Red Alert 3 komt eraan!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 17.110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Ik ben er heel erg bang voor dat EA hem net zo verpest, als dat ze hebben gedaan met Generals. Generals verdient de naam C&C niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Vraag het me ook af...Is een beetje stil geweest in de RA3 fase.

Heb zelf geen idee ervan wanneer de release is! :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 15-02-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:21:
Vraag het me ook af...Is een beetje stil geweest in de RA3 fase.

Heb zelf geen idee ervan wanneer de release is! :?
Ik kreeg toevallig vandaag van een klasgenoot te horen dat hij vlak na de release van de nintendo dual screen ofzo uit zou komen :)

Vraag me alleen niet waar hij het vandaan heeft, en pin me er niet op vast aub :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ehm de DS komt hier 17 maart. dat ik weet komt Act of War ook rond die tijd uit... dit Lijkt op het orignele generals zoals Westwood het gemaakt had (en wilde) zo'n beetje. Ra3 zal denk ik eind dit jaar denk zelfs midden volgendjaar worden :P

nog niets over bekend gemaakt door EA zelf erovr tot zover ik weet heeft geen een gameblad er ook nog maar een greintje aandacht aan besteed. EA RTS games zijn hebben nooit echt hoog gestaan dus zal wel zo iets worden dat 2 maanden voor hij uitkomt er inneens een apar screenies worden vrij gelaten, wat filmpjes enz

[ Voor 41% gewijzigd door daves2hd op 15-02-2005 20:43 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121781

ik heb ergens gelezen dat die in de herfst dit jaar uitkomt:)

Volgens de geruchten zou Red Alert 3 voor de DS in de herfst van dit jaar, rond dezelfde tijd als de PC versie, in de winkels moeten liggen. Eerder lekte ook al uit dat Majesco een DS versie van Age of Empires aan het maken is. RTS fanaten zijn, zoals het er naar uit ziet, eindelijk niet meer alleen aan de PC toegewezen. Nu nog hopen dat de relatief lage resolutie van de DS geen roet in het eten gooit.

gah dit zeker kopen!!!!!
love this game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 121781 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:24:

Volgens de geruchten zou Red Alert 3 voor de DS in de herfst van dit jaar, rond dezelfde tijd als de PC versie, in de winkels moeten liggen. Eerder lekte ook al uit dat Majesco een DS versie van Age of Empires aan het maken is. RTS fanaten zijn, zoals het er naar uit ziet, eindelijk niet meer alleen aan de PC toegewezen. Nu nog hopen dat de relatief lage resolutie van de DS geen roet in het eten gooit.

gah dit zeker kopen!!!!!
love this game
Mmmm, op een ander forum heb ik gelezen dat dit complete bullshit is. Oh well, we zien het wel.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 121781 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:24:

gah dit zeker kopen!!!!!
love this game
en de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

ik had ook ergens gelezen over redalert 3 op de NDS maar waar weet ik niet meer. Anyways ik denk dat we dan over volgend jaar praten. Al hoop ik stiekem dat ie dit jaar nog komt. RA RULEZ C&C!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah en EA zuigt C&C... jullie vergeten echt dat EA de game maakt. dus leg maar 100 eurie aan de kant want er komt toch wel een expansion. en EA is er pas half aan bezig. ze zijn de "eventurel" expansion voor BfME aan het maken/bijwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09
Ik weet nog dat C&C generals uitgekomen was. Ik zo, YESSSSSSSSS nieuwe C&C waarna ik het ging installen en tegenkwam EA. Ik echt zo van; wtf waar is westwood, ik hoop wel dat het hetzelfde is
( of het nou te maken heeft met EA of niet ) En wat bleek, wat waarschijnlijk meerdere zoals ik hadden, egt bagger en nog veel meer behalve positief. Volgens mij wat dat de eerste C&C die ik niet heb uitgespeeld gewoonweg omdat ik het de moeite niet vond.
Bij RA toen ik het eerste level speelde met tanja, damn dat was nog eens cool
en de filmpjes erbij. Tiberium Sun vond ik ook echt relaxt om te spelen, misschien slechte kritieke maar voor een C&C fan had het alles te bieden
Pff ik hoop net zoals vele ook dat EA weer het oude niveau haalt van RA maar ik ben bang dat dat niet gebeurt. Game Producenten denken alleen aan hoeveel geld ze met een spel kunnen verdienen en niet hoe het spel is. Het lijkt me sterk dat ze af zien van zoiets en denken van "hoe kan ik het spel aan de meeste mensen verkopen" dan hoe "kan ik weer een goed spel maken". Als ze denken dat ze het meest geld verdienen door door-de-grond-van-onderaf-720-graden-zien-hoeveel-kogels-ze-dragen view te maken, dan doen ze het nog ook. Waar is dat gevoel gebleven dat je om 4 uur snachts zat te gamen en dat je dacht van; DIE! russen DIE!! pff weer de wereld gered van de ondergang, op naar het volgende level en dan weer denken van pfff hoe ga ik dit oplossen.

[ Voor 8% gewijzigd door JustAnotherDev op 16-02-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mjah daarvoor moet ik u alle medendelen.. C&C als in Command&Conquer is dood. En het zal nooit meer worden wat C&C ooit betekend heeft in RTS. ben het met Chooman wel eens. en ondanks geklaag van 1000en fans trekt EA zich hier nog niets van aan. gezien EA ons halve games verkoopt vind ik dat ik ookmaar de helft van de prijs ( van een normale game ) zou moeten betalen... ik verheug me in geen enkele zin op RA3,.. wil niet telleur worden gesteld. mocht het wel wat worden ben ik iniedergeval nog verrast.

verder heeft een schopje geen nut in dit topic voorlopig.. er is nog niets bekend gemaakt over release e.d. anders gezegd, de Nintendo DS komt over een goed maandje uit, en RA3 lijkt me niet. EA kennende = game hypen voor release. misschien een beter idee pas te posten als we iets uit betrouwbare bron ofzo hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:15

Tomatoman

Fulltime prutser

mduijvendijk schreef op Tuesday 07 December 2004 @ 07:31:
Vanmorgen ontving ik een mailtje van EA over de volgende Command & Conquer
een deel van het mailtje:
[...]

We are very proud to announce that the team [...] has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!
Er staat duidelijk in het bericht van EA Games dat ze net begonnen zijn. Ze zijn nu net twee maanden bezig, dus reken er maar niet op dat C&C 3 er dit jaar nog komt.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik denk dan ook dat ik, of die klasgenoot van me het verkeerd begrepen heeft en dat het moest zijn dat het spel uitkwam tesamen met de NDS versie, ipv bij het uitkomen van de NDS zelf :)

Althans, deze conclusie trek ik na het lezen van de reacties hier. Tot die tijd ga ik me denk ik zeer vermaken met Act of War inderdaad. De demo alleen al was om van te kwijlen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
tomatoman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 02:07:
[...]

[...]
Er staat duidelijk in het bericht van EA Games dat ze net begonnen zijn. Ze zijn nu net twee maanden bezig, dus reken er maar niet op dat C&C 3 er dit jaar nog komt.
Ik geloof pas dat er een nieuwe C&C of RA uitkomt als ik screens zie :) Ik hoop op een vervolg op Tiberian Sun.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:01
Biobakker schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:07:
[...]

Ik geloof pas dat er een nieuwe C&C of RA uitkomt als ik screens zie :) Ik hoop op een vervolg op Tiberian Sun.
Het boeit me niet zoveel wat het word, als het maar een nieuwe C&C look a like word. Of het nou Tiberian Moon, Red Hour Alert, of Yuri's Zero Conquer word...

Als ze dit keer maar is echt goed beta testen en zorgen voor een goed rankins systeem. Ik word helemaal gestoord van de disconnects & cheaters in zero hour.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Sluuut schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:22:
[...]

Het boeit me niet zoveel wat het word, als het maar een nieuwe C&C look a like word. Of het nou Tiberian Moon, Red Hour Alert, of Yuri's Zero Conquer word...

Als ze dit keer maar is echt goed beta testen en zorgen voor een goed rankins systeem. Ik word helemaal gestoord van de disconnects & cheaters in zero hour.
Als ze van dit soort games nou eens een MMORPG maken :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
FragNeck schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:25:
[...]
Lol online players mind controllen })

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25

weebl

YARR!

FragNeck schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:25:
[...]

Als ze dat nou juist eens niet doen, mag ik per maand voor een RTS gaan betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm genoeg geneuzel over westwood, EA en de zijnen, is er nog nieuws over deze game ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:25:
[...]

Is planetside dat niet al ?

Dat zeg ik....

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:10
McFlipp schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:08:
Klinkt bekend 8-)
Hoop dat RA3, weer beetje gameplay a la RA1 heeft en ook de origenele soundtrack van RA1 graag :D
Ik weet nog wel dat ik een half uur te laat in groep8 aankwam, omdat ik te tijd vergeten was doordat een missie van Covert Operations superspannend was. Als er toen een mammoet tank op je basis af kwam begon je hard sneller te kloppen, das nu moeilijk voor te stellen :)

Met RA1 nog meer, omdat de gameplay daarvan vrij basic tank rushen was. Simpeler dan Generals.

Dat spellen in oude tijden (gewoon C&C 1 dus) meer sfeer hadden etc. heb je ook aan jezelf te danken, je wordt ouder, raakt minder snel verslaafd en kijkt minder op van nieuwe spellen etc. Dat lijkt nog weleens vergeten te worden.

[ Voor 44% gewijzigd door Yokozuna op 17-02-2005 01:39 ]

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah de verwachtingen liggen nu natuurlijk ook 10x hoger dan vroeger... de gameplay van toen kan je je nu ook niet meer voorstellen..

Deze plek is te koop.

Anoniem: 90308

Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:33:
Ik heb genoeg wensen, maar vooral wil ik de oude feeling terug en dan graag op grotere maps. :) Geef mij een obelisk of light, een mrls, en een advanced guard tower en ik ben tevreden.
euhj.....dat is van command&conquer.......
De red alert serie staat daar "los" van....
De verhalen lopen niet samen, maar er gaan geruchten
dat ze met RA3 de verhalen gaan samenvoegen om dan tiberian twilight
als "vervolg" te maken....

zal nog wel ff zoeken om de info..

whoops....ff niet naar de datum van die post gekeken :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90308 op 17-02-2005 10:23 ]

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

RA en C&C zijn toch 2 hele verschillende verhalen met dito uitloop en eindes ?? als je dat gaat samenvoegen ben je helemaal verkeerd bezig als je het mij vraagt

Deze plek is te koop.

• Biobakker
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:44:
RA en C&C zijn toch 2 hele verschillende verhalen met dito uitloop en eindes ?? als je dat gaat samenvoegen ben je helemaal verkeerd bezig als je het mij vraagt
Oorspronkelijk zouden de twee games in het verlengde van elkaar liggen:
Red Alert was designed as a prequel to the Global Defense Initiative / Brotherhood of Nod conflict. During the Soviet campaign Kane makes infrequent apperances as a advisor to Stalin. Kane, it seemed, instigated the battles of Red Alert, in order to secure a power base for his Brotherhood of Nod. Indeed, a Nod character asks you to 'keep the peace' for them until Nod becomes active. Kane shoots this person, and informs the player that he is the future. During the Allied Campaign, a news annoucer reporting on the Allies' loss of Greece also annouced that the United Nations had create a special military task force to deal with future global conflicts; at the time it was assumed that this group was the Global Defense Initiative (GDI).

As more Red Alert games were released, however, the idea that Red Alert was a prequel has been abandoned. The common belief is that through the time-travelling escapades common in Red Alert, they have 'broken free' of the Tiberian future.
De hele (zee uitgebreide) geschiedenis kan je hier doorlezen. :)

Dat zeg ik....

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb wat nieuws, niet direct over Red Alert 3, maar toch iets wat er op lijkt... Rara wat is het?
Ik heb het hier over de Red Alert: Regeneration mod :*) Er zijn namelijk een paar wallpapers uitgegeven, en die kon ik jullie met de beste wil van de wereld tóch niet onthouden >:) :9

Klik hier voor de directe downloadlink

Deze wallpapers zien er erg strak uit, it looks very promising:)

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Jejking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:14:
Ik heb wat nieuws, niet direct over Red Alert 3, maar toch iets wat er op lijkt... Rara wat is het?
Ik heb het hier over de Red Alert: Regeneration mod :*) Er zijn namelijk een paar wallpapers uitgegeven, en die kon ik jullie met de beste wil van de wereld tóch niet onthouden >:) :9

Klik hier voor de directe downloadlink

Deze wallpapers zien er erg strak uit, it looks very promising:)
IMHO een beste knul die gewoon aan het photoshoppen is geweest...

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• anandus
  • Niet online
HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:22:
[...]

IMHO een beste knul die gewoon aan het photoshoppen is geweest...
Mwah, is ook zo.
Maar ze zijn best goed bezig met die mod...

Tesla \o/
Afbeeldingslocatie: http://regen.game-mod.net/pics/71_s.jpg
clickable

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is Red Alert 1 nog ergens te koop?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

PWM schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:11:
Is Red Alert 1 nog ergens te koop?
Tja probeer marktplaats of kijk is in de budgetbak van de Free Recordshop

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 22:54
Of in de budgetbak van de Mediamarkt.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Weet iemand waar ik de in_CC plugin voor winamp nog kan downloaden?
Deze plugin maakte het mogelijk om mix bestanden van C&C 1, Redalert 1 en Tiberian Sun af te spelen, zonder dat de aud bestanden er eerst uitgeript hoeften te worden.

Ik kwam er trouwens achter datn Winamp 5.08 standaard aud bestanden ondersteund, door middel van de waveform decoder :)
Ik gebruikte nog steeds een oude .aud plugin |:(

Sometimes human's are...

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:12:
[...]
Mwah, is ook zo.
Maar ze zijn best goed bezig met die mod...

Tesla \o/
[afbeelding]
clickable
Telsa coals :9~

Ik weet nog wel dat ik een keer van mijn basis naar de andere basis alleen maar teslacoils bouwde en zo won :D 8)7

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met het 'puntensysteem' wat in Generals zit ingebouwd. Ik doel op het balkje rechtsonderin, je krijgt een punt erbij als het helemaal gevuld is.
Wat zouden er voor nieuwe dingen mogelijk zijn in RA:R voor je generaal? :+

Ik weet het al, een waterstofbom! 8) Oh nee, die bestond toen nog niet 8)7

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 10:50
Ik hoop ook dat het waar is dat deel 3 komt, heb ook zowat de hele serie hier liggen, met alle boekwerken etc erbij. :) Ik vond Generals helemaal niet zo slecht als dat iedereen het afkraakt trouwens.

.... Ik weet het ook niet

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

och het was best lekker speelbaar na x patches en de mods zijn ook best aardig... maar echt super was het niet te noemen helaas... wel een goede poging semi-3d door te laten breken

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114803

Jejking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:29:
Ik ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met het 'puntensysteem' wat in Generals zit ingebouwd. Ik doel op het balkje rechtsonderin, je krijgt een punt erbij als het helemaal gevuld is.
Wat zouden er voor nieuwe dingen mogelijk zijn in RA:R voor je generaal? :+

Ik weet het al, een waterstofbom! 8) Oh nee, die bestond toen nog niet 8)7
Haha een Telsa coal wel dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15
KeeZ schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:37:
och het was best lekker speelbaar na x patches en de mods zijn ook best aardig... maar echt super was het niet te noemen helaas... wel een goede poging semi-3d door te laten breken
Tja, dat had Blizzard met Warcraft III toch al gedaan?
Tesla coils bestonden inderdaad al, maar je kunt ze niet als wapen gebruiken omdat je er enerzijds een gigantische transformator bij nodig hebt en ze anderzijds niet echt schade doen (zeker niet aan dingen als tanks). Voor zover ik weet worden ze vooral gebruikt om bliksemeffectjes in films te maken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Soultaker schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:27:

[...]

Tesla coils bestonden inderdaad al, maar je kunt ze niet als wapen gebruiken omdat je er enerzijds een gigantische transformator bij nodig hebt en ze anderzijds niet echt schade doen (zeker niet aan dingen als tanks). Voor zover ik weet worden ze vooral gebruikt om bliksemeffectjes in films te maken enzo.
Voor de liefhebber: http://www.apc.net/bturner/coils.htm :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 12:01

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NHJ BV schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:00:
Of in de budgetbak van de Mediamarkt.
:r

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 12:01
HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:21:
[...]

Tja probeer marktplaats of kijk is in de budgetbak van de Free Recordshop
http://www.freerecordshop....x=0&buttonsearchfast.y=0

Red Alert: €2,99
Red Alert 2: €9,99

[ Voor 3% gewijzigd door Jozz op 25-02-2005 12:10 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Interessant hoor :*) Ik zou onderhand bijna gaan twijfelen aan de originaliteit en creativiteit van het Westwoodteam O-) o_O Beetje een 100-jarig oud principe kopiëren he? Foei! >:) :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 17:16
CJ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:50:
[...]

Kijk eens op http://www.phoenixclan.nl ;)

Dat is mijn clan en een van de vele (van oorsprong) C&C Renegade clans die nog dagelijks actief is in de Renegade scene (inclusief eigen servers). De multiplayer mode is nog steeds onovertroffen en de nieuwe Core Patches die gemaakt zijn door Black Hand Studios weten de game weer een leuke boost te geven.

Dus laat Renegade 2 maar komen. :Y)
* Aapenootjes pakt renegade uit zijn kast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Renegade is butt

Sinds EA met zijn tengels aan de C&C heeft gezeten is het butt.
C&C 1 en RA1 zijn de beste uit de serie.

Ik wist nog wel hoe stoer ik C&C tiberians sun had ge-preorderd. Ik heb het letterlijk 3x gespeeld ofzo en toen nooit verder gegaan. Zelfde geldt voor RA2 en RA Generals :r

Ik hoop dat RA3 stukken beter is van de vorige anders zie ik het somber in voor de C&C serie met EA aan het roer...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 26-02-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Red Alert 2 vind ik nog steeds een erg cool spel hoor! Sterker nog; ik speel m nog regelmatig ;)
Daarna heeft EA de ene na de andere versie verkracht idd..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Tsja, en ik vind C&C Zero Hour echt dé shit. (in goede zin :P)

Waarom vinden jullie die niet vetjes?
Graphics zijn er enorm op vooruit gegaan terwijl het nog steeds "2d" is, gameplay is goed.. Het enige nadeel is dat E.A./Westwood de game niet meer support waardoor maphackers/mismatchers/cheaters enorm veel online zijn, waar normaalgesproken updates voor uit zouden moeten komen. Het een en ander is ook niet 100% balanced maar opzich vind ik dat wel meevallen en daar is ook nog wel aan te werken (updates..).

Dussss.. Waarom vinden jullie het niks ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 10-05 22:54
Omdat Generals helemaal niks met de rest van de C&C-verhaallijn te maken heeft (Generals heeft helemaal geen verhaal eigenlijk), om maar iets te noemen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:21
NHJ BV schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:06:
Omdat Generals helemaal niks met de rest van de C&C-verhaallijn te maken heeft (Generals heeft helemaal geen verhaal eigenlijk), om maar iets te noemen.
Yips en dat miste ik .. het was gewoon missie na missie spelen en de vijand afslachten ...

Hoop ook weer dat ze van die geweldige muziek erin doen .. maar denk het helaas niet.

Ik heb zo'n voorgevoel dat EA hem vern*ukt ... maarja we zullen wel zien ....

Niks kan de oude C&C en RA1 overtreffen helaas

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 04-05 10:35
t ljikt mij ook wel vet, speel de laatste tijd juist weer red alert 1 :d

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Sluuut schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:19:
Tsja, en ik vind C&C Zero Hour echt dé shit. (in goede zin :P)

Waarom vinden jullie die niet vetjes?
Graphics zijn er enorm op vooruit gegaan terwijl het nog steeds "2d" is, gameplay is goed.. Het enige nadeel is dat E.A./Westwood de game niet meer support waardoor maphackers/mismatchers/cheaters enorm veel online zijn, waar normaalgesproken updates voor uit zouden moeten komen. Het een en ander is ook niet 100% balanced maar opzich vind ik dat wel meevallen en daar is ook nog wel aan te werken (updates..).

Dussss.. Waarom vinden jullie het niks ??
Waarom geilen mensen altijd op graphics boven gameplay, netzoals bij Doom III en Farcry ze zien er leuk uit maar de gameplay is ver te zoeken. Terwijl de gameplay JUIST het spel maakt. De gameplay zorgt ervoor dat je daadwerkelijk in het spel zit.Ik vind de graphics nog geen eens zo speciaal

Maar waarom ik Generals butt vind ?
  • De maps zijn niet goed opgebouwd.
  • Extra's op maps zijn niet mooi uitgewerkt, domme boompjes, fontijnen die overal staan
  • Gebouwtjes zijn niet mooi uitgewerkt
  • Geen filmpjes mooie die de missie inleiden of uitleiden
  • Geen goed verhaal in het spel. Het zijn missie opzich geen verhaal
  • Ene side te sterk andere te zwak
  • Units zijn echt super lomp (een Toxin Tractor?! 8)7 ga toch weg! )
  • De verhouding tussen sommige units zijn nep (mannetje en tank bijv)
  • Butt muziek. Waar zijn de soundtracks zoals Hell March ?! _/-\o_
Zo kan ik nog even verder gaan...

Generals is gewoon een spel dat half af is en toch verkoopt omdat het onwijs wordt gepromoot

En ik durf te wedden dat jij geen Red Alert 1 of Command & Conquer 1 hebt gespeeld. Als ik je zo met veel lof over Generals hoor praten

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 26-02-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 67363 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:02:
[...]

Waarom geilen mensen altijd op graphics boven gameplay, netzoals bij Doom III en Farcry ze zien er leuk uit maar de gameplay is ver te zoeken. Terwijl de gameplay JUIST het spel maakt. De gameplay zorgt ervoor dat je daadwerkelijk in het spel zit.Ik vind de graphics nog geen eens zo speciaal
Dat ben ik met je eens. De gameplay maakt het spel, niet de graphics :)
  • Extra's op maps zijn niet mooi uitgewerkt, domme boompjes, fontijnen die overal staan
  • In Generals zelf was alles juist goed uitgebalanceerd.
  • De partijen waren ongeveer even sterk. De mooie filmpjes waren vervangen door (in mijn ogen) coole in-game scenes.
  • Units zijn lomp? Wat is er lomp aan een toxin tractor?
  • De verhouding was lomp? hahaha, zeker nog nooit RA1 gespeeld of RA2, nee dat waren lekkere verhoudingen :/
  • Dat het verhaal niet aansluit ben ik met je eens
  • Muziek vond ik best tof (iig voor amerika dan). Maar had idd stukken beter gekund
Generals is gewoon een spel dat half af is en toch verkoopt omdat het onwijs wordt gepromoot

En ik durf te wedden dat jij geen Red Alert 1 of Command & Conquer 1 hebt gespeeld. Als ik je zo met veel lof over Generals hoor praten
Ja, ik heb C&C1, RA1, RA2 enzovoorts allemaal gespeeld en uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

Weet je wat ik zo jammer vind aan de nieuwe red alert's , generals ,of tiberian sun?

zit je lekker je basisje te bouwen, valt er opeens een heel klein vliegend dingetje op je hoofd en je halve basis is weg...

of de hele tijd de dreiging van a-bombs in generals, heel vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
[...]

Ben ik helemaal met je eens, gameplay boven alles. Ik heb ook nergens gezegd dat ik alleen maar op Graphics geil, in tegendeel, doe mij maar Quake1 :)

De helft van je redenen zijn opgelost als je aceton gebruikt of wacht op de nieuwe patch (hopelijk..).

Ik vind het prima om te wedden over dat ik C&C en Red Alert 1 heb gespeeld, die heb ik namelijk mega veel gespeeld :) Dus je hebt verloren met je weddenschap :P

Waar ik het niet mee eens ben is de filmpjes/verhaal want die boeien me weinig, het gaat mij juist om de online play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Als ie uit komt dan koop ik 'm zeker :D

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 23:46
[...]

Hier staat gewoon copyright op

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-02-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:04
Capa schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:38:
[...]

Hier is je Hell March: Ook hier berust gewoon copyright op
_/-\o_

Je krijgt meteen weer zin in RA1.

Het klopt inderdaad dat EA de serie beetje heeft verkracht. Ik vond C&C en RA1 echt super. De muziek, de stemmen, de sfeer, het verhaal, de gameplay. Ik heb altijd alle serie's gekocht. Ik heb toendertijd vele reviews gelezen over TBS en dacht dat het "de" game zou worden, nou mooit niet dus het spel zoog aan alle kanten. Daarna was er eindelijk weer een beetje hoop, RA2!. Maar nee dit spel kwam niet in de buurt van deel 1. Ik weet nog waar ik me zo erg aan irriteerde. Tanks deinsden niet achteruit bij het afschieten van een kogel ! niet eens het kanon of wat dan ook dit vond ik zo dom, dit was bij C&C zelf al.
Daarin tegen vind ik Zero hour weer wel heel cool om skirmish game te doen. Singe player vind ik er niet veel aan.
Ik hoop dat RA3 veel goed gaat maken... lets hope so _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-02-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:13

Nietzman

Woei!

STIMPPYYY schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:49:
Ik hoop dat RA3 veel goed gaat maken... lets hope so _/-\o_
Tja, dat hoopte ik ook na Tiberian Sun en Red Alert 2.

Ík heb er een hard hoofd in. ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:04
Nietzman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:55:
[...]

Tja, dat hoopte ik ook na Tiberian Sun en Red Alert 2.

Ík heb er een hard hoofd in. ;(.
Ik eigenlijk ook. Nooit meer die drang naar C&C terugevoeld sindsdien. Waarom ik tibirains sun eigenlijk zo verrot vond. Is dat het op grafisch vlak veel te veel afweek van het gene dat ik toendertijd op screenshots zag. De gameplay was oke... maar waar waren de tanks. Geef mij maar GDI en die oorverdoovende verdedigende torens van ze 8)7 dat geluid was pas sick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Capa schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:38:
[...]

Hier is je Hell March: Knip
O cool man! Brengt zoveel memories terug zeg! Ik vond generals ook niet zo geweldig. Het gevoel en gameplay is niet zoals redalert. Ik hoop dat ze met RA3 de gameplay terug halen. Er mist gewoon iets uit generals wat me niet aantrekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-02-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 11:13

Nietzman

Woei!

STIMPPYYY schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:08:
Ik eigenlijk ook. Nooit meer die drang naar C&C terugevoeld sindsdien. Waarom ik tibirains sun eigenlijk zo verrot vond. Is dat het op grafisch vlak veel te veel afweek van het gene dat ik toendertijd op screenshots zag. De gameplay was oke... maar waar waren de tanks. Geef mij maar GDI en die oorverdoovende verdedigende torens van ze 8)7 dat geluid was pas sick :D
Ik kan me die eerste lopende tank nog wel herinneren die ik zag na het eindfimpje van Tiberian Dawn, maar toen ik Tiberian Sun zelf speelde was die lol al vlot vertrokken. Zwevende tanks, tunnelgravende APC's... Al die 'onrealistische' meuk verpeste voor mij de APC spirit. Sure, Tiberian Dawn had een obelisk en een stealthtank, maar dat vond ik toch een stuk 'aardser' dan het postapocaliptische/buitenaardse wereldje waarin Tiberian Sun speelde.

TS heb ik voor zover ik me herinneren kan niet eens uitgespeeld. Op dat vlak vond ik Red Alert 2 al ietsjes beter spelen, maar die was qua tussenfilmpjes al een aanfluiting geworden. De Russische president in zijn onderbroek... Hoe cheesy kun je worden? Nee, dan liever het legendarische "From God, to Kane, to Seth."

Ik hoop dat EA inziet dat het terug moet naar zijn roots, maar ben er van overtuigd dat RA3 gewoon weer een slap aftreksel in de C&C franchise word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nietzman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:24:
[...]

Ik kan me die eerste lopende tank nog wel herinneren die ik zag na het eindfimpje van Tiberian Dawn, maar toen ik Tiberian Sun zelf speelde was die lol al vlot vertrokken. Zwevende tanks, tunnelgravende APC's... Al die 'onrealistische' meuk verpeste voor mij de APC spirit. Sure, Tiberian Dawn had een obelisk en een stealthtank, maar dat vond ik toch een stuk 'aardser' dan het postapocaliptische/buitenaardse wereldje waarin Tiberian Sun speelde.

TS heb ik voor zover ik me herinneren kan niet eens uitgespeeld. Op dat vlak vond ik Red Alert 2 al ietsjes beter spelen, maar die was qua tussenfilmpjes al een aanfluiting geworden. De Russische president in zijn onderbroek... Hoe cheesy kun je worden? Nee, dan liever het legendarische "From God, to Kane, to Seth."

Ik hoop dat EA inziet dat het terug moet naar zijn roots, maar ben er van overtuigd dat RA3 gewoon weer een slap aftreksel in de C&C franchise word.
* KeeZ mist de tijd samen met * Nietzman half fappend voor de PC te zitten geilen op die walkers... man wat een tijd was dat ;) helaas was de realiteit iets minder boeiend... dat RA3 hier weer een beter verhaal aan zal knopen, daarvoor vrees ik het ergste helaas, de 'massa' is daar natuurlijk niet in geïnteresseerd, de naam verkoopt wel...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

weet je wat ik zo vreemd vind..dat je helemaal niks aan info van EA krijgt over wat het allemaal gaat inhouden, in de PC gameplay staat het hoog in de top van 'meest veelbelofende games 2005' wat imo betekend dat het dit jaar nog gaat uitkomen?.. lijkt me sterk toch?.. mischien weten jullie iets meer?

Ff over de discussie over generals, kon een goed game zijn, maar is verknald door geen support en unbalenced parties..we doen nog wel eens lannen met zn 6en das wel geinig, maar RA2 en YR waren toch in den beginne on-line knallers, later viel het support weg en werdt het hackers heaven.. errug jammer...
maar als je kijkt naar LOTR, met de support op dit moment geeft dat wel hoop voor de toekomst van RA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 10:36
Anoniem: 128525 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:21:

maar als je kijkt naar LOTR, met de support op dit moment geeft dat wel hoop voor de toekomst van RA3
Totdat RA3 uitkomt dus, dan valt de support voor LOTR weer weg....... lang leve EA

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56
Hmwz, kwam dit topic net tegen, zag een paar verwijderde links over Hell March. Mag ik jullie dan verwijzen naar http://www.frankklepacki.com

Hell March en andere C&C nummers werden al in de Westwood Jukebox enkele jaren geleden gewoon gratis online gezet. Frank Klepacki heeft ze op zijn site gratis draaien in de jukebox. Goeie muziek is dus daar te vinden :)

Generals vond ik op zich helemaal niet zo slecht, er zaten zelfs goede nummers bij! Ook was het spel goed in balans en waren er verschillende manieren om wat klaar te maken op 't slachtveld. Wat RA3 kwa verhaal gaat toevoegen en wat er met de zwaar geliefde Tesla Coils gaat gebeuren... Wanneer kwam die uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik vond alle C&C Games Goed behalve Generals. Het in-game menu was heel anders, ik vond de oude beter. De gebouwen hadden geen goeie herkenningspunten, ik had het ondertussen al heel wat uurtjes gespeeld en nog zat ik te denken wat was ook alweer het Construction yard :?....

Tiberian Sun en Red Alert 2 waren top maar Generals vond ik drie keer niks :/ Ben ik de enigste met deze mening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:22

aapelite

Do the kirby!

Als we dan toch oude meuk posten kan iedereen welkeens rond gaan kijken hiero: ftp://ftp.westwood.com/pub/

Is de ftp server van westwood. filmpjes en muziek van de oude C&C games en weet ik veel wat ^^.
Best veel leuks te vinden.

Over het feit dat sommige mensen generals niets vonden ben ik het een deel mee eens. Het viel aardig buiten de boot vergeleken met de andere C&C games. Als game opzich zelf vond ik het verder wel goed gedaan, de sfeer was best ok en de besturing en dergelijken waren ook prettig. Wel was het alleen boeiend als je het online deed, want de sp was niet best :) Zero hour was beduidend minder vanwege de waardeloze balance, maar als we EA mogen geloven komt daar morgen verandering in.

Ik hoop in ieder geval dat ze voor ra3 weer frank klepacki aannemen, dankzij hem onderandere was de sfeer in de games geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceEyz schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:57:
Hmwz, kwam dit topic net tegen, zag een paar verwijderde links over Hell March. Mag ik jullie dan verwijzen naar http://www.frankklepacki.com

Hell March en andere C&C nummers werden al in de Westwood Jukebox enkele jaren geleden gewoon gratis online gezet. Frank Klepacki heeft ze op zijn site gratis draaien in de jukebox. Goeie muziek is dus daar te vinden :)
Ook een leuke om daar te beluisteren is de Demo die hij heeft gemaakt voor Generals. Maar helaas is hij toen niet uitgekozen. Maar dan kan je horen wat je mist :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

anandus schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:17:
[...]
Ook een leuke om daar te beluisteren is de Demo die hij heeft gemaakt voor Generals. Maar helaas is hij toen niet uitgekozen. Maar dan kan je horen wat je mist :P
Voor de mensen die hem niet kunnen vinden, hij staat in het lijstje songs of the month. Het klinkt wel lekker, alleen het had niet bij het huidige uiterlijk van de game gepast, die is veel te kaal voor deze muziek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik vraag me af of ze Tiberium in RA3 zetten. Want de toekomst mag misschien veranderd zijn en er is geen GDI of NOD meer. Maar niks veranderd het feit dat er een komeet richting Aarde komt met Tiberium erin. Dus ik ben benieuwd.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-04 11:44

Metten

ik hou het graag simpel

Chello200 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:59:
Ik vraag me af of ze Tiberium in RA3 zetten. Want de toekomst mag misschien veranderd zijn en er is geen GDI of NOD meer. Maar niks veranderd het feit dat er een komeet richting Aarde komt met Tiberium erin. Dus ik ben benieuwd.
Kleine kans, ik denk dat je Red Alert echt los moet zien van de Tiberian Dawn/Sun reeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

CrisT schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:41:
[...]

Totdat RA3 uitkomt dus, dan valt de support voor LOTR weer weg....... lang leve EA
Das waar..en errug jammer.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik hoop dat red alert 3 een goed spel word, ik heb zo'n beetje alle c&c spellen wel gespeelt, maar ik vind de orginele c&c 1 toch nog steeds het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Is er al weer nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PilatuS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:33:
ik hoop dat red alert 3 een goed spel word, ik heb zo'n beetje alle c&c spellen wel gespeelt, maar ik vind de orginele c&c 1 toch nog steeds het beste
eensch!, dat deel speel ik nog regelmatig :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Morax schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:42:
• De partijen waren ongeveer even sterk. De mooie filmpjes waren vervangen door (in mijn ogen) coole in-game scenes.
Die in game scenes konden mij bijlange na niet zo boeien als de movies in C&C Tiberium Dawn. De filmpjes waarbij je de Tiberium planten in de tuin voor een huisje ziet groeien, en waar een flametank de straten inbeukt al vuur spuwend. Doe daar nog het karakter Kane bij, en wat spannende movies van incoming messages van het slagveld, en dit allemaal volgens een verhaallijn die boeiend is.
• Units zijn lomp? Wat is er lomp aan een toxin tractor?
Ieder zijn meuk natuurlijk, maar ik verlang terug naar de tijd van de MRLS, Mammoth Tank, Orca's, en normale harvesters.

De units waren niet allemaal uit het echt, maar gaven je meer het gevoel van realisme dan een vergezochte Toxic Tank die met een piesstraaltje wat neerkwakt. Geef mij maar de rockets van de MRLS, met dat mooie geluid, en die draaiende container voor de misiles.
• De verhouding was lomp? hahaha, zeker nog nooit RA1 gespeeld of RA2, nee dat waren lekkere verhoudingen :/
Verhoudingen moet je lomp maken in deze games, anders past het niet meer op je scherm. Op het moment dat je de verhoudingen tot de realiteit gaat maken krijg je units van 2 pixels op je scherm, onbruikbaar.
• Muziek vond ik best tof (iig voor amerika dan). Maar had idd stukken beter gekund
Het was niet slecht maar je kreeg er niet het Hell March gevoel van, het begon zelfs te irriteren na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

Kan aan mij liggen maar ik vond C&C zo ontzettend veel beter dan red alert. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik het spel gekocht en wat vrienden bij me meekeken en allemaal ons helemaal vergaapten (en zelfs enige kreetjes te bemerken waren ;)) toen we voor het eerst een mpv omtoverde en een barrack bouwde. Het teruggroeien van die groene troep was helemaal geweldig, net als de kristallen. Enige nadeel was de bug met de zandzakken, maar dan speelde je gewoon zonder...

Maar waarom beter dan RA? De graphics waren echt een stuk realistischer en mooier, de muziek was beter (krijg er weer kippevel van...kon zo een cd van worden uitgebracht), de units waren een stuk beter....gdi tegen nod was gewoon een stuk leuker om te spelen.

Ben dus eigenlijk niet zo benieuwd, vond RA en RA2 weinig, generals al helemaal boring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138380

[quote]Soultaker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:30:
[...]

Wat is er mis met Renegade? Het is een echte shooter, je hebt resource management, base management, meerdere karakters om uit te kiezen, vehicles om in te zetten (zowel op de grond als in de lucht) en teamplay en strategie zijn essentieel om te winnen. Dat is echt prachtig. Heel veel andere moderne spellen hebben maar twee of drie elementen uit dat rijtje, en dan heb ik het nog niet over die console-achtige shooters (Halo :r) tegenwoordig waarbij je nauwelijks hoeft te kunnen mikken.

Verder zijn in veel missie-gebaseerde spellen strategie en teamplay ondergeschikt aan solo skills. Als je Wolfenstein: Enemy Territory speelt tegen een team ervaren Quakers die niet samenwerken, dan verlies je vaak nog steeds vet (hangt wel een beetje af van de objectives). Teamplay is daar maar een ondergeschikt element dus. In Renegade zou dat nooit gebeuren; als een van de teams samenwerkt en de andere niet, dan wint het samenwerkende team altijd.

Overigens heb ik het wel over Renegade in multi-player mode. De single-player campaign vond ik ook wel leuk, vooral door de geniale filmpjes tussendoor (Renegade is een cool karakter) maar die was niet zo geweldig; de AI van je medespelers zoog bijvoorbeeld gigantisch.

[...]

HAHA, sorry maar als je Enemy-territory met renegade gaat vergelijken, ben je toch niet echt slim bezig. Ook klopt jouw theorie niet over dat een team oude quake-spelers zo maar wint van een team met veel teamplay, als je Enemy-territory echt speelde dan zou je weten dat het VEEL meer teamplay en tactics bevat en dat je zo van een sterk team kan winnen door gewoon goed revive-werk bijv.Maarja imo is Renegade gewoon een simpel cash-in game en shooter met een c&c theme om het wat beter te laten verkopen, want laten we eerlijk zijn dit spel stelt geen fluit voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Renegade mist het belangrijkste onderdeel in de hele C&C reeks, taktieken. Of je nou publics of private wars had, het aspect taktiek kwam nergens meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

Anoniem: 110233 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:10:
....
Maar waarom beter dan RA? De graphics waren echt een stuk realistischer en mooier, de muziek was beter (krijg er weer kippevel van...kon zo een cd van worden uitgebracht), de units waren een stuk beter....gdi tegen nod was gewoon een stuk leuker om te spelen.

Ben dus eigenlijk niet zo benieuwd, vond RA en RA2 weinig, generals al helemaal boring....
Online gameplay van RA was fantastisch. Dat is belangrijker dan enig ander argument.
De gemiddelde campain van zo'n disc heb je in 3 dagen uit, maar online blijft het interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110270

Largow schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:31:
[...]

Online gameplay van RA was fantastisch. Dat is belangrijker dan enig ander argument.
De gemiddelde campain van zo'n disc heb je in 3 dagen uit, maar online blijft het interessant.
Dat vind JIJ. Ik vind online element nou niet zo interresant als de campaign hoor...

btw: Leuk om te zien dat dit topic totaal niet meer gaat over RA3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 25-04 20:02
Anoniem: 110233 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:10:
De muziek van C&C is gewoon als soundtrack uitgekomen (en terecht) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139950

Goed nieuws
8) Ik wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 19:31
ET en Renegade zijn gewoon totaal niet te vergelijken, duidelijk is wel dat jij soieso te weinig ET hebt gespeeld. ET is ook echt gericht op competitie en niet op pubplay, waardoor veel mensen een zelfde indruk als jou krijgen.

Is er alweer wat nieuwe info beschikbaar over RA3? Ik heb zelf wat lopen zoeken maar kan echt niks recents vinden, en ik dacht dat ie begin vorig jaar al uit zou moeten komen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

het is bijzonder stil sinds de aankondiging.... hopelijk lichten ze een tipje van de sluier op op een van de aankomende game events (E3?).
Iemand met inside info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hehe, in eens moest ik hier even aan denken :)

*knip*

Ben erg benieuwd wat dit gaat worden, RA1 en RA2 waren echt goed IMHO.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-04-2005 14:26 . Reden: Dit soort plaatjes zijn niet gewenst op GoT ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141026

Modbreak:Als je het perse over Star Wars: Empire at War will hebben, open er dan een topic over, maar ga er niet over beginnen in een RA3 topic

[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 03-04-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140612

Zie hierboven

[ Voor 102% gewijzigd door Fuelke op 03-04-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Zie hierboven

[ Voor 89% gewijzigd door Fuelke op 03-04-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Soultaker schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:27:
[...]

Tja, dat had Blizzard met Warcraft III toch al gedaan?
Ik denk dat Total Annihalition wel eerder was..... WAT een brut spel was dat zeg!! ik speel nog steeds op wat oude p3 bakkies bij lan avonden bij mij thuis...heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 00:38

TommyGun

Stik er maar in!

Is er nog wat nieuws over? RA2 was echt super. Veel beter dan C&C imo.

Ik wacht met vol verwachting op RA3 !!!

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 03-04-2005 10:57 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:39
TommyGun schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:57:
Is er nog wat nieuws over? RA2 was echt super. Veel beter dan C&C imo.

Ik wacht met vol verwachting op RA3 !!!
jaja wat door EA word gemaakt |:(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

spyros schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:03:
[...]

jaja wat door EA word gemaakt |:(
En RA2 niet dan?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn excuses voor mijn berichtje over Star Wars: Empire at War..!
Ik wilde alleen het goede nieuws overbrengen aan alle RA-fans die daar vast wel in geïnteresseerd zouden zijn.
In de team van SWEAW zitten nl. ook ex-leden van Westwood die de RA-series hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 141026 schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:09:
Mijn excuses voor mijn berichtje over Star Wars: Empire at War..!
Ik wilde alleen het goede nieuws overbrengen aan alle RA-fans die daar vast wel in geïnteresseerd zouden zijn.
In de team van SWEAW zitten nl. ook ex-leden van Westwood die de RA-series hebben gemaakt.
Er zitten ook een groot aantal ex-westwood mensen bij een andere game developer, pyroglyphics of iets dergelijks (zal ik vast niet goed gespeld hebben :P) en die hebben gezegd dat ze over een tijdje een verrassing voor de C&C fans hebben, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Morax schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:22:
[...]

Er zitten ook een groot aantal ex-westwood mensen bij een andere game developer, pyroglyphics of iets dergelijks (zal ik vast niet goed gespeld hebben :P) en die hebben gezegd dat ze over een tijdje een verrassing voor de C&C fans hebben, dus ik ben benieuwd :)
offtopic:
Jullie spreken over dezelfde leden, namelijk Petroglyph :) Die ontwikkelen Empire at war.

Ik vraag me af hoe het verhaal van RA3 zal gaan. Zullen er ook 3 sides zijn als bijvoorbeeld de trend een beetje is in het RTS genre? en wat zou die 3de side dan zijn? Ik wacht in spanning op meer nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop iig dat ze het goed aanpakken,...bv. een mix van C&C, Red Alert en Generals ofzo..?
Dan heb je van alles wat : nostalgie van C&C, diversiteit van Red Alert en de Nukes van Generals..! >:)
Qua verhaallijn moet het in elkaar overgaan en natuurlijk moet good old Tanya terug.....lock and load.....cha-ching..!!!

Maar jah,.....of EA dat snapt.....da's maar de vraag. Laatst las ik nl. dat de ene ex-Westwood medewerker na de andere uit de team stapt......notabene Chris Rubyor, game designer voor RA 3 en Adam Isgreen, de lead designer van Red Alert en Tiberian Sun zijn naar Petroglyph gegaan waar ze nu samen met LucasArts bezig zijn met Empire at War.

Blijkbaar snappen die EA gasten niet dat er ook iets anders is dan alleen poen binnenhalen.! :r
Na dit treurige bericht heb ik nog wat grappige plaatjes....

Zo heb je een groot manschap
En zo heb je een menselijk kampvuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 141026 schreef op maandag 04 april 2005 @ 00:38:
Ik hoop iig dat ze het goed aanpakken,...bv. een mix van C&C, Red Alert en Generals ofzo..?
Dan heb je van alles wat : nostalgie van C&C, diversiteit van Red Alert en de Nukes van Generals..! >:)
Qua verhaallijn moet het in elkaar overgaan en natuurlijk moet good old Tanya terug.....lock and load.....cha-ching..!!!

Maar jah,.....of EA dat snapt.....da's maar de vraag. Laatst las ik nl. dat de ene ex-Westwood medewerker na de andere uit de team stapt......notabene Chris Rubyor, game designer voor RA 3 en Adam Isgreen, de lead designer van Red Alert en Tiberian Sun zijn naar Petroglyph gegaan waar ze nu samen met LucasArts bezig zijn met Empire at War.

Blijkbaar snappen die EA gasten niet dat er ook iets anders is dan alleen poen binnenhalen.! :r
Na dit treurige bericht heb ik nog wat grappige plaatjes....

Zo heb je een groot manschap
En zo heb je een menselijk kampvuur
Ik krijg bij alle2 een 404? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verhoudingen/realisme zal nooit in game volledig uitgewerkt zijn, dan is het niet meer leuk. Stel je voor dat gewone main-battle-tanks schieten zoals ze in 't echt doen. 2 tanks zien elkaar, openen het vuur, 1 van de 2 is geraakt en dood, de andere wint. Met een beetje geluk draait de geschutskoepel van jouw tank iets sneller dan die van een ander. Of tanks misbruiken als artillerie zodat je van de ene kant van de map naar de andere kant kan schieten. Tanks hebben in 't echt minstens 1 machinegeweer, soms zelfs 2 of 3. Hiermee kan een tank met gemak 10 ventjes neermaaien, maar het is niet leuk als 1 vijandelijke tank 50 ventjes zit te molestreren.

Ik herinner ook de "echte" C&C-tijden, gewone hardvesters, tiberiumveldjes "beheren" (overhardvesting moet je voorkomen), de muziek,...

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 04-04-2005 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Laatst online: 04-04 08:59
ja ach, misschien moet je 1 ventje zien als 50 ventjes ofzo.
Als het maar lekker speelbaar is, vind ik het wel oke, binnen beplaade grenzen.

Zo vind ik het heel raar, dat bij generals er zo maar even 5 mannetjes in een humvee stappen met een rocketlauncher in hun zak. En die presteren het dan om feilloos, al rijdend, uit het raampje, met zijn 5en tegelijk, rakketten te schieten op bewegende doelen. Gaat me dan net te ver he.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.