ok je kan het niet vergelijken, maarja iedereen doet het wel ow vw en audi dat is beide vag en de onderdelen komen uit dezelfde fabriek... er zijn zelfs mensen die ik het niet eens aan het verstand kon krijgen dat Audi's en VW's in verschilde fabrieken geassembleerd worden.... nahja laat dan ook maar
overigens een kennis van mij werkt bij Audi en die vertelde me dat alle motoren die gemaakt worden en die met de kleinste foutmarge en afwijkingen gaan naar audi en de rest naar VW

toch leuk om te weten. Wat dan wel weer belachelijk is: komje met een Audi bij je vw/audi dealer dan betaal je in de werkplaats 80 euro per uur, komje met een VW dan betaal je voor diezelfde werkplaats, diezlefde monteur met datzelfde gereedschap 70 eur per uur.... tjah
daarnaast is Audi natuurlijk een merk met een grote history ook in de motorsport... het verhaal van Audi en de oprichter August Horch begind al in 1899
ik zeg altijd maar zo een VW koop je met je verstand en een Audi koop je met je hart.
overigens wil ik graag een keertje in ingolstadt kijken bij de Audi fabriek je kan daar een rondleiding krijgen en er is een Audi museum daarnaast kunje er ontzettend veel dikke Audi's spotten. Maarja het is 800km rijden vanaf hier
[
Voor 13% gewijzigd door
Chaoss op 10-08-2005 09:28
]