Anoniem: 90313 schreef op 22 maart 2004 @ 21:07:
Ja zwartgat ga toch lekker op FSM forum vrienden zoeken met je illegale [FSSR] software (
http://www.fsmagazine.nl/...7c0e1ae077fdd2c4b2c7b1bc5)
Verder vind ik je echt ster in lullen zonder inhoud. Moet je toch is kijken of je niet is kan ruilen met mijnheer balkellende. Je zal geen slecht figuur slaan daar denk ik! Denk is na waar je mee bezig bent. Je komt met meest stomme opmerkingen en dan nog vind je het gek als je na de zoveelste opmerking is een corrigerende draai om de oren krijgt. Je doet iedere keer alsof je een onschuldig slachtoffer" bent, maar je hebt er keer op keer zelf debet aan. Ik denk toch echt dat je een gebrek hebt aan zelfkennis.
Ga nou niet lopen lullen dat we respect voor je moeten hebben omdat je stukje ouder bent. Je moet je aanpassen aan de maatschappij waar we in leven en niet denken dat heel forum om mijnheer zwartgat draait.
Gaan we weer

1-Wie zeg dat ik respect wil hebben ?
2-Wie zeg dat ik ILLIGAAL SOFTWARE heb?
3-Wie verdraaid hier woorden?
Ach maar ik hoef me gelijk niet te hebben , maar het is gewoon balen dat ik het wel erg vaak heb.
Maar dat is ook niet zo vreemd, want van de 1% mensen die hier op de aardbodem nog rond lopen die eerst alles goed nalopen voor dat ze brullen.
Want als je nu eens rustig alles zou terug lezen dan zie je gewoon dat er hier een paar mensen duidelijk niet goed lezen , of alles alleen maar op hun manier willen hebben.
PS als mensen nu eens gewoon goed gingen lezen , een eens de verantwoording gingen nemen voor de dingen die ze zelf aanrichten.
Dan was er al een heel groot probleem opgelost.
Want als je allen Discussie's gaat terug lezen , dan zie je toch duidelijk dat er hier mensen zijn die niet goed kunnen lezen, of die alle woorden omdraaien.
Maar ik wil hier over ophouden want het heeft toch geen zin hier.
Maar hopelijk wordt hier wel eens wat aan gedaan.
Want dit is echt niet leuk meer.
Dus ik hou hier over op , want ik ga gewoon hier geen discusie meer aan.
Want er zijn hier een paar mensen die het niet aan kunnen om normaal tepraten.
En ik hoop ook echt dta hier eens wat aan gedaan wordt door een MOD.
Want dit is al de 5X in 3 maanden tijd dat het uit de hand gaat lopen.
En offtopic gepraat wordt.
Maar ook die heb ik mailen geschreven en ook aan gesproken, maar daar hoor je ook niets meer van:(
Wat is dat toch met mensen als je hun op hun verantwoording aanspreek , dat ze dna in eens niet thuis zijn.
Om zich verschuilen achter andermans fouten ?
Zo en nu stop ik er mee voor deze discussie.
gelijk maar weer even wat foto's posten.