Red Alert 3 komt eraan!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 17.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

die cutscenes waren gewoon kostenbesparing en generals was een meer algemenere insteek... ik vond het overigens wel een topgame, maar warhammer 40k gaf me meer dat oude CnC gevoel dan generals me ooit gegeven heeft ook al is het een totaal andere game... de verslavingsfactor was daar ook meer dan ooit bij generals aanwezig is geweest...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wat loopt iedereen toch te zeiken zeg :(
ik vond c&c generals en zero hour wel leuk om te spelen, en het zag er nog goed uit ook.
het enige minpuntje vond ik dat het zo kort duurde.
ik heb hier zo'n beetje alle c&c spelen liggen en heb ze allemaal met tevredenheid gespeeld.
zowel c&c als red alert 1&2 en tiberian sun enzo.
de enigste is dat ik hier ook c&c renegade heb liggen en dat was pas een bagger spel.
verder vindt ik generals nog steeds leuk om te spelen, ik speel hem in ieder geval meer dan red alert.
maar zo heeft iedereen wel ze voorkeuren.
ik vindt b.v. total annihilation totale crap terwijl andere het nog steeds leuk vinden ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

mad_max234 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:42:
waneer stoppen ze nu eens net die hoax |:(

er komt geen ra3 en dat is maar beter ook, want ea zou het toch verpesten :+
Lieve Mad_Max234, dit is een topic over een spel wat nog niet uit is. Maar over deze game (waar iedereen vol verwachting naar uitkijkt, ik ook! :*) ) doen en hebben veel geruchten de ronde gedaan. Maar dan mis ik iets, waar is dan het gerucht dat RA3 gecanned is? Als je dat gerucht even aangewezen had was het een stuk duidelijker... Echter, dat zie ik niet! M.a.w.: als je iets te melden hebt waarvan JIJ overtuigd bent, onderbouw het dan a.u.b. met argumenten en/of feiten. Blijf anders alsjeblieft weg!

Dan weer ontopic, iets interessants waarvan het waarheidsgehalte redelijk hoog* ligt:

Op het Tweakzone-Forum is op een aantal plaatsen te lezen dat het toekomstige Red Alert 3 gebaseerd zal zijn op de engine van het huidige spel... Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth !

* : Imho is het waarheidsgehalte redelijk hoog omdat ik het op 4 à 5 plaatsen op het Net tegenkwam.

offtopic:
Had iemand ooit gedacht dat de LotR:BfME-engine een opgepoetste versie van de C&C Generals-engine is :? Leuke vraag voor Triviant ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Lieve Mad_Max234, dit is een topic over een spel wat nog niet uit is. Maar over deze game (waar iedereen vol verwachting naar uitkijkt, ik ook! :*) ) doen en hebben veel geruchten de ronde gedaan. Maar dan mis ik iets, waar is dan het gerucht dat RA3 gecanned is? Als je dat gerucht even aangewezen had was het een stuk duidelijker... Echter, dat zie ik niet! M.a.w.: als je iets te melden hebt waarvan JIJ overtuigd bent, onderbouw het dan a.u.b. met argumenten en/of feiten. Blijf anders alsjeblieft weg!

Dan weer ontopic, iets interessants waarvan het waarheidsgehalte redelijk hoog* ligt:

Op het Tweakzone-Forum is op een aantal plaatsen te lezen dat het toekomstige Red Alert 3 gebaseerd zal zijn op de engine van het huidige spel... Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth !

* : Imho is het waarheidsgehalte redelijk hoog omdat ik het op 4 à 5 plaatsen op het Net tegenkwam.

offtopic:
Had iemand ooit gedacht dat de LotR:BfME-engine een opgepoetste versie van de C&C Generals-engine is :? Leuke vraag voor Triviant ;) :P
Dat had ik niet gedacht, dat wist ik al endat is nog duidelijk te zien ook :P Het belangrijkste herkenningspunt is natuurlijk de brakke broncode. Maar verder is het aan de graphics ook goed te zien.
Daarnaast is het ook niet meer dan logisch, er zit in zon engine veel tijd om het te maken, Voor ieder spel een nieuwe maken is niet efficient dus recyclen ze de engine en poetsen ze hem steeds op wat betreft graphics vanwege beter wordende videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
-NMe- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:22:
[...]

Jammer van de VGA graphics? Ik vind RA1 veel leuker om te spelen dan RA2 met die mooie graphics. Sterker nog, RA1 heeft nog een beetje een oude sfeer, terwijl RA2 door de mooie graphics veel futuristischer lijkt dan het zou moeten zijn.

Ik zou zo al die prachtige graphics van tegenwoordig inruilen voor die geweldige gameplay die games "vroeger" hadden. :)
Je hebt gelijk, maar ik zou graag een hogere resolutie zien omdat je dan meer overzicht hebt.
Verder heeft RA1 idd de old school sfeer, die moet zeker worden behouden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Ik verwacht niet dat Redalert 1 opnieuw uitgebracht wordt in betere graphics, wel is bekend dat er een Redalert voor de PSP of NDS komt. Ik hoop dat dit niet de zelfde Redalert is die als Redalert 3 is aangekondigd.
Mocht je toch Redalert willen spelen met betere graphics dan is deze mod misschien iets voor je >:)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

babba schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:57:
Word Red Alert 3 nog gemaakt door Westwood :? Anders heb ik weinig hoop :'(
Om het nog duidelijker te zeggen: Westwood bestaat al drie jaar niet meer, omdat EA het bedrijf heeft gesloten en alle werknemers heeft ontslagen.

Vervolgens hebben ze alle werknemers wel een contract aangeboden om bij EA LA te komen werken, waarvan 17 (van de 240+) man van Westwood dat ook hebben gedaan. De rest niet. En van die 17 zijn er nu nog 2 over (Louis Castle en Mark Skaggs).

De belangrijkste mensen van Westwood zijn zoals al eerder gezegd is een eigen bedrijf gestart in Las Vegas. Dit bedrijf wil niks met EA te maken hebben, en de oprichters (Michael Legg, Joe Bostic & Steve Tall) zijn zelfs persona non grata bij EA (if you locate one of these persons on the premises, remove them with any force necessary).

Dus uh, nee...RA3 zal nooit gemaakt worden door iemand die ook maar iets ooit met Westwood te maken heeft gehad. Oh wacht, jawel, Mark Skaggs natuurlijk. Maar het feit dat heel veel Westwoodians niet naar EA LA wilden omdat ze dan onder Skaggs zouden moeten werken zegt al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:59
haha :P , wordt RA3 US vs Sovjetunie of Us vs China? (als ze voor china hebben gekozen = geen winst in China)

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mduijvendijk schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:54:
Ik verwacht niet dat Redalert 1 opnieuw uitgebracht wordt in betere graphics, wel is bekend dat er een Redalert voor de PSP of NDS komt. Ik hoop dat dit niet de zelfde Redalert is die als Redalert 3 is aangekondigd.
Mocht je toch Redalert willen spelen met betere graphics dan is deze mod misschien iets voor je >:)
ja volgens mij kwam er een red alert 3 op de NDS uit.
maar ja moet je ook maar afwachten wat dat is natuurlijk.
ik speel het toch liever op me 19inch tft scherm en me muis dan 2 van die kleine #@$ schermpjes ;)
ja , ik heb ook een DS .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

MrRudi's verhaal klopt bijna :p

dat petroglyph vega's staat si niets nieuws. het is namenlijk om de hoek van het oude westwood studio's. als je op het dak staat kun je het vervallen gebouw van westwood zien :'(

verder heeft EA het bedrijf overgenomen, en toen idd gezegd, kom maar naar ons toe. en het gebouw gesloten :9. bijna alle werknemers hebben eerder ontslag genomen :o en zo hoort het, want dat had EA nooit verwacht.

opzich zijn generals en zero hour nog zo slecht niet bedacht. het probleem ligt ook in een groot deel support. zoals regelmatig patchen, of een paar echte goede bug tests draaien voor ht uitbrengen.

het ligt niet echt aan het huidige C&C team, maar aan de deadlines die EA altijd opsteld. dwingt ook af binnen een korte tijd een game te leveren, dus scripten ze alles snel en dus brak :(
vraag me nogsteeds af. als alle anti EA mensen massaal 1 bankrekening openen en 5 euro erop storten of EA niet weg gekocht kan worden xD

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Nee, mijn verhaal klopt helemaal :P I was there.
dat petroglyph vega's staat si niets nieuws. het is namenlijk om de hoek van het oude westwood studio's. als je op het dak staat kun je het vervallen gebouw van westwood zien :'(
Het is niet vervallen, het staat gewoon leeg. Petroglyph heeft nog overwogen hetzelfde gebouw weer te huren, maar dat hadden ze toch 'te raar' gevonden. Ze hebben wel het oude WWS telefoonnummer overgenomen, met exact dezelfde doorkiesnummers als ze voorheen hadden :P Ze krijgen nog regelmatig telefoontjes voor Louis Castle, die ze steevast beantwoorden met 'Nee, die is op vakantie' :D Maar de Prairie Falcon Road is inderdaad schuin tegenover het oude gebouw aan de North Tenaya Way, waar we ooit met een minivan een motorrijder van de weg af hebben gedrukt :)
verder heeft EA het bedrijf overgenomen, en toen idd gezegd, kom maar naar ons toe. en het gebouw gesloten :9. bijna alle werknemers hebben eerder ontslag genomen :o en zo hoort het, want dat had EA nooit verwacht.
EA kocht WWS al jaren voordat ze het sloten voor maar liefst 351 miljoen dollar van vorige eigenaar Virgin Interactive Entertainment dat op het randje van faillisement stond, en de beide oprichters Louis Castle en Brett Sperry. In februari 2003 kondigde EA intern aan dat ze Westwood Studios als los bedrijf gingen opheffen, en er een afvloeiregeling zou komen voor de mensen die in Vegas en Irvine for WWS werkten. Daarbij kreeg iedereen dus EERST z'n ontslag. Ja echt ja. Joseph Kucan (aka Kane) was daar zo pissed over dat ie tot op heden met niemand meer contact heeft. EA heeft vervolgens (bijna) iedereen een baan aangeboden bij EA LA. Ook Petroglyph's oprichters zijn toen naar LA gegaan, contract bekeken, naar huizen in LA gaan kijken etc. Uiteindelijk heeft de meerderheid bedankt voor de eer. Of zoals Michael zei "They closed the company I worked for for 17 years, and then they expect me to move to LA where I could only hire a 3-room appartment for the price for which I have a large house with swimming pool in Vegas...no way man!"

Voordat ze in het gebouw terecht kwamen waar ze nu zitten hadden ze trouwens eerst nog een klein obscuur kantoortje gehuurd, terwijl het nieuwe kantoor in aanbouw was :) Hierzo:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/pet_oud.jpg

Nieuw gebouw in aanbouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/pet_nieuw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
chucky666 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:36:
[...]

ja volgens mij kwam er een red alert 3 op de NDS uit.
maar ja moet je ook maar afwachten wat dat is natuurlijk.
ik speel het toch liever op me 19inch tft scherm en me muis dan 2 van die kleine #@$ schermpjes ;)
ja , ik heb ook een DS .
Redalert 2 komt op de psp

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

ehm tja.. dat lijkt me echt lastig te besturen :p

wat dat betreft is de ds wel makkelijk daarvoor .. 1 schermpje voor radar/contruction/specials en andere schermpje voor het main speelveld.

Stylusje is makkelijk groepen selecteren enzo :) .. ach kan me niet zoveel schelen :p heb geen psp of ds ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

Ik wil red alert 3 :D ben altijd al fan geweest van de "westwood" games ik hoop dat deze qua gameplay er nog een beetje op gaat lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

RAILGUNNER schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:38:

Heb na het lezen van dit topic weer zin in deel 1 gekregen, jammer van de VGA graphics.
Kunnen ze niet ff tussendoor Red Alert 1 for WinXP uitbrengen met 1024*768 graphics?
Al lang geleden, maar was het niet zo dat je die optie gewoon aan een ini file kon toevoegen :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Copycat schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:19:
Al lang geleden, maar was het niet zo dat je die optie gewoon aan een ini file kon toevoegen :?
Nee, RA1 werkt alleen in 320 x 200 en 640 x 400.
Als je RA2 gewend bent is de RA1 interface trouwens wel een bron van RSI zeg. Je bent echt continu aan het klikken om tanks te bouwen, zeker als de gamespeed een beetje hoog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

OlafvdSpek schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 08:31:
[...]

Nee, RA1 werkt alleen in 320 x 200 en 640 x 400.
Als je RA2 gewend bent is de RA1 interface trouwens wel een bron van RSI zeg. Je bent echt continu aan het klikken om tanks te bouwen, zeker als de gamespeed een beetje hoog staat.
Ja, en dan heb ik ook vorige week zitten spelen met een ibm-laptop met zo´n pielding erop, das echt te erug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik heb weinig hoop dat RA3 goed gaat worden, RA1 en 2 vond ik heerlijk, maar EA zal er wel zoiets als generals van maken, echt jammer dat ze de C&C naam misbruiken voor die troep.
Mijn hoop ligt nu bij Petroglyph. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 09:20
Ik ben het eens met mito, EA heeft al genoeg games misbruikt puur voor het geld. Het beste voorbeeld daarvan is wel de sims serie denk ik, deel 1 had veelsteveel uitbreidingspaketten die per stuk veel ste weinig voorstelden. het staat vast dat deel twee van de sims maarliefst 11 uitbreidingspaketten gaat hebben..

.. ik ben bang dat het met RA3 net zo gaat. Iedereen verwacht veel van RA3, dus ze kopen die game toch wel, volgens EA. Dus maakt EA een slechte game, iedereen koopt het, en EA heeft zijn geld.
zonde.
Eigenlijk zouden wij, de gamers massaal de game niét moeten kopen als blijkt dat RA3 een afknapper is. Maarja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. :|

Ik leg ook mijn hoop op westwood 2. Maar duimen dat ze echt een nieuwe goeie game maken.

EDIT: in de duitse PCgames stond dat "Alarmstufe Rot 3" (RA3) het eerste kwartaal 2006 uitkomt. In dat land staat die game trouwens ook helemaal bovenaan de most wanted charts, waarom, vraag ik me af :?

[ Voor 12% gewijzigd door Rian op 13-08-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:16

Polycom

Poes van goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 09:20
zou zomaar kunnen... dat plaatje komt me erg bekend voor als screenshot, en niet op de psp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

PuDy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:34:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een fotofuck.
Dat ziet er idd uit als een regelrechte copy/paste van een pc-screenshot op een PSP...
Volgens mij zou de besturing behoorlijk matig zijn. Op de DS zou ik het me nog voor kunnen stellen, mbv de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
wenneyhanney schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:43:
haha :P , wordt RA3 US vs Sovjetunie of Us vs China? (als ze voor china hebben gekozen = geen winst in China)
tuurlijk wel, allemaal van die chineesjes die het amerikaanse leger in de pan willen hakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
op http://cncden.com/ vond ik dit plaatje >:)
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y215/mduijvendijk/ra3_logo_small.jpg

Het zou een fake kunnen zijn, gezien het feit dat Lion (van CNCDen) geen idee heeft waar het vandaan komt en omdat het oude C&C logo is gebruikt.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Is dat niet gewoon het oude logo alleen een 3 in plaats van een 2 of is dat het logo van deel 1 zelfs :S. naja hoop dat deze game een beetje tussen deel 1 en 2 in gaat zitten aangezien ik nog steeds deel 1 het leukst vond want vond deel 2 met die yories (of hoe hete die gozer ?) maar een beetje unreal. Terwijl alle dingen in deel 1 ook in het echt kunnen. (op de teslastroomspuitdingen na dan :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dark4ever schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:41:
Is dat niet gewoon het oude logo alleen een 3 in plaats van een 2 of is dat het logo van deel 1 zelfs :S. naja hoop dat deze game een beetje tussen deel 1 en 2 in gaat zitten aangezien ik nog steeds deel 1 het leukst vond want vond deel 2 met die yories (of hoe hete die gozer ?) maar een beetje unreal. Terwijl alle dingen in deel 1 ook in het echt kunnen. (op de teslastroomspuitdingen na dan :D)
Die Tesla Coil's bestaan echt hoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_coil
Alleen zijn ze niet echt praktisch in gebruik als wapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50
Mmmmm, ik hoop dat RA3 dan ook écht in 2006 uitkomt, ik ben 'n groot fan van de C&C reeks met RA2 op nummer één, hopelijk komen ze nu ook wel met 'n beter systeem om online te spelen; 't aantal cheaters etc is niet normaal nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98562

ooh Red Alert 1 staat nog steeds als vers in mijn geheugen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat speelde op een pentium 75mhz. Altijd als de vijand in beweging kwam met grote getallen, ging m'n computer stotteren. geweldige rader is dat :p

ik vond het jammer dat er in Generals geen boten waren. Die heb ik altijd gemist + de gameplay was heel anders. Het is dat Red alert 1 er wat slecht uitziet voor deze tijd. Anders zou ik het nog steeds spelen denk ik ipv generals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:19

BHQ

Ooh zou wel tof zijn als er een nieuwe uitkomt.. maar EA terroriseert echt alle games :(

Overigens: is Generals nog online te spelen en RA2? van Generals denk ik het wel, maar mochten er geen servers meer zijn (zelfs de inlogserver opgeheven) kan je dan nog op IP connecten?

of iig.. hebben de games RA2 / Generals garantie voor de toekomst dat je het kan blijven spelen? (FSGS ofzo, al kan ik daar niks meer van vinden :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Yapser schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:18:
Ooh zou wel tof zijn als er een nieuwe uitkomt.. maar EA terroriseert echt alle games :(

Overigens: is Generals nog online te spelen en RA2? van Generals denk ik het wel, maar mochten er geen servers meer zijn (zelfs de inlogserver opgeheven) kan je dan nog op IP connecten?

of iig.. hebben de games RA2 / Generals garantie voor de toekomst dat je het kan blijven spelen? (FSGS ofzo, al kan ik daar niks meer van vinden :/)
http://xwis.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Anoniem: 98562 schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:10:
ooh Red Alert 1 staat nog steeds als vers in mijn geheugen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat speelde op een pentium 75mhz. Altijd als de vijand in beweging kwam met grote getallen, ging m'n computer stotteren. geweldige rader is dat :p
Ik heb het nog op een 486 dx2 50 gespeeld met 8 mb RAM. En oh wat heb ik lang over de missies gedaan. :)

Ik vind de looks van RA1 nog wel ok (ik geef toch niet echt om graphics), maar de interface is slecht vergeleken met RA2 waardoor je snel RSI hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-09-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50

RA2 kun je min of meer online spelen; de lobby is bugged (je kan niet chatten) en veel ames zitten vol met lamers, voorderest gaat 't wel ;)

Generals heb ik niet dus dat zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

OlafvdSpek schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:26:
[...]

Ik heb het nog op een 486 dx2 50 gespeeld met 8 mb RAM. En oh wat heb ik lang over de missies gedaan. :)

Ik vind de looks van RA1 nog wel ok (ik geef toch niet echt om graphics), maar de interface is slecht vergeleken met RA2 waardoor je snel RSI hebt.
Da vond ik eigenlijk ook leuker hoe erg ik me er ook aan gestoord hebt. Aangezien je nu op veel dingen tegelijk moet letten. A) gebouwen bouwen. B ) Je leger laten aanvallen C). tegelijk units blijven bouwen.
Dat vond ik altijd zo leuk om te doen. Weet nog wel een keer dat ik heel erg aan het verliezen was alleen die gozer was zo bezig met z'n leger aan te voeren dat ie vergat nieuwe troepen door te bouwen. Waardoor ik dus in de 2e wave zo door kon stoten naar z'n basis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53

Wmm

Generals, eigenlijk Zero Hour dus, is nog zeer prima online te spelen. Ook qua community stelt het nog redelijk wat voor. Generals classic is vrij leeg maar Zero Hour leeft nog erg. Vooral clanwars op www.clanwars.cc leeft weer als in z'n toptijden (na de afgelopen 2 maand op sterven na dood te zijn geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:07
Anoniem: 98562 schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:10:
Mijn P-75 haperde nauwelijks, ik had 16 MB RAM 8)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
dark4ever schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:46:
Da vond ik eigenlijk ook leuker hoe erg ik me er ook aan gestoord hebt. Aangezien je nu op veel dingen tegelijk moet letten. A) gebouwen bouwen. B ) Je leger laten aanvallen C). tegelijk units blijven bouwen.
Dat vond ik altijd zo leuk om te doen. Weet nog wel een keer dat ik heel erg aan het verliezen was alleen die gozer was zo bezig met z'n leger aan te voeren dat ie vergat nieuwe troepen door te bouwen. Waardoor ik dus in de 2e wave zo door kon stoten naar z'n basis :D
Ook in Red Alert 2 moet je nog steeds op veel dingen tegelijk letten hoor. Ok, met de unit build queues is het net iets eenvoudiger, maar zeker niet heel eenvoudig. Ik vergeet toch nog vaak door te bouwen met tanks omdat ik met iets anders bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

hehe, en welke software draai je erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
mduijvendijk schreef op zondag 04 september 2005 @ 07:41:
op http://cncden.com/ vond ik dit plaatje >:)

Het zou een fake kunnen zijn, gezien het feit dat Lion (van CNCDen) geen idee heeft waar het vandaan komt en omdat het oude C&C logo is gebruikt.
De kans dat het fake is, is zeer groot.
Ik ben er achter gekomen dat dit plaatje al op 1 April op een Russische site stond. Ik weet alleen niet waarom het zo lang heeft geduurd voordat het op een Engels talige site terrecht is gekomen :S

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Als het nou net wordt als de Good Old Red Alert 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

idd vergeet namelijk nooit meer dat filmpje dat als je net de russen had verslagen. En dus heel blij was. Je daarna een filmpje zag van een kind die het gevecht probeerd te ontvluchten en daar bij z'n teddy beer verlies... En nogmaals het leek allemaal veel echter met wapens dan in RA2 of al helemaal in de C&C serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

greatgonzo

schit-te-rend!

in de pcgp van deze maand staat dat het spel tot nader order in de koelkast staat, screens enz lijken me dus fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28
dark4ever schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:41:
Mee eens, hopelijk blijft het nog wel allemaal "echt" met tanken die ook echt bestaan. Dat vind ik veel beter dan al die popjes met 1 meter panzer om zich heen en die spin-achtige tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Yapser schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:30:
Zelf geschreven software.

Anoniem: 143415

ik heb werkelijk ALLES van C&C(&red allert) qua uitgebrachte games.. zo wreed kan niet w88 tot een nieuw deel verschijnt

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Yapser schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:30:
[...]

OlafvdSpek is de programmeur van C&C Games tools :D
Ik heb echt VEEL van zijn tools gebruikt, oa XCC Mixer, een of andere tool die mensen hun rank opzocht in yuri, en nog veel meer van die dingen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiebbe schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:49:
OlafvdSpek is de programmeur van C&C Games tools :D
Ik heb echt VEEL van zijn tools gebruikt, oa XCC Mixer, een of andere tool die mensen hun rank opzocht in yuri, en nog veel meer van die dingen :P
Matching Filter (MF) / XCC WOL IRC Filter (XWIF)?

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

greatgonzo schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:22:
in de pcgp van deze maand staat dat het spel tot nader order in de koelkast staat, screens enz lijken me dus fake
He jammer... Weten mensen trouwens een game met de zelfde gameplayals RA1(zelfde grafics mag ook want gameplay gaat voor mij 100x boven grafics alleen als het mooier is is da ook meteen mooi me genomen :D) alleen dan gratis te downloaden?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heb je de uitbreidingen geprobeert en originele C&C?

[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 28-09-2005 20:55 ]

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:02
Ik heb zelfs laatst nog C&C Tiberian Sun gekocht voor een paar euro.

Was de laatste in de reeks die ik nog miste :)

Alleen nog niet uitgepakt en gespeeld dat ga ik vanavond dan meer even doen ;)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Yamy_Daffy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:32:
Ik heb zelfs laatst nog C&C Tiberian Sun gekocht voor een paar euro.

Was de laatste in de reeks die ik nog miste :)

Alleen nog niet uitgepakt en gespeeld dat ga ik vanavond dan meer even doen ;)
Had ook laatst een alles in 1 pack gekocht voor een paar euro's. Toch nog legaal op me boekenplank staan ;)

Zijn toch spellen die je over 5 jaar nog met een groep vrienden kan spelen.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:31

aex351

I am the one

Nog nieuws over Red Alert 3? . Red Alert is toch wel 1 van de top spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 16-11-2005 02:11 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
aex351 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:11:
Nog nieuws over Red Alert 3? . Red Alert is toch wel 1 van de top spelen.
nee, anders zou het wel gepost zijn ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Reken maar nergens op. Red Alert 3 zou niet zo in ontwikkeling zijn als dat mailtje, nu bijna een jaar geleden, deed vermoeden. Wat er in dat mailtje stond zou niet echt waar zijn, heb ik ergens gelezen.
Mark Skaggs zou op een nieuwe C&C gezet worden, maar hij besloot toen om een break te nemen en is 4 maand gaan chillen met vrouw en kinderen. Nu werkt ie niet meer bij EA maar heeft z'n eigen studio gestart (Trilogy Studios).

Ik zie het somber in voor Red Alert 3, iig voor de komende jaren. Hoewel ik er aan de andere kant niet om treur, het is wel EA dat het zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Shit, trap ik er weer in.

Hartslag naar 200, lezen, weer niets aan de hand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

PWM zijn hartslag en bloeddruk moeten nu wel naar kritiéke waarden stijgen als hij dit leest ;)

Twee berichten over C&C3 zijn gelekt! Quote:
ComputerGamesOnline - Command & Conquer 3

Written by Jonathan Trevisani
Wednesday, 19 April 2006
News of the third installment of the famous Command & Conquer series has surfaced and has many PC gamers excited for the long-awaited release.

Command & Conquer 3 will feature new weapons and a new race available to the tiberium war between Nod and GDI forces. The recent release of Command & Conquer: The First Decade seems to be a prelude to the next part of the series to be launched. Fans of the series will be excited at the prospect of taking command of one of the first real-time strategy games and continue the global conflict that started more than ten years ago.

Units such as the Orca attack fighter and the Mammoth Tank will be available in Command & Conquer 3 with improved visuals. Other favorites such as the Hand of Nod and the stealth tank have yet to make an appearance, but will most likely be included in the game. After such a long wait for the third installment of the series, fans are still eager to get their hands on one of the original franchises for RTS gaming.
En nieuwsbericht nummero 2 is een post op het forum van CNCDEN, quote:
C&C 3 Facts
Wednesday - April 19, 2006 (06:26 PM) by Lion News

There's not a whole lot of info on C&C 3 yet, but it's only been a day. EA doesn't have a fast-food mentality, so most likely we won't get more meat n potatoes until the E3 Expo show in May. Below I have listed some facts we know so far.

-C&C 3 to ship sometime 2007.
-Mike Verdu will be the Executive Producer.
-Jason Bender will be the Lead Designer.
-C&C 3 begins in the year 2047.
-FMV cut scenes return.
-Kane will return from the dead. But was he ever truly dead?
-Game will use an updated version of the Sage engine.
-Sides are GDI, Nod, and a yet un-named third side.
-Smarter AI (remains to be seen)
-Voice over IP support, Clan support, Observer and spectator modes.
-Single player missions/AI Skirmish
-Multiplayer: Skirmish, Deathmatch, Team Deathmatch, World Domination
Also, EA will be holding several 'player summits' during the development of C&C 3 so they can get feedback and ideas from C&C players.
Ziet er goed uit vind ik! Wie heeft er nóg meer info over C&C3? :9

>:) :) * Jejking is so happy dat ie dit nieuws persoonlijk mag aankondigen! 8) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
Jejking schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:16:
Wie heeft er nóg meer info over C&C3? :9
Plaatjes uit de game natuurlijk :)
Fake of echt is natuurlijk de vraag.

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1145429236.4923.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 12:01
Misschien had je beter hier verder kunnen gaan: [rml][ PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars[/rml]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Sure, in een topic van vorig jaar :?

Het is iig. zeer jammer dat het door EA gemaakt zal worden. Dat betekent na een jaar geen patches meer en lekker de online play servers platgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Yapser schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:29:
Sure, in een topic van vorig jaar :?

Het is iig. zeer jammer dat het door EA gemaakt zal worden. Dat betekent na een jaar geen patches meer en lekker de online play servers platgooien.
Als je even op het knopje Last klikt zie je dat er daar een boel reacties zijn, waaronder ook een aantal die over de screens gaan die hierboven gepost zijn.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Yapser schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:29:
en lekker de online play servers platgooien.
Bij welke games is dat gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21

DynaMikeY

1976 Kever 1300

OlafvdSpek schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:11:
[...]

Need for Speed Motorcity.

Een van mijn favoriete games of all times :(

Wat mij betreft mogen ze de release date van een eventuele nieuwe C&C een maand later releasen dan dat zij het spel 'af' vinden. Dat ze die tijd maar nuttig besteden aan het GOED testen van de netwerk en internetmogelijkheden van de multiplayer. Want dat heeft voor mij Generals helemaal verpest...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Whoopsie, die had ik eventjes over het hoofd gezien :X

Dan post ik het daar nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689

Mammoth Tank :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173871

aaah fet 1 (L) red alert kan iemand mij e mail geven van die mensjes die da make? (Red alert 2 dan heah/...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173871

hehe iemand hier ooit bij RA 2 van 5 tegestanders met middle skill gwonne? ikkuh wel......best melig als op de helft van het hele landschap allemaal mannetjes van jouwww staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:57:
hehe iemand hier ooit bij RA 2 van 5 tegestanders met middle skill gwonne? ikkuh wel......best melig als op de helft van het hele landschap allemaal mannetjes van jouwww staan
Nu nog winnen van 7 brutals. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
OlafvdSpek schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:11:
[...]

Westwood had ook een MMORPG gemaakt genaamd Earth and Beyond. Echt meeeega vet.
EA kocht toen WW over en liet de MMORPG doodbloeden. Trok heel langzaam de devs weg voor The Sims. We hadden eerst 8 servers... toen nog maar 6... toen nog 4.... Lag werd steeds erger..
Patches zouden elke 2 weken komen, dat werd toen een maand.. dat werd toen elke 2 maanden..
En toen gooiden ze het ineens dicht vanwege 'niet genoeg belangstelling'

EA zijn klootzakken. Opkopen, winst maken, als iets onder een bepaald rendement komt meteen afsluiten. EA heeft geen hart voor de zaak net als kleinere bedrijfjes vaak wel hebben.
Ik heb een hekel aan mega multinationals. :r

Afbeeldingslocatie: http://www.gamebunny.com/images/E&B/e_b_1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Noin op 21-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:55:
aaah fet 1 (L) red alert kan iemand mij e mail geven van die mensjes die da make? (Red alert 2 dan heah/...)
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 12:22

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 08-05 14:33

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Jejking schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:16:
PWM zijn hartslag en bloeddruk moeten nu wel naar kritiéke waarden stijgen als hij dit leest ;)

Twee berichten over C&C3 zijn gelekt! Quote:

[...]

En nieuwsbericht nummero 2 is een post op het forum van CNCDEN, quote:

[...]

Ziet er goed uit vind ik! Wie heeft er nóg meer info over C&C3? :9

>:) :) * Jejking is so happy dat ie dit nieuws persoonlijk mag aankondigen! 8) O+
samengevat ze gaan eindelijk TCP/IP erinhakken en een reso van 768x1024 EA kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:55:
Jongen, waar -heb- je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Maar dat is volgens mij echt een van de weinige games waarbij dat (zo snel) gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15

Seraphin

Meep?

Yapser schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:41:
[...]

Jongen, waar -heb- je het over?
Volgens mij wil hij EA mailen dat hij ook in het player development forum voor C&C3 wil zitten, omdat 'ie ooit een RA 2 skirmish op medium heeft gewonnen.....

Maar mijn woordenboek BreEzahHh --> Nederlands is misschien wat beperkt... :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:26
TrailBlazer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:53:
[...]

samengevat ze gaan eindelijk TCP/IP erinhakken en een reso van 768x1024 EA kennende
Je bedoelt 1024x768. Want welke scherm heeft nu meer hoogte dan breedte. Zal wel eens leuk zijn als ze meerdere monitorren ondersteunnen. Er zijn maar weinig games die het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Calamor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:26:
Je bedoelt 1024x768. Want welke scherm heeft nu meer hoogte dan breedte. Zal wel eens leuk zijn als ze meerdere monitorren ondersteunnen. Er zijn maar weinig games die het doen.
WOW Daar zeg je wat : 1 monitor met camera gefocust op je base + stuff bouwen en andere voor de battles/attacks :9~

Of mensen die SLI hebben : 4 stuks !! :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

nero355 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:55:
[...]

WOW Daar zeg je wat : 1 monitor met camera gefocust op je base + stuff bouwen en andere voor de battles/attacks :9~

Of mensen die SLI hebben : 4 stuks !! :D
Helaas, je kunt geen 4 monitoren op een SLI opstelling aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

KoppenSneller schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:58:
Helaas, je kunt geen 4 monitoren op een SLI opstelling aansluiten :)
Ik bedoel met SLI uit he ;) Hoe dan de game gerenderd gaat worden mag EA uitzoeken :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Noin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:58:
[...]

Westwood had ook een MMORPG gemaakt genaamd Earth and Beyond. Echt meeeega vet.
EA kocht toen WW over en liet de MMORPG doodbloeden. Trok heel langzaam de devs weg voor The Sims. We hadden eerst 8 servers... toen nog maar 6... toen nog 4.... Lag werd steeds erger..
Patches zouden elke 2 weken komen, dat werd toen een maand.. dat werd toen elke 2 maanden..
En toen gooiden ze het ineens dicht vanwege 'niet genoeg belangstelling'

EA zijn klootzakken. Opkopen, winst maken, als iets onder een bepaald rendement komt meteen afsluiten. EA heeft geen hart voor de zaak net als kleinere bedrijfjes vaak wel hebben.
Ik heb een hekel aan mega multinationals. :r

[afbeelding]
:'(. Ik heb dat gevoel ook altijd. Als ik een spel speel waar ook maar iets van EA op de verpakking
staat, dan heb het gevoel dat dat spel gemaakt is alleen om geld uit je te trekken(ook al koop ik ze nooit :P). Nooit dat het gemaakt is voor de gamer hetzelf.

En dus heb ik ook een slecht gevoel bij C&C 3. Dat trouwens op een zwaar gemodificieerde generals engine draait. Nou als de gameplay hetzelfde is als generals, dan hoeft het voor mij niet zo :/. Generals was even leuk, maar verveelde eigenlijk wel aardig snel. Verhaal ging nergens over en de ingame filmpjes waren nou niet eht cool ofzo.

Komen er dan weer filmpjes tussen elk level, zoals RA series en C&C TD en TS? Als dat niet zo is dat is het maar een gare bende.

Nee EA daar maak ik me gewoon niet klaar voor als daar games van uitkomen :'(.

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 21-04-2006 17:26 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

Zat zojuist op mijn forum te serven en wat links te bekijken kom ik op twee links uit waaruit blijkt dat Electronic Arts heeft aangekondigd dat Red Alert 2 een vervolg gaat krijgen. Jippie!
We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer(TM) Red Alert 2(TM), Command & Conquer(TM) Yuri's Revenge, and Command & Conquer(TM) Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!
© Bron: PlanetCnC.com
Hi everyone,
I hope everyone is enjoying one of the best years ever for PC gaming.

On the eve of one of our own major releases, The Lord of the Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM), the one thing we've grown to understand is how important the community - our most loyal supporters - is for industry. This started back in our days at Westwood where the community for our games has always been a big priority. We understand that you are the most important and influential group for us and we are constantly amazed at the amount of talent used to create quality assets and mods.

Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer(TM) Red Alert 2(TM), Command & Conquer(TM) Yuri's Revenge, and Command & Conquer(TM) Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!

As I mentioned, we're very proud to ship what we feel is one of the best RTS games ever released. Most of you have probably heard of The Lord of the Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM) which hits stores this week. We've introduced some really innovative features and gameplay mechanics, which you should definitely check out when you get a chance. You will also see a major enhancement to the Sage graphics engine we originally created for Command & Conquer Generals. Expect us to leverage and continue to evolve this powerful engine as we start work on our new Command & Conquer game.

Thanks again for all your support over the years. This entire team is incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter. Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.

Mark Skaggs
VP and Executive Producer
Electronic Arts
Ik vind zelf Red Alert 1 en 2 plus de uitbreidingen erg leuk om te spelen. Hopelijk gaan we in het aangekondigde deel ook veel van genieten. Meer informatie heb ik even nog niet gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
genieten zal het wel niet worden red alert en command&concuer zijn bekend en dus geld waar ow shit wie maakt hem owja EA maakt hem dus het zal wel niks worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 03-11-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DECOY88 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:00:
genieten zal het wel niet worden red alert en command&concuer zijn bekend en dus geld waar ow shit wie maakt hem owja EA maakt hem dus het zal wel niks worden.
Ik heb mij prima vermaakt met Ra2 en Generals. Het negativisme is helemaal niet nodig.

En nee, zonder dat er geld wordt verdiend, geen nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Jammer dat het door EA gemaakt wordt, en veel vanhet oude Westwood team er vertrokken zijn. Ach ze zullen de formule wel weer uitmelken mensen willen het toch spelen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mwa, battle of middel earth was toch ook wel te pruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167592

het 2e deel was wel redelijk ja...hoewel er met de balans toch wel wat mis was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Erm, kijk nog eens goed naar dit topic (tip, de 2e post in dit topic), lees het bericht dat je quote nog eens goed door.... En kom er dan achter dat die informatie jaren oud is...
Van dit plan is nooit meer wat vernomen en het enige wat zeker is is dat CNC3 komt, maar dat speelt in het Tiberium deel. Geen RA3 dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Wmm op 03-11-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 17:20
Generlas was niks aan vond ik.
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens :)
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ID-College schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:45:
Generlas was niks aan vond ik.
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens :)
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks :)
Inderdaad : Als IK ZELFS een RTS game ZO MAKKELIJK kan uitspelen dan klopt er iets niet !!

RA2 Was veeel moeilijker en TS en FS kreeg ik niet eens uitgespeeld :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:30
nou eh imo is ra2 helemaal niet moeilijk hoor. Ik speelde met gemak tegen 5 brutals en won dan nog meestal ook. En een Easy enemy alleen is al helemaal zielig 8)7 die durft niet eens een basis te bouwen of normaal te attacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zullen we het weer over Red Alert 3 gaan hebben jongens?

-> Red Alert 3 komt eraan!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:31

aex351

I am the one

Het is helemaal geen RA3

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom zou dit topic dan zo heten en is het een vervolg op Red Alert 2 of Generals in de échte niet-TibSun-tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

er komt vast nog wel een RA3 maar voorlopig niet, als je naar het begin van dit topic kijkt weet je waarom dit topic zo heet. eigenlijk zou ik zeggen, dit topic kan dicht en tegen de tijd dat er iets is over een RA3 zijn we wel weer een tijdje verder.

tijdje terug zijn er iets van 3/4 topics uit de grond gestampt voor een mogelijke C&C opvolging :p
hoewel we wel eindeloos kunnen speculeren over hoe ra3 gaat worden denk ik niet dat we ver komen ^^'

voorlopig geen RA3 eerst een tib verhaal 3.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 15:00

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Jejking schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:31:
Waarom zou dit topic dan zo heten en is het een vervolg op Red Alert 2 of Generals in de échte niet-TibSun-tijd?
zucht.. het is geen vervolg op red alert 2, CnC 3 komt er aan, NOD vs GDI etc..

oftewel het nieuwtje van ea was dus bull of die geene die het maakte wisten het verschil tussen red alert en tiberium sun niet. en dat laatste lijkt me waarschijnlijker gezien we het over EA hebben :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

Nog iets van een 'RA3' gehoord? Of was dit een gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:22
Ik vermoed dat dit C&C 3 is geworden, helemaal omdat het 1e bericht hierover al jaren geleden was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

*kuch* [PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 *kuch*

Search doet wonderen :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:49

DataGhost

iPL dev

.... en hier is het topic. Ik vermoed inderdaad dat dit het bedoelde spel is, de demo lijkt namelijk erg op RA en TS.

edit:
Notna :(

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 23-03-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 16:03

bonzz.netninja

Niente baffi

:( wel jammer. Ik had ook graag een RA3 gezien. Dat hele NOD/GDI gebeuren kan me niet meer zo bekoren

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 00:08
Voor C&C is er inmiddels [PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3. Mocht er uiteindelijk ook nog eens een RA3 komen dan kan daar ter zijner tijd wel een nieuw topic voor gemaakt worden. Dit topic is dusdanig oud en 'vervuild' dat het beter dicht kan :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.