[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wilde schreef op 28 maart 2004 @ 20:23:
Hey een schaalmodel 1:1 is geen schaalmodel. larie verhaal

Maargoed, iemand wel eens wat over de BAFA gehoord ? (www.bafa.be). Ik ben er een maand of 3 terug geweest een dag om te kijken wat voor school het is.. Ziet er prima uit, en ze hebben lage toelatingseisen.
Ik vind persoonlijk dat toelatingseisen meer te maken hebben met discipline dan met daadwerkelijk kunnen.

Ik had nooit een doel in mijn leven, dus had ook niet echt zin in school. Dat ik mijn huidige opleiding niet met geweldige cijfers haal, wil niet zeggen dat ik er niet voor 200% ga in Oxford. Nu heb ik wel een doel :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes dicht. Hij gaat straks, zodra de situatie intern besproken en het topic opgeruimd is, weer open.

Het is niet de eerste keer dat mensen hier (hoe "vriendelijk" het ook bedoeld wordt) elkaar flamen, ruzie zoeken of gewoon enorm offtopic gaan.

Voordat er moord en brand geschreeuwd wordt: Dit topic heeft geen unieke status. Ieder ander topic zou met dit gezeur ook eventjes dicht gaan/
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.