In 2voud probeer ik ook wel maar dat is soms lastig. Zeker bij 2e hands....
"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel X
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
You don't need eyes to see, you need vision
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
van mixen heb ik niet zoveel verstand, maar de platen die erin verwerkt zijn zijn erg leuk om weer een te horen. Leuke mix dus!quote:SideBuster schreef op 11 juli 2004 @ 07:04:
Heeft er niemand op of aanmerkingen op mijn mix?
Ik heb hem net even in party mood () geluisterd maar ik vond hem wel wat hebben.
Fructi (70 Holy paladin) || Anceres (70 rogue) || Tyridun (70 Prot warrior) || Appie (70 MM hunter) @ EU-Xavius
quote:
Nee alleen maar zooi waarvoor ik me schaamde dat ik het in mijn bezit hadquote:BtM909 schreef op 14 juli 2004 @ 00:13:
[...]
WTF, je gaat toch niet zeggen dat je 2Step de deur uit hebt gedaan
en mij niet op de hoogte hebt gebracht
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:Op maandag 11 juni 2001, om 19:16, plaatste Timmey het onschuldig ogende topic How to become a Dj.... in het Audio, Video & HiFi Forum gedeelte van het GoT forum.
Dit groeide meteen uit tot een van de allergrootste draadjes die we ooit gezien heben op dit forum, met maarliefst 3144 reacties.
Het totaal aantal post, zonder mislukte of dubbele nieuwe topicstarts mee te nemen, is ondertussen de veertienduizend benaderd: 3.144 (I) + 2.004 (II) + 1.504 (III) + 2.000 (IV) + 2.005 (V) + 1.274 (VI) + 1.000 (VII) + 1.008 (VIII) + 1.000 (IX) = 14.939 posts.
Wat er van de originele topicstarter verder gekomen is is in de nevelen der tijd verloren gegaan, maar zijn wellicht onbedoelde nalatenschap leeft voort.

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God
Flake wijzigde dit bericht 18-07-2004 21:20 (26%)
Waarom zou het slecht zijn? Als die echt nieuw is kun je je voor 40 euro geen beter mengpanneel wensen denk ik. Heb er geen ervaring mee, maar zie geen reden waarom het niks zou zijn.quote:Bierkameel schreef op 18 juli 2004 @ 20:58:
Aangezien jullie verstand hebben van mengpanelen.
[afbeelding]
Dit ding zou in de winkel 180 euro op moeten brengen, ik heb um echter voor 40 euro nieuw in de doos gekocht, is het wat of kan ik hem beter op marktplaats zetten en een goed ding kopen?
Ik wil gewoon een beetje gaan spelen met CD speler, draaitafels komen ooit nog wel.
http://www.usblaster.com/index.php/9,hid--126,sid--9
Het is het linker mengpaneel.
Alhoewel dit ook wel erg interessant was
Here I am, so what are you 2 other wishes?
Empathy wijzigde dit bericht 20-07-2004 12:10 (33%)
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Voor bijna nieuw spul... Lijkt me ook weer wat overdrevenquote:Yalopa schreef op 19 juli 2004 @ 22:18:
Aankoopprijs /2 lijkt me een correct bedrag
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Hmmm... Las 1/2 jaar. Klein detailquote:Yalopa schreef op 19 juli 2004 @ 22:24:
Anderhalf jaar zou ik geen bijna nieuw spul noemen. Gooi ze anders op ebay en zie wat ze opbrengen
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Dan zou je er nog 225 van kunnen maken. Dat lijkt mij een nette prijs.quote:Empathy schreef op 19 juli 2004 @ 21:58:
is dat niet een beetje te optimistisch?
*meldt* tijdje mee gespeelt ja. alleen jammer dat ik geen mixer met midi heb/had.quote:sten schreef op 20 juli 2004 @ 15:35:
Heeft er toevallig iemand hier een laptop met Ableton Live in zijn/haar dj setup staan?
Ik wil het gaan gebruiken naast m'n 2 sl's, dus als 3e geluidsdrager zeg maar.quote:wibblemoo schreef op 20 juli 2004 @ 17:04:
[...]
*meldt* tijdje mee gespeelt ja. alleen jammer dat ik geen mixer met midi heb/had.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel X
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus