Signature tijdelijk niet beschikbaar!
KPN begint met Digitale TV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicVista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5400+ Black Edition@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A,Sapphire 3850 512mb, 4GB Ram.
Een twin tuner lijkt mij gewoon twee tuners in 1 apparaat ... maar aangezien DAT je tuner is, en je TV gewoon op videokanaal komt, kun je dus niet lekker 1 TV boven en 1 TV beneden neerzetten, tenzij je steeds naar beneden wilt rennen om even van kanaal te wisselen ...quote:Flame17 schreef op 05 november 2004 @ 21:42:
Ik wist dat je met een twin kan kijken en opnemen en dan verschillende zenders, wat niet kan is volgens mij met een twin kijken op 2 tv's met veschillende zenders.
Mother, will they like this song?
Je hebt ook 2 scarts op de achterkant van je tuner, 1 TV scart en 1 VCR scart.
Vista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5400+ Black Edition@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A,Sapphire 3850 512mb, 4GB Ram.
Reg. datum: 10 maart 2002
Digitale TV van KPN
- haarscherp beeld
- geen kabeltroep achter uw televisie
- gratis een twintuner
- al snel goedkoper dan kabel-televisie
Die gratis twin tuner leek me wel leuk, maar op de rest van de site wordt er niks meer over gezegd. Dus ik heb gebeld naar het betaald nummer van KPN Servicedesk, 0900-0576, maar daar wisten ze me niet te vertellen of het echt zo was
Grutte Pier fansels
Lekker belangrijk zeg. Denk je soms dat KPN niet in bezit is van alle NAW gegevens van iedereen die in het dekkingsgebied woont?quote:hessel schreef op 09 november 2004 @ 18:03:
Net op de site geweest van kpn ... Een leuke postcode check hebben ze daar.... Ik noem het eerder een adress check... Je moet nl bij je postcode check ook het huis nummer opgeven. Met andere woorden ze weten exact wie gekeken heeft. Dat gaat mij een beetje te ver
Signature tijdelijk niet beschikbaar!
maar als je gewoon in een woonwijk woont en flink para bent kun je gewoon het adres van de buren invullen. no prob. bedenk je dan wel dat jouw telefoon/isdn/adsl-lijn waarmee je dat doet altijd (ongeacht je provider) door een KPN draadje moeten, en ze dus altijd je hele internetverkeer kunnen monitoren
sig...
quote:hessel schreef op 09 november 2004 @ 18:03:
Net op de site geweest van kpn ... Een leuke postcode check hebben ze daar.... Ik noem het eerder een adress check... Je moet nl bij je postcode check ook het huis nummer opgeven. Met andere woorden ze weten exact wie gekeken heeft. Dat gaat mij een beetje te ver
Hoezo para
Wij hebben het hier zondag besteld
Mij benieuwen wanneer we de tuners binnen krijgen
- iPhone 3G / EOSje 30D -
ff nix :(
Mooi moment dan om van UPC af te stappenquote:rammes schreef op 09 november 2004 @ 22:20:
hmm klinkt leuk maar. ik als upc "misbruiker" met mijn chello abbo MOET een kabel aansluiting hebben voor mijn tv om chello te kunnen gebruiken. (als ik het goed heb) dus dan moet ik ook weer overstappen op een andere internet boer
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
Krijg je eerst die brief ofzo? Of zit een TPG' er nu op mijn abo TV te kijken ofzo
My Specs Ralphie`s Boys (150520) VII.65
quote:Flame17 schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 08:58:
Je zet bij een Twin via een menu opnemen een kanaal in wat je opneemt terwijl je een ander kijkt, ik geloof niet dat je dat kan omzeilen door TV te kijken op een ander kanaal.
Je hebt ook 2 scarts op de achterkant van je tuner, 1 TV scart en 1 VCR scart.
Je kan met de twin tuner gewoon met 2 tv's naar 2 verschillende zenders kijken. Kwestie van handig aansluiten.
De TV out scart direct naar je Tv, de VCR out scart via je video naar je TV.
Dan kan je op je TV kiezen naar welke tuner (1 of 2) je kijkt.
De 2e TV (bijv. boven) hangt aan de RF modulator, die altijd het beeld van de tv tuner weergeeft. Dus als je boven iets anders wilt kijken als beneden, dan is de tv tuner voor boven en de vcr tuner voor beneden.
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
Ik weet zeker dat er dan heeel erg veel mensen zullen overstappen
Mijn ouders balen ook van UPC, en aangezien die al telefonie en ADSL van KPN hebben, is het redelijk voordelig
Dus ik zou tegen KPN/Digitenne zeggen: kleine investering in de rechten om BBC1/2 door te geven, veel nieuwe abonnees
Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio
Hoeveel antenne's krijg je er bij als je 3 tuners besteld? Krijg je dan 1 antenne er bij en moet je die dan koppelen aan alle drie de tuners. Of is het zo dat je per tuner een antenne er bij krijgt?
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Stroring duurde tot ongeveer 10.30 en was een regionale aangelegenheid.
Oja, en per tuner 1 antenne, dat van die twintuner met vcr de tv bedienen zal ik eens uittesten, bedankt voor de tip.
Vista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5400+ Black Edition@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A,Sapphire 3850 512mb, 4GB Ram.
Duivels dude!quote:Ralphie schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:14:
Sinds vandaag heb ik problemen met mij Samsung twin tuner. Iedere knop die ik op mij AB intoets, resulteerd in allemaal zessen. Als ik bijvoorbeeld een 1, de teletekst, de aan/uit toets, en een 7 intoets, dan verschijnt er op het display 6666. Het maakt dus niet uit wat ik doe. Doe ik op de tuner zelf een pagina omhoog of omlaag dan werkt het wel. Het lijkt dus dat hij een beetje van slag af is. Weet iemand hoe ik dat ding kan resetten? (zonder in het menu te komen). Op internet is er vrij weinig over te vinden, zelfs op de Samsung site kan ik het hele apparaat niet terug vinden. Iemand een idee?
Makkelijk wijzigde dit bericht 18-11-2004 09:54 (6%)
Deze vraag is omdat ik misschien het huis uit ga binnenkort en dus van me vader/moeder een single-tuner ding heb gekregen voor me tv.
Maar kan ik dus ook meenemen en op een andere tv aansluiten, zodat ik dus in me nieuwe huisje zeg maar gratis tv heb? (mits me ouders natuurlijk abbo opzeggen etc.)
Hoe werkt het eigenlijk als je niet betaald meer? Hoe kunnen ze je afsluiten zeg maar?
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Is het beeld echt te vergelijken met DVD kwaliteit??
Over je andere vragen zullen ze wel antwoord weten op de site van KPN, je moet je smartcard activeren in het bergin, dus ik denk dat ze hem op afstand ook wel kunnen deactiveren.
En ja, het beeld is zichtbaar beter en dat heb ik getest op de dag dat ik die storing had, aangezien met Multikabel nog loopt.
Ik had dus een DVD lopen, Multikabel en Digi van KPN aanstaan( ja de storing was toen verholpen) en zo op het oog was duidelijk waarneem baar het stabiele beeld van Digi van KPN en de DVD en de kabel gaf trillingen een bibberend beeld, dus in mijn ogen zichtbaar verschil.
Dit alles op een 100 hz Phillips 70cm grootbeeld TV.
quote:Tha BasZ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:24:
Misschien een beetje een n00b vraag, maar kan je nou ook gewoon je single-tuner op iemand anders zijn tv aansluiten?
Deze vraag is omdat ik misschien het huis uit ga binnenkort en dus van me vader/moeder een single-tuner ding heb gekregen voor me tv.
Maar kan ik dus ook meenemen en op een andere tv aansluiten, zodat ik dus in me nieuwe huisje zeg maar gratis tv heb? (mits me ouders natuurlijk abbo opzeggen etc.)
Hoe werkt het eigenlijk als je niet betaald meer? Hoe kunnen ze je afsluiten zeg maar?
Ik neem aan dat die tuner gekoppeld wordt aan abo-gegevens. Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat er mensen op jou abo zitten te digitennen
Maareh, het kan iig.. want ze zeggen ook dat je het op de camping kunt gebruiken, dus jij kunt t ook in je eigen huisje gebruiken op abo van je ouders
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last