Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN begint met Digitale TV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 18.050 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mughato
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 20:20
KPN begint met Digitale TV

Digitale TV van KPN het alternatief voor de kabel. De vertrouwde zenders en kijken waar u wilt. Tv met haarscherp beeld en radio met perfect geluid.

Beter, makkelijk aan te sluiten en extra voordelig als u klant bent van KPN.

Het signaal ontvangt u niet via de kabel of schotel, maar wordt uit de lucht opgepikt door een speciale kleine antenne.

kost ongeveer €13,95 tot €7,95 in combinatie met andere KPN diensten.

zenderaanbod is gelijk aan digitenne.

Wat vinden we hiervan?

Op zich zie ik het wel zitten. Ik heb toch al mot met mijn kabelleverancier en voor 8 euro's digitale TV lijkt mij wel aantrekelijk. Maar wat zijn de nadelen / voordelen?

zie voor meer info kpn.com, webwereld en planet multimedia.

mughato wijzigde deze reactie 04-10-2004 18:09 (5%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True