Dirk_1 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:47:
Ik heb net de hue white E27 1600 lumen lampen binnen. Ik wil ze in de tuin gebruiken maar ze zijn net iets groter dan de 806 lumen variant waardoor ze niet in mijn armaturen passen

gelukkig zijn het testarmaturen, ik ben net begonnen met tuinverlichting te plaatsen
Online armaturen zoeken is niet simpel omdat er geen maximum lamp afmetingen bijstaan.
Weet iemand waar ik terecht kan voor budgetvriendelijke tuinarmaturen voor deze grotere lamp, liefst met linkje naar armatuur:
- muur of grond spot (met e27 fitting, die met GU10 vind je met hopen maar geven teweinig licht)
- paaltje
- wandlamp
Mag ook in mijn mailbox als publiek reageren hierop niet mag
Bedankt
Lampen en armaturen bij elkaar zoeken is online altijd een gedoe en helaas zijn fysieke verlichtingswinkels met een ruim assortiment tegenwoordig ook lastig te vinden.
Voor de grotere HUE 1600 lumen E27 lamp moet je denk ik een beetje 'op zeker' gaan zoeken qua formaat.
Als je prikspots zoekt dan vind je
hoofdzakelijk de open modellen, daarbij moet een rubberen ring om de lampvoet om zo de fitting vrij van water te houden. Meer bedoeld voor de
grote Philips PAR38 lampen.
Bega heeft een mooi
E27 prikspot model maar wel tegen Bega prijzen. Rond de €175,00 p/st.
En ik weet niet 100% zeker of hier jouw HUE 1600 lumen lamp in past.
Qua tuinverlichting in de vorm van paaltjes zou je eens op de
website van SLV kunnen kijken. Veel van hun paaltjes hebben een redelijke ruimte voor een lichtbron.
Advies: SLV is in de webshop zelf vaak duurder dan andere webshops die ook SLV armaturen verkopen.
Verder is
Rietveld nog een optie, al doen deze niet heel erg veel met tuinverlichting. Of
K.S. Verlichting wat ook vrij breed wordt verkocht maar meer in het klassiekere segment zit.
[
Voor 3% gewijzigd door
Theo74 op 16-07-2020 16:13
]
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.