Je kilometerteller is kapot.mvz schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:08:
http://blossom.free.fr/audiode/
ode aan mijn bakkie
de dagteller en kmteller doen het inderdaad niet altijd ( wel als het bv. warmer weer is )
desondanks blijft het toch genieten om in zon oudi te rijden
Ik hoop wel voor je dat je quattro hebt, anders mis je echt watmvz schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:35:
de dagteller en kmteller doen het inderdaad niet altijd ( wel als het bv. warmer weer is )
(vriend van me zegt, anders kan je net zo goed een twingo blazen
tis gewoon FWD. maar redelijk zeldzaam zo in het rood met een 2.0 liter 5 pitter. met smetteloos serret interieur, audi duo sound op de hoedenplank, en zelfs de originele audi speakers nog achterin met die opstaande tweeters.. auto voor 900 euro gekocht.. en laatst door een mede-audilover al 3000 op geboden..
maar khou em lekker zellef!
( en de twingo van mn buur kreeg ik maar op 160.. en die digitale speedo update zo langzaam
)
maar khou em lekker zellef!
[ Voor 13% gewijzigd door mvz op 14-02-2006 19:57 ]
mja zijn leuke auto's.. maar eerlijk gezegd had ik in dat filmje wel een sport quattro verwacht of een RS2mvz schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:57:
tis gewoon FWD. maar redelijk zeldzaam zo in het rood met een 2.0 liter 5 pitter. met smetteloos serret interieur, audi duo sound op de hoedenplank, en zelfs de originele audi speakers nog achterin met die opstaande tweeters.. auto voor 900 euro gekocht.. en laatst door een mede-audilover al 3000 op geboden..
maar khou em lekker zellef!( en de twingo van mn buur kreeg ik maar op 160.. en die digitale speedo update zo langzaam
)
Ik had ook zo'n soort filmpje gemaakt met me A6, maar vondt het niet boeiend genoeg om te posten
Hmm, ik zie nu pas dat er hier een Audi topic is 
Na jaren lang in Renaults te hebben gereden (de Clio Williams heb ik nog steeds trouwens), ben ik eind vorig jaar ook met het Audi virus besmet.
Sinds eind 2004 rij ik rond ik deze Audi S4, V6 2.7 liter bi-turbo.

Na jaren lang in Renaults te hebben gereden (de Clio Williams heb ik nog steeds trouwens), ben ik eind vorig jaar ook met het Audi virus besmet.
Sinds eind 2004 rij ik rond ik deze Audi S4, V6 2.7 liter bi-turbo.

Specs?!
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Audi S4 Avant
Bouwjaar 10-1998
Motor : V6 - 2.7 liter - biturbo,chiptuned naar 300+ pk.
Aandrijving : Audi's befaamde Quatto systeem, 6-versnellingsbak
Bandenmaat : 225/45/R18
0-100 : ik zou het niet exact weten, < 5.5 seconden vermoedelijk
topsnelheid : 250+ km/uur
[ Voor 7% gewijzigd door Sleepie op 15-02-2006 13:26 ]
standaard met 265 doen ze het in 5,7s volgens de fabrieksspecs.
met die extra pk's is 5,3-5,4s wel een redelijke schatting, mits je goed kunt schakelen.
met die extra pk's is 5,3-5,4s wel een redelijke schatting, mits je goed kunt schakelen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Fraaie bak, wees er zuinig op
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat was ik wel van plan.
Hardrijden is leuk, maar met de verbruiksmeter in je gezichtsveld pas je wel op met constant planken
uhu dat heb ik al met me 2.4 V6Sleepie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:16:
[...]
Dat was ik wel van plan.
Hardrijden is leuk, maar met de verbruiksmeter in je gezichtsveld pas je wel op met constant planken
Is die 2.0 voor de Italiaanse markt gemaakt ofzow? IIRC had je daar veel 2.0's (Volvo I5, zelfs een Ferrari V8) vanwege de belasting.mvz schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:57:
maar khou em lekker zellef!( en de twingo van mn buur kreeg ik maar op 160.. en die digitale speedo update zo langzaam
)
uhh nee.. die audi 2.0 v5 is ook niet interresant snel.. dat was gewoon beetje de midden motor, zoals nu de 1.8T of 2.0fsi.MartijnGizmo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:17:
[...]
Is die 2.0 voor de Italiaanse markt gemaakt ofzow? IIRC had je daar veel 2.0's (Volvo I5, zelfs een Ferrari V8) vanwege de belasting.
In italië had of heb je dat idd.. een vriend van me heeft ook zo'n lancia met een 2.0L turbo motor met 220PK
[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 15-02-2006 23:24 ]
tis geen v5KappeNou schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:24:
[...]
uhh nee.. die audi 2.0 v5 is ook niet interresant snel.. dat was gewoon beetje de midden motor, zoals nu de 1.8T of 2.0fsi.
In italië had of heb je dat idd.. een vriend van me heeft ook zo'n lancia met een 2.0L turbo motor met 220PK
[ Voor 22% gewijzigd door mvz op 15-02-2006 23:38 ]
kan wel zijn datze die 2-liter met de italiaanse markt in het achterhoofd gemaakt hebben, t'is wel de kleinste motor van de Audi 90,
frapant is dan weer dat in de coupe en de 80 van dezelfde periode een 2-liter 4-inlijn ligt.
frapant is dan weer dat in de coupe en de 80 van dezelfde periode een 2-liter 4-inlijn ligt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als iemand zin heeft een mooie TS te maken dan kan deze dicht
Ben bezig een nieuwe TS te maken voor een tweede deel. Als hij gepost is hoor je het van meSmartDoDo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:51:
Als iemand zin heeft een mooie TS te maken dan kan deze dicht
Het Grote Audi-topic Deel 2
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 18-02-2006 14:12 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.