Het Grote Audi-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zo'n mooi topic als dit laten we niet afzakken he?

Mooie A4 om het ontopic te houden:

http://www.velgersdijk.nl/a4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 19:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Timmert schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:18:
Zo'n mooi topic als dit laten we niet afzakken he?

Mooie A4 om het ontopic te houden:

http://www.velgersdijk.nl/a4/
idd hele mooie wagen! mooie kleur, mooi interieur, vraagprijs weet ik niet of die ok is.

overignes is die orgineele fabrieks "verlaging" ook wat overdreven met 4cm tis eerder 2,5-3cm maar het rijd wel lekkar zo'n audisportonderstel. :9

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 04-02-2005 16:09 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Volgens mij heeft 'ie hem al een tijdje geleden verkocht, maar de foto's stonden nog online :). Gozer is ook geregd @ audiforum.nl, velg is z'n nickname geloof ik..

Ennuh Chaoss, je wil jouw A4 niet toevallig kwijt he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Timmert schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:29:
Volgens mij heeft 'ie hem al een tijdje geleden verkocht, maar de foto's stonden nog online :). Gozer is ook geregd @ audiforum.nl, velg is z'n nickname geloof ik..

Ennuh Chaoss, je wil jouw A4 niet toevallig kwijt he? ;)
nope.... tenzij je dr veel geld voor geeft :P

jah idd ken die nickname wel van het audiforum... moet zeggen dat ik er niet zo heel vaak kom.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00701/AudiQ7side_701241a.jpg

voor de mensen die het nog niet hebben gezien.
de eerste vrijgegeven foto van de Q7 waarvan iemand met de brightness heeft gespeelt om het duidelijker te maken..
Afbeeldingslocatie: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/images/32597.1.gen.jpg
logo Q7

originele foto die was vrijgegeven.
Afbeeldingslocatie: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/images/32599.1.gen.jpg

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40
Werd tijd dat ze met een SUV kwamen. Leuke concurrentie voor de X5, Touareg en ML :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:34

Sharky

Skamn Dippy!

grappig, ik zat gister nog met een kameraad over SUV's te praten en opeens kwamen we tot de conclusie dat Audi die helemaal niet heeft. We waren het eens dat het wel tijd zou worden en warempel hij komt er aan, ben erg benieuwd.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

ze zijn imo veel te laat.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

of ze nou te laat zijn of niet tis niet mijn ding.

eerlijk gezegt vindt ik zlefs helemaal niets... lekker met je suv door de stad of over de snelweg cruisen... nah doe mij maar een avant of limousine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Chaoss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:30:
of ze nou te laat zijn of niet tis niet mijn ding.

eerlijk gezegt vindt ik zlefs helemaal niets... lekker met je suv door de stad of over de snelweg cruisen... nah doe mij maar een avant of limousine. :)
maar het past eik. wel bij audi door quattro.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ach, je kunt het ook zo zien. Mensen die zich al een X5, een M klasse, een Touareg of een Cayenne konden veroorloven beginnen misschien al uitgekeken te raken op hun huidige SUV. Je hebt het hier wel over het soort automobilist dat hooguit 4, 5 jaar met een auto doet. Als Audi nu met iets nieuws komt is het misschien mooi tijd om de huidige PC Hooftstraat traktor in te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
Wat is eigenlijk dat SMG-transmissie systeem waar de nieuwe M5 E60 mee is uitgerust? Het zou afgeleid zijn van F1 principe? Ik weet dat AMG speedshift gebruikt waar je aan het stuur razendsnel kan schakelen, maar is SMG ook zoiets? Zowel als automaat als manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Silent Thunder schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:48:
Wat is eigenlijk dat SMG-transmissie systeem waar de nieuwe M5 E60 mee is uitgerust? Het zou afgeleid zijn van F1 principe? Ik weet dat AMG speedshift gebruikt waar je aan het stuur razendsnel kan schakelen, maar is SMG ook zoiets? Zowel als automaat als manual?
je zit in het audi topic?
maargoed.
het smg systeem is een semi automatische versnellings-systeem wat enorm snel schakelt.
het mercedes systeem is prut.
het DSG systeem van audi wat 2 koppelingen heeft en eigenlijk ook 2 versnellingsbakken is het snelste wat er te krijgen is.
smg II en dsg zijn momenteel de beste (semi) automatische bakken die je kunt krijgen.
de mercedes automaten zijn afschuwelijk, het weet nooit welke versnelling je wilt (ik spreek uit ervaring.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
jah ik weet dat het een audi topic is mja, ging ff om een algemene schakeltechnologie; aangezien het soms toch neigt naar random car talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ra5a schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:06:
[...]

je zit in het audi topic?
maargoed.
het smg systeem is een semi automatische versnellings-systeem wat enorm snel schakelt.
het mercedes systeem is prut.
het DSG systeem van audi wat 2 koppelingen heeft en eigenlijk ook 2 versnellingsbakken is het snelste wat er te krijgen is.
smg II en dsg zijn momenteel de beste (semi) automatische bakken die je kunt krijgen.
de mercedes automaten zijn afschuwelijk, het weet nooit welke versnelling je wilt (ik spreek uit ervaring.
Het systeem in de BMW M5 E60 is SMG III. I en II zaten in resp. de vorige en huidige M3.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ra5a schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:40:
[...]

maar het past eik. wel bij audi door quattro.
das waar, een suv hoort iig 4wd te hebben anders ist helemaal een nep suv... lekker met je audi door de weilanden crossen.. :9 :9~

toch jammer dat ze hoofdzakelijk als boodschappenwagentje gebruikt gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Chaoss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:04:
[...]

das waar, een suv hoort iig 4wd te hebben anders ist helemaal een nep suv... lekker met je audi door de weilanden crossen.. :9 :9~

toch jammer dat ze hoofdzakelijk als boodschappenwagentje gebruikt gaan worden
Dat ligt helemaal aan wat Audi ervan maakt. Als het een luxe SUV wordt zoals een Cayenne, X5, etc etc dan word het meer iets voor pimps of zakenlui etc (let ff niet op het generaliseren (1)).
Maar als het meer iets gaat worden zoals een Mercedes G; dan word de kans groter dat mensen er echt offroad mee gaan.

1 = alleen ff om mijn standpunt wat te verduidelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

t ís een audi dus luxe wordt hij sowiezo :)

maar ach waar maak ik me druk om ikzelf kan hem toch niet betalen en dan doet het er niet zoveel toe wat een ander er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Chaoss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:17:
t ís een audi dus luxe wordt hij sowiezo :)

maar ach waar maak ik me druk om ikzelf kan hem toch niet betalen en dan doet het er niet zoveel toe wat een ander er mee doet.
Mwah, toch plaats ik graag auto's in mijn denkbeeldige garage. En later als ik de jackpot win hoop ik ze aan te schaffen B) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

haha jah ok fantaseren doen we allemaal. B)

kheb nog geen eens een garage voor mijn huidige Audi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Een directielid van mn werk heeft een rode Audio S4.
Best wel een gaaf ding! :9 Wil dr wel eens in rijden, maarja dat gaat niet zo snel. :Y)

Heb al wel in mn baas auto gereden... :9 (Renault Espace 3.5 V6)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

als er nog iemand een dubieuse A4 1.8Tquattro 20v wil kopen dit is echt een spotprijsje:

http://www.marktplaats.nl...arkt/autos/audi/46240.htm

volgens mij bestaat hij ook uit verschillende kleuren grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:52:
vermoed dat het met lichtval te maken heeft. op sommige stukken is 'ie wat donkerder omdat het in de schaduw zone ligt... (denk ik)

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 08-02-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
meendering schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:39:
Een directielid van mn werk heeft een rode Audio S4.
Best wel een gaaf ding! :9 Wil dr wel eens in rijden, maarja dat gaat niet zo snel. :Y)

Heb al wel in mn baas auto gereden... :9 (Renault Espace 3.5 V6)
dat is de 350z motor

@die a4 hierboven, daar is vast wat mee, anders verpatsen ze hem niet voor deze prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door 418O2 op 08-02-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:37

Stoffel

Engineering the impossible

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:52:
als er nog iemand een dubieuse A4 1.8Tquattro 20v wil kopen dit is echt een spotprijsje:

http://www.marktplaats.nl...arkt/autos/audi/46240.htm

Ik wou even verder kijken op de site van die autozaak en hij heeft hem al niet meer. Maar toch, stel dat dat ding >250k gelopen heeft dan is die prijs niet eens zo heel raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik ga misschien een Seat kopen

Das ook een Audi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Timmert schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:48:
Ik ga misschien een Seat kopen

Das ook een Audi :P
neeeee :'( spaar ff door voor een audi joh.... true je zult onderdeelen met het vw audi logo tegenkomen maar tis natuurlijk niet hetzelfde als een audi, net als VW tis leuk... maar net niet het echte werk.

interieur en afwerking van Audi kunnen de andere vag merken niet aan tippen :) styling trouwens ook niet maar das gedeeltelijk ook een kwestie van smaak.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 08-02-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Weetje wat t is.. Die volvo van me heeft nu 190k gelopen en gaat rap richting de 2 ton. Dat is zo'n beetje de psychologische grens om 'm op marktplaats nog fatsoenlijk kwijt te raken... Heb vandaag in een Toledo 90pk tdi uit 2000 (of was het 1999?) gereden, dat beviel opzich best heel goed. Had niet veel gelopen, 120k oid en hij staat bij een voor mij erg bekende Seat dealer.. Vandaar..

Mja ik denk er nog even over hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

een 90pk tdi vinnik sowiezo een beetje onder-gemotoriseerd (?) net te weinig vermogen voor een waarschijnlijk vrij zware bak (tenmisnte in een A4 van 1250kg valt hij me vies tegen).

het effect is dat je meer van de motor gaat vragen waardoor de 90pk sowiezo veel meer zuipt dan een 110pk. maar niet snel vooruit komt.

maar hoe moeilijk is het om een A4 110pk tdi te vinden? wat kost die seat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nah ik vond m rap vergeleken met die Volvo hoor :+

Wetterauer/chipmeister chipje erin en je hebt ook 115pk :). A4 TDi 110 vinden is niet zo moeilijk maar ik wil liefst een auto met <150k en ik wil ook niet meer dan 9000 euro uitgeven. Die Seat zou mij na wat onderhandelen ongeveer 8000 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah ok een tdi met minder dan 150k op de teller is alstig een 110pk tdi van bv '98 heeft gauw 175.000 maar omgerekend is dat maar 25.000 per jaar dus dat stelt 10x niets voor. maar je moet er wel vanuitgaan dat zo'n A4 iets van 10k kost. je betaald meer maar je krijgt er ook meer voor terug (status "uche", uitstraling, afwerking, etc. etc. :)

verder moet je bij een tdi niet teveel naar de km-stand kijken.... 4 ton is voor die wagens geen probleem, onderhoudt is veel belangrijker! ik koop liever een tdi met 180k op de teller waarbij het onderhouds boekje volledig ingevuld is dan eentje met 140k waar neits van bekend is.

maar het is idd maar net wat je gewend bent, khad hioervoor een benzine auto die onder de 8s op de 100 zat dus dan is een 90pk tdi echt traag. Verder zou ik het verbuik toch in overweging nemen als je veel rijd dan is het verschil tussen 1:16 en 1:18 toch mooi meegenomen!

Verder zijn vw/seat/skoda prima wagens het is uiteindelijk VAG, maar ik erger me soms wel een beetje aan mensen die het allemaal op 1 lijn houden. Khad het laats met een collega van mij over mijn auto hij: "ja ik heb laatst ook een testrit gemaakt in zo'n auto, tenminste was dan een bora maarja das hetzelfde natuurlijk"

neeeeheeeeej een bora is geen a4 :'(

en gister moest ik een collega van mij ff naar de garage brengen zijn renault senic tdci had een beurtje gehad dus we rijden daar zo heen
hij "dit is zeker een benzine?"
ik: "euhm neej een tdi..."
hij "ow wat issie stil dan! das heel wat anders dan die diesel van mij"
ik "tjah die van mij maakt vanbuiten ook wel aardig geluid, maarja bij audi weten ze wat isoleren is"
hij "......"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik snap heel goed wat je bedoelt, zo ist niet. Ik vraag me trouwens af hoe groot het verschil tussen een A4 en een Toledo is qua verzekering. Ik ben nog maar 19, dus ik betaal sowieso de hoofdprijs.. Maargoed, je wil er wel een beetje knap bij rijden nietwaar :)

Kan ik niet een keertje een testritje in jouw auto maken? O-)

Het gaat trouwens om deze auto: http://www.autoselect.nl/htmlpaginas/3815/85-DJ-GJ.htm

Onderhoudsboekjes, NAP, alles erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

haha tjah ik wil niet arrogant overkomen maar er IS gewoon een verschil tussen de vag-merken, kwa technische kwaliteit ontloopt het elkaar niet alllen zijn het net die extra dingetjes (afwerking, gebruikte materialen van het interieur etc.) en jah je betaald extra voor den naam (net als bij bmw en merc.)

die seat ziet er goed uit, nette prijs voor een dealer auto. een a4 van 99 kost bij een audi dealer wel wat meer. voor dit geld hebje ongeveer een '98 A4 maar dan bij een "gewone" handelaar (wel betrouwbaar natuurlijk)

nu heb ik nooit naar dealer A4's gekeken maar ik denk dat de modellen van '99 (is het facelift model dus poulairder en eens tuk duurder dan de 97 of 98 modellen) gauw 12k of meer kost.

en uiteraard mag je een testrit in mijn auto maken, maar ik woon in friesland de kans is groot dat jij ergens in het westen/zuiden woont :D

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 09-02-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik vond het idd ook een strakke prijs.. Voor een '98er A4 81kW proline met plm. 180k op de teller vraagt men rond de 9000 euro op marktplaats.. Dan heb ik zoiets.. Voor hetzelfde geld heb je een Toledo 81kW Signo met 150k op de teller uit 2000 bij een bovag garage.. Tsja.. :)

Anyway, ik kom wel een keertje jouw kant op. Ben wel benieuwd naar het verschil enzo.. Hoe zit jij meestal in de weekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

weekenden heb ik wel tijd, soms werk ik op zaterdag (meestal maar een halve dag). Ik woon zlef in tytsjerk ligt 13km ten oosten van lwarden. maar ik ben ook regelmatig in Harlingen want daar woont mijn vriendin, ben daar dit hele weekend ook.

vanaf welke kant moet je komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 19:19

Reinier

\o/

Zonde:

Afbeeldingslocatie: http://www.wreckedexotics.com/newphotos/weird/weird555.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
hoeft niet per se kapot te zijn. zie niet in waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

418O2 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:17:
hoeft niet per se kapot te zijn. zie niet in waarom eigenlijk?
Okee, niet kapot misschien, maar toch veel schade (schoonmaakkosten?)
Hundreds of brand new Audi's and BMW's were flooded on January 10, 2005 after a severe storm at the Sompassari port in Helsinki. These cars had just been imported and were awaiting delivery to dealerships in Finland. Millions worth of damage.

[ Voor 4% gewijzigd door Reinier op 09-02-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah een audi is degelijk... maar niet waterdicht. :P

denk datje er wel vanuit kunt gaan dat het interieur aardig verneukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Chaoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:55:
weekenden heb ik wel tijd, soms werk ik op zaterdag (meestal maar een halve dag). Ik woon zlef in tytsjerk ligt 13km ten oosten van lwarden. maar ik ben ook regelmatig in Harlingen want daar woont mijn vriendin, ben daar dit hele weekend ook.

vanaf welke kant moet je komen?
Afsluitdijk denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:27:
mjah een audi is degelijk... maar niet waterdicht. :P

denk datje er wel vanuit kunt gaan dat het interieur aardig verneukt is.
ze mogen we er wel 1 doen, dan maar lelijke bekleding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dan is het het gemakkelijkst om een keer af te spreken als ik in harlingen bent, das ongeveer een kwartiertje rijden vanaf de afsluitdijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Chaoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:53:
[...]

dan is het het gemakkelijkst om een keer af te spreken als ik in harlingen bent, das ongeveer een kwartiertje rijden vanaf de afsluitdijk.
Lijkt me goed. Kun je me misschien mailen als je weet wanneer je een keer daar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Timmert schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:56:
[...]

Lijkt me goed. Kun je me misschien mailen als je weet wanneer je een keer daar bent?
kheb je ge-add op msn met 2 van je mailadressen maar ik gleoof niet datje vaak online bnet :P

en hier een filmpje van een redelijk rappe audi 90: op de dragstrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Chaoss schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:46:
[...]

kheb je ge-add op msn met 2 van je mailadressen maar ik gleoof niet datje vaak online bnet :P

en hier een filmpje van een redelijk rappe audi 90: op de dragstrip
Oke, ik ben volgens mij wel redelijk vaak online op m'n timmert.net adres. Hotmail moet je vergeten en weggooien, dies oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
over filmpje

hij is wel mad licht geveerd. ding stuitert alle kanten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 28-09 11:50

Kr3Kr

Melpomene

ik heb vorige week mogen rijden in:

* oude A6 serie
* oude A6 serie station
* rs6 :*)
* nieuwe A6 serie
* nieuwe A8 serie
* nieuwe A4 serie
* oude A3 serie
* nieuwe A3 serie
* A2

Ik werk bij kwikfit en athlon car lease (almere) hield een vip dag voor het topklasse segment, oftewel 's morgens kleine rondleiding bij athlon, duur lunchen, vervolgens per bus naar rai... en terwijl ze daarmee bezig waren moesten wij de auto's servicen (ruitensproeier, banden, sterretjes, olie, verlichting enz...) en ik had "driving-duty"... Totaal geen problemen mee :D

Bovenstaande series zijn een klein onderdeel van de leasebakken waarin ik kort heb mogen scheuren

Stuk voor stuk rijden ze _/-\o_ vooral die RS6 (ff landweggetje mee opgenomen :D). Die a2 is trouwens wel brak maar rijdt wel beter dan de meeste kleine autootjes en luxe :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Kr3Kr op 13-02-2005 22:25 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

oeps verkeerde topic :P

[ Voor 92% gewijzigd door Timmert op 14-02-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

en nu ben je zo verslaafd datje gaat sparen voor een eigen audi? :D

en idd de A2 rijdt vrij brak vergeleken met de rest van de audi's maja je meot het vergelijken met een renautl scenic ed. niet met een sedan of hatchback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Woei, net op weg van Rotterdam naar huis, komt er een nieuwe 6 voorbij vliegen, met daar achteraan een 4 cabrio, en daarachteraan probeerde een BMW 5 serie het zaakje bij te houden.

Duidelijk mensen met te veel centen, maar het zag er wel :9 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Kr3Kr schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:23:
ik heb vorige week mogen rijden in:

* oude A6 serie
* oude A6 serie station
* rs6 :*)
* nieuwe A6 serie
* nieuwe A8 serie
* nieuwe A4 serie
* oude A3 serie
* nieuwe A3 serie
* A2

Ik werk bij kwikfit en athlon car lease (almere) hield een vip dag voor het topklasse segment, oftewel 's morgens kleine rondleiding bij athlon, duur lunchen, vervolgens per bus naar rai... en terwijl ze daarmee bezig waren moesten wij de auto's servicen (ruitensproeier, banden, sterretjes, olie, verlichting enz...) en ik had "driving-duty"... Totaal geen problemen mee :D

Bovenstaande series zijn een klein onderdeel van de leasebakken waarin ik kort heb mogen scheuren

Stuk voor stuk rijden ze _/-\o_ vooral die RS6 (ff landweggetje mee opgenomen :D). Die a2 is trouwens wel brak maar rijdt wel beter dan de meeste kleine autootjes en luxe :9~
om mijn lijst van vrijdag nog even uit te breiden, vandaag gereden in een....

tromgeroffel...

AUDI A8 W12 !! :*) :D

sodeklere, ik heb hem op het landweggetje (ja, wel asfalt) naast het kantoorgebouw van athlon even ingetrapt, ik heb nog nooit zo hard leer van achter in mijn rug voelen knallen :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
450pk en 580Nm, dat wil wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wat merk je zelf als bestuurder ervan dat de motor een W12 is i.p.v. V12? Of heeft het alleen met de vorm of ligging te maken; en merk je verder geen verschil tussen de 2..

2e vraagje... (weet niet of het al gemeld is hier); maar is er al iets bekent wanneer de nieuwe RS6 zou uitkomen?

[ Voor 26% gewijzigd door Silent Thunder op 14-02-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Silent Thunder schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:15:
Wat merk je zelf als bestuurder ervan dat de motor een W12 is i.p.v. V12? Of heeft het alleen met de vorm of ligging te maken; en merk je verder geen verschil tussen de 2..
Het is de ligging waardoor er een betere verdeling van de kracht op de wielen te realiseren is. Je voelt het in de stabiliteit van de auto, snelheid van optrekken en testen met trekkracht enz...

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 11:06

w00Dy

Make soap, not war

iemand een idee waarom alle motorkappen openstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22

Kroontje

...

w00Dy schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:23:
[...]

iemand een idee waarom alle motorkappen openstaan ?
Waarschijnlijk lui-heid om niet eerst de sleutel te zoeken om de auto in te gaan om de motorkap open te 'klikken' als ze erbij moeten ? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kroontje op 15-02-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Kr3Kr schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:59:
[...]

Het is de ligging waardoor er een betere verdeling van de kracht op de wielen te realiseren is. Je voelt het in de stabiliteit van de auto, snelheid van optrekken en testen met trekkracht enz...
En komt er ook nog een S8 ofzo? Of is die A8 W12 al de absolute top in audi's A8-lijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Silent Thunder schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:54:
[...]

En komt er ook nog een S8 ofzo? Of is die A8 W12 al de absolute top in audi's A8-lijn..
er was een s8, dus je zou denken dat er nu ook weer een s8 komt.
wanneer dat is weet niemand.
de introductie datum van de rs6 is ook onbekend.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd kwestie van afwachten.... ik bedoel van het nieuwst modellen zijn er ook nog geen S4, RS4, S6, RS6.... dus we wachten niet alleen op de S8, maar op alle S/RS uitvoeringen :P

nieuw model S4 zijn als spy-pics van geweest dus dat kan niet al te lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Dan hoop ik dat ze 'n beetje vaart maken...... de concurrentie (bmw, merc, etc) heeft de laatste tijd ook niet stilgezeten B) En de huidige RS6 word in sommige reviews op enige punt(en) al outdated genoemd...

[ Voor 35% gewijzigd door Silent Thunder op 15-02-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ik had gelezen dat de S8 een 550pk V10 motor zou krijgen, maar dat weet ik niet zeker

volgens mij heeft een W12 ook een hoger koppel dan een V12, maar dat weet ik niet zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
418O2 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:56:
volgens mij heeft een W12 ook een hoger koppel dan een V12, maar dat weet ik niet zeker ?
Een voor de hand liggende vergelijking tussen W12 en V12 bij gelijke cilinderinhoud van mijn Carbase 2004 cdrom; maar ik weet niet of de vergelijking fair is? In ieder geval is hier het koppel niet meer t.o.v. de V12

Afbeeldingslocatie: http://img233.exs.cx/img233/5449/naamloos2tk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ja ik weet niet of je het zou kan vergelijken. Er zit nogal een een verschil tussen de compressieverhouding de boring x slag. Maar ik denk dat een W12 wel mooier loopt dan een V12, maar daar kan ik niets over zeggen.

Ik ga mijn oom even mailen, want nu ben ik benieuwd

//mail terug

de W12 is een dubbele VR6 motor. Hierdoor kunnen ze veel VR6 onderdelen gebnruiken bij het fabriceren van de W12, wat een kostenbesparing te weeg brengt. De W12 heeft dus ook een kleinere hoek dan een V12 motor (de VR6 zit qua hoek tussen een V6 en inline 6 in).

[ Voor 35% gewijzigd door 418O2 op 15-02-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
418O2 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:07:
//mail terug

de W12 is een dubbele VR6 motor. Hierdoor kunnen ze veel VR6 onderdelen gebnruiken bij het fabriceren van de W12, wat een kostenbesparing te weeg brengt. De W12 heeft dus ook een kleinere hoek dan een V12 motor (de VR6 zit qua hoek tussen een V6 en inline 6 in).
En wat wil het concreet zeggen over de performance van de W12 t.o.v. zijn V-''broer''?

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 15-02-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ehmm

geen idee eigenlijk. Dat gaan we navragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 20:40
een W12 is volgens mij ook een stuk compacter als een V12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

wat me ook opvalt is dat de v12 eerder zijn max kracht / koppel beschikbaar heeft. al is dat bij de koppel verwaarloosbaar.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
m3gA schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:15:
een W12 is volgens mij ook een stuk compacter als een V12
ja dat is correct

Afbeeldingslocatie: http://www.audipages.com/Tech_Articles/w12_1.JPG

Die cilinders zitten veel dichter opelkaar. Dit heeft het voordeel dat deze motor ook bijv in kleinere autos verwerkt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

al antwoord?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ja
quote: Oom
non what so ever
Hijs dus alleen wat kleiner (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb op de Autorai ff in de Audi A8 W12 gezeten. Damn, da's 'n wagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ja dat is echt een superwrede kar he, mag ook wel, het is namelijk het vlaggenschip van Audi

une pitet peut grande > http://www.wrc-wallpaper....s/Audi%20A8%20W12%201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
maar dat interieur maakt nog de meeste indruk; zo oogstrelend zie je het zelden

Afbeeldingslocatie: http://auto.consumerguide.com/images/autoreview/lrg/05601071990008LRG.jpg

het is net of je aan boord bent gestapt van een luxe privé jet

het is ook gewoon niet te overdone (zo gracieus of te chic zoals je bij een bentley ofzo ziet); maar Audi weet de perfecte balans te vinden tussen elegantie en sportiviteit (''speelsigheid'')

[ Voor 48% gewijzigd door Silent Thunder op 16-02-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Silent Thunder schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:04:
maar dat interieur maakt nog de meeste indruk; zo oogstrelend zie je het zelden

[afbeelding]

het is net of je aan boord bent gestapt van een luxe privé jet
in de a8 w12 waarin ik gereden heb zat geen eens een pookje ;), verder vind ik het interieur van bv de 7-serie van bmw weer 10 keer mooier, veel ruimer, rustiger en beter afgewerkt

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
die vind ik juist weer lelijk ;) Er zit niet echt een geweldige vorm in het bmw 7-interieur, ik mis gewoon een gevoel daarbij (te koud)... over die contouren is volgens mij niet al te goed nagedacht.. (iets te saai ofzo)

maar is natuurlijk allemaal heel persoonlijk; dat spreekt voor zich

[ Voor 107% gewijzigd door Silent Thunder op 16-02-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
*SCHOP*

De Audi ML XC5 tractor! \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/q7/03-large/Audi-Q7-001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/q7/03-large/Audi-Q7-002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/q7/03-large/Audi-Q7-003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/q7/03-large/Audi-Q7-004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/q7/03-large/Audi-Q7-005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bilder.autobild.de/bilder/1/64390.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img123.exs.cx/img123/2876/ppt6xf.jpg

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
ik moet er nog erg aan wennen volgens mij.... eerste indruk vond ik em lomp en de achterkant teveel op een boot op wielen lijken mja.. zoals gezegd; moet nog wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
denk dat de aangekleede versie wel mooi is, de lijnen zijn zwaar oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of is het ding nogal laag? D'r staat op 2 foto's iemand naast, en beide heren zijn langer dan de auto hoog is?

Nee, dan een Lincoln Navigator waar je met je buitenspiegels iemand z'n hoofd kan raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
de ground clearance is ook niet bij elke foto gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Hoe zit dat met die achterlichtunits :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Reinier schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:43:
Voorlaatste foto is met extra camouflage
Onderste is een Photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Reinier schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:43:
ik vraag me af he het met het logo op de grille zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
dat zijn spypics, dus dat hebben ze allemaal verbergt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
King_Louie schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:23:
Nee, dan een Lincoln Navigator waar je met je buitenspiegels iemand z'n hoofd kan raken :D
Zo'n ding heb ik een keer bezig gezien op een offroad-dag, tussen de zwaar aangepaste Suzuki's en Landrovers. Dat zag er echt...wanstaltig uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Silent Thunder schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:07:
dat zijn spypics, dus dat hebben ze allemaal verbergt..
dat snap ik :P

vraag me toch af waar ze dat logo op gebaseerd hebben. lijkt een beetje toyota achtig ofzo
Dupje schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:48:
[...]

Voorlaatste foto is met extra camouflage
Onderste is een Photoshop
true, denk toch dat die onderste aardig in de buurt gaat komen aangezien alle huidige modellen die vorm achterlichten hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 20-02-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Dames en heren!
De Audi RS4 WOEI!

420 HP
160 MPH
0-60 MPH in 4.8 seconds
430 Nm

Afbeeldingslocatie: http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25quattro/RS4050001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25quattro/RS4050002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25quattro/RS4050003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25quattro/RS4050012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/forum/attachment.php?s=747aeea50d3b5da6a6e0a48a285be09f&postid=41976
Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/forum/attachment.php?s=747aeea50d3b5da6a6e0a48a285be09f&postid=41977

[ Voor 17% gewijzigd door Ra5a op 22-02-2005 01:02 ]

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ra5a schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:01:
Dames en heren!
De Audi RS4 WOEI!
:9~ :9~ Ok, ik weet waar ik de komende jaren voor moet sparen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

themaxter schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:09:
[...]

:9~ :9~ Ok, ik weet waar ik de komende jaren voor moet sparen....
jaren :? in mijn gevallen eeuwen!

3 dingen waar ik ff mee zit:

- Waarom die velgen?? audi R/RS velgen waren altijd zo moi strak :'(
- waarom issie zo mooi? (/me is jaloers) *wank*
- waarom is het interieur zo extreem mooi! (alweer jaloers) *wank* *wank*

iemand trouwens enig id waarom Audi er voor gekozen heeft om nu een RS4 in sedan uitvoering te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
Dames en heren!
De Audi RS4 WOEI!

420 HP
160 MPH
0-60 MPH in 4.8 seconds
430 Nm
Atmosferische V8:
Developing a maximum output of 420 bhp, the V8 revs up to a speed of 8250 rpm. With its displacement of 4163 cc, this outstanding engine exceeds the magical barrier of 100 bhp per litre truly outstanding in a production saloon. Maximum torque of 430 Nm comes at 5500 rpm in this very compact engine, with 90 percent of the engine's torque consistently available between 2250 and 7600 rpm. The result is excellent muscle and pulling force at all times, enabling the driver whenever he - or she - wishes to drive in truly relaxed style without frequent gear changes.
8250rpm, dat zal geil klinken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Dames en heren!
De Audi RS4 WOEI!

420 HP
160 MPH
0-60 MPH in 4.8 seconds
430 Nm

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pure pr0n :9~ O+

zal alleen wel weer onbetaalbaar worden voor een "normaal" persoon :'(

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Dit zijn gerenderde plaatjes...... Ik dacht dat de RS4 pas in Geneve werd getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 15:40
Dit zijn geen gerenderde plaatjes hoor, knappe 3D'er die dit in mekaar zit (laat staan zo realistisch rendert). Zijn gewoon persfoto's die in een studio gemaakt zijn.
De auto zelf zal wel in Genève komen te staan dan.

Gewoon een vette, hele vette bak dit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Phreak schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:35:
Dit zijn geen gerenderde plaatjes hoor, knappe 3D'er die dit in mekaar zit (laat staan zo realistisch rendert). Zijn gewoon persfoto's die in een studio gemaakt zijn.
De auto zelf zal wel in Genève komen te staan dan.

Gewoon een vette, hele vette bak dit :9~
Ik heb het niet nagezocht, maar m'n eerste gedachte bij het zien van die foto's: niet echt.

Voorbeeldjes:

[1] [2] [3] [4] [5]

Allemaal 'nep'. En dit zij nog maar voorbeelden van één willekeurige site via Google. Het moddelen van auto's is inmiddels tot ware kunst verheven, ik heb voorbeelden gezien die niet van echt te onderscheiden waren.

/back ontopic: mocht de RS4 er zo uit komen te zien (wat ik heel waarschijnlijk acht, daar niet van...) bestel ik er alvast één :P _/-\o_

/edit: hmm, de foto's zijn misschien toch wel echt. Anyway, het had gekund. :)

[ Voor 6% gewijzigd door LoneGunman op 22-02-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:31

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik ben toch meer voor de huidige (vorige inmiddels dus) RS4.
Daarbij heb je meer van: ow, zomaar een stationwagon, en dan ineens... Issie 3 km voor je :P
Toch wat meer ingetogen.
Als dit officiele plaatjes zijn/worden, dan vind ik het een TE macho/PIMP bak.
Maar dat ben ik.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

denk wel dat profi-desingers zoiets kunnen renderen.

maakt ook niet uit of het echt is of gerenderd hij sig ewoon extreem mooi, als hij gerederd is dan zijn het wel plaatjes afkosmtig van audi dus zal het design ook wel 1:1 kloppen, lijkt me niet het werk van een amateur dit (dan zou autoweek ze ook niet gebruiken)

ben benieuwd hoe de avant RS4 eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bartvl schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:24:
Ik ben toch meer voor de huidige (vorige inmiddels dus) RS4.
Daarbij heb je meer van: ow, zomaar een stationwagon, en dan ineens... Issie 3 km voor je :P
Toch wat meer ingetogen.
Als dit officiele plaatjes zijn/worden, dan vind ik het een TE macho/PIMP bak.
Maar dat ben ik.
ff mierenneuken:

van het 2001 - 2004 model is nooit een RS4 geweest alleen een S4 (zowel limousine als avant)

alleen van het B5 facelift model is een RS4 geweest. (en dan ook nog alleen in de jaren 2000 en 2001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

LoneGunman schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:17:
[...]

Ik heb het niet nagezocht, maar m'n eerste gedachte bij het zien van die foto's: niet echt.

Voorbeeldjes:

[1] [2] [3] [4] [5]

Allemaal 'nep'. En dit zij nog maar voorbeelden van één willekeurige site via Google. Het moddelen van auto's is inmiddels tot ware kunst verheven, ik heb voorbeelden gezien die niet van echt te onderscheiden waren.

/back ontopic: mocht de RS4 er zo uit komen te zien (wat ik heel waarschijnlijk acht, daar niet van...) bestel ik er alvast één :P _/-\o_

/edit: hmm, de foto's zijn misschien toch wel echt. Anyway, het had gekund. :)
als de foto's al gerendered zijn maakt het nog niet veel uit.
simpelweg omdat de foto's door audi zelf zijn vrijgegeven.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
das gewoon een saloon versie Choass; een limousine is toch wat langer :P

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 22-02-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:31

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:20:
[...]

ff mierenneuken:

van het 2001 - 2004 model is nooit een RS4 geweest alleen een S4 (zowel limousine als avant)

alleen van het B5 facelift model is een RS4 geweest. (en dan ook nog alleen in de jaren 2000 en 2001.
Die RS4 bedoel ik dus :P
Die vond ik gewoon extreem mooi want redelijk ingetogen en toch weer niet :P snapje?

Life is not about specs, it is about joy!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.