Het zit nu vast met de houtschroeven v/d speaker zelf en een dwarsstukje. Ik hoop dat het houd zo.

Bij films klinken ze iig erg goed en voor muziek is het ook niet slecht.

- Samsung WS-28V53N breedbeeld tv. Niet echt fantastisch beeld, maar het voldoet.
- Samsung DVB-T settop (KPN dig. TV, wegens slecht kabelaansluiting)
- Yamaha RX-V650 receiver, net vandaag afgeleverd door Correct.
- Yamaha DVD S550 DVD speler, idem.
- JBL SCS-178 5.1 speakerset

Bij films klinken ze iig erg goed en voor muziek is het ook niet slecht.
_██_
(ಠ_ృ)
Mooi setje Atomsk.
Ik denk alleen dat het handiger is als je die stands met een goed stel houtschroeven dierct in de behuizing schroeft.
Geen idee hoe zwaar je luidsprekers zijn, maar die schroefjes zijn bedoeld om het aansluitplaatje vast te houden, niet voor het hele gewicht.
Misschien een idee om die dwarsplaat eraf te halen (als dat kan) en een M4/5/6 bout-moercombinatie te gebruiken op het ophangoog en het oogje van de speakerstand?
Geen idee hoe zwaar je luidsprekers zijn, maar die schroefjes zijn bedoeld om het aansluitplaatje vast te houden, niet voor het hele gewicht.
Misschien een idee om die dwarsplaat eraf te halen (als dat kan) en een M4/5/6 bout-moercombinatie te gebruiken op het ophangoog en het oogje van de speakerstand?
Verwijderd
Waarom heb je ervoor gekozen het scherm zo hoog te doen?xp2002 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:48:
[afbeelding]
Er zaten ook nog een paar houtschroefjes bij. Zal er eens naar kijken. In principe zitten de speakers (2,8kg) nu ook met houtschroeven vast. Het ophangoog is lastig: nu zit de speaker al bijna tegen de bocht v/d buis aan. Met het oogje v/d speakerstand haal ik het niet. Ik kan wel het dwarsstukje 90° draaien en dan bovenaan vastmaken met zo'n bout. Moet er wel een echte moer aan want het plastic aandraaistukje heb ik er al mee doorgedraaid.Kaj. schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 07:12:
Mooi setje Atomsk.Ik denk alleen dat het handiger is als je die stands met een goed stel houtschroeven dierct in de behuizing schroeft.

Dank voor de tip iig..
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
in verband met de bekabeling die ik al heb gehaald kan dat dus niet en het zou ook te veel kabel kosten naar de beamer toe (moet low budget blijvenVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:49:
Net setje voor dat geld! Ik zou persoonlijk alleen een mooi kastje onder je scherm nemen (waarop je je center kan plaatsen) en daarin je receiver, dvd speler en eventueel cd-speler/video recorder....staat een stuk mooier dan in die "speelgoedkast"![]()
[...]
(als er namelijk niemand zit en de speakers zouden staan waar ik ze wil hebben tijdens film.. en de deur slaat hard open heb ik een speaker met een deuk
speelgoedkastje (
Vandaag ben ik weer wezen luisteren....
Heb eerst een NAD (buiten mijn budget) gehoord met de Hepta Spring Excellence, daarna deze speakers met de Onkyo TX-SR502E
Dit beviel me een stuk beter dan de Denon met Mission M35 moet ik eerlijk zeggen. Vooral met twee nummers van Sting klonken ze heel mooi strak en gecontroleerd. Daarnaast was de bass een stuk rustiger, bij de Mission is ie heel aanwezig en dat zal gaan vervelen denk ik...
Qua prijs zit ik op hetzelfde niveau -> 499 voor de Onkyo en 680 voor de Hepta's....
Keuzes, keuzes, keuzes
Heb eerst een NAD (buiten mijn budget) gehoord met de Hepta Spring Excellence, daarna deze speakers met de Onkyo TX-SR502E
Dit beviel me een stuk beter dan de Denon met Mission M35 moet ik eerlijk zeggen. Vooral met twee nummers van Sting klonken ze heel mooi strak en gecontroleerd. Daarnaast was de bass een stuk rustiger, bij de Mission is ie heel aanwezig en dat zal gaan vervelen denk ik...
Qua prijs zit ik op hetzelfde niveau -> 499 voor de Onkyo en 680 voor de Hepta's....
Keuzes, keuzes, keuzes
Sony QS en ES is behoorlijk highend, zou ik me absoluut niet op verkijken!MikeyMan schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:45:
Dude... Die sony 9000 is ook een onwijs bakbeest zeg...![]()
Check ook de sony reference serie -->
http://www.avland.co.uk/sony/sacd/index.htm
Speakers kosten toendertijd 9999 Pond per (!) stuk !
Dat wil ik best hebben hoor
ik heb eventueel nog een 501e voor je, volgens mij is die grotendeels hetzelfde als de 502e.. Dat kan je misschien in overweging nemen!JustSomeone schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:41:
Vandaag ben ik weer wezen luisteren....
Keuzes, keuzes, keuzes
Mijn vader heeft een receiver en dvdspeler uit de QS serie van Sony; en ik moet zeggen, het zou niet mijn keuze zijn geweest.. Hij heeft veel vermogen, maar het geluid is absoluut niet mijn smaak!
EDIT: oh ja, helemaal vergeten om te vertellen dat vandaag mijn nieuwe DENON AVR2105 binnen is gekomen! Ik ben nog aan het afstellen, maar ik moet zeggen; hij klinkt in combinatie met mijn Vincent SP996 eindversterkers duidelijk gecontroleerder dan de Onkyo die ik afgelopen week weer gebruikte. (zonder de vincents dus..)
[ Voor 15% gewijzigd door Gemineye op 02-02-2005 17:28 ]
Dat is maar goed ook volgens mijGemineye schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:25:
EDIT: oh ja, helemaal vergeten om te vertellen dat vandaag mijn nieuwe DENON AVR2105 binnen is gekomen! Ik ben nog aan het afstellen, maar ik moet zeggen; hij klinkt in combinatie met mijn Vincent SP996 eindversterkers duidelijk gecontroleerder dan de Onkyo die ik afgelopen week weer gebruikte. (zonder de vincents dus..)
Wel keertje plaatjes posten dan heh!
Ja....of een Sony Swoboda (Swoboda tuned that is) CD-speler!melcon schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:33:
[...]
Sony QS en ES is behoorlijk highend, zou ik me absoluut niet op verkijken!
Check ook de sony reference serie -->
http://www.avland.co.uk/sony/sacd/index.htm
Speakers kosten toendertijd 9999 Pond per (!) stuk !
Dat wil ik best hebben hoor
Misschien doe ik dat nog wel eens.........
[ Voor 3% gewijzigd door zimbab op 02-02-2005 17:55 ]
Dat is nu net het leuke....de CD-speler kan je nu voor al redelijk weinig krijgen en die is van zichzelf al aardig goed. Dan is het alleen nog sparen voor de modificatie. Daar heb je dan ook alle tijd voor. 
Maar misschien komt het er wel helemaal nooit van nee.
ja ik beloof t bij dezeSjoewe schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:33:
[...]
Dat is maar goed ook volgens mij
Wel keertje plaatjes posten dan heh!
Ik heb vandaag nieuwe fronts en een center besteld.
Mordaunt Short 906 x2 en 905c, in het zwart.
Ook heb ik een andere Yamaha receiver gekocht, de 740, want daar kon ik een mooie deal op krijgen. De 750 is voor deze arme student geen haalbare kaart.
Als ik de spullen binnen heb zal weer es wat foto's plaatsen.
Ook heb ik een andere Yamaha receiver gekocht, de 740, want daar kon ik een mooie deal op krijgen. De 750 is voor deze arme student geen haalbare kaart.
Ik ken ze idd. Bij ons in de zaak hangen ze ook. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
bij deze wat foto's van mijn nieuwe receiver!

overzichtspic

wat dichterbij: van boven naar onder: een Marantz CD7300, Marantz DV6400, Denon AVR2105

De nieuwe receiver dus

de eindversterkers: Vincent SP996

sfeerfotootje

De oude receiver die nu dus te koop staat! (wie een krasje ziet mag het zeggen
)

overzichtspic

wat dichterbij: van boven naar onder: een Marantz CD7300, Marantz DV6400, Denon AVR2105

De nieuwe receiver dus

de eindversterkers: Vincent SP996

sfeerfotootje

De oude receiver die nu dus te koop staat! (wie een krasje ziet mag het zeggen
[ Voor 42% gewijzigd door Gemineye op 03-02-2005 00:05 . Reden: hopen dat de plaatjes het nu wel weer doen!! ]
Wow, echt een mooie set. Jaloers als de tering
Kan het niet veel anders zeggen.
Je moet natuurlijk wel één Vincent aan iedere kant zetten voor ultimate 1337'nes
Je moet natuurlijk wel één Vincent aan iedere kant zetten voor ultimate 1337'nes
ja dat was ook de bedoeling, dan kon die kast ook midden tussen de speakers blijven staan. Maar ik heb een REL subwoofer, en daar zit een aparte kabel bij die je in de frontspeaker-uitgangen moet drukken. Dus dan moest ik die hele kabel uit elkaar snijden om dat voor elkaar te krijgen.. Dat vond ik wel een beetje zonde, dus ik heb het nu maar zo gedaan!Sjoewe schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:31:
Wow, echt een mooie set. Jaloers als de teringKan het niet veel anders zeggen.
De eindversterkers voor de achterkanalen komen wel aan de andere kant te staan, oke?
Zou je niet eerst eens een nieuw TV kopen i.p.v een nieuwe receiver 
Maar erg mooi verder hoor. Ik zou alleen de speakers wat verder uit elkaar zetten.
Maar erg mooi verder hoor. Ik zou alleen de speakers wat verder uit elkaar zetten.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Mag ik vragen waarom geen marantz receiver?
Gemineye, zou je niet een andere host kunnen zoeken want het is kruisjes galore en ik krijg de melding The owner of this file has exceeded their daily usage limit.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
haha, ja sorry van de tv hoor.. ik hecht daar om de een of andere reden gewoon de minste waarde aan! Ik gebruik de installatie ook voornamelijk voor muziek.. Muziekdvd's, SACD, DVD-audio en gewone cd's.. Films kijk ik hierop niet zo vreselijk veel. Vandaar een oude tv die overigens wel heel mooi beeld geeft!deepspace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:49:
Zou je niet eerst eens een nieuw TV kopen i.p.v een nieuwe receiver
De speakers kunnen niet verder uit elkaar
Voornamelijk omdat ik meer voor dit geluid te vinden was.. Ik kwam voor dit geld geen vergelijkbare marantz receiver tegen.. Ik had uit stijloverwegingen een marantz receiver kunnen nemen, maar ik bekijk alle componenten liever op zich. Dat de dvdspeler en cdspeler allebei Marantz zijn is tot op zekere hoogte gewoon toeval, niet speciaal uitgezocht ofzo..MikeyMan schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:52:
Mag ik vragen waarom geen marantz receiver?
oh wat vaag, hier doen ze het wel.. Ik had ze al op picserver geplaatst, maar daar moet je tegenwoordig opeens voor betalen, dus had ik een andere host opgezocht, maar deze heeft een downloadlimiet van 10mb zie ik net.. Weet iemand toevallig nog een andere host??Abbadon schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:00:
Gemineye, zou je niet een andere host kunnen zoeken want het is kruisjes galore en ik krijg de melding The owner of this file has exceeded their daily usage limit.
Waarom ben je van een 540 naar een 740 gegaan? Ik dacht dat de Yamaha rx-vX40 rds series kwa geluid allemaal het zelfde produceerden... Gaat het om de aansluitingen?Offtrack schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:19:
Ik heb vandaag nieuwe fronts en een center besteld.
Mooie speakers btw
\_Specs_/
Jah meer aansluitingen idd, phono bijvoorbeeld. Ik heb nu m'n platen speler via een ouwe sony receiver lopen. En aangezien ik die sony kwijt kon, en waarschijnlijk die 540 ook, was het prijs verschil te overzien.ZiegoM schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:28:
[...]
Waarom ben je van een 540 naar een 740 gegaan? Ik dacht dat de Yamaha rx-vX40 rds series kwa geluid allemaal het zelfde produceerden... Gaat het om de aansluitingen?
Mooie speakers btw
Hij heeft ook meer vermogen en een paar gadgets zoals on screen display.
Gemineye, leuk setje
Is die cd7300 nou een grote verbetering ten opzichte van de dv6400?
Ik heb ook een setje in ongeveer dezelfde prijsklasse als jij, met dus ook de dv6400. En vroeg mij af of die extra 300 euros die de cd speler kosten een beetje waar voor hun geld bieden.
Ik heb ook een setje in ongeveer dezelfde prijsklasse als jij, met dus ook de dv6400. En vroeg mij af of die extra 300 euros die de cd speler kosten een beetje waar voor hun geld bieden.
Ik had de CD7300 al voordat ik de DV6400 kocht, dus je moet het niet zien als iets wat ik echt miste aan de dvdspeler. Maar puur een cd luisteren klinkt op de cdspeler wel wat beter dan op de dvdspeler. Ik denk dat de DAC beter is.. Daar komt bij dat ik het erg prettig vind dat de cdspeler onafhankelijk werkt van de tv, zodat niet elke keer het beeld van de tv wegvalt als ik de cdspeler aan zet.tHaFalleN schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:37:
Gemineye, leuk setjeIs die cd7300 nou een grote verbetering ten opzichte van de dv6400?
Als je beter geluid voor cd's wilt, zou je voor je dvdspeler ook een Van Medevoort modificatie kunnen overwegen. Kost ook ongeveer 300 euro, en dat schijnt de geluidskwaliteit ook behoorlijk te verhogen!
Heel erg mooi scherm!!xp2002 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:48:En het resultaat, maar dat heb je al gezien:
afbeelding
Maar zoals ik het kan zien kun je het doek dus ook in het plafond op laten rollen..??
Mag ik dan vragen hoe je zoiets in je plafond krijgt?
Want ik neem aan dat je dan wat van je steunbalken weg moet halen??
euhm, hij heeft ja foto's gepost.. hij heeft gewoon een verlaagd plafond, daar past het dan toch gewoon tussen?? steunbalken weghalen kan je beter niet aan beginnen...
Sfeervolle stekxp2002 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:48:
[afbeelding]
George Clooney and nunsxp2002 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:48:
[afbeelding]
[flinke spam/dubbel modus
aan]
Vandaag bij de Ikea wezen shoppen
Bertby DVD vitrine kast erbij omdat de linker bijna vol was.

En voor mijn relax-stoel een voetenbankje erbij

Aah, chill zwart leer roeleerd!

En het uitzicht vanuit de stoel

[/flinke spam/dubbel modus uit]

En voor mijn relax-stoel een voetenbankje erbij

En het uitzicht vanuit de stoel

Ja maja, ik zou dan wel eens willen weten hoe groot zo'n ding wel niet is, waar dat doek in opgerold word...Gemineye schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:58:
euhm, hij heeft ja foto's gepost.. hij heeft gewoon een verlaagd plafond, daar past het dan toch gewoon tussen?? steunbalken weghalen kan je beter niet aan beginnen...
Want anders heb je wel een heel erg verlaagd plafond, want dan moet je toch een heel stuk naar beneden...
Beetje jammer dat je stoel niet in het midden staat alleen...
Verwijderd
En jammer dat het scherm weer zo hoog hangt.... iedereen lijkt wel graag een stijve nek te willen ofzo...
Is die vitrine in de muur ingebouwd?!Alfa_33 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:22:
[afbeelding]
Dat ziet er erg strak uit moet ik zeggen!
Nu nog de DVD`s...
daar zat ik ook al aan te denken.. Bij de foto met de deuren dicht lijken ze ingebouwd, be de foto met de deuren open kan ik me ook wel voorstellen dat ze er gewoon voor hangen..Trasos schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:36:
[...]
Is die vitrine in de muur ingebouwd?!![]()
Dat ziet er erg strak uit moet ik zeggen!![]()
Nu nog de DVD`s...
Ze hangen er gewoon voor hoor. Desondanks erg mooie kassies, ik heb ze hier ook hangen, voor alle Limited troep enzoGemineye schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:48:
[...]
daar zat ik ook al aan te denken.. Bij de foto met de deuren dicht lijken ze ingebouwd, be de foto met de deuren open kan ik me ook wel voorstellen dat ze er gewoon voor hangen..
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Ik zit nou ook alweer een tijdje mee te lezen en jullie hebben me aangestoken. En omdat ik binnenkort een 2e kamer erbij krijg, hier in het studentenhuis, ben ik ook maar eens begonnen met uitzoeken. Het is eigenlijk een veels te kleine kamer, 2x4, maar ik kan het gewoon niet laten. Hij wordt ook niet gebruikt als slaapkamer, dus een bed hoeft er gelukkig niet in.
Ik heb nu, heel slecht van mezelf, zonder ook maar te luisteren apparatuur besteld.
-Yamaha RX-V450RDS
-Magnat Home Cinema Motion 990 (5.0 speakers)
-Magnat Motion 250 (sub)
En dan nog de meuk die ik nog heb:
-Philips 28" tv
-HTPC
Het leek me wel prima om zo te beginnen en als de upgradehype ook op mij neerdaalt (zoals ongetwijfeld gaat gebeuren) dan ga ik beginnen aan DIY-projecten. Ook dikke kans dat er ook nog een losse DVD-speler bijkomt, maar ik zie wel of het me bevalt.
Ow en natuurlijk ga ik plaatjes schieten als het allemaal staat, maar daar moet nog minstens 2 weken op gewacht worden...
Ik heb nu, heel slecht van mezelf, zonder ook maar te luisteren apparatuur besteld.
-Yamaha RX-V450RDS
-Magnat Home Cinema Motion 990 (5.0 speakers)
-Magnat Motion 250 (sub)
En dan nog de meuk die ik nog heb:
-Philips 28" tv
-HTPC
Het leek me wel prima om zo te beginnen en als de upgradehype ook op mij neerdaalt (zoals ongetwijfeld gaat gebeuren) dan ga ik beginnen aan DIY-projecten. Ook dikke kans dat er ook nog een losse DVD-speler bijkomt, maar ik zie wel of het me bevalt.
Ow en natuurlijk ga ik plaatjes schieten als het allemaal staat, maar daar moet nog minstens 2 weken op gewacht worden...
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
2 X Canton plus s satelite speakers
2 X Jamo 75 Zuilen
1 X Canton plus c subwoofer
1 X JVC stereo versterker
sataliet receiver
phillips TV, geen breedbeeld of lcd/plasma
foto's
overzicht vanaf bank
(de hond is aan het oefenen voor zijn foto shoot volgende week)

jamo zuil zonder doek

close-up receiver, sataliet en video

Mijn kijk-bank

sub en rear ( staan rechts van de bank )

en de laatste rear, moet ik nog een stand voor maken zodat hij op oorhoogte komt.

en nog mijn computer voor de liefhebbers, komt bijna evengoed geluid uit, maar dat meer omdat ik dan 30 cm van de boxen afzit

wordt binnenkort uitgebreid met een Center speaker van canton AV700
en een 7.1 reciever van pioneer, de AX3 THX
meteen even een vraagje erbij, de receiver die ik ga kopen is best wel High-end, en de rest van mijn boxen ja die kunne er mee door, maar geen active subwoofer. kan ik beter een mindere versterker kopen ( 400 euro i.p.v 900 euro) of wat geld in een andere sub steken?
2 X Jamo 75 Zuilen
1 X Canton plus c subwoofer
1 X JVC stereo versterker
sataliet receiver
phillips TV, geen breedbeeld of lcd/plasma
foto's
overzicht vanaf bank
(de hond is aan het oefenen voor zijn foto shoot volgende week)

jamo zuil zonder doek

close-up receiver, sataliet en video

Mijn kijk-bank

sub en rear ( staan rechts van de bank )

en de laatste rear, moet ik nog een stand voor maken zodat hij op oorhoogte komt.

en nog mijn computer voor de liefhebbers, komt bijna evengoed geluid uit, maar dat meer omdat ik dan 30 cm van de boxen afzit

wordt binnenkort uitgebreid met een Center speaker van canton AV700
en een 7.1 reciever van pioneer, de AX3 THX
meteen even een vraagje erbij, de receiver die ik ga kopen is best wel High-end, en de rest van mijn boxen ja die kunne er mee door, maar geen active subwoofer. kan ik beter een mindere versterker kopen ( 400 euro i.p.v 900 euro) of wat geld in een andere sub steken?
Bijvoorbeeld een SVS subwoofertje voor echte power
Verwijderd
Dus ik heb weer te vroeg een "tijdelijke" sub aangeschaft.. Jammer.
Had ook graag een SVSje gekocht.
Had ook graag een SVSje gekocht.
Die stoel heb ik X2 in het rood, met 1 voetenbankje! Zwart leer was een beetje over the top voor mijn eigen kamer, dat kleurt niet bij mijn behang en mijn toekomstige gordijnenAlfa_33 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:22:
[flinke spam/dubbel modusaan]
-snip-
En voor mijn relax-stoel een voetenbankje erbij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 'home theater' set is nog erg in aanbouw, als je zelfs dat kan zeggen. TV die voor mijn afstand tot het beeld wel groot genoeg is, maar lekkerder kan, een kapotte dvd speler (Zie topic over in en uitgangen hier, laatste post, en help me!
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Schuine wand enzo..XanderH schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:50:
[...]
Beetje jammer dat je stoel niet in het midden staat alleen...
Toch best jammer dat je dat niet goed kan zien op de foto maar je kijkt gewoon normaal..Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:30:
En jammer dat het scherm weer zo hoog hangt.... iedereen lijkt wel graag een stijve nek te willen ofzo...
(Onderkant scherm is op 85cm hoogte) oftewel _niet_ met een sijve nek omhoog kijken.
Ze hangen aan de muur, de deur sluit ze zo mooi af alsof het lijkt dat ze ingebouwd zitten.Trasos schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:36:
[...]
Is die vitrine in de muur ingebouwd?!![]()
Dat ziet er erg strak uit moet ik zeggen!![]()
Nu nog de DVD`s...
Zal binnenkort weer eens gaan shoppen om zo snel mogelijk aan m'n 2e kast te kunnen beginnen
Ik zou maar wachten met een HK kopen. HK komt met een nieuwe serie met room-EQ, maar dan ook correctie in het laag ! Voor elke speaker een eigen x-over en nog veeeeel meer ! De x35 serie wordt het.
Ecodan warmtepomp
Moet hij weer wachtenJT schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:30:
Ik zou maar wachten met een HK kopen. HK komt met een nieuwe serie met room-EQ, maar dan ook correctie in het laag ! Voor elke speaker een eigen x-over en nog veeeeel meer ! De x35 serie wordt het.
Maar ach, dan kun je wel blijven wachten op de volgende generatie videokaarten/subs/ vul maar in natuurlijk.
En dat zal vast ook weer een stuk duurder worden... Ik gok dat hij de 2550 heeft afgestemd op zijn budget...
Daarbij, al die spullen als EzSet enzo zitten alleen op de top-modellen...
En dan nog; die nieuwe zut van H/K is niet echt degelijk en nog lelijk ook...
Daarbij, al die spullen als EzSet enzo zitten alleen op de top-modellen...
En dan nog; die nieuwe zut van H/K is niet echt degelijk en nog lelijk ook...
Je blijft altijd dromen natuurlijk hezimbab schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:36:
Dat is nu net het leuke....de CD-speler kan je nu voor al redelijk weinig krijgen en die is van zichzelf al aardig goed. Dan is het alleen nog sparen voor de modificatie. Daar heb je dan ook alle tijd voor.
(en het gras bij de buurman is groener
Voor welke prijs word jij de gelukkige eigenaar van dit apparaat, of is dat nog geheim?Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:24:
/me Triple_A is bijna de trotse eigenaar van een Harman/Kardon AVR2550
[afbeelding]
Ja dat is al de zoveelste receiver waar ik dat van heb gezegd, maar het zit er dik in dat deze het echt gaat worden
Deze zijn al uit in de USARoamoR schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:34:
[...]
Moet hij weer wachten.
Maar ach, dan kun je wel blijven wachten op de volgende generatie videokaarten/subs/ vul maar in natuurlijk.
Ecodan warmtepomp
Dit topic is gesloten.