Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN begint met Digitale TV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.070 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:09
quote:
Gerco schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:04:
Is dat ook zo voor de digital recorders? Zou een mooie zijn, leg je 300 ballen neer voor zo'n ding wat je alleen kan gebruiken met een KPN abo. Zijn hier geen regels voor oid? Ik heb bij aanschaf nooit ergens gezien of gehoord dat je deze alleen met KPN kan gebruiken. Ik dacht dat je later ook gewoon een andere card erin kon stoppen en dat het dan gewoon zou werken.
Als je bij KPN een combi tuner+HD-recorder koopt, dan kun je die alleen gebruiken met een KPN abo. Koop je in een willekeurige audio/video zaak een losse HD+DVD recorder, dan is die onafhankelijk van de bron van je TV signaal (analoge kabel, satelliet, digitale kabel, ADSL-TV of DVB-T).

• xon
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01-01 22:41
trouwens...tijdens die gekke zonnesteek weken van kpn heb je wel een hd tuner voor 20% minder cash :) Ik twijfel toch erg hard..

• -d-
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:41
quote:
xon schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:17:
trouwens...tijdens die gekke zonnesteek weken van kpn heb je wel een hd tuner voor 20% minder cash :) Ik twijfel toch erg hard..
Jammer dat het nu poep-weer is, 2 weekjes terug had 'ie 34% korting :)

• Gerco
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23-01 04:32

Gerco

Professional Newbie

quote:
Haay schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:13:
Als je bij KPN een combi tuner+HD-recorder koopt, dan kun je die alleen gebruiken met een KPN abo. Koop je in een willekeurige audio/video zaak een losse HD+DVD recorder, dan is die onafhankelijk van de bron van je TV signaal (analoge kabel, satelliet, digitale kabel, ADSL-TV of DVB-T).
Ik heb de mijne gekocht tegelijk met mijn KPN abo (bij KPN). Ik had bijvoorbeeld geen zin in *nog* een afstandbediening en geen behoefte om dingen op DVD te zetten. Je zegt dus dat mijn recorder van €300,- alleen bruikbaar is als ik er ook een KPN abo bij heb (ergens wel logisch, want het ding is helemaal KPN branded). Ik vraag me af of dat wel legaal is, het is hetzelfde als met gesimlockte telefoons.

Het grote verschil is dat je een gelockte telefoon (bijna) gratis krijgt en dat de provider verplicht is om je de unlockcode te geven na een jaar. Voor die recorder betaal je volle prijs en zou KPN geen verplichting hebben om hem geunlocked te leveren??? Het zal vast ergens in de kleine letters staan, maar ik vind het niettemin flink schofterig als dat waar is.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10! | Huis te koop in Barendrecht!

• asmi
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
Je zegt dus dat mijn recorder van €300,- alleen bruikbaar is als ik er ook een KPN abo bij heb (ergens wel logisch, want het ding is helemaal KPN branded). Ik vraag me af of dat wel legaal is, het is hetzelfde als met gesimlockte telefoons.

Het grote verschil is dat je een gelockte telefoon (bijna) gratis krijgt en dat de provider verplicht is om je de unlockcode te geven na een jaar. Voor die recorder betaal je volle prijs en zou KPN geen verplichting hebben om hem geunlocked te leveren???
Je hebt helemaal niet de volle prijs voor je recorder betaald. De officiele prijs van een 80GB 5300d (voorzover nog leverbaar) bij een Digitenne-dealer is €679. De verwante satellietmodellen kosten ook al gauw zo'n €500.

• TrailBlazer
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 08:07

TrailBlazer

Karnemelk FTW

heeft er iemand ervaring met deze kaart
https://www.satshop.nl/ca..._info.php?products_id=240
volgens die shop kan je samen met een CAM digitale TV op je computer kijken. Lijkt me ideaal om een HTPC mee te gaan bouwen. Dit wilde ik eigenlijk al tijden maar het gebrek aan digitale tv stond me niet aan. Dat lijkt nu dus opgelost te zijn.

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15-01 19:58

Shuriken

Life is all about priorities

quote:
TrailBlazer schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:46:
heeft er iemand ervaring met deze kaart
https://www.satshop.nl/ca..._info.php?products_id=240
volgens die shop kan je samen met een CAM digitale TV op je computer kijken. Lijkt me ideaal om een HTPC mee te gaan bouwen. Dit wilde ik eigenlijk al tijden maar het gebrek aan digitale tv stond me niet aan. Dat lijkt nu dus opgelost te zijn.
Ik heb zelf de http://www.twinhan.com/product_terrestrial_4.asp draaien. Met mediaportal werkt dit erg goed. Ik heb een officiele conax cam erbij.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:09
Vraag me af.... Zou National Geographic Channel ooit nog terug komen op KPN Digi-TV / Digitenne? Ik mis het.... :|

• Largo
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20-01 20:14

Largo

Donderdraak

quote:
Haay schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:22:
Vraag me af.... Zou National Geographic Channel ooit nog terug komen op KPN Digi-TV / Digitenne? Ik mis het.... :|
Goede vraag. Volgens mij heeft het niets te maken met KPN, maar met de manier waarop de aanbieder het behandelt. BBC bijvoorbeeld geeft het gewoon niet aan KPN of andere nieuwe aanbieders.
Hoop dat ze een andere zender dan ARD nemen, cartoon network bijvoorbeeld! :P

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

quote:
Largow schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:05:
[...]

Goede vraag. Volgens mij heeft het niets te maken met KPN, maar met de manier waarop de aanbieder het behandelt. BBC bijvoorbeeld geeft het gewoon niet aan KPN of andere nieuwe aanbieders.
Hoop dat ze een andere zender dan ARD nemen, cartoon network bijvoorbeeld! :P
Ja cartoon network! Ik mis dat zo ontzettend sinds ik het factuurbedrijf UPC de deur uit heb gegooid!

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• sioux1978
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 02-02-2010

• colpol
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-12-2006
Kan iemand mij vertellen, of het klopt dat je zowel je twintuner (samsung) als je H.D. recorder (philips) apart moet instellen om een programma op te nemen, of is hier een ander oplossing voor? en zo ja, hoe werkt dat dan?

• fulgore
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:31

fulgore

Waarom ? Daarom !

quote:
colpol schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:02:
Kan iemand mij vertellen, of het klopt dat je zowel je twintuner (samsung) als je H.D. recorder (philips) apart moet instellen om een programma op te nemen, of is hier een ander oplossing voor? en zo ja, hoe werkt dat dan?
Je moet in het topic boven jou post je vraag nog een x stellen. Dit topic hoort gesloten te zijn. :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• resdari
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08-01-2008
Misschien kunnen jullie mij helpen! Ik heb een Samsung personal recorder 160 G bij mijn digitenne gekregen maar woon nu in een gebied dat geen digitenne heeft. Hoe kan ik deze nu "unlocken" zodat ik met mijn casema digi kaart kan opnemen, of zou dat helemaal niet kunnen!

HELP! Gr Tamara 8)7

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

quote:
resdari schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:59:
Misschien kunnen jullie mij helpen! Ik heb een Samsung personal recorder 160 G bij mijn digitenne gekregen maar woon nu in een gebied dat geen digitenne heeft. Hoe kan ik deze nu "unlocken" zodat ik met mijn casema digi kaart kan opnemen, of zou dat helemaal niet kunnen!

HELP! Gr Tamara 8)7
Probeer het eens in Het grote Digitenne topic deel 5

Dit topic kan denk ik wel wel dicht.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True