Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Whoopsie, die had ik eventjes over het hoofd gezienJozz schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:32:
Misschien had je beter hier verder kunnen gaan: [rml][ PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars[/rml]

Dan post ik het daar nog wel even
Anoniem: 173871
Nu nog winnen van 7 brutals.Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:57:
hehe iemand hier ooit bij RA 2 van 5 tegestanders met middle skill gwonne? ikkuh wel......best melig als op de helft van het hele landschap allemaal mannetjes van jouwww staan
Westwood had ook een MMORPG gemaakt genaamd Earth and Beyond. Echt meeeega vet.
EA kocht toen WW over en liet de MMORPG doodbloeden. Trok heel langzaam de devs weg voor The Sims. We hadden eerst 8 servers... toen nog maar 6... toen nog 4.... Lag werd steeds erger..
Patches zouden elke 2 weken komen, dat werd toen een maand.. dat werd toen elke 2 maanden..
En toen gooiden ze het ineens dicht vanwege 'niet genoeg belangstelling'
EA zijn klootzakken. Opkopen, winst maken, als iets onder een bepaald rendement komt meteen afsluiten. EA heeft geen hart voor de zaak net als kleinere bedrijfjes vaak wel hebben.
Ik heb een hekel aan mega multinationals.

[ Voor 5% gewijzigd door Noin op 21-04-2006 09:02 ]
Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:55:
aaah fet 1 (L) red alert kan iemand mij e mail geven van die mensjes die da make? (Red alert 2 dan heah/...)
samengevat ze gaan eindelijk TCP/IP erinhakken en een reso van 768x1024 EA kennendeJejking schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:16:
PWM zijn hartslag en bloeddruk moeten nu wel naar kritiéke waarden stijgen als hij dit leest
Twee berichten over C&C3 zijn gelekt! Quote:
[...]
En nieuwsbericht nummero 2 is een post op het forum van CNCDEN, quote:
[...]
Ziet er goed uit vind ik! Wie heeft er nóg meer info over C&C3?![]()
![]()
* Jejking is so happy dat ie dit nieuws persoonlijk mag aankondigen!
![]()
Jongen, waar -heb- je het over?Anoniem: 173871 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:55:
aaah fet 1 (L) red alert kan iemand mij e mail geven van die mensjes die da make? (Red alert 2 dan heah/...)
Maar dat is volgens mij echt een van de weinige games waarbij dat (zo snel) gebeurd is.DynaMikeY schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:16:
Need for Speed Motorcity.
Volgens mij wil hij EA mailen dat hij ook in het player development forum voor C&C3 wil zitten, omdat 'ie ooit een RA 2 skirmish op medium heeft gewonnen.....
Maar mijn woordenboek BreEzahHh --> Nederlands is misschien wat beperkt...
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Je bedoelt 1024x768. Want welke scherm heeft nu meer hoogte dan breedte. Zal wel eens leuk zijn als ze meerdere monitorren ondersteunnen. Er zijn maar weinig games die het doen.TrailBlazer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:53:
[...]
samengevat ze gaan eindelijk TCP/IP erinhakken en een reso van 768x1024 EA kennende
WOW Daar zeg je wat : 1 monitor met camera gefocust op je base + stuff bouwen en andere voor de battles/attacksCalamor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:26:
Je bedoelt 1024x768. Want welke scherm heeft nu meer hoogte dan breedte. Zal wel eens leuk zijn als ze meerdere monitorren ondersteunnen. Er zijn maar weinig games die het doen.
Of mensen die SLI hebben : 4 stuks !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Helaas, je kunt geen 4 monitoren op een SLI opstelling aansluitennero355 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:55:
[...]
WOW Daar zeg je wat : 1 monitor met camera gefocust op je base + stuff bouwen en andere voor de battles/attacks
Of mensen die SLI hebben : 4 stuks !!
Ik bedoel met SLI uit heKoppenSneller schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:58:
Helaas, je kunt geen 4 monitoren op een SLI opstelling aansluiten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Noin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:58:
[...]
Westwood had ook een MMORPG gemaakt genaamd Earth and Beyond. Echt meeeega vet.
EA kocht toen WW over en liet de MMORPG doodbloeden. Trok heel langzaam de devs weg voor The Sims. We hadden eerst 8 servers... toen nog maar 6... toen nog 4.... Lag werd steeds erger..
Patches zouden elke 2 weken komen, dat werd toen een maand.. dat werd toen elke 2 maanden..
En toen gooiden ze het ineens dicht vanwege 'niet genoeg belangstelling'
EA zijn klootzakken. Opkopen, winst maken, als iets onder een bepaald rendement komt meteen afsluiten. EA heeft geen hart voor de zaak net als kleinere bedrijfjes vaak wel hebben.
Ik heb een hekel aan mega multinationals.
[afbeelding]
staat, dan heb het gevoel dat dat spel gemaakt is alleen om geld uit je te trekken(ook al koop ik ze nooit
En dus heb ik ook een slecht gevoel bij C&C 3. Dat trouwens op een zwaar gemodificieerde generals engine draait. Nou als de gameplay hetzelfde is als generals, dan hoeft het voor mij niet zo

Komen er dan weer filmpjes tussen elk level, zoals RA series en C&C TD en TS? Als dat niet zo is dat is het maar een gare bende.
Nee EA daar maak ik me gewoon niet klaar voor als daar games van uitkomen
[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 21-04-2006 17:26 ]
Anoniem: 193690
© Bron: PlanetCnC.comWe are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer(TM) Red Alert 2(TM), Command & Conquer(TM) Yuri's Revenge, and Command & Conquer(TM) Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!
Ik vind zelf Red Alert 1 en 2 plus de uitbreidingen erg leuk om te spelen. Hopelijk gaan we in het aangekondigde deel ook veel van genieten. Meer informatie heb ik even nog niet gevondenHi everyone,
I hope everyone is enjoying one of the best years ever for PC gaming.
On the eve of one of our own major releases, The Lord of the Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM), the one thing we've grown to understand is how important the community - our most loyal supporters - is for industry. This started back in our days at Westwood where the community for our games has always been a big priority. We understand that you are the most important and influential group for us and we are constantly amazed at the amount of talent used to create quality assets and mods.
Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer(TM) Red Alert 2(TM), Command & Conquer(TM) Yuri's Revenge, and Command & Conquer(TM) Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!
As I mentioned, we're very proud to ship what we feel is one of the best RTS games ever released. Most of you have probably heard of The Lord of the Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM) which hits stores this week. We've introduced some really innovative features and gameplay mechanics, which you should definitely check out when you get a chance. You will also see a major enhancement to the Sage graphics engine we originally created for Command & Conquer Generals. Expect us to leverage and continue to evolve this powerful engine as we start work on our new Command & Conquer game.
Thanks again for all your support over the years. This entire team is incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter. Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.
Mark Skaggs
VP and Executive Producer
Electronic Arts
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 03-11-2006 19:55 ]
Ik heb mij prima vermaakt met Ra2 en Generals. Het negativisme is helemaal niet nodig.DECOY88 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:00:
genieten zal het wel niet worden red alert en command&concuer zijn bekend en dus geld waar ow shit wie maakt hem owja EA maakt hem dus het zal wel niks worden.
En nee, zonder dat er geld wordt verdiend, geen nieuwe games.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Erm, kijk nog eens goed naar dit topic (tip, de 2e post in dit topic), lees het bericht dat je quote nog eens goed door.... En kom er dan achter dat die informatie jaren oud is...
Van dit plan is nooit meer wat vernomen en het enige wat zeker is is dat CNC3 komt, maar dat speelt in het Tiberium deel. Geen RA3 dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Wmm op 03-11-2006 23:42 ]
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks
Inderdaad : Als IK ZELFS een RTS game ZO MAKKELIJK kan uitspelen dan klopt er iets niet !!ID-College schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:45:
Generlas was niks aan vond ik.
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks
RA2 Was veeel moeilijker en TS en FS kreeg ik niet eens uitgespeeld

-> Red Alert 3 komt eraan!!
< dit stukje webruimte is te huur >
tijdje terug zijn er iets van 3/4 topics uit de grond gestampt voor een mogelijke C&C opvolging
hoewel we wel eindeloos kunnen speculeren over hoe ra3 gaat worden denk ik niet dat we ver komen ^^'
voorlopig geen RA3 eerst een tib verhaal 3.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
zucht.. het is geen vervolg op red alert 2, CnC 3 komt er aan, NOD vs GDI etc..Jejking schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:31:
Waarom zou dit topic dan zo heten en is het een vervolg op Red Alert 2 of Generals in de échte niet-TibSun-tijd?
oftewel het nieuwtje van ea was dus bull of die geene die het maakte wisten het verschil tussen red alert en tiberium sun niet. en dat laatste lijkt me waarschijnlijker gezien we het over EA hebben
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Notna
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 23-03-2007 13:30 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dit topic is gesloten.