PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Alleen wil ik liever een 130pk versie, maar hem boeit het weinig 100 vs 130 (goedkoopste wilt ie
Hebben jullie nog tips en aandachtspunten om vooral bij te kijken als je hem gaat kopen?
En software matig kan een garage dat ook wel doen
[ Voor 27% gewijzigd door Dupje op 15-06-2005 15:24 ]
Nee, het is geen RS4. De Audi A4 B6-platform (vanaf 2001) is nooit af fabriek als RS4 gemaakt, alleen als S4 met atmosferische V8. De Abt AS400 is een A4 B6 met een RS4-motor erin gelepeld, namelijk de bekende opgefokte 2.7 liter bi-turbo V6. De 'enige echte' RS4 is ergens eind 2001 uit productie gegaan.418O2 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 03:37:
ABT AS400, RS4 volgens mij
Dat ligt aan je rijstijl. Als je met 100pk niet normaal in het verkeer kan meekomen doe je iets verkeerd.418O2 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:24:
neem geen 100pk, dat is gewoon te weinig voor zo'n auto imho..
[ Voor 26% gewijzigd door snars op 15-06-2005 15:53 ]
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
136 PK. Heerlijk karretje...Wom schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:23:
[...]
Ik heb dezelfde gehad, dan in het zwart140 of 170 pk versie ?
Zeker waar, heb er een klein jaar in gereden toen de motor gewoon op was (duitse import). Ligt nu een S2 motor in, alleen is hij niet meer in mijn bezit
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Idd_sNaRs_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:50:
Dat ligt aan je rijstijl. Als je met 100pk niet normaal in het verkeer kan meekomen doe je iets verkeerd.
IIG een goede verbetering (LPG G3 naar diesel) voor de caravan
maar dat ligt vast aan mijn rijstijl. Je kan er wel perfect mee toeren
mijn 110pk @ 1240kg vonnik zelfs net nog te weing vandaar dar ik hem heb laten chippen naar 145pk / 330nm idd veel lekkerder met inhalen..... of rechts inhalen
Laat ik de moraalridder zijn en Foei zeggen, dan zijn we daar in ieder geval ook vanafChaoss schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:44:
100 zou ik zelf ook niet nemen.
mijn 110pk @ 1240kg vonnik zelfs net nog te weing vandaar dar ik hem heb laten chippen naar 145pk / 330nm idd veel lekkerder met inhalen..... of rechts inhalen
Wat heeft dat chippen trouwens voor je verbruik gedaan ?
ach moeilijk te zeggen.... aangezine mijn rijstijl mee veranderd is. als je de extra pk's gebruikt verbruik je ook extra brandstof. simpelWom schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:52:
[...]
Laat ik de moraalridder zijn en Foei zeggen, dan zijn we daar in ieder geval ook vanaf![]()
Wat heeft dat chippen trouwens voor je verbruik gedaan ?
als ik hetzelfde zou rijden zou ik in theorie zuiniger rijden, toen ik mijn auto net had reed ik er bijna altijd erg netjes mee dwz 120-130 op de snelweg en maar af en toe volgas optrekken toen deed ik vrij gemakkelijk 1:18 vervolgens werden de 16" 205 banden vervangen voor 18" 225 banden en reed ik 1:!7 nu rij ik vaak 140-160 af en toe met uitschieters naar 180-190 en doe ik 1:16 soms 1:15
Amen!_sNaRs_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:50:
Dat ligt aan je rijstijl. Als je met 100pk niet normaal in het verkeer kan meekomen doe je iets verkeerd.
ja idd herinner me het artikel van de autoweek, sowiezo een beetje raar, maak dan een turbo-kit voor de V8 das lachen_sNaRs_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:50:
Nee, het is geen RS4. De Audi A4 B6-platform (vanaf 2001) is nooit af fabriek als RS4 gemaakt, alleen als S4 met atmosferische V8. De Abt AS400 is een A4 B6 met een RS4-motor erin gelepeld, namelijk de bekende opgefokte 2.7 liter bi-turbo V6. De 'enige echte' RS4 is ergens eind 2001 uit productie gegaan.

tjah hangt er vanaf 100pk @ een auto van 900kg is wel wat anders dan 100pk@ een auto van 1350kg ff snel inhalen op de snelweg is er dan niet bij, tis meer voor mensen die alleen op de rechteraan van de snelweg rijden_sNaRs_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:50:
woa valt mee, alleen de oudere modellen hebben daar last van. Mocht hij kapot zijn dan mis je gewoon vermogenn in bepaalde toerengebied, toen mijn lmm versleten was miste ik 10 pk rond de 3600rpm heb mijn standaard bosch toen direct vervangen voor eentje van Pierburg (mercedesDupje schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:10:
Luchtmassameter
Als je top op 150 ligt en hij boven bepaald toerental gewoon in elkaar zakt
En software matig kan een garage dat ook wel doen

garage kan het idd meten door diagnose apparaat aan te sluiten, plankgas met de auto optrekken in 2'de versnelling en dan de lmm waardes uitlezen... kan ook met een laptoppie + OBDkabel + vagcom
voorbeeldje, mijn vermogen met de versleten (nog niet helemaal kapot) LMM:
http://home.tiscali.nl/johanw/grafieken/grafiek3.jpg
en hier zelfde rollenbank, zelfde dag/omstandigheden met de nieuwe pierburg lmm.
http://home.tiscali.nl/johanw/grafieken/grafiek2.jpg
[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2005 09:22 ]
Past niet. Er is totaal geen ruimte meer om een turbo in te bouwen.Chaoss schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:52:
[...]
ja idd herinner me het artikel van de autoweek, sowiezo een beetje raar, maak dan een turbo-kit voor de V8 das lachen
zouden er zelfs 2 moten worden lijkt me, en dan nog hebje 2 big-ass turbo's met enorm veel lag, mijn opmerking was ook niet serieusWom schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:14:
[...]
Past niet. Er is totaal geen ruimte meer om een turbo in te bouwen.
kvin het alleen niet een logische keuze om een nieuw ontwikkelde V8 te vervangen voor een V6 bi-turbo waarvan het bekend is dat de turbo's na een paar jaar een dikke revisie nodig hebben.
Ja. Maar dat was een Cadillac. Wie wil er nou een Cadillac.Dupje schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:37:
Iemand nog gezien hoe een Audi S4 met Quatro zoek werd gereden door een Cadillac met achterwiel aandrijving in Top Gear gisteren?
Maar don't worry, mijn volgende auto wordt er zeker weer een, I'll be back
Ochoch. Vaak genoeg met 90 en 100 pk passats door Duitsland gereden. Het aantal auto's dat jou inhaalt op 600 km is vaak toch nog op twee handen te tellen.Chaoss schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:52:
[...]
tjah hangt er vanaf 100pk @ een auto van 900kg is wel wat anders dan 100pk@ een auto van 1350kg ff snel inhalen op de snelweg is er dan niet bij, tis meer voor mensen die alleen op de rechteraan van de snelweg rijden
Signatures zijn voor boomers.
Niet gezien, wat voor uitvoering was die Cadillac ?Dupje schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:37:
Iemand nog gezien hoe een Audi S4 met Quatro zoek werd gereden door een Cadillac met achterwiel aandrijving in Top Gear gisteren?
of heb ik het helemaal verkeerd gezien?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Nope dat klopt imo, hij had de plaats niet om er voorbij te komen. Normaal kun je het beste inhalen door iemand er op het einde rechte stuk uit te remmen en er naast te komen, maar daar was die Caddy te rap voor. Geef mij toch de Audi maarGekkenhuis schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:33:
Over dat Top Gear stukje: bij de S4 zag je dat hij op het rechte stuk gewoon dik verloor. Maar volgens mij was de Audi in de bochten weer aan de overhand maar kreeg gewoon de kans niet om er voorbij te komen.
of heb ik het helemaal verkeerd gezien?
Ze begonnen echt wel langs elkaarPhreak schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:17:
Eigenlijk moet je die S4 dan ook een keer vooraan laten beginnen, denk niet dat die CTS-V hem dan nog bij kan houden door de bochten en dat die S4 er dan uiteindelijk wel van weg zou rijden.
Bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen, heeft 1 van de directeuren een RS4 van 2000-2001. Heb een keer mee mogen rijden, en das toch echt wel genieten. Hij vertelde me dat ie in duitsland tegen de 310km/h aan zat nadat ie ge-chiptuned was.
M'n oom mailde me pas 2 foto's van een RS6 die op het landgoed (Woolton Hill, UK) stond waar hij hoofdtuinman is.

ikzelf heb weinig verstand van Auto's, dus geen idee of het een juiste model is ofzo.
Wow vet!MortalPiso schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:31:
Ah, een Audi topic![]()
Bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen, heeft 1 van de directeuren een RS4 van 2000-2001. Heb een keer mee mogen rijden, en das toch echt wel genieten. Hij vertelde me dat ie in duitsland tegen de 310km/h aan zat nadat ie ge-chiptuned was.
M'n oom mailde me pas 2 foto's van een RS6 die op het landgoed (Woolton Hill, UK) stond waar hij hoofdtuinman is.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikzelf heb weinig verstand van Auto's, dus geen idee of het een juiste model is ofzo.
Een van mijn favoriete wagens! Een wolf in schaapskleren
Pic van een RS6 Plus:

[ Voor 6% gewijzigd door OneUp op 21-06-2005 14:14 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Ik heb zelf (nog) geen Audi (VW, het blijft familie he), maar paps heeft een A4 Avant 1.9TDI 130pk Quattro. Beige interieur, mingblauwe lak (heeft men geloof ik nu niet meer). Vooral dat Quattro sportonderstel is
ik zou overigens wel volgas wegsprinten als er een S/RS6 naast me zou staan... just for fun
Dat bedoel ik niet, ze moeten gewoon die S4 even voorlaten en daarna gaan racen. Dan komt die CTS-V er ook niet langs denk ik, omdat die S4 dan wel uit kan lopen in de bochten.
Oh, das ook een eerlijke manier van racenPhreak schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:46:
[...]
Dat bedoel ik niet, ze moeten gewoon die S4 even voorlaten en daarna gaan racen. Dan komt die CTS-V er ook niet langs denk ik, omdat die S4 dan wel uit kan lopen in de bochten.

een race waarbij de ene auto 2x zoveel vermogen heeft is ook appels met peren vergelijken.
zet dat gedrocht naast een rs4 of rs6 en dan nog eens kijken wie er het snelst zo'n rondje rijd
Euhm.. ik doelde dus op 2 races. Eentje waarbij de S4 voorop begint, en eentje waarbij de CTS-V op kop begint. De S4 kon de CTS-V op zich goed bijhouden en eindigde vlak achter de CTS-V. Mocht de S4 bij de race waar de S4 voorop begint nou weglopen van de CTS-V en met een groter verschil winnen dan is de S4 de duidelijke winnaar. Deze manier van racen doen ze ook in Japan in de bergen om te zien welke auto nou eigenlijk sneller is, omdat je daar ook niet kan inhalen.
Verwijderd
je hebt toch wel tijd gehad om ff pics te maken toch?
lolWom schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:46:
Jongens jongens, wat interesseert het nou dat die CTS-V sneller was. Ik bedoel, het is nog steeds geen audi
[ Voor 60% gewijzigd door Chaoss op 27-06-2005 14:13 ]
Verwijderd
Het is zelfs zo erg dat mijn pa geen tijd heef gehad omde A4 op te halenChaoss schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:09:
en nog geen pics?
je hebt toch wel tijd gehad om ff pics te maken toch?

sweet, waar kunje zo'n ding huren en wat kost dat voor een dagje? * Chaoss wil ook in een A8 trouwenKing_Louie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:16:
Daniel had het trouwens ook goed bekeken op z'n bruiloft: Audi A8 3.0 TDI
Ik wil de verlichting van mijn auto ook in die stijl gaan maken, maar ben niet helemaal zeker van de kleur. Is dat nu rood of meer amber? En zijn het ledjes of gloeilampjes met een gekleurd rubbertje? Denk zelf aan ledjes, want een gloeilampjes geven minder fel licht.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
ik sta lekker rustig voor het stoplicht met mijn astratje can 12 jaar oud (1,6 sport injectie wel te verstaan
staat er ineens een gloednieuwe a-6 3.2 quatro naast mij een beetje uit te dagen voor optrekwedstrijdje
nou dat vind ik altijd leuk dus ik maar een beetje meedoen zeg maar (niet dat ik enige kans had om te winnen maar toch altijd leuk
stoplicht springt op groen en ik laat koppeling opkomen en geef vol gas, hoor ik het geluid van een afslaande motor naast me, ik kijk en zie die audi nog net zo staan als toen het licht op rood stond, hij had hem dus af laten slaan
komt hij mij (na het starten en optrekken) ineens als een gek voorbij (ik reed netjes 80 zoals het daar moest) hij reed dik 100 naar mijn idee, je had z'n gezicht moeten zien....zo rood als een paprika echt fantastisch
ik had dus echt zoiets van "wow een a-6 gepwnd met mn astratje"
Das de instapper. Een w12 is pas echt coolKing_Louie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:16:
Daniel had het trouwens ook goed bekeken op z'n bruiloft: Audi A8 3.0 TDI
Maar het blijft een prachtige wagen
damn, hebben ze dat ding een keer bij de grens ingenomen ofzo?.... schijnt wel vaker te gebeurenKnutsel_smurf schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:31:
Ik ben op dit moment in Chelyabinsk (achterin de ural in rusland) en er is hier gewoon een audi A8 W12 voor de deur. Alleen ik heb op dit moment geen cam om er een pic van te maken.![]()

heeft iemand die toevallig op zijn hd staan, hij is 124mb groot.
Als je me een gelegenheid geeft tot uploaden, kan ik m voor je uppen
btw, 580 pk
-> geef je email adres en ik doe het via yousendit.com -> die in je profiel goed? lijkt me oud..
[ Voor 35% gewijzigd door Yonni op 30-06-2005 17:05 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dan had ik een leukereMetalrick schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:06:
k heb me pas kapot zitten lachen om een audi-rijder + audi
ik sta lekker rustig voor het stoplicht met mijn astratje can 12 jaar oud (1,6 sport injectie wel te verstaan)
staat er ineens een gloednieuwe a-6 3.2 quatro naast mij een beetje uit te dagen voor optrekwedstrijdje
nou dat vind ik altijd leuk dus ik maar een beetje meedoen zeg maar (niet dat ik enige kans had om te winnen maar toch altijd leuk)
stoplicht springt op groen en ik laat koppeling opkomen en geef vol gas, hoor ik het geluid van een afslaande motor naast me, ik kijk en zie die audi nog net zo staan als toen het licht op rood stond, hij had hem dus af laten slaan
komt hij mij (na het starten en optrekken) ineens als een gek voorbij (ik reed netjes 80 zoals het daar moest) hij reed dik 100 naar mijn idee, je had z'n gezicht moeten zien....zo rood als een paprika echt fantastisch
ik had dus echt zoiets van "wow een a-6 gepwnd met mn astratje"
Stond voor het rood licht en naast mij stopte een zilveren A6 met jong ventje erin (vast auto van de pappa). Hij zit maar wat gas te geven voor niets, ik nooit doen alsof ik hem zag
thnx!Yonni schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:03:
Meld zich, heb het MTM filmpje, 124mb of 127.xxx kb .
Als je me een gelegenheid geeft tot uploaden, kan ik m voor je uppen
btw, 580 pk
-> geef je email adres en ik doe het via yousendit.com -> die in je profiel goed? lijkt me oud..
dat email adres is idd oud, is tegenwoordig tiscali, maar het worldonline domein werkt nog wel, krijg er nog steeds mail op binnen
Chaoss, check je mail
hebbie 'm nou of niet?!
[ Voor 119% gewijzigd door Yonni op 01-07-2005 00:12 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
gave wagen hoor, mar ik zou toch een uitvoering met airbags willen
ergens in het begin bij 36s ofzo zieje ook nog een witte sportquattro staan
Verwijderd
Precies waar de wereld op zat te wachten, een terreinwagen waar je het terrein niet mee in kan.

Nee, helaas schaart Audi zich hiermee bij de meute SUV fabrikanten die stuk voor stuk kansloze auto's bouwen. Als je een terreinwagen wil klop je aan bij Land Rover, en nergens anders.
Maar voor een SUV is het een leuke wagen
Fiat Panda's worden ook geleverd met 4 wiel aandrijving, maar daarmee ga je ook niet Parijs-Dakar rijden. Een terreinauto is meer dan grote banden, een sterke motor en vierwielaandrijving.Wom schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:08:
Mwoa, vergeet niet dat het een audi is, zij hebben toch wel iets meer ervaring met 4 wiel aandrijving dan zeg BMW of Kia
Daar wordt je dus ook niet veel wijzer van.Welke off-road-capaciteiten zal de Audi Q7 hebben?
De off-road-prestaties van de Audi Q7 worden ondersteund door de vierwielaandrijving met Torsendifferentieel, de optionele adaptieve luchtophanging, het verbeterde ESP en de typische bodemvrijheid van een SUV.
Zal de permanente quattro vierwielaandrijving standaard op de Audi Q7 zitten??
De Q in de naam van de Audi SUV staat voor quattro. Een stevige vierwielaandrijving is een van de sleutelkenmerken van de Q7.
maar dat was een test zonder echte 4x4 à la Land Rover Defender oid418O2 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:58:
ooit dat filmpje met die hillclim op een skipiste gezien? Daarin reed de Allroad iedereen zoek
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Een vierwiel aangedreven auto met spikes is nog steeds geen terreinwagen.418O2 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:58:
ooit dat filmpje met die hillclim op een skipiste gezien? Daarin reed de Allroad iedereen zoek
Waarschijnlijk heeft dit ding niet eens een lage gearing.
Nee nee, jij bedoelt het filmpje met een Audi Quattro die een skischans oprijdt met gewone banden en daarna met spikes. Catch22 doelt op een ander filmpje waarbij meerdere 4x4's (bijv. een XC90) een skipiste omhoog moeten ergens in Duitsland. De Audi is de enige die echt bovenaan komt zeg maarKing_Louie schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:33:
[...]
Een vierwiel aangedreven auto met spikes is nog steeds geen terreinwagen.
Waarschijnlijk heeft dit ding niet eens een lage gearing.
zat daar ook de toyota land cruiser bij?Phreak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 02:16:
[...]
Nee nee, jij bedoelt het filmpje met een Audi Quattro die een skischans oprijdt met gewone banden en daarna met spikes. Catch22 doelt op een ander filmpje waarbij meerdere 4x4's (bijv. een XC90) een skipiste omhoog moeten ergens in Duitsland. De Audi is de enige die echt bovenaan komt zeg maar
want dat is imo weer een terrein wagen.
Imperfectionist.
Dat weet jij beter dan ik denk ik, het was jouw topic zelfsRa5a schreef op maandag 18 juli 2005 @ 02:34:
[...]
zat daar ook de toyota land cruiser bij?
want dat is imo weer een terrein wagen.
De link naar het filmpje werkt overigens nog steeds
Filmpje.
en idd die Q7 is geen die-hard terreinwagen maar daar issie ook niet voor bedoeld.... denk wel dat hij erg goed kan meekomen.
maja een Q7 rij je niet zo de bagger in dat is zonde.... unlike een landrover of landcruiser
edit: en ik heb vrijdag schade gereden.... mijn schuld nog wel. ze raakte me in de bestuurdersdeur, daar zit een duekje + veel krassen, en die lopen door naar de achterdeur, achterzijscherm en achterbumper. ook heeft mijn achterste velg een paar fikse krassen.

[ Voor 136% gewijzigd door Chaoss op 18-07-2005 12:48 ]
was fiat had niet de eerste rally wagen met 4wd... man audi is zo ongeveer de uitvinder van 4wd in personen auto's. Dat bedoelde hij met die opmerking.King_Louie schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:09:
[...]
Fiat Panda's worden ook geleverd met 4 wiel aandrijving, maar daarmee ga je ook niet Parijs-Dakar rijden. Een terreinauto is meer dan grote banden, een sterke motor en vierwielaandrijving.
Verwijderd
Wij hebben een Audi A4(2001-2004) met in het middenconsole een 1din radio en dan een 2din airco bediening. Nu willen wij mogelijk een navigatie plus kopen (tweedehands) ,maar daar is dus geen ruimte voor! Nu heb ik wel gezien dat op autoweek plaatjes van deze audi het midden console iets groter is (bij ons zit er eens tukje loze ruimte onder het consolke en daar is de indeling: 2DIN, 2DIN. Dus 1 Din groter lijkt het.
Weet iemand dus of het mogelijk is (en zo goedkoop/mooi mogelijka ub) om zoiets in te bouwen. Want wij hebben een nieuwe radio nodig en dat navigatiesysteem kan ook cd's etc afspelen dus dan scheelt het haast geen geld, maar als het inbouwen nou erg veel geld kost doet me pa dat iig niet.
Iniedergeval bedankt alvast!
Wil je een Aftermarket of een door Audi geleverd systeem laten inbouwen ?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:07:
Ik heb een vraag jongens en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
Wij hebben een Audi A4(2001-2004) met in het middenconsole een 1din radio en dan een 2din airco bediening. Nu willen wij mogelijk een navigatie plus kopen (tweedehands) ,maar daar is dus geen ruimte voor! Nu heb ik wel gezien dat op autoweek plaatjes van deze audi het midden console iets groter is (bij ons zit er eens tukje loze ruimte onder het consolke en daar is de indeling: 2DIN, 2DIN. Dus 1 Din groter lijkt het.
Weet iemand dus of het mogelijk is (en zo goedkoop/mooi mogelijka ub) om zoiets in te bouwen. Want wij hebben een nieuwe radio nodig en dat navigatiesysteem kan ook cd's etc afspelen dus dan scheelt het haast geen geld, maar als het inbouwen nou erg veel geld kost doet me pa dat iig niet.
Verwijderd
Het is een Audi navigation plus. Dus echt van Audi. Ik kan er op internet weinig over vinden...en ik ben abng dat er een heel nieuw middenconsole in moet komenWom schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:17:
[...]
Wil je een Aftermarket of een door Audi geleverd systeem laten inbouwen ?
Hier is het tocvh 350euro alleen verbouw kosten
http://www.wwsmit.nl/serv...di%20dvd%20navigatie.html
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 22:52 ]
extreem veel porsche's en bmw op de parking maar ook een aantal audi's gespot. 2x RS4, 1xRS6, 2xA3, 3xA8, en een tot sportquattro omgebouwde URQ in rally trim (tenminste ik denk dat het geen echte sportquattro was)
maar ik sta dus die engelse RS6 te bekijken... komt de eigenaar eraan en ziet me staan in mn audi shirtje en vraagt of ik er ff in wil zitten.... uiteraard!
vraagt mijn vriendin aan de eigenaar of ze nog een rondje gaan doen. "yea in a minute... do you want to ride in the back?"
wat een ervaring rondje Nürburgring in een RS6... jammer genoeg dat het zo snel voorbij was. RS6 is niet de snelste op de ring maar mensen wat een ervaring!
i'm a lucky bastard! :lol:
Hij was niet asociaal uitgebouwd, maar gewoon een klein beetje dikker gemaakt, echt mijn wagen! Ik was helaas net die dat mijn K750i vergeten mee te pakken, dus ik heb geen foto
* Wom is jaloers
Verwijderd
Bruut hoor! Zou ook wel mee willen scheurenChaoss schreef op zondag 31 juli 2005 @ 09:29:
gister hadden we ff een dagje nürburgring gedaan, het weer zat gelukkig mee veel zon gehad.
extreem veel porsche's en bmw op de parking maar ook een aantal audi's gespot. 2x RS4, 1xRS6, 2xA3, 3xA8, en een tot sportquattro omgebouwde URQ in rally trim (tenminste ik denk dat het geen echte sportquattro was)
maar ik sta dus die engelse RS6 te bekijken... komt de eigenaar eraan en ziet me staan in mn audi shirtje en vraagt of ik er ff in wil zitten.... uiteraard!mijn dag was alweer goed.
vraagt mijn vriendin aan de eigenaar of ze nog een rondje gaan doen. "yea in a minute... do you want to ride in the back?"
uiteraard!
nu kon mijn dag helemaal niet meer stuk! 2 engelsmannen voorin en wij op de achterbank. heerlijk! dat geluid! dat vermogen! 450pk onder mn reet!
![]()
wat een ervaring rondje Nürburgring in een RS6... jammer genoeg dat het zo snel voorbij was. RS6 is niet de snelste op de ring maar mensen wat een ervaring!
i'm a lucky bastard! :lol:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een klein vraagje wat betreft inbouwen van een radio in een audi a4 (2001). Is dat gewoon net als bij iedere andere auto (een eitje dus?) of moet je op bepaalde dingen wel letten? En hoe kan je controleren of er ook in de achterportieren kleine speakertjes zitten? Want we hebben hem pas en moeten dus nog een audi radio/cd hebben
Hopelijk kan iemand me hier wat tips geven waar je zeker op moet letten bij aanschaf van een 2e hands Audi A3?
Ander vraagje, weet iemand misschien een goede autodealer in Limburg (en dan met name voor Audi)? Ik kwam laatst uit bij Autobedrijf Peeters in Neer, maar daar hoorde ik ook al weer wat vage verhalen over (ik ga er komende week even goed eens kijken, daar staat nog een S3, alleen de prijs bevalt me niet echt).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De audi dealers in limburg zijn KUT.FlipFluitketel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:24:
Mja.. Ik heb (nog) geen Audi, maar ik ben een beetje rond aan het kijken naar een auto waarbij ik een aantal merken/modellen in gedachte heb waaronder ook een Audi A3.
Hopelijk kan iemand me hier wat tips geven waar je zeker op moet letten bij aanschaf van een 2e hands Audi A3?
Ander vraagje, weet iemand misschien een goede autodealer in Limburg (en dan met name voor Audi)? Ik kwam laatst uit bij Autobedrijf Peeters in Neer, maar daar hoorde ik ook al weer wat vage verhalen over (ik ga er komende week even goed eens kijken, daar staat nog een S3, alleen de prijs bevalt me niet echt).
er was er eentje waarvan ik de naam niet meer kan herinneren die wel goek blijkt te zijn.
maar ga vooral NIET naar wealer!
Imperfectionist.
Tjah, over gravelwegen rijden kan met iedere auto. Terreinbanden zijn slecht verkrijgbaar in maten groter dan 16". Een beetje terreinband maakt trouwens aardig wat herrie bij > 100km/h en dat wil je natuurlijk niet in een SUV. De discussie over de terreinwaardigheid van die dingen is bij voorbaat nutteloos want niemand gaat er mee offroaden.King_Louie schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:45:
Ik moet zeggen dat nu ik 'm eens goed kan zien het al stukken geloofwaardiger overkomt als terreinwagen dan menig soortgenoot.
I reject your reality, and substitute my own.
Auto Arena is VAG en zit in Venray, Blerick en Panningen, maar ik heb er slechte ervaring mee (als VW garage).FlipFluitketel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:24:
Ander vraagje, weet iemand misschien een goede autodealer in Limburg (en dan met name voor Audi)?
Wat, in de vorm van "een Touareg is een terreinwagen" of "een XC90 is een terreinwagen"?.King_Louie schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:45:
Ik moet zeggen dat nu ik 'm eens goed kan zien het al stukken geloofwaardiger overkomt als terreinwagen dan menig soortgenoot.
Ik zie hier een opgepompte A6 staan. Natuurlijk heeft hij quattro, hij staat hoger op zijn poten, maar een terreinwagen? Ik denk zelfs dat een Panda 4x4 hem eruit rijdt in het terrein.
Het is gewoon weer een SUV. Niks mis mee, maar noem het geen terreinwagen.
Signatures zijn voor boomers.
Dit is geen opgepompte A6, de A6 allroad komt later namelijkMaasluip schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:44:
[...]
Auto Arena is VAG en zit in Venray, Blerick en Panningen, maar ik heb er slechte ervaring mee (als VW garage).
[...]
Wat, in de vorm van "een Touareg is een terreinwagen" of "een XC90 is een terreinwagen"?.
Ik zie hier een opgepompte A6 staan. Natuurlijk heeft hij quattro, hij staat hoger op zijn poten, maar een terreinwagen? Ik denk zelfs dat een Panda 4x4 hem eruit rijdt in het terrein.
Het is gewoon weer een SUV. Niks mis mee, maar noem het geen terreinwagen.
Indeed, dacht ik ook al.Wom schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 07:07:
Ik vind de achterlichten niet echt alles.
er zit nog camouflage op...
Kijk even naar een A6 avant als je wil weten hoe ze er uit gaan zien
[ Voor 18% gewijzigd door Dupje op 03-08-2005 20:32 ]
Specs van Audi Navigation Plus:Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:07:
Ik heb een vraag jongens en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
... knip ...
DVD frontloader (ook voor audio CD’s en MP3 CD-RW, tijdens navigeren is het afspelen van een audio-CD niet mogelijk!)
.. knip ..
Ik zou dus een pda of een ander navigatiesysteem kopen. Of ze moeten bedoelen dat tijdens het navigeren alleen is tijdens het programmeren van de route. Als het gedurende de hele route is.....

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ja, ik ben al voor een gewone radio/cd speler van radio te halen (concert 2) en mogelijk een tomtom te halenFire_escape schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:26:
[...]
Specs van Audi Navigation Plus:
... knip ...
DVD frontloader (ook voor audio CD’s en MP3 CD-RW, tijdens navigeren is het afspelen van een audio-CD niet mogelijk!)
.. knip ..
Ik zou dus een pda of een ander navigatiesysteem kopen. Of ze moeten bedoelen dat tijdens het navigeren alleen is tijdens het programmeren van de route. Als het gedurende de hele route is.....

Klik voor filmpje!
Ik zag in m'n binnenspiegel opeens een Audi met verchroomde spiegelkappen aankomen racen (linkerweghelft, 80 km weg), snel even de camera kunnen aanzetten en het filmpje kunnen maken. Ik kon met geen mogelijkheid zien of het een RS of S6 was, aan het motorgeluid te horen was het iig een dikke v8, dubbele verchroomde uitlaatpijpen, etc. Ik reed hier circa 90 btw.
[ Voor 4% gewijzigd door LoneGunman op 05-08-2005 11:25 ]
heeft de gang er aardig in
Anyway, het klonk wel heel erg mooi toen de eigenaar de auto startte, bescheiden, maar toch erg bruut
Dat klopt de 6.0l motor is een W12. Een hele mooie auto. Heb gelukkig de kans gehad om hierin een keer te rijden.LeonM schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:10:
Ik zag tijdens mijn vakantie in zeeland vorige week een A8 staan met een 6.0L motor, dat kan dan toch alleen de W12 zijn toch??
Anyway, het klonk wel heel erg mooi toen de eigenaar de auto startte, bescheiden, maar toch erg bruut
Dit topic is gesloten.