Jazeker (ik doe het zelf ook). Een mixer met goeie koptelefoonversterker is wel een must (Dateq ofzo-ScuL- schreef op 02 augustus 2004 @ 12:42:
Ik heb altijd oordoppen in als ik naar feesten ga, dat wil ik ook zo houden als ik ga draaien. Better be safe than sorry. Kan iemand misschien vertellen of de Sony V700 geschikt is om te gebruiken met oordoppen in?
Ik heb een Numark DMX06 in de bestelling.. keuze is t meest gebaseerd op budget maar als het me goed vergaat zal ik wel's upgraden in de toekomst
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Laidback Luke is een goede dj maar een rare frats op dat gebied.BezurK schreef op 02 augustus 2004 @ 15:52:
[...]
Is het (aangezien jij dus ook bijna continu je h-tel op hebt) geen idee voor jou om ook over te stappen naar in-ear monitoring? Ik ga het iig wel proberen want ik heb de E2c's aangeschaft voor m'n iPod (rumourig OV). Laidback Luke draait ook zo en hij is er erg over te spreken
Je hebt een goede geluidskwaliteit, goed comfort, enorm goede demping van omgevingsgeluiden en het ziet er ook nog eens uit alsof je zonder koptelefoon aant mixen bent![]()
Ik heb die dingen ook even in gehad en er even mee staan draaien maar het werkt ronduit k*t met peren.
En ik zou binnen een kwartier de draad aan gort hebben getrokken als ik op een feest sta te draaien.
Komt nog is bij dat die dingen het qua geluidskwaliteit bij lange na niet redden bij de senheiser en ik er een hekel aan heb als er dingen in m'n oor zitten behalve dan mijn plastiken die m'n dierbare oortjes beschermen tegen onverlaten die alles maar veel te hard moeten zetten ;-).
Ik draai tegenwoordig zonder plastiken in de senheiser omdat het ten eerste niet nodig is en ten tweede je geen reet meer hoord als je ze in hebt want de senheiser trekt zo'n hoog volume niet.
Zodra ik klaar ben gaan ze meteen weer in (als ik ze niet vergeten of kwijt ben tenminste
Nee in ear dingen zijn dus niets voor mij.
Tis anders een prima mixertje hoor.-ScuL- schreef op 02 augustus 2004 @ 16:36:
Ik heb een Numark DMX06 in de bestelling.. keuze is t meest gebaseerd op budget maar als het me goed vergaat zal ik wel's upgraden in de toekomst
Naar mijn mening de beste instapper die er nu is. Beestje zit gewoon goed in elkaar voor dat geld en is nog voorzien van een paar effecten ook.
Mijn nieuwe mixer word deze -> http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12762
Nog met geen enkele vinger aan geraakt maar ik ben tegenwoordig best wel een beetje onder de indruk van Numark gear en we vergeten de TTX maar ff
Het enige nadeel is dat deze mixer volgens mij 50mm faders heeft en dat vind ik dan weer een beetje te weinig dus dan word het weer een beetje twijvelen tussen deze en de nuo5
[ Voor 10% gewijzigd door R2D2 op 02-08-2004 18:23 ]
Ja voor zover ik heb gelezen is iedereen er vrij content mee. Ik heb in heel veel reviews gelezen dat de faders van Numark mixers vaak snel slijten, maar voor zover ik van anderen heb gehoord is dat bij deze DMX-06 nauwelijks het geval. Dus we hopen er maar op
@Reind:
tegenstrijdig? Laat ik het zo stellen: je zet geen B&W 80x luidsprekers op een houseparty
Hiermee wou ik ff reageren op het geleuter over "neutrale" koptelefoons...
tegenstrijdig? Laat ik het zo stellen: je zet geen B&W 80x luidsprekers op een houseparty
You don't need eyes to see, you need vision
Tja het is toch lastig om een koptelefoon te kiezen zonder ze werkelijk op gehad te hebben. Ga maar eens proberen hier in de buurt een winkel te zoeken (Amsterdam of Utrecht ofzo) waar ik wat goede koptelefoons kan proberen zoals de v700, hd25, hd25sp. Het is toch wel belangrijk. Ik heb op de dj contest in de p60 met een open koptelefoon gedraaid (waar het thuis prima mee ging) maar ik merkte achteraf gewoon dat ik deze veel te hard heb moeten zetten. piepje in mijn oren is gelukkig weer weg 
iemand suggesties voor een goede zaak waar ik deze koptelefoons kan testen?
edit: gaat feedback audio Utrecht worden denk ik
iemand suggesties voor een goede zaak waar ik deze koptelefoons kan testen?
edit: gaat feedback audio Utrecht worden denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door savale op 02-08-2004 19:09 ]
Kan ik inkomen. Ik kan me er eerlijk gezegd ook niet zo heel veel bij voorstellen maar ik ga het zeker uitproberenReind schreef op 02 augustus 2004 @ 18:18:
[...]
Laidback Luke is een goede dj maar een rare frats op dat gebied.
Ik heb die dingen ook even in gehad en er even mee staan draaien maar het werkt ronduit k*t met peren.
En ik zou binnen een kwartier de draad aan gort hebben getrokken als ik op een feest sta te draaien.
Komt nog is bij dat die dingen het qua geluidskwaliteit bij lange na niet redden bij de senheiser en ik er een hekel aan heb als er dingen in m'n oor zitten behalve dan mijn plastiken die m'n dierbare oortjes beschermen tegen onverlaten die alles maar veel te hard moeten zetten ;-).
Ik draai tegenwoordig zonder plastiken in de senheiser omdat het ten eerste niet nodig is en ten tweede je geen reet meer hoord als je ze in hebt want de senheiser trekt zo'n hoog volume niet.
Zodra ik klaar ben gaan ze meteen weer in (als ik ze niet vergeten of kwijt ben tenminste)
Nee in ear dingen zijn dus niets voor mij.
Als het niks is (met m'n in-ears draaien), dan ruil ik asap mijn Behringer HPX2000 (

Die Shures zet ik dan in voor woonwerkverkeerluisterplezier (driemaal woordwaarde)
Rookworst zonder R is ook worst.
lees meer!Free Float Kommer en kwel?
Oftewel die oranje draaitafel-luchtkussens waar ik volgens Allert Aalders mee weiger te draaien. En hij heeft het bij het rechte eind. Inderdaad, ik ben er klaar mee! Weg met die oranje plaaggeesten waarvan gezegd wordt dat die feedback en overslaan van naalden uit de wereld helpen. Dat kan best zo zijn maar ik heb het nog nóóit meegemaakt! ...

De nieuwe Stanton DJ Pro 3000 kost trouwens iets van 125 ~ 140 pleuro
Heeft een schakelbare high/low pass filter, voor extra bass of hoge tonen zodat je het klankbeeld aan kan passen naar eigen wens
Reind al met het beestje gespeeld? ik vind hem persoonlijk stukken beter dan de Sony MDR-V700, klinkt neutraler en is een stuk robuuster gebouwd.
Heeft een schakelbare high/low pass filter, voor extra bass of hoge tonen zodat je het klankbeeld aan kan passen naar eigen wens
Reind al met het beestje gespeeld? ik vind hem persoonlijk stukken beter dan de Sony MDR-V700, klinkt neutraler en is een stuk robuuster gebouwd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind dat al die Dj's die freefloats afzeiken een beetje overdrijven. Oke, je merkt zeker dat ze er onder liggen, op een positieve en negatieve manier.
Dat die pipo zo zeurt dat zijn draaitafel scheef staat slaat ook nergens op. Het zwaartepunt van een SL bevint zich min of meer in het midden van de draaitafel. Als de SL scheef staat ligt dat dus aan de ondergrond of aan degene die de freefloat onder het deck heeft gelegd en niet weet hoe hij deze goed moet gebruiken.
Oke, ik geef toe (heb er zelf ook last van) dat je Technics nou niet bepaald stabiel wordt van dat zwembandje. Hier heeft hij dus gelijk in.
Maar dat feedback door de monitoren komt? Yeah right... De hoeveel bas die op een gemideld dance event/uitgaanscentrum staat is ruim voldoende om feedback op te wekken. Dit is de reden waarom ze op bijna alle feesten staan. Je hebt simpelweg de garantie dat je dan geen feedback hebt.
Ik zelf vind het geen probleem als ze worden gebruikt, mits ze goed worden afgesteld. Heb ik tenminste geen feedback
.. hij is btw een zij. "Lady Aïda doet verslag" ..jappo112 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:49:
[...]
Ik vind dat al die Dj's die freefloats afzeiken een beetje overdrijven. Oke, je merkt zeker dat ze er onder liggen, op een positieve en negatieve manier.
Dat die pipo zo zeurt dat zijn draaitafel scheef staat slaat ook nergens op. Het zwaartepunt van een SL bevint zich min of meer in het midden van de draaitafel. Als de SL scheef staat ligt dat dus aan de ondergrond of aan degene die de freefloat onder het deck heeft gelegd en niet weet hoe hij deze goed moet gebruiken.
Oke, ik geef toe (heb er zelf ook last van) dat je Technics nou niet bepaald stabiel wordt van dat zwembandje. Hier heeft hij dus gelijk in.
Maar dat feedback door de monitoren komt? Yeah right... De hoeveel bas die op een gemideld dance event/uitgaanscentrum staat is ruim voldoende om feedback op te wekken. Dit is de reden waarom ze op bijna alle feesten staan. Je hebt simpelweg de garantie dat je dan geen feedback hebt.
Ik zelf vind het geen probleem als ze worden gebruikt, mits ze goed worden afgesteld. Heb ik tenminste geen feedback
ik heb geen 19 jaar ervaring zoals zij .. jij kennelijk wel..
wat ik niet snap: het zwaarte punt van een SL (min of meer) in het midden 'zich bevind' .. mijn midden punt is het midden van de het vinyl op een draaitafel.
voor het scratch en backspin werk is zoon free float een hell!

Nou ik gebruik ze ook niet, maar het eerste wat ik doe als ik een freefloat zie liggen onder een draaitafel waar ik mee moet werken is hem er onder vandaan trekken en aan de kant mieteren.
Het zorgt voor een instabiele draaitafel en er zijn veel betere oplossingen voor die al het gedonder niet met zich mee brengen. Ooit wel is opgelet hoe een SL op een freefloat staat?
Ik houd namelijk mijn hart vast als ik dat zie want ik ben altijd bang dat ze er een keer af lazeren.
Nee geen free floeats voor mij. Dan gaat het geluid desnoods maar zachter (heb ik al een keer gedaan by the way toen ik ergens moest draaien) om feedback te voorkomen.
Het zorgt voor een instabiele draaitafel en er zijn veel betere oplossingen voor die al het gedonder niet met zich mee brengen. Ooit wel is opgelet hoe een SL op een freefloat staat?
Ik houd namelijk mijn hart vast als ik dat zie want ik ben altijd bang dat ze er een keer af lazeren.
Nee geen free floeats voor mij. Dan gaat het geluid desnoods maar zachter (heb ik al een keer gedaan by the way toen ik ergens moest draaien) om feedback te voorkomen.
Kijk dat begrijp ik ook nog als je het zo zegtYalopa schreef op 02 augustus 2004 @ 18:59:
@Reind:
tegenstrijdig? Laat ik het zo stellen: je zet geen B&W 80x luidsprekers op een housepartyHiermee wou ik ff reageren op het geleuter over "neutrale" koptelefoons...
in iedergeval niet waterpasReind schreef op 03 augustus 2004 @ 13:28:
Ooit wel is opgelet hoe een SL op een freefloat staat?
Zoals als ik al eerder zei: de draaitafel wordt er zeker niet stabieler van, beetje scratchen zit er zeker niet in als ze er onder liggen.
Dat ze zoveel gebruikt worden heeft er mee te maken dat die dingen per doosje (10 setjes) tussen de 150-200 durie kosten. Heb je einig idee wat een Quake kost? Tussen de 300-400 per stuk. Oke, ze zijn beter, maar probeer dat maar eens aan UDC uit te leggen als hun Dancevalley wordt gesponserd door freefloat. (daarom lagen ze vorige jaar (op het begin van het feest dan
) onder iedere SL die je zag).
Daarnaast is de Freefloat gewoon veel goedkoper, ook een van de redenen waarom je ze zoveel ziet.
Er is trouwens nog een groot nadeel, het opblazen, zeker als we straks op DanceValley 19 Dj Booths mogem gaan bouwen. 19x3=57 Freefloats
. Krijg je vast sterke kaken van, daarom gaat de compressor ook mee
.
Ahja, het slepen met bakstenen was ook niet alles.
Begrijp mij goed, ik vind die Freefloat echt niet geweldig ofzo, maar hij doet zijn werk wel. Als hij echt goed afgesteld is, kan het er bij mij net doorheen.
Dat ze zoveel gebruikt worden heeft er mee te maken dat die dingen per doosje (10 setjes) tussen de 150-200 durie kosten. Heb je einig idee wat een Quake kost? Tussen de 300-400 per stuk. Oke, ze zijn beter, maar probeer dat maar eens aan UDC uit te leggen als hun Dancevalley wordt gesponserd door freefloat. (daarom lagen ze vorige jaar (op het begin van het feest dan
Daarnaast is de Freefloat gewoon veel goedkoper, ook een van de redenen waarom je ze zoveel ziet.
Er is trouwens nog een groot nadeel, het opblazen, zeker als we straks op DanceValley 19 Dj Booths mogem gaan bouwen. 19x3=57 Freefloats

Ahja, het slepen met bakstenen was ook niet alles.
Begrijp mij goed, ik vind die Freefloat echt niet geweldig ofzo, maar hij doet zijn werk wel. Als hij echt goed afgesteld is, kan het er bij mij net doorheen.
Tsja maar op Dance Valley vorig jaar lagen ze ook op veel plekke waar het niet eens nodig was.
Kleine tentjes of open lucht stages hebben echt geen free floats nodig. Tis weer een typische hype die de goedgelovige dj een paar centen armer maakt.
Een nog goedkope oplossing en een stabielere is als volgt -> tennisballen en een plaat MDF. Chop die ballen overmidden en die doe je onder de plaat MDF en je bent van al het gelazer verlost. Quanta kosta +/_ 15€ per 2 en je hoeft je rokerslongen niet te zwaar te belasten.
Kleine tentjes of open lucht stages hebben echt geen free floats nodig. Tis weer een typische hype die de goedgelovige dj een paar centen armer maakt.
Een nog goedkope oplossing en een stabielere is als volgt -> tennisballen en een plaat MDF. Chop die ballen overmidden en die doe je onder de plaat MDF en je bent van al het gelazer verlost. Quanta kosta +/_ 15€ per 2 en je hoeft je rokerslongen niet te zwaar te belasten.
Yeey m'n AMDJ HTD4.5 is binnen. nou morgen nog de Numark en ik kan beginnen
bwaaa.. ben jaloers-ScuL- schreef op 03 augustus 2004 @ 19:46:
traktor scratch!
ok, voor de geïnteresseerden: ik heb vanochtend mijn Shure E2c's binnen gekregen en ze uitgebreid getest. Toen ik ze uit het doosje haalden viel de grootte van die dingen eigenlijk direct op, ze waren kleiner dan ik aanvankelijk dacht. En lichter ook (al wist ik dat ze 30 gram waren, hoe weinig dat is merk je pas als je ze vast hebt.
Er zit een stevig snoer aan, met een goede kwaliteit koppelstukje waar de links en rechts samenkomen en verder gaan als 1 snoer zeg maar. Er zitten 2 soorten "sleeves" zoals ze genoemd worden bij, elke soort in 3 maten: small, medium en large. De ene soort sleeve is van doorzichtig, zacht plastic en de ander van schuim. Degenen die wel eens wegwerp oorpluggen gebruikt heeft kent dat schuim wel. Je kan het heel klein samenknijpen en het zet dan langzaam weer uit.
Om te voorkomen dat er oorsmeer naar binnen gaat tijdens het gebruik zit er tussen de sleeve en de "nozzle" een zogenaamde wax-guard wat eigenlijk niets minder is dan een heel fijn gaasje wat je erop kan plakken. Hiervan krijg je er ook een aantal reserve bij.
Om te testen begon ik eerst maar met de doorzichtig plastic sleeve en aangezien ik wist dat ik vrij kleine oorgaatjes heb koos ik direct om small te proberen. Na wat geknoei met indoen had ik ze eindelijk zitten maar ik moet zeggen dat het niet enorm comfortabel zat. Ik had het idee dat het, ondanks dat het small was, nog steeds iets te groot was.
Enigzins een teleurstelling maar ik had nog de foam sleeves liggen. Deze zijn lelijk om te zien, fel oranje van kleur maar zitten daarentegen enorm lekker. (uiteraard is het oranje niet meer te zien als je ze in hebt dus dat is niet erg)
Het schuim sluit perfect af, en zorgt voor een goede demping. Toen ik ze inhad aan beide kanten ging de telefoon in huis en dat hoorde ik aanvankelijk niet eens tot ik toevallig 1 van de 2 uit deed. Kun je nagaan!
Het vreemde vond ik trouwens dat ik voor de foam sleeves de large nodig had voor de beste pasvorm, en van de plastic sleeves de small eigenlijk nog te groot is
Ok, nu snel die kabel in m'n iPod en spelen maar. Direct viel mij de enorme details in het geluid op, dingen die ik eerder nooit hoorde in nummers kon ik nu ineens waarnemen. Fenomenaal!
De weergave in het lage gebied liet eerst wat te wensen over, maar na wat friemelen bleek dat direct verholpen. Het is dus uitermate belangrijk ze GOED in te doen, anders heb je al snel een slechtere bassweergave. Overigens, als ze eenmaal in zitten, blijven ze ook zitten. Zelfs stevig headbangen en rennen (praktijktestje
) bracht ze niet van hun plek. Top dus!
Ok, comfort goed (in mijn oren eigenlijk alleen met foam, maar waarschijnlijk voor iemand met iets grotere oorgaten ook met die zacht plastic sleeves), geluid goed, demping goed. Precies wat ik verwacht had eigenlijk
1 nadeeltje: die foam sleeves zijn eigenlijk "disposables". Je moet ze dus na verloop van tijd vervangen... Op de site van Shure staan ze te koop voor 11 dollar per tien (5 paar), dus echt duur is dat gelukkig niet.
Plus:
* demping is gigantisch goed
* weergave is enorm gedetailleerd (heel zuiver, terwijl niets overheerst)
* ze zitten (met foam iig) behoorlijk comfortabel
Min:
* het in doen is in het begin lastig maar dit went snel (ik begin er nu al handig in te worden)
* foam sleeves gaan niet oneindig lang mee
* prijs (€99,-)
Maar al met al ben ik erg blij met deze aankoop!
(nu nog testen of het wat is tijdens het draaien, wat ik betwijfel)
Er zit een stevig snoer aan, met een goede kwaliteit koppelstukje waar de links en rechts samenkomen en verder gaan als 1 snoer zeg maar. Er zitten 2 soorten "sleeves" zoals ze genoemd worden bij, elke soort in 3 maten: small, medium en large. De ene soort sleeve is van doorzichtig, zacht plastic en de ander van schuim. Degenen die wel eens wegwerp oorpluggen gebruikt heeft kent dat schuim wel. Je kan het heel klein samenknijpen en het zet dan langzaam weer uit.
Om te voorkomen dat er oorsmeer naar binnen gaat tijdens het gebruik zit er tussen de sleeve en de "nozzle" een zogenaamde wax-guard wat eigenlijk niets minder is dan een heel fijn gaasje wat je erop kan plakken. Hiervan krijg je er ook een aantal reserve bij.
Om te testen begon ik eerst maar met de doorzichtig plastic sleeve en aangezien ik wist dat ik vrij kleine oorgaatjes heb koos ik direct om small te proberen. Na wat geknoei met indoen had ik ze eindelijk zitten maar ik moet zeggen dat het niet enorm comfortabel zat. Ik had het idee dat het, ondanks dat het small was, nog steeds iets te groot was.
Enigzins een teleurstelling maar ik had nog de foam sleeves liggen. Deze zijn lelijk om te zien, fel oranje van kleur maar zitten daarentegen enorm lekker. (uiteraard is het oranje niet meer te zien als je ze in hebt dus dat is niet erg)
Het schuim sluit perfect af, en zorgt voor een goede demping. Toen ik ze inhad aan beide kanten ging de telefoon in huis en dat hoorde ik aanvankelijk niet eens tot ik toevallig 1 van de 2 uit deed. Kun je nagaan!
Het vreemde vond ik trouwens dat ik voor de foam sleeves de large nodig had voor de beste pasvorm, en van de plastic sleeves de small eigenlijk nog te groot is
Ok, nu snel die kabel in m'n iPod en spelen maar. Direct viel mij de enorme details in het geluid op, dingen die ik eerder nooit hoorde in nummers kon ik nu ineens waarnemen. Fenomenaal!
De weergave in het lage gebied liet eerst wat te wensen over, maar na wat friemelen bleek dat direct verholpen. Het is dus uitermate belangrijk ze GOED in te doen, anders heb je al snel een slechtere bassweergave. Overigens, als ze eenmaal in zitten, blijven ze ook zitten. Zelfs stevig headbangen en rennen (praktijktestje
Ok, comfort goed (in mijn oren eigenlijk alleen met foam, maar waarschijnlijk voor iemand met iets grotere oorgaten ook met die zacht plastic sleeves), geluid goed, demping goed. Precies wat ik verwacht had eigenlijk
1 nadeeltje: die foam sleeves zijn eigenlijk "disposables". Je moet ze dus na verloop van tijd vervangen... Op de site van Shure staan ze te koop voor 11 dollar per tien (5 paar), dus echt duur is dat gelukkig niet.
Plus:
* demping is gigantisch goed
* weergave is enorm gedetailleerd (heel zuiver, terwijl niets overheerst)
* ze zitten (met foam iig) behoorlijk comfortabel
Min:
* het in doen is in het begin lastig maar dit went snel (ik begin er nu al handig in te worden)
* foam sleeves gaan niet oneindig lang mee
* prijs (€99,-)
Maar al met al ben ik erg blij met deze aankoop!
(nu nog testen of het wat is tijdens het draaien, wat ik betwijfel)
mijn 1e reactie: WTF wat gaat dat ding smooth... hehe-ScuL- schreef op 03 augustus 2004 @ 19:46:
ik heb al een paar keer achter een SL1200/1210 gestaan maar dit slaat alles lol
Anoniem: 54991

Heeft iemand deze al es geprobeerd, de Numark cs-1's?
Ik heb er op internet alleen maar goede dingen over kunnen vinden, maar ik weet niet waar ze staan in verhouding tot de banaantjes en de echte ortofon's.
Waarom ik dit vraag is omdat in Duitsland waar ik pas was deze dingen voor 49E (!) te koop waren, en das natuurlijk geen geld. Binnenkort moet ik nog terug dus dan wilde ik ze als ze goed zijn even gaan halen.
Maar die boog die erin zit, is dat wel fijn? Ik bedoel, ik heb met banaantjes en stanton's gedraaid so far en dat gedeelte is altijd recht, nooit zo rond, vind het wel erg apart.
Dat ze mooi staan op mijn Technics geloof ik wel
Anoniem: 48231
Voor mij gaat er niets boven Ortofon! 
Heb een Numark naald gehad ooit, maar die heb ik maar snel weer de deur uit gedaan vond hem echt bagger.
Bij mijn eerste optreden voor publiek
, hadden ze ook een zelfde soort naald maar dan weer net een stapje hoger, ook van Numark dus.
Op beide tafels hadden deze hetzelfde probleem.
-Blijft na afstellen, regelmatig verspringen bij het ingooien en/of scratchen.
-Geluidskwaliteit was minder als de Ortofon die ik gewent was.
Heb een Numark naald gehad ooit, maar die heb ik maar snel weer de deur uit gedaan vond hem echt bagger.
Bij mijn eerste optreden voor publiek
Op beide tafels hadden deze hetzelfde probleem.
-Blijft na afstellen, regelmatig verspringen bij het ingooien en/of scratchen.
-Geluidskwaliteit was minder als de Ortofon die ik gewent was.
ff een vraag op het gebied van draaitechniek..
ik zie dj's als Mondello en Pila wel eens als een gek scratchen, en dat doen ze gewoon op normale SL's met S-arm en goed element. Is dat schadelijk voor de naald? Ik heb altijd gelezen dat je voor het echte scratchen beter een rechte arm kunt hebben etc.
Wil d'r ook 's wat op oefenen maar heb geen zin m'n dure ortofon te verklooien
ik zie dj's als Mondello en Pila wel eens als een gek scratchen, en dat doen ze gewoon op normale SL's met S-arm en goed element. Is dat schadelijk voor de naald? Ik heb altijd gelezen dat je voor het echte scratchen beter een rechte arm kunt hebben etc.
Anoniem: 48231
Het lijkt me dat dit niets uit moet maken, ik zie zowat overal tafeltjes staan met een S-arm.
En in de kroeg waar ik zo af en toe eens draai hebben ze ook S-arm en daar wordt ook als een gek op gescratcht door sommige dj's en die leven nogsteeds
.
Die naalden dan he ;););)
En in de kroeg waar ik zo af en toe eens draai hebben ze ook S-arm en daar wordt ook als een gek op gescratcht door sommige dj's en die leven nogsteeds
Die naalden dan he ;););)
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 48231 op 04-08-2004 12:44 ]
in de start post is mixmaster niet meer te bereiken net als de chart van ipd.
oja en mis dj ab onder de dj's
[ Voor 21% gewijzigd door Quinie op 04-08-2004 13:11 ]
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
niks mis mee.. met rechte toonarm blijft de naald iets beter in de groef liggen, wel ten koste van de naald en plaat (slijtage) maar bijv. de dmc world championships worden nog steeds op standaard sl1200's (met s-arm) gedaan.-ScuL- schreef op 04 augustus 2004 @ 12:40:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ab who ?Quinie schreef op 04 augustus 2004 @ 13:10:
in de start post is mixmaster niet meer te bereiken net als de chart van ipd.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nee is niet slechter als met een s-shaped arm mits je de anti skating op 0 zet. (geen zin om het hele uitleg verhaal te typen vandaag-ScuL- schreef op 04 augustus 2004 @ 12:40:
Alles aan ortofoons boven de concorde pro (DJ, Nightclub enz) daar zou ik niet mee gaan scratchen. Tenzij je geld teveel hebt en je leverancier graag sponsord.
Hm ik heb de concorde pro maar denk dat ik het er voorlopig maar ff niet mee waag dan
Anoniem: 54653
Naar aanleiding van 1 mening van iemand (nothing personal) die het geeneens over de desbetreffende naald heeft? Das wel erg makkelijk... Ortofon heeft ook een paar mindere naalden hoor.
Welke dan?Anoniem: 54653 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:33:
[...]
Naar aanleiding van 1 mening van iemand (nothing personal) die het geeneens over de desbetreffende naald heeft? Das wel erg makkelijk... Ortofon heeft ook een paar mindere naalden hoor.
Ortofon is helemaal gespecialiseerd in het produceren van elementen en naalden, net als Shure. Numark en bijvoorbeeld Technics doen het erbij om gewoon nog een paar centjes extra te verdienen.
Nee maar als DEZE naald DIE problemen heeft hoef ik hem niet, ik heb verder geen woord over andere Numark en/of Ortofon naalden gerept...Anoniem: 54653 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:33:
[...]
Is ook maar gedeeltelijk waar. Shure is nog altijd het meest bekend van z'n microfoons. Elementen en naalden is ook bij hun bijzaakTimMer schreef op 04 augustus 2004 @ 19:47:
[...]
Welke dan?
Ortofon is helemaal gespecialiseerd in het produceren van elementen en naalden, net als Shure. Numark en bijvoorbeeld Technics doen het erbij om gewoon nog een paar centjes extra te verdienen.
Shure maakt al meer dan 25 jaar naalden, lijkt me dat ze wel wat expertise in huis hebben. Overgens 49 eur voor een numark? Volgens mij is de duitse prijs van een concorde pro niet veel hoger..
Ik ben toe aan nieuwe elementen (mijn oude concorde's worden lelijk van het in m'n jaszak doen als ik ze mee neem (ja ik haal wel eerst de naald er af) dus als volgende maand de financieén mee zitten bestel ik ze wel bij Dre als ie ze tenminste heeft.
edit:
Dre heeft ze niet dus het worden gewoon weer een setje nightclub naaldjes volgende maand
Dre heeft ze niet dus het worden gewoon weer een setje nightclub naaldjes volgende maand
[ Voor 20% gewijzigd door R2D2 op 04-08-2004 21:32 ]
Anoniem: 54653
Nee, daar doelde ik verder ook niet op. Maar jij zei zelf dat je op het internet alleen maar goede dingen had gelezen over deze naald en nu er 1 slechte mening komt zeg je meteen dan koop ik hem niet.Anoniem: 54991 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:49:
[...]
Nee maar als DEZE naald DIE problemen heeft hoef ik hem niet, ik heb verder geen woord over andere Numark en/of Ortofon naalden gerept...
Ik bedoel: sommige mensen zullen ook wel negatief zijn over de concorde pro, maar daar heb ik ook niet op gelet en heb hem toch aangeschaft.
En verder: dat numark naalden 'erbij' maakt en dat ze daardoor niet goed kunnen zij vind ik niet hemaal eerlijk. JB Systems heeft ook de audio technica naald en voor het geld is dat ook geen mega slecht ding (let op! voor dat geld..).
En Shure is idd ook bekender geworden met mic's, en technics was voor de sl ook veel bekender door zijn cd-spelers (toch?). Dat zegt dus verder niets.
Nee ik kon alleen maar goede meningen vinden op sites die nogal bagger zijn, en alles had daar 5 sterren.Anoniem: 54653 schreef op 04 augustus 2004 @ 22:12:
[...]
Nee, daar doelde ik verder ook niet op. Maar jij zei zelf dat je op het internet alleen maar goede dingen had gelezen over deze naald en nu er 1 slechte mening komt zeg je meteen dan koop ik hem niet.
Ik bedoel: sommige mensen zullen ook wel negatief zijn over de concorde pro, maar daar heb ik ook niet op gelet en heb hem toch aangeschaft.
Dan telt een mening hier voor mij toch net ff wat zwaarder.
Maar dan haal ik gewoon de ortofon pro's want die weet ik ook te vinden voor 49E (toevallig zelfde winkel
Met die heb ik al vaker gedraaid dus die ken ik en heb ik een eigen mening over, en die zijn gewoon goed.
Ik draai toch vooral club platen plus wat trancy spul en soms wat hardstyle dus ik scratch niet, en dan zijn dat toch wel heel fijne naalden moet ik zegggen.
Nu heb ik er gewoon die Stanton al naalden op zitten die standaard bij mijn technics zaten en voor thuis te oefenen is het goed zat maar ik wil toch eigenlijk wel wat beter, en ook vooral om mee te kunnen nemen want er zijn zat clubs hier die ook stanton's hebben en dat is toch niet altijd even fijn.
Overigens zijn naalden voor de ortofon daar 16E en hier 19E dus naalden bijhalen kan ik altijd beter hier doen dan naar Duitsland rijden.
Audio technica naalden worden volgens mij niet gemaakt door JB, en mijn persoonlijke mening is dat het totale crap is. Verder is technics helemaal niet bekend geworden door zn CDspelers, de SL was al een standaard voor de CD speler bestond..
* Yalopa moet ook nieuwe naalden, worden waarschijnlijk ook nightclub E's. Element blijft wel wat het is, concorde pro..
* Yalopa moet ook nieuwe naalden, worden waarschijnlijk ook nightclub E's. Element blijft wel wat het is, concorde pro..
hehe ja ik was laatst een nieuw element halen voor een oude platenspeler..
zegt die gozer in de electroshop, ja hier heb je een audiotechnica, da's een hele goeie hoor!!
haha
hoe lang doen jullie gemiddeld met een naald?
zegt die gozer in de electroshop, ja hier heb je een audiotechnica, da's een hele goeie hoor!!
haha
[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 05-08-2004 00:34 ]
9 maanden tot 1 jaar hier-ScuL- schreef op 05 augustus 2004 @ 00:33:
hehe ja ik was laatst een nieuw element halen voor een oude platenspeler..
haha
Eigenlijk helemaal geen idee of dat veel is

veel? dat is bar weinigAnoniem: 54991 schreef op 05 augustus 2004 @ 01:41:
[...]
9 maanden tot 1 jaar hier
Eigenlijk helemaal geen idee of dat veel is

Onzin.. 't ligt er maar net aan hoeveel ze gebruikt zijn he
jaszak?!Reind schreef op 04 augustus 2004 @ 21:30:
Ik ben toe aan nieuwe elementen (mijn oude concorde's worden lelijk van het in m'n jaszak doen als ik ze mee neem (ja ik haal wel eerst de naald er af) dus als volgende maand de financieén mee zitten bestel ik ze wel bij Dre als ie ze tenminste heeft.
edit:

alleen die prijs (45,-) is een beetje aso.. (iemand met een goedkooper doosje?
plaats voor 4 elementen en water dichte sluiting! *Dre wat kost nou zoon doosje in de inkoop?*
[ Voor 9% gewijzigd door num-lock op 05-08-2004 10:19 ]
Hm als je een concorde pro besteld bij Dré krijg je keurig zo'n lichtgroene opbergbox erbij met een borsteltje
.. Heb geen andere meeneemdoos nodig
moet zeggen dat m'n whitelabels elementen nog steeds naar behoren werken. Heb ze nu een jaar ongeveer. (maak ze wel vaak schoon).
traktor scratch!
naja dan doe ik er gewoon lang mee, ik heb nog m'n 500ALMKII's erop zittenReind schreef op 05 augustus 2004 @ 13:09:
[...]
Hier gemiddeld een maand of 5 á 6 en dan mik ik ze weg.
Tsja ik ben ook niet zo heel erg zuinig op m'n naalden. Ik schraap ze gewoon schoon met m'n vinger in plaats van met een borsteltje e.d.
Dat is iets wat natuurlijk niet echt aan te bevelen is. Aan de andere kant 40€ in een half jaar aan nieuwe naaldjes daar hoeft niemand een dag droog brood van te vreten dus o'n ramp is het niet.
Dat is iets wat natuurlijk niet echt aan te bevelen is. Aan de andere kant 40€ in een half jaar aan nieuwe naaldjes daar hoeft niemand een dag droog brood van te vreten dus o'n ramp is het niet.
Een hele curver box invasie hierzo.. kom ik een zoon +/- 25 house (red. hardcore/gabber) vinyl tegen.. mand intresse??
Mijn elementen heb ik laatst vervangen na 1,5 jaar gebruikt te hebben. Ze begonnen steeds meer stof op te pikken (ze kraakten nog niet gelukkig), dus het werd tijd voor een nieuwe
.
(Mss maar een naaldmicroscoop kopen
)
(Mss maar een naaldmicroscoop kopen
mail sentnum-lock schreef op 07 augustus 2004 @ 16:41:
Een hele curver box invasie hierzo.. kom ik een zoon +/- 25 house (red. hardcore/gabber) vinyl tegen.. mand intresse??
Ik wist niet dat het zo moeilijk was om m'n draaitafels kwijt te raken.. 'k heb ze nu voor 300 euro staan, maar nog geen enkele reactie (nouja, wel reacties gehad, maar die zijn allemaal afgeblazen..). 300 is toch geen geld voor die tafels?
Anders mail mij eens, een maat van me zoekt er nog, misschien kan ik je er via hem vanaf helpenEmpathy schreef op 07 augustus 2004 @ 21:27:
Ik wist niet dat het zo moeilijk was om m'n draaitafels kwijt te raken.. 'k heb ze nu voor 300 euro staan, maar nog geen enkele reactie (nouja, wel reacties gehad, maar die zijn allemaal afgeblazen..). 300 is toch geen geld voor die tafels?
Heb je ze alleen op marktplaats staan?
Probeer ook eens dj2dj, new line 2ehands forum, etc.
Anoniem: 46060
Heb je toevallig wat titels?num-lock schreef op 07 augustus 2004 @ 16:41:
ik had ze al op new-line 2e hands staan. Heb ze meteen ook op dj2dj gezet. Thanks voor de tipVash schreef op 07 augustus 2004 @ 23:47:
Heb je ze alleen op marktplaats staan?
Wie zijn er gister op Dance Valley geweest?
Ik wel maar heb nu nog geen zin om een heel verhaal te gaan schrijven
(eerst ontbijten e.d)
Ik wel maar heb nu nog geen zin om een heel verhaal te gaan schrijven
*meldt*Reind schreef op 08 augustus 2004 @ 13:21:
Wie zijn er gister op Dance Valley geweest?
Ik wel maar heb nu nog geen zin om een heel verhaal te gaan schrijven(eerst ontbijten e.d)
leuk was : roog, grooveyard vs secret cinema (live), futureshock (live), paul oakenfold, alex neri.
drama was : johan gielen, carl cox, 100 % isis, hybrid
beetje debiel vond ik dat grooveyard vs secret cinema een beetje in het hoekje getrapt was, omdat er zonodig meer TT's voor carl cox nodig waren.
Ik had de backstage passen gekregen van de jongens van Hybrid (zal er straks wel een foto van maken voor de ongelovigen onder ons
) en kon dus mooi ff bij mensen als Dave Clark mee kijken.
Wat mij op viel is dat Dave nog steeds met vinyl draait en een ontiegelijke zeikerd is als het om gear gaat. Alles moest namelijk verschoven en verplaatst worden voor hem en hij liep ongelofelijk te chagerijnen (wat een eikel) en te schelden op mensen. (was in de elctro tent)
Plump DJ's waren gewoon ultraaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed. Echt mijn nieuwe helden.
Todd Terry weet ondanks vele dubbele bassen een geweldige set neer te zetten. Die vent gaat al zo lang mee en iedere keer verbaas ik mezelf er weer over dat hij helemaal geen technisch wonder is als DJ maar dat iedereen wel altijd compleet los gaan bij die man.
Benny Rodriguez moest na hem draaien en die was gewoon erg goed bezig. Technisch goed, platenkeuze goed, dak er af.
Lisa Lashes was iemand waar ik eigenlijk nooit belangstelling voor had als DJ maar na gisteren vind ik d'r helemaal geweldig. En het leuke is ook dat deze vrouw alles behalve arrogant is of mensen probeerd te mijden. Ik heb zelfs onder het genot van een biertje en een pakje marlboro (wat rookt die veel zeg) nog ff met d'r staan ouwehoeren achter de tent en de set die ze neer zette was gewoon geweldig.
Wat ik ook wel leuk vond om te zien is dat zij echt iemand is die het publiek op de hand krijgt en precies doet wat ze wil. Was echt het dak er af daar in de ultimate breaks tent.
Dimitri is 1 van mijn helden van vroeger en die vent blijft gewoon retegoed.
Kevin Saundersen is een geweldige dj die echt stond te genieten tijdens het draaien en het was ook terug te merken in zijn set. Gewoon erg goed.
Sneak daar hoef je niets over te zeggen. Ik heb die dikke neger nog nooit een slechte set hotren zetten.
Chicks on speed, geweldig is dat. Ik heb helaas maar een heel klein stukje mee gekregen maar echt super.
De rest was ook super en ik vond dit qua dj's zeker 1 van de beste dance valley's ooit.
En 100% isis is en blijft een lekker ....
Wat mij op viel is dat Dave nog steeds met vinyl draait en een ontiegelijke zeikerd is als het om gear gaat. Alles moest namelijk verschoven en verplaatst worden voor hem en hij liep ongelofelijk te chagerijnen (wat een eikel) en te schelden op mensen. (was in de elctro tent)
Plump DJ's waren gewoon ultraaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed. Echt mijn nieuwe helden.
Todd Terry weet ondanks vele dubbele bassen een geweldige set neer te zetten. Die vent gaat al zo lang mee en iedere keer verbaas ik mezelf er weer over dat hij helemaal geen technisch wonder is als DJ maar dat iedereen wel altijd compleet los gaan bij die man.
Benny Rodriguez moest na hem draaien en die was gewoon erg goed bezig. Technisch goed, platenkeuze goed, dak er af.
Lisa Lashes was iemand waar ik eigenlijk nooit belangstelling voor had als DJ maar na gisteren vind ik d'r helemaal geweldig. En het leuke is ook dat deze vrouw alles behalve arrogant is of mensen probeerd te mijden. Ik heb zelfs onder het genot van een biertje en een pakje marlboro (wat rookt die veel zeg) nog ff met d'r staan ouwehoeren achter de tent en de set die ze neer zette was gewoon geweldig.
Wat ik ook wel leuk vond om te zien is dat zij echt iemand is die het publiek op de hand krijgt en precies doet wat ze wil. Was echt het dak er af daar in de ultimate breaks tent.
Dimitri is 1 van mijn helden van vroeger en die vent blijft gewoon retegoed.
Kevin Saundersen is een geweldige dj die echt stond te genieten tijdens het draaien en het was ook terug te merken in zijn set. Gewoon erg goed.
Sneak daar hoef je niets over te zeggen. Ik heb die dikke neger nog nooit een slechte set hotren zetten.
Chicks on speed, geweldig is dat. Ik heb helaas maar een heel klein stukje mee gekregen maar echt super.
De rest was ook super en ik vond dit qua dj's zeker 1 van de beste dance valley's ooit.
En 100% isis is en blijft een lekker ....
dus ik ga volgend jaar met jou mee backstage reind ? 
heb je die live act van futureshock meegemaakt reind ? in de loveland tent. ik was in m'n eentje even tussen de groep uit geglipt en hier heen gegaan. verbaasde me echt hoe vet dat is zo'n live set. was rond een uur of 9. die gasten met 2 ibook's
heb je die live act van futureshock meegemaakt reind ? in de loveland tent. ik was in m'n eentje even tussen de groep uit geglipt en hier heen gegaan. verbaasde me echt hoe vet dat is zo'n live set. was rond een uur of 9. die gasten met 2 ibook's
[ Voor 70% gewijzigd door wibblemoo op 08-08-2004 23:06 ]
Nope toen stond ik bij Lisa Lashes.
Kom net tot de ontdekking dat toen ik een geintje maakte tegen haar dat haar set shitty klonk (was een half uurtje na haar set, ze had geen sigaretten meer en ik stak er net 1 op achter die tent ff ouwehoern blablabla) en ze mij een rot schop onder mijn kont verkocht m'n pin pas gescheurd is
Kom net tot de ontdekking dat toen ik een geintje maakte tegen haar dat haar set shitty klonk (was een half uurtje na haar set, ze had geen sigaretten meer en ik stak er net 1 op achter die tent ff ouwehoern blablabla) en ze mij een rot schop onder mijn kont verkocht m'n pin pas gescheurd is
Mwah... als het om vrouwelijke dj's gaat, dan gaat mijn voorkeur uit naar Rap (qua uiterlijk dan he, kheb d'r nog nooit horen draaien).
Nummer 1 van meest waardeloze vrouwelijke dj is toch wel diva... dat mens wordt alleen maar geboekt omdat ze graag d'r uiers naar buiten laat hangen, maar draaikunsten, ho maar
Nummer 1 van meest waardeloze vrouwelijke dj is toch wel diva... dat mens wordt alleen maar geboekt omdat ze graag d'r uiers naar buiten laat hangen, maar draaikunsten, ho maar

Ik vind Lay Dee Jane wel wat hebben
http://www.laydeejane.com
Die doet me ook aan Jesselyn denken... prachtige meid is dat, ik heb d'r nooit horen draaien, maar Tonka is wel een topproductie zeg!

dj daisy

en draait nog hardcore ook.... droomvrouw

en draait nog hardcore ook.... droomvrouw
[ Voor 23% gewijzigd door lowfi op 09-08-2004 01:06 ]
Volgens mij is het nog een travo ookVash schreef op 09 augustus 2004 @ 00:54:
Mwah... als het om vrouwelijke dj's gaat, dan gaat mijn voorkeur uit naar Rap (qua uiterlijk dan he, kheb d'r nog nooit horen draaien).
[afbeelding]

Qua vrouwelijke dj's (als dj skills meetellen) gaat mijn voorkeur uit naar Miss Kittin

Lady Tom? mag er wezen hoor en draait lekker!
Gaan we op de vrouwen tour,
Dan hebben we ook nog Anne Savage

Jonge dame staat hoog aangeschreven bij mij. Draait UK Hardhouse, minder fel als Lisa Lashes maar zeker niet minder prettig om te horen
Dan hebben we ook nog Anne Savage

Jonge dame staat hoog aangeschreven bij mij. Draait UK Hardhouse, minder fel als Lisa Lashes maar zeker niet minder prettig om te horen
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Hehe de gast die haar die vlag gaf is lid van m'n forumShockers schreef op 09 augustus 2004 @ 17:44:
[afbeelding]
Ik vind haar wel ok, niet super lekker maar mag er wel zijn
Bij deze,
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/23.jpg Isis die een dansje aan het doen is.
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/33.jpg Plump DJ's (wat waren die lui goed)
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/28.jpg Lisa Lashes druk bezig met haar set.
Die Lisa Lashes heeft trouwens niet achter aan in de rij gestaan toen de tieten uit werden gedeeld
Heb nog veel meer pics maar die staan op een andere memory kaart (deze komen van mijn eigen cam) en die kaart zit nog in de cam van m'n vriendin.
De had ik namelijk ook mee genomen voor het geval mijn cam raar ging doen. En dat ging ie dus ook doen. Na 30 pics was de battarij leeg omdat ik hem vergeten was op te laden. Dus ik was blij dat ik die van m'n vriendin ook bij m'n had.
Zal van de week wel wat meer posten. (pics vanaf main gemaakt e.d)
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/23.jpg Isis die een dansje aan het doen is.
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/33.jpg Plump DJ's (wat waren die lui goed)
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/28.jpg Lisa Lashes druk bezig met haar set.
Die Lisa Lashes heeft trouwens niet achter aan in de rij gestaan toen de tieten uit werden gedeeld
Heb nog veel meer pics maar die staan op een andere memory kaart (deze komen van mijn eigen cam) en die kaart zit nog in de cam van m'n vriendin.
De had ik namelijk ook mee genomen voor het geval mijn cam raar ging doen. En dat ging ie dus ook doen. Na 30 pics was de battarij leeg omdat ik hem vergeten was op te laden. Dus ik was blij dat ik die van m'n vriendin ook bij m'n had.
Zal van de week wel wat meer posten. (pics vanaf main gemaakt e.d)
edit:
Ow en natuurlijk voor de ongelovigen de backstage kaart die ik gekregen heb van de jongens van Hybrid
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/1.jpg
Al draaien en maken ze wel takkeherrie maar dat zeg je dan maar ff niet
)
Ow en natuurlijk voor de ongelovigen de backstage kaart die ik gekregen heb van de jongens van Hybrid
Al draaien en maken ze wel takkeherrie maar dat zeg je dan maar ff niet
[ Voor 17% gewijzigd door R2D2 op 09-08-2004 21:14 ]
komop zeg? technische vaardigheden van een wcbril.... jankend weg gelopen op geloof ik defqonShockers schreef op 09 augustus 2004 @ 17:44:
[afbeelding]
Vind ik in het echt behoorlijk tegenvallen...
Die is lekkahReind schreef op 09 augustus 2004 @ 21:17:
Kuch kuch. In de catagorie lekkere wijven die toevallig weten hoe een draaitafel werkt heb ik er ook nog 1. Femme Fatale.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Reind schreef op 09 augustus 2004 @ 21:02:
edit:
Ow en natuurlijk voor de ongelovigen de backstage kaart die ik gekregen heb van de jongens van Hybrid![]()
Al draaien en maken ze wel takkeherrie maar dat zeg je dan maar ff niet)
offtopic:
Zie dat de DaDaDance spaarkaarten er ook weer zijn. Vond die standaard korting toch net wat makkelijker
Zie dat de DaDaDance spaarkaarten er ook weer zijn. Vond die standaard korting toch net wat makkelijker
[ Voor 3% gewijzigd door Jappo112 op 09-08-2004 23:25 . Reden: blaat ]
Die kaart ligt al ik weet niet hoe lang op mijn buro en die neem ik nooit mee.jappo112 schreef op 09 augustus 2004 @ 23:20:
[...]
offtopic:
Ton geeft die korting toch wel met of zonder kaart
Moet eerlijk bekennen dat ik er ondertussen al weer een maand niet geweest ben en dat het weer is hoog tijd word om Ton weer ff arm te zuipen aan koffie
Ach haal daar al 7 jaar platen en het eerste wat ik altijd te horen krijg als ik daar binnen kom is: Hey lelijk rotjong leef je ook nog. Vervolgens ga ik altijd ff wat plaatjes draaien/uitzoeken en doet Ton ff Lee Touwers of Frans Bauer na en dan is het weer feest.
Altijd gezellig daar als Ton er is en ik kom er dus alleen maar op vrijdag en zaterdag.
Dadadance alszijnde dat zaakje in H'sum?Reind schreef op 09 augustus 2004 @ 23:46:
[...]
Die kaart ligt al ik weet niet hoe lang op mijn buro en die neem ik nooit mee.
Anoniem: 91491
Ik ben sinds kort aan het kijken voor een simpele mixtafel voor aan m'n pc en mp3 speler te hangen..ik ben eens bij een dealer geweest van JB system en zag daar de ME2 staan.... ziet er mooi en goed genoeg uit voor mij... zou die goed zijn ????
IK kan hem nieuw kopen voor 88 euro
Liefst rappe reactie want ik wil er morgen al om indie ie geld waard is
http://www.clubsound.nl/w...a85058a9192e1db370c3e680b
IK kan hem nieuw kopen voor 88 euro
Liefst rappe reactie want ik wil er morgen al om indie ie geld waard is
http://www.clubsound.nl/w...a85058a9192e1db370c3e680b
deze mixer mist de EQ knoppen. als superbeginner misschien niet echt boeiend maar als je een beetje verder bent mis je dit echt wel. neemt niet weg dat 90 euro geen geld is natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door wibblemoo op 10-08-2004 00:36 ]
Er zit toch wel een EQ op hoor.... maar met schijfknoppen...
Wm is deze dan niet voor beginner? IS die te moeilijk ofwa?? Of té goed?
Wm is deze dan niet voor beginner? IS die te moeilijk ofwa?? Of té goed?
ff over zo'n dj gear winkels.
In Venlo (limburg) ligt een supergoede platenzaak genaamd Sounds. Hier hebben ze echt teringveel LP's en als je hier je plaat nog niet kunt vinden dan bestellen z hem voor je!
Echt superzaak ook voor andere media zoals cd's e.d.
Ze verkopen dus alleen de muziek, niet de dj-gear.
Enne owja, die platen kun je dus mooi beluisteren met een van de 4 Technics SL-1200 turntables die ze hebben staan!!!
In Venlo (limburg) ligt een supergoede platenzaak genaamd Sounds. Hier hebben ze echt teringveel LP's en als je hier je plaat nog niet kunt vinden dan bestellen z hem voor je!
Enne owja, die platen kun je dus mooi beluisteren met een van de 4 Technics SL-1200 turntables die ze hebben staan!!!
Ze hebben aardig wat vinyl, maar voor je bestellen ? Nou dat is bij mij nog nooit voor gekomen. Altijd nee kan niet. En SL1200 ? Sinds wanneer is dat dan. De laatste keer dat ik er was hadden ze nog gare soundlabs staan. Waar de elementen bijna los in hingen.trancesetter schreef op 10 augustus 2004 @ 00:55:
ff over zo'n dj gear winkels.
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Hehe, coolReind schreef op 09 augustus 2004 @ 23:46:
[...]
Die kaart ligt al ik weet niet hoe lang op mijn buro en die neem ik nooit mee.
Ton geeft die korting toch wel met of zonder kaart
Moet eerlijk bekennen dat ik er ondertussen al weer een maand niet geweest ben en dat het weer is hoog tijd word om Ton weer ff arm te zuipen aan koffie
Ach haal daar al 7 jaar platen en het eerste wat ik altijd te horen krijg als ik daar binnen kom is: Hey lelijk rotjong leef je ook nog. Vervolgens ga ik altijd ff wat plaatjes draaien/uitzoeken en doet Ton ff Lee Touwers of Frans Bauer na en dan is het weer feest.
Altijd gezellig daar als Ton er is en ik kom er dus alleen maar op vrijdag en zaterdag.
Ik kom ook altijd bij DaDaDance
Is die JB Systems ME2 nu goed voor mij als beginner? Zoniet, waarom dan?
Er zit een EQ op hoor..... Ik kan hem nieuw kopen voor 88 euro.....
Ik ga er normaal vndg nog achter als ie goed blijkt.....dankt u
http://www.clubsound.nl/w...=21_34_189&products_id=95
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 91491 op 10-08-2004 11:14 ]
ik zag trouwens laatst de dvd van qlimax geloof ik, en toen zag ik ook een stukje van lady tom
en die had een vent bij haar die de plaatjes draaide en liep te mixen
ik heb haar welgeteld 1 keer het mengpaneel aan zien raken of zo zien staan dat ze het mengpaneel aan kon raken
hoezo hoe word ik op een goedkope manier bekend
en die had een vent bij haar die de plaatjes draaide en liep te mixen
ik heb haar welgeteld 1 keer het mengpaneel aan zien raken of zo zien staan dat ze het mengpaneel aan kon raken
hoezo hoe word ik op een goedkope manier bekend
hm het zal In Qontrol zijn geweest want op Qlimax draaide ze niet..
ik zal het stuk in kwestie eens kijken
ik zal het stuk in kwestie eens kijken
Rien Veerman heb ik ook nog mee gemaakt. Daarna namane Dave en Ton het over en vekochten ze vanuit een schuurtje aan de achterkant.BezurK schreef op 10 augustus 2004 @ 08:25:
[...]
Hehe, cool
Ik kom ook altijd bij DaDaDanceLeuke tent, veel goede platen meestal en aardig personeel. Ton ken ik niet zo goed maar Ricky wat beter, ken hem nog van zijn tijd bij Rien Veerman
Rickie ken ik alleen van gezicht en heb er ook wel is een praatje mee staan maken maar dat is het ook wel zo'n beetje. Maarja Ton en ik draaien dezelfde bagger muziek en hij weet altijd precies wat ik hebben wil dus vandaar dat ik altijd ga als Ton er is.
Als de bedoeling echt is om er muziek mee te mixen dan is een equalizer per kanaal toch wel behoorlijk belangrijk.Anoniem: 91491 schreef op 10 augustus 2004 @ 11:10:
Misschien in het begin niet, maar ik denk dat je hier toch wel erg vlug uitgroeit als je er echt verder mee wil gaan.
Het is weggegooid geld, je hebt maar een EQ op je master, zoek een mixer die EQ heeft per kanaalAnoniem: 91491 schreef op 10 augustus 2004 @ 11:10:
edit : bah spuit Adion
[ Voor 4% gewijzigd door Yalopa op 10-08-2004 12:19 ]
* Empathy heeft de tafeltjes verkocht!
OEM-bakkies, here I come!
OEM-bakkies, here I come!
Daar krijg je geen spijt van... ik ben zo blij met die AMDJ HTD 4.5 dat ik gisteren gelijk een 2e heb besteld hehehe
(dan maar ff rood staan
)
Ok ik ben bij dealer langsgeweest en die zegt me hetzelfde....ik ga beter voor de Beat 4 ..
Zijn er mensen met de Beat 4?? Hoe speelt ie?
ik heb een filmpje van shockers gezien en daar stond zij gewoon een beetje interessant te doen en te zwaaien terwij leen andere gast voor haar de plaatjes stond te mixen??? wtf??Shockers schreef op 09 augustus 2004 @ 17:44:
[afbeelding]

Doe in het vervolg zelf even wat zoekwerkAnoniem: 91491 schreef op 10 augustus 2004 @ 15:15:
Ok ik ben bij dealer langsgeweest en die zegt me hetzelfde....ik ga beter voor de Beat 4 ..
Dit topic is gesloten.