Red Alert 3 komt eraan!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 17.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Vanmorgen ontving ik een mailtje van EA over de volgende Command & Conquer
een deel van het mailtje:
Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer™ Red Alert 2™, Command & Conquer™ Yuri's Revenge™, and Command & Conquer™ Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!
_/-\o_

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik kreeg vandaag dit mailtje binnen, en herinner me dat ik eens op een nieuwsbrief van heb heb geabboneerd:
Hi everyone,

I hope everyone is enjoying one of the best years ever for PC gaming.

On the eve of one of our own major releases, The Lord of the
Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM), the one thing we've grown
to understand is how important the community - our most loyal
supporters - is for industry. This started back in our days at
Westwood where the community for our games has always been a big
priority. We understand that you are the most important and
influential group for us and we are constantly amazed at the amount of
talent used to create quality assets and mods.

Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are
making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is
not going out to the press and it won't appear on the EA website or
anywhere else online. We are very proud to announce that the team
that brought you Command & Conquer(TM) Red Alert 2(TM), Command &
Conquer(TM) Yuri's Revenge(TM), and Command & Conquer(TM) Generals has
officially started work on our next project set in the Red Alert
universe!

As I mentioned, we're very proud to ship what we feel is one of the
best RTS games ever released. Most of you have probably heard of The
Lord of the Rings(TM), The Battle for Middle-earth(TM) which hits
stores this week. We've introduced some really innovative features and
gameplay mechanics, which you should definitely check out when you
get a chance. You will also see a major enhancement to the Sage
graphics engine we originally created for Command & Conquer Generals.
Expect us to leverage and continue to evolve this powerful engine as
we start work on our new Command & Conquer game.

Thanks again for all your support over the years. This entire team is
incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter.
Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.

Mark Skaggs
VP and Executive Producer
Electronic Arts
Misschien toch stiekem een hoax, maar als het zo zou zijn, is het wel heel vet _/-\o_
Jammer genoeg verder nog geen info kunnen vinden, beetje crappy OP dus ook nog, maar dat komt nog wel als er meer info vrij komt. Mij lijkt het nu al vet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-05 14:41
mduijvendijk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:31:
Vanmorgen ontving ik een mailtje van EA over de volgende Command & Conquer
een deel van het mailtje:

[...]
_/-\o_
ik vind dit niet erg geloofwaardig..
Want dan zouden fansites dit bevestigen, en ik heb nog niks gelezen :Y)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Gewoon spam hoor. We zijn begonnen met ontwikkelen aan Red Alert 3 (wat dus niets betekend, kan nog wel 5 jaar duren, of nooit komen) en, oh ja, koop ons spel lord of the rings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
btw....er was net iemand je voor met TS http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/984982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten, maar in ieder geval een goed teken dat ook deze franchise niet wordt afgestoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
maar ik vind het wel goed dat de C&C reeks niet stil staat...
is volgens mij wel de meest succesvolle rts reeks aller tijde
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

spyros schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:39:
maar ik vind het wel goed dat de C&C reeks niet stil staat...
is volgens mij wel de meest succesvolle rts reeks aller tijde
_/-\o_
volgens mij is warcraft/starcraft toen ook wel erg hard gegaan, maar voor de C&C reeks zijn wel meer titels uit gebracht. Weet de verkoopcijfers zo snel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
greatgonzo schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:43:
[...]

volgens mij is warcraft/starcraft toen ook wel erg hard gegaan, maar voor de C&C reeks zijn wel meer titels uit gebracht. Weet de verkoopcijfers zo snel niet
goed concept dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ja ach, het is EA toch? .... denk dat het net als Generals het oude niveau niet haalt .... althans, de single player .... die speel ik namelijk .... was minder boeiend, zonder echt verhaal en filmpjes, m.a.w. ze kunnen er ieder jaar 1tje uitbrengen, zoals EA wel meer games verziekt .... op Battlefield na dan ;)! Punt is, ze besteden er net niet genoeg aandacht aan om een game echt af te werken, zelfs BF, brengen ze te snel uit, niks te maken met het 'when it's done' principe. Ik denk dat ik het hou bij de oude C&C games, Generals was aardig, maar het was wel bergafwaarts. Maar wie weet, verassen ze me ineens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

the one thing we've grown to understand is how important the community - our most loyal supporters - is for industry. This started back in our days at
Westwood where the community for our games has always been a big
priority. We understand that you are the most important and
influential group for us and we are constantly amazed at the amount of
talent used to create quality assets and mods.
[GROM... EA shut up zeg. ze hebben heel zero hour en generals 100% links laten liggen en compleet verwaarloost! ze mogen neit spreken en zeker niet over een tijd trug bij WW. Sterf EA sterf! waar is m'n beloofde 1.3 patch van zero hour die nu LETTERLIJK een jaar geleden er al zou zijn :(. breng mij een 1.3 patch en begin dan aan een nieuwe C&C. ik wil geen Battle for mid earth kopen om me bezig te houden in de tussen tijd.... nee ik wil C&C maar EA wilt cash :( |:(
Thanks again for all your support over the years. This entire team is
incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter.
Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.
nou nou
1: Zou hoog tijd worden.
2: begin eerst maar eens aan zer hour.....
3: ik heb ze nooit supported ik was C&C fan,.. maar voor de mensen die het wel zijn. mag EA best ook eens support bieden.
4: PATCH PATCH
5: leuk nieuws

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mduijvendijk, er runt hier ookal een ander topic van :)... met een iets langere en informatieve startpost en al meer posts. laten we daar in doorgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het zo is, ben ik wel benieuwd, lijkt mij in ieder geval heel erg gaaf :D
Al vraag ik me af op wat voor manier ze door willen borduren...

En als het niet zo is, hoeven we alleen maar te wachten op de Red Alert mod voor Generals, welke er imho heel netjes uitziet :)
Afbeeldingslocatie: http://regen.game-mod.net/pics/25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://regen.game-mod.net/pics/57.jpg

:P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 07-12-2004 08:46 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:35

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ik ontving dit mailtje ook
Hi everyone,
I hope everyone is enjoying one of the best years ever for PC gaming.

On the eve of one of our own major releases, The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™, the one thing we've grown to understand is how important the community - our most loyal supporters - is for industry. This started back in our days at Westwood where the community for our games has always been a big priority. We understand that you are the most important and influential group for us and we are constantly amazed at the amount of talent used to create quality assets and mods.

Having said that, we have a MAJOR announcement to make and we are making it exclusively to our long time C&C fans. This announcement is not going out to the press and it won't appear on the EA website or anywhere else online. We are very proud to announce that the team that brought you Command & Conquer™ Red Alert 2™, Command & Conquer™ Yuri's Revenge™, and Command & Conquer™ Generals has officially started work on our next project set in the Red Alert universe!

As I mentioned, we're very proud to ship what we feel is one of the best RTS games ever released. Most of you have probably heard of The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ which hits stores this week. We've introduced some really innovative features and gameplay mechanics, which you should definitely check out when you get a chance. You will also see a major enhancement to the Sage graphics engine we originally created for Command & Conquer Generals. Expect us to leverage and continue to evolve this powerful engine as we start work on our new Command & Conquer game.

Thanks again for all your support over the years. This entire team is incredibly excited to work on the next Command & Conquer chapter. Look for an official announcement soon and have a wonderful holiday.

Mark Skaggs
VP and Executive Producer
Electronic Arts

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

Beide topics heb ik gemerged met elkaar, ondanks de magere openingspost, maar dat komt natuurlijk doordat er nog maar weinig info is. Indien er meer info beschikbaar komt, kan er best een nieuw topic gemaakt worden, maar tot dan kunnen jullie hier verder.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Fuelke schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:09:
Beide topics heb ik gemerged met elkaar, ondanks de magere openingspost, maar dat komt natuurlijk doordat er nog maar weinig info is. Indien er meer info beschikbaar komt, kan er best een nieuw topic gemaakt worden, maar tot dan kunnen jullie hier verder.
* anandus vond het al zo raar, dacht dat ik dubbel zag :P

Overigens is dit volgens www.planetcnc.com geen hoax:
Incidentally, for those thinking this is a hoax, there are two knocks against that theory: first, I received this via an e-mail address that is not known by anyone in the C&C community aside from EA (it's the address I used to register for Westwood Online oh-so-many years ago). Second, it's got almost exactly the same header file information as an e-mail I got back in March that was promoting Generals for EA - same e-mail address sender, same mailserver, same Return-Path, same Received routing table, same Message-ID domain. See the similarities in the graphics yourself:
Dus klinkt goed :D
(Al zal het wel weer anderhalf jaar duren ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als ze het maar een beetje oude stijl laten. Geen stoere 3-D vliegende camera. Gewoon een fixed vogelvlucht view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
OMG goed nieuws :*)

Hopelijk komt het C&C:RA gevoel weer terug + geluiden en muziek1!1

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

WOOOEEEII!!!! Lees net ook het mailtje van EA. Helemaal top.
We hebben weer iets om naar ut te kijken :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

idd krijg ook net het mailtje binnen.

ben der alleen verdrietig om deze game gaat me avonden met ruzie opleveren.

"Nee schat niet nu ik ben net aan het winnen :+ "

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

aapelite

Do the kirby!

PWM schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:17:
Als ze het maar een beetje oude stijl laten. Geen stoere 3-D vliegende camera. Gewoon een fixed vogelvlucht view
Het enige dat ik echt zou willen is support :x Heb ondertussen wel gemerkt hoe kut een spel kan zijn/worden zonder dat er balance is en er ongegeneerd gecheat kan worden. Ik vind het net als daves2hd echt bullshit dat ze lopen te lullen over e community shit. Ze hebben de afgelopen tijd echt alles genegeerd op het officiele generals forum en alle andere dingen vanuit de community. Wat nou support, er is vooral gezeurd door door de community :D

Echt propaganda dit, gewoon even lekker maken voor battle for middle earth en iedereen vast paaien met toekomstige support en weet ik veel wat. (sjah de expansions lagen alweer klaar geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Goed nieuws.. Dat BFME kan me gestolen worden.. Nou maar hopen dat ze het niet verpesten.. En mja.. support support support.. kan het niet vaak genoeg zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
xXPLAPXx schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:50:
Goed nieuws.. Dat BFME kan me gestolen worden.. Nou maar hopen dat ze het niet verpesten.. En mja.. support support support.. kan het niet vaak genoeg zeggen :P
Ja EA kennende zit dat met de support wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

HolyCorn schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:55:
[...]

Ja EA kennende zit dat met de support wel goed :+
EA kennende zit support dus niet goed... :'(
kijk maar naar generals, zit nog steeds die scud-bug-sheat in. :r
ze weigeren een patch te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki en een speelbare multiplayer.

ANders, laat maar. RA2 was wel aardig, al was het verhaal niks, er zaten normale cutscenes in enzo. Van wat ik over Generals heb gehoord ben ik blij dat ik daar zelfs m'n bandbreedte niet aan verspild heb.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb genoeg wensen, maar vooral wil ik de oude feeling terug en dan graag op grotere maps. :) Geef mij een obelisk of light, een mrls, en een advanced guard tower en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

This announcement is
not going out to the press and it won't appear on the EA website or
anywhere else online.
Waarom wordt het hierdoor zo ongeloofwaardig?
EA is een bedraijf dat zoveel mogelijk moeite doet om gigantisch veel reclame te maken en dan zouden ze dit stil houden? Ik geloof he tniet zo eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 82299 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:26:
[...]

EA kennende zit support dus niet goed... :'(
kijk maar naar generals, zit nog steeds die scud-bug-sheat in. :r
ze weigeren een patch te maken.
was sarcastisch, zie de :+
NHJ BV schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:30:
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki en een speelbare multiplayer.

ANders, laat maar. RA2 was wel aardig, al was het verhaal niks, er zaten normale cutscenes in enzo. Van wat ik over Generals heb gehoord ben ik blij dat ik daar zelfs m'n bandbreedte niet aan verspild heb.
Ik vond Generals Classic anders niks mis mee, heel veel plezier aan gehad. Was een stuk beter dan ZH :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

anandus schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:46:
Als het zo is, ben ik wel benieuwd, lijkt mij in ieder geval heel erg gaaf :D
Al vraag ik me af op wat voor manier ze door willen borduren...

En als het niet zo is, hoeven we alleen maar te wachten op de Red Alert mod voor Generals, welke er imho heel netjes uitziet :)
[afbeelding]

[afbeelding]

:P
Nu alleen wat meer textures :P. Maar de voorlopige opzet ziet er goed uit :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 17:02

Godjira

To infinity and beyond!

Damn, ik ben benieuwd zeg. Ben altijd een fan van Red Alert geweest. Ik weet de dagen van de eerste Red Alert nog wel. Ik zat op de basisschool nog, groep 7 als ik me niet vergis. Had net een nieuwe computer gekregen (een Pentium 90) en ik mocht van mijn moeder van mijn zakgeld een spelletje kopen. Ik heb toen al mijn geld bij elkaar geraapt en heb Red Alert gekocht. Ben met die game echt maanden zoet geweest en soms snak ik nog weleens naar die tijd.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Godjira schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:03:
Damn, ik ben benieuwd zeg. Ben altijd een fan van Red Alert geweest. Ik weet de dagen van de eerste Red Alert nog wel. Ik zat op de basisschool nog, groep 7 als ik me niet vergis. Had net een nieuwe computer gekregen (een Pentium 90) en ik mocht van mijn moeder van mijn zakgeld een spelletje kopen. Ik heb toen al mijn geld bij elkaar geraapt en heb Red Alert gekocht. Ben met die game echt maanden zoet geweest en soms snak ik nog weleens naar die tijd.
Klinkt bekend 8-)
Hoop dat RA3, weer beetje gameplay a la RA1 heeft en ook de origenele soundtrack van RA1 graag :D

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128276

Heel goed, heb Red Alert altijd met veel plezier gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Hell March 8)

Red alert 2 was eigenlijk ook zo slecht nog niet vond ik.. en Generals, is leuk ;) Maar niets bijzonders inderdaad.. dat is nooit bij EA..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 14:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een gelul. Er staat nergens dat het om Red Alert 3 gaat...
as officially started work on our next project set in the Red Alert universe
En tering die mod voor Generals ziet er echt fokt op uit. Wat een lelijke kleuren..(egaal rood???! WTF?!)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

meelobee... anders kijk je even op de site.. ze zijn nog bezig met de kleurtjes enzo :p (staan ook wel mooie screenshots van turrets).

generals is wel grappig.. maar geen game uit de c&c serie (dus RA, C&C, Dune). vind ik.

RA2 was ook wel goed.. maar qua verhaal niet lekker in de ra1 lijn (ja het klopte wel.. maar toch "minder") en qua units (mind-control = :r ) helemaal ruk gemaakt

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 07-12-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Meelobee schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:42:

[...]

En tering die mod voor Generals ziet er echt fokt op uit. Wat een lelijke kleuren..(egaal rood???! WTF?!)
als het in het RA universe is, wat anders kan het dan zijn dan RA3?? Nod vs CGI met mammoth tanks en tesla guns ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien is het wel Renegade 2 :X

* Biobakker blijft hopen :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

NHJ BV schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:30:
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki
Dat kun je in elk geval wel vergeten, aangezien Frankie nu full-time in dienst is van Petroglyph na enige tijd als freelancer gewerkt te hebben.

Anyway, ik heb er geen vertrouwen in, zeker niet zolang Mark Skaggs daar een grote meneer is. De helft van de Westwood mensen die niet naar EA LA gegaan zijn deden dat niet omdat ze niet onder Skaggs wouden werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

Ik reageer ook niet echt optimisch op dit bericht, tis inderdaad een beetje 'raar' dat EA geen publiciteit geeft aan dit project anders dan alleen aan 'echte' fans, het zou inderdaad wel erg top zijn als er een RA3 kwam, het is een lange tijd geleden dat er een RTS is geweest die kon boeien, ZH komt in de buurt maar is het niet helemaal, hoop dat ze weer terug gaan naar 2 zijdes, imo beter voor de gameplay en balance...

oh ja, hoop dat ze de stats weer zelf gaan doen, want ook dat is bagger bij ZH, en iets van een 'punkbuster' gaan bouwen tegen die g&** cheaters..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 128525 op 07-12-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:42:

[...]

Er zitten nog geen textures op, moet je er even bij verzinnen :P

edit:
ow, spuit 11 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:01
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:22:
Ja ach, het is EA toch? .... denk dat het net als Generals het oude niveau niet haalt .... althans, de single player .... die speel ik namelijk .... was minder boeiend, zonder echt verhaal en filmpjes, m.a.w. ze kunnen er ieder jaar 1tje uitbrengen, zoals EA wel meer games verziekt .... op Battlefield na dan ;)! Punt is, ze besteden er net niet genoeg aandacht aan om een game echt af te werken, zelfs BF, brengen ze te snel uit, niks te maken met het 'when it's done' principe. Ik denk dat ik het hou bij de oude C&C games, Generals was aardig, maar het was wel bergafwaarts. Maar wie weet, verassen ze me ineens!
Mmm... Ik vind dat je hier de boel een beetje overdrijft.
EA is een bedrijf wat kleine game companies heeft overgekocht en op de ene divisie werkt natuurlijk een heel ander team dan op de andere. De ene programmeurs zijn beter dan de andere... Daarom zuigt de ene game ook een stuk meer dan de andere, die EA uitbrengt.

Anyway, ik wou eigelijk voorstellen dat niemand deze game koopt om ze te boycotten :D
EA heeft met C&C:Zero Hour zo'n plank misgeslagen door geen support te geven. Ik had ze gemailt over de scudbug en de disconnects die je krijgt als iemand een trainer start (mismatch).
Reactie die ik erop krijg? Of ik even wil updaten naar de nieuwste versie, dan zijn de mismatches weg. I mean, how the fuck kan ik zowiezo online spelen ZONDER update. Word wakker, EA, en support je game alsjeblieft. Deze is immers nog niet eens een jaar oud.

Ik zit echt niet op een nieuwe game van hun te wachten als C&C, zolang ze geen support geven op een game is hij in mijn ogen waardeloos. Online spelen op deze manier is geen drol meer aan.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat verdienen ze nou met het uitbrengen van nieuwe patches (NOFI) ze moeten toch ergens hun geld vandaan halen ??

Ben trouwens een C&C fan vanaf the first hour dus ik ga dit ook vol goede moed inzien... Zelfs al zou EA dit weer laten floppen dan is het nog altijd een lekkere RTS game die imo weer eens de vloer aanveegt met games die te veel gaan micro'en, teveel mieren of teveel aandacht vragen. CnC is altijd easy geweest en voor iedereen speelbaar maar moeilijk om echt goed in te worden...

*bookmarkt* !!!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Door ra2 ben ik eigelijk echt begonnen met gamen. Tijdje ra2 gespeeld in een clan en toen cs gaan spelen.

Mjah... Het is EA dus ik ga ervanuit dat het een bagger game word net als generals. Op die manier kan het alleen maar meevallen als de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94809

Red Alert 1 > Alle andere RA's, en dat blijft zo, want wie maakt er nou een spel dat er lelijk uitziet maar goed speelt, dat is toch harstikke dom, dan verdien je geen geld }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:21
Biobakker schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:56:
Misschien is het wel Renegade 2 :X

* Biobakker blijft hopen :Y)
Dat zou echt geniaal zijn! C&C: Renegade was super cool! Was het beste spel uit de C&C serie sinds Red Alert 1.

[ Voor 13% gewijzigd door Soultaker op 08-12-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm doordenkend op de gedachtes van Soultaker... wat dachten jullie van RA2 in de battlefield 2 engine ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
daves2hd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:29:
mduijvendijk, er runt hier ookal een ander topic van :)... met een iets langere en informatieve startpost en al meer posts. laten we daar in doorgaan :)
Ik had mijn topic eerder gemaakt dan dit topic, Fuelke heeft ze gewoon samen gevoegd ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Soultaker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:01:
Dat zou echt geniaal zijn! C&C: Renegade was super cool! Was het beste spel uit de C&C serie sinds Red Alert 1.
_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt). En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)

Trouwens als dit topic samengevoegd is bij een ander RA topic. Waarom is deze dan nog open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-Skyhawk- schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:01:
[...]

_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt). En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)

Trouwens als dit topic samengevoegd is bij een ander RA topic. Waarom is deze dan nog open?
:?
Dit zijn beide topics, waar je nu naar kijkt :P

Ik ben heel benieuwd wat er in het spel te zien is, hoe het aangepakt wordt.

En über alles: Boten, alstublieft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt).
Wat is er mis met Renegade? Het is een echte shooter, je hebt resource management, base management, meerdere karakters om uit te kiezen, vehicles om in te zetten (zowel op de grond als in de lucht) en teamplay en strategie zijn essentieel om te winnen. Dat is echt prachtig. Heel veel andere moderne spellen hebben maar twee of drie elementen uit dat rijtje, en dan heb ik het nog niet over die console-achtige shooters (Halo :r) tegenwoordig waarbij je nauwelijks hoeft te kunnen mikken.

Verder zijn in veel missie-gebaseerde spellen strategie en teamplay ondergeschikt aan solo skills. Als je Wolfenstein: Enemy Territory speelt tegen een team ervaren Quakers die niet samenwerken, dan verlies je vaak nog steeds vet (hangt wel een beetje af van de objectives). Teamplay is daar maar een ondergeschikt element dus. In Renegade zou dat nooit gebeuren; als een van de teams samenwerkt en de andere niet, dan wint het samenwerkende team altijd.

Overigens heb ik het wel over Renegade in multi-player mode. De single-player campaign vond ik ook wel leuk, vooral door de geniale filmpjes tussendoor (Renegade is een cool karakter) maar die was niet zo geweldig; de AI van je medespelers zoog bijvoorbeeld gigantisch.
En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)
Wat is er dan voor vernieuwends/verbeterends toegevoegd aan de C&C serie tussen Red Alert 1 (die eigenlijk al nauwelijks verschilde van Command & Conquer, maar toch wel cool was) en Generals?

[ Voor 38% gewijzigd door Soultaker op 08-12-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 09:54
Dat zijn de patches aftermath en counterstrike.
en maby ook skirmish in RA1 alleen dat weet ik niet zeker of dat ook niet in C&C zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Skirmish mode zat al in Red Alert. Maar sowieso was dat ook vrij nutteloos: multiplayer mode was leuker dan skirmish en de missies waren ook leuker dan skirmish. Dus als je alleen was, kon je beter de missies spelen, en als je meerdere spelers had kon je beter een multi-player game starten. Skirmish was dus alleen leuk voor als je alle missies al uit je hoofd kende en geen mensen had om mee te spelen; tja.... dan ga ik liever een andere single player game doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Soultaker op 08-12-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Soultaker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:30:
[...]

Wat is er dan voor vernieuwends/verbeterends toegevoegd aan de C&C serie tussen Red Alert 1 (die eigenlijk al nauwelijks verschilde van Command & Conquer, maar toch wel cool was) en Generals?
vernieuwends wel, verbeterd,... nee

MCV-Dozer. het hele bouw consept weg. een basis overal waar je maar wilt. ik vind de dozer stijl geen verberering ( kijk maar naar gla lekker overal tunnels spammen ),.. nee geef mij maar een MCV.

verschillende manieren van resourses collecten. een chinook die ventjes draagt...
truck die nutteloos is naast z'n geld functie. en worders die je bij het leven spamt en het niet uitmaakt wil je gebouw pak er maar een, heb je 3 nieuwe workers nodig,.. hopp. bouwers en geld collecters.. nee lekker met een miner. een grote brute vrachtwaren met een stofzuiger of lekker graai armen en van het VELD spul halen in dit geval een RA dus word dat ore en minerals...

units,.. in RA en oudere C&C kun je bijna elke keer een nieuwe unit ergends op een combo. zoals radar+barracks is een desolator of een rocketeer,... bij generals kun je alle units. behalve een paar de uitzondering van een strat bilding die vroeger als tech-center/battle-lab bekend stond. ok maar erg weinig units op een leuke manier gebracht,.. erg weinig infranterie... vliegtuigen dan wat meer maar missen heel veel en tanks die duurder zijn of goedkoper maar in groepen verliezen de duurdere toch soms... :?.. minder tijd aan de mooiste units maken en meer tijd in het uitwerken van alle unit mogenlijkheden.

ballance... generals heeft redelijke balance nu.. niet op elke map maar het kan ermee door... zero hour :+ welke balance? ouwde C&C balance

filmpjes tussen de missies door missen ook bij generals..

EA maakte generals en WW C&C!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Hoe zit het dan met Tiberian Sun Twilight? Wanneer komt die nou percies uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

RA 1 was mega geniaal totdat EA met zijn poten aan Westwood is gekomen.
Sinds EA aan de C&C series is gekomen hebben ze geen fatsoenlijk product neergezet.

Maarja veel medewerkers van Westwood zijn weer een bedrijfje begonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Kort gezegt vond ik Renegade een leuk en orgineel idee. Maar de uitwerking was niet zoals IK had gehoopt. Weinig tot geen C&C gevoel.
En voor de rest is het bij Generals gewoon opgehouden. tot dit bericht dus naar buiten kwam met RA³ :9~

* -Skyhawk- heeft diepe krassen overgehouden van Renegade. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 66398 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:45:
Hoe zit het dan met Tiberian Sun Twilight? Wanneer komt die nou percies uit?
welke Ts-Twilight... die is er nooit geweest en komt ook voorlopig niet
Anoniem: 67363 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:52:
Sinds EA aan de C&C series is gekomen hebben ze geen fatsoenlijk product neergezet.

mjah ze zullen een hoop C&C fans gelijk als klant hebben ik hoor er ook bij :P

ik denk dat EA lanzaam toch minder en minder winst maakt. ubisoft heeft het game pers niveau ook aangesleept. en iedereen heeft meer vertrouwen in ubisoft dan EA, verder beginnen overal nieuwe game maak bedrijfjes allemaal ouwe teams die EA heeft weg geschopt. ook die hebben meer aanzien dan EA. over 3 jaar zal EA flink gekrengt zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

EA heef tdat ook vooral zelf veroorzaakt vind ik zelf.

Kijk alleen maar naar hun support (wat al niet vaak genoeg gezegd is) Hoe arrogant ben je dan als spelmaker? Je bent dus wel even je eigen klanten aan het negeren. Eerst lever je een spel dat niet goed genoeg is getest (wat bij ontzettend veel spellen is trouwens) omdat het gewoon teveel centen gekost zal hebben en dan ook de arrogantie tonen om diezelfde mensen gewoon zonder fatsoenlijke support te helpen met problemen...

Verder staan ze ook bekend als het lam uitzuigen van hun games. Kijk maar naar the sims, Alleen mario heeft meer titels op zijn naam denk ik :| En meestal zijn deze addons van een kwaliteit/verschil dat iedere modder nog wel kon maken met een beetje fantasie en tijd....

Maar goed, genoeg gezannikt over bagger uitgevers....

RA3 mensen :) Ik denk dat iedere gamer zich noch wel hun RA1 momenten kan herinneren :)

Mijn vader kocht hem en hij speelde af en toe zelfs online tegen een oom van mij ([pimpmode] Eigenaar van The Matrixxx in Nijmegen :*) [/pimpmode] )
En ik speelde af en toe ook wel eens mee of hielp mijn vader mee. Echt geweldig om te zien :) En Tanya :) bleef leuk om de missies te spelen puur voor die FMV's ertussen :)

RA2 was helaas wat minder maar ik vind het nog steeds een leuk en goed spel om te spelen. En mensen kinderen, wat is C&C Generals kut zeg... Jah ik heb het gespeeld. Ook die heeft mijn vader gekocht :) maar Zero Hour maakte de kostten van het pakket toch nog wel en beetje goed aangezien die nog wel te spelen valt maar verder vind i khet echt zonde hoor.

Weer zo'n typisch geval van: Eerst Graphics, dan Gameplay....

Zo ontzettend zonde... :r :r

Nu ik erover nadenk: Hier thuis ligt zowat alles van C&C behalve firestorm geloof ik. We hebben hier alle RA uitbreidingen en RA2 + Yuri's revenge van de RA serie, verder generals+zero hour. Dan heb je C&C 1 nog (op de N64 :D Wel erg leuk om te zien waarmee het begon :) ) En tiberiam sun natuurlijk, die was immers ook zeer goed! Ook die uitbereiding daarop was erg goed te doen hoor!

ach, "another walk down memory lane" zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerste delen zijn over het algemeen wel goed... maar vergeet niet de misstap van bijvoorbeeld een game als soul survivor ook mee te nemen in 'memory lane' en tsja... ik denk dat een game met realistisch -lees RA serie- meer money en publiek trekt dan een futuristische game alike de originele serie CnC... alleen de die-hards zien nog graag de oude CnC serie terug imo...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Soul Survivor inderdaad.. Dat was foute boel jah... :(

Maar ik dnek dat een goede game met goede reviews altijd scoort. Daar hoeft een spel echt neit mooi, futuristisch of juist realistisch voor te zijn. Alsie gewoon perfect in elkaar steekt dan is er niets mis mee.

Ea is juist zo'n uitgever die ontzettend veel reclame maakt voor games die iegenlijk gewoon zwaar gemiddeld zijn... Hierdoor worden ze veel groter dan ze eigenlijk zijn. Maar je went er wel aan. Gelukkig zijn er nog mensen die wel begrijpen dat het niet om dope graphics gaat of geile wijven... :)

Maar weet iemand misschien al iets meer hierover? Want zo blijft het natuurlijk giswerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

aapelite

Do the kirby!

Raar dat je zegt dat zero hour beter is dan generals classic DikVoet. Persoonlijk vind ik het idee achter zero hour wel leuk, maar het blijft een zwaar unbalaced uitbreiding samen met wat enorm gare bugs. Daarnaast vind ik de units die erbij gekomen zijn ook weer niet zo`n mooie aanvulling, bij generals classic is alles toch een stukje meer uitgewerkt en je kon echt goede gevechten houden daar (2vs2 dan vooral). Helaas is het bij classic enorm leeg dus doe ik tegenwoordig maar zero hour en dat is ook gewoon te doen.

Over ra3 vraag ik me af hoeveel sides er zullen zijn. Persoonlijk hoop ik beetje op het emperor battle for dune systeem. Dus 3 hoofdsides en dan wat subhouses of aftakkingen eigenlijk. Op die manier krijg je toch een veelzijdig spel qua mogelijkheden en heb je niet aan het begin al meteen de keuze uit 12 sides ofzo waardoor iedere side zn strategy op den duur toch wel erg voorspelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

Anoniem: 67363 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:52:

Inderdaad.
Imho heeft EA de laatste jaren nog amper fatsoenlijke games gemaakt, de meeste games van ze zijn goedkope commerciele games zonder diepgang en zonder fatsoenlijke ondersteuning.
En enigste goede games die ze gemaakt hebben zijn van voor 1998, en de rest is gewoon overgekocht en voorzien van EA sticker en omdat ze dan de rechten hebben gaan ze het verder uitmelken met hun eigen gamesafdeling en dumpen ze de originele ontwikkelaars en medewerkers. :z

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]daves2hd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:10:
[...]

welke Ts-Twilight... die is er nooit geweest en komt ook voorlopig niet

[quote]

En die behind the screens van EA dan van Tib. Sun twilight??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

@Specht : Is dat niet een beetje erg kort door de bocht allemaal... Ik moet zeggen dat de games van EA lang niet allemaal even verkeerd zijn en dat ze gewoon geen risico's nemen met games die binnen een kleine doelgroep vallen en dus financieel riskant zijn... zo zal ook RA3 een grote(re) doelgroep aanspreken dan dat eerst deedt... mochten de gamers ouder worden dan zal ook EA zich daar meer op richten... de doelgroep is immers nog maar erg jong (de doelgroep waar ze financieel het meest aan hebben) en games als de sims en NFSU verkopen als zoete broodjes dus waarom zou je het niet doen... en ik dnek dat je ze zelf ook wel gespeeld hebt en dat je weet dat het echt niet baggerspellen zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

aapelite schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:47:
Over ra3 vraag ik me af hoeveel sides er zullen zijn. Persoonlijk hoop ik beetje op het emperor battle for dune systeem. Dus 3 hoofdsides en dan wat subhouses of aftakkingen eigenlijk. Op die manier krijg je toch een veelzijdig spel qua mogelijkheden en heb je niet aan het begin al meteen de keuze uit 12 sides ofzo waardoor iedere side zn strategy op den duur toch wel erg voorspelbaar wordt.
Wat is het verschil tussen de aftakkingen en de verschillende generals?
in ra2 had je precies hetzelfde alleen waren ze daar een stuk minder verschillend (1 unit maar)
en in Ra1 had je dat ook alleen daar was het redelijk nutteloos. (meer armor. minder kosten zulke dingen)

ik hoop trouwens dat ze niet hetzelfde doen als RA2. Ik heb mega veel Yuri gespeeld online, en dat was ook zo unbalanced als de pest. Helaas brachten ze weer geen patches uit en werd de community verpest door cheaters.

een MVC of een Dozer, het heeft allebij zijn eigen speelstijl en voor en nadelen. Bij MVC principe vind ik het heel jammer dat je maar 1 unit per keer kan bouwen, je krijgt dan veel met het gevoel van units pompen iets wat bij Generals veel minder was. Ook was infantry daar veel beter om te gebruiken iets wat in RA2 bijna niet zo was. (veel minder althans)

Ik hoop dat het een combinatie word tussen de twee, wel de mogelijkheid om ergens anders te bouwen, maar nog steeds MVC principe :P (klinkt vaag weet het) maar ik wil wel weer eens wat anders..

Ik heb alles C&C, inclusief Covert Operations en Counterstrike van C&C1 en Ra2 :P

wat was dat westwood online vroeger eigenlijk bagger zeg :P
je kon maar met maximaal 2 spelers spelen, en AI werkte toen nog niet in multiplayer. (RA1)
en btw die C&C van de n64 was in 3d, het orgineel uiteraard niet

[ Voor 27% gewijzigd door Wiebbe op 09-12-2004 11:08 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Heel nice...

toch had ik liever gezien dat ze een goed vervolg zouden maken op Dune2 (Dune2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Vergeet ook niet dat het gewoon verdomd moeilijk is om een goede RTS te maken die de feeling van de eerste C&C weer oppakt. C&C was voor die tijd echt een nieuw genre, voor het eerst oorlogje spelen waarbij je alles zelf in de hand houdt.

Om dus dat succes te evenaren moet je wel met een nieuw concept komen wat dat aanvult. 3D heeft zich al bewezen als de verkeerde invalshoek voor strategie, je wil immers overzicht houden. Je zult gewoon heel goed moeten kijken naar balance, moeilijkheidsgraad, soorten units, en de multiplayer community. Iets wat nog steeds niet is opgelost is het rushen, rushen met veel units is nog steeds het middel om te winnen en juist de strategie en de taktiek maken het spel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:11:
Om dus dat succes te evenaren moet je wel met een nieuw concept komen wat dat aanvult. 3D heeft zich al bewezen als de verkeerde invalshoek voor strategie, je wil immers overzicht houden.
Dat zeg je goed...

Emperor (Dune3 zeg maar) is in mijn ogen dramatisch geflopt met dat 3D gedoe. Terwijl ik zulke hoge verwachtingen had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Fan 2 meld zich :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik vond Emperor een topper, en in mijn ogen is er niks mis met de 3D engine.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Hacku schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:20:
Ik vond Emperor een topper, en in mijn ogen is er niks mis met de 3D engine.
Heb je Dune2 ook gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
CRAM schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:14:
[...]

Dat zeg je goed...

Emperor (Dune3 zeg maar) is in mijn ogen dramatisch geflopt met dat 3D gedoe. Terwijl ik zulke hoge verwachtingen had :/
Vond Emperor Battle for Dune een geweldig spel .. al vond ik Dune2000 het heftigste uit de Dune serie ... die muziek vooral ( ik luister nu vaak nog de muziek van Dune2000 ... op http://www.frankklepacki.com/ kan je alle muziek luisteren van de maker van de muziek van de hele C&C serie _/-\o_ )

Hopelijk gaan ze niet de generals tour op door dozers te doen ... maar gewoon een MCV die je moet uitklappen en eromheen gebouwen moet zetten ... RA1 vond ik wel een betere sfeer hebben dan RA2 ... kweenie waarom ... als ze maar weer zulke relaxe muziek er ook in douwen ... en uiteraard Tesla Coil :9~ Wat een heftig ding was dat ... ( kerstboompjes noemde ik die vroeger altijd :Y) )

Uiteraard ook weer dezelfde tanks gebruiken en niet al te futuristisch ( mammoettank moet weer terug !!!! ) en lekker harvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
CRAM schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:21:
[...]

Heb je Dune2 ook gespeeld?
Zeker.
Ik vond Emperor goed, alleen de muziek vond ik wel tegenvallen, en er mocht wat meer actie zijn, maar ik heb er veel fun met beleefd, dus mij hoor je niet klagen.
En de 3D engine is zeker niet slecht (voor die tijd), er zijn ergere games waarbij de 3D engine de gameplay verneukt :) (Star Wars Force Commander)

[ Voor 19% gewijzigd door XWB op 09-12-2004 11:34 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Mijn zusje en ik spelen nog af en toe Redalert 2 (vooral mijn zusje)
Ik heb eigenlijk meer voorkeur in een vervolg op Tiberian Sun, maar ik vrees dat ze die van de koelkast naar de vrieskist hebben verplaatst :|

Wat betreft het realisme van Redalert 3 hoop ik dat het ergens tussen deel 1 en 2 komt te zitten >:)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

mduijvendijk schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:57:
Mijn zusje en ik spelen nog af en toe Redalert 2 (vooral mijn zusje)
Ik heb eigenlijk meer voorkeur in een vervolg op Tiberian Sun, maar ik vrees dat ze die van de koelkast naar de vrieskist hebben verplaatst :|

Wat betreft het realisme van Redalert 3 hoop ik dat het ergens tussen deel 1 en 2 komt te zitten >:)
TS is dan ook een grote flop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Soultaker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:30:
[...]

Wat is er mis met Renegade? Het is een echte shooter, je hebt resource management, base management, meerdere karakters om uit te kiezen, vehicles om in te zetten (zowel op de grond als in de lucht) en teamplay en strategie zijn essentieel om te winnen. Dat is echt prachtig. Heel veel andere moderne spellen hebben maar twee of drie elementen uit dat rijtje, en dan heb ik het nog niet over die console-achtige shooters (Halo :r) tegenwoordig waarbij je nauwelijks hoeft te kunnen mikken.

Verder zijn in veel missie-gebaseerde spellen strategie en teamplay ondergeschikt aan solo skills. Als je Wolfenstein: Enemy Territory speelt tegen een team ervaren Quakers die niet samenwerken, dan verlies je vaak nog steeds vet (hangt wel een beetje af van de objectives). Teamplay is daar maar een ondergeschikt element dus. In Renegade zou dat nooit gebeuren; als een van de teams samenwerkt en de andere niet, dan wint het samenwerkende team altijd.

Overigens heb ik het wel over Renegade in multi-player mode. De single-player campaign vond ik ook wel leuk, vooral door de geniale filmpjes tussendoor (Renegade is een cool karakter) maar die was niet zo geweldig; de AI van je medespelers zoog bijvoorbeeld gigantisch.

[...]

Renegade -> Havoc O-)

Renegade is echt een heel erg goed idee. Ik heb er (online) ook erg van genoten. Het spel is alleen wel erg slecht uitgevoerd. Het is net alsof je een mod van Ut zit te spelen. Er had gewoon iets meer kracht achter gemoeten.
Het idee is gewoon goed, bv. met een nuke beacon een basis binnensluipen als invisible en dan zo sneaken dat je dat ding kan laten ontploffen zodat he enemy geen power meer heeft en dus de defences down zijn.
Bij battlefield is het idee gewoon beter uitgevoerd en dat was gewoon wel goed.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiberian sun? een grote flop?!

Ik vindt het juist 1 van de beste command en conquer spellen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Anoniem: 66398 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:32:
[...]

Tiberian sun? een grote flop?!

Ik vindt het juist 1 van de beste command en conquer spellen tot nu toe.
Het spel verkocht goed maar de reviews waren niet lovend over het spel. Ikzelf vond het spel echt super ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

dat jij het een goed spel vind wil niet zeggen dat het geen flop was ;)

Ra1 was toendertijd een fantastisch spel, erg goede gameplay en het trok ook erg veel mensen met zich mee...

toen TS uit kwam was het de eerste volgende na RA1 (soul survivor niet gegerekend) en was voor die tijd veel te zwaar qua systeem eisen, sprak mij een stuk minder aan qua verhaal, en alhoewel de gfx beter waren was het gewoon minder populair..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Wmm

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:11:
Om dus dat succes te evenaren moet je wel met een nieuw concept komen wat dat aanvult. 3D heeft zich al bewezen als de verkeerde invalshoek voor strategie, je wil immers overzicht houden. Je zult gewoon heel goed moeten kijken naar balance, moeilijkheidsgraad, soorten units, en de multiplayer community. Iets wat nog steeds niet is opgelost is het rushen, rushen met veel units is nog steeds het middel om te winnen en juist de strategie en de taktiek maken het spel interessant.
3D Bewezen als verkeerde invalshoek? Generals is ook 3D. En nergens heb ik last gehad van het 3D gebeuren. Met de standaard cam view kon je prima uit de voeten en had je nergens het gevoel overzicht te missen. Het draaien en inzoomen met de cam hoef je niet te doen hoor ;).

Rushen hoort bij RTS games, wil je echt strategie en taktiek spelen dan moet je wargames gaan spelen. Je wilt je tegenstander zo snel mogelijk verslaan, en daarvoor is alles geoorloofd.
Trouwens, rushen kun je ook met een unit doen....

Ik hoop wel dat ze RA3 weer uitvoeren zoals met de dozers in Generals. Het dozer gebeuren levert veel meer mogelijkheden op en de games worden er imo echt wel toffer door.

[ Voor 3% gewijzigd door Wmm op 09-12-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Timocos schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:28:
[...]

Vond Emperor Battle for Dune een geweldig spel .. al vond ik Dune2000 het heftigste uit de Dune serie ... die muziek vooral ( ik luister nu vaak nog de muziek van Dune2000 ... op http://www.frankklepacki.com/ kan je alle muziek luisteren van de maker van de muziek van de hele C&C serie _/-\o_ )

Hopelijk gaan ze niet de generals tour op door dozers te doen ... maar gewoon een MCV die je moet uitklappen en eromheen gebouwen moet zetten ... RA1 vond ik wel een betere sfeer hebben dan RA2 ... kweenie waarom ... als ze maar weer zulke relaxe muziek er ook in douwen ... en uiteraard Tesla Coil :9~ Wat een heftig ding was dat ... ( kerstboompjes noemde ik die vroeger altijd :Y) )

Uiteraard ook weer dezelfde tanks gebruiken en niet al te futuristisch ( mammoettank moet weer terug !!!! ) en lekker harvesten.
www.FrankKlepacki.com is geweldig! _o_

Maar harvesten zal waarschijnlijk terugkomen (thankgod) en uiteraard plenty of tesla-dingen idd :)

Er is niets leukers dan heel sneaky iemands harvesters opsnoepen met strakke airstrikes, terwijl je diegene elders bezig houd met Mammothjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

anandus schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:28:
[...]

Maar harvesten zal waarschijnlijk terugkomen (thankgod) en uiteraard plenty of tesla-dingen idd :)

Er is niets leukers dan heel sneaky iemands harvesters opsnoepen met strakke airstrikes, terwijl je diegene elders bezig houd met Mammothjes :P
je avtar is al in stijl, hulde!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
[...]

Kijk eens op http://www.phoenixclan.nl ;)

Dat is mijn clan en een van de vele (van oorsprong) C&C Renegade clans die nog dagelijks actief is in de Renegade scene (inclusief eigen servers). De multiplayer mode is nog steeds onovertroffen en de nieuwe Core Patches die gemaakt zijn door Black Hand Studios weten de game weer een leuke boost te geven.

Dus laat Renegade 2 maar komen. :Y)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Misschien moest ik hier een handeltje opzetten van gesigneerde foto's van Frank Klepacki, zou aardig verdienen als ik zo lees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

IGN heeft er iig ook een kleine artikeltje aan gewijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Het ergste is nog dat ze zeggen in dat mailtje dat de community erg belangrijk voor is. Hmm vandaar dat ze bij generals een aantal servers weg hebben gehaald voor LOTR en dat er geen updates meer komen voor Generals. ERG goeie community bouw je dan op.

EA kan de pot op met hun mooie verhaaltje's, eerst zien en dan pas geloven en misschien ooit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 10:23
*klikbaar*

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.d.heyden/cnc.JPG

Do I need to say more? Als het spel uitkomt, ga ik hem kopen.

offtopic:
Kon de RA1 cd zo snel even niet vinden, dus die staat er niet op. Overigens ligt de kwaliteit van de foto niet aan de camera, maar aan mij: camera is 10 minuten in m'n bezit, en het is m'n eerste digitale camera + het is uit de losse pols geschoten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Irby op 09-12-2004 17:47 ]

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:46:
*klikbaar*

[afbeelding]

Do I need to say more? Als het spel uitkomt, ga ik hem kopen.

offtopic:
Kon de RA1 cd zo snel even niet vinden, dus die staat er niet op. Overigens ligt de kwaliteit van de foto niet aan de camera, maar aan mij: camera is 10 minuten in m'n bezit, en het is m'n eerste digitale camera + het is uit de losse pols geschoten ;)
Beetje jammer dat je Tiberian Sun niet hebt + uitbreiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

boven yr ligt de uitbreiding als ik me neit vergis. :). zal eens kijken of ik van mij collectie ff foto kan maken :)

en idd EA moet nie liegen over support en community |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 10:23
Ik heb de uitbreiding wel (firestorm), die ligt tussen de doos van The Aftermath en YR in :
). Tiberian sun heb ik de cheap ass "top series" versie van (DVD-hoesje), en die is het niet waard om daar tussen te liggen ;). Die staat nog op de planning om te kopen.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 67363 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:51:
[...]

Beetje jammer dat je Tiberian Sun niet hebt + uitbreiding :P
Ik zie firestorm anders wel liggen ;)
TS zelf zal ie dan ook wel hebben ;)

* GeforceDDQ heeft alles van de eerste tot TS: firestorm en RA2 :)
Generals en Yuri's Revenge niet :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
I.R. Butcher schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:59:
Ik heb de uitbreiding wel (firestorm), die ligt tussen de doos van The Aftermath en YR in :
). Tiberian sun heb ik de cheap ass "top series" versie van (DVD-hoesje), en die is het niet waard om daar tussen te liggen ;). Die staat nog op de planning om te kopen.
Ik zag tiberian sun laatst bij de super de boer :P (geen grapje)

Bij andere lokale computer boeren ligt die soms ook nog wel.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Tiberian Sun 0wnage :D Het probleem is alleen dat niemand meer dat speelt via internet.. en dat het niet helemaal perfect werkt @ XP.. maar voor mijn Pentium MMX 200 een leuk spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
* -Skyhawk- denkt weer terug aan de oude tijd als ie het doosje ziet van RA1 en C&C.

Hopelijk gebeurt dat verder ook met RA3 over 5 jaar.Trouwens is er al wat meer nieuws dan dit alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
anandus schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:28:
[...]

Nu maar hopen dat hij weer de soundtracks doet, maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren.
Hoewel hij er nooit voor gevraagt is, heeft hij geloof ik wel een paar demo tunes gemaakt voor Generals

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
mduijvendijk schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:42:
[...]

Nu maar hopen dat hij weer de soundtracks doet, maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren.
Hoewel hij er nooit voor gevraagt is, heeft hij geloof ik wel een paar demo tunes gemaakt voor Generals
Yups, zijn ook op de site van hem te vinden, best leuk :)

Hoeveel van het originele Westwood-team is nog werkzaam met Skaggs, eigenlijk? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.petroglyphgames.com/

Nee de meeste Westwood mensen zitten in Petroglyph check hun site ;)

Current Job Openings:
Game Programmers
3D Artist
Game Designer

Ik ga me maar aanmelden denk :P

Ze zitten in een nieuw pand vlakbij hun oude Westwood pandje :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 09-12-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Anoniem: 67363 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:04:
http://www.petroglyphgames.com/

Nee de meeste Westwood mensen zitten in Petroglyph check hun site ;)

Current Job Openings:
Game Programmers
3D Artist
Game Designer

Ik ga me maar aanmelden denk :P

Ze zitten in een nieuw pand vlakbij hun oude Westwood pandje :)
Ik zou alleen met iets als game designer kans maken omdat ik daar het meeste inzicht in heb, verder bijna geen evaring met 3dsmax enzo :(..

Maar ik denk dat een aantal mensen uit /13 zeker wel kans maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Dit wordt weer een VETTE game...

Heb alle C&C en RA tot nu toe gespeeld van westwood en EA.

Hoop dat RA3 ook weer een vette game mag worden met nieuwe engine look })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Sorry voor de kick, maar ik zou heel graag weten of er al meer bekend is over RA3.

Wanneer komt ie :?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.